هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Live

Samsung Galaxy Buds Live Wireless Headphone

  • نوع اتصال: بی سیم
  • رابط: بلوتوث
  • ویژگی های خاص: دارای طراحی ارگونومیک، بلوتوث نسخه 5.0، قابلیت حذف صداهای مزاحم هنگام مکالمه (Active Noise Cancellation)
برند:
ضمانت اصل بودن کالا
(19)

اطلاعات بیشتر

بررسی هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Live

با هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Live شیک زندگی کنید. این محصول سامسونگ همانقدر که به نظر می‌رسد، خوب و باکیفیت است. روکش فلزی آن علاوه بر مقاومت بالایی که دارد، زیبا و چشم‌نواز است. گوشی‌های این هدفون به‌صورت کاملا ارگونومیک و راحت طراحی شده‌اند؛ پس با خیال راحت می‌توانید تمام طول روز آن را روی گوش خود نگهدارید.

فناوری AKG موجود در این هدفون با حذف نویز فعال، به شما اجازه می‌دهد تا کاملا در موسیقی غوطه‌ور شوید و صداهای مزاحم را حذف کنید. با کنترل‌های لمسی می‌توانید فقط با یک ضربه موسیقی پخش کنید، آن را متوقف کنید یا آن را به دستگاه خود متصل کنید. اگر قصد بررسی و خرید یک هدفون باکیفیت را دارید، در ادامه ویژگی‌های هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy buds live را مطالعه کنید.

ویژگی‌های اجمالی هدفون بی سیم سامسونگ Galaxy Buds Live

  • ارگونومیک
  • باتری بادوام
  • طراحی چشم‌نواز
  • شارژ سریع بی‌سیم
  • حذف نویز فعال
  • امکان اتصال به رایانه شخصی
  • دسترسی راحت به دستیار صوتی

طراحی

اولین ویژگی در هدفون بی سیم سامسونگ Galaxy buds live که آن را بررسی می‌کنیم، طراحی محصول است. این هدفون با روکش فلزی و بدنه منحصربه‌فرد همچون جواهرات، زیبایی چشم‌نوازی دارد. با این حال ویژگی‌های فوق‌العاده این محصول فقط به زیبایی ظاهر محدود نمی‌شود و کاملا راحت و ارگونومیک است. علاوه بر همه ویژگی‌هایی که برای طراحی و زیبایی ظاهری این هدفون ذکر کردیم، یک قاب براق و شیک آن را تکمیل می‌کند.

کیفیت صدای هدفون بی سیم سامسونگ Galaxy buds live

با هدفون بی سیم Galaxy buds live کیفیت صدایی را خواهید شنید که تا به حال تجربه نکرده‌اید. وقتی گوشی‌های هدفون را روی گوش خود قرار می‌دهید، به‌صورت کاملا محسوس متوجه حذف صدای مزاحم پس‌زمینه و کیفیت بالای صدای موسیقی خواهید شد. این هدفون صدای موسیقی را به‌صورت سه‌بعدی پخش می‌کند تا صدای باس را بشنوید و در موسیقی مورد علاقه‌تان غرق شوید. در ضمن قابلیت Active Noise Cancellation به شما امکانی می‌دهد تا صدای پس‌زمینه را کنترل کنید.

شارژ سریع

با هدفون سامسونگ مدل Galaxy buds live حتی یک ثانیه از موسیقی یا تماس ضروری روز را از دست نخواهید داد. با وجود قابلیت شارژ سریع بی‌سیم، شارژ کردن هدفون به همان اندازه که راحت است، سریع صورت می‌گیرد. به این ترتیب در زمان‌هایی که باید یک تماس ضروری برقرار کنید یا نیاز به موسیقی دارید، هدفون سریع آماده به کار می‌شود.

فقط با 5 دقیقه شارژ بی‌سیم، هدفون تا 1 ساعت انرژی کافی برای کار کردن را دارد. به علاوه در صورتی که هدفون را کامل شارژ کنید، تا 6 ساعت امکان پخش بی‌وقفه موسیقی را خواهد داشت. اگر این زمان باز هم برای شما کافی نبود، خبر خوب این است که با کمی شارژ بیشتر در مجموع می‌توانید تا 21 ساعت بر روشن ماندن هدفون حساب کنید.

هدفون galaxy buds live

راحتی در اتصال و کنترل

با هدفون سامسونگ Galaxy buds live بیش از هر زمان دیگری کنترل در پخش موسیقی را در دست خواهید داشت. با وجود این هدفون حتی نیازی به استفاده از گوشی برای کنترل موسیقی ندارید. با لمس هدفون بی سیم Galaxy7 buds live می‌توانید موسیقی را پخش، متوقف یا رد کنید. یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد در این هدفون امکان اتصال به هدفون دیگر برای پخش یک موسیقی به‌صورت همزمان است. به این ترتیب بدون اینکه لازم باشد هدفون را به اشتراک بگذارید، موسیقی مورد علاقه‌تان را با دوستتان همزمان گوش کنید.

سه میکروفون برای تماس باکیفیت و واضح

به جز پخش موسیقی امکان استفاده از هدفون بی سیم Galaxy buds live برای برقراری تماس هم وجود دارد. این هدفون با سه میکروفون طراحی شده است تا صدای شما را به‌صورت کاملا شفاف انتقال دهد. دو میکروفون خارجی، نویز را تشخیص می‌دهند و قبل از اینکه نویز به میکروفون سوم برسد، آن را مسدود می‌کنند. با این ویژگی چه در یک اتاق شلوغ باشید، چه در حال حرکت باشید و چه در معرض باد با هدفون تماس برقرار کنید، مطمئن باشید که صدای شما کاملا واضح شنیده می‌شود.

سخن آخر

در نهایت هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Live یکی از بهترین انتخاب‌ها برای گوش دادن به موسیقی و برقراری تماس است. این هدفون صدا را به‌صورت شفاف و باکیفیت پخش می‌‎کند و در زمان برقراری تماس، صدای شما را به‌خوبی انتقال می‌دهد. علاوه بر آن هدفون Galaxy Buds Live با طراحی ارگونومیک و راحت برای استفاده روزمره یک انتخاب عالی است.
 

مشخصات

مشخصات کلی
نوع کالا
هدفون
مناسب برای
موسیقی | مکالمه
نوع اتصال
بی‌سیم
وزن
5.6 گرم
سازگار با
اندروید 5.0 و بالاتر (1.5 گیگابایت رم) | iOS 10 و بالاتر
ابعاد
هر هدفون: 14.9 × 16.5 × 27.3 میلی‌متر | کیس شارژ: 27.8 × 50 × 50.2 میلی‌متر
مشخصات فنی
نوع رابط
بلوتوث
باتری
ظرفیت باتری هدفون
60 میلی‌آمپر ساعت
ظرفیت باتری محفظه شارژ
472 میلی‌آمپر ساعت
عمر باتری هدفون
تا 4.5 ساعت برای مکالمه
سایر مشخصات
نشانگر LED
دارد
حسگرها
شتاب سنج (Accelerometer) | ژیروسکوپ (Gyroscope) | مجاورتی (Proximity) | حسگر اثر هال برای سنجش ورود و خروج ولتاژ (Hall Sensor) | مادون قرمز (Infrared)
اقلام همراه
دفترچه راهنما | کابل شارژ USB-C

نظرات (2)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.
پارسا سیدفدرتی | کاربر
16 بهمن 1401

خیلی ممنون از کالاتیک که یه روزه به دستم رسید با اینکه شهرستانم، کالا اصلی و ساخت ویتنام بود.

پریسا رجایی نژاد | کاربر
11 آبان 1400

من این بادز رو از شما خریدم اما تماما روسی نوشته شده و میگن ویتنام فقط اصله.

پیشنهاد ویژه
محصول
هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Live
کالاتیک
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
موجود در انبار کالاتیک
تومان