مبدل برق 3 به 2 هادرون مدل A10E-1

Hadron A10E-1 EU Smart power protector

  • جریان خروجی: 16 آمپر
  • محدوده ولتاژ قابل تحمل: 275 ولت
  • حداکثر توان پشتیبانی: 2000 وات
  • ویژگی‌های خاص: مجهز به محافظ Surge، قابلیت حمل آسان، مناسب جهت استفاده در گوشی‌های هوشمند، تبلت، لپ‌تاپ، ابزارهای شارژی و انواع لوازم برقی خانگی بدون ارت
رنگ:
گارانتی:
14% 109,000 تومان
94,000 تومان
94,000
برند:
ضمانت اصل بودن کالا
(5)

اطلاعات بیشتر

نقد و بررسی مبدل برق 3 به 2 هادرون مدل A10E-1

چند سالی است که کمپانی هادرون به صورت اختصاصی به تولید انواع تبدیل‌های پریز و محافظ برق با کارایی متفاوت می‌پردازد و توانسته از این طریق بازار فروش لوازم جانبی را به انحصار خود درآورد. یکی از پرفروش‌ترین محصولات شرکت هادرون مبدل برق 3 به 2 هادرون مدل A10E-1 است که با ابعاد 65 در 46 میلی‌‌متر و وزن تقریبی 46 گرم در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

خرید تبدیل برق 3 به 2 هادرون a10e-1

مبدل برق 3 به 2 هادرون مدل A10E-1

طراحی شیک و مدرن و استفاده از متریال پلاستیک ABS و فلز  در ساخت تبدیل سه شاخه به دوشاخه هادرون باعث افزایش طول عمر محصول و در عین حال سبک و قابل حمل بودن هر چه بهتر آن شده‌است.  از طریق مبدل  3 به 2 هادرون می‌توانید به انواع دوشاخه‌های تخت ژاپنی، چینی ، انگیلیسی، اروپایی، آمریکایی متصل و به راحتی از وسایل اکترونیکی خود استفاده کنید.

در بررسی مشخصات فنی مبدل برق 3 به 2 هادرون مدل A10E-1 متوجه شدیم که این مبدل می‌تواند با جریان خروجی 16 آمپری تا 275 ولت جریان برق ورودی شهری را تحمل کند. خوشبختانه این مبدل از نوع ورودی یونیورسال است و برای همه دستگاه‌های الکترونیکی قابل استفاده خواهد بود؛ درواقع با خرید هادرون مدل A10E-1 دیگر نیازی به مبدل یا سری تبدیل مجزا دیگری نخواهید داشت.

با وجود اینکه مبدل برق 3 به 2 هادرون مدل  A10E-1 در برابر ضربات شدید مقاوم است، اما باید این نکته را نیز اضافه کرد که این مبدل برق در برابر نفوذ آب و مایعات مقاوم نیست؛ بنابراین توصیه می‌شود هنگام استفاده از محصول، همه جوانب محیطی را در نظر بگیرید تا بتوانید مدت زمان طولانی‌تری از مبدل خود استفاده کنید. 

از ویژگی‌های مثبت تبدیل هادرون a10e می‌توان به اتصال محکم بین دوشاخه و سوکت، تبدیل انواع دو شاخه و سه‌شاخه‌های برق به دوشاخه استاندارد همچنین مناسب جهت استفاده در گوشی‌های هوشمند، تبلت، لپ‌تاپ، ابزارهای شارژی و انواع لوازم برقی خانگی بدون ارت (بدون سیم اتصال به زمین) و مجهز به محافظ Surge که می‌تواند دستگاه را از افزایش ولتاژ ناگهانی محافظت می‌کند، اشاره کرد.

مبدل برق برق 3 به 2 هادرون مدل A10E-1 دارای رنگ غالب سفید به همراه نوار مشکی رنگ است که طراحی کلاسیک و مدرن آن باعث می‌شود تا به محض اتصال به لوازم الکترونیکی با رنگ دستگاه شما همخوانی و هارمونی مناسبی برقرار کند و ظاهری شیک را به همراه آورد.

قیمت تبدیل 3 به 2 هادرون

باتوجه به تنوع کالا و قیمت تبدیل سه شاخه به دو شاخه در بازار ایران خرید تبدیل برق استاندارد که هم قیمت مناسبی داشته باشد و هم عملکردی عالی ارائه دهد کار دشواری به نظر می‌رسد. با این حال قیمت مبدل برق 3 به 2 هادرون مدل A10E-1 حدود کمتر از صد هزار تومان تعیین شده است که با توجه به نوسانات بازار لوازم الکترونیکی می‌تواند متغییر باشد. در نتیجه اگر قصد خرید مبدل برق 3 به 2 هادرون مدل A10E-1 را دارید می‌توانید قیمت به روز آن همچنین سایر مشخصات فنی محصول را در سایت فروشگاهی کالاتیک مشاهده کنید.

پرسش‌های متداول

مبدل برق سه شاخه به دو شاخه از کجا بخریم؟

برای خرید انواع مبدل برق سه شاخه به دوشاخه در انواع قیمت و مدل می‌توانید به سایت فروشگاهی کالاتیک مراجعه کنید. خرید از کالاتیک بسیار آسان است و با تکمیل مراحل خرید و پرداخت می‌توانید محصول مورد نظر خود را در کمترین زمان ممکن و با معتبر‌ترین گارانتی شرکتی دریافت کنید.

قیمت مبدل برق هادرون مدل A10E-1 چقدر است؟

قیمت مبدل برق هادرون مدل A10E-1 حدود کم‌تر از 100 هزار تومان ارزش گذاری شده است که با توجه به نوسانات بازار لوازم جانبی و الکترونیکی پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید نسبت به قیمت به‌روز و آنلاین محصول اطلاعات لازم را کسب کرده سپس به خرید آن اقدام کنید.

فرق مبدل برق هوشمند با غیر هوشمند چیست؟

مبدل های هوشمند به  آن دسته از تبدیل‌هایی گفته می‌شود که دارای قابلیت تایمر جهت قطع خودکار جریان برق هستند و مبدل های غیر هوشمند از این قابلیت ویژه پشتیبانی نمی‌کنند؛ البته این نکته را نیز باید ذکر کرد که مبدل‌های هوشمند قیمت بالاتری در بازار نسبت به سایر مبدل‌های معمولی دارند.

مشخصات

مشخصات محصول
جنس
پلاستیک ABS و فلز
رنگ بندی
سفید
وزن
46 گرم
ابعاد
65 × 46 میلی‌متر
قابلیت های ویژه
استحکام مناسب و اتصال قوی به سوکت، دارای ورودی یونیورسال، قابلیت اتصال به سوکت های دو پین آمریکایی

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.
پیشنهاد ویژه
محصول
مبدل برق 3 به 2 هادرون مدل A10E-1
کالاتیک
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
موجود در انبار کالاتیک
15,000
تومان
تخفیف
94,000
تومان