گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Z Fold3 5G تک سیم کارت ظرفیت 256/12 گیگابایت

Samsung Galaxy Z Fold3 5G Single SIM 256GB, 12GB Ram Mobile Phone

  • تعداد سیم کارت: تک سیم کارت
  • حافظه داخلی: 256 گیگابایت
  • حافظه رم: 12 گیگابایت
  • تراشه: Snapdragon 888 5G
  • فناوری صفحه نمایش: Dynamic AMOLED 2X
  • شبکه های ارتباطی: 2G, 3G, 4G, 5G
  • کیفیت دوربین: سه گانه 12 + 12 + 12 مگاپیکسل
  • ویژگی های خاص: دارای باتری لیتیوم پلیمری 4400 میلی آمپر ساعتی، صفحه نمایش 7.6 اینچی
برند:
ضمانت اصل بودن کالا
(5)

اطلاعات بیشتر

نقد و بررسی گوشی سامسونگ گلکسی Z fold 3 

جدیدترین گوشی تاشو سامسونگ با نام Z fold 3 در 27 اگوست 2021 به بازار عرضه شد. ما سعی داریم تا با با بررسی این گوشی به شایعات و ابهامات موجود در پیرامون آن پایان دهیم. گلکسی زد فولد 3 جدیدترین گوشی تاشوی سامسونگ است که بسیار قوی‌تر از نسل‌های قبل ظاهر شده است. مقاومت در برابر آب و گرفتن استاندارد IPX8، استفاده از پردازنده پرچم دار اسنپدراگون و بدنه مقاوم نشان از پیشرفتی چشم‌گیر در طراحی و ساخت این گوشی موبایل دارد که اغلب کاربران را ترغیب می‌کند تا برای یکبار هم که شده گلکسی زد فولد 3 را در دست بگیرند. بدون اغراق می‌توان گفت که این گوشی برای گیمرها طراحی شده است فقط کافی ست تا یکبار با آن کال آف یا پابجی بازی کنید تا لذت واقعی بازی در ابعاد بزرگتر را بچشید.
بدنه گلکسی زد فولد 3 نسبت به برادر کوچکتر خود (زد فلیپ 3) مقاوم‌تر و مستحکم‌تر به‌نظر می‌رسد تا خیال‌تان بابت سختی و دوام بدنه‌ی آن راحت باشد. نکته قابل توجه دیگر درباره Galaxy Z Fold3، دریافت گواهینامه IPX8 توسط آن است که نام این گوشی و Z Flip3 را به‌عنوان اولین گوشی های تاشوی دارای این استاندارد، جاودانه می‌کند. نمایشگر 7.6 اینچی Dynamic AMOLED 2X مانند یک تبلت کوچک، لذت بازی کردن و فیلم دیدن را دو چندان می‌کند. اگر بخواهیم درباره‌ی مشخصاتی که بیشتر مربوط به تاشو بودن گوشی است صحبت کنیم باید بگوییم که، صفحه نمایش خارجی یا بیرونی این گوشی تاشو 6.2 اینچ با با وضوح 832×2260 پیکسل است که نسبت به نسل قبلی خود تغییر چشمگیری نداشته است و در نگاه اول با یک نمایشگر کشیده مواجه می‌شویم، که خیلی خوشایند نیست. از ویژگی‌های سخت افزاری این گوشی می‌توان به پردازنده اسنپدراگون 888 با معماری 5 نانومتری ، پردازنده گرافیکی Adreno 660 و مودم داخلی 5G اشاره کرد که جزو نقاط قوت گوشی زد فولد 3 محسوب می‌شود. همچنین وجود رم نسل جدید LPDDR5 در سامسونگ Z fold 3 سبب سرعت پردازش و عملکرد بهتر دستگاه می‌شود. در کل گوشی زد فولد 3 نسبت به نسل قبلی خود یعنی زد فولد 2 پیشرفت قابل‌توجهی داشته و از متریال بهتر و با کیفیت‌تری در ساخت آن استفاده شده است. اما در بخش دوربین تقریبا همان ترکیب گذشته حفظ شده و تغییر خاصی مشاهده نمی‌شود. ماژول دوربین گوشی زد فولد 3 سامسونگ دارای 3 لنز عریض، فوق عریض و تله فوتو و فلش LED است که کیفیت تمام لنزها 12 مگاپیکسل است. یکی دیگر از تغییراتی که سامسونگ بر روی نسل جدید موبایل های تاشوی خود اعمال کرده، بهره‌گیری از سنسور سلفی زیر صفحه نمایش است که پیش‌تر از سوی برخی برندها مورد استفاده قرار گرفته بود. در ادامه به بررسی جرئیات بیشتر درباره گلکسی Z fold 3 خواهیم پرداخت.

نقد و بررسی گوشی سامسونگ Galaxy Z Fold3 5g-کالاتیک

طراحی و ساخت زد فولد 3

از نظر طراحی و کیفیت ساخت گلکسی زد فولد 3 نسبت به نسل قبلی خود بسیار مقاوم‌تر و بهینه‌تر شده است. سامسونگ Z fold 3 با بدنه مقاوم دارای استاندارد IPX8 است یعنی می‌تواند در عمق 1.5 متری آب به مدت 30 دقیقه دوام بیاورد. ابعاد زد فولد 3 در حالت باز 158.2×128.1× 6.4 میلی‌متر و در حالت تاشده 158.2× 128.1× 14.4 میلی‌متر است. این گوشی با وزن 271 گرمی خود، نسبتا سنگین ارزیابی می‌شود؛ البته با توجه به ابعاد و قابلیت تاشو بودن این گوشی، وزن آن قابل توجیه است. فریم  دور دستگاه از جنس آلومینیوم ساخته شده که به گفته سامسونگ، مستحکم‌ترین آلیاژی است که در ساخت گوشی ‌های موبایل به کار رفته است. این فریم کاملا مات طراحی شده که این مسئله، زیبایی زد فولد 3 را چند برابر کرده است. پنل جلوی گوشی گلکسی Z fold 3 در حالت تاشده، شیشه Gorilla Glass Victus و در حالت باز شده از جنس پلاستیک است. در بحث دوربین هم می‌توان تفاوت‌هایی را بین این گوشی و مدل نسل قبلی آن مشاهده کرد. ماژول دوربین زد فولد 3 با ظرافت خاصی، در سمت راست بخش بالایی قرار گرفته و بیرون‌زدگی کمتری دارد. در زیر گوشی، میکروفون مکالمه، یکی از اسپیکرها و درگاه شار Type-Cدیده می‌شود. مانند دیگر پرچمداران در این گوشی هم خبری از جک 3.5 میلی متری هدفون نیست. در قسمت بالایی گوشی هم اسپیکر دوم و میکروفون مکالمه وجود دارد. اسلات سیم کارت Z Fold 3 فقط جای یک سیم کارت دارد و بر خلاف دیگر گوشی های سامسونگ دو سیم کارت نیست.
زد فولد 3 در حالت تاشده کوچک و خوش دست است اما هنگامی که آن را باز کنید با دو نمایشگر روبرو می شوید که تصویر یک تبلت را برای شما تداعی می کند. گوشی زد فولد 3 در سه رنگ مشکی براق، مشکی مات و نقره ای طراحی شده که با طراحی خاص خود، جلوه‌ی زیباتری را به گوشی می‌دهد.

طراحی گوشی سامسونگ Galaxy Z Fold3 5g-کالاتیک

صفحه نمایش زد فولد 3

نمایشگر گلکسی زد فولد 3 نسبت به نسل قبلی خود ارتقا یافته و کیفیت بالاتری را ارائه می‌کند. بهره‌گیری از دو صفحه نمایش Dynamic AMOLED 2X، باعث بیش‌تر شدن لذت کار با گوشی می‌شود. نمایشگر داخلی 7.6 اینچی با تراکم پیکسلی 374 و رزولوشن 1768 x 2208 پیکسل تماشای فیلم و بازی کردن را دوچندان می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این نمایشگر می‌توان به رفرش ریت 120 هرتزی اشاره کرد که این نرخ بروزرسانی در کنار صفحه نمایش بزرگ، برای گیمرها جذابیتی ویژه دارد. پشتیبانی از HDR10+ و شدت روشنایی 1200 نیت از دیگر ویژگی‌های این نمایشگر است که این سطح روشنایی سبب می‌شود تا هنگام استفاده از گوشی در زیر نور آفتاب، دچار مشکل نشوید. صفحه نمایش خارجی زد فولد جدید سامسونگ، 6.2 اینچ قطر دارد و رزولوشن آن معادل 832‍×2268 پیکسل است که تراکم پیکسلی 387 ppi را برای آن به ثبت می‌رساند. تنها نقطه ضعف نمایشگر Galaxy Z Fold3، دیده شدن خطی است که در وسط آن جای گرفته و امکان خم شدن دستگاه را فراهم می‌کند. دوربین سلفی در Z Fold 3 زیر صفحه نمایش قرار گرفته است. وقتی صفحه تیره باشد، متوجه وجود دوربین سلفی نمی‌شوید و نمایشگر کاملا یکدست دیده می‌شود؛ اما در زمان سفید شدن تصویر، به راحتی می‌توانید پیکسل های روی دوربین سلفی را ببینید.

صفحه نمایش گوشی سامسونگ  Galaxy Z Fold3 5g-کالاتیک

دوربین زد فولد 3

دوربین گوشی سامسونگ Z Fold3 حداقل روی کاغذ، پیشرفت خاصی را نسبت به نسل پیشین نشان نمی‌دهد. 3 دوربین واید، تله‌فتو و اولتراواید که همگی دارای کیفیت 12 مگاپیکسل هستند، در کادری کشیده و در یک خط عمودی در کنار فلش LED جای گرفته‌اند. گشودگی دریچه دیافراگم دوربین واید، f/1.8 اعلام شده که توانایی بالای آن را در جذب نور به نمایش می‌گذارد. لرزش‌گیر اپتیکال و فوکوس خودکار تشخیص فاز، ویژگی‌های کلیدی این دوربین هستند. لنز تله‌فتو علاوه بر این قابلیت‌ها، امکان زوم اپتیکال 2 برابری را هم در اختیارتان قرار می‌دهد و با لنز اولتراواید این گوشی، از زاویه دید 123 درجه‌ای بهره‌مند خواهید شد تا مناظر شهری و طبیعی را در قالب یک عکس به تصویر بکشید. به طور کلی کیفیت تصاویر و عکس‌ها خوب و راضی کننده است.
زد فولد 3 قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه را دارد و علاوه بر آن، می‌توانید به ضبط ویدیوهای 1080p با سرعت 240 فریم بر ثانیه و حتی 720p@960fps بپردازید.
این موبایل تاشو دارای دو دوربین سلفی است که یکی از آن‌ها روی نمایشگر بیرونی قرار گرفته، 10 مگاپیکسلی است و کیفیت عکس‌های گرفته شده با آن، متوسط ارزیابی می‌شود. دوربین دوم که 4 مگاپیکسلی است در زیر صفحه نمایش جای داده شده و هنگام باز بودن گوشی می‌توان از آن استفاده کرد. کیفیت این دوربین در حد برقراری تماس‌های ویدیویی است و برای عکاسی سلفی بهتر است از دوربین سلفی بیرونی کمک بگیرید. دوربین سلفی Galaxy Z Fold3 قابلیت فیلمبرداری 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه را دارد.

دوربین گوشی سامسونگ Galaxy Z Fold3 5g-کالاتیک

سخت افزار زد فولد 3

همان‌طور که انتظار می‌رفت سامسونگ در پرچم دار تاشو خود از جدیدترین نسخه پردازنده یعنی اسنپدراگون 888 استفاده کرده است. این پردازنده 8 هسته ای از نوع Kryo 680 با قابلیت 5G و معماری 5 نانومتری، از نظر پردازشی بسیار پر قدرت است و برای انجام کارها و پردازش‌های سنگین آمادگی لازم را دارد. پردازنده گرافیکی Adreno 660 هم وظیفه پردازش‌های گرافیکی را در گوشی زد فولد 3 را بر عهده دارد. گلکسی زد فولد 3 با رم 12 و با دو حافظه داخلی 256 و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی مناسبی محسوب می‌شود و به همین دلیل سامسونگ اسلات اختصاصی کارت حافظه برای آن در نظر نگرفته است. حافظه داخلی این گوشی از نوع UFS 3.1 است که نسبت به نسل قبلی ارتقا یافته و سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات را افزایش داده است. 

سخت افزار گوشی سامسونگ Galaxy Z Fold3 5g-کالاتیک

نرم افزار زد فولد 3

گوشی زد فولد 3 هم مانند سایر گوشی های جدید سامسونگ از سیستم عامل اندروید 11 به همراه رابط کاربری One UI 3.1.1 بهره‌مند است. این رابط کاربری بسیار بهینه شده و امکان اجرای چند برنامه یا همان مولتی تسکینگ را راحت‌تر کرده است. علاوه بر این در این گوشی شما می توانید برای اجرای برنامه‌ها از تمام نمایشگر استفاده کنید، ویژگی که در هنگام اجرای برخی از برنامه ها در زدفولد 2 دیده نمی‌شد.

نرم افزار گوشی سامسونگ Galaxy Z Fold3 5g-کالاتیک

اسپیکر

گوشی Samsung Z fold 3 از نظر کیفیت صدا و اسپیکر بی نظیر است. این گوشی دارای اسپیکرهای استریو است که کیفیت و تفکیک صدای فوق العاده بالایی دارند. البته به دلیل قرار گیری اسپیکرها در لبه بالا و  پایین، صدا در یک خط از بالای گوشی و یک خط پایین، در محیط پخش می‌شود و به همین دلیل کاربران تصور کنند که صدا کم است و اسپیکر قدرت کافی را ندارد.

اسپیکر گوشی سامسونگ Galaxy Z Fold3 5g-کالاتیک

باتری

گوشی سامسونگ زد فولد 3 دارای باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4400 میلی آمپر ساعت است که نسبت به زدفولد 2 افت نامحسوسی داشته است. این گوشی از فناوری شارژ سریع 25 واتی و شارژ سریع وایرلس 11 وات بهره مند است. از دیگر ویژگی‌‌های باتری این گوشی قابلیت شارژ معکوس بی سیم 4.5 وات است. شارژدهی این گوشی در حالت استفاده‌های معمولی حدود 1 تا 1.5 روز است و زمان شارژ شدن زدفولد 3 حدود 60 تا 70 دقیقه است.

دوربین گوشی سامسونگ Galaxy Z Fold3 5g-کالاتیک

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم به بررسی طراحی و مشخصات فنی گوشی سامسونگ Z fold 3 بپردازیم. پرچمدار تاشوی سامسونگ با توجه به سخت‌افزار پرقدرت و نمایشگر کم‌نظیر، یکی از بهترین گزینه‌های برای گیمرهای موبایل است. از سوی دیگر، طراحی جسورانه‌ی زد فولد 3 کاربرانی را که به داشتن گوشی های خاص علاقه‌مند هستند، به‌سوی خود جلب می‌کند.
شما می توانید لیست بروز قیمت گوشی های سامسونگ را در کالاتیک مشاهده کرده و سپس اقدام به خرید گوشی کنید. گوشی زد فولد 3 سامسونگ برای آن دسته از افرادی که به گوشی های تاشو علاقه‌مند هستند، بسیار مناسب است. 

مشخصات

مشخصات کلی
تعداد سیم کارت
تک سیم کارت
سایز سیم کارت
سایز نانو (0.67 × 8.8 × 12.3 میلی‌متر)
رنگ بندی
مشکی (Phantom Black)، نقره ای (Phantom Silver)، سبز (Phantom Green)
ویژگی‌های خاص
پشتیبانی از قلم استایلوس، سیستم پرداخت آسان سامسونگ (Samsung Pay)، مجهز به دستیار هوشمند سامسونگ (Bixby Voice Assistant)، قابلیت Samsung DeX، مناسب عکاسی، مناسب بازی، پشتیبانی از باند فوق وسیع (UWB)
بدنه
استاندارد IP
IPX8
سایر قابلیت‌های بدنه
دارای استاندارد IPX8 (مقاوم در برابر آب تا عمق 1.5 متری به مدت 30 دقیقه)
جنس بدنه
پشت شیشه | فریم آلومینیوم
وزن
271 گرم
ابعاد
در حالت باز: 6.4 × 128.1 × 158.2 میلی‌متر | در حالت بسته: 14.4 × 67.1 × 158.2 میلی‌متر
صفحه نمایش
صفحه نمایش لمسی
خازنی چند لمسی (Multi Touch)
نوع صفحه نمایش
در حالت باز: Dynamic AMOLED 2X | در حالت بسته: Super AMOLED
اندازه صفحه نمایش
در حالت باز: 7.6 اینچ | در حالت بسته: 6.2 اینچ
شدت روشنایی
در حالت باز: 1200 نیت
فناوری محافظت از صفحه نمایش
در حالت بسته: پوشش گوریلا گلس ویکتوس (Corning Gorilla Glass Victus)
نرخ تازه سازی تصویر
120 هرتز
سایر قابلیت‌های صفحه نمایش
قابلیت دریافت چند لمس همزمان، پشتیبانی از استاندارد +HDR10
دوربین
دوربین
دوربین اصلی سه‌گانه
مشخصات دوربین اصلی
دوربین اول 12 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/1.8، فاصله کانونی 26 میلیمتر، سایز سنسور 1/1.76 اینچ، سایز پیکسل 1.8 میکرومتر - دوربین دوم 12 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.4 - دوربین سوم 12 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.2
فلش عکاسی
فلش LED
فناوری فوکوس
فوکوس خودکار تشخیص فاز دوگانه پیکسل (Dual Pixel PDAF)
لرزشگیر تصویر
لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS)
سایر قابلیت‌های دوربین اصلی
قابلیت عکاسی HDR، قابلیت فیلمبرداری با استاندارد +HDR10، دارای لنز واید و تله فوتو، لنز اولتراواید با زاویه 123 درجه، زوم اپتیکال 2 برابری، ضبط ویدئو با لرزشگیر الکترونیکی مبتنی بر ژیروسکوپ (gyro-EIS)
دوربین سلفی
در حالت باز: 4 مگاپیکسل | در حالت بسته: 10 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
در حالت باز شده: 4 مگاپیکسل با سایز پیکسل 1.0 میکرومتر - در حالت تا شده: 10 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.2، فاصله کانونی 26 میلیمتری، سایز سنسور 1/3 اینچ، سایز پیکسل 1.22 میکرومتر
سایر قابلیت‌های دوربین سلفی
قابلیت عکاسی HDR، دارای لنز واید، کیفیت فیلمبرداری با رزولوشن (4K (3840 × 2160 و (1080 × 1920) Full HD با سرعت 30 فریم بر ثانیه، ضبط ویدئو با لرزشگیر الکترونیکی مبتنی بر ژیروسکوپ (gyro-EIS)
کیفیت و سرعت فیلمبرداری
رزولوشن (2160 × 3840) 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه | رزولوشن (1080 × 1920) Full HD با سرعت 240 فریم بر ثانیه | رزولوشن (720 × 1280) HD با سرعت 960 فریم بر ثانیه
کیفیت دوربین
12 + 12 + 12 مگاپیکسل
پردازنده
تراشه (SOC)
Qualcomm SM8350 Snapdragon 888 5G (5 nm)
نوع پردازنده
64 بیتی
فرکانس پردازنده مرکزی
1 هسته با سرعت 2.84 گیگاهرتز، 3 هسته با سرعت 2.42 گیگاهرتز و 4 هسته با سرعت 1.80 گیگاهرتز
پردازنده گرافیکی
Adreno 660
تعداد هسته پردازنده
8 هسته‌ای
حافظه
حافظه رم (Ram)
12 گیگابایت
ظرفیت حافظه داخلی
256 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
ندارد
امکانات نرم افزاری
سیستم عامل
اندروید 12 (Snow Cone)
رابط کاربری
One UI 4.0
منوی فارسی
دارد
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
ویژگی های نرم افزاری
MMS | SMS | Push Mail | IM | ایمیل | مرورگر HTML5 | نمایش و ویرایش اسناد مایکروسافت آفیس | نمایش فایل‌های متنی PDF | برنامه ویرایش عکس و فیلم | پشتیبانی از انواع شبکه‌های اجتماعی | سرویس‌های گوگل شامل Google Search, Google Maps, Gmail و YouTube
ارتباطات
شبکه‌های ارتباطی
2G (GSM) | 3G (HSPA) | 4G (LTE) | 5G (SA/NSA/Sub6/mmWave)
شبکه بی‌سیم Wi-Fi
Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/6e/7 | Dual-Band | Wi-Fi Direct
نسل شبکه مخابراتی
5G
سرعت شبکه
HSPA با سرعت دانلود 42.2 مگابیت بر ثانیه و آپلود 5.76 مگابیت بر ثانیه | LTE-A نوع Cat 20 با سرعت دانلود 2000 مگابیت بر ثانیه و آپلود 200 مگابیت بر ثانیه | 5G با سرعت دانلود 5 گیگابیت بر ثانیه
فناوری مکان یابی
GPS | A-GPS | GLONASS | GALILEO | BeiDou (BDS) | QZSS
نوع درگاه ارتباطی
USB-C استاندارد 3.2
صدا
اسپیکر
استریو دوگانه
خروجی صدا
درگاه USB-C
جک 3.5 میلی‌متری صدا
ندارد
باتری
باتری قابل تعویض
ندارد
نوع باتری
لیتیوم پلیمری
ظرفیت باتری
4400 میلی‌آمپر ساعت
سایر قابلیت‌های باتری
دارای قابلیت شارژ سریع 25 واتی (Fast Baterry Charging 25W)، دارای قابلیت شارژ سریع بی سیم 11 واتی (Fast Baterry Charging 11W)، قابل استفاده به عنوان پاور بانک برای شارژ سایر دستگاه ها (Reverse wireless charging 4.5W)
سایر مشخصات
حسگرها
اثر انگشت جانبی (Fingerprint, Side-mounted) | شتاب سنج (Accelerometer) | ژیروسکوپ (Gyroscope) | مجاورتی (Proximity) | قطب نما (Compass)
اقلام همراه
دفترچه راهنما | آداپتور شارژر | کابل شارژ USB-C به USB-C

نظرات (4)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.
علی محمدی | میهمان
01 اردیبهشت 1401

سلام، این گوشی دو سیمکارت فیزیکی هم تولید شده.

پشتیبان سایت | مدیر سایت
01 اردیبهشت 1401

باسلام، دوست عزیز این گوشی دارای یک سیم کارت فیزیکی (Nano-SIM) و یک سیم کارت جاسازی‌شده (eSIM) می باشد.

علی محمدی | میهمان
01 اردیبهشت 1401

سلام،
دو سیمکارت با حافظه 512 رو خواهشاً تهیه بفرمایید.

پشتیبان سایت | مدیر سایت
01 اردیبهشت 1401

باسلام، دوست عزیز درخواست شما به واحد مربوطه ارجاع داده شد و در صورت امکان داخل سایت موجود می شود.

احمد غلامی | کاربر
15 مهر 1400

سلام. آیا این گوشی دوسیکارت هم داره؟ من دنبال دوسیمکارتش هستم.

امیرحسین قبله وردی | کاربر
27 اسفند 1400

سلام، من دارم دو سیمه فیزیکی هست.

Ahmad | میهمان
15 مهر 1400

سلام، دوسیم کارت کجا میشه گیرآورد؟ یا اصلا دوسیم تولید نشده؟

محمدرضا علوی | کاربر
07 بهمن 1400
سیم‌کارت اوّل نانو و سیم‌کارت دوّم جاسازی‌شده یا eSIM
نام eSIM به معنی «سیم جاسازی شده» (Embedded SIM) می باشد، یعنی سیم کارتی که مستقیما داخل یک گجت (روی بُرد) تعبیه شده و با این حساب eSIM را نمی‌توان خارج یا تعویض کرد.
ایمان | میهمان
16 اردیبهشت 1401

سلام، دوسیمکارت فیزیکی هم تولید شده و در بازار موجود هست.

پیشنهاد ویژه
محصول
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Z Fold3 5G تک سیم کارت ظرفیت 256/12 گیگابایت
کالاتیک
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
موجود در انبار کالاتیک
تومان