ترازو هوشمند شیائومی Smart Scale 2 مدل XMTZC04HM

Xiaomi XMTZC04HM Mi Smart Scale 2

  • وزن: 1200 گرم
  • منبع تغذیه: باتری نیم قلمی (3 عدد)
  • واحد اندازه گیری: کیلوگرم، پوند
  • حداکثر وزن قابل تحمل: 150 کیلوگرم
  • ویژگی های خاص: دارای طراحی ساده و زیبا، اندازه گیری دقیق وزن، شناسایی خودکار کاربر، نمایشگر LED با نور سفید، دارای پایه های لاستیکی در کف ترازو، سیستم خاموشی خودکار
برند:
ضمانت اصل بودن کالا
(8)

اطلاعات بیشتر

ترازوی هوشمند شیائومی مدل Mi smart scale2

بررسی مشخصات ترازو وزن کشی شیائومی smart scale 2

تناسب اندام و داشتن وزنی مناسب، برای خیلی از افراد اهمیت ویژه‌ای دارد. شیائومی با تولید ترازوی هوشمند Mi Smart Scale2 کنترل و رسیدن به وزن ایده‌آل را راحت‌تر کرده است. با ما همراه باشید تا در ادامه به بررسی و معرفی این ترازو بپردازیم.

نمایشگر زیبای LED پنهان شده در زیر صفحه شیشه‌ای، تا زمانی که روی آن فشاری نباشد نمایان نمی‌شود. این ترازو دیجیتال به دلیل داشتن ویژگی خاموشی خودکار، لحظاتی پس از اندازه‌گیری و نمایش وزن، صفحه نمایشگر را جهت بهینه کردن مصرف انرژی به‌صورت اتوماتیک خاموش می‌کند.

همان‌طور که مشخص است، داشتن ساختاری ظریف و صفحه‌ای براق، همچنین شیشه‌ای با گوشه‌های گرد؛ زیبایی دو چندانی به این ترازو داده است.

 

کارایی و عملکرد

واحدهای قابل نمایش ترازو، کیلوگرم و پوند است و قبل از استفاده می‌توان آن را مشخص کرد. این ترازو دارای سنسور G شکلی از جنس استیل منگنز است که دقت اندازه‌گیری را به عدد 50 گرم می‌رساند و می‌تواند از 100 گرم تا 150 کیلوگرم را به ما نشان دهد.

ترازوی هوشمند شیائومی

برای جلوگیری از لیز خوردن و یا افتادن شما از روی ترازو، در کف آن پایه‌های پلاستیکی نسبتا منعطف قرار داده شده است.

با توجه به دقت بالای آن، از این وسیله فقط برای سنجش وزن انسان استفاده نمی‌شود، می‌توان از آن برای وزن کردن بسته‌ها، میوه‌ها، سبزیجات و همچنین نوزادان کوچک نیز استفاده کرد.

برای وزن کردن نوزادان باید یکبار مادر به تنهایی روی ترازو رفته و خود را وزن کند، سپس نوزاد را بغل کرده و روی ترازو بایستد و ترازو بصورت اتوماتیک وزن کودک را مشخص می‌کند.

 

 

 

نرم افزار و اتصال

شما می‌توانید با استفاده از این ترازو تست تعادل، که یکی از ساده‌ترین و ابتدایی‌ترین تستهای حرکتی است را نیز انجام دهید؛ برای انجام این کار با چشمان بسته و یک پا روی ترازو بایستید و به راحتی تعادل خود را بسنجید.
یکی از قابلیت‌های کاربردی نرم‌افزار ترازو هوشمند شیائومی این است که هر فردی از اعضای خانواده می‌تواند روی ترازو بایستد و ترازو بصورت اتوماتیک افراد را شناسایی و از هم تفکیک می‌کند و با پشتیبانی از 16 فرد مختلف، اطلاعات هر نفر را در پروفایل جداگانه ذخیره می‌کند. لازم به ذکر است تمامی اطلاعات بدست آمده از طریق ترازو در برنامه Mi Fit ذخیره می‌شود.
برای استفاده از امکانات برنامه Mi Fit، ابتدا باید عضو شده و سپس به راحتی با اکانت گوگل، اکانت Mi Fit و فیس بوک ثبت نام کنید. پس از ثبت نام، از طریق بلوتوث و به راحتی با برنامه همگام سازی شوید. ترازوی شیائومی از دستگاه‌های اندرویدی با نسخه 4.4 به بالا و محصولات اپل با iOS 9.0 به بالا پشتیبانی می‌کند.
این نکته قابل اهمیت است که بدون استفاده از برنامه مخصوص ترازوهای شیائومی هم می‌توان از این دستگاه استفاده کرد و حتما برای روشن کردن و استفاده از آن نیازی به اپلیکیشن ترازو هوشمند شیائومی Smart Scale 2 نیست. منبع تغذیه این دستگاه سه باتری نیم قلمی بوده و با استفاده از آنها به‌صورت جداگانه و بدون نیاز به نرم‌افزار هم کار می‌کند.

مشخصات

مشخصات محصول
ابعاد
22 × 280 × 280 میلیمتر
وزن
1200 گرم
جنس بدنه
شیشه مقاوم و پلاستیک ABS
نوع کاربری
تناسب اندام
فرم صفحه
مربع با گوشه های گرد
حسگرها
سنسور فولاد منگنز با دقت بالا، سنسور فشار با دقت بالا
رنگ بندی
سفید (White)
صفحه نمایش
LED (با نور سفید)
اتصالات بی سیم
بلوتوث نسخه‌ی 5.0
نوع باتری
باتری نیم قلمی (AAA)
سایر قابلیت ها
سازگار با سیستم عامل Android 4.4 و iOS 10.0 و بالاتر، پشتیبانی از بلوتوث نسخه 4.0 به بالا، قابلیت اتصال به گوشی هوشمند از طریق نرم افزار Mi Fit، ارزیابی تعادل بدن، محاسبه شاخص توده بدنی (BMI)، قابلیت انتقال اطلاعات به گوشی هوشمند، دارای کالیبراسیون خودکار
اقلام همراه
دفترچه راهنما

نظرات (5)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.
رضا رفیع زاده | کاربر
19 فروردین 1402
چرا موقع نشان دادن وزن روی یک عدد ثابت نمیمونه و دائم تغییر میکنه؟
امید فرمهر | کاربر
01 فروردین 1402
حداقل مقداری که اندازه گیری میکنه چقدره ؟
محمدرضا علوی | کاربر
08 فروردین 1402

باسلام، دوست عزیز پاسخ دقیقی در قسمت مشخصات کالا بر روی جعبه درج نشده است.

صابر صلواتی | کاربر
17 دی 1401
قیمت؟
محمدرضا علوی | کاربر
17 دی 1401

در حال حاضر موجودی این کالا به پایان رسیده و در صورت امکان مجدداً موجود می شود.

نسیم پژمان راد | کاربر
12 مهر 1401

آیا گارانتی برای تعمیرات و تعویض قطعات هم دارند و در صورت خرابی کالا امکان تعمیرش هست چه با گارانتی چه بدون گارانتی ؟

پشتیبان سایت | مدیر سایت
12 مهر 1401

باسلام، دوست عزیز فروشگاه کالاتیک هیچگونه فعالیتی در زمینۀ قطعات و تعمیرات ندارد و تامین قطعات به عهدۀ شرکت گارانتی کننده می باشد.

هادی طغیانی | کاربر
10 شهریور 1401

این ترازو نسخه گلوبال هست ؟

پشتیبان سایت | مدیر سایت
10 شهریور 1401

باسلام، کالا نسخۀ گلوبال می باشد.

پیشنهاد ویژه
محصول
ترازو هوشمند شیائومی Smart Scale 2 مدل XMTZC04HM
کالاتیک
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
موجود در انبار کالاتیک
تومان