اسپیکر قابل حمل هارمن کاردن مدل Go + Play

Harman Kardon Go + Play Portable Speaker

  • نوع اتصال: بی سیم، باسیم
  • رابط: بلوتوث، جک 3.5 میلیمتری صدا، پورت USB
  • ویژگی های خاص: حمل آسان، دارای توان خروجی 100 وات، بلوتوث نسخه 4.1، پخش موسیقی تا 8 ساعت، محدوده فرکانس 50 هرتز تا 20 هزار هرتز، مجهز به میکروفون داخلی دوگانه با قابلیت حذف نویز، پاسخگویی به تماس های دریافتی و برگزاری کنفرانس صوتی

ارسال کالا 24 ساعت کاری پس از ثبت سفارش انجام می‌شود.

برند:
ضمانت اصل بودن کالا
(11)

اطلاعات بیشتر

نقد و بررسی اسپیکر هارمن کاردن مدل go+play

برند هارمن کاردن یکی از برندهای بسیار معروف آمریکایی در زمینه طراحی و تولید لوازم صوتی است که چند سال اخیر توانسته با تولید اسپیکرهای قابل حمل بلوتوثی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشد و بسیار خوش بدرخشد. در اینجا ما قصد داریم به نقد و بررسی یکی از اسپیکرهای بلوتوثی پر فروش این برند، یعنی اسپیکر هارمن کاردن مدل go+play بپردازیم.

نکات مثبت:

  • حمل آسان به دلیل وزن پایین دستگاه
  • وضوح بالای صدا
  • طراحی متمایز و جذاب
  • باتری با ظرفیت بالا
  • عمق و بیس بالای صدا
  • کیفیت ساخت بالا

نکات منفی:

  • عدم پشتیبانی از Wi-Fi 
  • قیمت بالا
  • افت کیفیت در صدای بسیار بالا

نقد و بررسی اسپیکر هارمن کاردن

بررسی طراحی ظاهری اسپیکر Go + Play هارمن کاردن

  • طراحی ظاهری منحصر به فرد
  • مجهز به جدید‌ترین سیستم کنترل از راه دور
  • قابلیت قراردادن دستگاه در فضاهای مختلف

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد اسپیکرهای هارمن کاردن، طراحی ظاهری جذاب آن‌ها است. اسپیکر Go + Play  با بهره‌مندی از بدنه منحنی و طراحی ظریف و مینیمال توانسته نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند. به کمک دسته‌های قوسی در نظر گرفته شده برای این دستگاه به راحتی می‌توان این اسپیکر بلوتوثی 3.4 کیلوگرمی را حمل کرد. وجود نشانگر LED کوچک در بالای اسپیکر، اطلاعات لازم را در رابطه با باتری دستگاه می‌دهد و علاوه بر این موضوع، جذابیت دستگاه را چند برابر می‌کند. در رابطه با ابعاد این اسپیکر باید گفت، عرض  418 میلی متر، ارتفاع 212 میلی متر و عمق 192 میلی متری آن نشان دهنده ابعاد متناسب این دستگاه و امکان قرار دادن اسپیکر بلوتوثی هارمن کاردن در انواع فضا است.

برای کنترل این اسپیکر دکمه‌های پاور و تنظیم صدا وجود دارند که این دکمه‌ها در بالای محفظه دستگاه قرار دارد. دستگاه دارای یک کنترل از راه دور با برد عملیاتی 30 فوت و دارای فناوری RF است که کاربر می‌تواند به کمک آن کارهایی از قبیل: رد کردن موزیک، توقف پخش موزیک، پخش مجدد و غیره انجام دهد. 

طراحی اسپیکر هارمن کاردن

بررسی باتری اسپیکر Go + Play هارمن کاردن

  • امکان استفاده از دستگاه تا 8 ساعت
  • مجهز به پورت USB

باتری این اسپیکر با ظرفیت 22.2 وات ساعتی  که دارد می‌تواند تا 8 ساعت به صورت مداوم کار کند و این موضوع یکی از اصلی‌ترین دلایلی است که اسپیکر هارمن کاردن را از سایر اسپیکرهای قابل‌ حمل بازار متمایز کرده است. در قسمت زیرین اسپیکر بلوتوثی هارمن کاردن مدل Go + Play یک محفظه باتری مشاهده می‌شود که این محفظه 8 باتری سلول D را در خود جای می‌دهد . وجود پورت USB در پشت دستگاه به کاربر این امکان را می‌دهد تا اسپیکر را به راحتی شارژ کنید. همچنین یک ورودی 3.5 میلی‌متری aux و دکمه‌های بالایی دستگاه به شما امکان کنترل مستقیم صدا و پخش را می‌دهد.

رابط‌های کاربری دستگاه

  • مجهز به 4 پورت اتصال
  • پشتیبانی از بلوتوث 4.1

در پشت اسپیکر بلوتوثی Go + Play چهار پورت اتصال برای خروجی USB، ورودی برق AC، ورودی aux و خروجی S-Video تعبیه شده است. همچنین دسترسی اتصالات به کمک روکش پلاستیکی انعطاف پذیر برای جلوگیری از آلودگی و رطوبت پوشانده شده‌اند. همان‌طور که می‌دانید این اسپیکر یک اسپیکر قابل حمل بلوتوثی است و از بلوتوث نسخه 4.1 را پشتیبانی می‌کند و می‌تواند در کمترین زمان به دستگاه‌های مختلف متصل شده و موزیک را با کیفیت بسیار بالایی پخش کند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید به صورت هم‌زمان به کمک بلوتوث به سه دستگاه مختلف متصل شوید، مثلاً شما با این اسپیکر بلوتوثی می‌توانید با تلفن خود، تلفن همسرتان و رایانه خود به دستگاه وصل شوید و از قابلیت‌های آن بهره ببرید. 

رابط هارمن کاردن

بررسی قدرت صدای اسپیکر بلوتوثی

  • قدرت صدای بالا
  • تنظیم آسان صدا در اسپیکر

این اسپیکر بلوتوثی صدا را با وضوح و جزئیات و قدرت باس بالایی پخش می‌کند و می‌تواند همه را شگفت زده کند. با این حال، یک سری مشکلات در تنظیمات صدای دستگاه وجود دارد که ممکن است برخی کاربران با آن مواجه شوند. برای مثال تنظیم صدا در این دستگاه بسیار ابتدایی است و نمی‌توان در آن یک صدای حرفه‌ای دریافت کنیم. همچنین باس اسپیکر کمی آهسته است. وجود میکروفن دوگانه و قابلیت حذف نویز این دستگاه باعث شده تا بتوان از آن علاوه بر پخش موسیقی به عنوان وسیله‌ای برای اتصال تماس‌های تلفنی هم استفاده کرد. 

جمع بندی

در انتهای مطلب در رابطه با این اسپیکر هارمن کاردن باید گفت مواردی مانند: امکانات، طراحی ظاهری، کیفیت بالا و میزان ظرفیت شارژ و غیره مواردی هستند که باعث می‌شود بسیاری از افراد در خرید اسپیکر به سراغ این دستگاه بروند. اگر شما هم به دنبال یک دستگاه با کیفیت هستید و بالا بودن قیمت دستگاه برای شما اهمیت ندارد، خرید این اسپیکر هارمن کاردن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

سؤالات متداول

آیا هارمن کاردن برند خوبی است؟

برند هارمن کاردن یک برند آمریکایی است که چندین سال است باکیفیت‌ترین محصولات صوتی مانند اسپیکر، بلندگو و غیره را طراحی و عرض می‌کند و توانسته در این زمینه بسیار خوش بدرخشد. 

باتری این مدل اسپیکر بلوتوثی هارمن کاردن چقدر دوام می‌آورد؟

همان‌طور که در این مطلب گفتیم این مدل اسپیکر بلوتوثی هارمن کاردن می‌تواند تا 8 ساعت به راحتی دوام بیاورد و کار کند. 

اسپیکر go+play  هارمن کاردن چه زمانی عرضه شد؟

Harman/Kardon Go + Play  به عنوان یک اسپیکر بلوتوثی بسیار با کیفیت در اوایل  سال 2016 معرفی شد. 
 

مشخصات

مشخصات کلی
نوع کالا
اسپیکر
نوع اتصال
بی‌سیم، باسیم
بلوتوث
نسخه 4.1
جک 3.5 میلی‌متری صدا
دارد
ورودی کارت حافظه
ندارد
درگاه USB
دارد
وزن
3.43 کیلوگرم
ابعاد
181.5 × 211.5 × 417.5 میلی‌متر
مشخصات فنی
پاسخ فرکانس
50 هرتز تا 20 کیلوهرتز
حساسیت درایور
80 دسی‌بل
حداکثر توان خروجی
100 وات
سایر مشخصات
دارای میکروفون داخلی دوگانه با قابلیت حذف نویز، دارای دو عدد ساب ووفر 90 میلی‌متری و 2 عدد توییتر 20 میلی‌متری
باتری
ظرفیت باتری
22.2 وات ساعت
نوع باتری
لیتیوم یونی
منبع تغذیه
باتری داخلی، آداپتور شارژر
سایر قابلیت‌های باتری
مدت زمان پخش موسیقی 8 ساعت
مدت زمان شارژ
3 ساعت
سایر مشخصات
اقلام همراه
دفترچه راهنما | آداپتور شارژر
قابلیت اتصال همزمان به دو دستگاه
دارد
سایر قابلیت‌ها
دارای پوشش پارچه ای و دسته استیل ضد زنگ

نظرات (3)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.
سید حسین حسینی | کاربر
07 خرداد 1402

من بین Onyx Studio و جی بی ال گیر کرده بودم امّا بعد اینکه رفتم هر سه تاشونو تست کردم دیدم از لحاظ کیفیت که حدودا یکی هستن امّا این قدرت صدا و بیسی که داره دو برابر اونیکی هاست و نسبت به اندازش واقعاً صدای خوبی داره. راضیم و تو این رنج قیمت بنظرم بهترین انتخاب ممکنه، شکی توش نیست.

سحر سلیمی | کاربر
07 خرداد 1402

اگر اهل موسیقی هستید بهتون پیشنهاد میکنم، هارمن کاردن یه برند کاملا شناخته شده و با کیفیت هست.

سجاد کاویانی | کاربر
03 خرداد 1402

یه اسپیکر خفن و همه چیز تمومه که از هر لحاظ حرف برای گفتن داره و کیفیتش هم بینظیره.

پیشنهاد ویژه
محصول
اسپیکر قابل حمل هارمن کاردن مدل Go + Play
کالاتیک
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
موجود در انبار کالاتیک
تومان