گوشی موبایل اپل مدل iPhone Xs Max دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت

Apple iPhone Xs Max Dual SIM 64GB Mobile Phone

  • تعداد سیم کارت: دو سیم کارت
  • حافظه داخلی: 64 گیگابایت
  • شبکه های ارتباطی: 2G, 3G, 4G
  • کیفیت دوربین: دوگانه 12+ 12 مگاپیکسل
  • ویژگی های خاص: دارای حسگر تشخیص چهره (Face IDنسخه 12 سیستم عامل ios، صفحه نمایش 6.5 اینچی با کیفیت عالی، عملکرد سخت افزاری بی نظیر، کیفیت عکس بسیار خوب و قابلیت فیلمبرداری 4K، مناسب عکاسی، مناسب بازی
برند:
ضمانت اصل بودن کالا
(0)

اطلاعات بیشتر

بررسی کلی گوشی Apple iPhone Xs Max

کمتر کسی است که این روزها نام برند اپل را نشنیده باشد و با محصولات قدرتمند این شرکت پیشتاز در عرصه آی تی آشنایی نداشته باشد. اپل، با ساخت گوشی های هوشمند و با کیفیت خود توانسته نام پر آوازه ای در بین ملیت های مختلف ایجاد کند تا جایی که به عنوان با ارزش ترین برند جهان شناخته می شود. این شرکت در ساخت جدیدترین پرچمدار خودکه آیفون Xs Max نام دارد، سعی کرده تا علاوه بر ارتقاء بخش سخت افزاری، تحولی در شکل ظاهری آن نیز ایجاد کند به طوری که این گوشی موبایل با نمایشگر OLED وسیع 6.5 اینچی، جایگزین آیفون 8 پلاس شد. این گوشی با حافظه های داخلی متفاوت همانند iPhone Xs Max 64GB و iPhone Xs Max 256GB و iPhone Xs Max 512GB در 3 رنگ خاکستری، نقره ای، طلایی عرضه شده است. گوشی آیفون Xs Max دارای مقدار رم 4 گیگابایت، باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 3174 میلی آمپر ساعت و پردازنده قدرتمند هفت نانومتری A12 Bionic می باشد. گوشی آیفون Xs Max با داشتن گواهینامه IP68 در مقابل نفوذ گرد و غبار و آب تا عمق 1.5 متر به مدت 30 دقیقه مقاوم است.

گوشی آیفون xs max

طراحی و کیفیت ساخت

شرکت اپل در تلاش است تا با ارتقاء کیفیت گوشی های هوشمند خود، هر بار عنوان محبوب ترین برند حوزه ی فناوری در جهان را از آن خود کند. پرچمدار جدید این کمپانی دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی با ابعاد 7.7 × 77.4 × 157.5 میلیمتر است. گوشی آیفون ایکس اس مکس از آیفون 8 پلاس 5.5 اینچی فقط 0.2 میلی متر ضخیم تر بوده و به صورت جزئی پهنا و ارتفاع کمتری نسبت به آن دارد. مواد به کار رفته در ساخت بدنه این گوشی از ترکیب مقاوم ترین شیشه و فولاد ضد زنگ است که البته از لحاظ ساختاری تفاوت چندانی با گوشی آیفون 10 ندارد و با همان کیفیت تولید شده است. همچنین به کارگیری فرآیند PVD در آن باعث شده تا فریم گوشی نیز در برابر جذب اثر انگشت مقاوم باشد. دوربین اصلی گوشی در قسمت پنل پشتی دارای بیرون زدگی می باشد. در پنل جلویی و در قسمت بالای صفحه نمایش یک بریدگی به نام ناچ وجود دارد که سنسور دوربین سلفی و سنسور تشخیص چهره بر روی آن تعبیه شده است. قرار دادن نمایشگری وسیع که 84.4 درصد از فضای پنل جلوی دستگاه را پوشش داده است توانسته جلوه زیبایی به آن ببخشد. همچنین پوشش محافظ نمایشگر و پنل پشتی این گوشی از نوع گوریلا گلس 6 می باشد که در برابر خط و خش بسیار مقاوم است. در لبه سمت چپ گوشی دو کلید کنترل حجم صدا و سوئیچ نوتیفیکیشن وجود دارد و نیز در سمت راست آن کلید Right Button و درگاه سیم کارت از جنس فولاد ضد زنگ ساخته شده است. کلید هوم حذف شده و عملکردهای نظیر دسترسی به سیری و ثبت اسکرین شاپ به وسیله کلید کناری انجام می گیرد. شرکت آیفون در طراحی این گوشی تعداد روزنه میکرون را از 6 به 4 در لبه پایین کاهش داده، همچنین در اطراف پورت لایتینگ دو دریچه یکی برای اسپیکر گوشی و دیگری برای میکروفون بکار برده است.

طراحی و ساختار گوشی آیفون xs max

مقاوم در برابر آب

این گوشی با دارا بودن گواهینامه IP68 میتواند در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم بوده و در عمق یک و نیم متری به مدت نیم ساعت در زیر آب مصون بماند. این استاندارد تنها شامل آب شیرین بوده و نسبت به مایعات دیگر واکنش متفاوت نشان می دهد.

مقاومت در برابر آب گوشی آیفون xs max

نمایشگر

گوشی موبایل آیفون Xs Max مجهز به نمایشگر اولد 6.5 اینچی با رزولوشن (1242 × 2688) +Quad HD می باشد که تراکم پیکسل در هر اینچ آن 485 محاسبه شده است. همچنین نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه در آن 84.4 درصد بوده و به جهت داشتن نسبت تصویر 19.5 به 9 برای تماشای ویدئو بسیار مناسب است. این گوشی انتخاب ایده آلی برای تماشای ویدیوهای HDR نیز می باشد چرا که نمایشگر آن از فناوری HDR10 پشتیبانی می کند. نمایشگرهای اولد، کنتراست بالا، روشنایی و کنترل زیادی روی عملکرد پیکسل ها دارند. اپل برای راحتی استفاده از گوشی در محیط های تاریک و کاهش نور آبی نمایشگر که باعث آسیب به چشم و فعالیت های عصبی و اختلال در خواب می شود، قابلیت (Night Shift) را به پرچمدار خود اضافه کرده است.

صفحه نمایش گوشی آیفون xs max

نرم افزار و رابط کاربری

سیستم عامل ios یکی از عامل های گرایش بیشتر کاربران به خرید محصولات اپل می باشد. نسخه جدید ios 12 با هدف بهبود و افزایش عملکرد نسخه های پیشین و به عنوان یک سیستم عامل کامل کننده و بهبود دهنده برای گوشی Xs Max معرفی شد. کنترل سنتر در ios 12 از لمس سه بعدی پشتیبانی می کند که با سوایپ به سمت پایین از راست بریدگی بالای نمایشگر، قابل دسترسی است. نمایش اعلان ها در لاک اسکرین نسبت به گذشته بهبود یافته و همچنین بستن تمام اعلان ها به صورت یک جا نمایش داده می شود. با افزایش ظرفیت حافظه رم دستگاه مشکل فراخوانی دوباره برنامه ها به هنگام اجرای دستورات دیگر، کمتر نمایان می شود.
کنترل مصرف اپلیکیشن واقعیت افزوده Measure و بهبود قابلیت Do Not Disturb از جمله تغییراتی است که این شرکت برای این گوشی در نظر گرفته و همچنین استفاده از قابلیت Siri Shortcut برای پردازش سریعتر درخواست کاربر مورد استفاده قرار می گیرد. در نسخه جدید می توانید میموجی حرکت چهره انسانی و انیموجی با شکللک های جدید را تا 30 ثانیه ذخیره و ارسال کنید. این نسخه جدید قادر به تشخیص 50 وضعیت مختلف چهره می باشد. اپل با سیستم جدید Face ID گوشی Xs Max را عرضه نمود.

نرم افزار گوشی آبفون xs max

دوربین

آیفون 10 اس مکس مجهز به دوربین دوگانه متشکل از سنسورهای 12 مگاپیکسلی با لرزش گیر اپتیکال تصویر می باشد. دوربین آن مانند گوشی های قبلی بیرون از بدنه گوشی نصب شده، همچنین دارای لنزهای 6 لایه ای واید و تله فوتو با دیافراگم های (f/2.4 و f/1.8) و فاصله کانونی معادل (28 و 52 میلی متری) است. از قابلیت Smart HDR برای کاهش نویز در محیط های تاریک و کیفیت بالای تصاویر در حال حرکت بهره گرفته و دارای فوکوس خودکار تشخیص فاز می باشد. گوشی جدید آیفون از قابلیت های ISP، تنظیم میزان Blur پس زمینه پس از ثبت تصویر Smart HDR و لگ صفر شاتر استفاده می کند. دوربین دوگانه آن دارای فلش چهارگانه True Tone که از سیستم تشخیص فلیکر (Flicker) بهره برده، تشکیل شده است. برای ثبت تصاویر پرتره از دوربین اصلی استفاده می کند و دوربین سلفی آن دارای سنسور 7 مگاپیکسل با دیافراگم f/2.2 می باشد. دوربین سلفی به کمک دوربین IR و پرتوافکن Face ID عمق را تشخیص می دهد. البته عمق میدان عکس ها رو می توان پس از ثبت کردن آنها تغییر داد و قابلیت ثبت تصاویر پرتره را نیز دارد. گوشی آیفون Xs Max با وجود پردازنده قدرتمند توانایی ضبط ویدیوهای 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه یا 4K و فول اچ دی با نرخ 30 فریم بر ثانیه و قابلیت تفکیک گسترده صدا و ضبط استریو را دارد. همچنین توانایی ضبط ویدیوهای اسلوموشن فول اچ دی با نرخ 240 فریم بر ثانیه را نیز دارد.

دوربین گوشی آیفون xs max

بازده و عملکرد

تراشه گوشی آیفون Xs Max مجهز به پردازنده A12 Bionic که از یک CPU شش هسته ای ساخته شده است. شامل دو هسته قدرتمند 2.49 گیگاهرتزی Vortex و چهار هسته کم مصرف Tempest می باشد. هر 6 هسته بصورت همزمان کار می کنند. همچنین نسبت به هسته های قدرتمند پیشین 15 درصد سریعتر، 40 درصد بهینه تر و 50 درصد انرژی کمتری مصرف می کند. گوشی جدید دارای پردازش گرافیکی 4 هسته ای می باشد که نسبت به پردازنده های پیشین 50 درصد عملکرد بهتری دارد. پهنای باند حافظه گوشی آیفون ایکس اس مکس از API بهینه شده Metal 2 پشتیبانی می کند. این تراشه می تواند تا 512 گیگابایت حافظه ذخیره سازی را پشتیبانی کند و مجهز به 4 گیگابایت حافظه رم با حافظه داخلی 64 گیگابایت می باشد.

سخت افزار گوشی اپل xs max

اسپیکر

گوشی آیفون Xs Max مجهز به دو اسپیکر برای پخش صدا می باشد که به ترتیب در لبه پایین و بریدگی نمایشگر به صورت متحد با اسپیکر مکالمه قرار دارند. شدت پخش صدای اسپیکر واقع در لبه بالای گوشی با اسپیکر پایین برابری دارد. همچنین کیفیت صدای خروجی آن بدون نویز می باشد. این قابلیت باعث شده که گوشی جدید برای پخش موسیقی، فیلم و بازی فوق العاده عالی باشد.

اسپیکر گوشی اپل xs max

باتری

مدیریت هوشمند مصرف باتری در این نسخه از گوشی اپل از تغییرات مهمی است که نباید آن را نادیده گرفت. گوشی آیفون Xs Max از یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 3174 میلی آمپر ساعت استفاده کرده است که توسط کاربر قابل تعویض نیست. عمر باتری گوشی آیفون ایکس اس مکس حدود 90 دقیقه بیشتر از آیفون 10 می باشد. این گوشی از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می کند و همراه آن یک شارژر عادی 5 واتی عرضه می شود. در نتیجه کاربر ناچار به خرید جداگانه شارژر 29 واتی می باشد.

باتری گوشی آیفون xs max

جعبه گشایی

دفترچه راهنما، آداپتور شارژر اپل، هندزفری، کابل لایتنینگ (Lightning)، تبدیل Lightning به جک 3.5 میلیمتری صدا

جعبه گشایی گوشی آیفون xs max

مشخصات

مشخصات محصول
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
توضیحات سیم کارت
سایز نانو (0.67 × 8.8 × 12.3 میلیمتر)
سال تولید
2018
رنگ بندی
خاکستری، نقره ای، طلایی
ویژگی های خاص
فبلت، دارای حسگر تشخیص چهره (Face ID)، دوربین اصلی دوگانه، مناسب بازی، مناسب عکاسی، سیستم پرداخت آسان اپل (Apple Pay)
ابعاد
7.7 × 77.4 × 157.5 میلیمتر
وزن
208 گرم
جنس بدنه
بدنه پشت و جلو شیشه (گوریلا گلس 6)، دور بدنه استیل ضد زنگ
سایر قابلیت ها
دارای گواهینامه IP68 (مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار تا عمق 2 متر به مدت 30 دقیقه)
صفحه نمایش لمسی
خازنی، لمس سه بعدی (3D Touch)، چند لمسی (Multi Touch)
نوع
Super AMOLED
اندازه
6.5 اینچ
نسبت ابعاد نمایشگر
19.5:9
نسبت صفحه نمایش به بدنه
84.4 درصد
رزولوشن
(2688 × 1242) +Quad HD
تراکم پیکسلی
458 پیکسل در هر اینچ
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
فناوری محافظت از صفحه نمایش
شیشه ضد خش (Scratch-Resistant Glass)، پوشش ضد چربی و اثر انگشت (Oleophobic Coating)
سایر قابلیت ها
تنظیم خودکار روشنایی صفحه نمایش با توجه به نور محیط (True Tone Display)، صفحه نمایش 120 هرتزی، قابلیت نمایش طیف رنگی گسترده (Wide Color Gamut Display)، قابلیت دریافت چند لمس همزمان، پشتیبانی از استاندارد HDR10، پشتیبانی از استاندارد Dolby Vision
دوربین
دوربین اصلی دوگانه
کیفیت دوربین
12+ 12 مگاپیکسل
فناوری فوکوس
فوکوس خودکار تشخیص فاز (Phase Detection AutoFocus)
فلش
LED چهارگانه / Dual-Tone
دیافراگم
دوگانه: دوربین اول 12 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/1.8، فاصله کانونی 26 میلیمتر، سایز سنسور 1/2.55 اینچ، سایز پیکسل 1.4 میکرومتر - دوربین دوم 12 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.4، فاصله کانونی 52 میلیمتر، سایز سنسور 1/3.4 اینچ، سایز پیکسل 1.0 میکرومتر
لرزشگیر تصویر
لرزشگیر اپتیکال (OIS)
عکاسی پانوراما
دارد
سرعت فیلمبرداری
رزولوشن (3840 × 2160) 4K با سرعت 24/30/60 فریم بر ثانیه، رزولوشن (1920 × 1080)Full HD با سرعت 30/60/120/240 فریم بر ثانیه
کیفیت فیلمبرداری
(4K (2160 × 3840), Full HD (1080 × 1920), HD (720 × 1280), VGA (480 × 640
سایر قابلیت های دوربین اصلی
زوم اپتیکال 2 برابر و دیجیتال 10 برابر، لنز واید و تله فوتو، حالت پرتره و نورپردازی پرتره، ثبت موقعیت جغرافیایی تصویر، فوکوس با اشاره بر سوژه، تشخیص چهره، فرم بدن و لبخند، عکاسی HDR خودکار، لرزشگیر خودکار تصویر، عکس برداری پی در پی
دوربین سلفی
7.0 مگاپیکسل
دیافراگم
دریچه دیافراگم f/2.2، فاصله کانونی 32 میلیمتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
پانوراما، تشخیص چهره و فرم بدن، حالت پرتره و نورپردازی پرتره، عکاسی خودکار HDR، انیموجی، فلاش Retina، لرزشگیر خودکار تصویر، فیلمبرداری با رزولوشن (1920 × 1080) Full HD با سرعت 60 فریم بر ثانیه
تراشه
Apple A12 Bionic (تراشه اختصاصی اپل)
پردازنده مرکزی
6 هسته ای (2 هسته Vortex و 4 هسته Tempest)
نوع پردازنده
64 بیتی
پردازنده گرافیکی
Apple GPU (4-core graphics)
حافظه داخلی
64 گیگابایت
حافظه رم (RAM)
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
ندارد
سیستم عامل
iOS 12
پشتیبانی از زبان فارسی
ندارد
منوی فارسی
ندارد
قابلیت های نرم افزاری
MMS ،SMS ،Push Mail ،IM، ایمیل، مرورگر HTML5، نمایش و ویرایش اسناد مایکروسافت آفیس، نمایش فایل های متنی PDF، برنامه ویرایش عکس و فیلم، پشتیبانی از انواع شبکه های اجتماعی، سرویس های گوگل شامل Google Search Google Maps ،Gmail و YouTube
فرمت های پخش موسیقی
MP3, WAV, AAX+, AIFF, Apple Lossless
فرمت های پخش ویدئو
MP4, H.265
شبکه های ارتباطی
2G, 3G, 4G
شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
LTE Band 1(2100), 2(1900), 3(1800), 4(1700/2100), 5(850), 7(2600), 8(900), 12(700), 13(700), 14(700), 17(700), 18(800), 19(800), 20(800), 25(1900), 26(850), 29(700), 30(2300), 32(1500), 34(2000), 38(2600), 39(1900), 40(2300), 41(2500), 46, 71(600)
سرعت شبکه
HSPA با سرعت دانلود 42.2 مگابیت بر ثانیه و آپلود 5.76 مگابیت بر ثانیه - LTE نوع Cat16 با سرعت دانلود 1024 مگابیت بر ثانیه و آپلود 150 مگابیت بر ثانیه
فناوری های ارتباطی
بلوتوث، NFC ،EDGE ،GPRS ،WiFi
Wi-Fi
Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, Dual-Band, Hotspot
بلوتوث
نسخه 5.0، LE ،A2DP
مادون قرمز
دارد
رادیو
ندارد
فناوری مکان یابی
GPS, A-GPS, GLONASS, GALILEO, QZSS
درگاه ارتباطی
پورت لایتنینگ (Lightning)، استاندارد 2.0
بلندگو
استریو
خروجی صدا
پورت لایتنینگ (Litining)
جک 3.5 میلیمتری صدا
ندارد
توضیحات تکمیلی صدا
قابلیت حذف صدا‌های مزاحم هنگام مکالمه با استفاده از میکروفون دوم (Active Noise Cancellation with Dedicated Mic)
باتری قابل تعویض
ندارد
مشخصات باتری
باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 3174 میلی آمپر ساعت
میزان شارژ مکالمه
تا 25 ساعت
میزان شارژ پخش آهنگ
تا 65 ساعت
حسگرها
مجاورتی (Proximity)، ژیروسکوپ (Gyroscope)، شتاب سنج (Accelerometer)، قطب نما (Compass)، تشخیص چهره بیومتریک (Face ID)، فشارسنج (Barometer)
اقلام همراه گوشی
دفترچه‌ راهنما، آداپتور شارژر اپل، هندزفری، کابل لایتنینگ (Lightning)، تبدیل Lightning به جک 3.5 میلیمتری صدا
سایر قابلیت ها
قابلیت شارژ بی سیم (Qi Wireless Charging)، مجهز به دستیار صوتی اپل (Siri)، دارای قابلیت شارژ سریع 50 درصد در 30 دقیقه (Fast Battery Charging)، مجهز به سرویس ابری اپل (iCloud)

نظرات (1)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.
امین کربلایی | میهمان
26 دی 1400

قیمت؟

پشتیبان سایت | مدیر سایت
26 دی 1400

تنها کالاهای موجود، قیمت دارند و در صورتی که محصولی قیمت نداشته باشد به این معنی ست که آن کالا موجود نیست.

پیشنهاد ویژه
محصول
گوشی موبایل اپل مدل iPhone Xs Max دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت
کالاتیک
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
موجود در انبار کالاتیک
تومان