فرمژه برقی شیائومی inFace مدل ZH-02D

Xiaomi ZH-02D inFace Eyelash Curler

  • توان مصرفی: 3.5 وات
  • توان ورودی: 2 وات
  • جنس بدنه: پلاستیک مقاوم
  • منبع تغذیه: باتری قابل شارژ داخلی
  • ویژگی های خاص: دارای طراحی زیبا و ارگونومیک، سبک و قابل حمل، مجهز به میله حرارتی از جنس سرامیک و برس ضد سوختگی، حالت دهی به مژه ها در 60 ثانیه، دارای دو نشانگر LED جهت نمایش میزان باتری و سطح دما، دارای دکمه روشن/ خاموش و انتخاب سطح دما
برند:
ضمانت اصل بودن کالا
(2)

اطلاعات بیشتر

بررسی فرمژه برقی شیائومی inFace مدل ZH-02D

ویژگی داشتن مژه‌های پر و بلند این است که کمک می‌کند بدون آرایش هم زیبا به نظر برسید. در این بین، استفاده از فرمژه برقی یکی از راه‌های آسانی است که با آن می‌توانید از این مزیت برخوردار شوید؛ در واقع این همان ابزاری است که می‌تواند مژه‌هایی طبیعی و رویایی به شما بدهد. همراه ما باشید تا در ادامه به بررسی یکی از نمونه های فرمژه برقی یعنی شیائومی inFace ZH-02D بپردازیم.

فرمژه برقی شیائومی inface مدل zh-02d

فرمژه برقی ZH-02D، محصول مشترک کمپانی شیائومی و برند InFace است که با ابعاد 22.3 × 25.3 × 140 میلی‌متری و وزن پایین خود، این امکان را به شما می‌دهد تا با خیلی راحت آن را در دست گرفته و با آن کار کنید. این محصول خوش‌دست، از پلاستیک براق در رنگ‌های نقره‌ای و قرمز تولید شده و با توجه به جنس بدنه آن، در صورت ماندن اثر انگشت به راحت نیز قابل پاک کردن است.

روی بدنه این محصول دکمه‌ای برای روش/خاموش کردن و 2 نمایشگر LED یکی برای عملکرد دستگاه و دیگری برای نمایش حجم باقی‌مانده از باتری قرار گرفته است.

این فرمژه برقی بدون وارد کردن ذره‌ای فشار به مژه‌های شما، با تولید گرمای مناسب و در کمترین زمان ممکن (60 ثانیه)، باعث زیبایی هر چه بیشتر مژه‌هایتان می‌شود. همچنین برس آن دارای میله‌ای حرارتی از جنس سرامیک و روکش ضد سوختگی است تا گرما را به صورت یکنواخت و حفاظت شده پخش کرده و با برخورد به مژه‌هایتان، باعث فر و خوش حالتی آن‌ها شود.

خرید فرمژه برقی شیائومی inface

این دستگاه پس از 10 دقیقه به صورت خودکار خاموش می‌شود که به مصرف کم انرژی و ایمنی بالای محل قرارگیری آن کمک می‌کند. از جمله مزیت‌های فرمژه Xiaomi می‌توان به قابل شارژ بودن آن اشاره کرد. برای این امر درگاه USB Type-C در نظر گرفته شده است و با قابلیت Fast Charge آن، تنها به 90 دقیقه زمان جهت شارژ کامل نیاز خواهد بود.
یکی از نکاتی که کمپانی شیائومی در طراحی فرمژه برقی ZH-02D به آن توجه داشته، قرار دادن 3 حالت گرمایش برای انواع مژه‌ها می‌باشد که که در زیر به آن‌ها اشاره شده است:

  • سطح پایین (L): برای مژه‌های ظریف تا 60 درجه سانتیگراد
  • سطح متوسط (M): برای مژه‌های ظریف تا 85 درجه سانتیگراد
  • سطح بالا (H): برای مژه‌های ظریف تا 95 درجه سانتیگراد

قیمت فرمژه برقی شیائومی inface مدل zh-02d

کاربری آسان و ایمنی بالای این محصول باعث می‌شود تا اشتیاق استفاده روزانه از فرمژه برقی Xiaomi inFace را داشته باشید. برای شروع بعداز اینکه ریمل را به صورت کامل به مژه‌هایتان زدید، دستگاه را روشن کرده و با انتخاب یکی از سه حالت گرمایی، برس را به مدت 30 ثانیه روی ریشه مژه‌هایتان نگه دارید و در انتها 3 تا 5 بار برای حالت گیری بهتر با استفاده از دستگاه شانه بزنید. قابل ذکر است که این محصول، آخرین دمای انتخابی‌تان را به صورت پیش فرض برای کارکرد بعدی حفظ می‌کند و نیازی به تنظیمات برای هر دفعه استفاده وجود ندارد.

مشخصات

مشخصات محصول
ابعاد
22.3 × 25.3 × 140 میلی‌متر
نوع باتری
لیتیوم یونی
ولتاژ ورودی
5 ولت
نحوه نمایش میزان شارژ باتری
نشانگر LED
سایر قابلیت ها
مدت زمان لازم برای شارژ کامل 90 دقیقه، بهره‌مندی از سه حالت دما (سطح کم: 60 درجه سانتیگراد، سطح متوسط 85 درجه سانتیگراد، سطح زیاد: 95 درجه سانتیگراد)، خاموشی خودکار پس از ده دقیقه

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.
پیشنهاد ویژه
محصول
فرمژه برقی شیائومی inFace مدل ZH-02D
کالاتیک
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
موجود در انبار کالاتیک
تومان