گوشی موبایل ریلمی مدل Realme 7 Pro RMX2170 دو سیم کارت ظرفیت 128/8 گیگابایت

Realme 7 Pro Dual SIM 128GB, 8GB Ram Mobile Phone

  • تعداد سیم کارت: دو سیم کارت
  • حافظه داخلی: 128 گیگابایت
  • شبکه های ارتباطی: 2G، 3G، 4G
  • کیفیت دوربین: 2 + 2 + 8 + 64 مگاپیکسل
  • ویژگی های خاص: فبلت، مجهز به حسگر اثر انگشت، مناسب عکاسی، مناسب عکاسی سلفی، باتری لیتیوم پلیمری 4500 میلی آمپر ساعت، دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی

 

برند:
ضمانت اصل بودن کالا
(13)

اطلاعات بیشتر

بررسی گوشی Realme 7 Pro

ریلمی، سری 7 گوشی‌های خود را با مشخصاتی تقریبا مشابه به بازار عرضه کرده؛ اما هرکدام از آن‌ها، ویژگی کلیدی متفاوتی دارند که کاربرد اصلی آن مدل را تعیین می‌کند. ریلمی 7 پرو یکی از این دستگاه‌هاست که با صفحه نمایش باکیفیتش شناخته می‌شود. البته نباید طراحی جذاب و دوربین کارآمد این گوشی خوش‌قیمت را نادیده گرفت.

قیمت و مشخصات گوشی ریلمی 7 پرو

طراحی

شرکت‌های نوپا معمولا هزینه و وقت زیادی را صرف برندسازی و معرفی تمایزهای برند خود می‌کنند تا در بازار پررونق گوشی های هوشمند شناخته شوند. ریلمی یکی از آن معدود شرکت‌هایی است که در سریع‌ترین زمان ممکن به زبان طراحی خاص خود رسید تا حالا محصولاتش با یک نگاه قابل‌تشخیص باشند. گوشی Realme 7 Pro هم از همین قاعده پیروی می‌کند و به‌خاطر نوار کناری پشت دستگاه و قاب بازتابنده نور، ظاهری جذاب را به نمایش می‌گذارد. ضخامت 8.7 میلی‌متری و وزن 182 گرمی این موبایل، آن را نسبت به مدل‌های هم‌خانواده‌اش یعنی ریلمی 7 و Realme 7 5G، جمع و جورتر و سبک‌تر نشان می‌دهد.

نگاهی به 6 گوشه دستگاه

اگر از روبه‌رو به ریلمی 7 پرو نگاه کنیم، نمایشگری باکیفیت را مشاهده خواهیم کرد که 82.7 درصد از سطح پنل جلویی گوشی را پوشانده است. در گوشه سمت چپ صفحه، دوربین سلفی پانچ شده و بالاتر از آن و در حاشیه‌ی پنل، اسپیکر باریک مکالمه جای گرفته است. حسگر اثر انگشت این گوشی هم از نوع اپتیکال است و در زیر نمایشگر قرار گرفته و با لمس صفحه عمل می‌کند. پنل پشتی زیبای این موبایل، میزبان کادر دوربین مستطیل‌شکلی است که در گوشه سمت چپ بدنه، خودنمایی می‌کند. در لبه سمت راست دستگاه، دکمه پاور دیده می‌شود و کلیدهای کنترل صدا و اسلات سیم‌کارت و کارت حافظه به کناره چپ منتقل شده‌اند. اسپیکر استریو، درگاه USB Type-C، میکروفون مکالمه و جک 3.5 میلی‌متری هدفون، همگی در بخش زیرین Realme 7 Pro جای گرفته‌اند و در بالای بدنه، فقط میکروفون دوم مشاهده می‌شود.

جنس و رنگ

استفاده از پلاستیک در ساخت فریم و قاب پشتی گوشی‌های میان‌رده، امری عادی محسوب می‌شود؛ اما ریلمی در ساخت این گوشی به شکلی فوق‌العاده از این متریال بهره برده است. بدنه پلاستیکی ریلمی 7 پرو نه تنها کیفیت محصول را پایین نیاورده، بلکه باعث زیبایی بیش‌تر آن هم شده است. علاوه بر این، بافت قاب پشتی کمک می‌کند این دستگاه، محکم در دست‌تان جای بگیرد و اثر انگشت روی آن باقی نماند. ضمن اینکه از پنل جلویی توسط +Gorilla Glass 3 محافظت می‌شود تا نگران آسیب دیدن نمایشگر توسط خط و خش و ضربات خفیف نباشید.
ریلمی گوشی ظریف خود را در دو رنگ آبی (Mirror Blue) و نقره‌ای (Mirror Silver) طراحی و تولید کرده تا هم کاربرانی که به موبایل‌های تیره‌رنگ علاقه دارند، گزینه جذابی را پیش روی خود ببینند و هم طرفداران رنگ‌های روشن، به موردی مناسب دسترسی داشته باشند. در بین گوشی‌های سری 7، ریلمی 7 پرو تنها مدلی است که ورژن نقره‌ای رنگ آن به بازار عرضه شده است.

قیمت و مشخصات گوشی Realme 7 Pro

صفحه نمایش

شاید مهم‌ترین برتری Realme 7 Pro نسبت به گوشی‌های هم‌رده‌اش، مجهز بودن به نمایشگر باکیفیت Super AMOLED باشد. رزولوشن این صفحه نمایش 6.4 اینچی، 1080x2400 پیکسل است که تراکم پیکسلی بسیار خوب 411 ppi را برای آن رقم می‌زند. مانند دیگر مدل‌های این سری، شرکت چینی برای این مدل هم نسبت تصویر 20:9 را در نظر گرفته که حالا دیگر به استاندارد بسیاری از فبلت‌ها تبدیل شده است.

نرخ نوسازی معمولی

ریلمی 7 پرو تنها مدل سری خود است که از تکنولوژی Super AMOLED بهره می‌برد؛ اما نرخ نوسازی آن از همه پایین‌تر و برابر با 60 هرتز است. گوشی های Realme 7 و Realme 7i، هر دو به نمایشگرهای 90 هرتزی مجهز هستند و نرخ نوسازی صفحه نمایش Realme 7 5G به 120 هرتز می‌رسد؛ بنابراین توقع کاربران این است مدلی که عنوان «Pro» را با خود حمل می‌کند، دست‌کم قابلیتی مشابه دیگر دستگاه‌ها داشته باشد. اما ریلمی احتمالا برای پایین نگه‌داشتن قیمت گوشی، از به‌کارگیری نمایشگری با نرخ نوسازی بالا، صرف نظر کرده است.

صفحه نمایش گوشی Realme 7 Pro

لذت تماشای فیلم

انتخاب نمایشگر سوپر امولد با نرخ نوسازی معمولی نشان می‌دهد، ریلمی گوشی خوش‌قیمت خود را با هدفی خاص، طراحی و تولید کرده است. جالب است بدانید شرکت چینی این کار را با نظرسنجی از هواداران خود در شبکه‌های اجتماعی و در قالب انتخاب یکی از گزینه‌های 90 هرتزی LCD یا 60 هرتزی OLED به انجام رسانده است. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت کاربران بسیاری هستند که ترجیح می‌دهند به‌جای اجرای روان بازی‌های سنگین، از تماشای فیلم و سریال در نمایشگری باکیفیت لذت ببرند. شدت روشنایی، پوشش رنگ و کنتراست صفحه نمایش Realme 7 Pro در سطحی قابل‌قبول قرار دارند و تصاویر به شکلی زنده و چشم‌نواز ارائه می‌شوند. درمجموع، به‌سختی می‌توانید در این رنج قیمت، مدلی پیدا کنید که عکس و ویدیوهای باکیفیت را زیباتر از این دستگاه به نمایش بگذارد.

ارزان ترین گوشی 5G

دوربین

با وجود قیمت رقابتی، Realme گوشی خوش‌ساخت خود را به دوربین چهارگانه مجهز کرده تا کاربران، امکان ثبت انواع تصویر را داشته باشند. دوربین اصلی ریلمی 7 پرو، از نوع واید و 64 مگاپیکسلی است و به‌خاطر گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8، توانایی خوبی در جذب نور محیط دارد. دوربین 8 مگاپیکسلی اولتراواید با گشودگی دیافراگم f/2.3، دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو با دیافراگم f/2.4 و حسگر عمق 2 مگاپیکسلی، دوربین اصلی را همراهی می‌کنند که این ترکیب در گوشی ریلمی 7 مشاهده می‌شود.

ماژولی برای تمام فصول

در ساختار دوربین اصلی Realme 7 Pro، سنسور IMX682 سونی مورد استفاده قرار گرفته که روی دستگاه‌هایی مانند Galaxy A52s 5G، Poco X3 NFC، Honor 50 Lite و Xiaomi Mi 10T، امتحان خود را پس داده است. دوربین اولتراواید با زاویه دید 119 درجه خود، امکان عکاسی از مناظر مختلف طبیعی و شهری را در اختیارتان می‌گذارد و به‌کمک دوربین ماکرو می‌توانید از سوژه‌های کوچک مانند شکوفه‌های گل یا حشرات عکاسی کنید. عمق‌سنج این گوشی هم در هنگام عکاسی پرتره، کاربرد خود را نشان می‌دهد. دوربین ریلمی 7 پرو نسبت به مدل نسل قبل، پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته که این مسئله به‌خصوص در دقت رنگ بالای عکس‌ها مشاهده می‌شود. اگر در زمینه‌ی عکاسی تجربه‌ی کافی داشته باشید، با انتخاب حالت پیشرفته (Expert mode) به تنظیمات حرفه‌ای دسترسی خواهید داشت تا بهترین تصاویر ممکن را به ثبت برسانید.

عکس‌های طبیعی و جذاب

عکس‌های ثبت شده توسط دوربین اصلی Realme 7 Pro جزئیات خوبی دارند و رنگ‌های طبیعی و نزدیک به واقعیت را به نمایش می‌گذارند. نویز تصاویر بسیار پایین است و محدوده دینامیکی و کنتراست بالای آن‌ها، شما را غافلگیر می‌کند. با استفاده از دوربین اولتراواید می‌توانید عکس‌های شفاف و جذابی بگیرید که نویز کم آن‌ها به‌سختی قابل‌تشخیص باشد. حسگر عمق این گوشی هم عملکردی فوق‌العاده دارد. در حالت عکاسی پرتره، سوژه به شکلی دقیق از پس‌زمینه جدا می‌شود؛ بک‌گراند، به‌اندازه محو می‌گردد و کنتراست عالی به نظر می‌رسد. اما دوربین ماکروی ریلمی 7 پرو، کیفیت مناسبی ندارد و تصاویر ثبت شده توسط آن، جزئیات اندکی دارند.

اگر به عکاسی از مناظر یا ثبت پرتره از خانواده و دوستان خود علاقه‌مند هستید، گوشی میان رده ریلمی، گزینه‌ای ایده‌آل برای شماست. همچنین این دستگاه، امکان فیلم‌برداری 4K@30fps و 1080p@120fps را در اختیارتان می‌گذارد تا به‌کمک لرزش‌گیر الکترونیکی (gyro-EIS)، ویدیوهایی باکیفیت و زیبا ضبط کنید.

دوربین سلفی

ریلمی 7 پرو برخلاف دیگر مدل‌های سری خود که از دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی بهره می‌برند، به یک لنز واید 32 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.5 مجهز شده است. این دوربین هم لرزش‌گیر الکترونیکی و قابلیت‌هایی مانند HDR و فیلم‌برداری FHD با سرعت 120 فریم بر ثانیه دارد. تصاویر سلفی ثبت شده توسط Realme 7 Pro جزئیات متوسطی دارند؛ اما از نظر پویایی، کنتراست و دقت رنگ، در سطحی بالا قرار می‌گیرند. درمجموع، عملکرد این دوربین را می‌توان فراتر از کلاس دستگاه توصیف کرد.

دوربین گوشی ریلمی 7 پرو

سخت‌افزار

بهره‌گیری از چیپ میان رده کوالکام Snapdragon 720G، قدرت دستگاه را در انجام کارهای روزانه تضمین می‌کند. پردازنده مرکزی ریلمی 7 پرو، 8 هسته‌ای است و بیشینه سرعت آن به 2.3 گیگاهرتز می‌رسد. پردازش‌های گرافیکی این موبایل را هم Adreno 618 انجام می‌دهد. میان رده زیبای چینی در دو ورژن با مقدار رم 6 یا 8 به بازار عرضه شده که هر دوی آن‌ها 128 گیگابایت حافظه داخلی دارند. این حافظه از نوع UFS 2.1 است که در مقایسه با eMMC 5.1 که در اکثر گوشی های میان رده مشاهده می‌شود، سرعت بالاتری را ارائه می‌کند. ضمن اینکه از طریق کارت حافظه، امکان افزایش فضای ذخیره‌سازی این گوشی وجود دارد.

عملکرد قابل‌قبول

همان‌طور که پیش از این اشاره شد، Realme 7 Pro مخصوص علاقه‌مندان فیلم و سریال و البته عکاسی طراحی شده و نباید از آن، انتظار قدرت سخت‌افزاری بالایی داشته باشید. اسنپدراگون 720G از نظر عملکرد از Helio G95 موجود در ریلمی 7 قوی‌تر و از Dimensity 800U 5G به کار رفته در ریلمی 7 ورژن 5G ضعیف‌تر است. با این حال، اختلاف توان پردازشی این قطعات، بسیار کم است و در عمل تفاوت چندانی بین آن‌ها دیده نمی‌شود. تست‌های مختلف سخت‌افزاری، ریلمی 7 پرو را در رده‌ی مدل‌هایی مانند Poco X3 NFC و Redmi Note 9s قرار می‌دهد که برای دستگاهی در این رنج قیمت، قابل‌قبول ارزیابی می‌شود.
به‌جز مواقعی که بازی‌های سنگین را اجرا می‌کنید، در باقی موارد، Realme 7 Pro عملکردی نرم و روان را به نمایش می‌گذارد. در کاربری روزانه، جابه‌جا شدن بین اپلیکیشن‌ها، بارگذاری فایل‌های حجیم، وبگردی و چک کردن شبکه‌های اجتماعی، به‌راحتی و با سرعت بالا انجام می‌گیرد. چیپست و پردازنده گرافیکی ساخت کوالکام به‌خوبی از پس اجرای بازی‌های معمولی برمی‌آیند؛ اما نمونه‌هایی مانند PUBG Mobile می‌توانند باعث تاخیر و کند شدن عملکرد سیستم شوند. روی هم رفته، سخت‌افزار ریلمی 7 پرو برای انجام کارهای معمول، اجرای بازی‌های سبک و البته تماشای فیلم، بسیار مناسب است و کیفیتی قابل‌قبول دارد.

تست گیمینگ گوشی Realme 7 Pro

نرم افزار

اگرچه ریلمی گوشی جذاب خود را مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 10 روانه بازار کرد، اما این دستگاه، قابلیت ارتقا به اندروید 11 و بهره‌گیری از ویژگی‌های Realme UI 2.0 را دارد. رابط کاربری اختصاصی ریلمی تا حد زیادی ساده و نزدیک به اندروید خام طراحی شده که این مسئله، کار کردن با آن را آسان می‌کند. البته امکاناتی مانند نصب آیکون پک‌های متفاوت، تغییر شکل منوها و صفحه خانه وجود دارد تا محیط کاری ریلمی 7 پرو را مطابق سلیقه‌ی خود شخصی‌سازی کنید.
رابط Realme UI 2.0 ریلمی به ابزارهای قدرتمندی مجهز شده که اجازه کنترل کامل سیستم عامل را به کاربر می‌دهند. البته شما می‌توانید تنظیمات گوشی را به الگوریتم‌های هوش مصنوعی و یادگیری ماشین شرکت سازنده بسپارید. قابلیت‌هایی مانند منوی کناری (Smart Sidebar) هم به کمک شما می‌آیند تا برنامه‌ها و ابزارهای دلخواه خود را همیشه در دسترس داشته باشید. به‌جز چند اپلیکیشن کاربردی مانند فایل منیجر، پخش‌کننده‌های صدا و تصویر و سرویس‌های گوگل، برنامه‌های معدودی روی دستگاه نصب شده تا فضای زیادی از حافظه داخلی اشغال نشود. به‌طور کلی ریلمی 7 پرو از نظر نرم‌افزاری، عملکردی روان دارد و فضایی ساده و شیک را در اختیار کاربر می‌گذارد.

بهترین گوشی ریلمی

باتری

ظرفیت باتری Realme 7 Pro نسبت به Realme 6 Pro کمی افزایش داشته و از 4300 به 4500 میلی‌آمپر رسیده است. با وجود ناچیز بودن اختلاف ظرفیت باتری و مشابه بودن چیپ موجود در این دو گوشی، مدل جدیدتر، شارژدهی بهتر و کارآمدتری دارد. در تست وب‌سایت GSMArena، باتری ریلمی 7 پرو از پس 16 ساعت وب‌گردی مداوم برآمد و موفق شد 18 ساعت، به پخش ویدیو بپردازد. چنین عملکردی برای دستگاهی در این کلاس و با این ظرفیت باتری، بسیار خوب ارزیابی می‌شود. سرعت شارژ ریلمی 7 پرو، 65 وات اعلام شده که این امکان را به شما می‌دهد تا ظرف 34 دقیقه، باتری موبایل را به طور کامل شارژ کنید. در مواقع اضطراری هم کافی است گوشی را 12 دقیقه به شارژر متصل کنید تا 50 درصد از ظرفیت باتری پر شود.
در جعبه Realme 7 Pro، به‌جز آداپتور و کابل USB، یک کاور ژله‌ای، سوزن خارج کردن سیم‌کارت و دفترچه راهنما هم وجود دارد.

بهترین قیمت گوشی Realme

سخن پایانی

اگر می‌خواهید یک گوشی میان رده با قیمت مناسب تهیه کنید تا در همه حال از تماشای فیلم و سریال لذت ببرید، ریلمی 7 پرو با نمایشگر Super AMOLED باکیفیت و سرعت بالای شارژ، یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شماست. ضمن اینکه دوربین و سخت‌افزار این گوشی عملکرد مناسبی دارند و از این جهت شما را ناامید نخواهند کرد.

نقاط قوت گوشی Realme 7 Pro

  • نمایشگر Super AMOLED
  • رابط کاربری زیبا و سبک
  • دوربین چهارگانه باکیفیت
  • سرعت بالای شارژ باتری
  • اسلات اختصاصی کارت حافظه

نقاط ضعف گوشی Realme 7 Pro

  • نرخ نوسازی متوسط صفحه نمایش
  • نداشتن رادیو

مشخصات

مشخصات کلی
سال تولید
2022
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
سایز سیم کارت
سایز نانو (0.67 × 8.8 × 12.3 میلی‌متر)
رنگ بندی
آبی (Mirror Blue)، نقره ای (Mirror Silver)
ویژگی‌های خاص
مجهز به حسگر اثر انگشت، مقاوم در برابر آب، مناسب عکاسی، مناسب عکاسی سلفی
بدنه
سایر قابلیت‌های بدنه
دارای پوشش آب گریز (Water-repellent coating)
جنس بدنه
پشت پلاستیک | فریم پلاستیک
وزن
182 گرم
ابعاد
8.7 × 74.3 × 160.9 میلی‌متر
صفحه نمایش
صفحه نمایش لمسی
خازنی چند لمسی (Multi Touch)
نوع صفحه نمایش
Super AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.4 اینچ
رزولوشن
(1080 × 2400) پیکسل
تراکم پیکسلی
411 پیکسل در هر اینچ
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
نسبت ابعاد صفحه نمایش
20:9
نسبت صفحه نمایش به بدنه
82.7 درصد
فناوری محافظت از صفحه نمایش
پوشش گوریلا گلس 3 (Corning Gorilla Glass 3)
سایر قابلیت‌های صفحه نمایش
قابلیت دریافت چند لمس همزمان، صفحه نمایش همیشه روشن ( Always On Display)
دوربین
دوربین
دوربین اصلی چهارگانه
مشخصات دوربین اصلی
دوربین اول 64 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/1.8، فاصله کانونی 26 میلی‌متر، دوربین دوم 8 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.3، دوربین سوم و چهارم 2 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.4
فلش عکاسی
فلش LED
فناوری فوکوس
فوکوس خودکار تشخیص فاز (PDAF)
لرزشگیر تصویر
لرزشگیر الکترونیکی تصویر (EIS)
سایر قابلیت‌های دوربین اصلی
دارای لنز واید، لنز اولترا واید با زاویه 119 درجه، قابلیت عکاسی HDR، قابلیت عکس برداری ماکرو (Macro)، ضبط ویدئو با لرزشگیر الکترونیکی مبتنی بر ژیروسکوپ (gyro-EIS)، دارای حسگر سنجش عمق، قابلیت عکسبرداری پانوراما
دوربین سلفی
32 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
دوربین 32 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.5، فاصله کانونی 24میلیمتر، سایز سنسور 1/2.8 اینچ، سایز پیکسل 0.8 میکرومتر
سایر قابلیت‌های دوربین سلفی
قابلیت عکاسی HDR، ضبط ویدئو با لرزشگیر الکترونیکی مبتنی بر ژیروسکوپ (gyro-EIS)
کیفیت و سرعت فیلمبرداری
رزولوشن (2160 × 3840) 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه | رزولوشن (1080 × 1920) Full HD با سرعت 120 فریم بر ثانیه
کیفیت دوربین
2 + 2 + 8 + 64 مگاپیکسل
پردازنده
تراشه (SOC)
Qualcomm SM7125 Snapdragon 720G (8 nm)
نوع پردازنده
64 بیتی
فرکانس پردازنده مرکزی
2 هسته با سرعت 2.3 گیگاهرتز (Kryo 465 Gold) و 6 هسته با سرعت 1.8 گیگاهرتز (Kryo 465 Silver)
پردازنده گرافیکی
Adreno 618
تعداد هسته پردازنده
8 هسته‌ای
فرکانس پردازنده گرافیکی
750 مگاهرتز
حافظه
حافظه رم (Ram)
8 گیگابایت
نوع حافظه رم
LPDDR4X
ظرفیت حافظه داخلی
128 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
UFS 2.1
نوع کارت حافظه
microSDXC
نوع اسلات کارت حافظه
اسلات اختصاصی
امکانات نرم افزاری
سیستم عامل
اندروید 10
رابط کاربری
Realme UI
منوی فارسی
دارد
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
ارتباطات
شبکه‌های ارتباطی
2G (GSM) | 3G (HSPA) | 4G (LTE)
فرکانس شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه بی‌سیم Wi-Fi
Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac | Dual-Band | Wi-Fi Direct | Hotspot
نسل شبکه مخابراتی
4G
توضیحات بلوتوث
پشتیبانی از پروتکل‌های A2DP, LE
بلوتوث
نسخه 5.1
فناوری مکان یابی
A-GPS | GLONASS | BeiDou (BDS) | NavIC
نوع درگاه ارتباطی
USB-C استاندارد 2.0 | قابلیت USB OTG
صدا
اسپیکر
استریو دوگانه
خروجی صدا
جک 3.5 میلی‌متری صدا
جک 3.5 میلی‌متری صدا
دارد
توضیحات تکمیلی صدا
خروجی صدا با کیفیت 24 بیت/192 کیلوهرتز
باتری
باتری قابل تعویض
ندارد
نوع باتری
لیتیوم پلیمری
ظرفیت باتری
4500 میلی‌آمپر ساعت
سایر قابلیت‌های باتری
دارای قابلیت شارژ سریع 65 واتی (Fast Baterry Charging 65W)
سایر مشخصات
حسگرها
اثر انگشت زیر صفحه نمایش (Fingerprint, Under-display, Optical) | شتاب سنج (Accelerometer) | ژیروسکوپ (Gyroscope) | مجاورتی (Proxmity) | قطب نما (Compass)
اقلام همراه
دفترچه راهنما | آداپتور شارژر | کابل شارژ USB-C | سوزن خارج کردن سیم کارت

نظرات (18)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.
میلاد ابراهیمی | کاربر
19 اردیبهشت 1402

درود بر همه. دیروز 18 اردیبهشت ساعت 12 این گوشی رو از کالاتیک خریدم و امروز 19 اردیبهشت ساعت 11 ظهر به دستم رسید من اراک زندگی میکنم. واقعاً تشکر میکنم از گروه کالاتیک. از سال 90 من تمام خریدامو اینترنتی انجام میدم امّا همچین سرعت ارسالی رو ندیدم واقعاً دستمریزاد کالاتیک، دیگه از این به بعد تمام خریدهای اینترنتیم از همین سایت است. با تشکر

حمیدرضا امینی | کاربر
12 فروردین 1402

من از موقعی که سفارش دادم 3 روز گذشته و هنوز نیومده.

محمدرضا علوی | کاربر
17 خرداد 1402

مدت زمان دریافت کالا نسبت به انتخاب روش ارسال هنگام ثبت سفارش (پُست، تیپاکس و ماهکس) کاملاً متفاوت می باشد و هیچ گونه تاخیری در تحویل کالا از طرف کالاتیک به آن شرکت ها  صورت نمی گیرد.

امید کوثری راد | کاربر
04 فروردین 1402

سلام، من گوشی رو بروز کردم توی فهرست زبان ها فارسی وجود ندارد!

محمدرضا علوی | کاربر
08 فروردین 1402

باسلام، لطفاً با واحد پشتیبانی تماس بگیرید تا همکاران راهنمایی کنند.

وحید سبزی منجق تپه | کاربر
28 بهمن 1401

باسلام و وقت بخیر، اولین خرید بنده از فروشگاه خوب کالاتیک بود، تجربه بسیار خوبی بود، یک روزه گوشی به دستم رسید، بسته بندی هم خیلی عالی و همچنین قیمت، بسیار منصفانه برخورد می کنند.

سید سعید حسینی | کاربر
25 مهر 1401

سلام، وقتتون بخیر. دوربین جلو و دوربین عقب گوشی صدمه دیده و از کار افتاده.
امکانش هست برام پیدا کنید تا تعویضش کنم ؟
گوشی فوق العاده خوب و با کیفیتیه و حرفی باقی نذاشته.

پشتیبان سایت | مدیر سایت
25 مهر 1401

باسلام، دوست عزیز فروشگاه کالاتیک هیچگونه فعالیتی در زمینۀ قطعات و تعمیرات ندارد و تامین قطعات به عهدۀ شرکت گارانتی کننده کالا می باشد. روی جعبه کالا نام شرکت گارانتی کننده درج شده است، با گارانتی مربوطه تماس بگیرید.

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • بعدی
پیشنهاد ویژه
محصول
گوشی موبایل ریلمی مدل Realme 7 Pro RMX2170 دو سیم کارت ظرفیت 128/8 گیگابایت
کالاتیک
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
موجود در انبار کالاتیک
تومان