هدست گیمینگ سونی مدل PULSE 3D CFI-ZWD1 مناسب برای کنسول پلی استیشن 5

Sony PULSE 3D CFI-ZWD1 Gaming Headset For PlayStation 5 Console

  • محصول: هدست کنسول بازی
  • مدل محصول: PULSE 3D
  • نوع اتصال: بی سیم و با سیم
  • نوع هدفون: رو گوشی
  • وزن: 600 گرم
  • رنگ بندی: سفید، ارتشی
  • ویژگی های خاص: طراحی زیبا و ارگونومیک، دارای باتری داخلی قابل شارژ، قابلیت پردازش صدای سه بعدی، دارای دکمه های کنترل کننده صدا، قابلیت تا کردن گوشی های هدفون

ارسال کالا 24 ساعت کاری پس از ثبت سفارش انجام می‌شود.

برند:
ضمانت اصل بودن کالا
(4)

اطلاعات بیشتر

نقد و بررسی هدست سونی PULSE 3D

هدست بی سیم بازی

هنگامی که قصد خرید کنسول بازی PS5 دارید، احتمالا به فکر خرید لوازم جانبی آن نیز خواهید بود که می‌تواند شامل جدیدترین هدست بی‌سیم سونی باشد. شرکت سونی که یکی از معتبرترین تولیدکننده‌های لوازم الکترونیکی در جهان به شمار می‌آید در زمینه سرگرمی و ساخت لوازم بازی نیز حرفی برای گفتن دارد. یکی از جدیدترین هدست‌های شرکت نام‌آشنای سونی که به طور ویژه برای پلی استیشن 5 ساخته شده است، هدست PULSE 3D نام دارد. این هدست که تقریبا چند هفته بعد از عرضه PS5 وارد بازار شد و با هر دو کنسول PS5 و PS4 سازگار است، با طراحی منطبق بر PS5 و پخش صدای سه بعدی، می‌تواند همراه بسیار خوبی برای زمان بازی شما باشد. اگر به دنبال هدستی مناسب برای پلی استیشن 5 یا 4 خود هستید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا به بررسی خصوصیات هدست PULSE 3D بپردازیم.

طراحی و ساخت هدست بازی PULSE 3D

سونی در طراحی Pulse 3D به خوبی عمل کرده است. ترکیبی از خطوط منحنی و لبه‌های مستقیم باعث می‌شود این هدست در مقایسه با اکثر هدست‌های متمرکز بر بازی، جذاب به نظر برسد. یک نشانگر LED نیز به عنوان چراغ وضعیت روی محصول وجود دارد. این موضوع Pulse 3D را به یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی که از طراحی پر نور محصولات گیمینگ ناراضی هستند تبدیل می‌کند.
سونی همانند محصولات قبل پوششی از جنس چرم برای هدفون‌ها انتخاب کرده است که نرم و لطیف به نظر می‌رسد. طبیعتا استفاده از متریالی مانند فلز و ابریشم باعث محکم‌تر شدن و راحتی بیشتر می‌شد، اما چرم پس از استفاده طولانی کماکان خنک به نظر می‌رسد و با آن احساس راحتی خواهید داشت. نسخه اصلی این هدست سفید است که کاملا با طراحی PS5 مطابقت دارد و اخیرا نسخه مشکی با نام Midnight Black را معرفی کرده است.

طراحی هدست بی سیم

برای انجام تنظیمات هدست نیازی به گشت و گذار در منوی کنسول بازی ندارید؛ چراکه دکمه‌ها و سوئیچ‌هایی برای کنترل صدا، تعادل بازی و چت، نظارت بر میکروفون و پاور روی هدفون سمت چپ قرار گرفته است که باوجود آن‌ها دگیر نیازی به انجام تنظیمات از طریق کنسول بازی نیست و به راحتی می‌توانید هدست را کنترل کنید. برای راه‌اندازی هدست نیز تنها کافیست دانگل USB را متصل کرده و کلید پاور بچرخانید.

کیفیت صدای سه بعدی هدست بازی Pulse 3D

با هدست سونی پالس سه بعدی، احساس می‌کنید در کنار شخصیت‌های بازی حضور دارید و صداها و اتفاقات به واقعیت نزدیکتر هستند. اگر تا به حال تجربه استفاده از هدست سه بعدی را نداشته‌اید، حتما آن را امتحان کنید و این بار تجربه لذت‌بخش‌تری را با بازی‌ مورد علاقه‌تان برای خود رقم بزنید. هدست Pulse 3D از نظر کیفیت صدا فوق‌العاده به نظر می‌رسد. از مهم‌ترین قابلیت‌های آن فناوری صوتی Tempest 3D سونی است که که تنها زمانی که Pulse را به PS5 متصل کنید، به آن دست خواهید یافت و باعث غوطه‌ور شدن بیشتر شما در بازی خواهد شد.
هنگامی که به PS5 متصل می‌شوید، سه پیش‌تنظیم اکولایزر پیش روی شما قرار دارد؛ استاندارد، تقویت باس و تیراندازی. بنابراین می‌توانید صداها را به صورت دلخواه تنظیم کنید.
هنگام صحبت کردن با هدست Pulse 3D صدای شما خوب به نظر می‌رسد اما به خوبی میکروفون تلفن نیست؛ بنابراین بهتر است در محیط‌هایی که سروصدا کمتر است از میکروفون آن استفاده کنید. از دیگر خصوصیات این هدست، پشتیبانی از میکروفن داخلی است که به شما امکان می‌دهد هنگام صحبت‌کردن صدای خود را بشنوید.

عملکرد هدست بازی PULSE 3D

راه‌اندازی هدست به سادگی وصل‌کردن دانگل موجود به یکی از درگاه‌های PS5، سپس روشن‌کردن هدست است. کنسول به صورت خودکار به هدست متصل می‌شود و به جای بلندگوهای تلوزیون تمام صداها را به آنجا هدایت می‌کند. هدست بازی PULSE 3D همانطور که از نام آن پیداست، سه بعدی است و به صورت بی‌سیم و از طریق دانگل USB به رایانه شخصی، مک یا پلی‌ استیشن شما متصل می‌شود. علاوه بر این همراه هدست یک کابل 3.5 میلی‌متری دریافت می‌کنید که پس از اتمام شارژ باتری امکان اتصال به دستگاه‌هایی با جک صدا را فراهم می‌کند.

هدست بی سیم

از نظر عمر باتری، سونی ادعا می‌کند این هدست با یک بار شارژ، باید 12 ساعت دوام بیاورد و طبق آزمایش‌های انجام‌شده می‌توان دریافت که فراتر از این زمان همراه شما خواهد بود. با اینکه این میزان از طول عمر باتری هدست‌های دیگر کمتر است، اما جای نگرانی نیست و هنگامی که شارژ باتری تمام شد می‌توانید با استفاده از جک 3.5 میلی‌متری نسبت به اتصال مجدد هدست اقدام کنید.
 کیفیت بازی با هدست PULSE 3D بسته به عوامل مختلفی متفاوت است. اگر هدست به خوبی روی گوش شما قرار بگیرد این هدست بازی در پلی استیشن 5 صداهای متنوع را به خوبی مدیریت می‌کند که شامل صدای سه بعدی نیز می‌شود.

خرید و قیمت هدست گیمینگ SONY PULSE 3D

شرکت سونی هدست گیمینگ Pulse 3D را با قیمت 99 دلار به بازار عرضه کرد. از آنجایی که قیمت محصولات مختلف همواره ممکن است در حال افزایش یا کاهش باشد، بنابراین می‌توانید برای مشاهده قیمت هدست گیمینگ Pulse 3D وارد سایت کالاتیک شده و در صورت تمایل نسبت به خرید این هدست اقدام نمایید.

جمع بندی

هدست بازی Pulse 3D تجربه شما را به عنوان گیمر افزایش می‌دهد و این امکان را فراهم می‌کند که با دوستان خود به گفتگو بپردازید. این هدست طبیعتا بهترین و همه‌جانبه‌ترین هدستی نیست که در بازار وجود دارد، اما انتقال صدا را به خوبی انجام می‌دهد و تجربه استفاده از فناوری Tempest 3D را برایتان فراهم می‌کند.
هدست Pulse 3D یک همراه فوق‌العاده برای PS5 محسوب می‌شود که صدای استریوی مناسب، تنظیم آسان و میکروفن با کیفیت را ارائه می‌دهد، متاسفانه در ساخت آن از پلاستیک استفاده شده است؛ با این حال قیمت مناسب آن موجب می‌شود این ویژگی قابل چشم‌پوشی باشد. با اینکه عمر باتری 12 ساعته این هدست در مقایسه با هدست‌های دیگر کوتاه است؛ اما کابل همراه هدست با جک 3.5 میلی‌متری، این مشکل را رفع می‌کند.

پرسش‌های متدول

آیا می توانم از هدست Pulse 3D در رایانه شخصی استفاده کنم؟

بله. این هدفون با رایانه‌های ویندوز و macOS سازگار است؛ بنابراین اگر این هدفون را دوست دارید، می توانید از آن در دستگاه‌هایی غیر از PS5 نیز لذت ببرید.

آیا هدست پالس با PS4 سازگار است؟

بله. علاوه بر PS5، هدست پالس سه بعدی را می‌توانید به دستگاه‌هایی مانند PS4، رایانه شخصی، مک بوک و انواع دستگاه‌های مجهز به جک 3.5 میلی‌متری منتقل کنید.

آیا هدست Pulse 3D ارزش خرید دارد؟

هدست Pulse 3D با قابلیت‌هایی همچون صدای استریو، تنظیم آسان و میکروفون داخلی باکیفیت است، تجربه صدای سه بعدی و از همه مهم‌تر قیمت مناسب به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها به شمار می‌آید.

آیا Pulse 3D بلوتوث دارد؟

خیر. هدست بی‌سیم سونی PULSE 3D با بلوتوث سازگار نیست و از گیرنده بی‌سیم USB بهره می‌برد که می‌توانید از آن به صورت بی‌سیم برای رایانه شخصی و همچنین کنسول‌های PS4 و PS5 استفاده کنید.

مشخصات

مشخصات محصول
مناسب برای
کنسول‌ های بازی PlayStation 5 و PlayStation 4
ابعاد
132 × 222.25 × 226 میلیمتر
وزن
600 گرم
درگاه ارتباطی
USB Type-C، Jack 3.5mm
میکروفون
دارد
قابلیت شارژ
دارد
قابلیت های ویژه
دارای میکروفون های مخفی دوگانه با قابلیت حذف نویز، دارای باتری داخلی با امکان 12 ساعت پخش صدا، پشتیبانی از Tempest 3D AudioTech، دارای نشانگر شارژ، سازگار با گوشی‌ های هوشمند، ویندوز 10، مک، دسته بازی DualSense و PlayStation VR
محتویات جعبه
دفترچه راهنما، آداپتور بی سیم، کابل USB Type-C، کابل AUX

نظرات (2)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.
میلاد طاهری نیا | کاربر
18 مرداد 1402

سلام لطفا اگه امکانش هست رنگ سفید رو موجود کنید، ممنون

محمدحسین | میهمان
17 شهریور 1400

سلام و خسته نباشید
این وسیله نیز هدیه سیمکارت دارد یا نه؟

پیشنهاد ویژه
محصول
هدست گیمینگ سونی مدل PULSE 3D CFI-ZWD1 مناسب برای کنسول پلی استیشن 5
کالاتیک
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
موجود در انبار کالاتیک
تومان