گوشی موبایل نوکیا مدل Nokia G21 دو سیم کارت ظرفیت 128/6 گیگابایت

Nokia G21 Dual SIM 128GB, 6GB Ram Mobile Phone

  • تعداد سیم کارت: دو سیم کارت
  • حافظه داخلی: 128 گیگابایت
  • حافظه رم: 6 گیگابایت
  • شبکه های ارتباطی: 2G, 3G, 4G
  • کیفیت دوربین: 2 + 2 + 50 مگاپیکسل
  • ویژگی‌های خاص: مجهز به باتری لیتیوم پلیمری 5050 میلی آمپر ساعت، دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی، سیستم عامل اندروید 11

 

برند:
ضمانت اصل بودن کالا
(23)

اطلاعات بیشتر

نقد و بررسی گوشی Nokia G21

خرید انلاین و بهترین قیمت گوشی نوکیا G21

نوکیا G21 یکی دیگر از گوشی‌های هوشمند اقتصادی محسوب می‌شود که HMD گلوبال برای سال 2022 در نظر گرفت؛ محصولی از برند نوکیا که همراه با امکانات درخور توجهی به بازار عرضه شده تا یادآور خاطرات خوب محصولات قدیمی نوکیا برای طرفداران باشد و همچنین امکانات جالبی را به کاربران جدید این برند ارائه دهد. در ابتدا باید بگوییم که قیمت گوشی نوکیا G21 از مزایای آن محسوب می‌شود، به خصوص اگر قیمت آن را در نظر بگیریم. در هر صورت اگر علاقه‌مند به خرید گوشی نوکیا G21 شده‌اید تا انتها همراه با کالاتیک باشید تا شما را با امکانات و ویژگی‌های آن آشناتر سازیم.

نکات مثبت

  • طراحی ظاهری شیک و زیبا
  • عمر مفید بالای باتری
  • عملکرد نرم و روان اندروید وان
  • پشتیبانی از کارت حافظه microSD
  • دقت و سرعت بالای حسگر اسکنر اثر انگشت
  • برخورداری از جک هدفون 3.5 میلی‌متری و درگاه USB-C

نکات منفی

  • سرعت شارژ می‌توانست بالاتر باشد
  • خبری از دوربین اولتراواید نیست
  • می‌شد از تراشه‌ای توانمندتر استفاده شود

طراحی و کیفیت ساخت گوشی Nokia G21

  • برخوردار از طراحی شیک و زیبا
  • بدنه‌ای مقاوم در برابر ضربه
  • پنل پشتی اثر انگشت را جذب نمی‌کند

گوشی نوکیا G21 از بدنه‌ای پلاستیکی استفاده می‌کند؛ به این صورت که فریم و پنل پشتی از جنس پلاستیک هستند و پنل جلو نیز شیشه‌ای است. با این حال، کیفیت ساخت بالایی برای محصول برند نوکیا در نظر گرفته شده که استفاده از آن را لذت‌بخش می‌سازد.

محصول برند نوکیا از وزن 190 گرم و ابعاد 164.6 در 75.9 میلی‌متر برخوردار شده و ضخامت آن نیز به 8.5 میلی‌متر می‌رسد. آنچه نظرمان را به خود جلب کرده، طراحی زیبا در کنار کیفیت ساخت بالای نوکیا G21 است که باعث می‌شود این گوشی هوشمند از ارزش خرید بالایی برخوردار شود.

در پنل جلو به صفحه‌نمایشی 6.5 اینچی برخورد می‌کنیم که در بخش بعدی به جزئیات آن خواهیم پرداخت؛ اما از نظر طراحی باید گفت نوار حاشیه‌ای در اطراف صفحه‌نمایش قرار گرفته که در بخش زیرین صفحه‌نمایش، این میزان حاشیه، بیشتر می‌شود. با این حال، میزان حاشیه به حدی نیست که در تجربهٔ کاربری تاثیر گذاشته و حس بدی را به کاربر منتقل کند.

طراحی بدنه و بررسی ویژگی های گوشی نوکیا G21

در بالای صفحه‌نمایش، دوربین سلفی قرار گرفته است. طراحی ماژول به حالتی بوده که بریدگی در بالای صفحه‌نمایش ایجاد شود تا هم فضای کافی برای دوربین سلفی در نظر گرفته شود و هم بخش بیشتری از پنل جلو به صفحه‌نمایش اختصاص یابد. بالاتر از دوربین سلفی نیز شیار بسیار باریکی قرار گرفته تا میزبان بلندگوی مکالمه باشد. متاسفانه این بلندگو برای پخش موسیقی یا محتوای صوتی قابل استفاده نیست.

پنل پشتی از طراحی زیبایی برخوردار است. این طراحی از خطوطی تشکیل یافته تا در دست گرفتن گوشی نوکیا G21 راحت‌تر باشد. نکتهٔ مثبتی که این طراحی دارد، عدم جذب اثر انگشت کاربر است. علاوه بر لوگوی نوکیا که در پنل پشتی مشاهده می‌شود به ماژول دوربین سه‌گانه‌ای نیز برخورد می‌کنیم که متشکل شده است از دوربین اصلی، دوربین پرتره و دوربین ماکرو که البته فلش LED نیز دیده می‌شود.

در لبهٔ سمت راست، راکر ولوم صدا برای کاهش یا افزایش حجم خروجی صدا قرار گرفته که کمی پایین‌تر از می‌توان به دکمهٔ پاور دسترسی داشت. این دکمه با حسگر اسکنر اثر انگشت ادغام شده است و می‌توانید از آن برای خارج ساختن گوشی هوشمند از حالت قفل استفاده کنید.

در سمت چپ، دکمه‌ای مخصوص برای دسترسی به گوگل اسیستنت وجود دارد و همچنین می‌توانید به خشاب سیم‌کارت و کارت حافظه دسترسی داشته باشید. در لبهٔ بالایی گوشی نوکیا G21 جک هدفون 3.5 میلی‌متری قرار گرفته و در لبهٔ پایینی نیز بلندگو، درگاه USB-C و میکروفون به چشم می‌خورد.

صفحه‌نمایش گوشی Nokia G21

  • نرخ نوسازی 90 هرتز
  • پنل IPS LCD با نرخ روشنایی 400 نیت

همانطور که در بخش طراحی اشاره شد، گوشی نوکیا G21 مجهز شده به صفحه‌نمایشی 6.5 اینچی که از پنل IPS LCD استفاده می‌کند و دارای امکاناتی مانند نرخ نوسازی 90 هرتزی و نرخ روشنایی 400 نیت است. وضوح تصویر این صفحه‌نمایش به 720 در 1600 پیکسل می‌رسد و تراکم پیکسلی 270 پیکسل در هر اینچ را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

صفحه نمایش و بررسی مشخصات فنی گوشی موبایل نوکیا G21

نرخ نوسازی 90 هرتزی اجازه می‌دهد تجربهٔ نرم و روانی در رابط کاربری و اپلیکیشن‌ها داشته باشید. با این حال به دلیل ضعیف بودن سخت‌افزار نمی‌توان از این نرخ نوسازی در بازی‌های سنگین اندرویدی استفادهٔ حداکثری داشت. درواقع دستگاه قادر به اجرای بازی‌های سنگین نیست.

داشتن صفحه‌نمایشی بزرگ و با کیفیت باعث شده تا نوکیا G21 به گوشی هوشمند مناسبی برای وب‌گردی، تماشای محتوای ویدئویی و حضور در شبکه‌های اجتماعی شود. البته تجربهٔ بازی‌های سبک اندرویدی نیز لذت‌بخش هستند؛ اما نباید انتظار فراوانی داشته باشید.

اسپیکر گوشی Nokia G21

  • مناسب برای استفاده‌های روزمره

در لبهٔ پایینی نوکیا G21 بلندگویی قرار گرفته که می‌توانید از آن برای پخش موسیقی استفاده کنید. البته باید در نظر داشته باشید که محصول برند نوکیا از گوشی‌های هوشمند ارزان‌قیمت موجود در بازار محسوب می‌شود و نباید انتظار فراوانی از آن داشت. پیشنهادمان استفاده از هدست یا هدفون‌های باکیفیت برای لذت بردن از موسیقی است که می‌توانید مدل‌های مختلف را در کالاتیک خریداری کنید.

نرم‌افزار و حسگرهای امنیتی گوشی Nokia G21

  • دارای سیستم‌عامل اندروید 11
  • عملکرد سریع و دقیق اسکنر اثر انگشت
  • تجربهٔ نرم و روان رابط کاربری

گوشی نوکیا G21 از نسخهٔ خام اندروید 11 استفاده می‌کند. درواقع شرکت سازنده از رابط کاربری اختصاصی برخوردار نیست و از همان رابط کاربری سیستم‌عامل اندروید برای گوشی هوشمند مدنظر و سایر محصولات خود استفاده می‌کند. چنین موضوعی طبیعتا برای علاقه‌مندان به نسخهٔ اصلی سیستم‌عامل اندروید خوشایند خواهد بود.

طی تجربه‌‌ای که در زمان کار با گوشی نوکیا G21 داشتیم، سرعت بالای اجرای اپلیکیشن‌ها و نرم و روان بودن محیط رابط کاربری توجهمان را به خود جلب کرد. نرخ نوسازی 90 هرتزی صفحه‌نمایش نیز به بهبود کیفیت کار با گوشی کمک شایانی می‌کند. از آنجایی که گوشی Nokia G21 از نسخهٔ خام اندروید استفاده می‌کند نیز در دریافت به‌روزرسانی‌ها دغدغه‌ای نخواهید داشت و با فاصلهٔ بسیار کم زمانی می‌توانید آخرین آپدیت‌ها را دریافت کنید.

شما دسترسی به امکانات بسیاری برای شخصی‌سازی محیط رابط کاربری خواهید داشت، البته تنوع اندروید 11 به اندروید 12 از نظر شخصی‌سازی نمی‌رسد. با این حال، امکانات درخور توجهی در این سیستم‌عامل گنجانده شده که شخصی‌سازی محیط رابط کاربری بخشی از آن است.

سخت‌افزار گوشی Nokia G21

  • دارای تراشهٔ Unisoc T606
  • دارای 6 گیگابایت حافظهٔ رم با 128 گیگابایت حافظهٔ ذخیره‌سازی

نوکیا G21 در ظرفیت‌های مختلف حافظهٔ رم و حافظهٔ ذخیره‌سازی متنوعی روانهٔ بازار شده که شامل حافظه‌های رم 3، 4 و 6 گیگابایتی می‌شود. شما می‌توانید مدل دلخواهتان را در حافظهٔ ذخیره‌سازی 64 و 128 گیگابایتی خریداری کنید. مدلی که برای بررسی در اختیارمان قرار گرفت از 6 گیگابایت حافظهّ رم و 128 گیگابایت حافظهٔ ذخیره‌سازی برخوردار است.

برای تراشه نیز از تراشهٔ Unisoc T606 استفاده می‌شود که دارای پردازندهٔ مرکزی 8 هسته‌ای است و از پردازندهٔ گرافیکی Mali-G57 بهره می‌برد. از نظر توان پردازشی باید بگوییم که انتظار فراوانی از محصول برند نوکیا نداشته باشید. درواقع امکان تجربه‌ای ایده‌آل از بازی‌های سنگین اندرویدی وجود ندارد.

سخت افزار گوشی هوشمند Nokia G21

برای درک بهتر توان پردازشی گوشی نوکیا G21 به سراغ بنچمارک‌ها رفتیم. محصول برند نوکیا در بنچمارک‌های انتوتو، PCMark و GeekBench به چالش کشیده شد که می‌توانید نتایج بنچمارک‌ها را از تصاویر زیر مشاهده کنید.

همانطور که انتظار می‌رود نوکیا G21 امتیازاتی را کسب کرده که از محصولاتی در این رنج قیمتی می‌توان انتظار داشت. در مجموع باید گفت که نوکیا G21 محصولی مناسب برای استفاده‌های روزمره مانند وب‌گردی، تماشای محتوای ویدئویی یا وقت گذراندن در شبکه‌های اجتماعی است.

دوربین گوشی Nokia G21

  • دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسل
  • ثبت تصاویر با کیفیت با دوربین سلفی

در پنل پشتی نوکیا G21 به ماژول دوربینی برخورد می‌کنیم که متشکل شده است از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین ماکروی 2 مگاپیکسلی و دوربین 2 مگاپیکسلی دیگر با ویژگی سنجش عمق. برای دوربین سلفی نیز از حسگر 8 مگاپیکسلی استفاده می‌شود. دوربین اصلی از ویژگی‌های جالبی برخوردار شده که می‌توان به فوکوس خودکار با تشخیص فاز اشاره کرد؛ اما خبری از لرزشگیر تصویر اپتیکال یا OIS نیست که همین امر باعث می‌شود لرزش دست به شدت روی کیفیت تصاویر اثر بگذارد.

بررسی و خرید آناین گوشی Nokia G21

در حالی که تصاویر ثبت شده با دوربین اصلی حرف چندانی برای گفتن ندارند؛ اما دوربین سلفی می‌تواند تصاویری با کیفیت قابل قبول به ثبت برساند. البته باید اشاره کرد که برخورداری از چنین دوربینی در محصولی ارزان‌قیمت مانند نوکیا G21 یکی از مزایای آن محسوب می‌شود؛ اما نباید انتظار کیفیت تصاویری را داشته باشید که با دوربین گوشی‌های هوشمند گران‌قیمت می‌توان به ثبت رساند.

باتری گوشی Nokia G21

  • دارای باتری با ظرفیت 5050 میلی‌آمپرساعت
  • پشتیبانی از سرعت شارژ 18 واتی

در دل گوشی نوکیا G21 باتری با ظرفیت 5050 میلی‌آمپرساعت قرار گرفته که می‌تواند عمر مفید قابل توجهی را در اختیار کاربر قرار دهد. درواقع با هر بار شارژ کامل باتری به مدت 1 روز یا حتی بیشتر بسته به نوع مصرفتان به شارژ مجدد باتری نیاز نخواهید داشت.

میزان باتری و نگهداری شارژ گوشی نوکیا G21

برای شارژ باتری از فناوری شارژ 18 واتی استفاده شده که باید گفت مدت زمان بسیاری برای شارژ کامل باتری نیاز خواهد بود. با این حال اگر قیمت گوشی نوکیا G21 را در نظر بگیریم، سرعت شارژ آن قابل چشم‌پوشی است. درواقع کمتر محصولی هم‌قیمت با نوکیا G21 را می‌توان یافت که از سرعت شارژ به‌مراتب بالاتری برخوردار باشد.

برای سنجش عملکرد باتری به سراغ بنچمارک PCMark رفته‌ایم که می‌توانید نتیجهٔ آن را در ادامه مشاهده کنید.

تست باتری گوشی نوکیا G21

نوکیا G21 توانست در بنچمارک عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشد. محصول برند نوکیا بیش از 21 ساعت در بنچمارک دوام آورد و این یعنی در صورت خرید گوشی نوکیا G21 مشکلی از نظر عمر مفید باتری در طول روز نخواهید داشت و با هر بار شارژ باتری می‌توانید بیش از یک روز به شارژ مجدد آن بی‌نیاز باشید.

جمع‌بندی

تاکنون به بخش‌های مختلف سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و طراحی ظاهری نوکیا G21 پرداخته‌ایم و ویژگی‌های مثبت و منفی آن را بررسی کرده‌ایم. در مجموع می‌توان محصول برند نوکیا را محصولی با ارزش خرید بالا در بازهٔ قیمتی آن دانست. درواقع اگر نگاهی به قیمت نوکیا G21 و محصولات هم‌قیمت با آن داشته باشید گوشی ساخت برند نوکیا امکانات جالبی در اختیارتان قرار می‌دهد که می‌توان به صفحه‌نمایشی با کیفیت، باتری با عمر بالا و نرم‌افزاری نرم و روان اشاره کرد. با این حال ایراداتی نیز مشاهده می‌شود که می‌توان به تراشهٔ ضعیف و سرعت پایین شارژ اشاره کرد. 

پرسش‌های متداول

نوکیا G21 در چند مدل حافظهٔ رم به بازار عرضه شده است؟

محصول برند نوکیا دارای 3 مدل حافظهٔ رم است که شامل گزینه‌های 3، 4 و 6 گیگابایتی می‌شود.

قیمت گوشی نوکیا G21 چقدر است؟

گوشی نوکیا G21 از محصولات ارزان قیمت و اقتصادی محسوب می‌شود که می‌توانید قیمت گوشی Nokia G21 را از فروشگاه کالاتیک مشاهده کرده و آن را خریداری کنید.

 

مشخصات

مشخصات محصول
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
توضیحات سیم کارت
سایز نانو (0.67 × 8.8 × 12.3 میلیمتر)
سال تولید
2022
رنگ بندی
آبی (Nordic Blue)، قهوه‌ای (Dusk)
ویژگی های خاص
فبلت، دارای حسگر اثر انگشت، دوربین اصلی سه‌گانه، مناسب عکاسی سلفی، مناسب عکاسی، دارای قابلیت تشخیص چهره (Face ID)
ابعاد
8.5 × 75.9 × 164.6 میلی‌متر
وزن
190 گرم
جنس بدنه
پنل جلو شیشه، بدنه پشت پلاستیک (پلی کربنات) و دور بدنه پلاستیک
سایر قابلیت ها
نرخ نوسازی 90 هرتز، میزان روشنایی 400 نیت، پشتیبانی از حالت نور خورشید
صفحه نمایش لمسی
خازنی چند لمسی (Multi Touch)
نوع
IPS LCD
اندازه
6.5 اینچ
نسبت ابعاد نمایشگر
20:9
نسبت صفحه نمایش به بدنه
81.6 درصد
رزولوشن
HD+ (720 × 1600)
تراکم پیکسلی
270 پیکسل در هر اینچ
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
دوربین
دوربین اصلی سه‌گانه
کیفیت دوربین
2 + 2 + 50 مگاپیکسل
فناوری فوکوس
فوکوس خودکار تشخیص فاز (Phase Detection AutoFocus)
فلش
LED
دیافراگم
دوربین اول 50 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/1.8، فاصله کانونی 28 میلی‌متر، سایز سنسور 1/2.76 اینچ، سایز پیکسل 0.64 میکرومتر - دوربین دوم 2 مگاپیکسل - دوربین سوم 2 مگاپیکسل
عکاسی پانوراما
دارد
سرعت فیلمبرداری
رزولوشن (1080 × 1920) Full HD با سرعت 30 فریم بر ثانیه
کیفیت فیلمبرداری
Full HD (1920 × 1080), HD (1280 × 720), VGA (640 × 480)
سایر قابلیت های دوربین اصلی
دارای لنز واید، قابلیت عکس برداری ماکرو (Macro)، دارای حسگر سنجش عمق (depth)، قابلیت عکاسی HDR
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
دیافراگم
دریچه دیافراگم f/2.0
سایر قابلیت های دوربین سلفی
دارای لنز واید، کیفیت فیلمبرداری با رزولوشن (1080 × 1920) Full HD با سرعت 30 فریم بر ثانیه
تراشه
Unisoc T606 (12 nm)
پردازنده مرکزی
8 هسته ای (2 هسته Cortex-A75 و 6 هسته Cortex-A55)
نوع پردازنده
64 بیتی
فرکانس پردازنده مرکزی
2 هسته با سرعت 1.6 گیگاهرتز (Cortex-A75) و 6 هسته با سرعت 1.6 گیگاهرتز (Cortex-A55)
پردازنده گرافیکی
Mali-G57 MP1
حافظه داخلی
128 گیگابایت
حافظه رم (RAM)
6 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC، افزایش تا 512 گیگابایت (درگاه اختصاصی)
سیستم عامل
اندروید 11.0
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
منوی فارسی
دارد
قابلیت های نرم افزاری
MMS ،SMS ،Push Mail ،IM، ایمیل، مرورگر HTML5، نمایش اسناد مایکروسافت آفیس، نمایش فایل های متنی PDF، برنامه ویرایش عکس و فیلم، پشتیبانی از انواع شبکه های اجتماعی، سرویس های گوگل شامل Google Search ،Google Maps ،Gmail و YouTube
فرمت های پخش موسیقی
AAC, AMR, aptX, FLAC, MIDI, MP3, OGG, WMA, WAV
فرمت های پخش ویدئو
3GPP, AVI, MKV, MP4, WMV, Xvid
شبکه های ارتباطی
2G, 3G, 4G
شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 برای هر دو سیم کارت
شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
LTE Band 1(2100), 2(1900), 3(1800), 4(1700/2100), 5(850), 7(2600), 8(900), 12(700), 13(700), 20(800), 25(1900), 26(850), 28(700), 38(2600), 39(1900), 40(2300), 41(2500), 66(1700/2100)
سرعت شبکه
HSDPA با سرعت دانلود 42.2 مگابیت بر ثانیه و آپلود 5.76 مگابیت بر ثانیه - LTE-A - نوع Cat 4 با سرعت دانلود 150 مگابیت بر ثانیه و آپلود 50 مگابیت بر ثانیه
فناوری های ارتباطی
بلوتوث، WiFi
Wi-Fi
Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, Wi-Fi Direct, hotspot
بلوتوث
نسخه 5.0، A2DP ،LE
رادیو
رادیو FM به همراه RDS
فناوری مکان یابی
A-GPS, GLONASS, GALILEO
درگاه ارتباطی
USB Type-C استاندارد 2.0، قابلیت USB OTG
بلندگو
دارد
خروجی صدا
جک 3.5 میلیمتری صدا
جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
باتری قابل تعویض
ندارد
مشخصات باتری
باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5050 میلی آمپر ساعت
میزان شارژ آماده به کار
3 روز
حسگرها
اثر انگشت جانبی (FingerPrint | Side-Mounted)، شتاب سنج (Accelerometer)، مجاورتی (Proximity)، روشنایی (Ambient Light)
اقلام همراه گوشی
دفترچه‌ راهنما، آداپتور شارژر نوکیا، محافظ صفحه نمایش، کابل USB Type C، کاور ژله‌ای، سوزن خارج کردن سیم کارت
سایر قابلیت ها
دارای قابلیت شارژ سریع 18 واتی (Fast Baterry Charging 18W)، دارای قابلیتUSB Power Delivery 3.0

نظرات (23)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.
سعید نظری | کاربر
02 بهمن 1401

از بازگشت سلطان دنیای موبایل نوکیای با اصالت لذت ببرید. نسل های جدید نیز حق تجربه حس وصف ناشدنی لمس یک گوشی با اصالت و با کیفیت و مقاوم را دارند و این حق را نوکیا به آنان هدیه داد.

سجاد | میهمان
30 آبان 1401

نوکیا x30 چرا نمیاد به ایران.

احمد فخرابادی | میهمان
14 آبان 1401

بهترین گوشی دنیا از نظر من نوکیا هست.
الان 6ساله نوکیا 6دارم از زمان برگشت نوکیا به بازار، کلاً نوکیا عشقه.

مجتبی نظام آبادی | میهمان
30 مهر 1401

من از زمانی که اولین سری نوکیا 8 (اولین پرچمدار اندروید نوکیا) اومد تو بازار ایران خریدم، واقعاً بدون تعصب بگم سگش شرف داره به گوشی های مثل شیائومی. واقعاً قابل مقایسه نیست کلا شیائومی مثل گوشی های هواوی خیلی طول عمرش کوتاهه امّا نوکیا به کارکردش معروفه.

مهدی | میهمان
15 مهر 1401

نوکیا عشقه
هیچ وقت نوکیا رو با برندهای دیگه مقایسه نکنید.
چند مورد گوشی جدید زده که داخل ایران نیومده، عالی بودن. درکل من الان حدود چند ماهی هست که جی 20دارم عالی هستش.
الآنم می‌خوام جی21 بخرم شایدم صبرکنم x30 یا جی60 بیاد بگیرم.

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • بعدی
پیشنهاد ویژه
محصول
گوشی موبایل نوکیا مدل Nokia G21 دو سیم کارت ظرفیت 128/6 گیگابایت
کالاتیک
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
موجود در انبار کالاتیک
تومان