گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S22 Ultra 5G دو سیم کارت ظرفیت 256/12 گیگابایت

Samsung Galaxy S22 Ultra 5G Dual SIM 256GB, 12GB Ram Mobile Phone

  • تعداد سیم کارت: دو سیم کارت
  • حافظه داخلی: 256 گیگابایت
  • حافظه رم: 12 گیگابایت
  • تراشه: Snapdragon 8 Gen 1
  • فناوری صفحه نمایش: Dynamic AMOLED 2X
  • شبکه های ارتباطی: 2G, 3G, 4G، 5G
  • کیفیت دوربین: چهارگانه 12 + 10 + 10 + 108 مگاپیکسل
  • ویژگی‌های خاص: مجهز به صفحه نمایش 6.8 اینچی، باتری لیتیوم یونی 5000 میلی آمپر ساعت
برند:
ضمانت اصل بودن کالا
(41)

اطلاعات بیشتر

جعبه گشایی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S22 Ultra

نقد و بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S22 Ultra

شاید سامسونگ برای رقابت با تولیدکنندگان گوشی های میان رده و پایین رده حاضر باشد کیفیت محصولات ارزان‌قیمت خود را پایین بیاورد، اما بازار گوشی های پرچم دار جایی نیست که در آن، کره‌ای‌ها ذره‌ای انعطاف از خود نشان دهند. براین‌اساس، مدل‌های سری Galaxy S22، قابلیت‌های فراوان و کیفیت ساخت کم‌نظیری را به نمایش می‌گذارند که آن‌ها را به نمایندگان شایسته برند اول موبایل جهان تبدیل می‌کند. در این میان، گلکسی S22 Ultra به‌عنوان پرچم دار اصلی گوشی سامسونگ، امکانات سری Note را هم به کاربران ارائه می‌کند.

خرید گوشی S22 اولترا

طراحی و کیفیت ساخت

ظاهر گلکسی اس 22 اولترا، تقریبا هیچ شباهتی به دو مدل S22 و S22 Plus ندارد و به‌سختی می‌توان آن‌ها را اعضای یک خانواده معرفی کرد. درواقع ورژن اولترا، طراحی Galaxy Note20 Ultra 5G را در ذهن تداعی می‌کند؛ دستگاهی که جانشینی برایش معرفی نخواهد شد و باید این مدل را به‌عنوان نماینده خود بپذیرد. به هر صورت، این گوشی در ابعاد 8.9 × 77.9 × 163.3 میلی‌متر ساخته شده و وزن آن به 228 گرم می‌رسد تا با معیارهای امروزی، کمی بزرگ و سنگین ارزیابی شود. برخلاف دو مدل دیگر این خانواده که در نگاه اول، لبه‌های منحنی‌شان به چشم می‌آید، Galaxy S22 Ultra خطوط صاف و مستقیمی را به نمایش می‌گذارد که موجب تمایز آن می‌گردد.

طراحی گوشی گلکسی اس 22 اولترا

نگاهی به 6 گوشه دستگاه

صفحه نمایش 6.8 اینچی گلکسی اس 22 اولترا، 90.2 درصد از پنل جلویی را به خود اختصاص داده تا باریک بودن کناره‌ها، به خوش‌دست شدن دستگاه کمک کند. حسگر اثر انگشت در زیر این نمایشگر جای گرفته و دوربین سلفی در مرکز قسمت بالایی آن مشاهده می‌شود. در پنل پشتی، دوربین چهارگانه و فلش LED خودنمایی می‌کنند. در کناره سمت راست، دکمه‌های کنترل صدا و پاور قرار گرفته‌اند و در سمت چپ بدنه، هیچ پورت یا کلیدی دیده نمی‌شود. لبه پایین گوشی کمی شلوغ طراحی شده و وظیفه میزبانی از اسلات سیم‌کارت، میکروفون اصلی، اسپیکر استریو، پورت USB Type-C 3.2 و جایگاه قلم را بر عهده دارد. در لبه بالایی هم تنها میکروفون دوم جای داده شده است.

جنس و رنگ

پنل جلو و پشتی گلکسی S22 Ultra از شیشه فوق‌العاده مقاوم +Gorilla Glass Victus ساخته شده و فریمی از جنس آلومینیوم تقویت شده، آن را دربرگرفته است. بهره‌گیری از این متریال، ضمن بالابردن مقاومت دستگاه در برابر ضربه و خط و خش، به زیبایی و جذابیت آن افزوده است. دریافت گواهی IP68 ثابت می‌کند این گوشی در برابر گرد و غبار و 30 دقیقه غوطه‌ور شدن در آب به عمق 1.5 متر مقاوم است.

سامسونگ پرچمدار جذاب خود را در چهار رنگ شرابی (Burgundy)، سبز (Green)، سفید (Phantom White) و مشکی (Phantom Black) روانه بازار کرده و البته این امکان را هم در اختیار کاربران قرار داده تا سه رنگ خاکستری (Graphite)، آبی آسمانی (Sky Blue) و قرمز (Red) را از وبسایت رسمی این شرکت سفارش دهند.

صفحه نمایش گوشی Samsung Galaxy S22 Ultra

نمایشگر S22 Ultra تقریبا همه مشخصات صفحه نمایش نسل قبل را دارد، با این تفاوت که رزولوشن آن کمی پایین آمده، اما شدت روشنایی‌اش افزایش پیدا کرده است. بهره‌گیری از صفحه نمایش 6.8 اینچی از نوع Dynamic AMOLED 2X، همان چیزی است که کاربران انتظارش را می‌کشیدند. رزولوشن این صفحه 3088 × 1440 اعلام شده که تراکم پیکسلی 500 ppi را برای آن رقم می‌زند. شدت روشنایی 1750 نیت نیز امکان کار کردن با گوشی در شرایط نوری مختلف (حتی زیر تابش مستقیم آفتاب) را تضمین می‌کند. غول کره‌ای برای جلب رضایت گیمرها، گلکسی اس 22 اولترا را به نمایشگر 120 هرتزی مجهز کرده تا از پس اجرای انواع بازی‌های سنگین بربیاید.

نمایشگر سامسونگ اس 22 اولترا

روشنایی شگفت‌انگیز

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های نمایشگر S22 Ultra شدت روشنایی بسیار بالای آن است. از طرفی این مدل، رنگ مشکی را فوق‌العاده عمیق به نمایش می‌گذارد که این مسئله باعث بالا رفتن کنتراست و هرچه جذاب‌تر شدن تصاویر می‌شود. در تست وبسایت GSMArena، این گوشی از نزدیک‌ترین رقیب خود یعنی آیفون 13 پرو مکس، 200 نیت بیش‌تر روشنایی تولید کرده تا از این جهت، بهترین باشد. قابلیت تازه‌ای که در تنظیمات این دستگاه مشاهده می‌شود، «Extra Brightness» است که در صورت غیرفعال کردن روشنایی خودکار، در تنظیمات صفحه نمایش ظاهر می‌گردد. با بهره‌گیری از این گزینه، 300 نیت بیش‌تر آزاد می‌شود تا در مجموع، 829 نیت روشنایی در اختیار داشته باشید. در بحث روشنایی نمایشگر، عملکرد اس 22 اولترا با اختلافی ناچیز از دو عضو دیگر خانواده‌اش بهتر است.

غلظت زیاد رنگ‌ها

صفحه نمایش گوشی سامسونگ اس 22 اولترا

سامسونگ تلاش زیادی دارد تا در آخرین پرچم‌دار خود، قابلیت جدید Vision Booster را معرفی و تبلیغ کند. به کمک این ویژگی، نمایشگر توانایی بیش‌تری در مدیریت نور محیط پیدا کرده است. گوشی با بررسی تصویر به نمایش درآمده و بر اساس میزان نوری که به صفحه نمایش می‌رسد، غلظت رنگ و سایه را تنظیم می‌کند. بررسی گلکسی S22 Ultra نشان می‌دهد استفاده از ویژن بوستر، بیش از هر موقعیتی، در زیر نور مستقیم آفتاب تاثیرگذار است. اما گذشته از این قابلیت، باید به‌دقت رنگ بالای نمایشگر این گوشی اشاره کرد که در حالت عادی، رنگ‌ها را کاملا واقعی به نمایش می‌گذارد.

نرخ به‌روزرسانی تطبیق‌پذیر

همان‌طور که پیش‌ازاین گفتیم، نمایشگر Galaxy S22 Ultra، نرخ به‌روزرسانی 120 هرتز را ارائه می‌کند که برای انجام سنگین‌ترین وظایف هم کافی به نظر می‌رسد. البته جهت کاهش مصرف انرژی، این عدد تا 24 هرتز هم پایین می‌آید. غول کره‌ای در این بخش برای صفحه نمایش گوشی قدرتمند خود سنگ تمام گذاشته است. هنگام اجرای بازی‌های سنگین فریم ریت به حداکثر میزان، یعنی 120 هرتز می‌رسد؛ وقتی حین وبگردی، محتوای پویا به نمایش درمی‌آید این عدد روی 60 تنظیم می‌شود؛ در زمان تماشای فیلم هم با توجه به نرخ فریم خود ویدیو، نرخ به‌روزرسانی صفحه نمایش روی اعدادی مانند 24 یا 30 قرار می‌گیرد. چنین عملکردی، ضمن ارائه بالاترین و مناسب‌ترین کیفیت، مصرف باتری گوشی را هم به‌شدت پایین می‌آورد.

تمام ویژگی‌های صفحه نمایش پرچمدار سامسونگ، قدرت و کیفیت بی‌نظیر آن را تایید می‌کنند تا این دستگاه برای انجام کارهای مختلف مورد استفاده قرار بگیرد.

از تماشای فیلم و سریال گرفته تا تدوین ویدیو و کارهای گرافیکی، همگی لذت‌بخش خواهند بود و هیجان اجرای گیم‌ها، کم‌نظیر خواهد بود. نرخ به‌روزرسانی تطبیق‌پذیر، رزولوشن QHD و سازگاری با قلم S Pen، ویژگی‌هایی نیستند که به‌راحتی بتوانید آن‌ها را کنار هم (حتی در پرچمداران سامسونگ) پیدا کنید.

بررسی قلم گوشی Galaxy S22 Ultra

 

دوربین گوشی گلکسی اس 22 اولترا

یکی از مزیت‌های ورژن اولترای S22 نسبت به دو برادر کوچکش، بهره‌گیری از یک دوربین بیش‌تر در پشت دستگاه است. دوربین 108 مگاپیکسلی واید، 10 مگاپیکسلی پریسکوپی، 10 مگاپیکسلی تله‌فتو و 12 مگاپیکسلی اولتراواید، ترکیب تجهیزات عکاسی و فیلم‌برداری این موبایل را تکمیل می‌کنند.
دوربین واید با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8، توانایی بالایی در جذب نور دارد و در موقعیت‌های تاریک هم شما را ناامید نمی‌کند. امکاناتی مانند فوکوس خودکار تشخیص فاز (PDAF) و فوکوس خودکار لیزری (Laser AF) کار با این دوربین را آسان می‌کنند. ضمن اینکه با استفاده از قابلیت لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) به‌راحتی می‌توانید در حین حرکت از محیط اطراف خود فیلم یا عکس بگیرید. دو دوربین پریسکوپی و تله‌فتو، مخصوص بزرگ‌نمایی طراحی شده‌اند و به کمک آن‌ها می‌توانید از سوژه‌های حاضر در دوردست عکاسی کنید. ویژگی‌هایی مانند لرزش‌گیر اپتیکال و زوم 10 برابری، شما را در انجام این کار یاری خواهند کرد. با استفاده از دوربین اولتراواید هم می‌توانید از مناظر مختلف، تصاویری با زاویه دید 120 درجه ثبت کنید.

قابلیت های دوربین گوشی galaxy s22 ultra

تصاویر ثبت شده توسط دوربین اصلی Galaxy S22 Ultra، جزئیات زیادی دارند و محدوده پویایی وسیعی را به نمایش می‌گذارند. رنگ‌ها قوی و چشم‌نواز هستند، اما اغراق‌آمیز به نظر نمی‌رسند. در واقع سامسونگ موفق شده ضمن جذابیت بخشیدن به رنگ‌ها، دقت نمایش آن‌ها را حفظ کند که از این بابت باید عملکرد این کمپانی را ستایش کرد.
گلکسی S22 Ultra قابلیت ضبط ویدیو باکیفیت 8K و سرعت 24 فریم بر ثانیه را دارد. در صورت انتخاب رزولوشن 4K می‌توانید سرعت ضبط را تا 60 فریم بر ثانیه هم بالا ببرید. ضمن اینکه گزینه‌هایی مانند 1080p@240fps و 720p@960fps هم در دسترس شما قرار دارند.

دوربین سلفی

دوربین سلفی گوشی سامسونگ اس 22 اولترا

دوستداران عکاسی سلفی از گوشی جدید سامسونگ استقبال زیادی خواهند کرد. دوربین 40 مگاپیکسلی واید با دیافراگم f/2.2 و قابلیت فوکوس خودکار تشخیص فاز، دست این کاربران را برای ثبت تصاویر فردی و دسته‌جمعی باز می‌گذارد. علاوه بر این، می‌توان دوربین سلفی Galaxy S22 Ultra را برای ضبط ویدیوهای 4K@60fps مورد استفاده قرار داد.

سخت افزار گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S22 Ultra

برند اول موبایل جهان، بار دیگر طبق معمول و سیاست‌های گذشته، در ساخت پرچمدار خود از دو چیپست مختلف برای عرضه در بازار استفاده کرد؛ یک نسخه با Snapdragon Gen 1 به آمریکا و چین ارسال شد و نسخه دیگر با Exynos 2200 روانه سایر نقاط جهان شد. ورژن موجود در بازار ایران از تراشه اگزینوس 2200 بهره می‌برد که پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای با بیشینه سرعت 2.8 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Xclipse 920 (محصول کمپانی AMD) را در خود جای داده است.

اگرچه همکاری سامسونگ با AMD در بحث پردازش‌های گرافیکی بسیار جذاب به نظر می‌رسد، اما تردیدهایی را در مورد موفقیت این پروژه در کوتاه‌مدت به همراه داشته است.

گلکسی اس 22 اولترا در چهار نسخه، طراحی و ساخته شده که یکی از آن‌ها به 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. سه ورژن دیگر، همگی از 12 گیگابایت رم بهره می‌برند و به ترتیب 256 و 512 گیگابایت و البته 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی را در اختیار کاربر می‌گذارند. نوع حافظه داخلی UFS 3.1 است که بین گوشی‌های اندرویدی، سریع‌ترین نوع محسوب می‌شود.

تقریبا غیرممکن است تا چند سال آینده، بازی یا اپلیکیشنی وارد بازار شود که توانایی به چالش کشیدن این ترکیب سخت‌افزاری را داشته باشد. سنگین‌ترین گیم‌ها و نرم‌افزارهای گرافیک و تدوین به‌راحتی اجرا می‌شوند و مولتی تسکینگ به‌آسانی انجام می‌شود. علاوه بر این، حالا دیگر می‌توانید از امکانات قلم استایلوس هم استفاده کنید و به خلق آثار هنری مختلف بپردازید. با توجه به اینکه روی بدنه S22 Ultra فضای مخصوصی برای قرار دادن قلم تعریف شده، احتمالا علاقه‌مندان زیادی جذب این مدل زیبا و پرکاربرد شوند.

پردازنده و سخت افزار سامسونگ s22 ultra

نرم افزار

مطابق انتظار، پرچمدار سامسونگ از آخرین ورژن سیستم‌عامل اندروید بهره می‌برد. مجهز شدن به اندروید 12 و رابط کاربری One UI 4.1، سرعت و زیبایی فضای گوشی را بالا برده و باعث راحتی استفاده از آن می‌شود. حرکت در منوهای مختلف به‌آسانی انجام می‌شود و امکانات گرافیکی فراوان، به کمک کاربر می‌آیند تا به‌هیچ‌وجه از کار کردن با آن خسته نشود. البته، قابلیت‌های بی‌شمار شخصی‌سازی، تنها ویژگی‌های مثبت رابط کاربری Galaxy S22 Ultra نیستند و شما می‌توانید از مزایای هوش مصنوعی، کمال استفاده و لذت را ببرید. بسیاری از کارهای روزمره، توسط این گوشی راحت‌تر و سریع‌تر انجام می‌شوند؛ تنها کافی است به هوش مصنوعی و نرم‌افزارهای نصب شده روی آن، اعتماد کنید.

قابلیت های نرم افزاری سامسونگ اس 22 اولترا و one ui 4

باتری

درست مانند نسل قبل، سامسونگ برای ورژن اولترای پرچمدار خود، یک باتری لیتیوم یونی 5000 میلی‌آمپر ساعتی را در نظر گرفته است. البته این بار سرعت شارژ باتری از 25 وات به 45 وات رسیده که پیشرفتی قابل‌توجه به‌شمار می‌آید. ضمن اینکه در صورت تمایل می‌توانید از شارژ وایرلس 15 واتی هم استفاده کنید که در موقعیت‌های مختلف، کاربرد خاص خود را دارد. سرعت شارژ وایرلس معکوس S22 Ultra هم 4.5 وات اعلام شده که برای شارژ لوازم جانبی کوچک مانند هدفون، کافی به نظر می‌رسد.

باتری گوشی سامسونگ s22 الترا

جمع بندی

گوشی های سری S سامسونگ همواره پیشرو بازار محصولات اندرویدی بوده و اتفاقاتی تازه را رقم زده‌اند. سری نوت هم تقریبا کارکردی مشابه داشته و البته برای کاربران خاص، جذابیت بیش‌تری داشتند. حالا گلکسی S22 Ultra آمده تا بار مسئولیت هر دو سری را بر دوش بکشد. بهره‌گیری از سخت‌افزار قدرتمند و نمایشگر بی‌نظیر، این گوشی را آماده انجام هر وظیفه‌ای نشان می‌دهد. ضمن اینکه قلم مخصوص سامسونگ، همراه جدید شما در مسیر لذت‌بخش کار با این دستگاه است.

نقاط قوت گوشی گلکسی S22 Ultra

  • کیفیت ساخت بالا
  • نمایشگر AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتز
  • دوربین کم‌نظیر با زوم 10 برابری اپتیکال
  • سخت‌افزار فوق‌العاده قدرتمند
  • مجهز بودن به قلم حرفه‌ای
  • رابط کاربری جذاب و روان
  • گواهی IP68

نقاط ضعف گوشی گلکسی S22 Ultra

  • وزن نسبتا زیاد
  • عدم پشتیبانی از کارت حافظه

مشخصات

مشخصات کلی
سال تولید
2022
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
سایز سیم کارت
سایز نانو (0.67 × 8.8 × 12.3 میلی‌متر)
رنگ بندی
مشکی (Phantom Black)، سفید (Phantom White)، زرشکی (Burgundy)، سبز (Green)
ویژگی‌های خاص
فبلت، مجهز به حسگر اثر انگشت، مقاوم در برابر آب، مناسب عکاسی، مناسب عکاسی سلفی، مناسب بازی، سیستم پرداخت آسان سامسونگ (Samsung Pay)، پشتیبانی از قلم S Pen، پشتیبانی از سامسونگ DeX، پشتیبانی از قابلیت UWB
بدنه
استاندارد IP
IP68
سایر قابلیت‌های بدنه
دارای گواهینامه IP68 (مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار تا عمق 1.5 متر به مدت 30 دقیقه)
جنس بدنه
پشت شیشه | فریم آلومینیوم
وزن
228 گرم
ابعاد
8.9 × 77.9 × 163.3 میلی‌متر
صفحه نمایش
صفحه نمایش لمسی
خازنی چند لمسی (Multi Touch)
نوع صفحه نمایش
Dynamic AMOLED 2X
اندازه صفحه نمایش
6.8 اینچ
رزولوشن
(1440 × 3088) پیکسل
تراکم پیکسلی
521 پیکسل در هر اینچ
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
شدت روشنایی
1750 نیت در حالت (Peak)
نسبت ابعاد صفحه نمایش
2:1
نسبت صفحه نمایش به بدنه
90.2 درصد
فناوری محافظت از صفحه نمایش
پوشش گوریلا گلس ویکتوس پلاس (+Corning Gorilla Glass Victus)
نرخ تازه سازی تصویر
120 هرتز
سایر قابلیت‌های صفحه نمایش
قابلیت دریافت چند لمس همزمان، پشتیبانی از استاندارد +HDR10، صفحه نمایش همیشه روشن (Always On Display)
دوربین
دوربین
دوربین اصلی چهارگانه
مشخصات دوربین اصلی
دوربین اول 108 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/1.8، فاصله کانونی 23 میلی‌متر، دوربین دوم 10 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/4.9، دوربین سوم 10 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.4، دوربین چهارم 12 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.2، فاصله کانونی 13 میلی‌متر
فلش عکاسی
فلش LED
فناوری فوکوس
فوکوس خودکار تشخیص فاز (PDAF)
لرزشگیر تصویر
لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS)
سایر قابلیت‌های دوربین اصلی
دارای لنز واید، اولترا واید، لنز پریسکوپ تله فوتو (periscope telephoto)، دارای زوم اپتیکال سه برابر و 10 برابر، ضبط ویدئو با لرزشگیر الکترونیکی مبتنی بر ژیروسکوپ (gyro-EIS)، قابلیت عکاسی HDR خودکار، ضبط صدای استریو، قابلیت عکاسی پانوراما
دوربین سلفی
40 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
دوربین 40 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.2
سایر قابلیت‌های دوربین سلفی
قابلیت عکاسی HDR خودکار، دارای لنز واید، کیفیت فیلمبرداری با رزولوشن (2160 × 3840) 4K با سرعت 30/60 فریم بر ثانیه، قابلیت استفاده از هر دو دوربین در هنگام مکالمه تصویری (Dual Video Call)
کیفیت و سرعت فیلمبرداری
رزولوشن (4320 × 7680) 8K با سرعت 24 فریم بر ثانیه | رزولوشن (2160 × 3840) 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه | رزولوشن (1080 × 1920) Full HD با سرعت 240 فریم بر ثانیه | رزولوشن (720 × 1280) HD با سرعت 960 فریم بر ثانیه
کیفیت دوربین
12 + 10 + 10 + 108 مگاپیکسل
پردازنده
تراشه (SOC)
Qualcomm SM8450 Snapdragon 8 Gen 1 (4 nm)
نوع پردازنده
64 بیتی
فرکانس پردازنده مرکزی
1 هسته با سرعت 3.0 گیگاهرتز (Cortex-X2)، 3 هسته با سرعت 2.50 گیگاهرتز (Cortex-A710) و 4 هسته با سرعت 1.8 گیگاهرتز (Cortex-A510)
پردازنده گرافیکی
Adreno 730
تعداد هسته پردازنده
8 هسته‌ای
حافظه
حافظه رم (Ram)
12 گیگابایت
نوع حافظه رم
LPDDR5
ظرفیت حافظه داخلی
256 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
UFS 3.1
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
ندارد
امکانات نرم افزاری
سیستم عامل
اندروید 12 (Snow Cone)
رابط کاربری
One UI 4.1
منوی فارسی
دارد
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
ارتباطات
شبکه‌های ارتباطی
2G (GSM) | 3G (HSPA) | 4G (LTE) | 5G (SA/NSA/Sub6)
فرکانس شبکه 3G
HSDPA 850 /900/ 1900 / 2100
شبکه بی‌سیم Wi-Fi
Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/6e | Dual-Band | Wi-Fi Direct
فناوری NFC
دارد
نسل شبکه مخابراتی
5G
توضیحات بلوتوث
پشتیبانی از پروتکل‌های A2DP, LE
سرعت شبکه
HSPA با سرعت دانلود 42.2 مگابیت بر ثانیه و آپلود 5.76 مگابیت بر ثانیه | LTE-A نوع Cat 20 با سرعت دانلود 2000 مگابیت بر ثانیه و آپلود 200 مگابیت بر ثانیه | 5G با سرعت دانلود 5 گیگابیت بر ثانیه
فناوری مکان یابی
A-GPS | GLONASS | GALILEO | BeiDou (BDS)
نوع درگاه ارتباطی
USB-C استاندارد 3.2 | قابلیت USB OTG
صدا
اسپیکر
استریو دوگانه
خروجی صدا
درگاه USB-C
جک 3.5 میلی‌متری صدا
ندارد
توضیحات تکمیلی صدا
بلندگوهای تنظیم شده توسط کمپانی AKG | خروجی صدا با کیفیت 32 بیت/384 کیلوهرتز
باتری
باتری قابل تعویض
ندارد
نوع باتری
لیتیوم یونی
ظرفیت باتری
5000 میلی‌آمپر ساعت
سایر قابلیت‌های باتری
قابلیت شارژ سریع 45 واتی (Fast battery charging 45W)، دارای قابلیت (Reverse wireless charging 4.5W)، قابلیت شارژ سریع بی سیم 15 واتی (Fast Qi/PMA wireless charging 15W)، دارای قابلیت USB Power Delivery 3.0
سایر مشخصات
حسگرها
اثر انگشت زیر صفحه نمایش (Fingerprint, Under-display, UltraSonic) | شتاب سنج (Accelerometer) | ژیروسکوپ (Gyroscope) | مجاورتی (Proxmity) | قطب نما (Compass) | روشنایی محیط (Ambient Light) | فشار سنج (Barometer) | حسگر اثر هال برای سنجش ورود و خروج ولتاژ (Hall Sensor)
اقلام همراه
دفترچه‌ راهنما | کابل شارژ USB-C | سوزن خارج کردن سیم کارت | قلم S Pen

نظرات (31)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.
گلسا بهروزی | کاربر
22 تیر 1402

باسلام، من اولین خریدم از این فروشگاه بود گوشی خیلی زود به دستم رسید. با تشکر

محمدرضا زالی بوئینی | کاربر
14 تیر 1402

سلام وقت بخیر، بنده یکی ازمشتری های شما هستم میخواستم سفارش S22 الترا را بدم اگر ساخت ویتنام باشه.

محمدرضا علوی | کاربر
15 تیر 1402

محصولات مونتاژ کشور ویتنام در انتهای قسمت نام کالا درج می شود.

آرین پناه بحق | کاربر
05 بهمن 1401

من کلی جنس از شما میخرم امّا واقعاً این هزینه ارسالتون کمر آدمو میشکنه. چرا اینقدر بیمه بالا میزنید؟ یا اینکه با پیشتاز بفرستین خواهشاً. این‌گوشی که واسه من فرستادین کلا وزنش 500 گرمه امّا 240 هزارتومن هزینه ارسالش شده.

محمدرضا علوی | کاربر
17 خرداد 1402

بغیر از روش ارسال با پُست، روش های ارسال توسط تیپاکس و ماهکس بصورت پس کرایه بوده و هزینۀ ارسال نسبت به مسافت و ارزش کالا جهت بیمه توسط شرکت های فوق محاسبه می گردد.

سیدمحمدهادی حکیم | کاربر
01 بهمن 1401

سلام، بنده گوشی رو با نسخه اسنپدراگون می‌خوام چه باید کنم؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

محمدرضا علوی | کاربر
02 بهمن 1401

لطفاً قسمت مشخصات کالا را مطالعه بفرمایید، تراشه محصول Qualcomm SM8450 Snapdragon 8 Gen1 (4 nm) می باشد.

زانیار شانظری | کاربر
25 دی 1401

سلام، میخواستم این محصولو سفارش بدم فقط اگه نسخه اسنپ و مال ویتنامه بگین ممنون میشم.

محمدرضا علوی | کاربر
26 دی 1401

نسخۀ پردازنده اسنپ دراگون می باشد، با توجه به عدم دسته بندی گوشی های موجود در انبار بر اساس کشور سازنده، ارسال کالاها به صورت رندوم انجام می شود.

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • بعدی
پیشنهاد ویژه
محصول
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S22 Ultra 5G دو سیم کارت ظرفیت 256/12 گیگابایت
کالاتیک
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
موجود در انبار کالاتیک
تومان