جشنواره نوروزی کالای دیجیتال

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 12 Pro Max A2412-ZA/A Not Active دو سیم کارت ظرفیت 256/6 گیگابایت

Apple iPhone 12 Pro Max A2412-ZA/A Dual SIM 256GB 6GB Ram Mobile Phone

  • تعداد سیم کارت: دو سیم کارت
  • حافظه داخلی: 256 گیگابایت
  • شبکه های ارتباطی: 2G، 3G، 4G، 5G
  • کیفیت دوربین: 12 + 12 + 12 مگاپیکسل
  • ویژگی های خاص: فبلت، نمایشگر 6.7 اینچی، مجهز به حسگر تشخیص چهره، نسخه 14 سیستم عامل iOS
برند:
ضمانت اصل بودن کالا
(47)

اطلاعات بیشتر

نقد و بررسی گوشی اپل iPhone 12 Pro max

جدیدترین گوشی شرکت اپل از خانواده آیفون 12 در 13 نوامبر 2020 روانه بازار شد. گوشی آیفون 12 پرومکس با قابلیت‌های منحصر به فرد خود در هنگام عرضه سر و صدای بسیار زیادی به پا کرد و بسیاری از پرچمداران برندهای دیگر را به چالش کشید. جدیدترین گوشی‌ های آیفون از زبان طراحی فوق العاده‌ای برخوردار هستند. آیفون 12 پرو مکس در رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری، آبی و طلایی به بازار عرضه شده است. علاوه بر ظاهر زیبا کیفیت ساخت iPhone 12 Pro max فوق العاده است. صفحه نمایش گوشی آیفون 12 پرو مکس، مجهز به پنل سوپر رتینا است. این صفحه نمایش با توجه به رزولوشن بالا و تراکم 458 پیکسل بر اینچ تصاویر مطلوب و با کیفیتی را ارائه می‌دهد. از دیگر قابلیت‌های نمایشگر آیفون 12 پرو مکس می‌توان به پشتیبانی از فرمت Dolby vision، حداکثر روشنایی 1200 نیتی و برخورداری از فناوری True-tone اشاره کرد. دوربین‌های این گوشی به صورت سه سنور 12 مگاپیکسلی با لنزهای واید، الترا واید و تله فوتو است که در یک ماژول مربعی شکل جای داده شده است و در کنار چنین سنسورهایی از یک حسگر لیدار نیز استفاده شده است. نسخه جدید آیفون 12 با ios 14.1روانه بازار شده است و تراشه به کار رفته برای این گوشی موبایل A14 Bionic با لیتوگرافی 5 نانومتری می‌باشد. شرکت اپل گوشی آیفون 12 پرو مکس را به یک باتری 3678 میلی آمپری مجهز کرده است. قیمت گوشی آیفون 12 پرو مکس حدود 1000 دلار است که البته با توجه به ظرفیت حافظه‌ داخلی و رنگ، متغیر است.

گوشی آیفون 12 پرو مکس

طراحی و ساخت

گوشی آیفون 12 پرو مکس با ابعاد 7.4×78.1×160.8 میلی‌متر و با وزن 228 گرم روانه بازار می‌شود. گوشی آیفون 12 پرو مکس که از آن به عنوان جدیدترین محصول اپل یاد می‌شود، در مقایسه با دیگر عضوهای خانواده آیفون 12 بزرگ و سنگین تر شده است که این موضوع به دلیل وجود استیل برای فریم گوشی و استفاده از صفحه نمایش بزرگتر می‌باشد. بسیاری از افراد دید چندان مثبتی نسبت به موبایل‌های سنگین ندارند اما نسخه پرو مکس iPhone 12 در کنار امکانات نرم افزاری و سخت افزاری خود، دارای طراحی بسیار خوش دست و بی‌نظیری است که می‌توان از وزن و ضخامت بالای آن چشم پوشی کرد.
این گوشی هوشمند علاوه بر طراحی جذاب از کیفیت ساخت بالایی نیز بهره‌مند است. همانطور که ذکر کردیم فریم‌های کناری ایفون 12 پرومکس از استیل می‌باشد که در نسل قبلی آیفون 12 یعنی نسخه پرو نیز برای لبه‌های گوشی از همین متریال استفاده شده است. امروزه کمپانی‌های سازنده اسمارت‌فون‌ها برای چشم نواز‌تر شدن محصولات، پنل پشتی را با شیشه دیزاین می‌کنند که در همین راستا اپل نیز بدنه پشتی iPhone 12 Pro max را مانند تمامی عضوهای خانواده آیفون 12 از شیشه ساخته است. برای ساخت این پنل شیشه ای از فناوری گوریلا گلس استفاده شده است تا گوشی در مقابل ضربات، خط و خش مقاوم‌ باشد.
اپل برای محافظت صفحه نمایش iPhone 12 Pro max مانند نسل پیشن گوشی آیفون از فناوری سرامیک شیلد که ترکیبی از سرامیک و شیشه می‌باشد، استفاده کرده است. شرکت Apple مدعی است که استفاده از این فناوری موجب مقاومت 4 برابری صفحه نمایش در مقابل ضربات می‌شود. کیفیت ساخت عضو جدید خانواده آیفون 12 به همین جا ختم نمی‌شود و اپل توانسته آیفون 12 Pro maxرا به استاندارد IP68 مجهز کند تا در مقابل نفوذ آب و گردوغبار مقاوم ‌باشد. ماژول دوربین سه گانه اسمارت فون آیفون 12 پرو مکس به‌صورت یک چار چوب مربعی و با یک بر آمدگی بسیار کمی در سمت چپ و بالای پنل پشتی جای داده شده است. دوربین سلفی دوتایی و حسگرهای Face ID و اسپیکر تماس نیز در یک راستا و بالای نمایشگر قرار دارد. اگر به فریم سمت چپ گوشی نگاهی بیاندازیم، دکمه‌های ولوم، سایلت و اسلات سیم کارت را مشاهده می‌کنیم. دکمه پاور نیز در لبه سمت راست قرار گرفته است. پورت شارژ به همراه بلندگوهای استریو نیز در لبه زیرین این موبایل جای داده شده است. با توجه به اطلاعات ذکر شده محل قرارگیری دکمه ها، پورت شارژ و بلندگوها نسبت به سری 11 آیفون دستخوش تغییرات چندانی نشده است و تنها اسلات سیم کارت از لبه راستی به سمت چپ انتقال یافته است.

گوشی آیفون 12 پرو مکس - کالاتیک

نمایشگر

این گوشی هوشمند از جدیدترین پنل‌های نمایشی مورد استفاده برای گوشی موبایل‌ خود یعنی Retina XDR OLED  بهره می‌برد. اما نکته جالب توجه آیفون 12 پرو مکس بهره مندی از صفحه نمایش 6.7 اینچی است که لقب بزرگترین نمایشگر گوشی های اپل را به خود اختصاص داده است. صفحه نمایش این گوشی هوشمند با بهره‌مندی از رزولوشون 2778× 1284 پیکسل و تراکم 458 پیکسل بر اینچ تصاویر فوق العاده و با جزئیات بسیار بالایی را به نمایش می‌گذارد. یکی از قابلیت‌های ویژه نمایشگر آیفون 12 پرومکس می‌توان به استاندارد HDR10 و Dolby Vision اشاره کرد که با وجود آن محتواهای نمایشی از کیفیت عالی برخوردار خواهند بود. به بیانی ساده تر نمایشگر آیفون 12 با بهره‌مندی از دو فناوری فوق تصاویر را با جزئیات بالا و گستره رنگی بالا و دقیق‌تر به نمایش می‌گذارد.
امروزه یکی از مواردی که سازندگان گوشی‌های موبایل برای پنل نمایشی پرچمداران خود در نظر می‌گیرند، بهره‌مندی از حداکثر روشنایی بیش از 1000 نیت می‌باشد. در همین راستا این غول بزرگ آمریکایی حداقل و حداکثر روشنایی برای جدیدترین محصول خود را به ترتیب 800 و 1200 نیت اعلام نموده است. کاربر با وجود چنین ویژگی می‌تواند به راحتی از قابلیت‌های گوشی در زیر نور مستقیم آفتاب نیز بهره ببرد.
اپل در طراحی صفحه نمایش گوشی آیفون 12 پرو مکس از فناوری True-Tone بهره برده است که با استفاده از آن رنگ های یک طیف با دقت بسیار بالایی از هم تفکیک می‌شود و رنگ ها نزدیک به واقعیت نشان داده می‌شود. در کل نمایشگر این گوشی با وضوح تصویر فوق العاده، تفکیک رنگ‌ها با دقت بالا و بهره مندی از روشنایی 1200 نیتی به یکی از برترین نمایشگرها، میان پرچمداران اپل بدل گشته است.

صفحه نمایش ایفون 12 پرومکس - کالاتیک

دوربین

ماژول دوربین اصلی این گوشی شامل یک دوربین با سنسور 12 مگاپیکسلی واید با دیافراگم f/1.6، سنسور 12 مگاپیکسلی با لنز اولترا واید و دیافراگم f/2.4، دوربین 12 مگاپیکسلی تله فوتو با دیافراگم f/2.2 و در نهایت حسگر LiDAR می باشد. از نظر ظاهری دوربین های آیفون 12 پرو مکس و پرو تفاوت چندانی ندارد اما از لحاظ سخت افزاری اپل دوربین‌های iPhone 12 Pro max ارتقا داده و آن را با دوربین‌های قدرتمندتری روانه بازار کرده است.
لنز واید آیفون 12 پرومکس بیشترین تغییرات را داشته است که می توان به بزرگ شدن 50 درصدی لنز آن اشاره کرد. افزایش اندازه لنز واید ایفون 12 پرو مکس منجر به وضوح بالاتر تصاویر می شود و در هنگام عکسبرداری تصاویر از نویز بسیار کمتری برخوردار خواهند بود. اپل برای اولین بار در این دوربین از حسگر جدیدی به نام sensor-shift stabilization استفاده کرده است تا به جای بهره گیری از یک سنسور جداگانه جهت گرفتن لرزش ها، خود سنسور ضد لرزش باشد.
با دوربین اولتراوید این گوشی هوشمند امکان ثبت تصاویر با میدان دید 120 درجه ای وجود دارد و می توان جزئیات بیشتری از تصاویر را ثبت نمود. با بررسی اعضای دیگر خانواده iPhone 12 تغییرات چندانی در مورد لنز فوق عریض مشاهده نمی‌کنیم و همه آن ها با مشخصات ذکر شده طراحی شده اند.
یکی دیگر از تغییرات دوربین‌های آیفون 12 پرو مکس، به ارتقا و بهبود دوربین تله فوتو بر می‌گردد. از ویژگی های این لنز می‌توان به زوم 2.5 برابری اپتیکال اشاره کرد. انتظار می رفت اپل مانند بسیاری از برندهای دیگر زوم 5 یا 10 برابری را برای لنز تله فوتو پرچمدار جدید خود در نظر می گرفت . اما با این لنز می‌توان تصاویری با کیفیت و سطح نویز پایین را ثبت نمود و همین موضوع می تواند عدم زوم بالاتر را پوشش دهد.
اپل در بخش فیلمبرداری هم عملکرد خوبی داشته و در مقایسه با رقبا همیشه یک پله بالاتر بوده است. برای فیلمبرداری با دوربین های آیفون 12 پرو مکس می‌توان ویدئوهای 4K را با سرعت 60 فریم بر ثانیه به ثبت رساند که به طبع فیلم‌های خروجی از کیفیت بالایی برخوردار هستند. یکی از ویژگی منحصر به فرد برای فیلمبرداری با این گوشی هوشمند، پشتیبانی از فناوری Dolby vision است. iPhone 12 Pro max با بهره گیری از چنین قابلیتی فیلم‎‌های خروجی را با کیفیت بالا و رنگ های طبیعی‌تری ذخیره می‌کند. قابلیت های فیلمبرداری عضو جدید خانواده آیفون 12 به همین جا ختم نمی‌شود و بهره مندی از ثبت ویدئوهای 10 بیتی به جای 8 بیتی هم از دیگر ویژگی های این گوشی موبایل است که سبب می شود تا فیلم های ثبت شده با بیش از 700 میلیون رنگ به نمایش در آیند.
برای دوربین سلفی آیفون 12 پرومکس یک سنسور 12 مگاپیکسلی با لنز واید و دیافراگمf/1.6  در نظر گرفته شده است. طبیعی است که کیفیت این دوربین مانند دوربین های اصلی نباشد اما تصاویر ثبت شده با سلفی iPhone 12 Pro max از کیفیت فوق العاده و نویز بسیار کمی برخوردار هستند و می‌توان تصاویر خاطره انگیزی را به ثبت رساند. با سلفی این گوشی نیز امکان فیلمبرداری 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه وجود دارد.

دوربین ایفون 12 پرو مکس - کالاتیک

نرم افزار

محصول جدید اپل با سیستم عامل IOS 14.1 روانه بازار شده است که البته امکان ارتقای آن به نسخه 14.7 وجود دارد. در این نسخه از ای او اس تغییرات مطلوبی را شاهد هستیم که به بهتر شدن محیط کاربری گوشی منجر شده است. از جمله تغییرات اعمال شده می‌توان به کوچک تر شدن پنجره تماس و اعلان، شکل و شمایل بهتر App Library و ... اشاره کرد. در کل ایفون در بخش نرم افزاری خود بسیار عالی عمل کرده و انتظارت از یک گوشی پرچمدار را برآورده کرده است.

نرم افزار آیفون 12 pro max - کالاتیک

سخت افزار

برخی سخت افزار یا همان پردازنده را یکی از عوامل اصلی بالاتر بودن قیمت گوشی های ایفون می‌‌دانند، اما شما می‌توانید با خرید گوشی ایفون از کالاتیک، گوشی خود را با بهترین قیمت خریداری کنید. تمام اعضای خانواده آیفون 12 در دل خود از پردازنده 5 نانو متری A14 Bionic بهره می برند. این چیپست جدید، از قدرت پردازش فوق العاده ای بهره‌مند است. تراشه بی نظیر A14 به راحتی آب خوردن از پس بازی و پردازش‌های سنگین بر می‌آید و کاربر در هنگام بازی با هیچگونه لگ و یا کندی مواجه نخواهد شد. در ساختار این چیست از دو هسته 3.1 گیگاهرتزی Firestorm برای پردازش های سنگین و 4 هسته 1.8 گیگاهرتزی lcestorm در جهت پردازش امور سبک تر استفاده شده است. پردازشگر گرافیکی تراشه A14 نیز Apple GPU(4-core graphics) است که وظیفه پردازش‌های گرافیکی را بر عهده دارد، همچنین اپل مدعی است که اینجی پی یو سریعترین نمونه در دنیایی گوشی‌های هوشمند است. البته با توجه به سوابق درخشان این کمپانی در اختصاص تراشه های قدرتمند برای گوشی‌ آیفون ، نمی‌توان این ادعا را رد کرد. نسخه پرومکس آیفون 12 با رم 6 و حافظه‌های 128، 256 و 512 گیگابایت روانه بازار می‌شود.

سخت افزار آیفون 12 پرومکس

اسپیکر

همانطور که در بخش طراحی عنوان کردیم گوشی آیفون 12 پرومکس از ترکیب دو اسپیکر همزمان در لبه زیرین و بریدگی نمایشگر بهره می‌برد. این دو بلندگو از استریو بوده و در هنگام پخش موسیقی می‌توان به کیفیت فوق العاده اسپیکرهای آن ها پی برد.

اسپیکر گوشی iphone 12 pro max - کالاتیک

باتری

این اسمارت فون به لطف ابعاد بزرگ خود از باتری لیتیوم یونی و با ظرفیت 3687 میلی‌آمپر ساعت برخوردار است. اپل در تبلیغات این گوشی مدعی است که برای شارژ 50 درصدی این گوشی موبایل با آداپتور فست شارژ 20 واتی تنها به 30 دقیقه زمان نیاز است. آیفون 12 پرومکس علاوه بر fast charge با سیم از فناوری شارژ وایرلس 15 واتی نیز بهره می‌برد.

باتری گوشی اپل آیفون 12 پرو مکس

مشخصات

مشخصات محصول
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
توضیحات سیم کارت
سایز نانو (0.67 × 8.8 × 12.3 میلیمتر)
سال تولید
2020
رنگ بندی
طلایی (Gold)، خاکستری (Graphite)، نقره ای (Silver)، آبی (Pacific Blue)
ویژگی های خاص
فبلت، حسگر تشخیص چهره (Face ID)، سیستم پرداخت آسان اپل (Apple Pay)، دوربین اصلی سه گانه
ابعاد
7.4 × 78.1 × 160.8 میلیمتر
وزن
228 گرم
جنس بدنه
بدنه جلو سرامیک، بدنه پشت شیشه، دور بدنه استیل ضد زنگ
سایر قابلیت ها
دارای گواهینامه IP68 (مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار تا عمق 6 متر به مدت 30 دقیقه)
صفحه نمایش لمسی
خازنی، چند لمسی (Multi Touch)
نوع
Super Retina XDR OLED
اندازه
6.7 اینچ
نسبت ابعاد نمایشگر
19.5:9
نسبت صفحه نمایش به بدنه
87.4 درصد
رزولوشن
(2778 × 1284) پیکسل
تراکم پیکسلی
458 پیکسل در هر اینچ
فناوری محافظت از صفحه نمایش
پوشش ضد چربی و اثر انگشت (Oleophobic Coating)
سایر قابلیت ها
پشتیبانی از استاندارد HDR، میزان روشنایی 1200 نیت، صفحه ‌نمایش با طیف رنگی گسترده (P3)، تنظیم خودکار روشنایی صفحه نمایش با توجه به نور محیط (True Tone Display)، Haptic Touch
دوربین
دوربین اصلی سه گانه
کیفیت دوربین
12 + 12 + 12 مگاپیکسل
فناوری فوکوس
فوکوس خودکار تشخیص فاز (Dual Pixel PDAF)
فلش
LED دوگانه / True Tone
دیافراگم
دوربین اول 12 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/1.6 - دوربین دوم 12 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.2 - دوربین سوم 12 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.4
لرزشگیر تصویر
لرزشگیر اپتیکال (OIS)
عکاسی پانوراما
دارد
سرعت فیلمبرداری
رزولوشن (2160 × 3840) 4K با سرعت 24/30/60 فریم بر ثانیه
کیفیت فیلمبرداری
(4K (3840× 2160), Full HD (1920× 1080), HD (1280× 720
سایر قابلیت های دوربین اصلی
حالت پرتره، قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی تصویر،دارای لنز واید و تله فوتو و اولتراواید، لنز دوربین با پوشش کریستال یاقوت، قابلیت زوم دیجیتال 12 برابر،قابلیت زوم اپتیکال 5 برابر، قابلیت تشخیص چهره، لرزشگیر خودکار تصویر (Auto Image Stabilization)
دوربین سلفی
12.0 مگاپیکسل
دیافراگم
دریچه دیافراگم f/2.2
سایر قابلیت های دوربین سلفی
حالت پرتره، کیفیت فیلمبرداری با رزولوشن ((2160 × 3840) 4K با سرعت 24/30/60 فریم بر ثانیه، فیلمبرداری آهسته (Slow Motion)، حالت شب(Night mode Time-lapse)، لرزشگیر خودکار تصویر (Auto Image Stabilization)، قابلیت عکاسی HDR
تراشه
Apple A14 Bionic (تراشه اختصاصی اپل)
پردازنده مرکزی
6 هسته ای (2 هسته Firestorm و 4 هسته Icestorm)
نوع پردازنده
64 بیتی
فرکانس پردازنده مرکزی
2 هسته با سرعت 3.1 گیگاهرتز (Firestorm) و 4 هسته با سرعت 1.8 گیگاهرتز (Icestorm)
پردازنده گرافیکی
Apple GPU (4 core graphics)
حافظه داخلی
256 گیگابایت
حافظه رم (RAM)
6 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
ندارد
سیستم عامل
iOS 14.1
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
منوی فارسی
ندارد
قابلیت های نرم افزاری
MMS ،SMS ،Push Mail ،IM، ایمیل، مرورگر HTML5، نمایش و ویرایش اسناد مایکروسافت آفیس، نمایش فایل های متنی PDF، برنامه ویرایش عکس و فیلم، پشتیبانی از انواع شبکه های اجتماعی، سرویس های گوگل شامل Google Search ،Google Maps ،Gmail و YouTube
فرمت های پخش موسیقی
AAC‑LC, HE‑AAC, HE‑AAC v2, Protected AAC, MP3, Linear PCM, Apple Lossless, FLAC, Dolby Digital (AC‑3), Dolby Digital Plus (E‑AC‑3), Dolby Atmos ,AAX+, AAX
فرمت های پخش ویدئو
HEVC, H.264, MPEG‑4
شبکه های ارتباطی
2G, 3G, 4G, 5G
شبکه 2G
GSM 850, 900, 1800, 1900
شبکه 3G
HSDPA 850, 900, 1700/2100, 1900, 2100
شبکه 4G
LTE Band 1(2100), 2(1900), 3(1800), 4(1700/2100), 5(850), 7(2600), 8(900), 20(800) 25(1900), 26(850), 28(700), 29(700), 30(2300), 32(1500), 34(2000), 38(2600), 39(1900), 40(2300), 41(2500), 42(3500), 46(5200), 48, 66(1700/2100)
سرعت شبکه
HSPA با سرعت دانلود 42.2 مگابیت بر ثانیه و آپلود 5.76 مگابیت بر ثانیه - 5G - LTE-A
فناوری های ارتباطی
بلوتوث، WiFi ،NFC
Wi-Fi
Wi‑Fi 6 (802.11ax) with 2x2 MIMO
بلوتوث
نسخه 5.0 ,A2DP, LE
رادیو
ندارد
فناوری مکان یابی
(GPS, A-GPS, GLONASS, BeiDou (BDS, Galileo, QZSS
درگاه ارتباطی
USB استاندارد 2.0, Lightning
بلندگو
استریو
خروجی صدا
پورت لایتنینگ (Litining)
جک 3.5 میلیمتری صدا
ندارد
باتری قابل تعویض
ندارد
مشخصات باتری
باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 3687 میلی آمپر ساعت
میزان شارژ پخش آهنگ
بیشتر از 80 ساعت
حسگرها
مجاورتی (Proximity)، ژیروسکوپ (Gyroscope)، شتاب سنج (Accelerometer)، فشارسنج (Barometer)، روشنایی (Ambient Light)، LiDAR Scanner
اقلام همراه گوشی
دفترچه‌ راهنما، کابل لایتنینگ (Lightning)
سایر قابلیت ها
دارای قابلیت شارژ سریع 20 واتی (Fast Baterry Charging 20W)، قابلیت شارژ بی سیم (Qi Wireless Charging)

نظرات (17)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.
حامد اغلانی نائینی | کاربر
18 مهر 1400

چه جوری میشه خرید؟؟؟؟ اینجا که فقط اطلاعات کالا نوشته شده؟؟؟؟؟ اصلا افزودن به سبد خرید نداره!!!!!!

پشتیبان سایت | مدیر سایت
18 مهر 1400

کالاهای موجود، قیمت داشته و امکان افزودن به سبد خرید دارند.

الهه طیبی | کاربر
14 مهر 1400

سلام این گوشی ساخت کدوم کشوره؟

پشتیبان سایت | مدیر سایت
14 مهر 1400

پارت نامبر ZA ساخت کشور سنگاپور هست.

کیان گیاهی | میهمان
12 مهر 1400

بنده از کالاتیک خرید کردم و بعد از گذشت 20 روز کالارو به بنده تحویل ندادند و به جای معذرت خواهی در تاخیر (به هر علت) مبلغ رو به حساب بنده برگردوندند. چرا؟ چون گوشی که بنده 34 میلیون خریده بودم یهو شد 37 میلیون و در کمال بی شرمی ضرر بنده رو نپذیرفتند و همون مبلغ قبل رو برگردوندند، در صورتی که بنده تاکید کردم من گوشی میخوام نه هزینه.

پشتیبان سایت | مدیر سایت
12 مهر 1400

با این نام و ایمیل سفارشی در کالاتیک ثبت نشده است. لطفا اطلاعات سفارشتان را اعلام کنید.

پریسا محمدی | کاربر
04 مهر 1400

من دیروز از شما این گوشی و یک آی واچ خریدم و فقط برای گزینه ارسال گزینه تیپاکس بود که من انتخابش کردم، امروز سفارشم اومده و من 220 هزار تومان هزینه کرایه دادم و واقعا به نظرتون منطقیه که برای تهران من انقدر پول کرایه بدم؟؟؟
در صورتی که در صفحه توضیحات سفارش هم حدود هزینه قید نشده و این باعث نارضایتی مشتری از شما میشه چون این واقعا دزدیه.

پشتیبان سایت | مدیر سایت
04 مهر 1400

هزینه اعلامی توسط تیپاکس به عهده شرکت تیپاکس هست و کالاتیک در این مورد، دخل و تصرفی ندارد.
همچنین علت هزینه بالای سفارش شما به علت بالا بودن مبلغ سفارش و بیمه کردن سفارش توسط تیپاکس می باشد.

مهدی | میهمان
14 شهریور 1400

گوشی 12 پرومکس zaa اصلی ساخت سنگاپوره؟

پشتیبان سایت | مدیر سایت
14 شهریور 1400

گوشی های آیفون در پارت نامبرهای مختلف از لحاظ فنی با هم تفاوتی ندارند و از لحافظ کیفیت و کارایی یکسان هستند. در واقع تفاوت اصلی بر روی عملکرد بهتر آن‌ها در نقاط مختلف جهان است.

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • بعدی
پیشنهاد ویژه
محصول
گوشی موبایل اپل مدل iPhone 12 Pro Max A2412-ZA/A Not Active دو سیم کارت ظرفیت 256/6 گیگابایت
کالاتیک
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
موجود در انبار کالاتیک
تومان