هندزفری بی سیم اپل مدل AirPods Pro 2

Apple AirPods Pro 2 Headphones

  • نوع اتصال: بی سیم
  • رابط: بلوتوث
  • مقاومت در برابر آب: دارد
  • ویژگی های خاص: کیفیت فوق العاده صدا هنگام پخش موزیک، قابلیت دسترسی به صدای فعال سیری (Siri)، فعال و غیرفعال کردن دریافت صدای محیط، قابلیت حذف صدای محیط، مقاوم در برابر قطرات آب و تعریق (IPX4)
برند:
ضمانت اصل بودن کالا
(10)

اطلاعات بیشتر

بررسی جامع ایرپادز پرو 2

پس از اینکه AirPods Pro در اکتبر 2019 منتشر شد، ما شاهد بروزرسانی یا معرفی نسخه جدیدتری از آن نبوده‌ایم. اکنون اپل در کنفرانس جدید خود، ایرپادز پرو نسخه 2 را معرفی کرده است و ما نیز در این مقاله قصد داریم نگاهی به ایرپاد پرو 2 داشته باشیم. این ایرپاد شامل ویژگی‌هایی مانند کیفیت صوتی بهبودیافته، عمر باتری طولانی‌تر، گزینه اتصال بیش از دو جفت ایرپادز به یک آیفون و موارد دیگر می‌شود که در ادامه بیش‌تر به آن خواهیم پرداخت. تا انتهای مقاله با نقد و بررسی ایرپادز پرو 2 همراه ما باشید.

بررسی جامع ایرپادز پرو 2

طراحی Airpods Pro 2

ایرپاد پرو 2 در حال حاضر دارای گوشی‌هایی کوچک‌تر نسبت به ایرپاد است که باعث می‌شود به خوبی داخل گوش قرار بگیرد. AirPods Pro 2 از نظر طراحی از تغییرات کمی داشته که این تحولات شامل تغییرات جزئی ایربادها بوده که باعث شدند گوشی‌ها از ارگونومی مناسب‌تری برخوردار شوند. پدهای لمسی ایرپادز پرو 2 اکنون حساس‌تر و قابلیت‌هایی تازه‌ای دارند؛ برای مثال با کشیدن انگشت به سمت بالا در قسمت پد لمسی صدای ایرپاد کم/زیاد می‌شود. از دیگر قابلیت‌های افزوده شده به آن می‌توان به مکانی برای اتصال بند به کیس اپرپادز پرو 2 اشاره کرد.

AirPods Pro 2 با طراحی جدید و ارگونومیک خود، به‌راحتی در گوش قرار می‌گیرد و به‌هیچ‌وجه کاربران را اذیت نمی‌کند. همه ایرپادهای اپل در رنگ سفید ثابت با جعبه شارژ یک‌شکل عرضه می‌شوند. این موضوع در مورد AirPods Pro 2 نیز صادق است، بااین‌حال، هنگامی که AirPods Pro اصلی را در کنار این نسخه قرار می‌دهید، متوجه تفاوت‌های ظریف بصری خواهید شد.

طراحی Airpods Pro 2

سخت افزار ایرپادز پرو 2

2 Airpods pro داری نسخه جدیدی از تراشه H1 اپل یعنی H2 (تراشه اختصاصی اپل) است. اما باتوجه به اینکه تراشه H1 عملکردهای مرتبط با صدا را تقویت می‌کند، تراشه H2 نیز می‌تواند کیفیت صدا رساتر، نویز کنسلینگ بهتر و قابلیت‌های جدید دیگری به ایرپاد پرو 2 اضافه کند.
ایرپادز پرو 2 با بهره‌گیری از درایور صوتی جدید و آمپلی فایر سفارشی شده و بیس‌های عمیق‌تر به همراه صدای شفاف‌تری را در طیف فرکانس‌ها ارائه می‌دهد. سری‌های سیلیکونی جدید و کوچکتر اجازه می‌دهند تا کاربران بیشتری بتوانند از گوش‌دادن موسیقی با ایرپاد پرو 2 لذت ببرند.

سخت افزار ایرپادز پرو 2

حالت Transparency به کاربران اجازه می‌دهد که هنگام پوشیدن ایربادها از محیط اطرافشان آگاه باشند. Apple Airpods Pro 2 به فناوری Transparency تطتبیقی مجهز شده که می‌تواند صدا‌های بلند محیط را کاهش دهد؛ مانند آژیر خودروهای درحال حرکت، ساختمان‌های درحال ساخت که لذت گوش‌دادن به موسیقی را می‌تواند چندین برابر کند. قابلیت بسیار جذاب ایرپاد پرو 2 فناوری صدای فراگیر شخصی‌سازی شده اپل است. این قابلیت با استفاده از دوربین‌ TrueDepth در آیفون، صدا را به صورت جداگانه و براساس شکل و حالت گوش کاربر ارائه می‌دهد.

عمر باتری AirPods Pro 2

ایرپادز پرو 2 نسبت به نسل قبلی 1.5 ساعت عمر باتری بیشتری دارد. ایرپادز 2 پرو با یکبار شارژ تا 6 ساعت هنگام گوش‌دادن به موزیک، تا 4.5 ساعت صحبت‌کردن که به همراه کیش شارژ خود تا 30 ساعت نیز می‌تواند شما را همراهی کند. در نتیجه عمر باتری Airpods Pro 2 حدود شش ساعت نسبت به نسل قبلی خود افزایش داشته است.

قیمت ایرپادز پرو 2

قیمت در نظر گرفته شده برای ایرپادز پرو 2، 249 دلار است که نسبت به مدل قبلی از نظز قیمت تفاوت چندانی نداشته است.

قیمت ایرپادز پرو 2

آیا ایرپاد پرو 2 ارزش خرید دارد؟

هر سال در ماه سپتامبر شاهد رویدادی جدید از کمپانی اپل هستیم که در آن محصولات جدیدش را معرفی می‌کند. امسال نیز محصولات جدیدی در این رویداد معرفی شدند که یکی از آن‌ها ایرپادز پرو 2 است. ما نیز در این مقاله تلاش کردیم تا به صورت جامع به نقد و بررسی AirPods Pro 2 بپردازیم تا با توجه به تغییرات آن نسبت به نسل قبلی، بهترین انتخاب را داشته باشید. امیدواریم این مقاله برایتان مفید واقع شده باشد.

در نهایت باید بگوییم، اگر شما به دنبال یک هندزفری بی‌سیم باکیفیت صدای عالی، حذف نویز فعال پیشرفته و عمر باتری طولانی‌تر هستید، AirPods Pro 2 گزینه‌ای عالی برای شماست؛ این محصول همچنین جزو بهترین هندزفری‌های بی‌سیم دنیا به‌حساب می‌آید.

پرسش‌های متداول

آیا ایرپادز پرو 2 معرفی شده است؟

بله؛ Airpods pro 2 در 7 سپتامبر 2022 در رویداد اپل به همراه دیگر محصولات این کمپانی محبوب معرفی شد.

قیمت ایرپاد پرو 2 چقدر است؟

قیمت ایرپاد پرو 2، 249 دلار تخمین زده شده است.

ایرپادز پرو 2 از چه نسخه بلوتوثی برخوردار شده است؟

ایرپادز پرو 2 از بلوتوث نسخه 5.3 نیز برخوردار شده است.

مشخصات

مشخصات کلی
نوع کالا
هدفون
نوع هدفون
داخل گوش (In-Ear)
نوع اتصال
بی‌سیم
استاندارد IP
IPX4
وزن
هر هدفون: 5.3 گرم | کیس شارژ: 50.8 گرم
سازگار با
iOS
ابعاد
هر هدفون: 21.8 × 24 × 30.9 میلی‌متر | کیس شارژ: 21.7 × 45.2 × 60.6 میلی‌متر
مشخصات فنی
نوع رابط
بلوتوث نسخه 5.3
قابلیت حذف صدای مزاحم
ANC (Active Noise Cancellation)
قابلیت شارژ بی‌سیم
دارد
درگاه محفظه شارژ
Lightning
باتری
عمر باتری هدفون
هر هدفون 6 ساعت و با استفاده از کیس شارژ 30 ساعت در حالت پخش موسیقی، هر هدفون 4.5 ساعت و با استفاده از کیس شارژ 24 ساعت در حالت مکالمه
سایر مشخصات
نشانگر LED
دارد
اقلام همراه
دفترچه راهنما | کابل تبدیل لایتنینگ (Lightning) به USB-C | سری سیلیکونی در 4 سایز مختلف
سایر قابلیت‌ها
مجهز به تراشه Chip H2، دارای کنترل لمسی (تک ضربه به هر ایرپاد برای اتصال تماس و کنترل محتوای در حال پخش، لمس طولانی جهت سوییچ بین حالت ANC فعال به ANC غیر فعال و بالعکس، لمس رو به بالا یا پایین برای کنترل ولوم موسیقی)، قابلیت ارتباط با Siri جهت انجام امور مختلف نظیر برقراری تماس و پخش موسیقی

نظرات (4)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.
مینو آزاد | کاربر
06 خرداد 1402

اگه این محصولو تهیه کردین تنظیمات اکولایزر رو از تستینگ گوشی بذارین رو پیش فرض (Default) و صدای فضایی رو از کنترل سنتر فعال کنین، بعدش ببینین کیفیت صدا یعنی چی. با این کار تفکیک صدا خیلی خوب میشه.

سجاد کاویانی | کاربر
02 خرداد 1402

کیفیت صدای ایرپاد اپل با هیچ برندی قابل قیاس نیست، پیشنهاد میکنم.

معین جمالی | کاربر
02 بهمن 1401

واقعاً شگفت زده میشید! یک کلام فقط همینو میگم تازه من قبلا پرو داشتم اینقدر تفاوت حس کردم که انگار یه دنیای دیگه بود! پارت نامبری هم که کالاتیک میفرسته zp/a هست که پارت نامبر هنگ کنگ و سنگاپور و ماکائو هست هیچ محدودیتی نسبت به نسخه های دیگه نداره، محدودیت فقط تو نسخه های امارات چین و ژاپن هست.

رضا شهبازی | کاربر
01 آذر 1401

سلام، وقتتون بخیر. تفاوت خاصی از لحاظ کیفیت صدای موسیقی و مکالمه با مدل پرو داره ؟

پشتیبان سایت | مدیر سایت
01 آذر 1401

از تفاوت های مهم این کالا نسبت به نسخۀ قبلی، می توان به بلوتوث نسخۀ 5.3، چیپست H2 و باتری قوی تر اشاره کرد. برای بررسی و اطلاعات بیشتر می توانید مقالۀ هر آنچه در مورد اپل ایرپاد پرو 2 باید بدانید را مطالعه نمائید.

 

پیشنهاد ویژه
محصول
هندزفری بی سیم اپل مدل AirPods Pro 2
کالاتیک
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
موجود در انبار کالاتیک
تومان