مبدل برق 3 به 2 هادرون مدل A10-1

Hadron A10-1 EU Power plug Adapter

  • جریان خروجی: 16 آمپر
  • محدوده ولتاژ قابل تحمل: 250 ولت
  • تاخیر قطع خروجی هنگام بروز خطا: 0.025 ثانیه
  • نشانگر LED: دارد (دارای نوار LED تک رنگ)
  • ویژگی‌های خاص: قابلیت حمل آسان، دارای خروجی برق یونیورسال، مناسب جهت استفاده در گوشی‌های هوشمند، تبلت، لپ‌تاپ، ابزارهای شارژی و انواع لوازم برقی خانگی بدون ارت
رنگ:
گارانتی:
32% 159,000 تومان
109,000 تومان
109,000
برند:
ضمانت اصل بودن کالا
(6)

اطلاعات بیشتر

یکی از مهمترین وسایل لوازم برقی منزل مبدل برق است. این وسیله کمک می‌کند تا بتوانید لوازم برقی را با هر مدل دوشاخه و یا سه شاخه به برق وصل کنید. این مبدل‌ها در ابعاد مختلفی تولید می‌شوند و محدوده ولتاژ مشخصی را پشتیبانی می‌کنند. به عنوان مثال مبدل برق 3 به 2 هادرون مدل A10-1 یک دوشاخه استاندارد است که سری سه شاخه را به دوشاخه تبدیل می‌کند تا به راحتی در پریز قرار بگیرد. این پریز یکی از انواع پرکاربرد مبدل برق است که در بیشتر منازل مورد استفاده قرار می‌گیرد.  اگر شما هم قصد خرید مبدل برق دارید، در ادامه با کالاتیک همراه باشید تا با مشخصات مبدل برق 3 به 2 هادرون مدل A10-1 آشنا شوید.
نکات مثبت
مجهز به جرقه‌گیر
کیفیت بالای جنس بدنه
اتصال قوی و بدون قطع و وصل شدن
قابلیت اتصال به تمام سوکت‌های برق
نشانگر LED دارد.

نکات منفی

در برابر آب مقاوم نیست
در برابر گرد و غبار مقاوم نیست

ویژگی‌های ظاهری مبدل برق 3 به 2 هادرون مدل A10-1

مبدل برق 3 به 2 هادرون مدل A10-1 با وزنی حدود 49 گرم یک مبدل سبک و کم‌وزن محسوب می شود که به راحتی می توانید آن را جا به جا و حمل نمایید. ابعاد این مبدل و 46 میلیمتر در 46 میلیمتر و با ضخامت 65 میلیمتر است.  جنس بدنه آن پلی‌کربنات است که از مقاومت بالایی در برابر ضربه و گرما برخوردار است. این مبدل بدون سیم است و فقط کافی است تا دوشاخه آن را به پریز برق بزنید. مبدل برق 3 به 2 هادرون مدل A10-1 در رنگ‌بندی‌های مختلفی به فروش می‌رسد که می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری نمایید. مبدل دوشاخه برق هادرون مدل A10-1 دارای یک نوار LED در حاشیه است که کمک می‌کند تا در تاریکی بتوانید به راحتی آن را پیدا کنید.

مشخصات فنی مبدل برق 3 به 2 هادرون مدل A10-1

 همانطور که پیشتر هم ذکر شد، مبدل برق 3 به 2 هادرون مدل A10-1 برای تبدیل سوکت لوازم برقی استفاده می‌شود. معمولا این لوازم مصرف برق اندکی دارند. به عنوان مثال از مبدل دوشاخه برق هادرون مدل A10-1 برای گوشی‌های موبایل استفاده می‌شود. جریان خروجی مبدل برق هادرون مدل A10-1 10 آمپر و محدوده ولتاژ قابل تحمل 250 ولت است. از این مبدل می‌توانید برای انواع تلفن‌های هوشمند، لپ تاپ، تبلت و سایر لوازم منزل بدون ارت استفاده کنید. این محصول دارای گارانتی مادام‌العمر هادرون توان است که می‌توانید از خدمات آن بهره ببرید.

قابلیت های مبدل برق 3 به 2 هادرون مدل A10-1

مبدل برق 3 به 2 هادرون مدل A10-1 از مس و برنج ساخته شده است. این مواد جلوی ایجاد حرارت را گرفته و از آسیب دیدن لوازم برقی جلوگیری می‌کند. تبدیل 3 به 2 هادرون با جلوگیری از ایجاد جرقه هنگام اتصال مبدل به پریز، ولتاژهای لحظه‌ای که سبب ایجاد جرقه می‌شوند را دفع کرده و مانع ایجاد خسارت می‌شود. شما می‌توانید از این مبدل برای اتصال به سوکت‌ها دو پین آمریکایی، اروپایی، دانمارکی، انگلیسی و چینی-استرالیایی نیز استفاده کنید. این محصول دارای گارانتی مادام‌العمر است که می‌توانید درصورت بروز هرگونه مشکل از این گارانتی استفاده کنید.

مبدل برق 3 به 2 هادرون مدل A10-1 بخریم یا نه؟

مبدل برق مبدل برق 3 به 2 هادرون مدل A10-1 به شما کمک می‌کند تا بتوانید لوازم برقی خود را به راحتی به پریز بزنید. امبدل برق 3 به 2 هادرون مدل A10-1 با وزنی کم و سبک به راحتی جا به جا می‌شود و می توانید آن را به تمامی سوکت‌های برق وصل کنید. این سوکت بدون قطع و وصل شدن جریان برق را به صورت یکنواخت به وسایل برقی می‌رساند و می‌توانید مطمئن باشید که آسیبی به لوازم شما نخواهد رسید. این محصول با قیمتی مناسب به فروش می‌رسد که با توجه به نکات مثبت گفته شده ارزش خرید دارد.

مشخصات

مشخصات محصول
ابعاد
46 × 46 × 65 میلیمتر
وزن
49 گرم
جنس بدنه
پلی کربنات
مقاومت در برابر آب
ندارد
مقاومت در برابر گرد و غبار
ندارد
نشانگر LED
دارد
سایر مشخصات
دارای استحکام بالا، اتصال محکم بین دوشاخه و سوکت، تبدیل انواع دوشاخه و سه‌شاخه‌های برق به دوشاخه استاندارد

نظرات (3)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.
عمار صفری | کاربر
15 اسفند 1402

با سلام، توی ترب قیمت رو 98 زدید ولی موقع خرید، قیمتش رو 105 حساب کردید با من. البته من خریدم رو انجام دادم ولی چرا قیمت ترب و سایت تفاوت داشت واقعا؟ نظر بعدی رو وقتی به دستم رسید اعلام میکنم. ممنون از شما.

پشتیبان سایت | کاربر
16 اسفند 1402

درود بر شما دوست عزیز
با توجه به اینکه رنگ‌های مختلف این محصول در سایت موجود می‌باشد. در سایت ترب پایین‌ترین قیمت این کالا درج گردیده است که مربوط به رنگ سفید می‌باشد و قیمت هر کدام از رنگ‌ها متفاوت است.

پوریا هادیان | کاربر
18 شهریور 1402

کالای خریداری شده به صورت پلمپ و در بسته بندی بسیار خوب و در کمترین زمان پس از ثبت سفارش دریافت شد. پس از استفاده در صورت لزوم این نظر به روز رسانی خواهد شد.

پشتیبان سایت | کاربر
21 شهریور 1402

کسب رضایت شما باعث افتخار ماست.

سید آرش سعیدی | کاربر
01 تیر 1402
کالاتیک به صورت پلمپ و بسیار سریع ارسال کرده است.
پیشنهاد ویژه
محصول
مبدل برق 3 به 2 هادرون مدل A10-1
کالاتیک
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
موجود در انبار کالاتیک
50,000
تومان
تخفیف
109,000
تومان