پنکه هوشمند چندمنظوره شیائومی درما مدل FD500

Xiaomi FD500 Deerma Air Circulation Fan

  • ولتاژ/فرکانس: 220 ولت/50 هرتز
  • توان مصرفی: 15 وات
  • قدرت پرتاب باد: 10 متر
  • ویژگی های خاص: دارای سه پره‌ی چرخشی، ارتفاع قابل تنظیم، قابل استفاده به صورت رومیزی و ایستاده، مجهز به قابلیت متعادل سازی هوا، قابل کنترل از طریق اپلیکیشن
برند:
ضمانت اصل بودن کالا
(2)

اطلاعات بیشتر

نقد و بررسی پنکه هوشمند چندمنظوره شیائومی درما مدل FD500

با گرم‌تر شدن هوا، استفاده از پنکه دوباره رونق می‌گیرد و مردم به سراغ پنکه‌های خود می‌روند؛ اما آیا به نظر شما پنکه‌ای که در چهار فصل سال با کمترین مصرف انرژی، بیشترین کارایی را داشته باشد به اندازه‌ای خوب نیست که بتوانید از پنکه‌های قدیمی دل بکنید؟ کمپانی شیائومی با همکاری شرکت درما، پنکه FD500 را تولید کرده است که علاوه بر قابلیت‌های ذکر شده، ویژگی‌های خوب دیگری را هم دارا است؛ همراه ما باشید تا در ادامه به بررسی آن بپردازیم.

پنکه هوشمند شیائومی درما FD500"

طراحی و ظاهر پنکه هوشمند شیائومی درما FD500

این پنکه هوشمند با طراحی مینیمال و رنگ سفید خود، با هر سلیقه‌ای که باشید توجه شما را به خود جلب کرده و به راحتی با دکوراسیون‌های مختلف همخوانی پیدا می‌کند. ابعاد کلی این دستگاه 970x310x310 میلی‌متر بوده که به کمک دو میله فلزی و به صورت جداگانه قابل تنظیم است و در دو حالت کوتاه (روی سطوح) و بلند (ایستاده روی زمین) می‌توانید از آن استفاده کنید. همچنین با وزن 3 کیلوگرمی که دارد نسبت به پنکه‌های قدیمی بسیار سبک‌تر است و به آسانی می‌توانید آن را جا به ‌جا کنید.
شکل ظاهری و مدرن این دستگاه، به صورت کشیده و مانند یک فن طراحی شده است تا به خوبی هوا را بدون افت دما به گردش در بیاورد، تا جایی که در فضایی با ابعاد 20 متر مربع، هر 2 دقیقه می‌توانید هوای تازه با دمای متناسب تنفس کنید.

قیمت پنکه هوشمند شیائومی درما FD500

عملکرد و کارایی پنکه شیائومی FD500

خرید پنکه هوشمند شیائومی درما FD500
عملکرد پنکه شیائومی FD500 به گونه‌ای است که در 4 فصل سال قادر به استفاده از آن هستید. به عنوان مثال در فصل تابستان، با قرار دادن این وسیله در مسیر باد کولر می‌توانید جریان هوای سرد را در منزل خود پخش کنید. این پنکه در فصل زمستان با همین روش، به عملکرد سیستم گرمایشی کمک می‌کند. علاوه بر این، در فصل‌های دیگر سال هم می‌توانید برای گردش یکنواخت هوا یا مسائل بهداشتی، از پنکه هوشمند FD500 در کنار دستگاه‌های بخور یا تصفیه هوا استفاده کنید.

قابلیت تنظیم وزش باد در 8 سطح مختلف از ویژگی‌های مثبت پنکه درما FD500 است، چرا که این امکان را به شما می‌دهد تا با توجه به نیاز و شرایط محیط، سرعت پنکه را تنظیم کرده و به کمک قابلیت چرخش 90 درجه‌ای آن، جریان را به صورت یکسان در محیط پخش کنید.

علاوه بر این می‌توانید زاویه عمودی این پنکه را از 10- تا 30 درجه نسبت به خط افق تغییر دهید تا از حداکثر قدرت پرتاب باد (حدود 10 متر) نهایت استفاده را داشته باشید.

از دیگر امکانات این دستگاه می‌توان به زمان‌بندی و کنترل از راه دور هوشمند اشاره کرد. عملکرد آن به این صورت است که به سادگی و با نصب اپلیکیشن مربوطه از پلی‌استور (Play Store) و یا اپ‌ استور (App Store) بر روی گوشی موبایل خود، بدون هیچ زحمتی از فاصله 8 متری می‌توانید پنکه FD500 را کنترل کنید. قابل ذکر است که تمامی این کارها با استفاده از ریموت کنترل و یا دکمه‌های روی پنکه نیز قابل انجام است.
در کنار تمام مزیت‌هایی که پنکه شیائومی درما FD500 دارد، توان مصرفی 15 وات آن، نسبت به پنکه‌های قدیمی‌تر که بین 50 تا 60 وات هستند، عدد بسیار کمی است و ارزش خرید آن را بالاتر می‌برد. به گفته‌ شرکت درما در صورت استفاده روزانه 8 ساعت از این پنکه، مصرف انرژی آن 1 کیلو وات ساعت در ماه خواهد بود که از نظر صرفه‌جویی در مصرف انرژی، عالی به نظر می‌رسد.

مشخصات

مشخصات محصول
مناسب برای
خنک کردن، تهویه و گردش هوا
ابعاد
310 × 310 × 970 میلی‌متر
وزن
3000 گرم
جنس
پلاستیک ABS، پلی‌پروپیلن PP
سایر ویژگی ها
امکان تنظیم وزش باد در 8 سطح مختلف، امکان برنامه ریزی توسط اپلیکیشن برای هشت ساعت آینده

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.
پیشنهاد ویژه
محصول
پنکه هوشمند چندمنظوره شیائومی درما مدل FD500
کالاتیک
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
موجود در انبار کالاتیک
تومان