هندزفری بی سیم اپل مدل AirPods 3

Apple AirPods 3 Wireless Headphones

  • رابط: بلوتوث
  • نوع اتصال: بی‌سیم
  • نوع هدفون: Semi In Ear
  • ویژگی های خاص: قابلیت برقرای تماس و ارتباط با دستیار صوتی Siri، مجهز به میکروفون داخلی، دارای هدفون های لمسی، پشتیبانی از شارژ Qi، دارای استاندارد IPX4، مناسب برای موسیقی، مکالمه، گیمینگ و ورزش
برند:
ضمانت اصل بودن کالا
(13)

اطلاعات بیشتر

نقد و بررسی ایرپادز 3

ایرپادهای نسل سوم اپل، ظاهری متفاوت از ایرپادهای نسل قبلی دارند و دارای چند ویژگی بیشتر هستند. AirPods 3 از بهترین و پرطرفدارترین هدفون‌های بی‌سیم اپل هستند که در اکتبر سال 2021 به بازار عرضه شدند.

Apple AirPods 3

هندزفری ایرپاد 3 با کیفیت صدای عالی، سهولت در استفاده، شارژدهی فوق‌العاده و موارد دیگر، از بهترین هندزفری‌های بی‌سیم است که می‌توانید آن را خریداری کنید. در ادامه به بررسی ایرپاد 3 می‌پردازیم.

طراحی AirPods 3

طراحی ایرپاد 3 به‌گونه‌ای است که علاوه بر اینکه ظاهر کلی ایرپادهای اصلی اپل را حفظ کرده، بهبودهای قابل‌توجهی هم در ظاهر آن به چشم می‌خورد. طراحی AirPods 3 ترکیبی از ایرپاد نسل قبلی و ایرپاد پرو است که فرم ایرپادها در آن کشیده‌تر و ساقه‌ها در آن کوتاه‌تر شده است و در کل ظاهری شکیل و جذاب دارد. 

خرید AirPods 3

ساقه‌های اپل ایرپاد 3 مجهز به حسگرهای لمسی هستند که می‌توانید برای کنترل پخش موسیقی و تماس‌های تلفنی خود از این قابلیت بهره ببرید. وزن سبک 4.28 گرم هندزفری بی‌سیم اپل و درجه مقاومت IPX4 آن‌ها در برابر آب، AirPods 3 را برای استفاده در حین ورزش و تمرین مناسب می‌کند.

اپل برای این سری از ایرپادها سَری سیلیکونی در نظر نگرفته و یک سایز را برای همه طراحی کرده است. ایرپاد 3 کاربری بسیار راحتی دارد و اگر ساعت‌ها هم از آن استفاده کنید، گوش شما را اذیت نمی‌کند. همچنین نکته مثبت دیگر این مدل هندزفری‌های اپل در این است که به راحتی از گوش نمی‌افتند؛ به همین دلیل می‌توانید با خیالی آسوده با آن‌ها حرکت و ورزش کنید.

اپل ایرپاد 3 را با استاندارد IPX4 تولید و عرضه کرده که نشان می‌دهد این هندزفری بی‌سیم در مقابل آب و عرق کردن مقاوم است و از این بابت محدودیتی برای استفاده از آن در هنگام ورزش کردن یا حتی قدم زدن زیر باران نخواهید داشت. کیس شارژر Apple AirPods 3 تنها 38 گرم وزن دارد و نسبت به کیس شارژر ایرپاد پرو سبک‌تر است و به همین دلیل به راحتی می‌توان آن را در جیب حمل کرد.

جلوی کیس، چراغ LED وضعیت، زیر آن، درگاه کابل لایتنینگ و پشت کیس دکمه‌ای برای جفت شدن با دستگاه قرار دارد. این شارژر علاوه‌بر کابل لایتنینگ، با شارژ بی‌سیم (Qi) و مگ‌سیف هم شارژ می‌شود. در کل با وجود اینکه از طراحی جدید ایرپاد 2 استقبال می‌کنیم اما در این نسل از هندزفری‌های بی‌سیم اپل تحت‌تاثیر پیشرفت‌هایی قرار گرفته‌ایم که در عملکرد صوتی هدفون‌ها ایجاد شده است.

کنترل و نرم افزار ایرپادز 3

این هندزفزی بی‌سیم اپل با وجود اینکه قابلیت جفت شدن با گوشی‌های اندرویدی و دستگاه‌های ویندوزی را دارد اما باید بگوییم که برای کاربران اندروید توصیه نمی‌شود. ایرپادز 3 به طور خاص برای استفاده در سیستم اپل طراحی شده و کاربران اندروید با استفاده از این هندزفری امکان استفاده از بسیاری از قابلیت‌های آن را از دست می‌دهند.

اگر از گوشی اپل استفاده می‌کنید، به راحتی می‌توانید با ایرپاد و از طریق بلوتوث 5.0 به آن وصل شوید. در تنظیمات ایرپادز 3 می‌توانید نام ایرپاد را تغییر دهید یا فرمان‌های لمسی را شخصی‌سازی کنید.

کیفیت صدای AirPods 3

مهم‌ترین ویژگی برای هر هندزفری فارغ از طراحی، باتری و موارد دیگر، کیفیت صدای آن است. هندزفری‌های اپل همیشه بهترین کیفیت صدا را دارند؛ ایرپاد 3 هم از این قاعده مستثنی نیست. این هندزفری بی‌سیم به فناوری Spatialize Stereo مجهز است که با این قابلیت هم می‌توانید صدا را به صورت سه‌بُعدی بشنوید و هم از بیس فوق‌العاده هنگام گوش دادن به موسیقی لذت ببرید.

 قیمت Apple AirPods 3

عملکرد کیفیت صدا و بلندی آن در ایرپاد 3 اپل فوق‌العاده است و باید بگوییم این دستگاه یکی از بهترین هندزفری‌های بلوتوثی بازار از نظر کیفیت صدا است که می‌توانید آن را خریداری کنید. کیفیت صدای ایرپادز 3 هنگام مکالمه در سطح مطلوبی قرار دارد و عملکرد اسپیکرها و میکروفون‌ها هم بسیار خوب است. AirPods 3 مجهز به Spatial Audio (صدای فراگیر یا سه بعدی) است که با این قابلیت می‌توانید تجربه جذاب‌تری از گوش دادن به موسیقی داشته باشید.

عمر باتری ایرپاد 3

عمر باتری هندزفری بی‌سیم اپل مدل AirPods 3 نسبت به ایرپاد 2 و ایرپاد پرو بهبود یافته و در این بخش واقعا عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد. از نظر شارژدهی ایرپاد 3 یکی از بهترین هندزفری‌های بلوتوثی بازار است. ظرفیت باتری این هندزفری بی‌سیم 345 میلی‌آمپر ساعت است و طبق ادعای اپل هر هدفون حداکثر 6 ساعت شارژدهی دارد و چنانچه کیس ایرپاد به طور کامل شارژ شود تا 30 ساعت می‌توانید از این ایرپادز استفاده کنید. AirPods 3 قابلیت شارژ مغناطیسی هم دارد که حدود 2 الی 3 ساعت طول می‌کشد تا با شارژ مغناطیس ایرپادز 3 خود را شارژ کنید.

قیمت اپل ایرپادز 2

این هندزفری بی‌سیم در ایران در بازه قیمتی 8 الی 9 میلیون تومان قرار دارد که با توجه به مشخصات خوبش، ارزش خرید دارد.

جمع‌بندی

باید بگوییم که با توجه به طراحی، کیفیت صدا و عملکرد باتری و شارژدهی این هندزفری یکی از بهترین هندزفری‌های بی‌سیم است که می‌توانید برای خرید انتخاب کنید. در مجموع باید بگوییم که خرید ایرپادز 3 نسبت به ایرپادز 2 و پرو انتخاب بهتری است و ارزش خرید بالاتری دارد.

پرسش‌های متداول

ایرپاد 3 در چه سالی عرضه شد؟

این هندزفری بی‌سیم در سال 2021 به بازارهای جهانی عرضه شد.

ایرپادز پرو 23 از چه نسخه بلوتوثی برخورداراست؟

نسخه بلوتوث به‌کار رفته در این هندزفری 5.0 است.

آیا ایرپادز 3 به حسگر تشخیص پوست مجهز است؟

بله؛ این هندزفری به حسگر تشخیص پوست مجهز است.

مشخصات

مشخصات کلی
نوع کالا
هدفون
نوع هدفون
نیمه داخل گوش (Semi-in-Ear)
مناسب برای
مکالمه | گیمینگ | موسیقی
نوع اتصال
بی‌سیم
استاندارد IP
IPX4
وزن
هر هدفون: 4.28 گرم | کیس شارژ: 37.91 گرم
سازگار با
iOS
ابعاد
هر هدفون: 18.26 × 19.21 × 30.79 میلی‌متر | کیس شارژ: 21.38 × 46.4 × 54.4 میلی‌متر
مشخصات فنی
نوع رابط
بلوتوث نسخه 5.0
نوع آهن‌ربا
نئودیمیومی (Neodymium)
پاسخ فرکانس
20 هرتز تا 20 کیلوهرتز
فناوری NFC
ندارد
قابلیت حذف صدای مزاحم
Physical Noise Isolation
قابلیت شارژ بی‌سیم
دارد
درگاه محفظه شارژ
Lightning
باتری
نوع باتری
لیتیوم یونی
ظرفیت باتری محفظه شارژ
345 میلی‌آمپر ساعت
عمر باتری هدفون
هر هدفون حداکثر 6 ساعت و با استفاده از کیس شارژ 30 ساعت برای پخش موسیقی | هر هدفون حداکثر 4 ساعت و با استفاده از کیس شارژ 20 ساعت برای مکالمه | حداکثر 5 ساعت پخش موسیقی در حالت روشن بودن Spatial Audio
سایر مشخصات
نشانگر LED
دارد
حسگرها
تشخیص حرکت (Motion Recognition) | تشخیص صوت (Voice Activity Detection) | حسگر فشار (Force Sensor)
اقلام همراه
دفترچه‌ راهنما | کابل شارژ لایتنینگ (Lightning)
سایر قابلیت‌ها
ضد تعریق و رطوبت | مجهز به تراشه Chip H1 | دارای میکروفون دو جهته | دارای کنترل لمسی (تک‌ ضربه به هر ایرپاد برای اتصال تماس، قطع تماس و کنترل محتوای در حال پخش | لمس طولانی روی هر ایرپاد برای فعال کردن دستیار صوتی Siri)

نظرات (2)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.
سجاد کاویانی | کاربر
06 خرداد 1402

کیفیت صدای عالی و خفنی داره و به دلیل طراحی بهترش نسبت به نسخه قبلیش، توی گوش هم کامل قرار میگیره.

صادق صادق | کاربر
06 خرداد 1402

ظاهر شیکی داره و کیفیتش هم حتماً باید بالا باشه با این برند معتبر.

پیشنهاد ویژه
محصول
هندزفری بی سیم اپل مدل AirPods 3
کالاتیک
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
موجود در انبار کالاتیک
تومان