گوشی موبایل شیائومی مدل 11T 5G دو سیم کارت ظرفیت 256/8 گیگابایت

Xiaomi 11T 5G Dual SIM 256GB, 8GB Ram Mobile Phone

  • تعداد سیم کارت: دو سیم کارت
  • حافظه داخلی: 256 گیگابایت
  • حافظه رم: 8 گیگابایت
  • تراشه: MediaTek Dimensity 1200
  • فناوری صفحه نمایش: AMOLED
  • شبکه های ارتباطی: 2G, 3G, 4G, 5G
  • کیفیت دوربین: سه گانه 5 + 8 + 108 مگاپیکسل
  • ویژگی های خاص: دارای باتری لیتیم پلیمری 5000 میلی آمپر ساعتی
  • کالای ارسالی: پک و رام گلوبال

 

برند:
ضمانت اصل بودن کالا
(13)

اطلاعات بیشتر

ویدئوی بررسی گوشی شیائومی 11 تی

 

نقد و بررسی گوشی شیائومی 11T: شوالیه‌ی بی‌نشان

از زمان همه‌گیر شدن استفاده از گوشی‌های هوشمند تا چند سال پیش، مرز تقریبا مشخصی میان مدل‌های میان‌رده و پرچم‌دار وجود داشت که از کیفیت متفاوت این دستگاه‌ها حکایت می‌کرد. اما مدتی است که شرکت‌های تازه‌نفسی مثل شیائومی قاعده‌ی بازی را به هم زده و این شکاف را پر کرده‌اند. گوشی شیائومی 11T یکی از این گوشی‌هاست که در مرز گوشی‌های متوسط و رده‌بالا جای می‌گیرد و برای کاربران حرفه‌ای که بودجه‌ای محدود دارند، گزینه‌ای ایده‌آل به‌حساب می‌آید. در این مطلب تلاش می‌کنیم به‌طور مفصل به بررسی شیائومی 11 تی بپردازیم تا با دیدی وسیع نسبت به خرید آن اقدام کنید.

طراحی

شیائومی یک دهه پس از تولید اولین گوشی هوشمند خود Mi 1 تصمیم گرفت عبارت «می» را از اسم محصولات خود حذف کند و به این ترتیب مدل‌هایی وارد بازار شدند که در عنوان آن‌ها بلافاصله پس از نام Xiaomi، عدد و احیانا حروف و عباراتی مشخص دیده می‌شود. شیائومی 11T یکی از این مدل‌هاست که جایگاهی بین گوشی‌های میان‌رده‌ی «ردمی» و پرچم‌دارهای برند خوش‌نام چینی دارد و البته برادر بزرگی به‌نام Xiaomi 11T Pro را در کنار خود می‌بیند.

نگاهی به 6 گوشه‌ی دستگاه

از نظر ابعاد و اندازه‌ها تفاوتی میان گوشی 11 تی و نسخه‌ی پروی آن وجود ندارد، اما 11تی 1 گرم سبک‌تر از مدل دیگر است. طراحی پنل جلویی و پشتی و نحوه‌ی چیدمان دوربین، دکمه‌ها و پورت‌ها به‌گونه‌ای است که تشخیص این دو گوشی موبایل را از یکدیگر بسیار دشوار می‌کند. وقتی گوشی را در دست می‌گیرید، روبه‌روی شما به‌جز صفحه نمایش و دوربین که به‌صورت پانچ در آن جاسازی شده، چیزی دیگری دیده نمی‌شود. لبه‌ی سمت راست دستگاه میزبان دکمه‌های کنترل صدا و پاور ادغام شده با حسگر اثر انگشت است و در کناره‌ی چپ آن هیچ کلید یا پورتی وجود ندارد. اسلات سیم‌کارت، پورت USB Type-C، میکروفون و یکی از دو بلندگوی استریو در زیر گوشی جاسازی شده‌اند. در قسمت بالایی گوشی هم بلندگوی دوم و درگاه مادون قرمز دیده می‌شوند. در پشت دستگاه هم ماژول دوربین جای گرفته که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. دو نکته‌ی منفی در بررسی گوشی شیائومی 11 تی از نظر طراحی وجود دارد: یک، نداشتن اسلات کارت حافظه میکروی اس دی؛ دو، نبود جک 3.5 میلی‌متری. شاید کاربر بتواند راه‌حلی مناسب و کم دردسر برای فقدان جک هدفون پیدا کند، اما محرومیت از نصب کارت حافظه، مسئله‌ای نیست که بتوان به‌سادگی از کنار آن گذشت. با این‌حال با توجه به کافی بودن حافظه‌ی داخلی دستگاه، حتی اگر با گوشی خود محتوای ویدیویی هم تولید می‌کنید، مشکل خاصی برای شما ایجاد نمی‌شود.

جنس و رنگ

اگر از پهلو به شیائومی 11T نگاه کنید، به‌نظر می‌رسد که این گوشی از سه لایه تشکیل شده است. وجود فریم آلومینیومی در میانه‌ی بدنه این حس را به کاربر منتقل می‌کند؛ البته از زوایای دیگر، بدنه‌ی موبایل کاملا یک‌پارچه دیده می‌شود. نکته‌ی دیگری که در مورد بدنه‌ی 11 تی اهمیت دارد، دریافت گواهی IP53 است که این مدل را از نظر درجه‌ی محافظت در جایگاهی مناسب قرار می‌دهد. گوشی قدرتمند شیائومی در برابر ورود محدود گرد و غبار به دستگاه مقاوم است و در مقابل پاشش آب با زاویه‌ای کم‌تر از 60 درجه‌ی عمودی هم از خود مقاومت نشان می‌دهد.
هردو مدل استاندارد و پروی 11T در سه رنگ خاکستری شهاب‌سنگ (Meteorite Gray)، سفید مهتابی (Moonlight White) و آبی آسمانی (Celestial Blue) طراحی و تولید شده‌اند. در زمان بررسی شیائومی 11 تی متوجه شدیم، رنگ سفید آن از زوایای مختلف تقریبا یکسان دیده می‌شود و با چرخاندن گوشی تغییر نمی‌کند. اما رنگ خاکستری به زاویه‌ی نور واکنش نشان می‌دهد و روشن‌تر یا تیره‌تر جلوه می‌کند. نسخه‌ی آبی‌رنگ این گوشی هم در ترکیب با طیفی ملایم از رنگ صورتی ساخته شده که احتمالا بیش‌تر مورد استقبال بانوان قرار می‌گیرد.

طراحی گوشی شیائومی 11T 5G

صفحه نمایش

شیائومی در هر دو گوشی 11 تی و 11 تی پرو، از نمایشگری یکسان استفاده کرده؛ با این تفاوت که نسخه‌ی پرو به تکنولوژی Dolby Vision هم مجهز شده است. به‌کارگیری نمایشگر فوق‌العاده باکیفیت، یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که شیائومی برای متمایز کردن 11T از گوشی‌های میان‌رده‌ی خود انجام داده است. این صفحه نمایش AMOLED که قادر به نمایش 1 میلیارد رنگ مختلف است، به تکنولوژی HDR 10+ مجهز شده و بنابراین میزان رنگ و کنتراست تصاویر و ویدیوها را افزایش می‌دهد. نرخ نوسازی هم یکی دیگر از مواردی است که در بررسی گوشی شیائومی 11 تی باید به آن توجه داشت. این روزها گیمرهای موبایل به نمایشگرهای 120 هرتزی علاقه‌ی زیادی نشان می‌دهند که این مسئله در طراحی و تولید 11T مورد توجه بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی گوشی جهان قرار گرفته است. البته به‌جز اجرای بازی‌های سنگین و گرافیکی، تماشای فیلم و سریال‌های باکیفیت هم روی این صفحه نمایش، لذتی خاص دارند.

رزولوشن و روشنایی

استفاده از نمایشگر 6.67 اینچی با رزولوشن 1080x2400 تراکم پیکسلی 395 را برای گوشی شیائومی 11تی به ثبت می‌رساند. برای مقایسه می‌توان از Galaxy A52s 5G سامسونگ نام برد که رزولوشن صفحه نمایش 6.5 اینچی آن همین میزان است، اما تراکم پیکسلی آن به 405 می‌رسد. البته بسیاری از کاربران، اختلاف کم ppi را نادیده می‌گیرند و ترجیح می‌دهند دستگاهی را که نمایشگر بزرگ‌تری دارد، انتخاب کنند. نسبت تصویر به بدنه‌ی Xiaomi 11T، 85.1 درصد اعلام شده که عددی ایده‌آل محسوب می‌شود. میزان روشنایی معمول صفحه نمایش گوشی شیائومی 800 و حداکثر روشنایی آن 1000 نیت است که در مقایسه با A52s 5G که به‌ترتیب 800 و 1200 نیت روشنایی تولید می‌کند، کمی ضعیف‌تر به‌نظر می‌رسد. البته این نکته را در نظر داشته باشید که در استفاده‌ی معمول به‌ندرت به بیشینه‌ی روشنایی نمایشگر احتیاج پیدا می‌کنید. در مجموع باید به صفحه نمایش شیائومی 11T نمره‌ی قبولی داد؛ چراکه در این زمینه نسبت به بسیاری از هم‌رده‌های خود عملکرد بهتری دارد. بهره‌گیری از گوریلا گلس ویکتوس هم خیال شما را بابت محافظ از این نمایشگر باکیفیت راحت می‌کند.

صفحه نمایش گوشی 11 تی شیائومی

سخت‌افزار

شیائومی، چیپ Dimensity 1200 را به‌عنوان مغز متفکر گوشی 11T برگزیده؛ تراشه‌ای که عملکرد قابل‌قبولی را از خود به نمایش می‌گذارد. این چیپست براساس معماری 6 نانومتری ساخته شده و سرعت فرکانس پردازنده آن به 3 گیگاهرتز می‌رسد. محصول درخشان مدیاتک علاوه بر اضافه کردن قابلیت اتصال به شبکه 5G، بهبودهای زیادی مانند امکان ثبت تصاویر 200 مگاپیکلسلی توسط دوربین و پشتیبانی از نمایشگرهای 168 هرتز را هم تجربه کرده است.
پردازنده مرکزی گوشی 11تی مجموعا از 8 هسته تشکیل شده که قوی‌ترین هسته‌ی پردازشی آن یعنی Cortex-A78 نسبت به A77 حدود 22 درصد سریع‌تر شده و بهره‌وری آن 25 درصد افزایش پیدا کرده است. پردازنده گرافیکی Mali-G77 MC9 و 8 گیگابایت رم، ترکیب سخت‌افزاری گوشی شیائومی را تکمیل می‌کنند. برای نصب اپلیکیشن و بازی یا ذخیره‌سازی فایل هم می‌توانید به 256 گیگابایت حافظه دسترسی داشته باشید؛ بنابراین نداشتن اسلات کارت حافظه چندان به چشم نمی‌آید. مگر اینکه در موقعیتی نادر، مجبور باشید حافظه‌ی داخلی را به‌کمک کارت حافظه خالی کنید.

مناسب برای گیمینگ

در مجموع عملکرد سخت‌افزاری گوشی Xiaomi 11T را می‌توان عالی توصیف کرد. استفاده از پردازنده پرقدرت و مقدار رم کافی، امکان اجرای انواع نرم‌افزار را به کاربر می‌دهد. از سوی دیگر، پردازنده گرافیکی Mali-G77 MC9 که از نظر عملکرد بالاتر از مدل‌هایی مانند Mali-G76 MP16 یا Adreno 620 قرار می‌گیرد، اجرای روان بازی‌های سنگین و گرافیکی را تضمین می‌کند. به‌عنوان مثال در تست‌های انجام شده، گوشی شیائومی 11 تی موفق شده بازی آسفالت 9 را فریم ریت تقریبا ثابت 60 اجرا کنید. درواقع وظیفه‌ای نیست که به این موبایل زیبای چینی بسپارید و ناامیدتان کند.

تست گیمینگ شیائومی 11T

دوربین

درست مانند گوشی شیائومی 11T Pro، این مدل هم به یک ماژول دوربین سه‌گانه مجهز شده که ترکیبی است از لنزهای واید، اولتراواید و تله‌فتو ماکرو. دوربین اصلی 11T 5G نمره‌ی 108 را از DXOMARK دریافت کرده که آن را در ردیف مدل‌هایی مانند OnePlus Nord و Oppo A94 5G قرار می‌دهد. از نظر کارشناسان این وبسایت، دوربین 11تی در زمینه‌ی عکاسی بهتر از فیلم‌برداری عمل می‌کند و توانایی بالایی در حفظ بافت و جزئیات سوژه و حذف نویز دارد. در مقابل، سیستم لرزش‌گیر تصویر آن‌طور که انتظار می‌رود تاثیرگذار نیست و این مسئله هنگام ضبط ویدیو بیش‌تر نمایان می‌شود.

دقت رنگ بالا

در مجموع، دوربین Xiaomi 11T اکثر انتظارات کاربر را برآورده می‌کند و در مقایسه با دیگر گوشی‌های میان‌رده‌ی بازار، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. با انتخاب دوربین اصلی واید این دستگاه، شما می‌توانید ویدیوهای 4K و 30 فریمی بسازید و از لرزش‌گیر تصویر الکترونیکی (EIS) آن برای ثبت تصاویر واضح کمک بگیرید. یکی از برتری‌های نسخه‌ی پرو نسبت به این مدل، امکان ضبط ویدیوی 4K با سرعت 60 فریم و فیلم‌های 1080p با سرعت 960fps است. با این حال، دوربین شیائومی 11T به‌خاطر دقت بالا در بازتولید رنگ‌ها و فوکوس خودکار سریع، جایگاه خود را به‌عنوان گزینه‌ای مناسب برای کاربران نیمه‌حرفه‌ای حفظ می‌کند.

دوربین گوشی شیائومی 11تی

نور خوب، سلفی خوب

دوربین سلفی گوشی Xiaomi 11T رزولوشنی معادل 16 مگاپیکسل دارد و به‌کمک آن می‌توان تماس‌های ویدیویی باکفیتی را تجربه کرد. این دوربین امکان فیلم‌برداری با رزولوشن 1080p و سرعت 30 فریم بر ثانیه را دارد و عملکردی مشابه ورژن Pro را به نمایش می‌گذارد. عکس‌های ثبت‌شده توسط دوربین سلفی شیائومی 11 تی جزئیات زیادی ندارند و کمی تاریک به‌نظر می‌رسند؛ اما رنگ پوست در آن‌ها طبیعی است و سوژه به‌خوبی از پس‌زمینه جدا می‌شود. بنابراین در شرایط نوری مناسب به‌کمک این دوربین می‌توانید عکس‌های باکیفیتی بگیرید.

دوربین سلفی گوشی شیائومی 11t 5g

نرم‌افزار

شیائومی در زمان معرفی، سیستم عامل اندروید 11 و رابط کاربری MIUI 12.5 را برای  11T در نظر گرفته بود. اما این احتمال وجود دارد که این گوشی تا 3 نسخه‌ی دیگر هم ارتقا پیدا کند و به اندروید 14 آپدیت شود. نکته‌ی مهم دیگر این است که گوشی 11 تی تا 4 سال پچ‌های امنیتی را دریافت و از این نظر، کاربران را حمایت خواهد کرد. به‌جز چند ابزار کاربردی توسعه‌داده‌شده توسط خود کمپانی، تنها چند اپلیکیشن شخص ثالث مانند آمازون، فیس‌بوک و تیک‌تاک روی گوشی نصب شده‌اند که در صورت عدم نیاز، می‌توانید آن‌ها را حذف کنید.

نرم افزار گوشی 11t شیائومی

باتری

شیائومی برای هردو گوشی 11T و 11T Pro باتری 5000 میلی‌آمپری را در نظر گرفته که ظرفیت مناسبی ارزیابی می‌شود. سرعت شارژ در نسخه‌ی استاندارد 67 وات است که کمک می‌کند باتری این گوشی ظرف 36 دقیقه به‌طور کامل پر شود. در آزمایش‌های وبسایت Notebookcheck باتری Xiaomi 11T در بخش وبگردی 13 ساعت و هنگام پخش ویدیو 24 ساعت دوام آورده تا یکی از بهترین‌های کلاس خود لقب بگیرد. در کل اگر در طول روز دائما با گوشی خود سر و کار دارید، در بدبینانه‌ترین حالت ممکن، این گوشی شیائومی یک روز کامل شما را همراهی خواهد کرد.

تست باتری گوشی شیائومی 11 تی

سخن پایانی

سری T گوشی‌های شیائومی شامل دستگاه‌هایی می‌شود که خیلی از ویژگی‌های مدل‌های رده‌بالا را دارند، اما به‌دلیل پایین آوردن برخی مشخصه‌های فنی، ارزان‌تر به فروش می‌رسند. گوشی 11 تی هم از این الگو پیروی می‌کند و بنابراین در بعضی موارد با پرچم‌داران بازار پهلو می‌زند. دوربین 108 مگاپیکسلی، نمایشگر AMOLED 120 هرتزی و شارژ فوق‌العاده سریع 67 واتی، قابلیت‌هایی نیستند که بتوان به‌راحتی از کنارشان گذشت. بررسی گوشی شیائومی 11 تی ارزش خرید بالای این گوشی را تایید می‌کند.

 

نقاط قوت گوشی Xiaomi 11T 5G

  • نمایشگر شفاف 120 هرتزی
  • سخت‌افزار قدرتمند
  • کیفیت ساخت بالا
  • شبکه 5G
  • حافظه داخلی 256 گیگابایتی
  • دریافت نسخه‌های جدید اندروید تا 3 سال
  • دوربین 108 مگاپیکسلی
  • شارژدهی و سرعت شارژ بالا

نقاط ضعف گوشی Xiaomi 11T 5G

  • عدم پشتیبانی از کارت حافظه
  • نداشتن جک 3.5 میلی‌متری
  • عدم پشتیبانی از شارژ بی‌سیم

مشخصات

مشخصات محصول
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
توضیحات سیم کارت
سایز نانو (0.67 × 8.8 × 12.3 میلیمتر)
سال تولید
2021
رنگ بندی
خاکستری (Meteorite Gray)، سفید (Moonlight White)، آبی (Celestial Blue)
ویژگی های خاص
فبلت، دارای حسگر اثر انگشت، دوربین اصلی سه گانه، مناسب عکاسی، مناسب بازی
ابعاد
8.8 × 76.9 × 164.1 میلی‌متر
وزن
203 گرم
جنس بدنه
بدنه پشت شیشه، پنل جلو شیشه (گوریلا گلس ویکتوس)، دور بدنه آلومینیوم
سایر قابلیت ها
دارای گواهینامه IP53 (مقاومت در برابر پاشیده شدن آب به طور قائم یا با حداکثر زاویه 60 درجه و مقاوم در برابر گرد و غبار)
صفحه نمایش لمسی
خازنی، چند لمسی (Multi Touch)
نوع
AMOLED
اندازه
6.67 اینچ
نسبت ابعاد نمایشگر
20:9
نسبت صفحه نمایش به بدنه
85.1 درصد
رزولوشن
(2400 × 1080) +Full HD
تراکم پیکسلی
395 پیکسل در هر اینچ
تعداد رنگ
1 میلیارد رنگ
فناوری محافظت از صفحه نمایش
گوریلا گلس ویکتوس (Gorilla Glass Victus)
سایر قابلیت ها
پشتیبانی از استاندارد +HDR10، حداکثر میزان روشنایی 1000 نیت، نرخ نوسازی 120 هرتز
دوربین
دوربین سه گانه
کیفیت دوربین
5 + 8 + 108 مگاپیکسل
فناوری فوکوس
فوکوس خودکار تشخیص فاز (Phase Detection AutoFocus)
فلش
LED دوگانه / Dual-Tone
دیافراگم
دوربین اول 108 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/1.8، فاصله کانونی 26 میلی‌متر، سایز سنسور 1/1.52 اینچ، سایز پیکسل 0.7 میکرومتر - دوربین دوم 8 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.2 - دوربین سوم 5 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.4، فاصله کانونی 50 میلی‌متر
لرزشگیر تصویر
ندارد
عکاسی پانوراما
دارد
سرعت فیلمبرداری
رزولوشن (2160 × 3840) 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه
کیفیت فیلمبرداری
(4K (3840× 2160), Full HD (1920× 1080), HD (1280× 720
سایر قابلیت های دوربین اصلی
قابلیت عکاسی HDR، دارای لنز واید، اولتراواید با زاویه 120 درجه، قابلیت عکس برداری تله فوتو ماکرو (telephoto macro)، ضبط ویدئو با لرزشگیر الکترونیکی مبتنی بر ژیروسکوپ (gyro-EIS)، فیلمبرداری آهسته (Slow Motion)، فیلمبرداری گذر زمان (Time Lapse)
دوربین سلفی
16 مگاپیکسل
دیافراگم
دریچه دیافراگم f/2.5، سایز سنسور 1/3.06 اینچ، سایز پیکسل 1.0 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
کیفیت فیلمبرداری با رزولوشن (1080 × 1920) Full HD با سرعت 30 فریم بر ثانیه، دارای لنز واید،فیلمبرداری آهسته (Slow Motion)
تراشه
MediaTek Dimensity 1200-Ultra (6 nm)
پردازنده مرکزی
8 هسته ای (4 هسته Cortex-A78 و 4 هسته Cortex-A55)
نوع پردازنده
64 بیتی
فرکانس پردازنده مرکزی
1 هسته با سرعت 3.0 گیگاهرتز (Cortex-A78)، 3 هسته با سرعت 2.6 گیگاهرتز (Cortex-A78) و 4 هسته با سرعت 2.0 گیگاهرتز (Cortex-A55)
پردازنده گرافیکی
Mali-G77 MC9 با فرکانس 886 مگاهزتز
حافظه داخلی
256 گیگابایت از نوع UFS 3.1
حافظه رم (RAM)
8 گیگابایت از نوع LPDDR4X
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
ندارد
سیستم عامل
اندروید 11
رابط کاربری
MIUI 12.5 (رابط کاربری اختصاصی شیائومی)
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
منوی فارسی
دارد
قابلیت های نرم افزاری
MMS ،SMS ،Push Mail ،IM، ایمیل، مرورگر HTML5، نمایش و ویرایش اسناد مایکروسافت آفیس، نمایش فایل های متنی PDF، برنامه ویرایش عکس و فیلم، پشتیبانی از انواع شبکه های اجتماعی، سرویس های گوگل شامل Google Search ،Google Maps ،Gmail و YouTube
فرمت های پخش موسیقی
AIFF, CAF, MP3, MP4, WAV
فرمت های پخش ویدئو
H.264, H.265, AV1, VP9
شبکه های ارتباطی
2G, 3G, 4G, 5G
شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 برای هر دو سیم کارت
شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
LTE band 1(2100), 3(1800), 4(1700/2100), 5(850), 7(2600), 8(900), 12(700), 13(700), 17(700), 20(800), 28(700), 32(1500), 38(2600), 40(2300), 41(2500), 66(1700/2100)
سرعت شبکه
HSPA با سرعت دانلود 42.2 مگابیت بر ثانیه و آپلود 5.76 مگابیت بر ثانیه، LTE-A
فناوری های ارتباطی
بلوتوث، NFC ،EDGE ،GPRS ،WiFi
Wi-Fi
Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/6, dual-band, Wi-Fi Direct, hotspot
بلوتوث
نسخه 5.2، A2DP ،LE ،aptX HD ،aptX Adaptive
مادون قرمز
دارد
رادیو
ندارد
فناوری مکان یابی
GPS, dual-band A-GPS, GLONASS, BDS, GALILEO, QZSS
درگاه ارتباطی
USB Type C استاندارد 2.0، قابلیت USB OTG
بلندگو
دوگانه (استریو)
خروجی صدا
USB Type-C
جک 3.5 میلیمتری صدا
ندارد
توضیحات تکمیلی صدا
قابلیت صدای دالبی آتموس (Dolby Atmos)، دارای سیستم صدای Hi-Fi Audio
باتری قابل تعویض
ندارد
مشخصات باتری
باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت
حسگرها
اثر انگشت جانبی (FingerPrint | Side-Mounted)، مجاورتی (Proximity)، ژیروسکوپ (Gyroscope)، شتاب سنج (Accelerometer)، قطب نما (Compass)
اقلام همراه گوشی
دفترچه‌ راهنما، آداپتور شارژر شیائومی، کابل USB Type C، سوزن خارج کردن سیم کارت، کاور ژله ای
سایر قابلیت ها
دارای قابلیت توربو شارژ 67 واتی (Turbo Baterry Charging 67W)، دارای قابلیت شارژ سریع 100 درصد در 36 دقیقه، مجهز به سیستم خنک کننده Vapor Chamber

نظرات (8)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.
محمد شریفی | کاربر
23 اسفند 1401

سلام، لطفاً همین مدل شیائومی 11t 256g رو موجود کنید. باتشکر

ابوالفضل عباس زاده | کاربر
19 اسفند 1401

لطفاً تا قبل عید رم 8 حافظه 128 رو موجود کنید خواهش میکنم.

امیر حسین رضوانی | کاربر
20 دی 1401

خیلی خوبه، من راضی بودم ولی کالاتیک توی قسمت ارسال وقتی از پست پیشتاز استفاده می‌کنیم طبق گفته خود کالاتیک زمان تحویل 24 ساعته هست ولی برای ما گوشی رو 3روز بعد ارسال کردن. ممنون میشم پیگیری کنید.

محمدرضا علوی | کاربر
21 دی 1401

باسلام، دوست عزیز کالا 24 ساعت کاری بعد از ثبت سفارش تحویل ادارۀ پست داده می شود، نه تحویل خریدار.

ویدا حمیدی | کاربر
19 آذر 1401

سیم کارت دو کجا قرار میگیره ؟

پشتیبان سایت | مدیر سایت
19 آذر 1401

باسلام، دوست عزیز اسلات سیم کارت بصورت دو طرفه می باشد. یک سیم کارت در قسمت بالایی و سیم کارت دیگر در قسمت زیرین اسلات قرار می گیرد.

میثم نصرالهی | کاربر
19 اردیبهشت 1401

سلام، 256 11t موجود ندارید ؟

پشتیبان سایت | مدیر سایت
19 اردیبهشت 1401

باسلام، دوست عزیز در حال حاضر موجودی این کالا به پایان رسیده و در صورت امکان مجدداً موجود می شود.

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • بعدی
پیشنهاد ویژه
محصول
گوشی موبایل شیائومی مدل 11T 5G دو سیم کارت ظرفیت 256/8 گیگابایت
کالاتیک
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
موجود در انبار کالاتیک
تومان