ماوس گیمینگ با سیم بیاند مدل BGM-1217 8D

Beyond BGM 1217 8D Wired Gaming Mouse

  • نوع اتصال: با سیم
  • رابط: USB Type-A
  • ویژگی‌های خاص: طراحی ارگونومیک، مناسب برای گیمینگ، سرعت انتقال بالا، دارای نشانگر LED با 7 طیف رنگی
برند:
ضمانت اصل بودن کالا
(1)

اطلاعات بیشتر

نقد و بررسی موس گیمینگ BGM 1217 بیاند

موس گیمینگ

موس برای هر گیمری یکی از مهم‌ترین لوازم تجربه بازی با کامپیوتر است؛ زیرا عملکرد آن تاثیر مستقیم روی گیم پلی کاربر دارد. به همین منظور سازندگان ماوس گیمینگ به توسعه محصولاتی پرداخته‌اند که کمک شایانی به هرچه بهتر شدن تجربه گیمرها در بازی‌های رایانه‌ای کند. یکی از این شرکت‌ها نیز بیاند نام دارد که درواقع زیرمجموعه شرکت فراسو است. بیاند، ماوس گیمینگ BGM 1217 را به بازار عرضه کرده که مشخصات سخت افزاری درخور توجهی نیز دارد و با وجود اینکه ماوس گیمینگ ارزان قیمت و اقتصادی محسوب می‌شود، اما از ارزش خرید نسبتا بالایی بهره می‌برد. همراه با کالاتیک باشید تا نگاهی به مشخصات و عملکرد ماوس گیمینگ BGM 1217 انداخته و کمی بیشتر با محصول شرکت بیاند آشنا شویم.

نکات مثبت

• دارای چهار حالت DPI با دقت 1000 تا 6400
• برخوردار از رنگ‌های RGB
• برخوردار از 8 دکمه
• مناسب برای کاربرانی با دستان بزرگ

نکات منفی

• ابعاد نسبتا بزرگ ماوس باعث می‌شود مناسب کاربرانی با دستان کوچک نباشد
• کیفیت کابل می‌تواند بهتر باشد

طراحی موس گیمینگ BGM 1217 بیاند

• نورپردازی RGB زیبایی خاصی به ماوس می‌دهد
• طراحی شده برای گیمرهایی با دستان بزرگ

در ابتدا باید بگوییم با ماوسی طرف هستیم که مناسب گیمرهایی با دستان کوچک نیست. ابعاد ظاهری 126 در 75 در 43 میلی‌متر نیز بیانگر این موضوع هستند. البته ابعاد ذکر شده در وزن محصول نیز تاثیر مستقیم داشته است؛ به این صورت که موس گیمینگ BGM 1217 بیاند از وزن 105 گرم بهره می‌برد.

با وجود ابعاد نسبتا بزرگ و وزن زیاد ماوس، محصول شرکت بیاند از طراحی با ارگونومی ایده‌آل برای دستان بزرگ بهره می‌برد. در بخش‌های مختلف ماوس گیمینگ بیاند از 8 دکمه استفاده شده که هر یک کارایی خاص خود را دارند و در تجربه هرچه بهتر بازی به شما کمک بسیاری می‌کنند.

دکمه‌های راست و چپ ماوس به حالتی طراحی شده‌اند که فشردنشان حس خوبی را به کاربر منتقل کند و صدای کلیک نیز لذت بخش است. علاوه بر دو دکمه ذکر شده و دکمه میانه که حالت اسکرول نیز دارد، دو دکمه دیگر روی سطح موس گیمینگ BGM 1217 بیاند تعبیه شده که امکان افزایش یا کاهش دقت DPI را به کاربر ارائه می‌دهند.

در سمت چپ ماوس، جایگاهی که محل استراحت انگشت شصت در نظر گرفته شده، سه دکمه دیگر در اختیارتان قرار خواهد گرفت. دکمه اول برای فوروارد، دکمه دوم برای بک‌وارد و دکمه سوم نیز برای شلیک در نظر گرفته شده است. دکمه شلیک به این حالت طراحی شده که هر بار کلیک کردن آن معادل دو بار فشردن دکمه چپ ماوس باشد. همین امر می‌تواند به شما در بازی‌های ویدئویی کمک فراوانی کند و اجازه دهد نسبت به رقبا، دست برتری داشته باشید.

طراحی موس گیمینگ

روی موس گیمینگ BGM 1217 بیاند علاوه بر دکمه‌های ذکر شده، لوگوی شرکت بیاند نیز در نظر گرفته شده که البته از رنگ‌های RGB استفاده می‌کند. ماوس گیمینگ بیاند می‌تواند 7 رنگ را نمایش دهد که البته به‌صورت رقص نور به نمایش گذاشته می‌شوند. شرکت سازنده تضمین کرده که عمر ماوس گیمینگ BGM 1217 معادل 5 میلیون بار کلیک است که رقم قابل قبولی به نظر می‌رسد.

از مشخصات ظاهری دیگر موس گیمینگ BGM 1217 بیاند می‌توان به کابلی با طول 1.35 متر اشاره کرد که کانکتور USB 2.0 دارد و برای استفاده نیز نیازی به نصب درایور نخواهد بود. درواقع ماوس به‌صورت Plug & Play است و تنها با اتصال ماوس به هر کامپیوتر یا لپ تاپی، شناسایی شده و قابل استفاده خواهد بود.

عملکرد موس گیمینگ BGM 1217 بیاند

• دقت DPI تا 6400
• زمان پاسخگویی بسیار کم

هر چقدر که طراحی ظاهری و ارگونومی مناسب باشد، اما نمی‌توان عملکرد را نادیده گرفت. به همین منظور به سراغ عملکرد موس گیمینگ BGM 1217 بیاند رفته‌ایم. آنچه در بخش عملکرد برایمان اهمیت فراوانی دارد، زمان پاسخگویی و دقت ماوس است. محصول شرکت فراسو از حسگر اپتیکال برای ردیابی حرکات استفاده می‌کند.

عملکرد موس گیمینگ بیاند

دقت بالا و سرعت پاسخگویی مناسب محصول شرکت بیاند سبب شده تا تجربه بازی‌ها لذت بخش شود و بتوان عملکرد بهتری در بازی‌های آنلاین داشت. در صورتی که نیاز به دقت بالا داشته باشید ماوس گیمینگ BGM 1217 می‌تواند DPI با دقت 6400 نقطه بر اینچ را به شما ارائه دهد. البته سه حالت دیگر نیز برای ماوس گیمینگ بیاند در نظر گرفته شده که شامل دقت 1000، 1600 و 3200 می‌شوند.

سخن آخر

در صورتی که به دنبال ماوس گیمینگ ارزان قیمت هستید که امکانات مناسبی نیز به همراه داشته باشد موس گیمینگ BGM 1217 بیاند را به شما پیشنهاد می‌کنیم. ویژگی‌هایی مانند دکمه شلیک به شما اجازه می‌دهد در بازی‌های سبک شوتر دست برتری را در برابر رقبایتان داشته باشید. طراحی ظاهری نیز با رنگ‌های RGB باعث شده تا محصول شرکت بیاند از زیبایی خاصی برخوردار شود. با این حال، موس گیمینگ BGM 1217 بیاند بیشتر مناسب راست دست‌ها طراحی شده و کار کردن با دست چپ به خاطر محل قرار گرفتن دکمه‌ها پیشنهاد نمی‌شود.

مشخصات

مشخصات کلی
نوع کالا
ماوس
رنگ بندی
مشکی
نوع اتصال
باسیم
نوع رابط
USB-A
کلید روشن و خاموش
ندارد
جهت دست
دست راست
نورپردازی
دارد
وزن
105 گرم
نوع کاربری
عمومی
تعداد کلیدها
8 عدد
ابعاد
43 × 75 × 126 میلی‌متر
مشخصات فنی
نوع حسگر
اپتیکال
محدوده دقت
1600 تا 3200 نقطه در اینچ (DPI)
سیستم عامل های سازگار
ویندوز | مکینتاش | لینوکس | اندروید
حداکثر میزان دقت
3200 نقطه در اینچ (DPI)
سایر مشخصات
پشتیبانی از قابلیت Plug and play، دارای 4 حالت تنظیم مختلف تنظیم دقت برای طراحی و بازی با دکمه اختصاصی، مناسب برای بازی‌های FPS، دارای چراغ LED هفت رنگ، طراحی شده مناسب بازی

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.
پیشنهاد ویژه
محصول
ماوس گیمینگ با سیم بیاند مدل BGM-1217 8D
کالاتیک
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
موجود در انبار کالاتیک
تومان