دستگاه تصفیه کننده هوا شیائومی 3H مدل AC-M6-SC

Xiaomi AC-M6-SC Mi Air Purifier 3H

  • ولتاژ: 240 - 100 ولت
  • فرکانس: 60 - 50 هرتز
  • اتصالات: Wi-Fi IEEE 802.11 b/g/n 2.4 GHz
  • حجم هوای خروجی: 380 متر مکعب بر ساعت
  • ویژگی های خاص: توان خروجی 38 وات، دارای فیلتر 360 درجه سه لایه HEPA، دارای چراغ LED برای نمایش وضعیت میزان آلودگی، مجهز به سنسور لیزری PM، میزان کارایی محدوده تحت پوشش 126 متر مکعب بر ساعت، بلندی صدا در حالت خواب 32 دسی بل
برند:
ضمانت اصل بودن کالا
(1)

اطلاعات بیشتر

دستگاه تصفیه کننده هوا شیائومی 3H

آلودگی به شکل‌های مختلف، سلامت انسان را تهدید می‌کند. از گرد و غبار و آلاینده‌های سمی گرفته تا ویروس‌ها و میکروب‌ها که می‌توانند از طریق جریان هوا انتقال پیدا کنند و موجب ابتلای افراد به انواع بیماری‌های ریوی و تنفسی شوند. در محیط‌های سر‌بسته مثل منازل و ادارات، امکان ابتلا به بیماری افزایش می‌یابد و استفاده از دستگاه تصفیه هوا می‌تواند بسیار مفید باشد. شرکت شیائومی تولید کننده انواع تصفیه کننده هوا، به تازگی محصولی را به بازار عرضه کرده که در مقایسه با دستگاه‌های مشابه بسیار کارآمد بوده و از عملکرد مناسبی نیز برخوردار است.
عوامل و آلودگی‌های مختلفی در محل زندگی شما وجود دارد که شما آن‌ها را نمی‌بینید اما سلامت تنفس خانواده شما را به خطر می‌اندازند. انتشار مداوم گاز فرمالدئید از مبلمان، بوی نامطبوع از مواد غذایی آشپزخانه، باکتری‌ها و ویروس‌ها، گرده گل، آلودگی ناشی از حیوانات خانگی، همچنین سایر آلرژن‌ها و گاز‌های مضر معلق در هوا جزو این آلایندگی‌ها محسوب می‌شوند.

دستگاه تصفیه هوا شیائومی 3ا

طراحی و ابعاد تصفیه کننده هوا شیائومی

دستگاه Xiaomi Air Purifier 3H، از نظر ظاهری به شکل مکعب مستطیل و به صورت ایستاده است و فن تصفیه هوا در قسمت بالایی آن تعبیه شده است. ابعاد آن 240 × 240 × 520 میلی‌متر (در حد کاغذ A4) و وزن آن 4800 گرم است و با طراحی مدرن خود می‌تواند بدون برهم زدن دکوراسیون داخلی در هر گوشه از منزل قرار بگیرد. این دستگاه دارای قابلیت تصفیه هوا با نرخ 380 متر مکعب در ساعت است که در مقایسه با نسل قبل 22 درصد بهبود عملکرد داشته است. همچنین 6330 لیتر هوای تمیز و تصفیه شده در هر دقیقه تولید می‌کند که به نسبت حجم و اندازه دستگاه، مقدار قابل توجهی است. فضای مناسب برای بهترین عملکرد تصفیه کننده 26 تا 45 متر مربع پیش بینی شده است.

وییگی های دستگاه تصفیه هوا شیائومی 3h

فیلتر هوای استفاده شده به صورت استوانه‌ای 360 درجه و سه لایه (از نوع HEPA) است که قابلیت جذب کوچکترین ذرات معلق در هوای محیط را دارد.

  • لایه اول: گرد و غبار، موی انسان و حیوانات خانگی، الیاف و سایر ذرات موجود در هوا را جذب می‌کند. 
  • لایه دوم: از یک فیلتر با کارایی بالاتر تشکیل شده است که به طور مؤثر 99.97 درصد از باکتری‌ها، ویروس‌ها، دود سیگار، PM2.5 (ذرات ریزی هستند که اندازه آن ها کمتر از 2.5 میکرون یعنی 100 برابر کوچک‌تر از قطر موی انسان است و عامل اصلی آلودگی هوا هستند)، گرده گیاهان، آلودگی ناشی از حیوانات خانگی، و سایر مواد حساسیت‌زای کوچک به اندازه 0.3 میکرون را از هوا حذف می‌کند. همچنین برای ذرات ریزتر 0.1 میکرون موثر است.
  • لایه سوم: فیلتر کربن فعال است که فرمالدئید، VOCS (ترکیبات آلی فرار: مواد شیمیایی هستند که به‌سادگی بخار و تبدیل به گاز می‌شوند و سرطان زا هستند) و سایر گازهای خطرناک را جذب می‌کند.

فیلتر دستگاه تصفیه هوا شیائومی ac-m6-sc

کاربرد و قابلیت‌ها تصفیه هوا شیائومی 3H

این دستگاه دارای سنسور PM لیزری با دقت بالاست که حتی کوچک‌ترین آلودگی‌ها و ذرات میکروسکوپی را تشخیص می‌دهد و تغییرات کیفیت هوای اتاق را گزارش می‌کند. همچنین دارای سه حالت: دلخواه با تعیین زمان روشن و خاموش شدن دستگاه Favorite mode))، حالت خواب با صدای کمتر  (Sleep mode) و حالت خودکار  (Auto mode)است که در این حالت عملیات تصفیه هوا به صورت مؤثرتر انجام می‌شود. سرعت فن دستگاه نیز روی سه درجه کم، متوسط و زیاد تنظیم می‌شود. 
دستگاه تصفیه کننده هوای شیائومی، دارای صفحه نمایش OLED لمسی است که به کمک آن تمامی اطلاعات را در یک نگاه می‌توان مشاهده کرد. علاوه بر این موارد، سلامتی و کیفیت هوا را در سه دایره با سه رنگ مختلف نمایش می‌دهد که در ادامه توضیح داده شده است:

  1. در صورتی که PM2.5 کمتر از 75 میکروگرم بر متر مکعب باشد، حلقه به رنگ سبز و نشان‌دهنده هوای سالم است.

  2. اگر PM2.5 بین 75 تا 150 باشد، حلقه نارنجی و به معنی وضعیت نامناسب هوا برای گروه‌های حساس است.
  3. PM2.5 بیش از 150 میکروگرم بر متر مکعب به معنی وضعیت هوای پرخطر و آلوده بوده و با حلقه قرمز رنگ نمایش داده خواهد شد.

این دستگاه قابلیت اتصال به wifi و کنترل از راه دور توسط اپلیکیشن Mi Home را دارد و با پشتیبانی از دستیار گوگل، کنترل هوشمند صوتی را امکان‌پذیر می‌کند. شما می‌توانید از طریق تلفن خود، زمان روشن و خاموش شدن آن را تنظیم کرده و همواره کیفیت هوای منزل‌تان را بررسی کنید.

صفحه نمایش دستگاه تصفیه هوا شیائومی

مصرف انرژی و راندمان

نکته جالب توجه در مورد دستگاه‌ تصفیه هوا AC-M6-SC، بهره‌گیری از موتوری با راندمان بالا و توان مصرفی 38 وات است که  حتی اگر 24 ساعت شبانه روز هم روشن بماند، هر روز تا یک کیلو وات ساعت انرژی مصرف می‌کند که از یک لامپ کم‌مصرف نیز کمتر است. علاوه بر این، تصفیه کننده هوای شیائومی با توجه به پیشرفت عملکرد، بسیار کم صداست و در حالت خواب، تنها 32 دسی‌بل صدا تولید می‌کند و خواب راحت با تنفس هوای تمیز را برای شما به ارمغان می‌آورد. 
در آخر توصیه می‌شود هر ماه یکبار، از تمیزی فیلتر هوا برای تصفیه هوای بهتر اطمینان حاصل کنید.

مشخصات

مشخصات محصول
ابعاد
520 × 240 × 240 میلی متر
وزن
4800 گرم
جنس بدنه
پلاستیک ABS
صفحه نمایش
OLED
سایر قابلیت ها
مقدار هوای تصفیه شده: 6330 لیتر در دقیقه، کاربرد لایه های فیلتر: لایه اول جذب ذرات ریز موجود در هوا، لایه دوم جذب 99.97 درصد از باکتری ها و سایر مواد حساسیت زا و لایه سوم جذب ترکیبات آلی و گازهای سمی، سازگار با دستیارهای صوتی هوشمند و نرم افزار Mi Home
اقلام همراه
دفترچه راهنما، سیم برق 1.5 متری، فیلتر HEPA

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.
پیشنهاد ویژه
محصول
دستگاه تصفیه کننده هوا شیائومی 3H مدل AC-M6-SC
کالاتیک
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
موجود در انبار کالاتیک
تومان