گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Note10 دو سیم کارت ظرفیت 256/8 گیگابایت

Samsung Galaxy Note10 Dual SIM 256GB, 8GB Ram Mobile Phone

  • تعداد سیم کارت: دو سیم کارت
  • حافظه داخلی: 256 گیگابایت
  • شبکه های ارتباطی: 2G, 3G, 4G
  • کیفیت دوربین: سه گانه 16 + 12 + 12 مگاپیکسل
  • ویژگی های خاص: فبلت، مجهز به صفحه نمایش 6.3 اینچی، دارای حسگر اثر انگشت، مجهز به دوربین اصلی سه گانه، مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار، مناسب عکاسی، مناسب بازی
برند:
ضمانت اصل بودن کالا
(11)

اطلاعات بیشتر

نقد و بررسی گوشی موبایل سامسونگ Galaxy Note10

شرکت سامسونگ، در اوت 2019 از گوشی موبایل جدید خود با نام Galaxy Note10 رونمایی کرد. این شرکت، گلکسی نوت 10 را علاوه بر یک گوشی هوشمند، همانند کنسول بازی و یا دوربین فیلم سازی می داند که می تواند بسیاری از نیازهای کاربران را برطرف کند. فبلت گلکسی Note10 در دو نسخه عرضه شده که کاربران می توانند با توجه به نیازهای خود، گلکسی نوت 10 با اندازه 6.3 اینچی یا گلکسی نوت 10 پلاس 6.8 اینچی را انتخاب کنند. البته نسخه های 5G این گوشی ها نیز موجود است که شامل حافظه رم 12 گیگابایت هستند. در این مقاله به بررسی موبایل Galaxy Note10 با صفحه نمایش 6.3 اینچی از نوع Dynamic Amoled می پردازیم که از رزولوشن Full HD+ (1080 × 2280) بهره می برد. گلکسی Note10 دارای بدنه شیشه ای بوده که با فناوری گوریلا گلس 6 (6 Corning Gorilla Glass) محافظت می شود و از فریم آلومینیومی برخوردار است. سامسونگ برای این سری از نوت های خود، تراشه Exynos 9825 با فناوری 7 نانومتری را استفاده کرده که پردازنده هشت هسته ای دارد. همچنین چیپستی که در کشور آمریکا و چین به کار رفته، اسنپدراگون 855 با لیتوگرافی 7 نانومتری می باشد. علاوه بر این به حافظه داخلی 256 گیگابایت و حافظه رم 8 گیگابایتی مجهز شده اما قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی را به دلیل حذف شدن این درگاه ندارد، در حالی که گوشی Galaxy Note10 Plus، از این قابلیت برخوردار است. اسمارت فون گلکسی نوت 10، از دوربین سه گانه عریض، تله فوتو و فوق عریض بهره برده که تفاوت چندانی با ماژول دوربین به کار رفته در موبایل گلکسی S10 ندارد و مهمترین تفاوت، در اندازه دیافراگم دوربین تله فوتو آن ها می باشد. سامسونگ، باتری این نوت را با کنار گذاشتن شارژر 15 واتی در گوشی Galaxy S10، به شارژر سریع 25 واتی مجهز کرده است. این باتری با قابلیت شارژ سریع، دارای ظرفیت 3500 میلی آمپر ساعت بوده و ظرفیت کمتری نسبت به موبایل گلکسی Note10 Plus دارد. پرچمدار جدید سامسونگ با سیستم عامل اندروید 9.0 و رابط کاربری One UI روانه بازار می گردد.

نقد و بررسی-گوشی samsung-galaxy note10-کالاتیک

طراحی و کیفیت ساخت

گوشی گلکسی Note10 به صفحه نمایش Cinematic Infinity-O مجهز شده که 90.9 درصد از پنل جلو را به خود اختصاص داده و تقریبا آن را به یک نمایشگر تمام صفحه تبدیل کرده است. در بخش میانی لبه بالای نمایشگر، حفره ای وجود دارد که دوربین سلفی را در خود جای می دهد. پنل جلو و قاب پشتی گوشی Galaxy Note10 با جنس شیشه ای، توسط گوریلا گلس 6 محافظت می شود و همانند پرچمداران قبلی دارای فریم آلومینیومی می باشد. گلکسی Note10 با وزن 168 گرم، از تمام نوت های عرضه شده توسط سامسونگ وزن کمتری داشته و با ابعاد 7.9 × 71.8 × 151 میلیمتر، نسبت به نوت های قبلی باریک تر شده است. از تفاوت دیگر این نوت با نسل قبلی، میتوان به حذف شدن کلید پاور و یکی شدن آن با کلید Bixby اشاره کرد که در زیر دکمه های تنظیم صدا در لبه سمت چپ موبایل قرار دارد. درگاه سیم کارت ها، میکروفون دوم با قابلیت حذف صداهای مزاحم هنگام مکالمه و حفره ای که محل تعبیه اسپیکر دوم است، در لبه بالایی گوشی می باشند. جایگاه قلم Stylus نیز در لبه زیرین موبایل در کنار میکروفون اصلی بوده و دوربین آن با چینش عمودی، در سمت چپ قاب پشتی تعبیه شده است. برای امنیت این گوشی، حسگر اثر انگشت از نوع اولتراسونیک در زیر نمایشگر به کار رفته و به سنسورهای شتاب سنج، قطب نما، مجاورتی، فشارسنج و ژیروسکوپ مجهز می باشد. به علاوه این گوشی به دلیل دارا بودن گواهینامه IP68، در برابر نفوذ آب و گرد و غبار تا عمق 1.5 متر به مدت 30 دقیقه مقاومت می کند. پرچمدار جدید سامسونگ، در پنج رنگ Aura Black، Auro White، Auro Glow Auro Red و Auro Pink به بازار عرضه می شود.

طراحی-گوشی-samsung galaxy note10-کالاتیک

قلم

قلم سامسونگ گلکسی نوت 10 دارای ابعاد 4.35 × 5.8 × 105.08 میلیمتر و وزن 3.04 گرم می باشد که نسبت به نسل گذشته خود باریک تر، سبک تر و کوتاه تر شده است. این قلم به حسگرهای ژیروسکوپ و شتاب سنج مجهز شده که این سنسورها حرکت قلم Stylus را شناسایی کرده و دستور متناسب با آن را انجام می دهند. به عنوان مثال، کاربر در گالری با بردن قلم به سمت راست و چپ، می تواند عکس های خود را ورق بزند، علاوه بر این صدای گوشی خود را با حرکت دادن قلم به سمت بالا و یا پایین، افزایش و یا کاهش دهد. همچنین می تواند روی نمایشگر خاموش یادداشت کرده و آن را در Samsung Note ذخیره یا روی صفحه نمایش همیشه روشن پین کند. قابلیت بلوتوث این قلم، امکان ثبت عکس در فاصله چند متری و پخش و متوقف کردن ویدئو را نیز فراهم می کند. به علاوه میتوان هنگام عکاسی سلفی با چرخاندن قلم در جهت یا خلاف جهت عقربه های ساعت، عکس سلفی انفرادی یا گروهی ثبت کرد و با استفاده از قابلیت AR Doodle، به صورت سه بعدی نقاشی کشید و ویدئوهای چشم گیری ساخت.

طراحی گوشی سامسونگ گلکسی note10

صفحه نمایش

گوشی Galaxy Note10، دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی از نوع Dynamic Amoled می باشد که با رزولوشن Full HD+ (1080 × 2280) از تراکم پیکسلی 401 پیکسل در هر اینچ برخوردار است. نمایشگر Infinity-O و همیشه روشن این موبایل، 90.9 درصد از پنل جلو را به خود اختصاص داده و از قابلیت +HDR بهره می برد. پنل های شیشه ای گلکسی Note10، با گوریلا گلس 6 محافظت می شوند که نسبت به گوریلا گلس 5 تا دو برابر مقاومت بیشتری از خود نشان می دهند. همچنین صفحه نمایش این موبایل، دارای نسبت ابعاد 19:9 بوده و قابلیت تفکیک 16 میلیون رنگ را دارد. نمایشگر گلکسی نوت 10 شامل دو حالت تصویر Vivid با اشباع رنگ های بیشتر و حالت Natural با رنگ های طبیعی تر و دقیق تر می باشد و برای محافظت از چشم، به قابلیت فیلتر نور آبی (Eye Comfort) مجهز شده است. به علاوه، صفحه نمایش گلکسی Note10 در حالت دستی از حداکثر روشنایی 366 بهره برده که در حالت خودکار به 789 نیت می رسد و تمام فضای رنگی DCI-P3 را نیز پوشش می دهد.

صفحه نمایش-گوشی-سامسونگ-گلکسی-نوت10

دوربین

سامسونگ، در گوشی گلکسی نوت 10 از دوربین سه گانه استفاده کرده و حالت آن را از شکل افقی به عمودی تغییر داده است. دوربین اول این گوشی از نوع عریض بوده و به سنسور 12 مگاپیکسل، دریچه دیافراگم دوگانه f/1.5-2.4 و فاصله کانونی 27 میلیمتر مجهز شده و دارای قابلیت فوکوس خودکار تشخیص فاز Dual Pixel (Dual Pixel PDAF) می باشد. دوربین دوم موبایل Galaxy Note10 نیز از نوع تله فوتو بوده و با کیفیت 12 مگاپیکسل، از دیافراگم f/2.1 و فاصله کانونی 52 میلیمتر برخوردار است. از قابلیت های این دوربین میتوان به فوکوس خودکار تشخیص فاز (Phase Detection Auto Focus) و زوم اپتیکال 2 برابر اشاره کرد. هر دو دوربین عریض و تله فوتوی این گوشی به لرزشگیر اپتیکال (OIS) مجهز می باشند. سومین دوربین این نوت، با لنز فوق عریض و میدان دید 123 درجه، از سنسور 16 مگاپیکسلی، دیافراگم F/2.2 و فاصله کانونی 12 میلیمتر تشکیل شده که با قابلیت Super Steady Video، از لرزش دوربین در حین فیلم برداری به شکل چشم گیری می کاهد. از ویژگی دیگر دوربین این گوشی میتوان به قابلیت Zoom-in Mic مبتنی بر هوش مصنوعی اشاره کرد که قدرت ضبط صداهای مهم را فراهم می کند، در واقع با زوم کردن روی سوژه مورد نظر، از صدای محیط کاسته شده و صدای سوژه تقویت می شود. تکنولوژی قدرتمند و حرفه ای Pro-grade، به کاربر اجازه می دهد تا هنگام عکاسی، در لحظه به حالت ویرایش عکس برود. همچنین با اسکنر 3D، عکس 360 درجه ثبت کرده و به فایل GIF قابل اشتراک تبدیل کند. سامسونگ با قرار دادن قابلیت بهینه ساز صحنه (Scene Optimizer)، به شناسایی و بهبود کیفیت عکس ها بر اساس 30 حالت کمک کرده و با Quick Measure دوربین شما را به یک ابزار اندازه گیری تبدیل می کند. دوربین اصلی موبایل گلکسی نوت 10 از فلش LED، قابلیت عکاسی پانوراما و عکاسی HDR خودکار بهره می برد. دوربین سلفی آن نیز، دارای لنز عریض بوده که از سنسور 10 مگاپیکسل، دیافراگم f/2.2 و فاصله کانونی 22 میلیمتر تشکیل شده و از قابلیت HDR خودکار برخوردار است. دوربین های اصلی و سلفی این نوت، امکان ضبط فیلم با کیفیت 4K و قابلیت استفاده از هر دو دوربین در هنگام مکالمه تصویری (Dual Video Call) را فراهم می کنند.

دوربین-گوشی-سامسونگ-گلکسی-note10

نرم افزار و رابط کاربری

سامسونگ، در این گوشی سیستم عامل اندروید 9.0 (پای) را به کار برده و با همان رابط کاربری قبلی خود یعنی One UI روانه بازار کرده است. در این رابط کاربری، کلیدها به پایین نمایشگر نزدیک شده اند تا کاربر دسترسی آسان تری به آنها داشته باشد. همچنین آن را به حالت شب مجهز کرده تا چشم ها در محیط تاریک، آسیب کمتری ببینند. پرچمدار جدید سامسونگ با قابلیت پشتیبانی از Samsung Dex، این امکان را برای کاربر فراهم می کند تا با اتصال گوشی خود به PC یا Mac توسط کابل USB، چندین کار را به صورت همزمان انجام دهد. به طور مثال هنگامی که کاربر در حال تماشای فیلم در نمایشگر دیگری می باشد، می تواند از موبایل خود برای برقراری تماس و یا بررسی پیام استفاده کند. از دیگر امکانات این فبلت می توان به قابلیت Bixby اشاره کرد که انجام کارهای روزمره را برای کاربر آسان می کند به علاوه قابلیت پشتیبانی از شبکه بی سیم +ANT را نیز دارد. کمپانی سامسونگ در این پرچمدار، از پلتفرم امنیتی Knox استفاده نموده که از اطلاعات کاربر در برابر بدافزارها و مخرب ها محافظت می کند.

نرم افزار-گوشی-samsung galaxy note10-کالاتیک

سخت افزار

پرچمدار جدید سامسونگ با دو تراشه Qualcomm SDM855 Snapdragon 855 (مخصوص کشور آمریکا و چین) و Exynos 9825 (برای سایر کشورها) به بازار گوشی های هوشمند عرضه می شود. تراشه به کار رفته در کشور آمریکا و چین به 8 هسته (Kyro 485) و پردازنده گرافیکی Adreno 640 مجهز می باشد. همچنین چیپستی که برای سایر نقاط جهان طراحی شده دارای پردازنده گرافیکی Mali-G76 MP12 بوده و شامل دو هسته (Mongoose M4) با سرعت 2.73، دو هسته (Cortex-A75) با سرعت 2.4 و چهار هسته (Cortex-A55) با سرعت 1.9 گیگاهرتز می باشد. هر دو چیپست با لیتوگرافی 7 نانومتری طراحی شده اند و از 256 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت حافظه رم برخوردارند. شاید یکی از نقاط ضعف این موبایل حذف شدن درگاه کارت حافظه جانبی باشد، اما به دلیل دارا بودن حافظه داخلی بالا، به نوعی این ضعف پوشش داده شده است.

سخت افزار-سامسونگ-گلکسی-note10

اسپیکر

بلندگوی گوشی Galaxy Note10 که با استفاده از تکنولوژی کمپانی AKG توسعه یافته، در لبه زیرین موبایل تعبیه شده است. این اسپیکر دارای قابلیت استریو بوده و از خروجی صدا با کیفیت 32 بیت بر روی 384 کیلوهرتز بهره می برد. همچنین به قابلیت حذف صداهای مزاحم هنگام مکالمه با استفاده از میکروفون دوم برخوردار است و با Dolby Atmos یک صدای سه بعدی حقیقی را فراهم می کند. سامسونگ در این گوشی با حذف جک 3.5 میلیمتری، از هندزفری AKG مجهز به پورت USB Type-C استفاده کرده که صدای باکیفیتی را ارائه می دهد.

اسپیکر-گوشی-samsung-galaxy-note10-کالاتیک

باتری

این گوشی مجهز به باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 3500 میلی آمپر ساعت می باشد که در مقایسه با گلکسی نوت 10 پلاس از ظرفیت کمتری بهره می برد. همچنین از شارژ سریع 25 واتی برخوردار بوده که با فناوری USB Power Delivery 3.0 سازگاری دارد. به علاوه، گلکسی نوت 10 دارای شارژ سریع بی سیم 12 واتی می باشد و به عنوان یک پاور بانک با حداکثر توان خروجی 9 وات، می تواند سایر دستگاه ها را به صورت بی سیم شارژ کند. باتری گوشی Galaxy Note10 امکان تماشای ویدئو را تا 14 ساعت و 44 دقیقه را فراهم می کند. علاوه بر این تا 24 ساعت و 44 دقیقه میتوان مکالمه کرد و تا 9 ساعت و 43 دقیقه به وبگردی پرداخت. شارژ این گوشی نیز در مدت زمان 30 دقیقه به 57 درصد می رسد و برای رسیدن به شارژ کامل به 80 دقیقه زمان نیاز دارد.

باتری-سامسونگ-گلکسی-note10

محتویات جعبه

محتویات جعبه این گوشی شامل دفترچه راهنما، آداپتور شارژر سامسونگ، کابل USB Type C، هندزفری، قلم Stylus، سوزن خارج کردن سیم کارت، انبرک تعویض نوک قلم Stylus و نوک های قلم Stylus می باشد.

محتویات-جعبه-گوشی-samsung galaxy note10-کالاتیک

نقاط قوت گوشی

  • صفحه نمایش Dynamic Amoled
  • شارژ سریع 25 واتی و فناوری USB PD
  • محافظت از پنل ها توسط فناوری گوریلا گلس 6
  • مجهز به تراشه قدرتمند
  • دوربین سه گانه
  • نمایشگر بدون مرز (Cinematic Infinity-O)
  • حسگر اثر انگشت اولتراسونیک
  • حافظه داخلی بالا
  • قلم Stylus کارآمد

نقاط ضعف گوشی

  • حذف شدن جک 3.5 میلیمتری صدا
  • عدم پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
  • عدم استفاده از رزولوشن +QHD

مشخصات

مشخصات محصول
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
توضیحات سیم کارت
سایز نانو (0.67 × 8.8 × 12.3 میلیمتر)
سال تولید
2019
رنگ بندی
سفید (Aura White)، مشکی (Aura Black)، صورتی (Aura Pink)، قرمز (Aura Red)، براق نقره ای آبی (Aura Glow)
ویژگی های خاص
فبلت، قلم S Pen، حسگر اثر انگشت، تشخیص چهره (Face Recognition)، دوربین اصلی سه گانه، مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، مناسب بازی، سیستم پرداخت آسان سامسونگ (Samsung Pay)
ابعاد
7.9 × 71.8 × 151 میلیمتر
وزن
168 گرم
جنس بدنه
بدنه پشت و پنل جلو شیشه (گوریلا گلس)، دور بدنه آلومینیوم
سایر قابلیت ها
دارای گواهینامه IP68 (مقاومت در برابر غوطه ور شدن در آب به مدت 30 دقیقه در عمق 1.5 متر و مقاومت کامل در برابر گرد و غبار)
صفحه نمایش لمسی
خازنی، چند لمسی (Multi Touch)
نوع
Dynamic AMOLED
اندازه
6.3 اینچ
نسبت ابعاد نمایشگر
19:9
نسبت صفحه نمایش به بدنه
90.9 درصد
رزولوشن
Full HD+ (1080 × 2280)
تراکم پیکسلی
401 پیکسل در هر اینچ
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
فناوری محافظت از صفحه نمایش
گوریلا گلس 6 (6 Corning Gorilla Glass)
سایر قابلیت ها
پشتیبانی از استاندارد +HDR10، صفحه نمایش همیشه روشن (Always On Display)، دارای نمایشگر بدون مرز (Cinematic Infinity-O Display)
دوربین
دوربین اصلی سه گانه
کیفیت دوربین
16 + 12 + 12 مگاپیکسل
فناوری فوکوس
فوکوس خودکار تشخیص فاز Dual Pixel (Dual Pixel PDAF)
فلش
LED
دیافراگم
دوربین اول 12 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/1.5-2.4 - دوربین دوم 12 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.1 - دوربین سوم 16 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.2
لرزشگیر تصویر
لرزشگیر اپتیکال (OIS)
عکاسی پانوراما
دارد
سرعت فیلمبرداری
رزولوشن (2160 × 3840) 4K با سرعت 30/60 فریم بر ثانیه
کیفیت فیلمبرداری
(4K (2160 × 3840), Full HD (1080 × 1920), HD (720 × 1280
سایر قابلیت های دوربین اصلی
دارای لنز واید، تله فوتو و اولتراواید، زوم اپتیکال 2 برابر، فیلمبرداری فوق آهسته (Super Slow Motion)، قابلیت عکاسی HDR خودکار
دوربین سلفی
10.0 مگاپیکسل
دیافراگم
دریچه دیافراگم f/2.2، فاصله کانونی 26 میلیمتری، سایز پیکسل 1.22 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
فوکوس خودکار (AutoFocus)، قابلیت استفاده از هر دو دوربین در هنگام مکالمه تصویری (Dual Video Call)، کیفیت فیلمبرداری با رزولوشن (2160 × 3840) 4K و سرعت 30 فریم بر ثانیه، قابلیت عکاسی خودکار HDR
تراشه
Exynos 9825 (7 nm)
پردازنده مرکزی
8 هسته ای (2 هسته Mongoose M4 و 2 هسته Cortex-A75 و 4 هسته Cortex-A55)
نوع پردازنده
64 بیتی
فرکانس پردازنده مرکزی
2 هسته با سرعت 2.73 گیگاهرتز (Mongoose M4) و 2 هسته با سرعت 2.4 گیگاهرتز (Cortex-A75) و 4 هسته با سرعت 1.9 گیگاهرتز (Cortex-A55)
پردازنده گرافیکی
Mali-G76 MP12
حافظه داخلی
256 گیگابایت
حافظه رم (RAM)
8 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSD، افزایش تا 1 ترابایت
سیستم عامل
اندروید 9.0 (پای)
رابط کاربری
One UI
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
منوی فارسی
دارد
قابلیت های نرم افزاری
MMS ،SMS، ایمیل، مرورگر HTML5، نمایش اسناد مایکروسافت آفیس، نمایش فایل های متنی PDF، برنامه ویرایش عکس و فیلم، پشتیبانی از انواع شبکه های اجتماعی، سرویس های گوگل شامل Google Search ،Google Maps ،Gmail و YouTube
فرمت های پخش موسیقی
MP3, WAV, eAAC+, FLAC player
فرمت های پخش ویدئو
MP4, DivX, XviD, H.265 player
شبکه های ارتباطی
2G, 3G, 4G
شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 برای هر دو سیم کارت
شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
LTE Band 1(2100), 2(1900), 3(1800), 4(1700/2100), 5(850), 7(2600), 8(900), 12(700), 13(700), 14(700), 18(800), 19(800), 20(800), 25(1900), 26(850), 28(700), 29(700), 30(2300), 46, 48, 66(1700/2100), 71(600)
سرعت شبکه
HSPA با سرعت دانلود 42.2 مگابیت بر ثانیه و آپلود 5.76 مگابیت بر ثانیه (LTE-A (7CA نوع Cat20 با سرعت دانلود 2048 مگابیت بر ثانیه و آپلود 150 مگابیت بر ثانیه
فناوری های ارتباطی
بلوتوث، NFC ،EDGE ،GPRS ،WiFi
Wi-Fi
Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, Dual-Band, Wi-Fi Direct, Hotspot
بلوتوث
نسخه 5.0، Aptx ،LE ،A2DP
رادیو
ندارد
فناوری مکان یابی
GPS, A-GPS, GLONASS, BDS, GALILEO
درگاه ارتباطی
USB Type C 1.0، استاندارد 3.1
بلندگو
استریو
جک 3.5 میلیمتری صدا
ندارد
توضیحات تکمیلی صدا
خروجی صدا با کیفیت 32 بیت / 384 کیلوهرتز، قابلیت حذف صداهای مزاحم با استفاده از میکروفون دوم (Active Noise Cancellation With Dedicated Mic)، قابلیت صدای دالبی آتموس (Dolby Atmos)، اسپیکرها تنظیم شده توسط کمپانی AKG
باتری قابل تعویض
ندارد
مشخصات باتری
باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 3500 میلی آمپر ساعت
حسگرها
شتاب سنج (Accelerometer)، اثر انگشت روی قاب پشت (Fingerprint Rear-Mounted)، مجاورت (Proximity)، فشارسنج (Barometer)، ژیروسکوپ (Gyro)، قطب نما (Compass)
اقلام همراه گوشی
دفترچه‌ راهنما، آداپتور شارژر سامسونگ، هندزفری، قلم S Pen، نوک های قلم S Pen، انبرک تعویض نوک S Pen، سوزن خارج کردن سیم کارت، هارد کیس شفاف، کابل USB Type C، مبدل microUSB به USB Type C، مبدل USB به USB Type C
سایر قابلیت ها
دارای قابلیت Samsung DeX‌، قابلیت شارژ سریع (Fast battery charging)، قابلیت شارژ بی سیم (Qi/PMA Wireless Charging)، پشتیبانی از شبکه‌ بیسیم +ANT، مجهز به دستیار هوشمند سامسونگ (Bixby Voice Assistant)

نظرات (2)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.
کوروش یار محمدیان | کاربر
09 اردیبهشت 1399

note 10 + دی ماه 98 خریدم در یک کلام بی نظیره و فقط خودش میتونه رقیب خودش باشه. کیفیتش فرای تصور هست من به همراهش یک کاور اورجینال led خزیدم که قیمت بالایی داشت اما زیبایی گوشی دوچندان کرده و به عنوان یک گجت توسط گوشی شناسایی شد چون از ساخته های سامسونگ الکترونیک هست و امکانات فوق العاده ای داره. اگه دنبال یک گوشی خاص و با کیفیت هستید در خریداری نوت 10 پلاس لحطه ای درنگ نکنید.

پیام نادری | کاربر
03 فروردین 1399

با سلام.
من این گوشی را 19 اسفند سفارش دادم و 24 اسفند به دستم رسید.
از خرید خود و خدمات سایت کالاتیک کاملاً راضی هستم.
به علاوه، از سایت کالاتیک بابت اصالت کالا و گارانتی ارائه شده برای گوشی و همچنین قیمت های مناسب نسبت به سایت های اینترنتی دیگر بسیار سپاسگزارم و امیدوارم در آینده خریدهای بیشتری از سایت کالاتیک داشته باشم.
در مورد خود گوشی گالکسی نوت 10 هم باید بگم که جزو بهترین گوشی های موجود در بازار است که در سایت های معروف بررسی گوشی، بالاترین امتیازها رو در اختیار دارد و دوربینش هم جزو 10 دوربین برتر گوشی ها در جهان هست. در مدت تقریباً دو هفته ای که با گوشی کار کردم، عملکرد بسیار عالی داشته و نکته منفی به جز عدم وجود جک 3.5 در گوشی ندیدم که اون هم با یک کابل تبدیل USB C به جک 3.5 قابل حل شدن است.

پیشنهاد ویژه
محصول
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Note10 دو سیم کارت ظرفیت 256/8 گیگابایت
کالاتیک
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
موجود در انبار کالاتیک
تومان