گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 CH/A Not Active دو سیم کارت ظرفیت 128/4 گیگابایت

Apple iPhone 13 Dual SIM 128GB, 4GB Ram Mobile Phone

  • تعداد سیم کارت: دو سیم کارت
  • حافظه داخلی: 128 گیگابایت
  • حافظه رم: 4 گیگابایت
  • تراشه: Apple A15 Bionic
  • فناوری صفحه نمایش: Super Retina XDR OLED
  • شبکه های ارتباطی: 2G, 3G, 4G, 5G
  • کیفیت دوربین: دوگانه 12 + 12 مگاپیکسل
  • ویژگی های خاص: دارای باتری لیتیوم یونی 3240 میلی آمپر ساعتی، دارای سیستم عامل iOS 15، صفحه نمایش 6.1 اینچی
  • پارت نامبر: چین (CH/A)
برند:
ضمانت اصل بودن کالا
(277)

اطلاعات بیشتر

نقد و بررسی گوشی آیفون 13 اپل

گوشی های آیفون همیشه یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین محصولات بازار هستند که اپل هر سال تابستان طی مراسمی، از نسخه جدید آن رونمایی می‌کند. آیفون‌های 13 با تغییرات بیشتری نسبت نسل‌های قبلی خود وارد بازار شدند؛ این گوشی‌ها ظاهرا قصد دارند دیوایس‌های اندرویدی را به چالش بکشند.

نقد و بررسی گوشی آیفون 13

آیفون 13 اولین گوشی این سری محسوب می‌شود و به چیپست جدید 5 نانومتری اپل مجهز شده است که قدرت سخت افزاری بسیار بالایی دارد؛ اما فقط قدرت سخت افزار مهم است؟ نقد و بررسی گوشی آیفون 13 را تا انتها مطالعه کنید تا به تمامی نقاط قوت و ضعف این پرچمدار پی ببرید.

طراحی و کیفیت ساخت گوشی اپل آیفون 13

  • کیفیت ساخت بالا
  • ارگونومی مطلوب
  • رنگبندی متنوع
  • استاندارد IP68

همانطور که از اپل انتظار می‌رود برای ساخت گوشی آیفون 13 نیز از متریال با کیفیت استفاده کرده است؛ استفاده از شیشه و آلومینیوم. در بخش طراحی، جزء تغییرات اندک این گوشی‌ها به حساب می‌آیند. همچنین کوچک‌تر شدن ناحیه به اشغال آمده توسط حسگر Face ID و بزرگ‌تر شدن دوربین سلفی در کنار مورب شدن چینش حسگرهای دوربین در پشت دستگاه از عمده تغییرات این گوشی محسوب می‌شوند.

در پشت آیفون 13 شاهد پنل شیشه‌ای شفاف هستیم که اثر انگشت را به خود جذب می‌کند که می‌تواند یکی از موارد آزاردهنده این گوشی برای بسیاری از کاربران به حساب بیاید. لوگو اپل در مرکز پنل پشتی به چشم می‌خورد و همانطور که بالاتر نیز گفته شد، ماژول دوربین کمی بزرگ‌تر شده و حسگرها به‌صورت مورب داخل آن قرار گرفته‌اند. لنزهای دوربین از بیرون‌زدگی نسبی برخوردارند و همین موضوع باعث می‌شود، زمانی که دستگاه را روی سطوح صاف قرار می‌دهید، تکان بخورد.

طراحی پنل پشتی گوشی آیفون 13

در بخش جلویی این گوشی، با صفحه‌نمایشی نسبتا بزرگ با ابعاد 6.1 اینچ مواجه هستیم که حاشیه‌های نسبتا باریکی دارد. برای مقاومت هرچه بهتر این پنل، شرکت آمریکایی به سراغ محافظ سرامیکی رفته است که مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربه و خط و خش از خود نشان می‌دهد.

فریم آلومینیومی آیفون 13 روکشی مات دارد و اثر انگشت کاربر را به خود جذب نمی‌کند. در لبه سمت راست کلید پاور و اسلات سیم کارت قرار گرفته و در لبه سمت چپ مانند تمامی آیفون‌ها کلیدهای تنظیم صدا و سوییچ سایلنت کردن به چشم می‌خورد. در لبه بالایی خبری از میکروفن نویز کنسلینگ نیست و درگاه شارژ لایتنینگ، میکروفن و اسپیکر اصلی به بخش پایینی منتقل شده‌اند.

همچنین اطراف این فریم آلومینیومی برای بهبود وضعیت آنتن‌دهی، پلاستیک‌هایی تزریق شده است. از دیگر نکات مثبت طراحی این گوشی می‌توان به دریافت گواهی IP68 اشاره کرد که طی این گواهی، iPhone 13 می‌تواند به مدت 30 دقیقه تا عمق 6 متر در آب دوام بیاورد. در مجموع اپل در بخش طراحی آیفون 13 تغییرات زیادی را در نظر نگرفته و این گوشی تفاوت ظاهری اندکی با آیفون 12 دارد.

بریدگی صفحه‌نمایش که 20٪ عرض آن کمتر شده است، رنگ‌بندی جدید و همچنین چینش قطری دوربین‌های پشتی تغییرات Apple iPhone 13 نسبت به گوشی‌های نسل قبل است.

صفحه‌نمایش Apple iPhone 13

  • پنل Super Retina XDR OLED
  • میزان روشنایی 1200 نیت
  • وضوح بالای صفحه‌نمایش

در بخش صفحه نمایش، اپل همیشه عملکرد مثبت و بسیار خوبی داشته است. آیفون 13 همانطور که گفته شد از صفحه‌نمایشی 6.1 اینچی Super Retina XDR OLED بهره می‌برد. رزولوشن در نظر گرفته شده برای این صفحه نمایش 1170 در 2532 پیکسل است که در کنار تراکم 460 پیکسل در هر اینچی برای تماشا کردن فیلم و سریال گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

صفحه نمایش گوشی iPhone 13

متاسفانه نرخ نوسازی این صفحه نمایش همچنان 60 هرتز است که نکته منفی در مقابل پرچمداران برندهای همچون سامسونگ و شیائومی به حساب می‌آید. با این حال انیمیشن‌های رابط کاربری، همچنان روان به‌نظر می‌آیند. میزان روشنایی این صفحه نمایش از سوی اپل 800 نیت اعلام شده است و هنگام تماشای محتوای HDR به 1200 نیت می‌رسد.

با بررسی‌های به عمل آمده حداکثر روشنایی صفحه آیفون 13 به 802 نیت می‌رسد که برای کار کردن در روزهای آفتابی مناسب به حساب می‌آید. از دیگر نکات مثبت صفحه نمایش OLED گوشی موبایل اپل آیفون 13 به پشتیبانی از استاندارد HDR10، دالبی ویژن، دقت بالا در تولید رنگ‌ها و پشتیبانی از Haptic Touch اشاره کرد.

آیفون 13 معمولی و 13 مینی برخلاف نسخه‌های پرو مجهز به فناوری ProMotion نیستند و نرخ نوسازی این گوشی‌ها روی عدد 60 هرتز ثابت می‌ماند. نرخ نوسازی 60 هرتزی یکی از نکات منفی آیفون 13 است که با وجود برخورداری از سخت‌افزار مشابه آیفون 13 پرو، این گوشی را در رتبه‌ای پایین‌تر از نسخه‌های پرو قرار می‌دهد.

اسپیکر گوشی Apple iPhone 13

  • بلندی صدای بسیار مطلوب
  • کیفیت صدای مناسب
  • قابلیت صدای فراگیر
  • بیس مناسب

گوشی iPhone 13 نیز مانند iPhone 12 از اسپیکرهای بسیار قدرتمند و با کیفیتی بهره می‌برد. اسپیکر اول آن در بخش بالایی صفحه نمایش داخل ناچ قرار گرفته است که به عنوان اسپیکر مکالمه نیز به‌کار می‌رود.

بلندگوهای آیفون 13 از فناوری‌ صدای فراگیر (Spatial) و دالبی پشتیبانی می‌کنند و صدای خروجی از این بلندگوها بسیار واضح و با کیفیت هستند. بلندی صدا در این گوشی، بسیار مطلوب است و بیس نیز به اندازه کافی شنیده می‌شود و عمل تفکیک صدا هم در این گوشی به خوبی انجام می‌شود.

ترکیب اسپیکرهای آیفون 13 و 13 مینی مانند گوشی‌های نسل گذشته اپل است و کیفیت و بلندی صدای چشمگیری دارد. Apple iPhone 13 عملکرد مطلوبی را در بازتولید فرکانس‌های مختلف به نمایش می‌گذارند و صدایی شفاف و عاری از هرگونه نویزی تولید می‌کنند.

نرم افزار گوشی موبایل اپل آیفون 13

  • پشتیبانی طولانی مدت گوشی‌های آیفون
  • اضافه شدن ویجت‌های کاربردی
  • قابلیت‌های شخصی‌سازی متنوع
  • عملکرد بسیار مطلوب حسگر تشخیص چهره

هنگام خرید آیفون 13، این دستگاه با سیستم‌عامل iOS 15 از جعبه خارج می‌شود که بعد از فعالسازی گوشی، آپدیت iOS 17 را دریافت می‌کند. یکی از نقدهای منفی که طی سال‌های اخیر به اپل می‌شد، عدم امکان شخصی‌سازی گسترده بود. اکنون با به‌روزرسانی جدید کاربران می‌توانند اکثر بخش‌های گوشی را باب میل خود تغییر دهند.

ویجت‌های مختلفی به صفحه اصلی اضافه شده که ظاهر جدیدی به گوشی های آیفون افزوده است. از مهم‌ترین این ویجت‌ها می‌توان به: وضعیت آب و هوا، باتری، ساعت، نمودار سهام‌ها و سایر موارد اشاره کرد. همچنین در صورت تمایل می‌توانید تمامی ویجت‌های خود را داخل یک ویجت قرار دهید که این کار از پر شدن بیش از حد صفحه نمایش جلوگیری می‌کند.

محیط و نرم افزار گوشی آیفون 13

انیمیشن‌های داخل محیط کاربری به خوبی بهینه شدند و حس بسیار خوبی را هنگام گشت و گذار به کاربر انتقال می‌دهند. همچنین به هیچ عنوان با لگ و کندی مواجه نمی‌شوید که یکی از نکات برجسته این گوشی به حساب می‌آید.

قابلیت جدیدی به نام Back Tap به آیفون 13 اضافه شده است که از طریق منوی Accessibility می‌توانید به این قابلیت دسترسی داشته باشید؛ همچنین شما به کمک این ویژگی تنظیم کنید که با دوبار یا سه‌بار ضربه به پشت، دستگاه چه واکنشی نشان دهد.

امنیت، یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های محصولات اپل است و این کمپانی برای حفظ حریم شخصی کاربران خود، آیفون 13 به حسگر تشخیص چهره مجهز کرده است. عملکرد این حسگر بسیار مطلوب تلقی می‌شود و می‌تواند در شرایط نوری نامطلوب نیز قفل دستگاه را باز کند. یکی از قابلیت‌های آیفون 13 قابلیت Live Text است که می‌تواند متن را از تصاویر استخراج کند.

سخت افزار iPhone 13 اپل

  • عملکرد بسیار خوب چیپست A15 بیونیک
  • مصرف کم چیپست
  • لیتوگرافی 5 نانومتری
  • شبکه اینترنت 5G

تمامی سری های آیفون 13 از چیپست اختصاصی اپل به نام A15 Bionic استفاده می‌کند که از لیتوگرافی 5 نانومتری بهره می‌برد. سیستم روی چیپ‌های اپل همیشه جلوتر از زمان خود هستند و قدرت پردازشی بسیار بالایی نیز ارائه می‌دهند. پردازنده مرکزی شش هسته‌ای، پردازنده گرافیکی چهار هسته‌ای و مودم 5G ساخت کوالکام X60 تشکیل دهنده این چیپست هستند.

سخت افزار گوشی iPhone 13 اپل

برای پردازش‌های مرتبط با هوش مصنوعی نیز شاهد پردازنده عصبی 16 هسته‌ای هستیم که در پردازش تصاویر نیز به کمک دوربین‌های آن می‌آید. اگر قصد خرید آیفون 13 را دارید می‌توانید از بین حافظه‌های 128، 256 یا 512 گیگابایتی به همراه 4 گیگابایت حافظه رم یکی را انتخاب کنید.

اگر قصد بازی کردن دارید، آیفون 13 به راحتی می‌تواند تمامی بازی‌های روز و سنگین را با بالاترین تنظیمات اجرا کند و هیچ‌گونه افت فریم نیز تجربه نکند. از نظر سیستم خنک‌کنندگی این گوشی به خوبی می‌تواند حرارت تولید شده از پردازنده را کنترل کند تا دستگاه با مشکل اورهیت مواجه نشود. در کل بخش سخت افزار این گوشی نقد یا نکته منفی ندارد و می‌تواند به راحتی تمامی نیازهای کاربران را برطرف کند.

دوربین آیفون 13 اپل

  • عملکرد بی‌نظیر دوربین اصلی در ثبت عکس‌های با کیفیت
  • عملکرد مطلوب دوربین اولتراواید
  • قابلیت فیلمبرداری سینماتیک

آیفون 13 مانند هم نسل‌های گذشته خود به دو دوربین مجهز شده است که دو حسگر 12 مگاپیکسلی عریض و اولتراواید می‌شود. این گوشی برای سلفی گرفتن به دوربین 12 مگاپیکسلی تکیه می‌کند. دوربین اصلی به‌لطف دریچه دیافراگم f/1.6 عملکرد مطلوبی در عکاسی شب دارد. فوکوس خودکار تشخیص فاز دوگانه در کنار لرزشگیر اپتیکال sensor-shift اجازه کاهش کیفیت و جزئیات عکس را به کاربر نمی‌دهد.

عکس‌های گرفته شده با دوربین اصلی از کیفیت و جزئیات بسیار بالایی برخوردارند و کنتراست مطلوب، کنترل نویز و گستره دینامیکی نیز از دیگر نکات مثبت آن هستند. رنگ‌ها بسیار نزدیک به واقعیت ثبت می‌شوند و می‌توان از طریق تنظیمات دوربین، رنگبندی را تغییر داد. با این حال در برخی از مواقع این حسگر در ثبت جزئیات و بافت گیاهان مشکل دارد که به‌نظر می‌رسد اپل نتوانسته این مشکل را از آیفون 11 برطرف کند.

دوربین اولتراواید نیز مانند دوربین اصلی، عکس‌های بسیار با کیفیتی می‌گیرد و این تصاویر برای به اشتراک گذاری داخل شبکه‌های اجتماعی مناسب است. جزئیات کافی، کنتراست بالا و رنگ‌های دقیق از نکات مثبت این حسگر محسوب می‌شود. با این حال ضعف در ثبت جزئیات بافت گیاهان در این بخش نیز پابرجاست.

عکاسی گوشی آیفون 13 اپل

همانطور که می‌دانید آیفون‌ها در بخش پرتره عملکرد بسیار مطلوبی دارند و می‌توانند عکس‌هایی با افکت بوکه بسیار جذابی ثبت کنند. جدا کردن سوژه از پس‌زمینه به خوبی انجام می‌شود و ISP کار خود را دقیق انجام می‌دهد.

دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی نیز مانند دوربین‌ها در پشت گوشی آیفون 13 عکس‌های خوبی را به ثبت می‌رساند. از نکات مثبت آن می‌توان به جزئیات کافی، کنتراست و دامنه دینامیکی مطلوب، نویز کم و رنگ‌های نسبتا مناسب اشاره کرد.

همانطور که می‌دانید آیفون‌ها همیشه به قابلیت‌های فیلمبرداری مناسب خود شناخته می‌شوند و iPhone 13 نیز از این قاعده پیروی می‌کند. گوشی آیفون 13 می‌تواند با هر سه دوربین خود ویدیوهایی با کیفیت 4K ضبط کند که گزینه مناسبی برای افرادی است که به ولاگ گرفتن علاقه دارند. همچنین قابلیت جدیدی به نام فیلمبرداری Cinematic به این نسل اضافه شده است که می‌تواند سوژه‌ها را دنبال کرده و ویدیوها عمق پیدا کنند.

باتری و شارژر iPhone 13

  • افزایش نسبی ظرفیت باتری

گوشی موبایل اپل iPhone 13 از باتری 3240 میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند که حدود 15 درصد ظرفیت آن نسبت به قبل افزایش یافته است. اپل ادعا کرده که پرچمدار جدید خود می‌تواند حدود 2 ساعت بیشتر از ویدیو پخش و 4 ساعت بیشتر استریم کند. طبق نتایج به‌دست آمده می‌توان به صحت این ادعا پی برد؛ این گوشی توانست با پخش ویدیو 19 ساعت و 21 دقیقه دوام بیاورد.

درگاه شارژ اپل آیفون 13

سرعت شارژ گوشی های آیفون از سری 12 به بعد تغییر نکرده است و این گوشی نیز همچنان از شارژ سریع 23 واتی (غیر رسمی) پشتیبانی کند. این گوشی از فناوری شارژ USB-PD استفاده می‌کند  در نتیجه می‌توان آن را با استفاده هر آداپتوری با این فناوری شارژ کرد. با استفاده از آداپتور اصلی اپل، آیفون 13 طی نیم ساعت از صفر به 54 درصد می‌رسد و برای شارژ کامل باید حدود یک ساعت و 46 دقیقه منتظر ماند.

گوشی iPhone 13 از استاندارد شارژ بی‌سیم اختصاصی خود با نام MagSafe نیز پشتیبانی می‌کند که شارژ سریع 15 واتی برای این پرچمدار به ارمغان می‌آورد. شارژ کامل در حالت حدود دو ساعت و 19 دقیقه به طول می‌انجامد.

گوشی موبایل iPhone 13 اپل بخریم یا نه؟

اگر دنبال پرچمدار با ابعاد مناسب هستید، آیفون 13 می‌تواند گزینه مناسبی برایتان باشد. از نکات مثبت آن می‌توان به کیفیت ساخت بالا، برخورداری از استاندارد IP68، صفحه نمایش با کیفیت و روشن، دریافت آپدیت تا 5 سال، سخت‌افزار بسیار قدرتمند، اسپیکرهای با کیفیت و دوربین‌های توانمند اشاره کرد.

با این حال اگر قصد خرید آیفون 13 دارید، لازم است بدانید این گوشی نکات منفی نظیر سرعت شارژ پایین، نبود آداپتور شارژر داخل جعبه، محدودیت‌های سیستم عامل iOS و نبود نرخ نوسازی بالا نیز دارد که باید به آن توجه داشته باشید. در کل اگر این نکات منفی برایتان چندان اهمیت ندارد، کاملا از خرید این پرچمدار راضی خواهید شد. در مجموع باید گفت که در آیفون 13 تغییرات چشمگیری نسبت به آیفون 12 مشاهده نمی‌شود و تغییرات محسوس در نسخه پرو و پرومکس آیفون 13 مشاهده می‌شود.

پرسش‌های متداول

قیمت آیفون 13 چقدر است؟

محصولات اپل همیشه قیمت بالایی دارند؛ از همین رو قیمت گوشی iPhone 13 در بازارهای جهانی 499 دلار اعلام شده است.

آیا آیفون 13 ضد آب است؟

بله. البته توجه داشته باشید که عبارت ضد آب کاملا غلط است و iPhone 13 به علت برخورداری از استاندارد IP68 در برابر آب و نفوذ گرد و غبار مقاومت دارد.

دوربین آیفون 13 بهتر است یا آیفون 12 ؟

نمی‌توان پاسخ قطعی به این سوال داد؛ چونکه هر دو گوشی عملکرد تقریبا یکسانی دارند. با این حال آیفون 13 به علت برخورداری از واحد پردازش تصویر می‌تواند عکس‌های به مراتب واضح‌تری را ثبت کند.

مشخصات

مشخصات کلی
سال تولید
2021
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
سایز سیم کارت
سایز نانو (0.67 × 8.8 × 12.3 میلی‌متر)
رنگ بندی
آبی (Blue)، صورتی (Pink)، قرمز (Red)، سفید (Starlight)، مشکی (Midnight)، سبز (Green)
ویژگی‌های خاص
فبلت، دارای حسگر تشخیص چهره (Face ID)، مناسب عکاسی، مناسب عکاسی سلفی، مناسب بازی، مقاوم در برابر آب، دوربین اصلی دوگانه، سیستم پرداخت آسان اپل (Apple Pay)
بدنه
استاندارد IP
IP68
سایر قابلیت‌های بدنه
دارای گواهینامه IP68 (مقاومت در برابر غوطه ور شدن در آب به مدت 30 دقیقه تا عمق 6 متر و مقاومت کامل در برابر گرد و غبار)
جنس بدنه
پشت شیشه | فریم آلومینیوم
وزن
174 گرم
ابعاد
7.7 × 71.5 × 146.7 میلی‌متر
صفحه نمایش
صفحه نمایش لمسی
خازنی چند لمسی (Multi Touch)
نوع صفحه نمایش
Super Retina XDR OLED
اندازه صفحه نمایش
6.1 اینچ
رزولوشن
(2532 × 1170) پیکسل
تراکم پیکسلی
460 پیکسل در هر اینچ
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
شدت روشنایی
1200 نیت در حالت (Peak)
نسبت ابعاد صفحه نمایش
19.5:9
نسبت صفحه نمایش به بدنه
86 درصد
فناوری محافظت از صفحه نمایش
شیشه سرامیکی ضد خش (Scratch-Resistant Ceramic Glass)
سایر قابلیت‌های صفحه نمایش
پشتیبانی از استاندارد HDR10، پشتیبانی از Dolby Vision، صفحه ‌نمایش با طیف رنگی گسترده (Wide color gamut)
دوربین
دوربین
دوربین اصلی دوگانه
مشخصات دوربین اصلی
دوربین اول 12 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/1.6، فاصله کانونی 26 میلی‌متر، سایز پیکسل 1.7 میکرومتر، دوربین دوم 12 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.4، فاصله کانونی 13 میلی‌ متر
فلش عکاسی
فلش LED دوگانه (Dual LED) از نوع Dual-Tone
فناوری فوکوس
فوکوس خودکار تشخیص فاز دوگانه پیکسل (Dual Pixel PDAF)
لرزشگیر تصویر
لرزشگیر Sensor-shift
سایر قابلیت‌های دوربین اصلی
دارای لنز واید، لنز اولترا واید با زاویه 120 درجه، قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی تصویر، قابلیت تشخیص چهره، قابلیت عکاسی و فیلمبرداری HDR، قابلیت عکاسی پانوراما
دوربین سلفی
12 مگاپیکسل + سنسور SL 3D
مشخصات دوربین سلفی
دوربین 12 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.2، فاصله کانونی 23 میلی‌متر، سایز سنسور 1/3.6 اینچ
سایر قابلیت‌های دوربین سلفی
قابلیت عکاسی HDR، کیفیت فیلمبرداری با رزولوشن (2160 × 3840) 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه، ضبط ویدئو با لرزشگیر الکترونیکی مبتنی بر ژیروسکوپ (gyro-EIS)
کیفیت و سرعت فیلمبرداری
رزولوشن (2160 × 3840) 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه
کیفیت دوربین
12 + 12 مگاپیکسل
پردازنده
تراشه (SOC)
Apple A15 Bionic (5 nm)
نوع پردازنده
64 بیتی
فرکانس پردازنده مرکزی
2 هسته با سرعت 3.22 گیگاهرتز (Avalanche) و 4 هسته با سرعت 1.8 گیگاهرتز (Blizzard)
پردازنده گرافیکی
Apple GPU (4-Core Graphics)
تعداد هسته پردازنده
6 هسته‌ای
حافظه
حافظه رم (Ram)
4 گیگابایت
نوع حافظه رم
LPDDR4X
ظرفیت حافظه داخلی
128 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
NVMe
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
ندارد
امکانات نرم افزاری
سیستم عامل
آی او اس 15 (iOS 15)
منوی فارسی
ندارد
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
ارتباطات
شبکه‌های ارتباطی
2G (GSM) | 3G (HSPA) | 4G (LTE) | 5G (SA/NSA/Sub6)
فرکانس شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه بی‌سیم Wi-Fi
Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/6 | Dual-Band | Hotspot
فناوری NFC
دارد
نسل شبکه مخابراتی
5G
توضیحات بلوتوث
پشتیبانی از پروتکل‌های A2DP, LE
سرعت شبکه
HSPA با سرعت دانلود 42.2 مگابیت بر ثانیه و آپلود 5.76 مگابیت بر ثانیه
فناوری مکان یابی
GPS | A-GPS | GLONASS | GALILEO | BeiDou (BDS) | QZSS
نوع درگاه ارتباطی
USB Lightning استاندارد 2.0
صدا
اسپیکر
استریو دوگانه
خروجی صدا
درگاه لایتنینگ (Lightning)
جک 3.5 میلی‌متری صدا
ندارد
باتری
باتری قابل تعویض
ندارد
نوع باتری
لیتیوم یونی
ظرفیت باتری
3240 میلی‌آمپر ساعت
سایر قابلیت‌های باتری
میزان شارژ آماده به کار تا 19 ساعت، میزان شارژ پخش موسیقی تا 75 ساعت، قابلیت شارژ سریع 20 واتی (Fast Baterry Charging 20W)، قابلیت شارژ سریع بی سیم مغناطیسی 7.5 واتی (Qi magnetic fast wireless charging 7.5W)، سازگار با فناوری (USB Power Delivery 2.0)
سایر مشخصات
حسگرها
شتاب سنج (Accelerometer) | ژیروسکوپ (Gyroscope) | مجاورتی (Proxmity) | قطب نما (Compass) | فشار سنج (Barometer) | تشخیص چهره (Face ID)
اقلام همراه
دفترچه‌ راهنما | کابل USB-C به لایتنینگ (Lightning)

نظرات (30)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.
پارسا صدری | کاربر
05 فروردین 1403
لطفا رنگ سفید موجود کنید.
پشتیبان سایت | کاربر
05 فروردین 1403

در صورت امکان موجود خواهد شد.

مریم اسرار | کاربر
13 اسفند 1402

سلام وقت بخیر. من هر چی میزنم روی رنگ سفید انتخاب نمیشه. این یعنی سفید موجود نیست و الان فقط رنگ سبز موجوده؟

پشتیبان سایت | کاربر
14 اسفند 1402

درود بر شما دوست عزیز
در حال حاضر رنگ سفید هم موجود می‌باشد، لطفا پس از انتخاب این رنگ، گزینه افزودن به سبد خرید را بزنید.

 

سعید احمدی | کاربر
02 اسفند 1402
مشکی کی موجود میشه؟
پشتیبان سایت | کاربر
03 اسفند 1402

در صورت امکان موجود خواهد شد.

سعید احمدی | کاربر
01 اسفند 1402

سلام وقت بخیر
از زمان ثبت سفارش، کالا چند روزه به دستمون میرسه؟

پشتیبان سایت | کاربر
01 اسفند 1402

سلام دوست عزیز
در صورتی که تهران تشریف دارید و سفارش شما قبل از ساعت 9 صبح ثبت شده باشد، ارسال سفارش در شیفت توزیع 11 صبح تا 15 عصر همان روز انجام می‌گیرد. چنانچه سفارش شما قبل از ساعت 14 عصر ثبت شود، ارسال سفارش در شیفت توزیع 16 الی 20 عصر همان روز انجام می‌شود. در صورتی که خارج از بازه‌های تعریف شده، ثبت سفارش نمایید، ارسال سفارش شما روز کاری بعد انجام خواهد شد. در صورتی که شهر دیگری تشریف دارید، سفارش شما همان روز یا روز بعد (با توجه به زمان ثبت سفارش) به اداره ارسالی مربوطه تحویل داده می‌شود.

هادی محمودی | کاربر
27 بهمن 1402

سلام دوست عزیز
لطفا رنگ سفید رو موجود کنید می‌خوام بخرم.

پشتیبان سایت | کاربر
28 بهمن 1402

با سلام
در صورت امکان موجود خواهد شد.

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
پیشنهاد ویژه
محصول
گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 CH/A Not Active دو سیم کارت ظرفیت 128/4 گیگابایت
کالاتیک
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
موجود در انبار کالاتیک
تومان