ویدئو پروژکتور شیائومی Laser Projector 150 مدل MJJGYY02FM

Xiaomi MJJGYY02FM Mi laser Projector 150

  • رزولوشن استاندارد: Full HD (1920×1080)
  • رزولوشن سازگار: 4k
  • عمر لامپ: 25000 هزار ساعت
  • فناوری منبع نور: ALPD 3.0
  • نسبت کنتراست: 3500:1 ~ 2500:1
  • شدت روشنایی: 1600 لومن
  • ویژگی های خاص: دارای پردازنده چهار هسته ای، سیستم عامل اندروید 9.0، مجهز به سیستم صوتی DOLBY AUDIO و DTS-HD
برند:
ضمانت اصل بودن کالا
(2)

اطلاعات بیشتر

ویدیو پروژکتور شیائومی Laser Projector 150 (MJJGYY02FM)

شاید شما از آن دسته افراد باشید که به سینما و تلویزیون، و تماشای فیلم و سریال در سینمای خانگی خود علاقه‌مند باشید. از طرفی به دلیل شغلی که به آن مشغول هستید؛ در محیط کاری خود نیاز به دستگاهی برای برگزاری جلسات و ویدیو کنفرانس‌ها داشته باشید، دستگاهی که بتواند تصویری با کیفیت و صدایی واضح و مطلوب ارائه دهد، و نیازهای شما را برطرف کند. ویدئو پروژکتور شیائومی Laser Projector 150، در عین سادگی و قابل حمل بودن، دارای امکاناتی کاربردی است که در ادامه به توضیح آن می پردازیم.

مشاهده مشخصات ویدئو پروژکتور شیائومی Laser Projector 150

طراحی و ظاهر

این ویدیو پروژکتور با رنگ سفید و گوشه‌های گرد، از طراحی مینیمال برخوردار شده و با ابعاد 88×291×410 میلی‌متری خود امکان قرار دادن در هر جایی را امکان پذیر خواهد کرد. همچنین وزن آن چیزی در حدود 7 کیلوگرم است که باعث سهولت در حمل و نقل می‌شود. این دستگاه با طراحی چشم نواز و کاربردی خود، موفق به دریافت جایزه Good design award ژاپن در سال 2017 شده است که می‌تواند نشان دهنده کیفیت بالای آن نیز باشد.
شما می‌توانید تصاویر و ویدیو‌های دلخواه خود را بین 80 تا 150 اینچ بزرگتر کنید. حتما هم نیازی نیست مانند پروژکتور‌های قدیمی، آن را خیلی دورتر از صفحه نمایش بگذارید تا تصاویر ایده آلی داشته باشید، امکان جایگذاری آن در 5 سانتی‌متر تا 50 سانتی‌متری پرده نمایش وجود دارد و برای وصل کردن آن نیز نیازی به سیم‌کشی‌های دست و پاگیر و شلوغ نیست.

سخت افزار و عملکرد

دستگاه مجهز به DMD Chip (Digital Micromirror Device Chip ) می‌باشد که یک تراشه تصویری دیجیتال است و از 2.07 میلیون میکرو آینه با ابعاد 5.4 میلی‌متر تشکیل شده است. هر یک از این آینه‌ها به صورت جداگانه کنترل شده و با حرکت مداوم خود، تصویری با نور مناسب و روشنایی 1600 لومن را به‌صورت روان ارائه می‌دهند.

این پروژکتور در عین حال که قابلیت پخش ویدیو با رزولوشن 1080×1920 را دارد، می تواند تصاویر را با رزولوشن 4K دریافت کرده و بعد از تطبیق آن، خروجی FullHD اما با کیفیت نسبتا بهتر به شما ارائه دهد. در کنار روشنایی و کیفیت، محدوده رنگ قابل نمایش در این نوع نمایشگرها اهمیت به سزایی دارد و اگر پوشش رنگ نمایشگری کم باشد، خروجی محتوا با کیفیت مطلوب و واقعی دیده نخواهد شد. لازم به ذکر است که این پروژکتور با پوشش 85% از محدوده رنگ NTSC، تصاویر را با رنگی طبیعی و وضوحی باورنکردنی نمایش می‌دهد.

سیستم خنک کننده و اتصالات

با داشتن سنسور تشخیص انسان، هنگامی که کودک یا فردی جلوی نور لیزر پروژکتور قرار بگیرد، بصورت اتوماتیک جریان لیزر قطع شده و مانع از آسیب رسیدن به چشم‌ها می‌شود. 

پروژکتور شیائومی برای پیشگیری از بالا رفتن دما، دارای سیستم خنک کننده پر قدرت می‌باشد، که متشکل از سه فن و راه‌های رفت و آمد هوا است و گرما را کنترل می‌کنند که در نهایت از آسیب رسیدن به دستگاه و داغ شدن بیش از حد آن جلوگیری می‌کنند.

قیمت و بررسی ویدئو پروژکتور شیائومی MJJGYY02FM

با پورت‌های مختلف تعبیه شده در پشت دستگاه، شما به راحتی می‌توانید هر نوع دستگاهی اعم از کامپیوتر، اسپیکر، میکروفون‌، کنسول بازی و ... را به آن متصل کنید.

قیمت و بررسی ویدئو پروژکتور شیائومی MJJGYY02FM

در نظر داشته باشید که برای استفاده از امکانات پروژکتور حتما نباید کابل یا وسیله‌ای به آن متصل کرد، با داشتن شبکه (Wi-Fi) این امکان برای شما فراهم می‌شود تا بصورت بی‌سیم از آن استفاده کنید. همچنین برای روشن و خاموش کردن دستگاه، دسترسی به منو و ... یک ریموت کنترل بلوتوثی در نظر گرفته شده است.

تجربه ای نزدیک به تماشای فیلم در سینما

نمایش رنگ‌ها در تصاویر بزرگ و بالا بودن وضوح تصویر، شاید به تنهایی معنایی نداشته و کمبود مکملی چون سیستم صوتی در کنار آن احساس شود. ویدیو پروژکتور شیائومی با بهره‌مندی از بلندگوهای دوگانه و پشتیبانی از قابلیت‌هایی چون Dts و Dolby امکان فراهم کردن فرکانس کامل صدا را خواهد داشت؛ که در نهایت به شما تجربه صدایی رسا، واضح و سینمایی را می‌دهد.

قیمت و بررسی ویدئو پروژکتور شیائومی MJJGYY02FM

یکی از مشکلات رایج بسیاری از سالن‌های سینما؛ پایین بودن میزان روشنایی و کنتراست تصویر است، که اجازه‌ی لذت بردن از جزئیات نماها را به تماشاگران نمی‌دهد. گاهی اوقات این کیفیت به حدی آزادهنده می‌شود که اتفاقات در حال جریان فیلم، قابل فهم و درک نخواهد بود. برای شفاف‌تر شدن موضوع، صحنه‌ای از یک مکان خیلی تاریک در زیر زمین یا اعماق جنگل را تصور کنید که باید برای دیدن جزئیات آن جا به جا شوید و در آخر هم آن صحنه را از دست دهید.

کنتراست بالا همان عاملی است که می‌تواند تماشای فیلم را با کیفیت و دلچسب‌تر کند. پروژکتور شیائومی به لطف کنتراست مناسب 3000:1، این امکان را به شما می‌دهد تا حتی کوچک‌ترین جزئیات موجود در تاریک‌ترین صحنه‌های سینمایی را از دست ندهید و از دیدن فیلم‌ها و سریال‌ها نهایت لذت را ببرید.

پروژکتور از فناوری ALPD 3.0 بهره‌مند است، که به گفته کمپانی شیائومی، بهترین و پیشرفته ترین نوع تکنولوژی لیزر فلوروسنت می‌باشد؛ این فناوری بر پایه مواد فلوروسنت و ترکیبی از رنگ‌های لیزری ساخته شده است. به کار بردن آن در پروژکتور برای بهتر شدن وضوح تصاویر و رنگ آن‌ها می‌باشد. همچنین این فناوری از چشم‌ها محافظت کرده و سعی دارد تا کمترین آسیب در حین تماشای فیلم و سریال به آن‌ها برسد. این تکنولوژی بر عمر مفید لامپ دستگاه هم تاثیرگذار بوده و آن را افزایش می‌دهد. شیائومی با استفاده از تکنولوژی ALPD 3.0 به شما این اطمینان را می‌دهد؛ که عمر مفید لامپ دستگاه 25000 ساعت (معادل تماشای 10 هزار سریال یا فیلم سینمایی) خواهد بود.

مشخصات

مشخصات محصول
ابعاد
88 × 291 × 410 میلی متر
وزن
7000 گرم
اندازه
80 تا 150 اینچ
رزولوشن
Full HD (1920× 1080)
سایر قابلیت ها
پوشش 85% از محدوده رنگ NTSC، پشتیبانی از HDR، دارای کنتراست 3000:1
تراشه
Amlogic T962X
پردازنده مرکزی
چهار هسته ای
نوع پردازنده
64 بیتی
فرکانس پردازنده مرکزی
4 هسته با سرعت 1.5 گیگاهرتز (Cortex-A53)
حافظه داخلی
16 گیگابایت از نوع eMMC
حافظه رم (RAM)
2 گیگابایت از نوع DDR4
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
ندارد
سیستم عامل
اندروید 9.0 (Certified AndroidTV)
فناوری های ارتباطی
بلوتوث، WiFi
Wi-Fi
Dual-band 2.4 / 5GHz
بلوتوث
بلوتوث 4.0، BLE low power (کم مصرف)
درگاه ارتباطی
3 ورودی HDMI، یک درگاه USB Type-A 2.0، یک درگاه LAN، یک درگاه S/PDIF
بلندگو
استریو
خروجی صدا
جک 3.5 میلیمتری
توضیحات تکمیلی صدا
دارای سیستم صوتی DOLBY AUDIO و dts-HD
اقلام همراه گوشی
کابل برق، کنترل از راه دور، دفترچه راهنما
سایر قابلیت ها
دارای حالت صرفه جویی در انرژی، حالت محافظت از چشم انسان، دارای استاندارد CCC، قابل نصب روی دیوار، برنده جایزه طراحی خوب ژاپن، دارای سنسور ضد دید مستقیم، مجهز به سیستم خنک کننده پرقدرت

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.
پیشنهاد ویژه
محصول
ویدئو پروژکتور شیائومی Laser Projector 150 مدل MJJGYY02FM
کالاتیک
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
موجود در انبار کالاتیک
تومان