پمپ مایع دستشویی اتوماتیک شیائومی درما مدل DEM-XS100

 Xiaomi DEM-XS100 Deerma Automatic Washing Liquid Pump

  • توان مصرفی: 2.5 وات
  • ولتاژ ورودی: 3 ولت
  • میزان گردش موتور: 7000 دور در دقیقه
  • ویژگی‌های خاص: مجهز به سنسور مادون قرمز جهت تشخیص حرکت دست، مجهز به میکرو موتور، دارای استاندارد IPX5 (مقاوم در برابر آب)، بدون نیاز به نصب، دارای عملکرد هوشمند و دقیق
برند:
ضمانت اصل بودن کالا
(0)

اطلاعات بیشتر

پمپ مایع دستشویی شیائومی درما DEM-XS100

درما (Deerma) به عنوان برند چینی در سال 2011 تاسیس شد و به دلیل کیفیت مناسب محصولات خود، موفق به فروش بالا و کسب محبوبیت زیاد، در سال‌های متوالی گردید. داشتن قیمت مناسب محصولات تولید شده توسط این شرکت، باعث همکاری کمپانی‌ های بزرگی مثل شیائومی با آن‌ها شده است. پمپ مایع دستشویی اتوماتیک یکی از کالاهایی که شرکت درما تولید کرده است علاوه بر سادگی، وسیله‌ای کاربردی و مورد نیاز هر فردی می‌باشد که به بهداشت فردی خود اهمیت به‌سزایی قائل می‌شود.

قیمت پمپ مایع دستشویی اتوماتیک شیائومی درما

طراحی و ابعاد

پمپ مایع اتوماتیک شیائومی DEM-XS100 دارای ابعاد 90 × 125 × 190 میلی‌متر و وزنی برابر با 350 گرم است که این ویژگی‌ها آن را به وسیله‌ای سبک و قابل حمل تبدیل می‌کند. بدنه این دستگاه از جنس پلاستیک ABS و پلی پروپیلن (pp) ساخته شده و رنگ سفید در نظر گرفته شده برای آن، ظاهری مینیمال و زیبا به آن می‌دهد. با توجه به موارد ذکر شده، این وسیله به راحتی با دکوراسیون حمام، آشپزخانه و سرویس بهداشتی خانه‌های مدرن امروزی تطابق دارد. پمپ مایع اتوماتیک درما با داشتن استاندارد IPX7 (مقاوم در برابر غوطه وری در آب تا عمق 1 متر)، قابلیت استفاده در محیط های مرطوب و خیس را برای شما فراهم می‌کند. در پشت بدنه دستگاه، حفره‌ای طراحی شده تا بتوانید از این وسیله به صورت دیواری نیز استفاده کنید.

عملکرد و کاربری

امروزه با توجه به افزایش بیماری‌ها و توجه بیشتر مردم به بهداشت، اکثر افراد ترجیح می‌دهند از وسایلی استفاده کنند که کمترین آلودگی را از سطح به دستانشان منتقل می‌کند. با کمک سنسور مادون قرمز به کار رفته در این دستگاه، شما قادر خواهید بود تا بدون لمس کردن از این پمپ مایع استفاده کنید.
برد این سنسور 10 سانتی متر بوده و کافی است تنها چند ثانیه دستانتان را جلوی آن بگیرید تا بعد از گذشت 1.4 ثانیه، مایع از آن خارج شود. قابل ذکر است که میزان مایع خروجی در هر بار استفاده، به صورت کنترل شده از 1.5 گرم تجاوز نخواهد کرد.

ظرفیت مخزن دستگاه شیائومی 250 میلی‌لیتر بوده و طبق گفته این کمپانی با یکبار پر کردن مخزن، تا 200 بار قابل استفاده است. برای پر کردن مایع درون محفظه پس از اتمام مایع درون آن، دریچه‌ای در بالای آن تعبیه شده که شما به راحتی می‌توانید مایع دستشویی، ضدعفونی کننده و یا الکل را درون آن بریزید تا ظرفیتش تکمیل شود.

میکروموتور استفاده شده در این دستگاه با توان 2.5 وات امکان چرخش 700 دور بر دقیقه را فراهم می‌کند که از صدای بسیار کمی نیز برخودار است. برای راه اندازی و استفاده از این محصول نیازی به شارژ کردن و سیم کشی ندارید، منبع تغذیه پمپ مایع اتوماتیک شیائومی دو عدد باتری است که باید به صورت جداگانه تهیه شود.

قیمت و مشخصات پمپ مایع دستشویی شیائومی DEM-XS100

مشخصات

مشخصات محصول
ظرفیت
250 میلی‌لیتر
ابعاد
90 × 125 × 190 میلی‌متر
وزن
350 گرم
جنس بدنه
پلاستیک ABS و PP
مقاومت در برابر آب
دارد
منبع تغذیه
دو عدد باتری AA
سایر مشخصات
مناسب برای انواع مایع ضدعفونی کننده، میزان مایع خروجی 1.5 گرم در هر بار استفاده، مدت زمان خروج مایع 1.4 ثانیه

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.
پیشنهاد ویژه
محصول
پمپ مایع دستشویی اتوماتیک شیائومی درما مدل DEM-XS100
کالاتیک
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
موجود در انبار کالاتیک
تومان