هندزفری بی سیم اپل مدل AirPods Pro 2019

Apple AirPods Pro 2019 Headphones

  • نوع اتصال: بی سیم
  • رابط: بلوتوث
  • مقاومت در برابر آب: دارد
  • ویژگی های خاص: کیفیت فوق العاده صدا هنگام پخش موزیک، قابلیت دسترسی به صدای فعال سیری (Siri)، فعال و غیرفعال کردن دریافت صدای محیط، قابلیت حذف صدای محیط، ضد تعریق و مقاوم در برابر قطرات آب و عرق (IPX4)

 

برند:
ضمانت اصل بودن کالا
(12)

اطلاعات بیشتر

نقد و بررسی هندزفری Airpods Pro

شرکت اپل یکی از محصولات خود با نام Airpods Pro را در اواخر سال 2019 معرفی کرده که در واقع نسل سوم هندزفری های بی سیم این کمپانی محسوب می شود. این هندزفری از سه سری سیلیکونی در سایزهای مختلفی برخوردار است تا با ارائه قابلیت های فوق العاده بتواند نظر کاربران را به سوی خود جذب کند. بکارگیری از روکش سیلیکونی یکی از ویژگی های جالب این هندزفری می باشد که با استفاده از سیستم هوشمند کنترل هوا مانع از تجمع هوا شده و از گوش درد جلوگیری می کند. هندزفری ایرپاد پرو از قابلیت بلوتوث پشتیبانی می کند و بدون داشتن سیم آزادی عمل را در اختیارتان قرار می دهد. این هدفون بلوتوثی مجهز به باتری با عمر طولانی است و با حذف اکتیو نویز به صورت دینامیک سطح صدای اطراف را کنترل می کند و به صورت کاملاً باکیفیت صدای مورد نظر را به گوش کاربر می رساند.

هندزفری اپل ایرپاد پرو

طراحی ویژه و کاملا متفاوت

هندزفری AirPods Pro از نوع بلوتوثی بی سیم است و برخلاف ایرپاد 2 که ظاهری مشابه به ایرپاد اولیه دارد، از طراحی متفاوتی برخوردار است. ایرپاد پرو از گواهی IPX4 بهره می برد که در برابر پاشش آب و تعریق مقاوم می باشد. پس میتوان گفت این قابلیت باعث شده تا این وسیله را به هندزفری بهتری برای ورزشکاران تبدیل کند. البته باید در نظر داشت که امکان استفاده از این وسیله در ارتباط مستقیم با آب وجود ندارد. هدفون اپل ایرپاد پرو با ابعاد 24 × 21.8 × 30.9 میلیمتر و وزن 5.4 گرم با سه سری مختلف عرضه می شود که میتوان با توجه به فرم گوش انتخاب مناسب تری داشت.

سری های مختلف ایر پاد پرو

هندزفری ایرپاد پرو با محفظه سفید رنگ طوری ساخته شده است تا هندزفری کاملا درون گوش قرار گیرد و هیچ صدای مزاحمی وارد گوش نشود. البته یک سری دریچه خیلی کوچک هم روی ایرپادها وجود دارد که از فشار بیش از اندازه به گوش جلوگیری می کند. ارتفاع ایرپاد پرو در مقایسه با مدل های قبلی کوتاه تر شده است و در عین حال اپل بخش درایورهای داخل گوش را بزرگ تر کرده تا برای حذف نویز و مقاومت در برابر رطوبت عملکرد بهتری ارائه دهد. همچنین این کمپانی برای ایزوله کردن صدای محیطی در هنگام پخش از روکش سیلیکونی داخل گوش استفاده کرده است. این هندزفری بی سیم به دو میکروفون داخلی مجهز شده که از آن برای تشخیص صداهای داخلی و خارجی در ایرپاد به کار می رود. محفظه شارژ وایرلس ایرپاد پرو کمی از محفظه شارژ ایرپادهای معمولی بزرگتر و نیز سنگین تر است اما نه آنقدر که افراد برای حمل این محصول دچار مشکل شوند. ایرپاد پرو به راحتی در جیب شلوار، کیف و … جا می گیرد. همچنین به محض باز شدن درب محفظه، اتصال بلوتوث به طور خودکار با آیفون برقرار می شود. این اتصال خودکار بسیار راحت و موثر می باشد اما متاسفانه فقط با آیفون سازگار است و آیپد را شامل نمی شود و حتما باید به این نکته هم توجه داشت که سیستم عامل باید نسخه 10 به بالا باشد تا از این ویژگی بهره مند شود.

طراحی هندزفری ایرپاد پرو

ویژگی های جذاب و کاربردی

هندزفری بی سیم ایر پاد پرو از تراشه H1 بهره می گیرد که دارای قابلیت پردازش همزمان 10 کانال صوتی می باشد و به شما این امکان را می دهد تا بدون تاخیر صداهای در حال پخش را گوش دهید. این تراشه دارای قابلیت مهم دیگری از جمله پشتیبانی از دستیار صوتی سیری می باشد که با استفاده از پیغام Hey Siri فعال می شود.
قابلیت حذف صدای مزاحم محیط: اپل با بکارگیری از دو میکروفون در داخل هدفون ویژگی دیگری را به نسل جدید ایرپاد افزوده است. میکروفون اول رو به بیرون قرار گرفته و با شناسایی صدای بیرون صدای محیط اطراف را بررسی می کند. سپس با ایجاد آنتی نویز معادل نویز محیطی را پیش از رسیدن به گوش کاربر، حذف می کند. اما میکروفون دوم رو به داخل گوش می باشد و اپرپاد پرو نویز شناسایی شده توسط این هندزفری را از بین می برد. همچنین مدیریت این قابلیت از طریق گوشی و یا سنسور تعبیه شده بر روی هدفون انجام می پذیرد.

قابلیت ایرپاد پرو

ویژگی Transparency

این حالت به کاربر اجازه می دهد تا به صورت هم زمان ضمن گوش فرا دادن به موسیقی، صدای محیط را نیز بشنود. پس میتوان گفت این حالت به افراد اجازه می دهد که از صدای محیط اطراف خود همانند صدای بوق آگاه شوند تا از اتفاقات ناگوار جلوگیری کنند. ایرپاد پرو به لطف سیستم هواکش متعادل ساز فشار در کنار الگوریتم نرم افزاری خود، شدت حذف نویز محیطی را به اندازهای مناسب تنظیم می کند و نیازی به صحبت با صدای بلند ندارید. جابه جایی بین حالت سیستم حذف نویز اکتیو و حالت Transparency به صورت مستقیم از طریق خود ایرپاد پرو با استفاده از حسگر جدید نیرو روی انتهای آن امکان پذیر خواهد بود. این حسگرها امکان پخش یا مکث موسیقی، جابه جایی بین قطعات و پاسخ دادن به تماسها یا رد کردن آن ها را نیز فراهم می کنند؛ البته کاربر می تواند برای کنترل تنظیمات از طریق لمس اسلایدر حجم صدا در کنترل سنتر آیفون استفاده کند.

هدفون ایرپاد پرو

ویژگی Adaptive EQ

ایرپاد پرو از قابلیتی موسوم به Adaptive EQ بهره می برد. شرکت اپل Airpods Pro را مجهز به درایور و آمپلی فایرهای جدید کرده است که باعث ایجاد صدای فوق العاده می شود. آمپلی فایر سفارشی شده ایرپاد پرو با گستره دینامیکی وسیع ضمن افزایش عمر باتری، صدایی شفاف را تولید می کند. به گفته اپل، درایور یاد شده به صورت مداوم باس غنی تا فرکانس 20 هرتز و صدای زیر و میانی واضح را به گوش کاربر می رساند. در واقع این ویژگی، فرکانس های صوتی را با نرخ 200 بار برثانیه، به کمک میکروفون داخلی براساس ابعاد گوش هر شخص تنظیم می کند تا تجربه شنیداری فراگیری را به وجود آورد. ایرپاد پرو به این ترتیب می تواند فرکانس های بالا و پایین را به بهترین نحو ممکن تنظیم کند تا در هر لحظه صدای یکپارچه ای را به گوش کاربر برساند.

ویژگی ایرپاد پرو

علاوه بر قابلیت Adaptive EQ گوشی های این ایرپاد از درایورهای مخصوصی استفاده می کنند که به شکل اختصاصی برای این محصول ساخته شده اند. این درایور به نسبت سایز کوچک دستگاه بیس صداها را با قدرت حیرت آوری تنظیم می کند.

عمر باتری ایرپاد پرو

هندزفری AirPods Pro با وجود همه قابلیت های جدیدش همچنان از همان باتری نسل دوم ایرپاد بهره می برد که بالغ بر 5 ساعت امکان پخش موسیقی را در اختیار کاربر قرار می دهد؛ درحالی که تنها با یکبار شارژ و با فعال بودن سیستم حذف نویز محیطی، 4.5 ساعت پخش موسیقی و 3.5 ساعت مکالمه تلفنی را برای کاربر فراهم می کند؛ البته با بکارگیری از محفظه شارژ میتوانید در مجموع 24 ساعت موسیقی گوش دهید و 18 ساعت مکالمه برقرار کنید. کیس این هندزفری هم از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می کند و با 5 دقیقه شارژ شدن قادر به پخش موسیقی در حدود یک ساعت می باشد. این کیس به صورت پیش فرض از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند؛ البته برای شارژ محفظه از کابل لایتنینگ نیز میتوان استفاده کرد.

نتیجه گیری

به طور کلی هندزفری Airpods Pro یکی از حرفه ای ترین محصولات جدید شرکت اپل است که با خصوصیاتی فراتر از استانداردهای امروزی طراحی شده است. اپل ایرپاد پرو توانسته با بهبود نقاط ضعف مدل های قبلی و افزودن ویژگی های جدید خود را به عنوان یکی از برترین هندزفری های بی سیم موجود در بازار معرفی کند و با قیمتی در حدود 249 دلار عرضه شود. این هندزفری بلوتوثی علاوه بر سیستم حذف نویز با کنترل هوای داخلی گوشی دارای مقاومت جزئی در برابر آب است و از عمر باتری بیشتری بهره می برد.

مشخصات

مشخصات کلی
نوع کالا
هدفون
مناسب برای
موسیقی | مکالمه
نوع اتصال
بی‌سیم
وزن
5.4 گرم
ابعاد
21.8 × 24 × 30.9 میلی‌متر
مشخصات فنی
نوع رابط
بلوتوث
باتری
عمر باتری هدفون
تا 4.5 ساعت پخش موسیقی | قابلیت پخش موسیقی بیش از 24 ساعت (با محاسبه ظرفیت محفظه باتری)
سایر مشخصات
نشانگر LED
دارد
اقلام همراه
دفترچه‌ راهنما | کابل شارژ لایتنینگ (Lightning)
سایر قابلیت‌ها
مقاومت در برابر رطوبت و عرق | افزایش قابلیت Hey Siri

نظرات (10)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.
علی رحمانی | کاربر
03 آذر 1400

چرا این محصول فقط توی یه روز 300 هزار تومن افزایش قیمت داشت؟

زهرا فخیمی | میهمان
05 آبان 1400

کی موجود میشه؟ من میخوام سفارش بدم آیا موجود دارین؟

پشتیبان سایت | مدیر سایت
05 آبان 1400

در حال حاضر موجود هست.

محمدرضا سعادتمند | کاربر
04 آبان 1400

سلام کی موجود میشه؟

حمیدرضا رحیم طرقی | کاربر
12 مهر 1400

سلام با گارانتی آریان گستر موجود ندارید؟

پشتیبان سایت | مدیر سایت
12 مهر 1400

در صورت موجود بودن در سایت نمایش داده می شود.

صادق دلبری | میهمان
01 شهریور 1400

لطفا با قیمت قبل حراج بزنید خواهش میکنم.

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • بعدی
پیشنهاد ویژه
محصول
هندزفری بی سیم اپل مدل AirPods Pro 2019
کالاتیک
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
موجود در انبار کالاتیک
تومان