گوشی موبایل ناتینگ فون مدل Nothing Phone 1 5G دو سیم کارت ظرفیت 256/12 گیگابایت

Nothing Phone 1 5G Dual SIM 256GB, 12GB Ram Mobile Phone

  • تعداد سیم کارت: دو سیم کارت
  • حافظه داخلی: 256 گیگابایت
  • حافظه رم: 12 گیگابایت
  • تراشه: Snapdragon 778G+ 5G
  • فناوری صفحه نمایش: OLED
  • شبکه های ارتباطی: 2G, 3G, 4G, 5G
  • کیفیت دوربین: دوگانه 50 + 50 مگاپیکسل
  • ویژگی‌های خاص: دارای نمایشگر 6.55 اینچی، سیستم عامل اندروید 12

 

برند:
ضمانت اصل بودن کالا
(10)

اطلاعات بیشتر

آنباکس و بررسی کامل گوشی موبایل ناتینگ فون 1

پیشنهاد می‌دهیم پیش از خرید گوشی ناتینگ فون 1 (Nothing Phone 1) ابتدا ویدئوی آنباکسینگ و بررسی گوشی Nothing Phone 1 را تماشا کنید تا اطلاعات بیشتری را نسبت به این تلفن هوشمند شیک و زیبا به دست آورید.

نقد و بررسی گوشی ناتینگ فون

نقد و بررسی گوشی موبایل Nothing Phone 1

گوشی موبایل ناتینگ فون 1 یکی از پر حاشیه‌ترین گوشی سال 2022 است که با طراحی و نوآوری خود توانسته بازخورد بسیار خوبی از کاربران دریافت کند. این گوشی طراحی بسیار زیبا و مشخصات فنی مناسبی دارد و با توجه به قیمت مناسب ناتینگ فون 1 بسیاری از خریداران را ترغیب می‌کند. اگر قصد خرید گوشی موبایل ناتینگ فون 1 را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که نقد و بررسی Nothing Phone 1 را تا آخر مطالعه کنید تا با نکات مثبت و منفی آشنا شوید.

نکات مثبت

  • طراحی زیبا
  • صفحه نمایش اولد با کیفیت
  • نرخ نوسازی 120 هرتزی
  • عملکرد مطلوب دوربین‌های اصلی و اولتراواید
  • بازدهی مناسب باتری

نکات منفی

  • نداشتن گواهی IP68
  • نبود جک 3.5 میلی‌متری
  • نبود شارژر داخل جعبه
  • استفاده از تراشه میان‌رده

طراحی و کیفیت ساخت ناتینگ فون 1

  • طراحی جدید و شیک
  • پشتیبانی از استاندارد IP53
  • استفاده از متریال شیشه و فلز
  • نورپردازی Glyph

طبیعتا یکی از نکاتی که به افزایش ارزش خرید ناتینگ فون می‌افزاید، طراحی ظاهری است. برند نوظهور ناتینگ با استفاده از خلاقیت و کمی الهام گرفتن از طراحی آیفون‌ها توانسته اولین گوشی خود را به بهترین روش تولید کند. ابعاد 159.2 در 75.8 در 8.3 میلی‌متری و وزن مناسب 193.5 گرمی باعث می‌شود گوشی به خوبی در دست قرار بگیرد و اصطلاحا ارگونومی مطلوبی داشته باشد. گوشی ناتینگ فون 1 در دو رنگ سفید و مشکی تولید می‌شود و نکته مشترک دو رنگ دستگاه در مات بودن شاسی گوشی است.

طراحی گوشی هوشمند ناتینگ فون 1

اولین موردی که هنگام کار کردن با Nothing Phone 1 متوجه خواهید شد، پنل پشتی شفاف و نوارهای LED قرار گرفته است که ناتینگ آن را Glyph می‌نامد. شفاف بودن پنل پشتی به معنی ضعیف بودن آن نیست، ناتینگ برای محافظت از این پنل از لایه محافظتی گوریلا گلس 5 استفاده کرده است. اجزای داخلی گوشی با استفاده از لایه پلاستیکی، محفوظ شده و کاربر فقط بخشی از اجزا مانند داکت شارژ بی‌سیم و نورپردازی Glyph را مشاهده کند. فریم کناری گوشی از جنس آلومینیوم است و روکشی مات دارد. لبه تخت فریم ناتینگ فون 1 شمایل دستگاه را بسیار به آیفون‌ها نزدیک کرده و توانسته جلوه خوبی به گوشی دهد.

پنل جلویی نیز مانند پنل پشتی ساختار صاف و تختی دارد که حس گوشی های آیفونی را القا می‌کند. همچنین لایه Gorilla Glass 5 برای کمک و افزایش مقاومت در برابر ضربه قرار گرفته است. در لبه بالایی گوشی خروجی اسپیکر مکالمه قرار دارد که می‌تواند با ادغام شدن با اسپیکر پایینی، صدای استریو و فراگیر تولید کند. همچنین ناتینگ فون 1 توانسته گواهی IP53 را دریافت کند که این گوشی را در برابر پاشش آب و گرد و غبار مقاوم می‌کند؛ با این حال ممکن است برای برخی نبود گواهی IP68 نکته‌ای منفی محسوب شود. در کل به بخش طراحی و کیفیت ساخت گوشی موبایل Nothing Phone 1 امتیاز خوبی را کسب می‌کند. در واقع اگر قیمت ناتینگ فون وان را در نظر بگیریم، شرکت سازنده توانسته محصولی با کیفیت را به بازار عرضه کند که مواردی ازجمله طراحی شیک و زیبای ظاهری به ارزش خرید ناتینگ فون 1 افزوده‌اند.

صفحه نمایش ناتینگ فون 1

  • صفحه نمایش OLED با رزولوشن FHD
  • نرخ نوسازی 120 هرتزی
  • روشنایی مناسب صفحه نمایش

گوشی هوشمند ناتینگ فون 1 به صفحه نمایشی 6.55 اینچی از نوع اولد مجهز شده است و رزولوشنی معادل +FullHD دارد. همچنین این صفحه نمایش از نرخ نوسازی 120 هرتزی، نرخ نمونه برداری لمسی 240 هرتز، قابلیت نمایش 1 میلیارد رنگ و استاندارد +HDR10 پشتیبانی می‌کند. ناتینگ ادعا می‌کند که صفحه نمایش می‌تواند در حالت دستی تا 500 نیت و حالت خودکار تا 700 نیت روشن شود. طبق بررسی به عمل آمده متوجه شدیم Nothing Phone 1 می‌تواند در حالت دستی 462 نیت و حالت خودکار به عدد 663 نیت برسد که عدد قابل قبولی برای مشاهده محتوا زیر نور خورشید و محیط‌‌های باز محسوب می‌شود. ناتینگ فون 1 می‌تواند در محیط‌های تاریک به عدد 2 نیت کاهش یابد.

صفحه نمایش گوشی موبایل Nothing Phone 1

اگر ملاک را قیمت ناتینگ فون 1 در نظر بگیریم، نباید انتظار صفحه نمایشی با کیفیت عالی را داشت؛ اما کیفیت بالای صفحه نمایش این گوشی سبب شده تا خرید ناتینگ فون 1 اقدامی مناسب و منطقی به نظر برسد. صفحه نمایش گوشی موبایل ناتینگ فون 1 از گاموت رنگی DCI-P3 پشتیبانی می‌کند که دقت رنگ بسیار بالایی دارد. همچنین حالت استاندارد که شامل دامنه رنگی sRGB می‌شود و بازهم دقت رنگی بالایی از خود نشان می‌دهد. دستگاه دو حالت نرخ نوسازی 120 هرتز و 60 هرتزی را ارائه می‌دهد. زمانیکه حالت 120 هرتزی را فعال می‌کنید، می‌توانید از این نرخ بالا در تمامی برنامه‌ها بهره ببرید و توجه داشته باشید که برای ذخیره نیرو و جلوگیری از افزایش مصرف باتری اگر با دستگاه کاری نداشته باشید و صفحه را لمس نکنید، نرخ نوسازی به 60 هرتز کاهش پیدا می‌کند. اگر قصد تماشای محتوا از طریق پلتفرم‌هایی مانند نتفلیکس یا یوتیوب را دارید، گوشی Nothing Phone 1 به دلیل پشتیبانی از استانداردهای +HDR10 و Widevine L1 DRM می‌توانید با حداکثر کیفیت و بدون مشکل تماشا کنید.

با توجه به قیمت گوشی موبایل ناتینگ فون 1 عملکرد صفحه نمایش قابل قبول و مطلوب است و می‌تواند بسیاری از کاربران را راضی نگه‌دارد. همچنین برای تماشا فیلم و سریال گوشی ناتینگ فون 1 را پیشنهاد می‌کنیم.

اسپیکر ناتینگ فون 1

  • بلندگوهای استریو
  • بالانس بودن صدای دو بلندگو
  • بلندی مطلوب اسپیکرها

گوشی ناتینگ مدل Nothing Phone 1 از بلندگوهایی هیبریدی بهره می‌برد. اسپیکر بالای صفحه در زمان پخش موسیقی و محتوا به بلندگو اصلی کمک می‌کند تا صدای استریو تولید کنند. ناتینگ به خوبی توانسته که بلندگوهای خروجی صدا را تنظیم کند تا صدای متعادلی ارائه دهند.

بررسی اسپیکرهای گوشی ناتینگ فون وان

برای سنجش کیفیت و بلندی صدای بلندگوها موزیکی پخش کردیم و متوجه شدیم با افزایش ولوم، کیفیت صدا افت نمی‌کند؛ اما بیس می‌توانست بهتر باشد. البته کم بودن بیس می‌تواند به دلیل هیبریدی بودن ستاپ بلندگوها باشد.

نرم‌افزار و حسگرهای امنیتی گوشی Nothing Phone 1

  • اندروید نسخه 12
  • پشتیبانی از سرویس‌های گوگل
  • رابط کاربری روان و بدون باگ
  • دقت بالا در شناسایی اثر انگشت
  • عملکرد مناسب تشخیص چهره

گوشی هوشمند ناتینگ فون یک به رابط کاربری Nothing OS مجهز شده است که شباهت بسیاری به اندروید خام دارد و هنگام کار کردن با آن حس گوشی‌‌های پیکسل را انتقال می‌دهد. در بیشتر محیط گوشی از فونت رباتیک (Roboto) و آیکون‌های نقطه‌ای استفاده شده است که حس تازه‌ای را برای کاربران فراهم می‌کند. فون 1  امکانات جالبی دارد که از میان‌ آن‌ها می‌توان به گالری NFT، امکان اتصال به ماشین‌های تسلا، کنترل و شخصی‌سازی Glyph‌ پشت گوشی اشاره کرد. شرکت پرحاشیه ناتینگ اعلام کرده که گوشی ناتینگ فون وان به مدت سه سال آپدیت دریافت می‌کند که شامل دو سال دریافت به‌روزرسانی اندروید و سه سال به‌روزرسانی‌های امنیتی می‌شود.

بررسی نرم افزار گوشی هوشمند ناتینگ فون 1

در مجموع ناتینگ فون وان تجربه نرم افزاری روان و خوبی را ارائه می‌دهد. نزدیک بودن به اندروید خام و نبود برخی از برنامه‌های از قبل نصب شده آزار دهنده از نکات مثبت نرم افزار این گوشی است. همچنین عملکرد حسگر اثر انگشت که زیر صفحه نمایش قرار گرفته بسیار خوب و راضی کننده‌ خواهد بود. این سنسور می‌تواند در کسری از ثانیه اثر انگشت کاربر را شناسایی کند. البته این عملکرد خوب را در تشخیص چهره نیز شاهد بودیم، گوشی ناتینگ می‌تواند در کمترین زمان ممکن چهره را شناسایی و قفل صفحه را باز کند.

سخت افزار گوشی Nothing Phone 1

  • تراشه اسنپدراگون +778G
  • اجرای بازی‌های سنگین با گرافیک بالا
  • حافظه داخلی 256 گیگابایتی و حافظه رم 12 گیگابایتی

ناتینگ برای اولین گوشی خود از تراشه ساخت کوالکام استفاده کرده و این تراشه، اسنپدراگون + 778G نام دارد که بر اساس معماری 6 نانومتری تولید می‌شود که نسخه بهبود یافته تراشه 778G است. این تراشه با نسخه قبلی خود فقط در کلاک هسته‌های پردازنده مرکزی تفاوت دارد و در باقی موارد، مشخصات فنی یکسانی با یکدیگر دارند. گوشی موبایل ناتینگ فون 1 در سه حافظه عرضه می‌شود که شامل نسخه‌های 128/8، 256/8 و 256/12 گیگابایتی است که می‌توانید برای خرید ناتینگ فون 1 با قیمت مناسب به سایت کالاتیک مراجعه کنید.

برای محک قدرت گوشی پرحاشیه و معروف Nothing Phone 1 بنچمارک‌هایی روی این گوشی اجرا کردیم. گوشی هوشمند ناتینگ در بخش چند هسته‌ای بنچمارک GeekBench 5 توانست امتیاز قابل قبول 3024 را دریافت کند که کمی پایین‌تر از تراشه اسنپدراگون 870 است. در بخش تک هسته‌ای نیز امتیاز 820 را به دست آورد. چه کارهای سنگین چه کارهای سبک گوشی ناتینگ فون 1 می‌تواند تمامی نیازهای کاربران را برطرف می‌کند.

سخت افزار گوشی هوشمند ناتینگ فون 1

کوالکام اسنپدراگون +778G در حفظ عملکرد و مدیریت دما عملکرد خوبی را از خود به‌جای می‌گذارد و فقط هنگام بازی‌ها کمی گرم می‌شود. پردازنده گرافیکی مانند نسخه معمولی 778G باهم یکسان هستند. Adreno 642L مانند بخش تراشه عملکرد بسیار خوبی دارد و می‌تواند تمامی عناوین و سنگین را با گرافیک و نرخ فریم بالا اجرا کند.

در مجموع برای جمع بندی بخش سخت افزار با توجه به قیمت ناتینگ فون وان، شاهد عملکرد خوبی هستیم. بازی‌ها به خوبی و بدون افت فریم و افزایش دما اجرا می‌شوند و می‌توانید روی کارایی بالای آن حساب باز کنید. اگر دنبال گوشی هستید که در کنار قیمت مناسب، سخت افزار قدرتمندی نیز داشته باشد و عملکرد پایداری ارائه دهد، گوشی موبایل Nothing Phone 1 می‌تواند جزو گزینه‌های خرید شما باشد.

دوربین ناتینگ فون وان

  • عملکرد مطلوب دوربین اصلی
  • عملکرد بسیار خوب دوربین اولتراواید
  • امکان عکس‌برداری ماکرو
  • ضبط ویدئو 4K

گوشی هوشمند ناتینگ فون 1 دارای دو دوربین است که شامل 50 مگاپیکسل دوربین عریض ساخت سونی با f/1.88 و 50 مگاپیکسل دوربین اولتراواید ساخته سامسونگ با f/2.2 می‌شود. البته توجه داشته باشید که دوربین اولتراواید قابلیت فوکوس خودکار دارد که می‌توانید از آن برای عکاسی ماکرو نیز استفاده کنید. دوربین سلفی نیز وضوح 16 مگاپیکسلی با میزان گشودگی دریچه دیافراگم f/2.45 دارد و می‌تواند عکس‌هایی خوبی ثبت کند. دوربین اصلی تصاویری با وضوح 12.5 مگاپیکسلی به‌صورت پیش‌فرض ثبت می‌کند که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند.

بررسی دوربین گوشی هوشمند ناتینگ فون 1

در این تصاویر از جزئیات کافی، کنتراست مناسب، دامنه دینامیکی و دقت رنگ طبیعی مشاهده می‌شود؛ اما در برخی موارد مقدار شارپی و وضوح مقداری افت می‌کند. گفتنی است که ناتینگ فون 1 دوربین تله‌فوتو ندارد و فقط می‌تواند تا 2 برابر تصاویر را به صورت دیجیتال بزرگنمایی کند. این عکس‌ها نسبت به دوربین وضوح کمتری دارند. با این حال می‌توانید از این عکس‌ها برای اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید.

نمونه عکس دوربین اصلی گوشی موبایل Nothing Phone 1

دوربین اولتراواید نسبت به نوع دوربین خود عملکرد بسیار خوبی دارد که می‌توان به کنتراست مناسب، کنترل نویز، دامنه دینامیکی مطلوب و اشباع رنگ کافی اشاره کرد. همانطور که قبل‌تر نیز توضیح داده‌ایم، دوربین اولتراواید به فوکوس خودکار مجهز شده است که اجازه می‌دهد از سوژه‌های خود تا فاصله 4 سانتی‌متر به صورت ماکرو عکس‌برداری کنید. تصاویر گرفته شده در حالت ماکرو جزئیات فراوانی دارند و رنگ‌ها به خوبی ثبت می‌شوند و نرم افزار دوربین عملکرد بسیار خوبی در کنترل نویز دارد. دوربین سلفی سنسوری 16 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.5 دارد که از فیلتری 4 لایه بهره می‌برد. به این منظور که هر پیکسل از تجمیع 4 پیکسل به‌وجود می‌آید و عکس‌ها در برخی از مواقع مقداری شارپی خود را از دست می‌دهند.

نمونه عکس دوربین اولتراواید ناتینگ فون یک

خوشبختانه ناتینگ فون 1 می‌تواند با دوربین اصلی فیلم‌هایی با حداکثر کیفیت 4K با 30 فریم و با دوربین اولتراواید فیلم‌هایی FullHD با 60 فریم ضبط کند. برای جلوگیری از لرزش دست در فیلم‌های ضبط شده ناتینگ هر دو دوربین پشتی را به لرزشگیر الکترونیکی مجهز کرده است. ویدئوهای ضبط شده با دوربین اصلی از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند و می‌توانید به راحتی برای ثبت خاطرات خود از این دوربین استفاده کنید. دوربین اولتراواید نیز مانند دوربین اصلی با توجه به بازه قیمتی خود عملکرد قابل قبولی دارد. در مجموع ناتینگ فون 1 با توجه به بازه قیمتی میان‌رده بودن، دوربین‌های با کیفیتی دارند؛ اما ناتینگ می‌توانست از دوربین سلفی بهتری استفاده کند. با این حال دوربین ناتینگ فون 1 دوربین‌های راضی کننده‌ای دارد.

باتری و شارژر ناتینگ فون یک

  • پشتیبانی از شارژ وایرلس
  • عملکرد مطلوب باتری
  • پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی

گوشی موبایل Nothing Phone به باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است که ظرفیتی مشابه گوشی‌های گلکسی A52s و پوکو F4 دارد که می‌تواند توسط هر شارژری با استاندارد Power Delivery  به راحتی شارژ شود. در تست دوام باتری، ناتینگ فون 1 به امتیاز 108 ساعت دست یافت که نمره بسیار خوبی برای گوشی با نرخ نوسازی 120 هرتزی و باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی است.

خرید قیمت و مشخصات فنی گوشی موبایل ناتینگ فون 1 از کالاتیک

متاسفانه ناتینگ آداپتور شارژر داخل جعبه قرار نداده ولی کاربران می‌توانند با استفاده از شارژرهایی با توان 33 واتی گوشی خود را شارژ کنند. ناتینگ فون یک برای رسیدن به 50 درصد از ظرفیت باتری به 30 دقیقه زمان نیاز دارد که عدد استاندارد و معقولی محسوب می‌شود. همچنین برای شارژ کامل حدود 91 دقیقه طول می‌کشد؛ ناتینگ برای جلوگیری از کاهش عمر باتری شدت جریان شارژ را بعد از رسیدن باتری به ظرفیت 80 درصد محدود می‌کند. همچنین گزینه شارژ بی سیم 15 واتی نیز در دسترس است که کمتر در گوشی‌های میان‌رده این قابلیت وجود دارد.

گوشی موبایل Nothing Phone 1 با توجه به ظرفیت باتری خود عملکرد و دوام بسیار خوبی دارد و می‌تواند با استفاده نرمال و سبک حدودا تا 1.5 روز دوام بیاورد. همچنین گزینه شارژ سریع 33 واتی و پشتیبانی از شارژ وایرلس از نکات مثبت این گوشی هستند.

سخن آخر

حال نوبت آن فرا رسیده تا بگوییم که خرید ناتینگ فون 1 اقدام درستی است یا خیر. در این بین موارد متعددی در تصمیم گرفتن دخیل هستند که می‌توانیم به قیمت ناتینگ فون وان اشاره کنیم. درواقع ناتینگ فون 1 می‌تواند نسبت به قیمت خود، امکانات بسیار خوبی را در اختیار کاربر قرار دهد که می‌توان به طراحی جذاب و جنجالی، سخت افزاری توانمند، دوربین‌هایی که قادر به ثبت تصاویری زیبا هستند و صفحه نمایشی اشاره کرد که می‌تواند تصاویر را با جزئیات فراوان نمایش دهد.

در حقیقت اگر به سراغ خرید گوشی Nothing Phone 1 رفته‌اید عملکرد مناسب تراشه اسنپدراگون +778G، دوربین‌های مناسب، باتری با دوام و پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی از نکاتی هستند که اگر قیمت ناتینگ فون 1 را نیز در نظر بگیریم محصولی ایده‌آل را برایمان تداعی می‌کند. پس اگر قصد خرید گوشی ناتینگ فون 1 دارید، می‌توانید با گارانتی معتبر از سایت کالاتیک خریداری کنید.

پرسش‌های متداول

گوشی ناتینگ فون 1 چه سیستم عاملی دارد؟

Nothing Phone 1 به سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری Nothing OS مجهز شده است.

باتری ناتینگ فون 1 چه ظرفیتی دارد؟

گوشی موبایل ناتینگ فون وان از یک باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد.

قیمت گوشی Nothing Phone 1 چقدر است؟

ناتینگ فون 1 در سه حافظه روانه بازار شده که هر مدل قیمت خاص خودشان را دارند؛ اما می‌توانید برای خرید ناتینگ فون 1 با بهترین قیمت بازار به سایت کالاتیک مراجعه کنید.

مشخصات

مشخصات محصول
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
توضیحات سیم کارت
سایز نانو (0.67 × 8.8 × 12.3 میلیمتر)
سال تولید
2022
رنگ بندی
مشکی (Black)، سفید (White)
ویژگی های خاص
فبلت، دارای حسگر اثر انگشت، مناسب عکاسی، مناسب عکاسی سلفی، مناسب بازی
ابعاد
8.3 × 75.8 × 159.2 میلی‌متر
وزن
193.5 گرم
جنس بدنه
پنل پشت و جلو شیشه (Gorilla Glass 5)، دور بدنه آلومینیوم
سایر قابلیت ها
دارای نوار LED برای نمایش وضعیت شارژ، جلوه های خاص عکاسی و اعلان ها، دارای گواهینامه IP53 (مقاومت در برابر پاشیده شدن آب به طور قائم یا با حداکثر زاویه 60 درجه و مقاوم در برابر گرد و غبار)
صفحه نمایش لمسی
خازنی، چند لمسی (Multi Touch)
نوع
flexible OLED
اندازه
6.55 اینچ
نسبت ابعاد نمایشگر
20:9
نسبت صفحه نمایش به بدنه
85.8
رزولوشن
(2400 × 1080) +Full HD
تراکم پیکسلی
402 پیکسل در هر اینچ
تعداد رنگ
1 میلیارد رنگ
فناوری محافظت از صفحه نمایش
گوریلا گلس 5 (Gorilla Glass 5)
سایر قابلیت ها
صفحه نمایش 10 بیت، میزان روشنایی 1200 نیت حالت peak، نرخ نوسازی صفحه نمایش 120 هرتز، پشتیبانی از استاندارد +HDR10، نسبت کنتراست 1,000,000:1، نرخ لمس پذیری 240 هرتز
دوربین
دوربین اصلی دوگانه
کیفیت دوربین
50 + 50 مگاپیکسل
فناوری فوکوس
فوکوس خودکار تشخیص فاز دوگانه (Dual Pixel PDAF)
فلش
LED
دیافراگم
دوربین اول 50 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/1.9، فاصله کانونی 24 میلی‌متر، سایز سنسور 1/1.56 اینچ، سایز پیکسل 1.0 میکرومتر - دوربین دوم 50 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.2، سایز سنسور 1/2.76 اینچ، سایز پیکسل 0.64 میکرومتر
لرزشگیر تصویر
لرزشگیر اپتیکال (OIS)
عکاسی پانوراما
دارد
سرعت فیلمبرداری
رزولوشن 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه
کیفیت فیلمبرداری
4K (3840 × 2160), Full HD (1920 × 1080), HD (1280 × 720)
سایر قابلیت های دوربین اصلی
قابلیت تشخیص چهره، قابلیت عکاسی و فیلمبرداری HDR، دارای لنز واید، دارای لنز اولتراواید با زاویه 114 درجه، قابلیت عکاسی ماکرو، دارای افکت بوکه
دوربین سلفی
16 مگاپیکسل
دیافراگم
با دریچه دیافراگم f/2.5، سایز سنسور 1/3.1 اینچ، سایز پیکسل 1.0 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
دارای لنز واید، کیفیت فیلمبرداری با رزولوشن Full HD با سرعت 30 فریم بر ثانیه، دارای حالت شب (Night Mode)
تراشه
Qualcomm SM7325-AE Snapdragon 778G+ 5G (6 nm)
پردازنده مرکزی
8 هسته‌ای
نوع پردازنده
64 بیتی
فرکانس پردازنده مرکزی
1 هسته با سرعت 2.5 گیگاهرتز (Cortex-A78)، 3 هسته با سرعت 2.4 گیگاهرتز (Cortex-A78) و 4 هسته با سرعت 1.9 (Cortex-A55)
پردازنده گرافیکی
Adreno 642L
حافظه داخلی
256 گیگابایت از نوع UFS 3.1
حافظه رم (RAM)
12 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
ندارد
سیستم عامل
اندروید 12
رابط کاربری
Nothing OS 1.1.6
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
منوی فارسی
دارد
قابلیت های نرم افزاری
MMS ،SMS ،Push Mail ،IM، ایمیل، مرورگر HTML5، نمایش اسناد مایکروسافت آفیس، نمایش فایل های متنی PDF، برنامه ویرایش عکس و فیلم، پشتیبانی از انواع شبکه های اجتماعی، سرویس های گوگل شامل Google Search ،Google Maps ،Gmail و YouTube
فرمت های پخش موسیقی
MP3, AAC, AAC+, WMA, AMR-NB, AMR-WB, WAV, FLAC, APE, OGG, MID, M4A, IMY, AC3, EAC3, EAC3-JOC, AC4
فرمت های پخش ویدئو
MKV, MOV, MP4, H.265 (HEVC), AVI, WMV, TS, 3GP, FLV, WEBM
شبکه های ارتباطی
2G, 3G, 4G, 5G
شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
شبکه 3G
HSDPA 800 / 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
LTE band 1(2100), 2(1900), 3(1800), 4(1700/2100), 5(850), 7(2600), 8(900), 12(700), 17(700), 18(850), 19(850), 26(850), 34(2000), 38(2600), 39(1900) 40(2300), 41(2500)
سرعت شبکه
HSPA با سرعت دانلود 42.2 مگابیت بر ثانیه و آپلود 5.76 مگابیت بر ثانیه، LTE-A, 5G
فناوری های ارتباطی
بلوتوث، NFC ،EDGE ،GPRS ،WiFi
Wi-Fi
Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/6, dual-band, hotspot
بلوتوث
نسخه 5.2, A2DP, LE
مادون قرمز
ندارد
رادیو
ندارد
فناوری مکان یابی
GPS, dual-band A-GPS, GLONASS, BeiDou, Galileo, QZSS
درگاه ارتباطی
USB Type-C استاندارد 2.0، قابلیت USB OTG
بلندگو
استریو
خروجی صدا
پورت USB Type-C
جک 3.5 میلیمتری صدا
ندارد
توضیحات تکمیلی صدا
دارای 3 میکروفن HD
باتری قابل تعویض
ندارد
مشخصات باتری
باتری لیتیوم یون با ظرفیت 4500 میلی‌آمپر ساعت
حسگرها
اثر انگشت زیر صفحه نمایش (Fingerprint | under-display, optical)، مجاورتی (Proximity)، ژیروسکوپ (Gyroscope)، شتاب سنج (Accelerometer)، قطب نما (Compass)، روشنایی (Ambient Light)
اقلام همراه گوشی
دفترچه‌ راهنما، کابل USB Type-C، سوزن خارج کردن سیم کارت
سایر قابلیت ها
قابلیت شارژ سریع 33 واتی (Fast battery Charging 33W)، قابلیت شارژ بی‌سیم 15 واتی (Wireless Charging 15W)، قابلیت شارژ بی‌سیم معکوس 5 واتی (Reverse Wireless Charging 5W)، دارای فناوری Quick Charge 4، دارای قابلیت Power Delivery 3.0

نظرات (1)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.
محسن بوالحسنی | کاربر
22 دی 1401

سلام، مدل 12گیگ یا 8گیگ رم و 256حافظه، رنگ مشکی رو کی موجود میکنید البته نات اکتیو. من می‌خوام از سایت شما خریداری کنم. ممنون اگه جواب بدید.

محمدرضا علوی | کاربر
22 دی 1401

متاسفانه نمی توان زمان دقیقی را برای موجودی این کالا ارائه داد. با استفاده از گزینه "خبرم کن" می توانید از موجود شدن کالا در سایت مطلع شوید.

پیشنهاد ویژه
محصول
گوشی موبایل ناتینگ فون مدل Nothing Phone 1 5G دو سیم کارت ظرفیت 256/12 گیگابایت
کالاتیک
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
موجود در انبار کالاتیک
تومان