جارو و زمین شوی چند منظوره شیائومی درما مدل DEM-QJ100

Xiaomi DEM-QJ100 Deerma Multifunctional Cleaning Broom

  • جنس: پلاستیک ABS، PP
  • ویژگی‌های خاص: دارای سه سری مختلف، امکان پاک کردن شیشه، جارو و جمع کننده گرد و غبار، دارای دسته مغناطیسی، امکان جمع آوری زباله
برند:
ضمانت اصل بودن کالا
(1)

اطلاعات بیشتر

بررسی جارو و زمین شوی چند منظوره شیائومی درما مدل  DEM-QJ100

تمیز بودن خانه، از مهم‌ترین دغدغه‌های خانم‌های خانه‌دار است؛ به‌طوری‌که آن‌ها معمولا ساعات زیادی از روز را صرف تلاش برای نظافت فضاهای مختلف منزل خود می‌کنند. استفاده از وسایل سنگین و جاگیر، خستگی ناشی از این فعالیت را دو چندان می‌کند و حتی گاهی آسیب‌های جسمی را هم در پی دارد. از طرفی، بهره‌گیری از ابزارهای نظافت استاندارد، ضمن آسان کردن کارها، باعث صرفه‌جویی در زمان هم می‌شود.

جارو شیائومی درما DEM-QJ100جارو و زمین شوی شیائومی درما یکی از این ابزارهای کاربردی است که با استفاده از آن می‌توانید به‌سرعت خانه‌ خود را تمیز کنید و از نتیجه‌ عالی کار خود، لذت ببرید.

نکته جالب درباره جارو و زمین شوی چند منظوره شیائومی، اتصال مگنتی جارو و خاک‌انداز و داشتن گیره‌ای برای نگهداری 2 سری دیگر آن است که به جمع و جور بودن و قرارگیری راحت این وسیله، در یک گوشه از محیط کمک شایانی می‌کند.

جارو و زمین شوی چند منظوره شیائومی درما مدل DEM-QJ100 پکیجی سازماندهی شده و قابل حمل (حدود 1900 گرم) که شامل 3 سری مختلف: طی، شیشه پاکن و جارو دستی به همراه خاک‌انداز است. جنسی که در ساخت این محصول از آن استفاده شده، پلاستیک ABS و پلاستیک PP بوده که بسیار مقاوم و با دوام است. برای تعویض سری‌های این وسیله کافیست دکمه‌ موجود روی آن‌ها را فشار دهید تا دسته به آسانی جدا شود.

از این ابزار نظافت می‌توانید به شکل‌های مختلف استفاده کنید:

  • با اتصال سری جارو، ابزاری به ابعاد 230 × 30 × 896 میلی‌متر خواهید داشت تا به وسیله آن زباله‌های محیط را جمع آوری کنید. البته این کار به کمک خاک اندازی به ابعاد 237 × 325 × 831 میلی‌متر انجام می‌شود که پس از پایان نظافت می‌توانید با استفاده از حالت شانه‌ای آن زباله ها را از روی جارو پاک کرده و آن را تا کنید و در گوشه‌ای قرار دهید. سری این جارو بسیار نرم بوده که حالت شانه‌ای آن این امکان را به شما می‌دهد تا بدون دخالت دست محیط را از وجود هر گونه زباله‌ حتی موی انسان پاک کنید.
  • اگر می‌خواهید از ابزار نظافت چند منظوره شیائومی درما برای تمیز کردن شیشه استفاده کنید، کافی است سری مخصوص آن را به دسته این وسیله متصل کنید. این سری 2 کاره بوده، که امکان شست و شوی شیشه به کمک پارچه میکروفیبر و خشک کردن با سری تیغه‌ای را به صورت همزمان، برای شما فراهم می‌کند. همچنین به دلیل ابعاد مناسب این محصول (300 × 60 × 911 میلی‌متر) امکان نظافت شیشه هایی با ارتفاع بیشتر نیز امکان پذیر خواهد بود.
  • از سری تی می‌توانید برای شست و شوی کف محل مورد نظر خود استفاده کنید که در این صورت ابزاری به ابعاد 350 × 50 × 1287 میلی‌متر خواهید داشت. لاستیک (اسفنج) به کار برده شده در آن بسیار نرم بوده و از قابلیت جذب 320 درصدی آب برخوردار است که بدون رساندن آسیب به کف پوش‌های خانه، زمین را از هر گونه کثیفی پاک می‌کند. پس از اتمام نظافت با کشیدن دسته به سمت خودتان، سری آن تا شده و آب داخل آن کامل گرفته می‌شود.

جارو و طی شیائومی درما DEM-QJ100

مشخصات

مشخصات محصول
ابعاد
جارو: 230 × 30 × 896 میلی‌متر، زمین شوی: 350 × 50 × 1287 میلی‌متر
وزن
1900 گرم
جنس بدنه
پلاستیک ABS + پلاستیک PP
نوع کاربری
نظافت سطوح
سایر قابلیت ها
دارای برس میکروفیبر برای جارو زدن، قابلیت جذب آب تا 320 درصد، دارای سری شیشه پاک کن 2 در 1

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.
پیشنهاد ویژه
محصول
جارو و زمین شوی چند منظوره شیائومی درما مدل DEM-QJ100
کالاتیک
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
موجود در انبار کالاتیک
تومان