گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A52 دو سیم کارت ظرفیت 128/8 گیگابایت

Samsung Galaxy A52 Dual SIM 128GB, 8GB Ram Mobile Phone

  • تعداد سیم کارت: دو سیم کارت (اسلات هیبریدی)
  • حافظه داخلی: 128 گیگابایت
  • شبکه های ارتباطی: 2G, 3G, 4G
  • کیفیت دوربین: 5 + 5 + 12 + 64 مگاپیکسل
  • ویژگی های خاص: فبلت، دارای حسگر اثر انگشت، مجهز به اندروید 11، پردازنده هشت هسته ای، دارای باتری لیتیوم پلیمری 4500 میلی آمپر ساعت، مناسب عکاسی سلفی، مناسب عکاسی
برند:
ضمانت اصل بودن کالا
(36)

اطلاعات بیشتر

ویدیو نقد و بررسی گوشی سامسونگ گلکسی A52

 

نقد و بررسی گوشی سامسونگ Galaxy A52

نقد و بررسی گوشی سامسونگ گلکسی A52

در کنار سری گلکسی S سامسونگ، شرکت کره‌ای سری دیگری نیز دارد که محصولات این سری توانسته‌اند طرفداران بسیاری را از سراسر دنیا به دست آورند. برخلاف سری S تمامی مدل‌های تحت این سری را گوشی های هوشمند بالارده و پرچم‌دار تشکیل می‌دهند، سری گلکسی A شامل محصولاتی با سخت افزار پایین‌رده یا میان‌رده می‌شود. البته برخی از مدل‌های اخیر آن در حال نزدیک شدن به سخت افزار محصولات بالارده هستند که جای تعجبی نیز ندارد. سری گلکسی A در حال حاضر شامل پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند سامسونگ می‌شوند. از محصولات محبوب سامسونگ می‌توان به گلکسی A52 اشاره کرد. در صورتی که علاقه‌مند به خرید گوشی A52 شده‌اید تا انتها همراه ما باشید تا نگاهی به مشخصات سخت افزاری و امکانات گلکسی ای 52 داشته باشیم و ببینیم با توجه به قیمت گوشی A52 آیا خرید آن اقدام درستی است یا خیر.

نکات مثبت

•    طراحی شیک و زیبا در کنار بدنه‌ای مقاوم با کیفیت ساخت بالا
•    صفحه نمایش AMOLED با نرخ نوسازی 90 هرتزی
•    عمر مفید بالای باتری
•    دوربین‌های توانمند در عکاسی و فیلم‌برداری

نکات منفی

سامسونگ می‌توانست از تراشه توانمندتری استفاده کند
سرعت شارژ پایین در مقایسه با محصولات شرکت‌های دیگر

طراحی و کیفیت ساخت Samsung Galaxy A52

بدنه‌ای مقاوم در برابر ضربه
طراحی شیک و زیبا

با وجود اینکه سری گلکسی A از محصولات میان‌رده یا پایین‌رده تشکیل می‌یابد، اما سامسونگ اهمیت ویژه‌ای به کیفیت ساخت گوشی‌های هوشمند سری گلکسی A می‌دهد. درواقع اگر نگاهی به هر یک از مدل‌های موجود در سری گلکسی A داشته باشیم با گوشی هوشمندی با کیفیت مواجه می‌شویم که نه‌تنها طراحی ظاهری شیک و زیبایی دارد، بلکه از متریال مناسبی نیز در ساخت آن استفاده شده است.

با این حال باید اشاره کرد که محصولات موجود در سری گلکسی A مانند گوشی A52 در بین محصولات میان‌رده یا پایین‌رده قرار می‌گیرند و سامسونگ برای کاهش قیمت نهایی محصول مجبور است از متریال ارزان‌قیمتی نسبت به مدل‌های پرچم‌دار استفاده کند. در حقیقت نباید انتظار کیفیت ساختی در حد سری گلکسی S را از محصولات سری گلکسی A داشته باشید.

در مورد گوشی A52 باید بگوییم با محصولی مواجه هستیم که از پنل پشتی و فریم پلاستیکی استفاده می‌کند و برای پنل جلو نیز از شیشه استفاده شده است. شرکت کره‌ای در نظر گرفته تا برای پنل جلو از محافظ گوریلا گلس 5 استفاده شود؛ محافظی که کمک می‌کند پنل شیشه‌ای تا حد قابل توجهی در برابر خط و خراش در امان باشد.

وزن گوشی A52 تنها به 189 گرم می‌رسد که یعنی با تلفن هوشمند تقریبا سبکی طرف هستیم. از نظر ابعاد ظاهری نیز با وجود صفحه نمایش نسبتا بزرگ و باتری که ظرفیت آن به 4500 میلی‌آمپرساعت می‌رسد، اما گوشی A52 تنها از 8.4 میلی‌متر ضخامت بهره می‌برد؛ اطلاعاتی که نشان می‌دهند با گوشی هوشمند خوش‌دستی روبه‌رو هستیم. گوشی A52 در بخش طراحی علاوه بر ظاهری شیک و زیبا از امکانات جالبی نیز بهره می‌برد که به ارزش خرید آن افزوده‌اند. یکی از امکانات جالب گلکسی A52 برخورداری آن از گواهی IP67 است؛ ویژگی که اجازه می‌دهد دستگاه در برابر نفوذ قطرات آب و ذرات گرد و خاک در امان باشد.

طراحی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A52

در پنل جلو با صفحه نمایشی کشیده مواجه هستیم که ابعادی 6.5 اینچی دارد. در بالای این صفحه نمایش، حفره‌ای تعبیه شده تا میزبان دوربین سلفی باشد. از نظر طراحی باید بگوییم نوار بسیار باریکی از حاشیه در اطراف صفحه نمایش دیده می‌شود که همین امر به جذابیت کار با گوشی A52 افزوده است. در پنل پشتی گوشی A52 ماژول دوربینی چهارگانه قرار گرفته که حسگرهای توانمندی را نیز به همراه دارد. لبه‌های این ماژول از طراحی گردی برخوردارند که باعث جذابیت بیشتر آن می‌شود؛ اما باید به برآمدگی ماژول نسبت به سطح بدنه اشاره کرد.

طراحان شرکت کره‌ای از پوششی با سطح مات برای پنل پشتی گلکسی A52 استفاده کرده‌اند که باعث می‌شود میزان جذب اثر انگشت کاربر تا حد قابل توجهی کاهش یابد. در لبه سمت راست تنها دکمه‌های پاور و راکر ولوم صدا قرار دارند، اما در سمت چپ خبری از دکمه‌ای یا درگاهی نیست. در لبه پایینی می‌توان به شیارهای بلندگو، درگاه USB-C، میکروفون مکالمه و جک هدفون 3.5 میلی‌متری دسترسی داشت و در لبه بالایی نیز خشاب سیم کارت و میکروفون ثانویه قرار دارد.

سامسونگ برای اینکه کاربر حس بهتری در زمان کار با گوشی A52 داشته باشد از لبه‌های خمیده در طراحی گوشی میان‌رده خود استفاده کرده که باعث می‌شود گلکسی A52 از ارگونومی مناسبی برخوردار شود. در مجموع می‌توان امتیاز قابل قبولی را به طراحی گوشی میان‌رده سامسونگ داد و تنها موردی که ممکن است برای برخی از کاربران دلچسب نباشد، فریم و پنل پشتی پلاستیکی خواهد بود.

صفحه نمایش Samsung Galaxy A52

پنل AMOLED با نرخ نوسازی 90 هرتزی
برخوردار از صفحه نمایش همیشه روشن

با محصولی از سامسونگ طرف هستیم که یعنی در بخش صفحه نمایش باید انتظار پنلی از نوع AMOLED با کیفیت نمایش تصویر فوق العاده را داشت؛ ویژگی که در گوشی A52 نیز دیده می‌شود. گلکسی ای 52 مجهز شده به صفحه نمایش سوپر امولد که می‌تواند وضوح تصویر 1080 در 2400 پیکسل را ارائه دهد و از ابعاد 6.5 اینچ استفاده می‌کند.

صفحه نمایش گوشی سامسونگ گلکسی A52

با توجه به وضوح تصویر و ابعاد صفحه نمایش به تراکم پیکسلی برابر با 407 پیکسل در هر اینچ می‌رسیم که یعنی صفحه نمایش گوشی A52 می‌تواند جزئیات فراوانی را از محتوای در حال نمایش به کاربر ارائه دهد. نرخ نوسازی صفحه نمایش محصول شرکت سامسونگ به 90 هرتز می‌رسد. چنین ویژگی باعث خواهد شد که تجربه‌ای نرم و روان از کار با گلکسی A52 داشته باشید و لذت بیشتری را از تجربه بازی‌های اندرویدی ببرید.

علاوه بر نرخ نوسازی نسبتا مناسبی که گوشی A52 دارد نرخ روشنایی 800 نیت نیز باعث می‌شود که بتوانید محتوای در حال نمایش گوشی را حتی در زیر نور خورشید نیز تماشا کنید و اطلاعات به خوبی قابل تشخیص باشند. سامسونگ برای محصول خود امکانات جالبی را نیز در نظر گرفته که شامل صفحه نمایش همیشه روشن و همچنین ادغام حسگر اسکنر اثر انگشت با صفحه نمایش می‌شود.

اسپیکر Samsung Galaxy A52

عدم افت کیفیت صدای بلندگو با افزایش میزان حجم خروجی صدا

بررسی اسپیکر گوشی سامسونگ گلکسی A52

گوشی A52 از بلندگویی در لبه پایینی دستگاه استفاده می‌کند که کیفیت صدای نسبتا مناسبی نیز دارد. البته نباید انتظار کیفیت صدایی را داشته باشید که در محصولات گران‌قیمت‌تر مشاهده خواهید کرد. با این حال، بلندگوی مدنظر برای گوشی A52 می‌تواند پاسخگوی نیازتان در زمان پخش محتوای صوتی یا تصویری باشد.

نرم افزار و حسگرهای امنیتی Samsung Galaxy A52

دارای اندروید 11 (قابل ارتقا به اندروید 13)
تجربه نرم و روان رابط کاربری
دقت بالای حسگر اسکنر اثر انگشت

گوشی A52 همراه با سیستم عامل اندروید 11 به بازار عرضه شده است؛ اما در حال حاضر می‌توانید نرم افزار این گوشی را به اندروید 13 ارتقا دهید. همچنین امکان ارتقای رابط کاربری به One UI 5 نیز میسر شده که دسترسی گسترده‌ای به شخصی‌سازی محیط رابط کاربری می‌دهد.
با این حال، آنچه در بخش نرم افزاری از هر مورد دیگری اهمیت بالاتری دارد، عملکرد نرم و روان نرم افزار گوشی A52 است. طی بررسی که داشتیم باید اشاره کنیم که گلکسی A52 توانسته در زمینه نرم افزاری، عملکرد فوق‌العاده‌ای را ارائه دهد. گوشی میان‌رده سامسونگ در زمینه نرم افزاری، عملکردی نرم و روان دارد و مشکلی در طول روز برای کاربر به وجود نخواهد آمد.

بررسی نرم افزار گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A52

سامسونگ برای گلکسی A52 در نظر گرفته تا حسگر اسکنر اثر انگشت آن با صفحه نمایش ادغام شود؛ ویژگی که تا پیش از این تنها برای محصولات بالارده بود؛ اما اکنون در اختیار دارندگان محصولات میان‌رده نیز قرار می‌گیرد. طی آزمایشی که داشتیم باید بگوییم که حسگر اسکنر اثر انگشت از دقت و سرعت بالایی در شناسایی اثر انگشت کاربر و قفل‌گشایی دستگاه دارد. با این حال، فناوری حسگر اسکنر اثر انگشت ادغام شده با صفحه نمایش هنوز تا رسیدن به عملکرد نسخه فیزیکی اسکنر اثر انگشت فاصله داشته و نمی‌تواند عملکردی مشابه را ارائه دهد.

سخت افزار  Samsung Galaxy A52

دارای تراشه‌ی اسنپدراگون 720G
قادر به اجرای بازی‌‌های سنگین اندرویدی در تنظیمات متوسط یا بالاتر
امکان افزایش حافظه ذخیره‌سازی با کارت حافظه

در دل گوشی A52 تراشه‌ای به نام اسنپدراگون 720G قرار گرفته که ساخت شرکت کوالکام است و بر اساس لیتوگرافی 8 نانومتری ساخته می‌شود. این تراشه از پردازنده‌ای 8 هسته‌ای تشکیل یافته که پردازنده گرافیکی آدرنو 618 نیز آن را همراهی می‌کند. از نظر توان پردازشی باید گوشی A52 به راحتی از پس اجرای بازی‌های سنگین برخواهد آمد و تنها در اجرای بازی‌های سنگین روی بالاترین تنظیمات گرافیکی شاید با چالش‌هایی مواجه شوید.

سخت افزار گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A52

درواقع اگر به دنبال خرید گوشی هوشمندی هستید که امکانات مناسبی داشته باشد، اما نخواهید هزینه بسیاری را صرف خرید آن کنید، پیشنهادمان گوشی A52 است. محصول شرکت کره‌ای در سه ظرفیت حافظه رم به بازار عرضه شده که شامل 4، 6 و 8 گیگابایتی می‌شوند. برای حافظه ذخیره‌سازی نیز بسته به مدل می‌توانید به حافظه ذخیره‌سازی 128 یا 256 گیگابایتی دسترسی داشته باشید. در کنار ظرفیت‌های ذکر شده، گوشی A52 می‌تواند از کارت حافظه میکرو SD نیز پشتیبانی کند که یعنی امکان افزایش ظرفیت وجود دارد و نیازی به نگرانی در مورد محدودیت در ذخیره‌سازی اطلاعات مدنظرتان نخواهد بود.

دوربین Samsung Galaxy A52

دارای دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با امکاناتی مانند OIS و PDAF
  امکان فیلمبرداری 4k با دوربین اصلی و سلفی

بررسی دوربین گوشی هوشمند Samsung Galaxy A52

با وجود اینکه گوشی A52 در میان محصولات میان‌رده قرار می‌گیرد، اما امکانات جالبی نیز به همراه دارد که می‌توان به دوربین‌های توانمند اشاره کرد. در پنل پشتی گوشی A52 ماژولی قرار گرفته که شامل 4 دوربین می‌شود که متشکل می‌شوند از دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی، دوربین 5 مگاپیکسلی ماکرو و دوربین 5 مگاپیکسلی با قابلیت سنجش عمق.

نمونه عکس دوربین اصلی گوشی Galaxy A52

دوربین اصلی گلکسی A52 از امکاناتی مانند گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8، فاصله کانونی 26 میلی‌متری، سایز حسگر 1/1.7 اینچی، سایز پیکسل 0.8 میکرومتری، OIS و PDAF برخوردار است که اجازه می‌دهند بتوانید تصاویری باکیفیت و زیبا را ثبت کنید. مولفه‌هایی مانند برخورداری از بالانس نور سفید، طیف رنگی گسترده و زنده و شاداب بودن تصاویر باعث می‌شود ارزش خرید گوشی A52 افزایش یابد.

در کنار دوربین اصلی، سامسونگ از سه دوربین دیگر نیز برای ثبت تصاویر اولتراواید، ماکرو و پرتره استفاده کرده که هر یک به نوبه خود از عملکرد مطلوبی برخوردارند. البته برای ثبت تصاویر سلفی نیز از دوربینی 32 مگاپیکسلی استفاده می‌شود که نه‌تنها تصاویر زیبایی ثبت می‌کند، بلکه مانند دوربین اصلی قادر به ضبط ویدئوهای 4K نیز خواهد بود.

باتری Samsung Galaxy A52

دارای باتری با ظرفیت 4500 میلی‌آمپرساعت
پشتیبانی از سرعت شارژ 25 واتی
عمر مفید بالای باتری

برای روشن نگه داشتن دستگاه، سامسونگ از باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی در گوشی A52 استفاده کرده که در ادامه به ویژگی‌ها و عملکرد آن خواهیم پرداخت. باتری مدنظر از جنس لیتیوم پلیمر است و برای شارژ نیز از سرعت شارژ 25 وات پشتیبانی می‌کند. سامسونگ مدعی شده برای رسیدن میزان شارژ باتری گلکسی A52 از صفر به پنجاه درصد به 30 دقیقه زمان نیاز است.

بررسی باتری و شارژر گوشی موبایل Galaxy A52

زمان ذکر شده برای گوشی A52 رقم مناسبی به نظر می‌رسد؛ اما باید در نظر داشت که محصولاتی از شرکت‌های دیگر وجود دارد که سرعت شارژ بالاتری را پشتیبانی می‌کنند یا از امکانات بیشتری در زمینه شارژ دستگاه برخوردارند. از نظر عملکرد باید گفت باتری نسبتا بزرگ گلکسی A52 شما را در طول روز تنها نخواهد گذاشت و اجازه می‌دهد به مدت یک شبانه روز با هر بار شارژ دستگاه به شارژ مجدد آن نیاز نداشته باشید.

سخن آخر

در مجموع می‌توان گفت گلکسی A52 یکی از برترین مدل‌های سری A سامسونگ در سال 2021 بوده است و توانسته فروش بسیار خوبی را در سراسر دنیا برای شرکت کره‌ای رقم بزند. داشتن امکاناتی مانند دوربین اصلی و سلفی توانمند در عکاسی و فیلم‌برداری، تراشه‌ای که می‌تواند از پس هر کاری بر بیاید و طراحی ظاهری شیک و زیبا سبب شده تا خرید گوشی A52 را به شما پیشنهاد دهیم.

 

پرسش‌های متداول

قیمت گوشی A52 چقدر است؟

گلکسی A52 سامسونگ در میان گوشی‌های ارزان قیمت بازار قرار می‌گیرد که البته می‌توانید آن را به بهترین قیمت از کالاتیک خریداری کنید.

گلکسی A52 در چند ظرفیت به بازار عرضه می‌شود؟

گوشی A52 دارای سه ظرفیت حافظه رم 4، 6 و 8 گیگابایتی است و دو ظرفیت حافظه ذخیره‌سازی 128 و 256 گیگابایتی دارد.

مشخصات

مشخصات کلی
سال تولید
2021
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
سایز سیم کارت
سایز نانو (0.67 × 8.8 × 12.3 میلی‌متر)
رنگ بندی
مشکی (Awesome Black)، سفید (Awesome White)، بنفش (Awesome Violet)، آبی (Awesome Blue)
ویژگی‌های خاص
فبلت، دارای حسگر اثر انگشت، مقاوم در برابر آب، دوربین اصلی چهارگانه، دارای اسلات هیبریدی برای جایگذاری سیم کارت دوم یا کارت حافظه جانبی ، مناسب عکاسی سلفی، مناسب عکاسی
بدنه
ابعاد
8.4 × 75.1 × 159.9 میلی‌متر
وزن
189 گرم
جنس بدنه
پشت پلاستیک | فریم پلاستیک
استاندارد IP
IP67
سایر قابلیت‌های بدنه
دارای گواهینامه IP67 (مقاومت در برابر غوطه ور شدن در آب تا عمق یک متر به مدت 30 دقیقه و مقاومت کامل در برابر گرد و غبار)
صفحه نمایش
صفحه نمایش لمسی
خازنی چند لمسی (Multi Touch)
نوع صفحه نمایش
Super AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.5 اینچ
رزولوشن
(2400 × 1080) پیکسل
تراکم پیکسلی
407 پیکسل در هر اینچ
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
شدت روشنایی
800 نیت در حالت (HBM)
نسبت ابعاد صفحه نمایش
20:9
نسبت صفحه نمایش به بدنه
84.1 درصد
فناوری محافظت از صفحه نمایش
پوشش گوریلا گلس 5 (Corning Gorila Glass 5)
نرخ تازه سازی تصویر
90 هرتز
دوربین
دوربین
دوربین اصلی چهارگانه
کیفیت دوربین
5 + 5 + 12 + 64 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اصلی
دوربین اول 64 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/1.8، فاصله کانونی 26 میلیمتر - دوربین دوم 12 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.2 - دوربین سوم 5 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.4 - دوربین چهارم 5 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.4
کیفیت و سرعت فیلمبرداری
رزولوشن (2160 × 3840) 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه | رزولوشن (1080 × 1920) Full HD با سرعت 60 فریم بر ثانیه
سایر قابلیت‌های دوربین اصلی
قابلیت عکاسی HDR، دارای لنز اولتراواید با زاویه 123 درجه، دارای لنز واید، قابلیت عکس برداری ماکرو (Macro)، ضبط ویدئو با لرزشگیر الکترونیکی مبتنی بر ژیروسکوپ (gyro-EIS)، دارای حسگر سنجش عمق
دوربین سلفی
32 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
32 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.2، فاصله کانونی 26 میلیمتر، سایز سنسور 1/2.8 اینچ، سایز پیکسل 0.8 میکرومتر
سایر قابلیت‌های دوربین سلفی
قابلیت عکاسی HDR، کیفیت فیلمبرداری با رزولوشن (1080 × 1920) Full HD با سرعت 30 فریم بر ثانیه
پردازنده
تراشه (SOC)
Qualcomm SM7125 Snapdragon 720G (8 nm)
نوع پردازنده
64 بیتی
تعداد هسته پردازنده
8 هسته‌ای
فرکانس پردازنده مرکزی
2 هسته با سرعت 2.3 گیگاهرتز (Kryo 465 Gold) و 6 هسته با سرعت 1.8 گیگاهرتز (Kryo 465 Silver)
پردازنده گرافیکی
Adreno 618
حافظه
حافظه رم (Ram)
8 گیگابایت
ظرفیت حافظه داخلی
128 گیگابایت
امکانات نرم افزاری
سیستم عامل
اندروید 11
رابط کاربری
One UI 3.1
منوی فارسی
دارد
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
ویژگی های نرم افزاری
MMS | SMS | Push Mail | IM | ایمیل | مرورگر HTML5 | نمایش و ویرایش اسناد مایکروسافت آفیس | نمایش فایل‌های متنی PDF | برنامه ویرایش عکس و فیلم | پشتیبانی از انواع شبکه‌های اجتماعی | سرویس‌های گوگل شامل Google Search, Google Maps, Gmail و YouTube
ارتباطات
شبکه‌های ارتباطی
2G (GSM) | 3G (HSPA) | 4G (LTE)
نسل شبکه مخابراتی
4G
سرعت شبکه
HSPA با سرعت دانلود 42.2 مگابیت بر ثانیه و آپلود 5.76 مگابیت بر ثانیه
فناوری مکان یابی
GPS | GLONASS | GALILEO | BeiDou (BDS)
شبکه بی‌سیم Wi-Fi
Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac | Dual-Band | Hotspot
بلوتوث
نسخه 5.0
نوع درگاه ارتباطی
USB-C استاندارد 2.0
صدا
اسپیکر
دارد
خروجی صدا
جک 3.5 میلی‌متری صدا
جک 3.5 میلی‌متری صدا
دارد
باتری
باتری قابل تعویض
ندارد
نوع باتری
لیتیوم پلیمری
ظرفیت باتری
4500 میلی‌آمپر ساعت
سایر قابلیت‌های باتری
دارای قابلیت شارژ سریع 25 واتی (Fast Baterry Charging 25W)، دارای قابلیت شارژ سریع 50 درصد در 30 دقیقه (Fast Battery Charging)
سایر مشخصات
حسگرها
اثر انگشت زیر صفحه نمایش (Fingerprint, Under-display, Optical) | شتاب سنج (Accelerometer) | ژیروسکوپ (Gyroscope) | مجاورتی (Proximity) | قطب نما (Compass) | روشنایی (Light Sensor) | فشار سنج (Barometer) | حسگر اثر هال برای سنجش ورود و خروج ولتاژ (Hall Sensor)
اقلام همراه
دفترچه‌ راهنما | آداپتور شارژر | کابل شارژ USB-C | سوزن خارج کردن سیم کارت | کاور ژله‌ای

نظرات (27)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.
امیرعلی رضائیان | کاربر
06 خرداد 1402

سلام و خسته نباشید، دوستان من رنگ آبی این گوشی رو از فروشگاه محبوب کالاتیک خریداری کردم. من در زمان خرید این گوشی از چند فروشگاه اینترنتی موبایل محل سکونت قیمت گرفتم، خیلی جالب بود که خرید از کالاتیک با هزینه ارسال و بیمه و قاب و گلس و لوازم اضافی نسبت به خرید از نزدیکترین موبایل فروشی محل سکونتم حداقل 300 تا 400 هزار تومان به صرفه تره.

به شما هم پیشنهاد میدم خرید از مجموعه کالاتیک رو تجربه داشته باشید.

مصطفی | میهمان
03 آبان 1401

سلام، آیا باید شارژ رو جداگانه تهیه کرد ؟

پشتیبان سایت | مدیر سایت
03 آبان 1401

باسلام، دوست عزیز لطفاً از صفحۀ مشخصات کالا، قسمت اقلام همراه گوشی را مطالعه بفرمائید. کالا دارای شارژر در اقلام داخل جعبه می باشد.

محمد | میهمان
24 مهر 1401

من یکی خریدم بسیار خوبه، مخصوصاً در مورد مقاوم بودن در برابر آب. صدای خوبی داره و در کل همه چیزش خوبه، اینکه خیلی ها میگن فلانش چطوره این دیگه حرف به جایی نیست، حالا یک ثانیه دیرتر یا زودتر، شما کارتو انجام بده. بسیاری ازاین صحبتها توقع زیادی و ادعای بیخوده، شما ببین یه شرکت بااون عظمت داره یه چیزی تولید میکنه و چقدر برنامه چیده تا این جنس از اونطرف دنیا برسونه دست شما، بعد طرف میاد میگه اینش فلان بود اونش چنان، بسیاری از تکنولوژی هاشو ساعتها وقت گذاشتی تا بفهمی چیه.
من گوشی های دیگه هم داشتم و از این گوشی راضیم، بلکه فوق العادست.
تشکر از اهالی کالاتیک.

اصغر | میهمان
04 مرداد 1401

سلام، چرا نمی توان به گوشی SanDisk وصل کرد؟
ورودی و خروجی گوشی و فلش مموری با هم فرق می کند؟

علی | میهمان
25 اردیبهشت 1401

چند بار تا اومدیم بخریم تموم شده لطفاً موجودش کنید.

پشتیبان سایت | مدیر سایت
25 اردیبهشت 1401

باسلام، دوست عزیز همین مدل با ظرفیت 256/8 در سایت موجود می باشد.

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
پیشنهاد ویژه
محصول
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A52 دو سیم کارت ظرفیت 128/8 گیگابایت
کالاتیک
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
موجود در انبار کالاتیک
تومان