گوشی موبایل اپل مدل iPhone 11 Pro Max دو سیم کارت ظرفیت 256/4 گیگابایت

Apple iPhone 11 Pro Max Dual SIM 256GB, 4GB Ram Mobile Phone

  • تعداد سیم کارت: دو سیم کارت
  • حافظه داخلی: 256 گیگابایت
  • شبکه های ارتباطی: 2G، 3G، 4G
  • کیفیت دوربین: سه گانه 12 + 12 + 12 مگاپیکسل
  • ویژگی های خاص: بدنه لوکس و ضد آب، حسگر تشخیص چهره، سخت افزار قدرتمند، مجهز به نسخه 13 سیستم عامل iOS، نمایشگر 6.5 اینچی با فناوری سوپر رتینا
برند:
ضمانت اصل بودن کالا
(63)

اطلاعات بیشتر

نقد و بررسی گوشی iPhone 11 Pro Max

شرکت اپل به تازگی جدیدترین گوشی پرچمدار خود با نام iPhone 11 Pro Max را معرفی و به بازار عرضه کرده است. این گوشی هوشمند در نمای جلویی بسیار شبیه گوشی iPhone XS Max بوده و با همان اندازه و طراحی ناچ در قسمت بالا ساخته شده است. در قاب پشتی این دستگاه سه دوربین 12 مگاپیکسلی قرار گرفته که نقدهای زیادی در رابطه با نحوه چیدمان آنها وجود دارد. همچنین استفاده از قویترین تراشه اختصاصی اپل با نام Apple A13 Bionic در این اسمارت فون موجب شده تا به عنوان قدرتمندترین محصول این کمپانی شناخته شود. صفحه نمایش 6.5 اینچی گوشی iPhone 11 Pro Max از نوع Super Retina XDR OLED است که از استاندارد HDR10 پشتیبانی می کند و می تواند تصاویری با کنتراست بالا را به نمایش بگذارد. بدنه پشت و پنل جلو به طور کامل از شیشه ساخته شده و فریم آن از جنس استیل ضد زنگ می باشد که علاوه بر زیبایی، مقاومت آن را در برابر ضربات احتمالی دوچندان کرده است. باتری در نظر گرفته شده برای گوشی آیفون 11 پرو مکس از نوع لیتیوم یونی است و ظرفیتی برابر با 3969 میلی آمپر ساعت دارد.

نقد و بررسی-گوشی iphone 11 pro max-کالاتیک

طراحی و کیفیت ساخت

گوشی iPhone 11 Pro Max در ابعاد 8.1 × 77.8 × 158 میلیمتر ساخته شده و وزنی برابر با 226 گرم دارد. برای پنل جلو و پشت این دستگاه از شیشه ضد خش استفاده شده و فریم آن از جنس آلومینیوم ضد زنگ است. نمای جلویی این اسمارت فون توسط یک نمایشگر 6.5 اینچی پوشیده شده که حاشیه های اطراف آن به حداقل رسیده اند و یک بریدگی (ناچ) باریک و نسبتا بزرگی در بالای آن به چشم می خورد. این طراحی ناچ میزبانی برای دوربین سلفی و ماژول مربوط به Face ID است و حسگرهای تنظیم نور صفحه و مجاورتی نیز با ظرافت زیادی در کنار آنها قرار گرفته اند. در قاب پشتی این تلفن همراه سه دوربین 12 مگاپیکسلی تعبیه شده که به نظر میرسد طرز چیدمان آنها در کنار هم، زیاد مورد پسند کاربران قرار نگرفته است. البته باید توجه داشت که همین طراحی متفاوت در کنار بهبود عملکرد بخش سخت افزاری، توانسته این گوشی هوشمند را به یک محصول منحصر به فرد تبدیل کند. همچنین در بخش پایینی گوشی iPhone 11 Pro Max شاهد یک رابط Lightning و خروجی اسپیکر هستیم. این پرچمدار اپل از استاندارد IP68 بهره برده است و می تواند در برابر نفوذ آب و گرد و غبار تا عمق 4 متر و به مدت 30 دقیقه مقاومت کند. گوشی iPhone 11 Pro Max در چهار رنگ خاکستری، نقره ای، طلایی و سبز تولید و روانه بازار شده است که جلوه ای مات و بسیار جذابی دارد.

طراحی گوشی iphone 11 pro max-کالاتیک

صفحه نمایش

پنل به کار رفته در صفحه نمایش گوشی iPhone 11 Pro Max از نوع OLED بوده و اپل آن را Super Retina XDR نامیده است که حساسیت لمس پذیری بالایی با قدرت 120 هرتز دارد. به گفته این کمپانی میزان نور صفحه نمایش گوشی های اپل در شرایط عادی حداکثر 800 نیت است ولی در گوشی iPhone 11 Pro Max این مقدار به 1200 نیت هم می رسد. در طراحی قاب جلویی این گوشی هوشمند تلاش شده حاشیه های اطراف نمایشگر به حداقل برسند تا فضای بیشتری به آن اختصاص داده شود. اندازه این صفحه نمایش 6.5 اینچ در نظر گرفته شده و حدودا 83.7 درصد از فضای پنل جلو را در بر گرفته است. رزولوشن نمایشگر آیفون 11 پرو مکس 2688 × 1242 پیکسل بوده که تراکم آن برابر با 458ppi است. همچنین این صفحه نمایش در برابر خط و خش مقاوم بوده و دارای پوشش ضد چربی و اثر انگشت می باشد. از دیگر ویژگی های نمایشگر این اسمارت فون می توان به قابلیت پشتیبانی از HDR10، Wide Color Gamut و True Tone اشاره کرد. این صفحه نمایش از استاندارد Dolby Vision بهره برده و می تواند برای بهتر نشان دادن تصاویر از قابلیت نمایش طیف رنگی گسترده استفاده کند. البته لازم به ذکر است که روشنایی نمایشگر نیز به طور خودکار با توجه به نور محیط تنظیم می شود.

صفحه نمایش اپل آیفون 11 پرو مکس

دوربین

اپل برای ارتقاء بخش تصویربرداری گوشی iPhone 11 Pro Max از 3 دوربین 12 مگاپیکسلی استفاده کرده است که با قابلیت فوکوس خودکار تشخیص فاز همراه هستند. لنزهای به کار رفته شده در این گوشی هوشمند از نوع واید (Wide)، تله فوتو (Telephoto) و اولترا واید (Ultrawide) بوده و به ترتیب دارای گشودگی دیافراگم f/1.8، f/2.0 و f/2.4 می باشند. وجود لنز اولترا واید می تواند زاویه دید 120 درجه را ارائه دهد و چهار برابر ناحیه بزرگ تری را نسبت به دوربین های نسخه قدیمی تر گوشی های اپل عکس برداری کند. فلش به کار رفته در این دوربین هوشمند از چهار LED تشکیل شده و از تکنولوژی True Tone بهره می برد. این تکنولوژی متناسب با نور غالب در فضای سوژه مورد نظر، نورهایی از رنگ سفید و زرد را با هم ترکیب و دمای نور محیط را تنظیم می کند. همچنین استفاده از قابلیت دیپ فیوژن (Deep Fusion) در دوربین اسمارت فون iPhone 11 Pro Max کمک می کند تا تصاویر با بهترین کیفیت به ثبت برسند. دوربین گوشی آیفون 11 پرو مکس با بهره گیری از این ویژگی هوشمند می تواند به محض فشار دادن دکمه شاتر همزمان 9 عکس را ثبت کند و با استفاده از یادگیری ماشین، در کسری از ثانیه پیکسل به پیکسل آن را مورد پردازش قرار دهد تا در نهایت تصویری با بالاترین کیفیت و کمترین نویز را به نمایش بگذارد. علاوه بر موارد ذکر شده دوربین این گوشی پرچمدار دارای لرزشگیر اپتیکال است و توانایی ثبت تصاویر HDR و پانوراما را دارد و همچنین می تواند تصاویر 4K را با سرعت 60 فریم بر ثانیه ضبط کند.

دوربین-گوشی آیفون 11 پرو مکس-کالاتیک

نرم افزار و رابط کاربری

گوشی iPhone 11 Pro Max به سیستم عامل iOS 13 مجهز شده که اپل در طراحی آن از قابلیت Dark Mode استفاده کرده است. این قابلیت زمانی که در حالت اتوماتیک قرار می گیرد متناسب با روشنایی محیط و تغییرات شب و روز، هوشمندانه نور و رنگ آیتم ها و اپلیکیشن ها را بین دو حالت Dark و Light تغییر می دهد تا آسیب کمتری به چشم کاربر برسد. همچنین محیط iOS 13 برای استفاده از اینترنت موبایل و وای فای بهینه سازی شده تا مصرف باتری در این مواقع به حداقل برسد. از دیگر ویژگی های این سیستم عامل می توان به قابلیت استفاده از فرمان های حرکتی اشاره کرد. با وجود این قابلیت کاربر می تواند با حرکت همزمان سه انگشت خود در جهت های مختلف بر روی صفحه نمایش، اعمال Cut, Copy, Paste, Undo, Redo را برای متن های انتخاب شده خود به کار ببرد.

نرم افزار گوشی apple iphone 11 pro max

سخت افزار

اپل برای بخش سخت افزاری گوشی iPhone 11 Pro Max از تراشه Apple A13 Bionic استفاده کرده است که توانایی بالایی در پردازش داده ها و گیمینگ دارد. این تراشه قدرتمند از شش هسته پردازشی تشکیل شده است که به تفکیک شامل 2 هسته Lightning با سرعت 2.65 گیگاهرتز و 4 هسته Thunder با سرعت 1.8 گیگاهرتز می باشد. این گوشی هوشمند با حافظه های داخلی متفاوت 64، 256 و 512 گیگابایت به بازار عرضه شده است که در هر سه مورد، مقدار حافظه رم 4 گیگابایت می باشد. البته باید توجه داشت که این اسمارت فون قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی را ندارد و لازم است تا کاربر دقت کافی را در انتخاب مناسب ترین گزینه نسبت به نیاز خود داشته باشد.

سخت افزار گوشی اپل iphone 11 pro max

اسپیکر

کمپانی اپل برای بهره مندی از فناوری صدای فراگیر در گوشی iPhone 11 Pro Max از اسپیکرهای استریو استفاده کرده است. این اسپیکرها قابلیت پخش صدای Dolby Atmos و Dolby Digital Plus را دارند و در پخش صداهایی رساتر و واقعی تر بسیار قوی عمل می کنند. همچنین این اسمارت فون با استفاده از میکروفون دوم خود می تواند صداهای مزاحم را به هنگام مکالمه حذف کند که نتیجه آن انتقال صدا با وضوح بالاتر می باشد.

اسپیکر گوشی apple iphone 11 pro max

باتری

انرژی مورد نیاز گوشی iPhone 11 Pro Max توسط یک باتری 3969 میلی آمپر ساعتی از نوع لیتیوم یونی تامین می شود. این باتری با استفاده از قابلیت شارژ سریع 18 واتی، 50 درصد از ظرفیت ذکر شده را در مدت زمان 30 دقیقه شارژ می کند. همچنین مجهز بودن این باتری به قابلیت شارژ بی سیم نیز به کاربر کمک می کند تا در حین استفاده از گوشی خود، به راحتی آن را شارژ کند. این ظرفیت در نظر گرفته شده می تواند گوشی را تا 20 ساعت برای مکالمه، 15 ساعت برای وبگردی، 19 ساعت برای تماشای ویدئو و 80 ساعت برای گوش دادن به موسیقی روشن نگه دارد.

باتری گوشی آیفون 11 پرو مکس

محتویات جعبه

اقلام موجود در جعبه گوشی iPhone 11 Pro Max شامل دفترچه راهنما و کابل لایتنینگ (Lightning) می باشد.

نقاط قوت گوشی

  • دارای طراحی شیک و ظاهری زیبا
  • صفحه نمایش اولد Super Retina XDR
  • دارای پوشش ضدخش و اثر انگشت برای نمایشگر
  • دارای قابلیت شارژ سریع
  • بهبود عملکرد دوربین ها

نقاط ضعف گوشی

  • عدم پشتیبانی از شبکه 5G
  • چینش غیر خلاقانه دوربین ها
  • قیمت بالا
  • ابعاد نسبتا بزرگ

مشخصات

مشخصات محصول
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
توضیحات سیم کارت
سایز نانو (0.67 × 8.8 × 12.3 میلیمتر)
سال تولید
2019
رنگ بندی
خاکستری، نقره ای، طلایی، سبز تیره
ویژگی های خاص
فبلت، دارای حسگر تشخیص چهره (Face ID)، مناسب عکاسی، مناسب بازی، مقاوم در برابر آب، دوربین اصلی سه گانه، سیستم پرداخت آسان اپل (Apple Pay)
ابعاد
8.1 × 77.8 × 158 میلیمتر
وزن
226 گرم
جنس بدنه
بدنه پشت و جلو شیشه، دور بدنه استیل ضد زنگ
سایر قابلیت ها
دارای گواهینامه IP68 (مقاومت در برابر غوطه ور شدن در آب به مدت 30 دقیقه تا عمق چهار متر و مقاومت کامل در برابر گرد و غبار)
صفحه نمایش لمسی
خازنی، لمس سه بعدی (3D Touch)، چند لمسی (Multi Touch)
نوع
Super Retina XDR OLED
اندازه
6.5 اینچ
نسبت ابعاد نمایشگر
19.5:9
نسبت صفحه نمایش به بدنه
83.7 درصد
رزولوشن
2688 × 1242 پیکسل
تراکم پیکسلی
458 پیکسل در هر اینچ
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
فناوری محافظت از صفحه نمایش
شیشه ضد خش (Scratch-Resistant Glass)، پوشش ضد چربی و اثر انگشت (Oleophobic Coating)
سایر قابلیت ها
قابلیت تنظیم خودکار روشنایی صفحه نمایش با توجه به نور محیط (True Tone Display)، پشتیبانی از استاندارد Dolby Vision، پشتیبانی از استاندارد HDR10، قابلیت نمایش طیف رنگی گسترده، قابلیت دریافت 10 لمس همزمان، دارای صفحه نمایش تمام صفحه
دوربین
دوربین اصلی سه گانه
کیفیت دوربین
12 + 12 + 12 مگاپیکسل
فناوری فوکوس
فوکوس خودکار تشخیص فاز (Phase Detection AutoFocus)
فلش
LED چهارگانه / Dual-Tone
دیافراگم
دوربین اول 12 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/1.8، فاصله کانونی 26 میلیمتر - دوربین دوم 12 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.0، فاصله کانونی 52 میلیمتر، دوربین سوم 12 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.4، فاصله کانونی 13 میلیمتر
لرزشگیر تصویر
لرزشگیر اپتیکال (OIS)
عکاسی پانوراما
دارد
سرعت فیلمبرداری
رزولوشن (2160 × 3840) 4K با سرعت 24/30/60 فریم بر ثانیه، رزولوشن (1080 × 1920) Full HD با سرعت 30/60/120/240 فریم بر ثانیه
کیفیت فیلمبرداری
(4K (3840 × 2160), Full HD (1920 × 1080), HD (1280 × 720
سایر قابلیت های دوربین اصلی
زوم اپتیکال 2 برابر، دارای لنز واید، تله فوتو و Ultra Wide، حالت پرتره و نورپردازی پرتره، ثبت موقعیت جغرافیایی تصویر، فوکوس خودکار تشخیص فاز، تشخیص چهره، فرم بدن و لبخند، قابلیت عکاسی HDR، عکس برداری پی در پی
دوربین سلفی
12 مگاپیکسل + SL 3D camera
دیافراگم
دریچه دیافراگم f/2.2
سایر قابلیت های دوربین سلفی
قابلیت عکسبرداری پرتره، عکاسی خودکار HDR، دارای لرزشگیر الکترونیکی تصویر، قابلیت فیلمبرداری با رزولوشن (2160 × 3840) 4K با سرعت 24/30/60 فریم بر ثانیه و رزولوشن (1080 × 1920) Full HD با سرعت 30/60/120 فریم بر ثانیه
تراشه
Apple A13 Bionic (7 nm+) (تراشه اختصاصی اپل)
پردازنده مرکزی
6 هسته ای
نوع پردازنده
64 بیتی
حافظه داخلی
256 گیگابایت
حافظه رم (RAM)
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
ندارد
سیستم عامل
iOS 13
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
منوی فارسی
ندارد
قابلیت های نرم افزاری
MMS، ایمیل، Push Email ،iMessage ،SMS، مرورگر HTML5 (سافاری - Safari)، قابلیت نمایش اسناد مایکروسافت آفیس، قابلیت نمایش فایل های متنی PDF، برنامه ویرایش عکس، صدا، فیلم و متن، قابلیت استفاده از سرویس شبکه های اجتماعی
فرمت های پخش موسیقی
MP3, WAV, AAX+, AIFF, Apple Lossless
فرمت های پخش ویدئو
MP4, H.264
شبکه های ارتباطی
2G, 3G, 4G
شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
LTE Band 1(2100), 2(1900), 3(1800), 4(1700/2100), 5(850), 7(2600), 8(900), 12(700), 13(700), 17(700), 18(800), 19(800), 20(800), 25(1900), 26(850), 28(700), 29(700), 30(2300), 34(2000), 38(2600), 39(1900), 40(2300), 41(2500), 66(1700/2100)
سرعت شبکه
HSPA با سرعت دانلود 42.2 مگابیت بر ثانیه و آپلود 5.76 مگابیت بر ثانیه - LTE نوع Cat18 با سرعت دانلود 1.2 گیگابیت بر ثانیه و آپلود 221 مگابیت بر ثانیه
فناوری های ارتباطی
بلوتوث، WiFi ،GPRS ،EDGE ،NFC
Wi-Fi
Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, Dual-Band, Hotspot
بلوتوث
نسخه 5.0، A2DP ،LE
رادیو
ندارد
فناوری مکان یابی
A-GPS, GLONASS, Galileo, QZSS
درگاه ارتباطی
پورت لایتنینگ (Lightning)، استاندارد 2.0
بلندگو
دوگانه (استریو)
خروجی صدا
پورت لایتنینگ (Lightning)
جک 3.5 میلیمتری صدا
ندارد
توضیحات تکمیلی صدا
قابلیت حذف صدا‌های مزاحم هنگام مکالمه با استفاده از میکروفون دوم (Active Noise Cancellation with Dedicated Mic)، قابلیت صدای دالبی آتموس (Dolby Atmo) و دالبی دیجیتال پلاس (Dolby Digital Plus)
باتری قابل تعویض
ندارد
مشخصات باتری
باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 3969 میلی آمپر ساعت
میزان شارژ مکالمه
بیشتر از 20 ساعت
میزان شارژ پخش آهنگ
بیشتر از 80 ساعت
حسگرها
تشخیص چهره بیومتریک (Face ID)، شتاب سنج (Accelerometer)، ژیروسکوپ (Gyroscope)، مجاورت (Proximity)، فشارسنج (Barometer)، قطب نما (Compass)
اقلام همراه گوشی
دفترچه‌ راهنما، کابل لایتنینگ
سایر قابلیت ها
قابلیت شارژ سریع 18 واتی 50 درصد در 30 دقیقه (Fast Battery Charging)، قابلیت شارژ بی سیم (Qi Wireless Charging)، مجهز به دستیار صوتی اپل (Siri)، سازگار با فناوری USB Power Delivery 2.0

نظرات (3)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.
امیر بخشنده | کاربر
02 شهریور 1399

سلام پارت نامبر zaa؟

امیر کریم زاده | کاربر
24 خرداد 1399

سفارش کدوم کشوره؟

آرش پدیدار | کاربر
22 آبان 1398

سلام وقتتون بخیر پارت نامبرش چیه؟

موسی مهدی پور | کاربر
22 آبان 1398

با سلام
مدل موجود دو سیم کارته بوده و پارت نامبر ZAA می باشد.

پیشنهاد ویژه
محصول
گوشی موبایل اپل مدل iPhone 11 Pro Max دو سیم کارت ظرفیت 256/4 گیگابایت
کالاتیک
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
موجود در انبار کالاتیک
تومان