اطلاعات منتشر شده از Galaxy Tab S5e و Galaxy Tab A 10.1


کالاتیک
نظرات 0
content-main-img

اطلاعات منتشر شده از Galaxy Tab S5e و Galaxy Tab A 10.1

شرکت سامسونگ در ابتدای سال 2019 از دو تبلت جدید خود رونمایی کرد. بر اساس اطلاعات منتشر شده این تبلت ها جزو سری میان رده محسوب می شوند و با نام های Samsung Galaxy Tab S5e و Galaxy Tab A 10.1 (2019) به بازار عرضه خواهند شد. در متن زیر به بررسی اطلاعات منتشر شده از این تبلت ها می پردازیم.

Samsung Galaxy Tab S5e

بر اساس اطلاعات منتشر شده از جدیدترین تبلت سامسونگ، Galaxy Tab S5e همانند تبلت سال قبل این شرکت یعنی Tab S4 10.5 در سری تبلت های میان رده شرکت سامسونگ طبقه بندی شود و این موضوع از قیمت اعلام شده این دستگاه کاملا بدیهی به نظر می رسد. همچنین این دستگاه از نظر قابلیت حمل و نقل دارای نقاط ضعفی می باشد. این تبلت از یک بدنه باریک کاملا فلزی با ضخامت 5.5 میلی متر می باشد و دارای 400 گرم وزن می باشد. همچنین کاربران می توانند با استفاده از کاور جدید آن و قابلیت DeX تجربه ای مشابه کار با لپ تاپ را برای خود رقم بزنند.

صفحه نمایش این تبلت دارای ابعاد 10.5 اینچ می باشد و برای ساخت آن از فناوری Super AMOLED استفاده خواهد شد. این صفحه نمایش دارای نسبت تصویر 16:10 و رزولوشن 2560 * 1600 پیکسل استفاده خواهد کرد. همچنین این تبلت دارای قابلیت پشتیبانی از قلم نیز می باشد. شرکت سامسونگ 4 طرف این تبلت را به اسپیکرهای برند AKG مجهز کرده که این بلندگوها قابلیت پخش صدا در فرمت Dolby Atmos را خواهند داشت. این تبلت دارای یک باتری 7040 میلی آمپر ساعتی نیز می باشد که به واسطه آن کاربران می توانند تا 14 ساعت ویدیو تماشا کنند. علاوه بر تمام این موارد، تبلت Samsung Galaxy Tab S5e از قابلیت fast charging پشتیبانی می کند ولی خبری از جک 3.5 میلی متری در طراحی این تبلت به چشم نمی خورد. کمپانی سامسونگ این تبلت را به یک پردازنده Snapdragon 670 مجهز کرده است که اگر چه نمی توان آن را جزو پردازنده های پرچمدار محسوب کرد، ولی همچنان برای یک تبلت میانرده مناسب می باشد. بر اساس اطلاعات منتشر شده این تبلت در دو نسخه 64 و 128 گیگابایت به بازار ارائه خواهد شد که به ترتیب دارای 4 و 6 گیگابایت حافظه رم خواهند بود. Samsung Galaxy Tab S5e دارای سیستم عامل اندروید 9 (Pie) و رابط کاربری One UI خواهد بود.

Galaxy Tab S5e از قابلیت تشخیص چهره و حسگر اثر انگشت بر روی دکمه پاور بهره خواهد برد. این تبلت دارای یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین دیگر قابلیت های محبوب تبلت های پیشین سامسونگ مانند توانایی سینک شدن تبلت با گوشی سامسونگ و پاسخ دادن به تماس ها و یا تکست ها و دستیار صوتی بیکسبی در این سری نیز حضور دارند. این تبلت با قیمت 400 یورو برای مدل وای فای و 460 یورو برای مدل LTE به بازار ارائه می شود.

تبلت سامسونگ s5e

Galaxy Tab A 10.1 (2019)

تبلت Galaxy Tab A 10.1 (2019) نسبت به تبلت اول از قیمت پایین تری برخوردار می باشد. در این مدل شرکت سامسونگ از یک صفحه نمایش 10.1 اینچی با رزولوشن 1920 * 1200 پیکسل که با استفاده از فناوری LCD ساخته شده است، استفاده می کند. بدنه این تبلت از جنس فلز می باشد و بر خلاف مدل قبلی تنها به دو بلندگو که قابلیت پخش صدا Dolby Atmos را دارند، مجهز شده است. پردازنده این تبلت نیز مانند گوشی تازه معرفی شده شرکت سامسونگ Exynos 7904 ،Galaxy A30 می باشد و تنها با ظرفیت 32 گیگابایت و حافظه رم 2 گیگابایت به بازار عرضه خواهد شد. ظرفیت باتری تبلت Galaxy Tab A 10.1 (2019)، 6150 میلی آمپر ساعت می باشد و به قابلیت شارژ سریع از طریق درگاه USB-C مجهز شده است. شرکت سامسونگ قیمت نسخه وای فای این مدل را 210 یورو و نسخه LTE آن را 270 یورو اعلام کرده است.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
آخرین مطالب

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.