رونمایی از محصولات جدید اپل (2021)


کالاتیک
نظرات 0
content-main-img

معرفی محصولات جدید اپل

به دلیل شیوع بیماری همه گیر کرونا، معرفی محصولات اپل در سال 2020 با تاخیر مواجه و بسیار متفاوت برگزار شد. با توجه به زمان معرفی های محصولات اپل در ده سال گذشته متوجه خواهیم شد که تنها محصولی که در ژانویه (دی ماه) معرفی شد، به‌روزرسانی نسل سوم اپل تی‌وی بود. معمولا عرضه محصولات اپل در ماه مارس یعنی اسفند و فرودین بوده است. با توجه به اتفاقات اخیر انتظارات بر آن است که تا اخر تابستان از محصولات جدید اپل رونمایی شود.

آیفون 13

بی شک گوشی های ایفون پر طرفدارترین گوشی های موبایل هستند که علاوه بر کیفیت بالا طراحی بسیار زیبایی هم دارند. ایفون 13 مهم‌ترین محصول معرفی نشده اپل در سال 2021 است که طرفداران زیادی منتظر معرفی و عرضه‌ی آن هستند. خبر بسیار خوب این است که از قرار معلوم امسال برخلاف شایعات ، اپل قصد ندارد تا پورت لایتنینگ را امسال کنار بگذارد و در آیفون‌های امسال شاهد این پورت خواهیم بود. همچنین طبق شایعات متعدد، اپل قصد دارد تا ناچ یا همان بریدگی نمایشگر را نیز کوچک‌تر کند. قطعا گوشی ایفون 13 با پردازنده بسیار قوی تر یعنی Apple A15و دوربین های با کیفیت تر عرضه خواهد شد. از نظر فضای ذخیره سازی هم ایفون 13 پرومکس دارای نسخه‌ای با حافظه داخلی 1 ترابایت هم است.

رونمایی محصولات اپل - کالاتیک

آیپد مینی (iPad mini)

بر اساس گفته ها ممکن است آیپد مینی در نیمه نخست سال 2021 عرضه شود. به احتمال خیلی زیاد اپل تصمیم دارد تا در نسخه جدید آیپد مینی از اخرین پردازنده سری A استفاده کند. از دیگر تغییرات ظاهری آن می‌توان به اندازه نمایشگر که 8.3 تا 10.2 اینچی خواهد شد، باریک تر شدن حاشیه ها و حذف دکمه هوم اشاره کرد. به احتمال زیاد در این سری پورت لایتنینگ حذف شده و درگاه استاندارد USB-C جایگزین آن شود. دوربین اصلی آیپد مینی دوگانه با کیفیت های 8 و 12 مگاپیکسل است. قیمت ایپد مینی حدودا 329 تا 499 دلار است.

آیپد مینی پرو - کالاتیک

اپل واچ سری 7

اپل با تغییرات ظاهری که در سری جدید خود داشته بیشتر قصد داشته تا آن را به طراحی طراحی گوشی‌های آیفون و آیپد نزدیک کند.
اپل واچ سری 7 هم مانند سری قبل در دو مدل با اندازه‌های 41 و 45 میلی‌تری طراحی شده است. ایاما نسل قبلی اپل واچ دارای اندازه‌های 40 و 44 میلی‌متری بود. بیشتر تغییرات اپل در این ساعت جدید مربوط به خود کیس است.
با طراحی جدیدی که اپل داشته است، به سادگی توانسته از فضای خالی بدست آمده استفاده و نمایشگر بزرگ‌تری را هم روی کیس تعبیه کند. این نمایشگر جدید اکنون با اندازه 1.8 اینچ و 70 درصد روشن‌تر شده است و کار با آن قطعا لذت‌بخش‌تر و راحت‌تر خواهد بود
اپل واچ سری 7 با تمام بندهای موجود از سری واچ سری 7 سازگار است و بنابراین اگر بندی از سال گذشته در اختیار دارید نیازی به تغییر آن نیست و می توانید مجددا از آن استفاده کنید. قیمت اپل واچ سری 7 حدود 399 دلار است که با توجه به امکانات و قابلیت هایی که دارد مناسب است.

اپل واچ سری 7 - کالاتیک

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
آخرین مطالب

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.