گوشی موبایل هوآوی مدل P smart 2019 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت

Huawe P smart 2019 Dual SIM 64GB Mobile Phone

  • تعداد سیم کارت: دو سیم کارت
  • حافظه داخلی: 64 گیگابایت
  • شبکه های ارتباطی: 2G، 3G، 4G
  • کیفیت دوربین: دوگانه 2 + 13 مگاپیکسل
  • ویژگی های خاص: 3 گیگابایت رم، پردازنده هشت هسته ای قدرتمند، باتری لیتیوم یونی 3400 میلی آمپر ساعت، نمایشگر بزرگ با وضوح تصویر مناسب
برند:
ضمانت اصل بودن کالا
(2)

اطلاعات بیشتر

نقد و بررسی گوشی P smart 2019

شرکت هواوی رقیب جدی برای اپل و سامسونگ به حساب می آید که توانسته در بازارهای جهانی جایگاه خودش را در صنعت گوشی موبایل به دست آورد. این کمپانی چینی با عملکرد خوبی که داشت به سرعت پیشرفت کرده و گوشی های مختلفی را با امکانات فوق العاده روانه بازار می کند. یکی از جدیدترین گوشی های هواوی، P smart 2019 است که با طراحی زیبا و سخت افزار مناسب در دسامبر سال 2018 رونمایی شد. پی اسمارت 2019 به نمایشگر تمام صفحه 6.21 اینچی از نوع IPS LCD مجهز شده که دارای رزولوشن +Full HD می باشد و از نسبت ابعاد 19.5:9 برخوردار است. ویژگی مهم این موبایل بکارگیری از صفحه نمایش بدون حاشیه یا همان FullView Display است که از تکنولوژی بریدگی قطره ای بهره می برد و در قسمت پنل پشتی نیز دوربین دوگانه و حسگر اثر انگشت از اهمیت ویژه ای برخوردار است. دوربین اصلی هواوی پی اسمارت 2019 به سنسور های 13 و 2 مگاپیکسلی مجهز شده که در سمت چپ بدنه پشتی واقع شده و همچنین این گوشی موبایل دارای دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی می باشد که در قسمت ناچ نمایشگر قرار گرفته است. تراشه Hisilicon Kirin 710 در قلب هواوی پی اسمارت 2019 می تپد که دارای پردازنده 8 هسته ای و سیستم عامل اندروید 9 پای می باشد. حافظه رم گوشی پی اسمارت 2019 ظرفیت 3 گیگابایتی را ارائه می دهد و دستگاه از نظر حافظه داخلی در دو نسخه مختلف عرضه شده که با ظرفیت های 32 و 64 گیگابایتی می باشد. یکی از امکانات این تلفن همراه قابلیت تشخیص چهره است که به شما امکان دسترسی سریع و مطمئن به گوشی را می دهد و امنیت آن را نیز تضمین می کند. همچنین گزینه های اثر انگشت در پشت گوشی، الگو، پین و رمز نیز برای باز کردن قفل گوشی موجود می باشد. انرژی هواوی پی اسمارت 2019 توسط یک باتری 3400 میلی آمپر ساعتی تامین می شود. هواوی 2019 P smart، گوشی دو سیم کارته است اما یکی از اسلات های آن به صورت ترکیبی با کارت حافظه استفاده می شود. این بدان معنی است که میتوان از دو نانو سیم کارت به صورت همزمان استفاده کرد یا این که یکی از آنها را جایگزین MicroSD کنید. قیمت هواوی P smart 2019 در مقایسه با گوشی های هم رده خودش مقرون به صرفه بوده و باعث شده تا یک گزینه عالی برای خرید باشد. پی اسمارت 2019 یک میان رده عالی محسوب می شود که علاوه بر قیمت مناسب خود از قابلیت های ویژه ای برخوردار است و از لحاظ ظاهر نیز همانند یک اسمارت فون به روز باشد.

نقد و بررسی-گوشی huawei p smart 2019-کالاتیک

گوشی Huawei P smart 2019 با رنگ های مشکی، قرمز و آبی عرضه شده که حالت ارگونومیکی خوبی دارد و باعث شده تا به راحتی در دست قرار گیرد. از آنجایی که گوشی موبایل بخش جدایی ناپذیر از زندگی روزمره ما شده است، باید طوری ساخته شود که مناسب استفاده کاربران باشد. بنابراین کمپانی هواوی گوشی هوشمند پی اسمارت 2019 را با دوام و جذاب طراحی کرده است.

طراحی

ظاهر پی اسمارت 2019 از رو به رو شباهت زیادی با گوشی P30 lite دارد. هواوی بیشترین فضای پنل جلویی گوشی را به نمایشگر بزرگ و بدون حاشیه اختصاص داده و در قسمت بالایی صفحه نمایش ناچ قطره ای مشاهده می شود که محل قرارگیری دوربین سلفی است. همچنین در سمت چپ دستگاه نیز دکمه های تنظیم صدا و پاور قرار گرفته و در قسمت پایینی نیز اسپیکر، ورودی جک 3.5 میلیمتری و درگاه میکرو USB وجود دارد. موبایل هواوی P smart 2019 دارای انحنای سه بعدی در بدنه می باشد و بافتی شبیه سرامیک براق دارد که علاوه بر زیبایی چشم نواز، خوش دست به نظر می رسد. به دلیل شفافیت بدنه، اثر انگشت بر روی بدنه گوشی باقی می ماند که باعث ایجاد لکه بر روی دستگاه می شود. پس بهتر است تا از قاب محافظ استفاده کنید تا پشت گوشی موبایل علاوه بر محافظت در برابر آسیب، از آلودگی نیز در امان بماند. بدنه دستگاه دارای ابعاد 8 × 73.4 × 155.2 میلیمتر است و وزن گوشی در حدود 160 گرم می باشد که در مقایسه با اغلب گوشی های هم سایز خودش سبک تر است. بیشترین قسمتی که ممکن است توجه شما را در پنل پشتی به سوی خود جلب کند، دوربین دوگانه گوشی با فلش LED آن است که به صورت عمودی در کنار هم قرار گرفته اند. همچنین بر روی قاب پشتی Huawei P smart 2019 به غیر از دوربین اصلی، حسگر اثر انگشت تقریبا در نیمه بالایی و قسمت میانی مشاهده می شود که ظاهری مات داشته و سرعت آن در باز کردن قفل گوشی بسیار خوب عمل می کند.

طراحی گوشی huawei p smart 2019

صفحه نمایش

وقتی از نمای رو به رو به گوشی هواوی P smart 2019 نگاه کنید صفحه نمایش بزرگ آن مورد توجه قرار می گیرد. شرکت هواوی برای اینکه اشخاص را به خرید موبایل هواوی پی اسمارت 2019 ترغیب کند از نمایشگر تمام صفحه یا FullView در این میان رده استفاده کرده است که به لطف تکنیک Dewdrop Display، صفحه نمایش گسترده تری نسبت به گذشته در اختیار کاربران می گذارد. نمایشگر دستگاه حدود 83.1 درصد از کل مساحت پنل جلوی دستگاه را در بر گرفته است. این صفحه نمایش 6.21 اینچی کم حاشیه بوده و نحوه طراحی آن منطبق با معیارهای روز است. علاوه بر نمایشگر بزرگ، بریدگی به شکل U در بالای صفحه نمایش وجود دارد که دوربین سلفی در آن قسمت قرار دارد. نمایشگر پی اسمارت 2019 از نوع IPS LCD بوده و از نسبت ابعاد 19.5:9 برخوردار است. بنابراین نمایشگر دستگاه کمی بلند و کم عرض تر به نظر می رسد. همچنین صفحه نمایش گوشی P smart 2019 دارای رزولوشن Full HD+ (1080 × 2340) می باشد و از تراکم پیکسلی 415 پیکسل در هر اینچ بهره می برد. نمایشگر فبلت پی اسمارت 2019 با نوردهی 430 نیت جزء گوشی هایی با نوردهی متوسط محسوب می شود. البته نباید خوانایی خوب این مدل در زیر نور مستقیم را نادیده گرفت. کیفیت و میزان رنگ دهی نیز در این تلفن همراه خوب به نظر می رسد بنابراین می توان گفت این موبایل در کل کیفیت تصویر مناسب و قابل قبولی را ارائه می دهد.

صفحه نمایش هوآوی p smart 2019

دوربین

شرکت هواوی گوشی پی اسمارت 2019 را همانند مدل سال قبل خود به دوربین اصلی دوگانه مجهز کرده که از دو سنسور 13 و 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. دوربین اصلی موبایل P smart 2019 به صورت عمودی در گوشه سمت چپ و فوقانی پنل پشتی دستگاه قرار دارد و فلش LED هم زیر آن ها تعبیه شده است. سنسور دوربین اصلی، 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 می باشد و از قابلیت فوکوس خودکار تشخیص فاز پشتیبانی می کند. همچنین این سنسور از قابلیت HDR، پانوراما و فیلمبرداری Full HD با سرعت 30 و 60 فریم بر ثانیه بهره می برد. سنسور دوم این دوربین از کیفیت 2 مگاپیکسلی برخوردار است که دارای قابلیت تشخیص عمق می باشد و در ثبت عکس های بوکه (Bokeh Mode) یا همان عکس های با پس زمینه تار به سنسور 13 مگاپیکسلی کمک می کند. اپلیکیشن دوربین اصلی هوآوی P smart 2019 شامل حالت های مختلفی می باشد که میتوان به Auto Mode ،Bokeh Mode ،AI Mode و Night Mode اشاره کرد. برای اینکه در شرایط مختلف بتوانید عکس هایی با بهترین کیفیت را ثبت نمایید باید به خوبی از حالت های مختلف عکس برداری استفاده کنید. حالت عادی عکس برداری با دوربین اصلی گوشی حالت خودکار یا همان Auto Mode است. در این حالت اگر نور محیط مناسب باشد عکس های شفاف خواهید داشت اما اگر نور محیط کم باشد، عکس هایی با کیفیت پایین ثبت خواهد شد. بنابراین برای رفع این مشکل باید از حالت AI Mode استفاده کرد که مبتنی بر هوش مصنوعی است. با فعالسازی این حالت وضعیتی راه اندازی خواهد شد که اپلیکیشن دوربین گوشی با تکیه بر هوش مصنوعی قادر به بهینه سازی بخش های مختلف از منظره پیش رو می باشد و در نهایت بهترین حالت را ارائه خواهد کرد. این حالت عکس برداری به ویژه در محیط های بسته بازده خیلی خوبی دارد. حالت AI با کمک هوش مصنوعی می تواند 22 دسته بندی و 500 سوژه مختلف را تشخیص داده و پارامتر های دوربین را بر آن اساس تنظیم کند. کیفیت عکس با حالت Auto Mode و AI Mode در محیط های خیلی تاریک و شب افت قابل ملاحظه ای خواهد داشت. برای رفع این مشکل نیز هواوی یک حالت اختصاصی با نام Night Mode را ارائه کرده که برای عکس برداری در شب معجزه می کند و تاثیر قابل ملاحظه ای روی عکس نهایی خواهد داشت.

دوربین هوآوی p smart 2019

دوربین سلفی گوشی پی اسمارت 2019 در دو نسخه مختلف عرضه شده که یکی از آن ها کیفیت 8 مگاپیکسلی دارد و نسخه دیگر از دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی بهره می برد. این دوربین از گشودگی دیافراگم f/2.0 برخوردار است که قابلیت عکاسی HDR و فیلمبرداری با رزولوشن Full HD و سرعت 30 فریم بر ثانیه را برای کاربر فراهم می کند. این دوربین با بهره گیری از فناوری هوش مصنوعی می تواند عکس های شما را در همان لحظه بهینه کند.

دوربین گوشی موبایل-huawei p smart 2019

سخت افزار

کمپانی هواوی در پی اسمارت 2019 از تراشه Hisilicon Kirin 710 استفاده کرده که با لیتوگرافی 12 نانومتری ساخته شده است. پردازنده مرکزی این تراشه هشت هسته ای می باشد که از 4 هسته Cortex-A73 با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و 4 هسته Cortex-A53 با فرکانس 1.7 گیگاهرتز بهره می برد. پردازنده گرافیکی برای این مدل، Mali-G51 MP4 در نظر گرفته شده که در مدل های دیگر این برند عملکرد خوبی داشته است. گوشی P smart 2019 از نظر ظرفیت در دو مدل مختلف با حافظه های داخلی 32 و 64 گیگابایت روانه بازار شده است. همچنین میتوان از کارت microSD به جای سیم کارت دوم استفاده کرد و امکان افزایش حافظه جانبی تا 512 گیگابایت را برای کاربر فراهم می کند. هواوی برای هر دو نسخه این گوشی از 3 گیگابایت رم استفاده کرده است. با توجه به مشخصات سخت افزاری P smart 2019 میتوان گفت این گوشی برای اجرای فرامین روزمره کاربران به اندازه کافی قدرتمند بوده و افراد را با مشکل خاصی مواجه نخواهد کرد. حتی برخی بازی های گرافیکی هم به راحتی روی این مدل قابل نصب و اجرا هستند. البته باید در نظر داشت که با یک محصول میان رده روبرو هستیم و نباید توقع اجرای همه برنامه های اندرویدی را از آن داشته باشیم.

سخت افزار-گوشی موبایل huawei p smart 2019-کالاتیک

نرم افزار

گوشی P smart 2019 به سیستم عامل اندروید 9.0 پای مجهز شده که رابط کاربری اختصاصی EMUI 9.1 هواوی نیز به طور پیش فرض روی این دستگاه نصب و راه اندازی می شود. یکی از ویژگی های مثبت این رابط کاربری مربوط به ارائه قابلیت های شخصی سازی و کاربردی متنوع می باشد، بنابراین کاربر می تواند تقریبا هر شخصی سازی که مد نظر دارد را روی ظاهر و رابط گوشی انجام دهد. رابط کاربری گوشی هوشمند پی اسمارت 2019 با اپلیکشن AI Smart Shopping این امکان را برای شما فراهم می کند تا محصول فروشگاه را به آسانی اسکن کنید و با فشاردادن تصویر کالا، آن را به راحتی خریداری کنید. همچنین با قابلیت Face Unlock امکان دسترسی سریع و ایمن به تلفن همراه شما را فراهم می کند و با ایجاد امنیت، مانع از نفوذ به عکس ها و فیلم های شما خواهد شد. البته میتوان گفت هوآوی پی اسمارت 2019 از جمله گوشی های میان رده و مقرون به صرفه می باشد و با توجه به قیمت مناسب از بستر نرم افزاری کاملا مناسبی برخوردار است.

نرم افزار گوشی huawei-p-smart-2019

اسپیکر

اسپیکر گوشی پی اسمارت 2019 از نظر حجم صدا عملکرد رضایت بخشی دارد؛ اما نباید انتظار تولید صدایی با زیر و بم مناسب از آن داشت. اسپیکر در نظر گرفته شده برای این گوشی از نوع مونو بوده که قادر به تولید حجم متوسطی از صدا است و قابلیت حذف صداهای مزاحم هنگام مکالمه با استفاده از میکروفون دوم را به همراه خود دارد. با توجه به حضور جک صوتی 3.5 میلی متری در این دستگاه، امکان استفاده از هدفون های استاندارد توسط موبایل وجود دارد.

اسپیکر گوشی huawei p smart 2019

باتری

خوشبختانه Huawei P smart 2019 همانند گوشی های پرچمدار هواوی از باتری قدرتمندی بهره می برد که از نوع لیتیوم یونی می باشد. این باتری جدانشدنی با ظرفیت 3400 میلی آمپر ساعت به طور معمول میتواند تا یک روز پاسخگوی نیازهای روزمره شما باشد. باتری موبایل پی اسمارت 2019 قابلیت مکالمه تا 24 ساعت، وبگردی تا ده ساعت و پخش ویدیو تا 11 ساعت را برای کاربر فراهم می سازد.

باتری گوشی huawei p smart 2019

نقاط قوت گوشی

  • صفحه نمایش بزرگ و باکیفیت
  • خوش دست و زیبا
  • قیمت گذاری مناسب
  • نمایشگر بدون مرز Infinity-U
  • حسگر اثر انگشت سریع

نقاط ضعف گوشی

  • فاقد لرزشگیر اپتیکال (OIS)
  • عملکرد متوسط پردازنده گرافیکی

مشخصات

مشخصات محصول
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت (اسلات هیبریدی)
توضیحات سیم کارت
سایز نانو (0.67 × 8.8 × 12.3 میلیمتر)
سال تولید
2019
رنگ بندی
مشکی، آبی، آبی کبود، قرمز
ویژگی های خاص
فبلت، مجهز به حسگر اثر انگشت، دوربین دوگانه، مناسب بازی، مناسب عکاسی، دارای اسلات هیبریدی برای جایگذاری سیم کارت دوم یا کارت حافظه جانبی
ابعاد
8 × 73.4 × 155.2 میلیمتر
وزن
160 گرم
جنس بدنه
بدنه پشت شیشه، دور بدنه استیل
صفحه نمایش لمسی
خازنی، چند لمسی (Multi Touch)
نوع
LTPS IPS LCD
اندازه
6.21 اینچ
نسبت ابعاد نمایشگر
19.5:9
نسبت صفحه نمایش به بدنه
83.1 درصد
رزولوشن
(Full HD+ (1080 × 2340
تراکم پیکسلی
415 پیکسل در هر اینچ
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
سایر قابلیت ها
قابلیت نمایش دو برنامه همزمان در صفحه نمایش (Split Screen)
دوربین
دوربین اصلی دوگانه
کیفیت دوربین
2 + 13 مگاپیکسل
فناوری فوکوس
فوکوس خودکار تشخیص فاز (Phase Detection AutoFocus)
فلش
LED
دیافراگم
دریچه دیافراگم f/1.8
لرزشگیر تصویر
ندارد
عکاسی پانوراما
دارد
سرعت فیلمبرداری
رزولوشن (1920 × 1080) Full HD با سرعت 30/60 فریم بر ثانیه
کیفیت فیلمبرداری
(Full HD (1080 × 1920), HD (720 × 1280), VGA (480 × 640
سایر قابلیت های دوربین اصلی
قابلیت تشخیص موضوع سوژه، قابلیت فوکوس با اشاره بر سوژه، دارای حسگر سنجش عمق، قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی تصویر، قابلیت عکاسی HDR
دوربین سلفی
8.0 مگاپیکسل
سایر قابلیت های دوربین سلفی
قابلیت عکاسی HDR، کیفیت فیلمبرداری با رزولوشن (1920 × 1080) Full HD با سرعت 30 فریم بر ثانیه
تراشه
Hisilicon Kirin 710 (تراشه اختصاصی هوآوی)
پردازنده مرکزی
8 هسته ای (4 هسته Cortex-A73 و 4 هسته Cortex-A53)
نوع پردازنده
64 بیتی
فرکانس پردازنده مرکزی
4 هسته با سرعت 2.2 گیگاهرتز (Cortex-A73) و 4 هسته با سرعت 1.7 گیگاهرتز (Cortex-A53)
پردازنده گرافیکی
Mali-G51 MP4
حافظه داخلی
64 گیگابایت
حافظه رم (RAM)
3 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSD، افزایش تا 512 گیگابایت (اسلات هیبریدی)
سیستم عامل
اندروید 9.0 (پای)
رابط کاربری
EMUI 9.0 (رابط کاربری اختصاصی هوآوی)
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
منوی فارسی
دارد
قابلیت های نرم افزاری
MMS ،SMS ،Push Mail ،IM، ایمیل، مرورگر HTML5، نمایش و ویرایش اسناد مایکروسافت آفیس، نمایش فایل های متنی PDF، برنامه ویرایش عکس و فیلم، پشتیبانی از انواع شبکه های اجتماعی، سرویس های گوگل شامل Google Search ،Google Maps ،Gmail و YouTube
فرمت های پخش موسیقی
MP4/H.264
فرمت های پخش ویدئو
MP3/eAAC+/WAV/Flac
شبکه های ارتباطی
2G, 3G, 4G
شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 برای هر دو سیم کارت
شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G
LTE band 1(2100), 3(1800), 7(2600), 8(900), 20(800)
سرعت شبکه
HSPA با سرعت دانلود 42.2 مگابیت بر ثانیه و آپلود 5.76 مگابیت بر ثانیه - LTE نوع Cat6 با سرعت دانلود 300 مگابیت بر ثانیه و آپلود 50 مگابیت بر ثانیه
فناوری های ارتباطی
بلوتوث، Wi-Fi
Wi-Fi
Wi-Fi 802.11 b/g/n/ac, dual-band, WiFi Direct, hotspot
بلوتوث
نسخه 4.2، A2DP ،LE
رادیو
رادیو FM
فناوری مکان یابی
(GPS, A-GPS, GLONASS, BeiDou (BDS
درگاه ارتباطی
Micro USB، استاندارد 2.0، قابلیت USB OTG
بلندگو
دارد
خروجی صدا
جک 3.5 میلیمتری صدا
جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
توضیحات تکمیلی صدا
قابلیت حذف صدا‌های مزاحم هنگام مکالمه با استفاده از میکروفون دوم (Active Noise Cancellation with Dedicated Mic)
باتری قابل تعویض
ندارد
مشخصات باتری
باتری لیتیوم‌ یونی با ظرفیت 3400 میلی‌ آمپر ساعت
حسگرها
اثر انگشت روی قاب پشت (FingerPrint | Rear-Mounted)، مجاورتی (Proximity)، شتاب سنج (Accelerometer)، قطب نما (Compass)
اقلام همراه گوشی
دفترچه‌ راهنما، کابل microUSB، آداپتور شارژر هوآوی، هندزفری

نظرات (1)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.
محمد رئوفت | کاربر
10 آذر 1398

سلام سلفی گوشی 8 هست یا 16؟ چجوری قبل از باز کردن جعبه قابل تشخیصه که کدومشه؟

پشتیبان سایت | مدیر سایت
10 آذر 1398

دوربین سلفی این گوشی 8 مگاپیکسل است.

پیشنهاد ویژه
محصول
گوشی موبایل هوآوی مدل P smart 2019 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت
کالاتیک
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
موجود در انبار کالاتیک
تومان