آینه آرایش شیائومی JORDAN & JUDY مدل NV534

Xiaomi NV534 JORDAN & JUDY LED Makeup Mirror

  • توان مصرفی: 10 وات
  • ولتاژ ورودی: 5 ولت
  • شدت جریان ورودی: 2 آمپر
  • ویژگی‌های خاص: رومیزی، قابلیت تنظیم رنگ و میزان نور از طریق دکمه، مقاوم در برابر خط و خش، مجهز به نور LED رو فریم آینه، دارای 110عدد چراغ LED
برند:
ضمانت اصل بودن کالا
(3)

اطلاعات بیشتر

آینه آرایشی شیائومی (NV534) JORDAN & JUDY

به سختی می‌توان خانه‌ای را تصور کرد که در آن آینه‌ای پیدا نشود. برای استفاده از این وسیله به نور مناسب و کافی احتیاج دارید که امکان دیدن جزئیات چهره را برای شما فراهم کند. آینه‌ای که بتواند نور مورد نیاز را خود تامین کند در هر مکانی کاربردی است. شرکت شیائومی با تولید انواع گجت‌های هوشمند نشان داده به نیازهای مختلف کاربران توجه دارد. در همین راستا این کمپانی با همکاری شرکت Jordan & Judy آینه چراغ دار NV534 را تولید کرده که در ادامه به بررسی مشخصات و قابلیت‌های آن میپردازیم.

آینه چراغ دار آرایشی شیائومی NV534

طراحی

این وسیله دارای ابعاد 460 × 130 × 465 میلی‌متر و وزن 2070 گرم است. وزن مناسب این ابزار آرایشی باعث محکم ایستادن آن روی میز و کاهش خطر سقوط می‌شود. طراحی این آینه دایره‌ای شکل است و قطری برابر با 45 سانتی متر دارد که کمک می‌کند چهره شما بدون نیاز به جابه جایی به طور کامل دیده شود. بدنه آینه از پلاستیک ABS با روکش نقره ای و شیشه ساخته شده که در برابر خط و خش مقاوم است و طبق ادعای کمپانی، در برابر افتادن آینه از ارتفاع پایین مقاومت نسبی دارد.
دور تا دور این ابزار هوشمند را 100 لامپ LED در بر گرفته که این چراغ‌ها قابلیت تنظیم در سه حالت نور را دارند. رنگ سفید سرد (cold white)، زرد گرم (warm yellow) و طبیعی (natural) که با توجه به نیاز شما قابل استفاده خواهند بود. بهره گیری از طیف‌های نور‌ی مختلف این امکان را در اختیارتان می‌گذارد که دید بهتر و واضح تری نسبت به تاثیر لوازم آرایش استفاده شده بر روی صورت داشته باشید.

عملکرد

روشن/خاموش کردن و تنظیم نورهای LED آینه توسط دکمه ای که کنار آن قرار گرفته انجام می‌شود. همچنین با توجه به داشتن حافظه نور هوشمند، دستگاه با آخرین تنظیماتی که اعمال کرده بودید، روشن می‌شود تا برای رسیدن به شدت و طیف مناسب نور، مجددا زمان نگذارید.

شیشه به کار رفته در طراحی این محصول بسیار شفاف و مرغوب بوده، به طوری که تصویر شما را به صورت واضح و بدون تغییر نمایش می‌دهد.
درباره نحوه تامین انرژی مورد نیاز محصول هم باید گفت که مجهز به یک درگاه شارژ Type-C USB است. همراه این وسیله یک کابل 1.5 متری وجود دارد و برای روشن کردن چراغ‎ها و استفاده از نور باید آن را به برق متصل کرد.

مشخصات

مشخصات محصول
ابعاد
460 × 130 × 465 میلی متر
وزن
2070 گرم
جنس بدنه
پلاستیک ABS با روکش نقره ای، شیشه
سایر قابلیت ها
سایز آینه 16 اینچ - دارای نور LED در 3 رنگ سفید سرد (cold white)، زرد گرم (warm yellow) و طبیعی (natural) - نمایش تصویر به صورت واضح و بدون تغییر شکل - قابلیت اتصال به آداپتور گوشی موبایل جهت استفاده - طول کابل 1.5 متر
اقلام همراه
دفترچه راهنما، کابل USB Type-C

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.
پیشنهاد ویژه
محصول
آینه آرایش شیائومی JORDAN & JUDY مدل NV534
کالاتیک
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
موجود در انبار کالاتیک
تومان