گوشی موبایل سامسونگ مدل (Galaxy S21 FE 5G (SM-G990E دو سیم کارت ظرفیت 256/8 گیگابایت

Samsung Galaxy S21 FE 5G (SM-G990E) Dual SIM 256GB, 8GB Ram Mobile Phone

  • تعداد سیم کارت: دو سیم کارت
  • حافظه داخلی: 256 گیگابایت
  • حافظه رم: 8 گیگابایت
  • تراشه: Exynos 2100
  • فناوری صفحه نمایش: Dynamic AMOLED 2X
  • شبکه های ارتباطی: 2G, 3G, 4G, 5G
  • کیفیت دوربین: سه گانه 12 + 8 + 12 مگاپیکسل
  • ویژگی های خاص: دارای نمایشگر 6.4 اینچی، مجهز به باتری لیتیوم یونی 4500 میلی آمپر ساعت
برند:
ضمانت اصل بودن کالا
(149)

اطلاعات بیشتر

آنباکس و بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S21 FE 5G

 

نقد و بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S21 FE 5G

قرار گرفتن عبارت FE (Fan Edition) در انتهای عنوان گوشی‌های سامسونگ به معنی ارائه نسخه‌ای اقتصادی از پرچم‌دار سری S  این شرکت است. با این حال، گلکسی S21 FE 5G ویژگی‌هایی دارد که با پس زدن برچسب FE، آن را به دستگاهی قابل‌توجه تبدیل می‌کند.

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S21 FE 5G

طراحی و ظاهر

گلکسی S21 FE 5G از نظر طراحی از مدل اصلی این سری پیروی می‌کند و در نگاه اول به‌سختی می‌توان آن را از Galaxy S21 5G تشخیص داد. اگرچه، با بهره‌گیری از صفحه نمایش بزرگتر، طول و عرض این نسخه کمی افزایش پیدا کرده؛ اما ضخامت آن ثابت باقی مانده است. وزن نسخه FE با افزایش 8 گرمی نسبت به ورژن استاندارد، به 177 گرم رسیده که با توجه به افزایش ابعاد دستگاه و ظرفیت باتری آن، کاملا منطقی به‌نظر می‌رسد. نکته مثبت در مورد طراحی گلکسی اس 21 FE، حفظ فریم آلومینیومی چشم‌نواز آن است.

نگاهی به 6 گوشی دستگاه

صفحه نمایشی باکیفیت و درخشان، 85.3 درصد از نمای جلویی سامسونگ S21 FE 5G را اشغال کرده و حسگر اثر انگشت اپتیکال را در زیر خود جای داده است. با قرارگیری دوربین سلفی در مرکز قسمت بالایی نمایشگر، تعادلی در طراحی ایجاد شده که هنگام عکاسی سلفی و تماس‌های ویدیویی به کمک کاربر می‌آید. قسمت پشتی دستگاه، میزبان دوربین سه‌گانه است که چیدمان آن مانند S21 به‌صورت خطی انجام شده است و در همان گوشه بالای سمت چپ و بیرون از کادر دوربین، فلش LED مشاهده می‌شود. سامسونگ کلیدهای کنترل صدا و پاور را در کناره سمت راست جای داده و لبه سمت چپ دستگاه را کاملا خالی نگه داشته، که این مسئله کار کردن با یک دست را آسان‌تر می‌کند. قسمت زیرین گوشی میزبان میکروفون، اسپیکر، درگاه  USB  Type-C و اسلات سیم‌کارت است و در بخش بالایی آن، حفره میکروفون خودنمایی می‌کند.

جنس و رنگ

خوشبختانه سامسونگ در ساخت نسخه FE از همان متریال و فرمول به‌کار رفته در S21 اصلی استفاده کرده که شامل فریم آلومینیومی، پنل پشتی پلاستیکی و پنل جلویی شیشه‌ای (گوریلاگلس ویکتوس) می‌شود. گواهی IP68 نیز مقاومت دستگاه در برابر گرد و غبار و آب را تایید می‌کند. این گوشی می‌تواند تا 30 دقیقه در عمق 1.5 متری آب دوام بیاورد؛ اما توصیه غول کره‌ای این است که از کار کردن با گوشی در ساحل یا استخر، خودداری کنید. گلکسی S21 FE در چهار رنگ سفید (White)، مشکی (Graphite)، یاسی (Lavender) و زیتونی  (Olive) تولید شده که سلیقه‌های مختلف را پوشش می‌دهد.
در مجموع؛ طراحی گلکسی S21 Fe به گونه‌ای است که هم راحت در دست جای می‌گیرد و هم از دست سر نمی‌خورد. ضمنا ابعاد جمع و جور دستگاه کمک می‌کند به‌راحتی آن را در جیب خود بگذارید.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S21 FE 5G

صفحه نمایش گوشی سامسونگ گلکسی S21 فن ادیشن

خیلی از کاربران، گوشی‌های سامسونگ را نه با سخت‌افزار پرقدرت و طراحی جسورانه، بلکه با نمایشگرهای باکیفیت‌شان می‌شناسند. پرچم دار اقتصادی کره‌ای با پیروی از همین قاعده، به صفحه نمایشی منحصر به فرد مجهز شده که تجربه‌ای کم‌نظیر را در اختیار کاربر می‌گذارد. رزولوشن نمایشگر 6.4 اینچی این گوشی، دارای 1080x2400 پیکسل است که تراکم پیکسلی 411 ppi را برای آن رقم می‌زند. نسبت تصویر 20:9 و بهره‌گیری از محافظ درجه یک Gorilla Glass Victus، از دیگر ویژگی‌های کلیدی Galaxy S21 FE هستند.

دریایی از رنگ‌ها

گلکسی اس 21 FE به صفحه نمایش فوق‌العاده باکیفیت Dynamic AMOLED 2X مجهز شده که نسبت به امولدهای معمولی، دقت رنگ بالاتری دارد. این پنل رنگ مشکی را واقعی نشان می‌دهد، طیف وسیعی از رنگ‌ها را به نمایش می‌گذارد و در بحث روشنایی؛ بهبودهایی را تجربه کرده است. نمایشگر چشم‌نواز این مدل با فضاهای رنگی DCI-P3 (حالت شاداب/Vivid mode) و sRGB (حالت طبیعی/Natural mode) مطابقت دارد که در هردو مورد، از دقتی مثال‌زدنی برخوردار است.

گیمینگ و تماشای فیلم

با توجه به اینکه گلکسی S21 FE گوشی رده‌بالایی محسوب می‌شود و باید توانایی انجام کارهای مختلف را داشته باشد، سامسونگ آن را به صفحه نمایشی با نرخ نوسازی 120 هرتز مجهز کرده است. نرخ لمس‌پذیری 120 هرتزی این نمایشگر هم در حالت بازی (Game Mode) به 240 هرتز می‌رسد تا این کهکشانی زیبا را به گزینه‌ای مناسب برای گیمینگ تبدیل کند. برخلاف دیگر گوشی های سری S21، نرخ نوسازی صفحه نمایش ورژن FE از نوع تطبیق‌پذیر نیست و خود کاربر باید به‌صورت دستی یکی از دو گزینه 60 یا 120 هرتز را در بخش تنظیمات صفحه نمایش انتخاب کند.
مشخصات و تکنولوژی‌های به‌کار رفته در نمایشگر S21 FE نشان می‌دهد این گوشی می‌تواند همراه خوبی برای گیمرهای موبایل باشد. از طرفی، به‌لطف بهره‌گیری از تکنولوژی HDR 10+، تماشای فیلم و سریال با این موبایل، لذتی وصف‌ناپذیر دارد.

قیمت گوشی سامسونگ گلکسی S21 FE 5G

دوربین گوشی سامسونگ Galaxy S21 FE

سامسونگ برای پایین آوردن قیمت گلکسی S21 FE، در مشخصات دوربین آن تغییراتی را اعمال کرده است. دوربین سه‌گانه S21FE از سه لنز واید، تله‌فتو و اولتراواید تشکیل شده که حسگر 8 مگاپیکسلی تله‌فتوی آن، با مدل 64 مگاپیکسلی به‌کار رفته در S21 تفاوتی چشم‌گیر دارد. لنز اصلی دوربین گلکسی S21 FE از نوع واید، 12 مگاپیکسلی و با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 است که وعده نورگیری خیلی خوبی را توسط سنسور می‌دهد. سنسور به‌کار رفته در این دوربین برای دستگاه‌های دارای چیپ اگزینوس، مدل S5K2LD ساخت خود سامسونگ است؛ درحالی‌که در نسخه مبتنی بر تراشه کوالکام، از سنسور IMX555 سونی استفاده شده است. هرسه دوربین Galaxy S21 FE، حالت عکاسی در شب (Night Mode) دارند؛ ضمنا برای دوربین‌های واید و اولتراواید، حالت حرفه‌ای (Pro Mode) هم پیش‌بینی شده است.

عکس های جذاب و پر از جزئیات

دوربین اصلی گلکسی S21 FE از تست‌های مختلفی سربلند بیرون آمده که دلیل این موفقیت، توانایی ثبت جزئیات فراوان با وضوح بالا و نویز بسیار ناچیز است. کنتراست عکس‌های ثبت شده توسط این دوربین بسیار بالاست و رنگ‌های آن جلای خاصی دارند. با این حال، رنگ‌ها صد در صد دقیق ارزیابی نمی‌شوند و کمی گرم‌تر از واقعیت به‌نظر می‌رسند. اما این مسئله چندان آزاردهنده نیست و پرچمدار خوش‌قیمت کره‌ای، گزینه‌ای ایده‌آل برای عکاسی (به‌خصوص در نور روز) محسوب می‌شود.
زاویه دید لنز اولتراوید Galaxy S21 FE عدد قابل‌توجه 123 درجه را نشان می‌دهد که برای عکاسی از مناظر طبیعی بسیار مناسب است. تمام ویژگی‌های مثبت لنز واید این گوشی مانند وضوح و جزئیات بالا و میزان نویز پایین، در لنز اولتراواید آن هم دیده می‌شود. قابلیت خاص لنز تله‌فتوی این موبایل هم بزرگ‌نمایی 3 برابری اپتیکال آن است که حتی در گوشی‌های پرچم‌دار برخی برندها قابل دسترسی نیست.
هرسه لنز دوربین اصلی گوشی سامسونگ عملکرد قابل‌قبولی دارند و امکان ثبت تصاویر جذاب و شفاف را در اختیار شما می‌گذارند. امکان فیلم‌برداری با کیفیت 4K@60fps، 1080p@240fps و 720p@960fps هم برای کاربرانی که به تولید محتوای ویدیویی می‌پردازند، ایده‌آل به‌نظر می‌رسد. ضمنا به‌کمک لرزش‌گیر اپتیکال، با گلکسی اس 21 FE می‌توان در هنگام عکاسی به شکار سوژه‌های متحرک پرداخت. از جمله قابلیت‌های دیگر این دوربین می‌توان به فوکوس خودکار تشخیص فاز (PDAF)، HDR و لرزشگیر الکترونیک (gyro-EIS) اشاره کرد.

سلفی‌های درخشان

نکته جالب توجه در مورد گلکسی S21 FE این است که دوربین سلفی آن نسبت به ورژن اصلی و حتی S21+ پیشرفت داشته و توانایی ثبت تصاویر با سایز بزرگ‌تر را دارد. دوربین 32 مگاپیکسلی واید با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 یعنی امکان ثبت یک سلفی خاطره‌انگیز در کنار تعداد زیادی از دوستان یا اعضای خانواده. در عکس‌هایی که توسط این دوربین ثبت می‌شوند، چهره‌ها حالتی طبیعی دارند؛ میزان نویز بسیار پایین و شفافیت تصویر متعادل است. ضمن اینکه از نظر اشباع رنگ، کنتراست و پویایی عکس‌ها نیز شاهد کیفیتی کم‌نظیر هستیم.

دوربین گوشی سامسونگ گلکسی S21 FE 5G

سخت‌افزار و عملکرد

در بحث سخت‌افزار، سامسونگ همان سیاست بهره‌گیری از دو چیپ مختلف برای بازارهای متفاوت (کوالکام برای آمریکا و چین، اگزینوس برای سایر کشورها) را در پیش گرفته و بر این اساس، نسخه موجود در ایران به تراشه Exynos 2100 مجهز شده است. این چیپست که در دیگر مدل های سری S21 هم به‌کار رفته، دارای پردازنده‌ای 8 هسته‌ای است که سریع‌ترین هسته پردازشی آن با فرکانس 2.84 گیگاهرتز کار می‌کند. اگرچه پردازنده گرافیکی Mali-G78 MP14 در مقایسه با Adreno 660 موجود در ورژن بازار آمریکا و چین، توان پردازشی پایین‌تری دارد، اما هیچ بازی یا اپلیکیشنی توانایی به چالش کشیدن قدرت آن را ندارد. بهره‌گیری از 8 گیگابایت رم و اختصاص 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، عملکرد روان Galaxy S21 FE را تضمین می‌کند.

هیچ ماموریتی غیرممکن نیست

براساس نتایج تست بنچمارک AnTuTu هر دو نسخه S21 FE، عملکردی تقریبا یکسان را به نمایش می‌گذارند. کسب امتیاز بالای 700000 در ورژن 9 انتوتو، پرچمدار کوچک سامسونگ را در جایگاهی بالاتر از مدل‌هایی مانند OnePlus Nord 2 و Xiaomi 11T قرار می‌دهد. ترکیب این سخت‌افزار قدرتمند با نمایشگری درجه یک، گلکسی اس 21 اف ای را به دستگاهی ایده‌آل برای گیمینگ، پردازش‌های گرافیکی و ادیت ویدیو تبدیل می‌کند.
اگزینوس 2100 برخلاف نسل‌های پیشین این تراشه، در هنگام اجرای بازی‌های سنگین، ثبات بالایی از خود نشان می‌دهد و از این نظر تفاوت چندانی با Snapdragon 888 ندارد. بنابراین با خیال راحت می‌توان وظایف گوناگون را به Galaxy S21 FE سپرد و از روان بودن عملکرد آن لذت برد. از اجرای بازی محبوب PUBG گرفته تا طراحی گرافیکی در اپلیکیشن پرکاربرد Canva، همه پردازش‌ها به‌راحتی انجام می‌شوند و دمای دستگاه ثابت باقی می‌ماند.

خرید گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S21 FE 5G

نرم‌افزار و رابط کاربری

در کنار بهره‌گیری از سخت‌افزار قدرتمند، مجهز شدن به جدیدترین سیستم عامل و رابط کاربری، قدرت و سرعت گلکسی S21 FE را بالا می‌برد. کره‌ای‌ها از همان ابتدا، اندروید 12 با رابط کاربری One UI 4 را برای این گوشی در نظر گرفتند تا احتمال ارائه آپدیت‌های بیش‌تر را برای آن بالا ببرند. امکان شخصی‌سازی منوها و آیکون‌ها، از جمله قابلیت‌های کلیدی رابط کاربری اختصاصی سامسونگ محسوب می‌شود. در One UI 4 قابلیت تاکید بر یک رنگ خاص مشاهده می‌شود که پیش از این در سیستم عامل ویندوز وجود داشت. بر این اساس، رنگ یا پالت رنگی مورد تاکید، باعث تغییر رنگ محیط کاربری (آیکون‌ها، منوها، دکمه‌ها و حتی تصویر پس‌زمینه) می‌شوند.
در آخرین ورژن رابط کاربری سامسونگ، ویجت‌های جدید با قابلیت‌های بیش‌تر، برای شخصی‌سازی و همچنین اموجی‌ها و گیف‌های تازه در کیبورد در دسترس کاربران قرار گرفته‌اند. در بحث حریم خصوصی هم پیشرفت‌هایی صورت گرفته و حالا راحت‌تر و بهتر می‌توانید دسترسی اپلیکیشن‌های مختلف را بررسی و کنترل کنید. در کل One UI 4 را می‌توان یک رابط کاربری زیبا و چشم‌نواز، امن و محافظ حریم خصوصی و همچنین روان و موثر معرفی کرد.

بررسی گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S21 FE 5G

باتری گوشی موبایل Samsung Galaxy S21 FE

سامسونگ برای S21 FE، باتری 4500 میلی‌آمپری را در نظر گرفته که ظرفیت آن 500 میلی‌آمپر از باتری نسخه اصلی بیش‌تر است. در صورت استفاده از شارژر 25 واتی باتری این اسمارت فون، در مدت زمان 30 دقیقه به 50 درصد از ظرفیت کامل خود خواهد رسید تا بیرون از خانه، کم‌تر با مشکل خالی شدن باتری مواجه شوید. سرعت شارژ وایرلس این دستگاه هم 15 وات است که در مقایسه با مدل‌های مشابه، قابل‌قبول ارزیابی می‌شود.
اگر در طول روز مکالمات تلفنی زیادی را پاسخ می‌دهید، این گوشی به همراه خوبی برای شما تبدیل می‌شود؛ چراکه توان تامین نیروی لازم برای 31 ساعت و 13 دقیقه مکالمه را دارد. در بحث وبگردی، میزان شارژدهی به 10 ساعت و 25 دقیقه محدود می‌شود و این مقدار در زمان پخش ویدیو به 16 ساعت و 33 دقیقه می‌رسد که عددی قابل‌توجه است.
* نتایج اعلام شده بر اساس تست سایت SmartViser است.

عملکرد گوشی موبایل Samsung Galaxy S21 FE

سخن پایانی

پرچم داران سامسونگ به‌خاطر مجهز شدن به قوی‌ترین سخت‌افزار و بهره‌گیری از جدیدترین تکولوژی‌ها، قیمت نسبتا بالایی دارند که این مسئله برای بسیاری از کاربران خوشایند نیست. اما گلکسی S21 FE با ویژگی‌هایی مانند دوربین باکیفیت، نمایشگر بی‌نظیر و سخت‌افزار قدرتمند می‌تواند همان پرچمدار سامسونگی باشد که دستیابی به آن، آسان به‌نظر نمی‌رسد.

مشخصات

مشخصات کلی
سال تولید
2022
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
سایز سیم کارت
سایز نانو (0.67 × 8.8 × 12.3 میلی‌متر)
رنگ بندی
سفید (White) | یاسی (Lavender) | زیتونی (Olive) | مشکی (Graphite) | سرمه‌ای (Navy)
ویژگی‌های خاص
فبلت | دارای حسگر اثر انگشت | دوربین اصلی سه گانه | مناسب بازی | مناسب عکاسی سلفی | مناسب عکاسی
بدنه
استاندارد IP
IP68
جنس بدنه
پشت شیشه | فریم آلومینیوم
وزن
177 گرم
ابعاد
7.9 × 74.5 × 155.7 میلی‌متر
صفحه نمایش
صفحه نمایش لمسی
خازنی چند لمسی (Multi Touch)
نوع صفحه نمایش
Dynamic AMOLED 2X
اندازه صفحه نمایش
6.4 اینچ
رزولوشن
(2400 × 1080) پیکسل
تراکم پیکسلی
411 پیکسل در هر اینچ
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
نسبت ابعاد صفحه نمایش
20:9
نسبت صفحه نمایش به بدنه
86.7 درصد
فناوری محافظت از صفحه نمایش
پوشش گوریلا گلس ویکتوس (Corning Gorilla Glass Victus)
نرخ تازه سازی تصویر
120 هرتز
سایر قابلیت‌های صفحه نمایش
پشتیبانی از استاندارد +HDR10 | صفحه نمایش همیشه روشن (Always-on display)
دوربین
دوربین
دوربین اصلی سه‌گانه
مشخصات دوربین اصلی
دوربین اول 12 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/1.8، فاصله کانونی 26 میلی‌متر | دوربین دوم 8 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.4، فاصله کانونی 76 میلی‌متر | دوربین سوم 12 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.2، فاصله کانونی 13 میلی‌متر
فلش عکاسی
فلش LED
فناوری فوکوس
فوکوس خودکار تشخیص فاز دوگانه پیکسل (Dual Pixel PDAF)
لرزشگیر تصویر
لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS)
سایر قابلیت‌های دوربین اصلی
دارای لنز واید و تله فوتو | زوم اپتیکال 3 برابر | دارای لنز اولترا واید با زاویه 123 درجه | قابلیت عکاسی HDR خودکار | پشتیبانی از قابلیت ضبط دوگانه (DUAL RECORDING) | قابلیت عکسبرداری پانوراما
دوربین سلفی
32 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
دوربین 32 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.2
سایر قابلیت‌های دوربین سلفی
دارای لنز واید با زاویه 81 درجه | قابلیت عکاسی HDR | کیفیت فیلمبرداری با رزولوشن (2160 × 3840) 4K با سرعت 30/60 فریم بر ثانیه
کیفیت و سرعت فیلمبرداری
رزولوشن (2160 × 3840) 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه | رزولوشن (1080 × 1920) Full HD با سرعت 240 فریم بر ثانیه | رزولوشن (720 × 1280) HD با سرعت 960 فریم بر ثانیه
کیفیت دوربین
12 + 8 + 12 مگاپیکسل
پردازنده
تراشه (SOC)
Exynos 2100 (5 nm)
نوع پردازنده
64 بیتی
فرکانس پردازنده مرکزی
1 هسته با سرعت 2.9 گیگاهرتز (Cortex-X1) | 3 هسته با سرعت 2.80 گیگاهرتز (Cortex-A78) | 4 هسته با سرعت 2.2 گیگاهرتز (Cortex-A55)
پردازنده گرافیکی
Mali-G78 MP14
تعداد هسته پردازنده
8 هسته‌ای
حافظه
حافظه رم (Ram)
8 گیگابایت
نوع حافظه رم
LPDDR5
ظرفیت حافظه داخلی
256 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
UFS 3.1
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
ندارد
امکانات نرم افزاری
سیستم عامل
اندروید 12 (Snow Cone)
رابط کاربری
One UI 4.0
منوی فارسی
دارد
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
ویژگی های نرم افزاری
MMS | SMS | Push Mail | IM | ایمیل | مرورگر HTML5 | نمایش و ویرایش اسناد مایکروسافت آفیس | نمایش فایل‌های متنی PDF | برنامه ویرایش عکس و فیلم | پشتیبانی از انواع شبکه‌های اجتماعی | سرویس‌های گوگل شامل Google Search, Google Maps, Gmail و YouTube
فرمت های پخش موسیقی
MP3 | M4A | 3GA | AAC | OGG | OGA | WAV | WMA | AMR | AWB | FLAC | MID | MIDI | XMF | MXMF | IMY | RTTTL | RTX | OTA
فرمت های پخش ویدئو
MP4 | WMV | MKV | XviD | H.263| H.264 | H.265
ارتباطات
شبکه‌های ارتباطی
2G (GSM) | 3G (HSPA) | 4G (LTE) | 5G (SA/NSA/Sub6)
شبکه بی‌سیم Wi-Fi
Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/6 | Dual-Band | Hotspot
فناوری NFC
دارد
نسل شبکه مخابراتی
5G
توضیحات بلوتوث
پشتیبانی از پروتکل‌های A2DP, LE
سرعت شبکه
HSPA با سرعت دانلود 42.2 مگابیت بر ثانیه و آپلود 5.76 مگابیت بر ثانیه | LTE-A نوع Cat 19 با سرعت دانلود 1600 مگابیت بر ثانیه و آپلود 200 مگابیت بر ثانیه
فناوری مکان یابی
GPS | A-GPS | GLONASS | BeiDou (BDS)
نوع درگاه ارتباطی
USB-C استاندارد 2.0 | قابلیت USB OTG
صدا
اسپیکر
استریو دوگانه
خروجی صدا
درگاه USB-C
جک 3.5 میلی‌متری صدا
ندارد
توضیحات تکمیلی صدا
خروجی صدا با کیفیت 32 بیت/384 کیلوهرتز
باتری
باتری قابل تعویض
ندارد
نوع باتری
لیتیوم یونی
ظرفیت باتری
4500 میلی‌آمپر ساعت
سایر قابلیت‌های باتری
دارای قابلیت شارژ سریع 25 واتی (Fast Baterry Charging 25W) | قابلیت شارژ بی سیم 15 واتی (Wireless Charging 15W) | قابلیت شارژ معکوس (Reverse wireless charging) | پشتیبانی از قابلیت Samsung Pay و Bixby | سازگار با فناوری (USB Power Delivery 3.0)
سایر مشخصات
حسگرها
اثر انگشت زیر صفحه نمایش (Fingerprint, Under-display, Optical) | شتاب سنج (Accelerometer) | ژیروسکوپ (Gyroscope) | مجاورتی (Proximity) | قطب نما (Compass) | روشنایی (Light Sensor)
اقلام همراه
دفترچه‌ راهنما | کابل شارژ USB-C | سوزن خارج کردن سیم کارت

نظرات (53)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.
امیر کریمی | کاربر
06 شهریور 1402

آیا گوشی سامسونگ S21 FE مدل 256 گیگ دارای شارژر می باشد؟

پشتیبان سایت | کاربر
11 شهریور 1402

داخل پک این محصول آداپتور موجود نمی باشد، در صورت تمایل می توانید آداپتور مناسب این کالا را از منوی کابل و شارژر در قسمت لوازم جانبی به سبد خرید خود اضافه بفرمایید.

مصطفی کریمی | کاربر
23 خرداد 1402
رنگ مشکی کی موجود میشه؟
محمدرضا علوی | کاربر
24 خرداد 1402

متاسفانه نمی توان زمان دقیقی را برای موجودی این رنگ از کالا ارائه داد، در صورت امکان در اولین فرصت مجدداً موجود خواهد شد.

نیلا مظلومی | کاربر
27 بهمن 1401

سلام، شرکت های گارانتی چه تفاوت هایی باهم دارن؟

محمدرضا علوی | کاربر
30 بهمن 1401

باسلام، دوست عزیز جهت اطلاع از قوانین و شرایط خدمات شرکت های گارانتی کننده می توانید به سایت شرکت گارانتی کننده مراجعه نمائید.

حسن راجعی | کاربر
30 دی 1401

سلام‌خسته نباشید خدمت کالاتیک عزیز، آیا میتوان از کالاتیک اقساط خریداری کرد ؟

محمدرضا علوی | کاربر
01 بهمن 1401

باسلام، دوست عزیز لطفاً از صفحه اصلی سایت قسمت خرید اقساطی را مطالعه بفرمایید.

سعید پورطیبی | کاربر
22 دی 1401

سلام، من ورژن ویتنام میخوام امکانش هست سفارش بزنم و ویتنام دریافت کنم؟

محمدرضا علوی | کاربر
22 دی 1401

باسلام، دوست عزیز با توجه به عدم دسته بندی گوشی های موجود در انبار بر اساس کشور سازنده، ارسال کالاها به صورت رندوم انجام می شود.

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • بعدی
پیشنهاد ویژه
محصول
گوشی موبایل سامسونگ مدل (Galaxy S21 FE 5G (SM-G990E دو سیم کارت ظرفیت 256/8 گیگابایت
کالاتیک
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
موجود در انبار کالاتیک
تومان