جارو برقی شیائومی درما مدل DX115C

Xiaomi Deerma DX115C Vacuum Cleaner

  • ولتاژ ورودی: 220 ولت - 50 هرتز
  • قدرت: 600 وات
  • قابلیت های ویژه: دارای قدرت مکش 14000 پاسکال
برند:
ضمانت اصل بودن کالا
(1)

اطلاعات بیشتر

جاروبرقی شیائومی درما مدل DX115C

جاروبرقی که علاوه بر سبک و کاربردی بودن، قیمت مناسبی هم داشته باشد، می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل برای پاکیزگی هر محیطی به‌حساب بیاید. جاروبرقی DX115C با ویژگی‌های جذاب توسط شرکت درما، یکی از زیرمجموعه‌های کمپانی شیائومی به بازار عرضه شده که در ادامه به بررسی آن می‌‌پردازیم.

مشخصات کلی جاروبرقی شیائومی درما DX115C

طراحی و خصوصیات ظاهری

جارو برقی شیائومی درما مدل DX115C با طراحی ارگونومیک و زیبا به رنگ مشکی، همراه رنگ طلایی چشم نواز در آن باعث جذب کاربران به سمت خود می‌شود. این جارو با ابعاد 206.5 × 128 × 102 میلی‌متری در حالت ایستاده، امکان استفاده کاربر از آن را بدون خم‌ شدن فراهم می‌کند. این دستگاه از مواد PC و پلاستیک ABS مرغوب (با قابلیت ضدسایش) در برابر ضربه‌های فیزیکی احتمالی ساخته شده و 1800 گرم وزن دارد؛ بنابراین می‌توان آن را جزو جاروهای خوش‌دست و سبک به شمار آورد. سیم 5 متری تعبیه شده برای جاروبرقی شیائومی درما، این توانایی را به شما می‌دهد تا به‌راحتی تمامی گوشه و کنار‌های محیط اطراف خود را تا شعاع 6 متری تمیز کنید. با جدا کردن لوله جارو می‌توانید دستگاه را در درست گرفته و با استفاده از سری‌های مختلف به نظافت سطوحی مانند مبل و کابینت بپردازید.

خرید جاروبرقی شیائومی درما DX115C

سه سری مختلف

سه برس مختلف همراه جاروبرقی شیائومی DX115C جهت نظافت سطوح گوناگون قرار داده شده است:

  1. هنگامی‌که جاروبرقی را به‌صورت عصایی (ایستاده) استفاده می‌کنید، می‌توانید با استفاده از برس صاف و چرخ‌دار آن، مانند جارو برقی‌های معمولی، کف زمین و یا زیر مبلمان را جارو کنید. این برس با قرارگیری در زاویه 90 درجه، نظافت را برای شما آسان‌تر می‌کند.
  2. برس دایره‌ای شکل جهت ازبین‌ بردن گرد و غبار‌های ریز از روی سطوح پارچه‌ای، مانند رویه مبلمان و تخت به کار برده می‌شود.
  3. در حالت سوم شما می‌توانید با استفاده از برس مخصوصی که همراه دستگاه ارائه شده، به نظافت درزهای مبل، کیبورد لپ‌تاپ و دیوار‌ها بپردازید. عرض 1 سانتی‌متری دهانه این برس کمک می‌کند شکاف‌های باریک را هم بدون دردسر تمیز کنید.

قیمت جاروبرقی شیائومی درما DX115C

مخزن زباله

تمامی زباله‌های جمع‌آوری شده توسط جارو برقی درما DX115C، در مخزنی با حجم 1.2 لیتر جمع می‌شود که در مقایسه با مخزن جاروهای ایستاده دیگر بسیار مناسب می‌باشد. شما می‌توانید با حداقل تماس با زباله‌ها، آن را باز کرده و خالی کنید و پس از شست‌وشو، دوباره در محل خود قرار دهید.

فیلتر گرد و غبار

گرد و غبار‌های ریز پخش شده در محیط حین نظافت، می‌تواند به دستگاه تنفس آسیب وارد کند؛ جارو برقی شیائومی Deerma DX115C مجهز به سیستم فیلتر پیشرفته و قابل شست و شوی هپا (HEPA) بوده که قادر است، مانع از ورود 99.9% باکتری‌ها و مواد‌ مضر به داخل محیط شود. از دیگر فیلتر‌های به کار رفته در این دستگاه می‌توان به فیلتر اسفنجی، برای جذب گرد و غبار‌های ریز اشاره کرد.

عملکرد جارو برقی شیائومی درما DX115C

موتور و فرکانس صدا

ولتاژ موردنیاز جاروبرقی درما 220 ولت و موتور قدرتمند استفاده شده برای این جاروبرقی دارای توان 600 وات و از جنس مس است. موتور‌های ساخته شده از جنس مس به دلیل عملکرد و دوام بالایی که دارند، مناسب برای کارکرد‌های طولانی هستند. سیستم خنک‌کننده به کار برده شده در موتور این جارو، باعث بهتر شدن عملکرد آن و بهره بردن از حداکثر قدرت مکش 1400 پاسکالی آن می‌شود که پاکیزگی محیط اطرافتان را به شما هدیه می‌کند. ضمنا این دستگاه کمتر از 76 دسی‌بل صدا تولید می‌کند و مانع شنیدن صدای زنگ درب و یا صدای زنگ تلفن نخواهد شد.

قابلیت های جاروبرقی شیائومی درما DX115C

مشخصات

مشخصات محصول
طول کابل
5 متر
ابعاد
206.5 × 128 × 102 میلی متر
وزن
1800 گرم
ولتاژ ورودی
220 ولت
سایر توضیحات
دارای مخزن 1.2 لیتری، مجهز به فیلتر HEPA جهت مانع شدن از پخش باکتری و ایجاد آلرژی، فیلتر قابل شستشو، دارای سه براش مختلف، جنس محصول ABS PC، درجه خلاء بیش از 15KPa

نظرات (1)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.
مسعود | میهمان
23 آذر 1400

بسیار خوب و کاربردی، انتظار همچنین کیفیتی رو نداشتم. فقط چون فیلتر چند وقت یک بار باید تعویض شود لطفاً فیلتر را هم موجود کنید.

پیشنهاد ویژه
محصول
جارو برقی شیائومی درما مدل DX115C
کالاتیک
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
موجود در انبار کالاتیک
تومان