گوشی موبایل آنر مدل Honor 70 5G دو سیم کارت ظرفیت 128/8 گیگابایت

Honor 70 5G Dual SIM 128GB, 8GB Ram Mobile Phone

  • تعداد سیم کارت: دو سیم کارت
  • حافظه داخلی: 128 گیگابایت
  • حافظه رم: 8 گیگابایت
  • تراشه: SM7325-AE Snapdragon 778G+ 5G
  • فناوری صفحه نمایش: OLED
  • شبکه های ارتباطی: 2G, 3G, 4G, 5G
  • کیفیت دوربین: سه گانه 2 + 50 + 54 مگاپیکسل
  • ویژگی‌های خاص: مجهز به باتری لیتیوم پلیمری 4800 میلی آمپر ساعت، دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی
برند:
ضمانت اصل بودن کالا
(21)

اطلاعات بیشتر

نقد و بررسی گوشی Honor 70

نقد و بررسی گوشی موبایل آنر مدل Honor 70 5G

برای مدتی می‌شود که آنر دیگر زیرمجموعه هواوی نیست و به‌صورت مستقل کار می‌کند. همین امر نیز سبب شده تا برند محبوب چینی بار دیگر به چرخه رقابت بازگردد و بتواند از خدماتی مانند تراشه‌هایی با مودم 5G یا استفاده از تمامی امکانات گوگل در بازار خارج از کشور چین استفاده کند. تاکنون نیز از برند چینی محصولات جالبی را مشاهده کرده‌ایم که یکی از آن‌ها آنر 70 نام دارد؛ گوشی هوشمندی با سخت افزار میان‌رده که البته ویژگی‌هایی فراتر از محصولات موجود در بازه قیمتی مشابه دارد. در صورتی که علاقه‌مند به خرید آنر 70 شده‌اید همراه با ما باشید تا گوشی Honor 70 را به زیر ذره‌بین ببریم و مشاهده کنیم که آیا بابت پرداخت قیمت آنر 70 محصول با ارزشی در اختیارمان قرار می‌گیرد یا خیر.

نکات مثبت

  • کیفیت ساخت بالا در کنار طراحی زیبا و شیک
  • طراحی ارگونومیک باعث بهبود کیفیت تجربه کاربر از گوشی می‌شود
  • توان پردازشی بالای پردازنده‌ها
  • عملکرد مطلوب دوربین اصلی در عکاسی
  • امکان ثبت تصاویر سلفی فوق العاده
  • عمر مفید بالای باتری در کنار پشتیبانی از شارژ سریع

نکات منفی

  • عدم برخورداری از محافظ گوریلا گلس
  • می‌توانست جک 3.5 میلی‌متری داشته باشد
  • خبری از بلندگوی استریو نیست

طراحی و کیفیت ساخت گوشی آنر 70

  • طراحی ظاهری زیبا در کنار برخورداری از ارگونومی مناسب
  • طراحی پنل پشتی به جذابیت بیشتر گوشی کمک می‌کند

اگر نگاهی به محصولات سال‌های گذشته آنر داشته باشیم، شباهت بیش از حد این محصولات به هواوی را مشاهده خواهیم کرد؛ اتفاقی که همچنان ادامه دارد و به نظر می‌رسد آنر به‌صورت کامل نتوانسته از هواوی جدا شود و همچنان در برخی از مولفه‌ها مانند زبان طراحی گوشی‌های هوشمند یا تامین قطعات مورد نیاز به هواوی وابسته است.

طراحی گوشی موبایل آنر 70

شباهت گوشی‌های آنر به محصولات هواوی به قدری است که تنها با نگاه به گوشی آنر 70 به یاد محصولات اخیر هواوی خواهید افتاد. با این حال، آنچه گفتیم نکته منفی محسوب نمی‌شود و تنها می‌توان نتیجه گرفت آنر تا زمان استقلال کامل از هواوی فاصله دارد و از برخی مولفه‌های محصولات هواوی مانند زبان طراحی همچنان بهره می‌گیرد. آنر 70 از طراحی استفاده می‌کند که بیشتر در سری نوا مشاهده کردیم؛ ماژول دوربینی با طراحی دوال رینگ که دوربین‌ها به همراه فلش LED در داخل دو حلقه قرار می‌گیرند.

از نظر ابعاد و وزن با گوشی هوشمندی طرف هستیم که بسیار سبک و البته با ضخامت بسیار کم است. آنر 70 با وجود برخورداری از صفحه نمایشی 6.67 اینچی تنها 178 گرم وزن دارد و ضخامت آن نیز تنها به 7.9 میلی‌متر می‌رسد. در این بین، نسبت ابعاد صفحه نمایش معادل 20:9 نیز بی‌تاثیر نیست و باعث شده با گوشی مواجه شویم که صفحه نمایشی کشیده دارد.

محصول شرکت چینی از طراحی ساندویچی استفاده می‌کند؛ به این صورت که دو پنل از جنس شیشه، فریمی از جنس آلومینیوم را احاطه می‌کنند. البته خبری از محافظ گوریلا گلس نیست و همین امر می‌تواند آنر 70 را در برابر خط و خراش آسیب‌پذیر سازد. از طرفی خبری از گواهی IP نیست و این یعنی گوشی آنر 70 می‌تواند در برابر هرگونه نفوذ ذرات گرد و خاک یا قطرات آب به خطر افتاده و آسیب ببیند. با این حساب اگر به دنبال خرید گوشی Honor 70 هستید باید نسبت به نگهداری آن بسیار محتاطانه عمل کنید تا آسیبی به دستگاه وارد نشود.

ارگونومی گوشی موبایل آنر 70

از نظر طراحی ظاهری با گوشی هوشمند بسیار زیبایی طرف هستیم. نسخه‌ای که در اختیارمان برای نقد و بررسی قرار گرفت از رنگ‌بندی نقره‌ای برخوردار است که کمی با مدل‌های دیگر این گوشی هوشمند فرق دارد. درواقع طراحی پنل پشتی نسخه نقره‌ای آنر 70 از الگوی متفاوتی پیروی می‌کند.

در پنل پشتی می‌توان طراحی با اشکال لوزی شکل را مشاهده کرد که زیبایی خاصی را به پنل نقره‌ای رنگ داده است؛ با این حال ایرادی نیز وجود دارد و این ایراد هم در جذب اثر انگشت کاربر خلاصه می‌شود. درواقع پنل پشتی طراحی چشم‌نوازی دارد؛ اما اثر انگشت را به راحتی جذب می‌کند و کاربر را وادار می‌سازد که هر بار پس از استفاده، پنل پشتی را تمیز کند.

در این بین ماژول دوربین نیز جذابیت خاصی به پنل پشتی بخشیده است. آنر 70 از طراحی دوال رینگ برای ماژول دوربین استفاده می‌کند؛ به این صورت که دوربین‌ها و فلش LED در کنار سایر حسگرها داخل دو ماژول دایره‌ای شکل قرار می‌گیرند. اگر از کاربران محصولات هواوی و آنر باشید با این طراحی آشنا خواهید بود. چنین طراحی باعث می‌شود گوشی آنر 70 از نظر شکل ظاهری با گوشی‌های هوشمند همرده خود متفاوت باشد. ماژول دوربین از برآمدگی خفیفی برخوردار است و ترتیب چینش دوربین‌ها نیز به‌صورت عمودی در نظر گرفته شده‌اند تا همراه با فلش LED در زیر یکدیگر قرار گیرند.

لبه‌های پنل پشتی از انحنای خفیفی برخوردارند که اجازه می‌دهد تجربه کار با گوشی آنر 70 بهبود یابد و کاربر حس بهتری در زمان کار با تلفن هوشمند داشته باشد. این انحنا با فریم آلومینیومی ادامه می‌یابد و به لبه‌های خمیده صفحه نمایش می‌رسد. البته این نوع طراحی تنها در لبه‌های کناری در نظر گرفته شده و لبه‌های بالا و پایین گوشی آنر 70 از طراحی متفاوتی برخوردارند؛ به این صورت که انحنای کمتری در لبه‌های دو پنل وجود دارد و بخشی از فریم نیز به‌صورت صاف یا فلت طراحی شده است.

درگاه‌ های گوشی هوشمند Honor 70 5G

فریم آلومینیومی در لبه سمت راست میزبان راکر ولوم صدا و دکمه پاور شده است. در لبه سمت چپ خبری از ویژگی خاصی یا درگاهی نیست و در لبه بالایی نیز تنها یک حفره برای میکروفون ثانویه مشاهده می‌شود؛ اما لبه پایینی مجهز شده به شیار مخصوص بلندگو، درگاه USB-C، حفره مخصوص میکروفون و خشاب سیم کارت.

در پنل جلو شاهد صفحه نمایش نسبت بزرگی با ابعاد 6.67 اینچ هستیم که تقریبا 90.8 درصد از بدنه را به خود اختصاص می‌دهد. درواقع آنر توانسته بخش قابل توجهی از پنل جلو را به صفحه نمایش اختصاص دهد. دور تا دور صفحه نمایش می‌توان نوار حاشیه مشکی رنگی را مشاهده کرد که البته در پایین صفحه نمایش، این نوار حاشیه از ضخامت بیشتری برخوردار است. دوربین سلفی نیز داخل حفره‌ای قرار گرفته تا کاربر بتواند در زمانی که نیاز داشت چت تصویری داشته باشد یا سلفی بگیرد.

اگر طراحی را به دو بخش تقسیم کنیم آنر 70 در بخش اول که زیبایی ظاهری باشد، امتیاز قابل قبولی دریافت می‌کند و البته برخورداری از طراحی ارگونومیک نیز می‌تواند کمک بسیاری به بهتر شدن تجربه کاربر در زمان کار با گوشی کند. با این حال آن 70 در بخش دوم که مقاومت دستگاه در برابر ضربه یا نفوذ قطرات آب و ذرات گرد و خاک است، امتیاز بسیار کمی دریافت می‌کند.

صفحه نمایش گوشی Honor 70

  • پنل OLED با نرخ نوسازی 120 هرتزی
  • نمایش یک میلیارد رنگ در کنار پشتیبانی از HDR10+
  • تراکم پیکسلی بالا اجازه می‌دهد جزئیات بسیاری از محتوا نمایش داده شود

آنر برای گوشی هوشمند خود به سراغ استفاده از پنل OLED رفته است. صفحه نمایش 6.67 اینچی آنر 70 می‌تواند از یک میلیارد رنگ و HDR10+ پشتیبانی کند. آنچه گفتیم در عمل به این معناست که آنر 70 می‌تواند تصاویری بسیار زیبا را نمایش دهد که رنگ‌ها بسیار به واقعیت نزدیک هستند. در این بین رنگ‌های مشکی از عمق بالایی برخوردارند و همین امر باعث می‌شود حس بهتری در زمان تماشای محتوای ویدئویی یا تجربه بازی‌ها داشته باشید.

در این بین تراکم پیکسلی 395 پیکسل در هر اینچ نیز سبب شده تا تصاویر و ویدئوها از جزئیات بسیار بالایی برخوردار شوند. این میزان تراکم پیکسلی بر اساس ابعاد صفحه نمایش و رزولوشن آن (1080 در 2400 پیکسل) به دست می‌آید که درواقع تعداد پیکسل‌ها در هر اینچ را نشان می‌دهد.

صفحه نمایش گوشی هوشمند Honor 70 5G

در مجموع می‌توان گفت صفحه نمایش از ویژگی‌های مثبت گوشی آنر 70 محسوب می‌شود. البته ایراداتی نیز وجود دارد؛ برای مثال در برخی از شرایط، رنگ‌ها اشباع شده به نظر می‌رسند و کمی از واقعیت فاصله می‌گیرند. با این حال نکات مثبت دیگری نیز وجود دارد که می‌توان به نرخ نوسازی صفحه نمایش اشاره کرد.

صفحه نمایش آنر 70 می‌تواند در هر ثانیه 120 بار تازه‌سازی شود. البته امکان کاهش این نرخ نوسازی وجود دارد و برای مواردی مانند کاهش مصرف باتری می‌توانید نرخ نوسازی را روی 60 هرتز تنظیم کنید یا تنظیم نرخ نوسازی را به دستگاه بسپارید. با این حال، نرخ نوسازی 120 هرتزی یعنی تجربه‌ای نرم و روان در زمان کار با گوشی خواهید داشت که شامل تجربه بازی‌های اندرویدی نیز می‌شود.

اسپیکر گوشی Honor 70

  • صدای شفاف با حجم خروجی مناسب

گوشی آنر 70 از یک بلندگو در لبه پایینی برخوردار است که اجازه می‌دهد کاربر محتوای صوتی را از طریق این بلندگو گوش فرا دهد. با این حال اگر به دنبال گوشی هوشمندی هستید که صدای خروجی فوق العاده‌ای داشته باشد و از بلندگوهای توانمند بهره ببرد آنر 70 نمی‌تواند نظرتان را به خود جلب کند.

درواقع آنر 70 از بلندگویی با کیفیت متوسط استفاده می‌کند. صدای بلندگو به‌صورت فلت است و بیس توانمندی ندارد. از طرفی بلندگوی مکالمه قادر به پخش موسیقی نیست و صدا را به‌صورت مونو دریافت خواهید کرد و خبری از صدای استریو نیست. با این حال اگر توقع خاصی از بلندگو نداشته باشید آنر 70 می‌تواند در استفاده‌های روزمره کارآمد باشد و صدای محتوای در حال پخش را با کیفیتی مناسب ارائه دهد.

نرم افزار و حسگرهای امنیتی گوشی آنر 70

  • اندروید 12 در کنار رابط کاربری Magic UI 6.1
  • عملکرد نرم و روان نرم افزاری

آنر برای گوشی جدید خود در نظر گرفته تا آن را همراه با سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری Magic UI 6.1 به بازار عرضه کند. البته انتظار می‌رود به مدت سه سال پشتیبانی نرم افزاری برای آنر 70 در نظر گرفته شود که شامل دریافت حداقل دو نسخه بزرگ از سیستم عامل اندروید شامل اندروید 13 و 14 خواهد شد؛ اما امکان دارد آنر 70 آپدیت اندروید 15 را نیز دریافت کند.

نرم افزار آنر 70

در کنار امکانات مختلفی که اندروید 12 دارد آنر رابط کاربری Magic UI 6.1 را در نظر گرفته که ظاهری تقریبا متفاوت با پوسته اصلی اندروید 12 دارد. در حقیقت تمامی امکانات شخصی‌سازی در اختیارتان قرار می‌گیرند؛ اما نوع ناوبری، صفحه خانه، لانچر و موارد دیگر توسط آنر شخصی‌سازی شده است.

در نگاه کلی، آنر تلاش کرده تا حد ممکن دسترسی به امکانات مختلف و قابلیت‌های رابط کاربری برای کاربران ساده‌تر شود؛ اما شاید برخی از کاربران از چنین حالتی لذت نبرند. شما می‌توانید با مراجعه به بخش تنظیمات، ظاهر رابط کاربری را به پوسته اصلی اندروید 12 نزدیک‌تر کنید و به اصطلاح از منوی کشویی برخوردار شوید.

عملکرد حسگرهای اثرانگشت و تشخیص چهره

آنر 70 علاوه بر اینکه از روش‌های سنتی برای رمزگذاری مانند پترن و پین کد استفاده می‌کند قابلیت تشخیص چهره و اسکن اثر انگشت کاربر را نیز دارد. البته حسگر اسکنر اثر انگشت از جایگاه اختصاصی برخوردار نیست و با دکمه پاور نیز ادغام نشده است؛ بلکه با صفحه نمایش ادغام شده و کاربر باید بخش انتهایی صفحه نمایش را برای خارج ساختن گوشی از حالت قفل لمس کند. با وجود اینکه عملکرد حسگر اسکنر اثر انگشت در تشخصی کاربر و خارج ساختن گوشی از حالت قفل، چندان هم بد نیست؛ اما باید گفت این فناوری تا رسیدن به سرعت و دقت نسخه فیزیکی فاصله بسیاری دارد.

سخت افزار گوشی آنر 70

  • برخوردار از تراشه اسنپدراگون 778 پلاس
  • پشتیبانی از ارتباطات 5G
  • عملکرد مطلوب آنر 70 در اجرای بازی‌های اندرویدی

در صورتی که از علاقه‌مندان به محصولات آنر باشید یا اخبار دنیای فناوری را دنبال می‌کنید حتما از این موضوع اطلاع دارید که آنر دیگر شامل تحریم‌های ایالات متحده نمی‌شود و می‌تواند تراشه‌هایی با مودم 5G را در محصولات خود استفاده کند. آنر نیز از این موضوع استفاده کرده و به سراغ یکی از بهترین تراشه‌های شرکت کوالکام برای محصولات میان‌رده رفته است.

سخت افزار گوشی Honor 70

اسنپدراگون 778 پلاس از برترین تراشه‌ها برای گوشی‌های گیمینگ محسوب می‌شود که بر اساس لیتوگرافی 6 نانومتری ساخته شده و به پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای و پردازنده گرافیکی آدرنو 642L مجهز شده است. در کنار این تراشه توانمند نیز دو نسخه حافظه رم با ظرفیت‌های 8 و 12 گیگابایت در نظر گرفته شده تا کاربر بتواند با توجه به نیاز خود، مدلی را انتخاب کند.

شما می‌توانید آنر 70 را در ظرفیت‌های 128، 256 و 512 گیگابایتی خریداری کنید؛ اما باید در نظر داشته باشید که امکان افزایش ظرفیت حافظه ذخیره‌سازی وجود ندارد و اگر نیاز به فضای بیشتر داشته باشید باید بخشی از اطلاعات و داده‌های ذخیره شده روی حافظه را حذف کنید.

برای سنجش عملکرد گوشی آنر 70 به سراغ بنچمارک‌های مطرح رفتیم. آنر 70 توانست امتیازی بالغ بر 549819 را به دست آورد. اگر نگاهی به امتیاز محصولات دیگر داشته باشیم، گوشی ساخت آنر از محصولاتی مانند ریلمی جی تی مستر عملکرد بهتری دارد، اما رقابت را به محصولاتی مانند پوکو ایکس 3 پرو می‌بازد.

امتیازهای بننچمارک Honor 70

در زمان اجرای بازی‌ها نیز باید بگوییم گوشی آنر 70 عملکرد مناسبی داشت. درواقع با این تلفن هوشمند می‌توانید فرصت تجربه اکثر بازی‌های اندرویدی را داشته باشید؛ البته به شرطی که تنظیمات گرافیکی را روی حالت متوسط قرار دهید تا بتوانید از تجربه‌ای نرم و روان برخوردار شوید.

دوربین گوشی Honor 70

  • دارای دوربین اصلی 54 مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی
  • عملکرد مطلوب دوربین اصلی در عکاسی و فیلمبرداری

یکی از گزینه‌هایی که گوشی‌های آنر و هواوی به عنوان برگ برنده از آن‌ها یاد می‌کنند دوربین‌ها هستند؛ دوربین‌هایی که چه در عکاسی و چه در فیلمبرداری حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند. این موضوع در مورد آنر 70 نیز صدق می‌کند و محصول میان‌رده آنر قادر است تصاویری زیبا و با جزئیات فراوان ثبت کند.

ماژول دوربین آنر70

در پنل پشتی محصول شرکت آنر از سه دوربین استفاده شده که شامل دوربین اصلی 54 مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید 50 مگاپیکسلی با قابلیت ثبت تصاویر ماکرو و دوربین 2 مگاپیکسلی سنجش عمق می‌شوند. در پنل جلو نیز دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی قرار گرفته تا کاربران بتوانند از خود تصاویری زیبا ثبت کنند.

از نظر عملکرد باید بگوییم که اگر به دنبال خرید گوشی ارزان قیمت، اما با امکانات فوق العاده به‌خصوص دوربین‌های توانمند هستید، خرید آنر 70 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. دوربین اصلی آنر 70 می‌تواند تصاویری زیبا ثبت کند که جزئیات بسیاری از محیط را به نمایش می‌گذارند.

فوکوس خودکار با قابلیت تشخیص فاز یا PDAF نیز به عکاسی و فیلم‌برداری از سوژه‌های متحرک کمک می‌کند. درواقع اگر امکانات و ویژگی‌های دوربین اصلی با حسگر IMX800 سونی را کنار یکدیگر قرار دهیم با گوشی هوشمندی طرف خواهیم شد که در محیطی با شرایط نور مناسب می‌تواند تصاویری بسیار زیبا با جزئیات فراوان ثبت کند.

بررسی دوربین گوشی هوشمند honor 70

البته ایراداتی نیز به چشم می‌خورد. مورد اول، عکاسی در شب است. تصاویر ثبت شده در شب با مشکلاتی مانند نویز مواجه هستند که باید بگوییم این امر برای گوشی هوشمندی با قیمت آنر 70 امری غیر قابل تصور نیست. از طرفی نبود OIS نیز نقطه ضعف دیگر دوربین اصلی محسوب می‌شود. درواقع نبود OIS باعث می‌شود لرزش دست، وزش باد یا هر عامل دیگری که باعث تکان خوردن دوربین شود روی تصاویر یا ویدئوی در حال ضبط اثر منفی بگذارد و از کیفیتشان کاسته شود.

دوربین اولتراواید، اما کمی فرق می‌کند. این دوربین قادر به ثبت تصاویر ماکرو با فاصله‌ای حداقل 2.5 سانتی‌متر با سوژه نیز هست و در کنار آن می‌تواند تصاویری با میدان بازتر نسبت به دوربین اصلی ثبت کند. از نظر کیفی باید گفت کیفیت تصاویر مطلوب هستند، اما آنر 70 کمی در تفکیک سوژه‌ها از پس زمینه ضعیف عمل می‌کند و می‌توانست عملکرد بهتری داشته باشد. دوربین سلفی قادر به ثبت تصاویری با جزئیات فراوان و کیفیت بالاست. تصاویر ثبت شده با دوربین سلفی حتی در محیطی تاریک نیز از کیفیت نسبتا مناسبی برخوردارند و قابلیت‌های اپلیکیشن دوربین نیز به بهبود کیفیت تصاویر کمک شایانی می‌کند.

باتری گوشی آنر 70

  • برخوردار از باتری با ظرفیت 4800 میلی‌آمپرساعت
  • پشتیبانی از شارژ سریع 66 وات
  • پشتیبانی از شارژ معکوس 5 وات

گوشی هوشمند آنر 70 همراه با باتری به ظرفیت 4800 میلی‌آمپرساعت به بازار عرضه می‌شود؛ ظرفیتی که متناسب با محصولی میان‌رده است و اجازه می‌دهد کاربر در طول روز نگران خالی شدن ظرفیت باتری نباشد. درواقع آنر 70 می‌تواند تا یک روز کامل به شارژ مجدد بی‌نیاز باشد.

باتری و شارژ گوشی هوشمند Honor 70

از طرفی آنر 70 با پشتیبانی از فناوری شارژ 66 وات به دست مشتریان می‌رسد و این یعنی مدت زمان بسیار کمی برای شارژ آن نیاز است. طی بررسی که داشتیم در کمتر از 40 دقیقه می‌توان میزان شارژ باتری را از صفر به صد درصد رساند و تنها در مدت زمان 20 دقیقه نیز بیش از 50 درصد از باتری شارژ می‌شود.

با وجود اینکه خبری از شارژ بی‌سیم نیست؛ اما قابلیتی که می‌توان به آن اشاره کرد، امکان شارژ دستگاه‌های دیگر به‌صورت شارژ معکوس است. درواقع می‌توانید دستگاه دیگری را با سیم به آنر 70 متصل کنید تا امکان شارژ آن دستگاه با سرعت 5 وات فراهم شود.

سخن آخر

در صورتی که علاقه‌مند به خرید آنر 70 شده‌اید باید بگوییم محصولی با ارزش را دریافت خواهید کرد؛ محصولی که مجهز شده به امکانات گسترده که شامل صفحه نمایشی باکیفیت، دوربین‌های توانمند در عکاسی، پردازنده‌هایی با توان پردازشی بالا و باتری با عمر مفید بیش از یک روز می‌شوند. در این بین می‌توان به طراحی شکیل و زیبای آنر 70 نیز اشاره کرد؛ اما باید گفت ایراداتی نیز دیده می‌شود که می‌توان به عدم برخورداری از گواهی IP یا محافظ گوریلا گلس اشاره کرد.  

پرسش‌های متداول

قیمت گوشی آنر 70 چقدر است؟

گوشی آنر 70 از قیمت مناسبی برخوردار است و در بازه قیمتی محصولاتی بین 11 تا 13 میلیون تومان قرار می‌گیرد. شما می‌توانید گوشی آنر 70 را با قیمت مناسب از کالاتیک خریداری کنید.

گوشی Honor 70 در چند مدل حافظه رم به بازار عرضه شده است؟

آنر 70 دارای دو مدل حافظه رم 8 و 12 گیگابایتی است.

آیا گوشی آنر 70 آپدیت اندروید 14 را دریافت می‌کند؟

بله. انتظار می‌رود آنر 70 ابتدا آپدیت اندروید 13 را دریافت کند و سپس در سال آینده، میزبان سیستم عامل اندروید 14 شود.

 

 

مشخصات

مشخصات کلی
سال تولید
2022
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
سایز سیم کارت
سایز نانو (0.67 × 8.8 × 12.3 میلی‌متر)
رنگ بندی
مشکی (Midnight Black)، سبز (Emerald Green)، نقره‌ای (Crystal Silver)، آبی روشن (Icelandic Frost)
ویژگی‌های خاص
دارای حسگر اثر انگشت، دوربین اصلی سه گانه، مناسب عکاسی، مناسب عکاسی سلفی، مناسب بازی، پشتیبانی از سرویس‌های گوگل، قابلیت تشخیص چهره (Face Recognition)
بدنه
جنس بدنه
آلیاژ آلومینیوم (Aluminium Alloy) و پلاستیک
وزن
178 گرم
ابعاد
7.9 × 73.3 × 161.4 میلی‌متر
صفحه نمایش
صفحه نمایش لمسی
خازنی چند لمسی (Multi Touch)
نوع صفحه نمایش
OLED
اندازه صفحه نمایش
6.67 اینچ
رزولوشن
(1080 × 2400) پیکسل
تراکم پیکسلی
395 پیکسل در هر اینچ
تعداد رنگ
1 میلیارد رنگ
نسبت ابعاد صفحه نمایش
20:9
نسبت صفحه نمایش به بدنه
90.8 درصد
فناوری محافظت از صفحه نمایش
شیشه ضد خش (Scratch-resistant glass)
نرخ تازه سازی تصویر
120 هرتز
سایر قابلیت‌های صفحه نمایش
قابلیت دریافت چند لمس همزمان، پشتیبانی از استاندارد +HDR10
دوربین
دوربین
دوربین اصلی سه‌گانه
مشخصات دوربین اصلی
دوربین اول 54 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/1.9، سایز سنسور 1/1.49 اینچ، دوربین دوم 50 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.2، دوربین سوم 2 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.4
فلش عکاسی
فلش LED دوگانه (Dual LED)
فناوری فوکوس
فوکوس خودکار تشخیص فاز (PDAF)
لرزشگیر تصویر
لرزشگیر الکترونیکی تصویر (EIS)
سایر قابلیت‌های دوربین اصلی
قابلیت عکاسی HDR، دارای لنز واید، لنز اولتراواید با زاویه 122 درجه، ضبط ویدئو با لرزشگیر الکترونیکی مبتنی بر ژیروسکوپ (gyro-EIS)، حسگر تشخیص عمق، قابلیت عکسبرداری پانوراما
دوربین سلفی
32 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
دروبین 32 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.4
سایر قابلیت‌های دوربین سلفی
کیفیت فیلمبرداری با رزولوشن (1920 × 1080) Full HD با سرعت 30 فریم بر ثانیه، قابلیت عکاسی HDR، دارای لنز واید، ضبط ویدئو با لرزشگیر الکترونیکی مبتنی بر ژیروسکوپ (gyro-EIS)
کیفیت و سرعت فیلمبرداری
رزولوشن (2160 × 3840) 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه | رزولوشن (1080 × 1920) Full HD با سرعت 60 فریم بر ثانیه
کیفیت دوربین
2 + 50 + 54 مگاپیکسل
پردازنده
تراشه (SOC)
Qualcomm SM7325-AE Snapdragon 778G+ 5G (6 nm)
نوع پردازنده
64 بیتی
فرکانس پردازنده مرکزی
1 هسته با سرعت 2.5 گیگاهرتز (Cortex-A78)، 3 هسته با سرعت 2.4 گیگاهرتز (Cortex-A78) و 4 هسته با سرعت 1.9 گیگاهرتز (Cortex-A55)
پردازنده گرافیکی
Adreno 642L
تعداد هسته پردازنده
8 هسته‌ای
حافظه
حافظه رم (Ram)
8 گیگابایت
نوع حافظه رم
LPDDR4X
ظرفیت حافظه داخلی
128 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
UFS 3.1
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
ندارد
امکانات نرم افزاری
سیستم عامل
اندروید 12 (Snow Cone)
رابط کاربری
Magic UI 6.1
منوی فارسی
دارد
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
ارتباطات
شبکه‌های ارتباطی
2G (GSM) | 3G (HSPA) | 4G (LTE) | 5G (SA/NSA)
فرکانس شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه بی‌سیم Wi-Fi
Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/6 | Dual-Band | Wi-Fi Direct
فناوری NFC
دارد
نسل شبکه مخابراتی
5G
توضیحات بلوتوث
پشتیبانی از پروتکل‌های A2DP, LE, aptX HD
بلوتوث
نسخه 5.2
فناوری مکان یابی
GPS | A-GPS | GLONASS | GALILEO | BeiDou (BDS)
نوع درگاه ارتباطی
USB-C استاندارد 2.0 | قابلیت USB OTG
صدا
اسپیکر
دارد
خروجی صدا
درگاه USB-C
جک 3.5 میلی‌متری صدا
ندارد
توضیحات تکمیلی صدا
پشتیبانی از افکت صدای HONOR Histen Sound
باتری
باتری قابل تعویض
ندارد
نوع باتری
لیتیوم پلیمری
ظرفیت باتری
4800 میلی‌آمپر ساعت
سایر قابلیت‌های باتری
دارای قابلیت سوپر شارژ 66 واتی (HONOR 66W SuperCharge Charger)، امکان شارژ 60 درصد در 20 دقیقه، دارای قابلیت شارژ معکوس 5 واتی (5W reverse wired)
سایر مشخصات
حسگرها
اثر انگشت زیر صفحه نمایش (Fingerprint, Under-display, Optical) | شتاب سنج (Accelerometer) | ژیروسکوپ (Gyroscope) | مجاورتی (Proxmity) | قطب نما (Compass)
اقلام همراه
دفترچه راهنما | آداپتور شارژر | کابل شارژ USB-C | سوزن خارج کردن سیم کارت

نظرات (12)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.
طاها احمدی | کاربر
02 آذر 1402

سلام
گوشی خوبیه، ازش راضیم.

پشتیبان سایت | کاربر
05 آذر 1402

سلام دوست عزیز
از اینکه نظر خود را با ما به اشتراک گذاشتید متشکریم.

سعید رایکا | کاربر
20 خرداد 1402

سلام، گوشی خیلی خوبیه. از لحاظ بازی عالیه راحت و داغ نمی کنه از 78درصد شارژ در زمان 35دقیقه شارژ می کنه و کیفیت صفحه نمایش عالیه و کیفیت دوربین خوبه. فقط بهتر بود سلفی 2 دوربین داشت. من 21روز دارم استفاده می کنم، رنگ آبی گرفتم زیباست. حیف از این برند در بازار کم هست واقعاً ارزش خرید بالا دارد.

حمیدرضا میروهابی | کاربر
17 خرداد 1402

سلام خسته نباشید، رنگ‌ سبز یا مشکی موجود میشه؟

محمدرضا علوی | کاربر
17 خرداد 1402

در حال حاضر موجودی این رنگ ها از کالا به پایان رسیده و در صورت امکان مجدداً موجود می شود.

دانیال قهرمانی نژاد | کاربر
16 خرداد 1402

سلام، من روزی چند ساعت داخل شبکه های اجتماعی و سایت ها هستم، این گوشی موقع استفاده داغ نمیشه؟

محمد حدادیان | کاربر
04 خرداد 1402

خیلی عجیبه برام که شرکت های وارد کننده چرا پرچم دارهای برند بی‌نظیری مثل آنر رو وارد نمی‌کنند. مصرف کننده ایرانی خاطره خیلی مثبتی از هواوی و زیر مجموعه هاش داره، شک ندارم واردات پرچم دارای آنر با توجه به ذهنیت ایرانیان از طرفی و از طرفی نمرات خوب این گوشی ها در سایت های تخصصی با موفقيت همراه میشه. من به شخصه بی‌صبرانه منتظر سری Magic Pro از برند آنر هستم.

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • بعدی
پیشنهاد ویژه
محصول
گوشی موبایل آنر مدل Honor 70 5G دو سیم کارت ظرفیت 128/8 گیگابایت
کالاتیک
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
موجود در انبار کالاتیک
تومان