مخلوط کن شیائومی درما مدل DEM-NU90

Xiaomi DEM-NU90 Deerma Portable Mini Juice Blender

  • ولتاژ مصرفی: 5 ولت
  • توان مصرفی: 50 وات
  • ولتاژ ورودی: 3.7 ولت
  • شدت جریان ورودی: 1 آمپر
  • سرعت موتور: 18000 دور در دقیقه
  • ظرفیت مخزن: 300 میلی لیتر
  • ویژگی های خاص: طراحی زیبا، قابل حمل، بهره مندی از تیغه های فولاد ضد زنگ، دارای 4 تیغه برای مخلوط کردن، قطع خودکار بعداز 40 ثانیه
برند:
ضمانت اصل بودن کالا
(0)

اطلاعات بیشتر

مخلوط‌ کن شیائومی درما (DEM-NU90)

اگر به سلامتی خود اهمیت می‌دهید و به رژیم غذایی خود دقت می‌کنید، قطعا از فواید آبمیوه طبیعی باخبر هستید. به دلیل دسترسی آسان‌تر به آبمیوه مصنوعی، با وجود هزینه زیاد، بیشتر مردم آن را به آبمیوه طبیعی ترجیح می‌دهند. کمپانی شیائومی با همکاری شرکت درما، مخلوط کن DEM-NU90 را تولید کرده که امکان مخلوط کردن انواع میوه و سبزیجات را در کمترین زمان به شما می‌‌دهد تا از نوشیدنی‌های تازه و طبیعی خود لذت ببرید. میکسر شیائومی با کاربرد دوگانه، علاوه بر مخلوط‌ کن به عنوان ماگ شخصی هم قابل استفاده خواهد بود.

مخلوط کن شیائومی درما مدل dem-nu90

ویژگی‌ها و مشخصات مخلوط کن شیائومی

این محصول با ابعاد 200x91 میلی‌متر و وزن 600 گرم، کم حجم و کوچک بوده و شما می‌توانید به راحتی آن را با خود حمل کنید. همچنین با ظرفیت 300 میلی‌لیتر، مناسب برای مصرف روزانه شما خواهد بود.
بدنه مخلوط کن از دو لایه ساخته شده و جنس آن از فولاد ضد زنگ 304 است که در بین آن‌ها خلاء به عنوان عایق به کار رفته و از سوختن دست هنگام نگه‌داشتن ماگ جلوگیری می‌کند. همچنین این ویژگی باعث می‌شود؛ دمای انواع نوشیدنی های سرد و گرم تا حدود 6 ساعت حفظ شده تا در شرایط مختلف بتوان از آن استفاده کرد.

مخلوط کن دوکاره شیائومی درما

شرکت شیائومی، برای مخلوط کن درما DEM-NU90 دو درپوش در نظر گرفته که هر دو در، با یک دست باز و بسته می‌شوند. درپوش اول دارای 4 تیغه تیز و برنده فولادی است که حتی یخ را هم خرد می‌کند. روی درپوش این مخلوط کن دکمه ON/OFF تعبیه شده و با دو مرتبه فشار دادن آن دستگاه شروع به کار می‌کند، همچنین عملکرد آن طوری طراحی شده تا 40 ثانیه بعد به صورت خودکار متوقف شود. این ویژگی که آن را از محصولات دیگر متمایز می‌کند؛ ایمنی میکسر قابل حمل شیائومی را تضمین کرده و احتمال روشن شدن ناخواسته آن را کاهش می‌دهد.

موتور مخلوط کن شیائومی درما مدل nu90

 

درپوش دوم دارای خروجی متناسب برای تکه‌های میوه است و اگر نوشیدنی شما نکتار میوه داشته باشد احتیاجی به باز کردن کامل آن نیست. شما می توانید داخل منزل آبمیوه خود را آماده کنید و در باشگاه ورزشی یا مسافرت، این مخلوط کن را به ماگ شخصی تبدیل کرده و به راحتی حمل کنید. به دلیل استفاده از درپوش محکم و ایمن با خیالی راحت، آن را در کیف خود بگذارید و نگران ریختن محتویات آن نباشید.

مخلوط کن درما دارای موتوری با قدرت 50 وات است که با سرعت 1800 دور بر دقیقه می‌چرخد. دور موتور بالا میوه‌ها و سبزیجات را به سرعت میکس کرده و در زمان کوتاهی نوشیدنی شما را حاضر می‌کند.

این محصول دارای باتری با ظرفیت 1500 میلی آمپر ساعت است که از طریق درگاه USB Type-C شارژ می‌شود. این مخلوط کن DEM-NU90، به صورت بی سیم عمل کرده و تنها با 3 ساعت شارژ، می ‌تواند حدود 8 لیوان آبمیوه و اسموتی را آماده کند.

 

روش استفاده مخلوط کن

استفاده از Xiaomi Deerma DEM-NU90 بسیار ساده است. فقط کافیست تکه‌های میوه‌، سبزی، یخ یا مواد غذایی دلخواه خود را درون میکسر بریزید، درپوش آن را گذاشته و دکمه روشن شدن را دو مرتبه فشار دهید، مخلوط کن را برگردانید و برای میکس بهتر چند بار تکان دهید. بعد از اتمام کار، درپوش تیغه‌دار را با درپوش معمولی تعویض کنید. نوشیدنی شما آماده شد! می‌توانید چند ساعت بعد در باشگاه، محل کار، کوه و سفر از نوشیدنی خنک خود لذت ببرید.

مشخصات

مشخصات محصول
ابعاد
91 × 91 × 200 سانتی متر
وزن
600 گرم
جنس بدنه
پلاستیک ABS، استیل ضدزنگ
نوع کاربری
مخلوط کن و آبمیوه گیری
ظرفیت باتری
1500 میلی آمپر ساعت
سایر قابلیت ها
مدت زمان شارژ حدود 3 ساعت - مناسب برای مخلوط کردن انواع میوه، سبزیجات، اسلایدهای یخ و مکمل‌های ورزشی - امکان آماده سازی 8 فنجان آبمیوه پس از هربار شارژ کامل، حفظ دمای داخل ظرف تا حدود 6 ساعت
اقلام همراه
کابل شارژ، دفترچه راهنما

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.
پیشنهاد ویژه
محصول
مخلوط کن شیائومی درما مدل DEM-NU90
کالاتیک
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
موجود در انبار کالاتیک
تومان