گوشی موبایل شیائومی مدل Xiaomi 11T Pro 5G دو سیم کارت ظرفیت 256/8 گیگابایت

Xiaomi 11T Pro 5G Dual SIM 256GB, 8GB Ram Mobile Phone

  • تعداد سیم کارت: دو سیم کارت
  • حافظه داخلی: 256 گیگابایت
  • حافظه رم: 8 گیگابایت
  • تراشه: Snapdragon 888 5G
  • فناوری صفحه نمایش: AMOLED
  • شبکه های ارتباطی: 2G, 3G, 4G, 5G
  • کیفیت دوربین: سه گانه 5 + 8 + 108 مگاپیکسل
  • ویژگی های خاص: دارای باتری لیتیوم پلیمری 5000 میلی آمپر ساعتی، صفحه نمایش 6.67 اینچی، دارای اندروید 11
  • کالای ارسالی: پک و رام گلوبال
برند:
ضمانت اصل بودن کالا
(11)

اطلاعات بیشتر

نقد و بررسی گوشی موبایل شیائومی 11T Pro 5G

کمپانی شیائومی، با رونمایی از گوشی موبایل 11 تی پرو 5G به همراه قابلیت‌های یک گوشی پرچمدار، توانست نیاز کاربرانی که به دنبال یک گوشی با عملکرد خوب اما هزینه‌ای کمتر بودند را برآورده کند. یکی از موضوعاتی که باعث شگفتی طرفداران شیائومی در زمان معرفی این اسمارت فون شد، حذف عبارت "Mi" از عنوان آن بود. با گذشت یک دهه از تولید اولین گوشی هوشمند خود یعنی Mi 1، در نسل بعدی گوشی های موبایل شیائومی، دیگر عبارت "می" دیده نمی‌شود. همراه ما باشید تا در این مطلب به معرفی این گوشی قاتل پرچم‌دار بپردازیم.

گوشی موبایل شیائومی 11t pro 5g

طراحی و ظاهر

اگر به قاب پشتی گوشی شیائومی 11 تی پرو 5G نگاه کنید، متوجه خواهید شد که همانند سایر گوشی‌های خانواده شیائومی 11، از یک الگوی طراحی پیروی می‌کند. خمیدگی قاب پشتی و چیدمان دوربین‌ها مشابه هم هستند و این شباهت تا جایی ادامه دارد که صفحه نمایش نیز به صورت تخت طراحی شده است. از معدود تفاوت‌‌های ظاهری این دستگاه در سری می 11، می‌توان به تغییر ماژول بیضی شکل، به حالت مستطیلی برای قرارگیری دوربین‌ها اشاره کرد.

قیمت گوشی xiaomi 11t pro 5g

با اینکه وزن 204 گرمی این گوشی نسبت به ابعاد 164.1 × 76.9 × 8.8 میلی‌متری آن کمی زیاد به نظر می‌رسد، اما استفاده از فریم آلومینیومی و آخرین نوع محافظ صفحه نمایش، یعنی گوریلاگلس وکتوس، سنگینی بدنه را توجیه می‌کند؛ چرا که حفاظت در برابر ضربات احتمالی، ارزش چند گرم سنگین‌تر شدن را دارد. اگرچه ظرفیت بالای باتری نیز ضخامت 11T Pro 5G را کمی بالا برده، اما انحنای قاب پشتی کمک می‌کند این گوشی خوش‌دست‌تر به‌نظر بیاید و کار کردن با آن راحت باشد.گوشی شیائومی 11 تی پرو 5g
وقتی این گوشی را در دست می‌گیرید، روبه‌روی خود صفحه نمایش 6.67 اینچی که 85 درصد از پنل جلویی را اشغال کرده مشاهده می‌کنید. دوربین سلفی نیز به صورت پانچ‌هول، در میانه قسمت بالایی نمایشگر و پایین‌تر از اسپیکر مکالمه (که در حاشیه صفحه نمایش قرار دارد) دیده می‌شود. لبه سمت راست، میزبان دکمه کنترل صدا و دکمه پاور ادغام شده با حسگر اثر انگشت است؛ اما در لبه مقابل آن، پورت یا دکمه‌ای دیده نمی‌شود. اسلات سیم‌کارت، درگاه USB Type-C، میکروفون و یکی از دو بلندگوی استریو در زیر دستگاه قرار گرفته‌اند. در قسمت بالایی هم اسپیکر و میکروفون دوم، سنسور مادون قرمز (IR-Blaster) به همراه لوگوی کمپانی هارمن کاردون دیده می‌شود که گواه کیفیت فوق‌العاده اسپیکرهای این گوشی است.

پنل پشتی گوشی 11T Pro پوشیده شده از شیشه مات است که روی آن ماژول دوربین مستطیلی شکل با لبه‌های گرد دیده می‌شود و 2 بخش جداگانه دارد:

بخش اول، فلش دو‌گانه‌ LED و میکروفن سوم را میزبانی می‌کند و بخش دوم ماژول، به عنوان محل جای گرفتن دوربین 3 گانه، بر روی بخش اول قرار گرفته و ضخامت بیشتری دارد. در حال حاضر این گوشی در سه رنگ خاکستری (Meteorite Gray)، سفید (Moonlight White) و آبی (Celestial Blue) طراحی و تولید شده است. رنگ سفید گوشی 11 تی پرو از تمام جهات یکدست دیده می‌شود، اما در رنگ خاکستری، با تکان دادن گوشی طیف زیبایی از این رنگ خواهید داشت. نسخه آبی این گوشی در زوایای مختلف با نمایش طیف رنگ صورتی، درخشش خاص خود را داشته و می‌تواند انتخاب خوبی برای بانوان خوش‌سلیقه باشد.

صفحه نمایش

کیفیت صفحه نمایش 11 تی پرو را می توان در حد و اندازه یک گوشی پرچمدار توصیف کرد. این برند محبوب چینی سعی کرده تا از بهترین نمایشگر و امکانات در این بازه قیمتی، برای موبایل جذاب خود استفاده کند. صفحه نمایش 6.67 اینچی از نوع AMOLED این گوشی، باعث عمیق شدن رنگ مشکی و در نتیجه نمایش رنگ‌ها با کنتراستی بالا می‌شود. همچنین پنل این دستگاه 10 بیتی است، یعنی از توانایی نمایش 1 میلیارد رنگ برخوردار بوده که باعث می‌شود تفکیک رنگ ها به بهترین نحو انجام شده و طیف رنگی عالی به کاربر نمایش داده شود. یکی از قابلیت‌هایی که فقط در گوشی‌های رده بالای شیائومی مانند Mi 11 Ultra به کار رفته اما در این گوشی نیز دیده می شود، Dolby vision است. این نمایشگر دارای ویژگی های دیگری از جمله نمایش محتوای HDR10 و +HDR10 است که به نقاط قوت این دستگاه می‌افزاید.
رزولوشن تصویر شیائومی 11 تی پرو 2400 × 1080 پیکسل است که با توجه به ابعاد صفحه نمایش، تراکم پیکسلی 395 ppi را ارائه می‌دهد. همچنین نسبت تصویر 20:9 دستگاه این امکان را به شما می‌دهد تا به راحتی بتوانید با آن فیلم ببینید و یا بازی کنید.

اگر از دوستداران گیم هستید، این گوشی با نرخ نوسازی 120 هرتزی نمایشگر و لمس‌پذیری 480 هرتزی، می‌تواند به خوبی شما را همراهی کند.

درباره روشنایی صفحه نمایش می‌توان گفت، در حالت خودکار 800 نیت است و به دلیل پشتیبانی از حالت +HDR10 و Dolby vision هنگام پخش محتوای HDR به 1000 نیت هم می‌رسد. شدت نور این دستگاه طوری تنظیم می شود تا هم در مکان‌های پر نور بتوانید به راحتی از تلفن همراه خود استفاده کنید؛ هم در مکان‌های تاریک با رسیدن شدت روشنایی صفحه به 2.3 نیت، بدون اذیت شدن چشم ها، به ادامه فعالیت خود با گوشی بپردازید.

خرید گوشی شیائومی 11 تی پرو

دوربین

لنز اصلی که در ماژول دوربین دیده می‌شود از نوع واید بوده و دارای سنسور 108 مگاپیکسلی (ISOCELL HM2) است. این سنسور با ابعاد 1/1.52 اینچ، دارای پیکسل هایی در سایز 0.7 میکرومتر است. دریچه دیافراگم این لنز f/1.8 با فاصله کانونی 26 میلی‌متر در نظر گرفته شده که به صورت پیش فرض تصاویری با رزولوشن 12 مگاپیکسلی به ثبت می‌رساند، اما از نظر حذف لرزش تصویر، آنطور که انتظار می‌رود عمل نمی‌کند و لرزشگیر اپتیکال در آن دیده نمی‌شود، و این موضوع بیشتر در زمان فیلم‌برداری خودش را نشان می‌دهد.

دوربین اولتراواید گوشی موبایل Xiaomi Mi 11T Pro از سنسور 8 مگاپیکسلی (Sony IMX355) با دریچه دیافراگم f/2.2 تشکیل شده که تصاویری با فوکوس ثابت (FF) و زاویه 120 درجه‌ای را به کاربر ارائه می‌دهد، همچنین با استفاده از حالت نایت مود آن (Night Mode)، می‌توانید عکس‌هایی با کیفیت قابل قبول در شب یا فضاهای کم نور بگیرید. آخرین لنز تکمیل کننده دوربین 3 گانه 11 تی پرو، سنسور 5 مگاپیکسلی (Samsung S5K5E9) از نوع تله فتو ماکرو است؛ این لنز با اپرچر f/2.4 و قابلیت فوکوس خودکاری که دارد، از فاصله 3 تا 7 سانتی متر، می‌تواند تصاویری با جزئیات خوب را ثبت کند.

دوربین اصلی این گوشی توانایی ضبط ویدیو هایی با کیفیت 8k و سرعت 30 فریم بر ثانیه (با محدودیت 6 دقیقه‌ای) را دارد؛ همچنین این دستگاه امکان ضبط ویدیو های 4k با سرعت 30 و 60 فریم را در اختیارتان می‌گذارد.

از جمله قابلیت های دیگر دوربین 11 تی پرو می‌توان به +HDR10 و لرزش‌گیر الکترونیکی اشاره کرد. ضمنا دوستداران و علاقه‌مندان به قابلیت فیلمبرداری‌ اسلوموشن، می‌توانند با کیفیت 1080 و با سرعت 120، 240 یا 960 فریم بر ثانیه اقدام به ضبط ویدیو کنند. در مجموع عملکرد دوربین این گوشی به نسبت گوشی‌های هم‌رده‌اش بسیار عالی ارزیابی می‌شود چراکه تصاویر ثبت شده توسط این دستگاه، دقت رنگ و کنتراست بالا، وضوح و جزئیات فراوان با نویز نسبتا پایینی دارند.

نقد و بررسی گوشی 11t پرو

دوربین سلفی

این گوشی شیائومی دارای دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی به همراه لنز واید، و دریچه دیافراگم f/2.5 است که با استفاده از آن می‌توانید عکس‌هایی با کیفیت قابل قبول از نظر شدت کنتراست، و نویز تصویر ثبت کنید. با انتخاب حالت پرتره در دوربین سلفی، امکان جداسازی سوژه از فضای پشتی به همراه تاری نسبتا قابل قبولی با حداکثر خطا برایتان فراهم می‌شود که به گرفتن عکس‌های زیباتر کمک می‌کند. دوربین جلویی این گوشی امکان فیلمبرداری با کیفیت FullHD و نرخ 30 و 60 فریم بر ثانیه را در اختیار شما می‌گذارد.

سخت افزار

سخت‌افزار به کار رفته در این گوشی مناسب کسانی است که به عملکرد بالای گوشی اهمیت می‌دهند و نمی‌خواهند برای سخت افزار‌های بالاتر هزینه کنند. گوشی 11T پرو، از تراشه پرچمدار کوالکام یعنی اسنپ‌دراگون 888 پشتیبانی می‌کند که با فرآیند ساخت لیتوگرافی 5 نانومتری ساخته شده‌ است. این تراشه سرعت بالایی داشته، گرمای کمی تولید می‌کند و از آخرین استاندارهایی مانند: اتصال دوگانه وای‌فای، بلوتوث 5.2 و شبکه 5G برخوردار است.

گوشی 11 تی پرو 5G در تست بنچ‌مارک AnTuTu ورژن 9، امتیاز 708220 را کسب کرده‌ است که نشان می‌دهد نسبت به گوشی بلک شارک 4 (700106) عملکرد بهتری داشته و به گوشی پرچمدار سامسونگ s21 Ultra 5G با رم 12 (742961) بسیار نزدیک است که خبر از عملکرد خوب این گوشی می‌دهد.


روی این تراشه، پردازنده 8 هسته‌ای قرار گرفته که تک هسته سریع‌تر آن، با فرکانس 2.84 گیگاهرتز کار می‌کند و قدرت پردازش خوبی را به کاربر ارائه می‌دهد. همچنین برند شیائومی، پردازش‌های گرافیکی را به Adreno 660 سپرده که یکی از پردازنده‌های قدرتمند گرافیکی است. گوشی 11T Pro با ظرفیت‌های 256 و 128 با رم 8 و 12 به بازار عرضه شده و از نقاط قوت آن، داشتن سریع‌ترین حافظه در گوشی‌های اندرویدی یعنی UFS 3.1 است که نویدبخش افزایش عملکرد دستگاه‌، به‌ حداقل‌ رساندن مصرف برق و بهبود تجربه‌ کاربر است.

عملکرد گوشی موبایل شیائومی 11 تی پرو

نرم افزار

گوشی شیائومی 11 تی پرو 5G با سیستم عامل اندروید 12 و به همراه رابط کاربری اختصاصی این شرکت یعنی MIUI 12.5 در دسترس عموم قرار گرفته که بسیار جذاب و پر زرق و برق است. MIUI 12.5 با قابلیت شخصی‌سازی که دارد این امکان را به شما می‌دهد تا تلفن همراه خود را از نظر ظاهری، طبق سلیقه خود طراحی کنید. از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به صفحه نمایش همیشه روشن، حالت شب، سیستم اسکن بدافزارها و ریموت کنترل مادون قرمز اشاره کرد. برای امنیت گوشی، همانطور که گفته شد از حسگر اثر انگشت در کنار تکنولوژی تشخیص چهره استفاده شده که برای امنیت بیشتر، پیشنهاد ما استفاده از حسگر اثرانگشت است. خبر خوبی که باعث خوشحالی طرفداران این گوشی خواهد شد، امکان تجربه سه نسخه اندروید و دریافت بروزرسانی بسته‌ها و آپدیت‌های امنیتی به مدت 4 سال، توسط کمپانی شیائومی خواهد بود.

شیائومی 11 تی پرو

باتری گوشی شیائومی 11 تی پرو

در ساخت این گوشی، از یک باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپر ساعتی استفاده شده که به نسبت گوشی های هم خانواده خود یعنی Mi 11i (mAh4520) و Mi 11 (mAh4600) ظرفیت بیشتری دارد. این گوشی در تست باتری سایت GSMArena به خوبی عمل کرده و می‌تواند امکان 12 ساعت وب‌گردی، 14 ساعت تماشای ویدیو و 22 ساعت برقراری تماس را به شما بدهد. همچنین در تست نمره باتری PC Mark Work 3.0 که به صورت واقعی و شبیه به کاربری روزانه انجام می‌شود قادر است 9 ساعت و 48 دقیقه شما را همراهی کند که این رقم حدود 40 دقیقه از گوشی OnePlus 9 و حدود 1 ساعت و 40 دقیقه از گلکسی S21 سامسونگ بیشتر است. ویژگی درخشان باتری 11 تی پرو، سرعت شارژ بسیار بالای آن است. جایی که شیائومی مدعی شده که این گوشی با استفاده از تکنولوژی HyperCharge، ظرف 17 دقیقه به‌طور کامل شارژ می‌شود.
اما نتیجه تست‌های انجام شده GSMArena، فرآیند شارژ را  20 الی 21 دقیقه به طول نشان می‌دهد که با در نظر گرفتن ظرفیت بالای باتری آن، هنوز هم فوق‌العاده به نظر می رسد. درون جعبه و به همراه گوشی موبایل شیائومی 11T Pro، کابل شارژ USB-TypeC و آداپتور 120 واتی عرضه می‌شود.

خرید اینترنتی گوشی شیائومی 11t pro

سخن پایانی

در مجموع با داشتن گوشی شیائومی 11T Pro 5G، همانطور که پیشتر نیز گفته شد، می‌توانید طعم داشتن یک گوشی پرچمدار البته باهزینه کمتر را تجربه کنید؛ زیرا یک گوشی همه کاره عالی، دارای صفحه نمایش AMOLED و یکی از سریع ترین تراشه های اندروید یعنی اسنپدراگون 888 است. در کنار موارد عنوان شده قابلیت‌های دیگری مثل دوربین 108 مگاپیکسل، قابلیت شارژ سریع 120 وات، و اسپیکر‌های قدرتمند نیز به جذابیت آن می‌افزایند.

نقاط قوت گوشی شیائومی 11T Pro 5G

  • رابط کاربری روان
  • شارژ قدرتمند 120 وات
  • دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی
  • اسپیکرهای قدرتمند هارمن کاردن
  • دارای نمایشگر AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتز
  • تجربه کاربری سه نسخه اندروید

نقاط ضعف گوشی شیائومی 11T Pro 5G

  • وزن نسبتا زیاد
  • نداشتن لرزشگیر اپتیکال
  • نداشتن اسلات MicroSD

مشخصات

مشخصات کلی
سال تولید
2021
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
سایز سیم کارت
سایز نانو (0.67 × 8.8 × 12.3 میلی‌متر)
رنگ بندی
خاکستری (Meteorite Gray)، سفید (Moonlight White)، آبی (Celestial Blue)
ویژگی‌های خاص
فبلت، دارای حسگر اثر انگشت، دوربین اصلی سه گانه، مناسب عکاسی، مناسب بازی، مقاوم در برابر آب
بدنه
ابعاد
8.8 × 76.9 × 164.1 میلی‌متر
وزن
204 گرم
جنس بدنه
پشت شیشه | فریم آلومینیوم
استاندارد IP
IP53
سایر قابلیت‌های بدنه
دارای گواهینامه IP53 (مقاومت در برابر پاشیده شدن آب به طور قائم یا با حداکثر زاویه 60 درجه و مقاوم در برابر گرد و غبار)
صفحه نمایش
صفحه نمایش لمسی
خازنی چند لمسی (Multi Touch)
نوع صفحه نمایش
AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.67 اینچ
رزولوشن
(1080 × 2400) پیکسل
تراکم پیکسلی
395 پیکسل در هر اینچ
تعداد رنگ
1 میلیارد رنگ
شدت روشنایی
1000 نیت در حالت (Peak)
نسبت ابعاد صفحه نمایش
20:9
نسبت صفحه نمایش به بدنه
85.1 درصد
فناوری محافظت از صفحه نمایش
پوشش گوریلا گلس ویکتوس (Corning Gorilla Glass Victus)
نرخ تازه سازی تصویر
120 هرتز
سایر قابلیت‌های صفحه نمایش
پشتیبانی از استاندارد +HDR10، پشتیبانی از قابلیت Dolby Vision
دوربین
دوربین
دوربین اصلی سه‌گانه
کیفیت دوربین
5 + 8 + 108 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اصلی
دوربین اول 108 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/1.8، فاصله کانونی 26 میلی‌متر، سایز سنسور 1/1.52 اینچ، سایز پیکسل 0.7 میکرومتر، دوربین دوم 8 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.2، دوربین سوم 5 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.4
فلش عکاسی
فلش LED دوگانه (Dual LED) از نوع Dual-Tone
فناوری فوکوس
فوکوس خودکار تشخیص فاز (PDAF)
لرزشگیر تصویر
لرزشگیر الکترونیکی مبتنی بر ژیروسکوپ (Gyro EIS)
کیفیت و سرعت فیلمبرداری
رزولوشن (4320 × 7680) 8K با سرعت 30 فریم بر ثانیه | رزولوشن (2160 × 3840) 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه | رزولوشن (1080 × 1920) Full HD با سرعت 960 فریم بر ثانیه
سایر قابلیت‌های دوربین اصلی
قابلیت عکاسی HDR، قابلیت فیلمبرداری با کیفیت +HDR10، دارای لنز واید، اولتراواید با زاویه 120 درجه، قابلیت عکس برداری تله فوتو ماکرو (telephoto macro)، قابلیت عکس برداری پانوراما
دوربین سلفی
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
دوربین 16 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.5، سایز سنسور 1/3.06 اینچ، سایز پیکسل 1.0 میکرومتر
سایر قابلیت‌های دوربین سلفی
کیفیت فیلمبرداری با رزولوشن (1080 × 1920) Full HD با سرعت 30 فریم بر ثانیه، دارای لنز واید
پردازنده
تراشه (SOC)
Qualcomm SM8350 Snapdragon 888 5G (5 nm)
نوع پردازنده
64 بیتی
تعداد هسته پردازنده
8 هسته‌ای
فرکانس پردازنده مرکزی
1 هسته با سرعت 2.84 گیگاهرتز (Cortex-X1) و 3 هسته با سرعت 2.42 گیگاهرتز (Cortex-A78) و 4 هسته با سرعت 1.80 گیگاهرتز (Cortex-A55)
پردازنده گرافیکی
Adreno 660
فرکانس پردازنده گرافیکی
840 مگاهرتز
حافظه
حافظه رم (Ram)
8 گیگابایت
نوع حافظه رم
LPDDR5
ظرفیت حافظه داخلی
256 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
UFS 3.1
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
ندارد
امکانات نرم افزاری
سیستم عامل
اندروید 11
رابط کاربری
MIUI 12.5
منوی فارسی
دارد
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
ارتباطات
شبکه‌های ارتباطی
2G (GSM) | 3G (HSPA) | 4G (LTE) | 5G (SA/NSA)
نسل شبکه مخابراتی
5G
سرعت شبکه
HSPA با سرعت دانلود 42.2 مگابیت بر ثانیه و آپلود 5.76 مگابیت بر ثانیه
فرکانس شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
فناوری مکان یابی
GPS | A-GPS | GLONASS | GALILEO | BeiDou (BDS)
شبکه بی‌سیم Wi-Fi
Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/6 | Dual-Band | Wi-Fi Direct | Hotspot
فناوری NFC
دارد
رادیو
ندارد
بلوتوث
نسخه 5.2
توضیحات بلوتوث
پشتیبانی از A2DP, LE, aptX HD, aptX Adaptive
مادون قرمز
دارد
نوع درگاه ارتباطی
USB-C استاندارد 2.0 | قابلیت USB OTG
صدا
اسپیکر
استریو دوگانه
خروجی صدا
درگاه USB-C
جک 3.5 میلی‌متری صدا
ندارد
توضیحات تکمیلی صدا
بلندگوی تنظیم شده توسط کمپانی Harman Kardon
باتری
باتری قابل تعویض
ندارد
نوع باتری
لیتیوم پلیمری
ظرفیت باتری
5000 میلی‌آمپر ساعت
سایر قابلیت‌های باتری
دارای قابلیت شارژ سریع 120 واتی (Fast Baterry Charging 120W)، دارای قابلیت شارژ سریع 100 درصد در 17 دقیقه و 72 درصد در 10 دقیقه
سایر مشخصات
حسگرها
اثر انگشت جانبی (Fingerprint, Side-mounted) | شتاب سنج (Accelerometer) | ژیروسکوپ (Gyroscope) | مجاورتی (Proximity) | قطب نما (Compass)
اقلام همراه
دفترچه راهنما | آداپتور شارژر | کابل شارژ USB-C | سوزن خارج کردن سیم کارت

نظرات (5)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.
بهزاد | میهمان
23 آذر 1401

سلام، آیا پک گلوبال هست ؟

پشتیبان سایت | مدیر سایت
23 آذر 1401

کالاهای "غیر گلوبال" در قسمت مشخصات کالا درج می شود در غیر اینصورت کالا "گلوبال" می باشد.

نسیم | میهمان
11 آذر 1401

سلام، بین آیفون 11پرو و شیائومی 11t pro کدوم بهتره خریدش ؟

فاضل منافی | کاربر
21 اردیبهشت 1401

سلام، این گوشی با حافظه 512 هم داره ؟ اگه داره موجود کنید خرید میکنم، اگه نداره که حافظه 256 با رم 12 رو موجود کنید تا خرید کنم.

فاضل منافی | کاربر
25 اردیبهشت 1401

سلام اگه میشه رم 12 این محصول رو موجود کنید.

پشتیبان سایت | مدیر سایت
21 اردیبهشت 1401

درخواست شما جهت پیگیری به واحد مربوطه ارجاع داده شد و در صورت امکان موجود می شود.

Saeed | میهمان
10 اردیبهشت 1401

سلام، من رنگ آبی میخواهم آماده ارسال دارید؟

پشتیبان سایت | مدیر سایت
10 اردیبهشت 1401

در حال حاضر کالا با رنگ خاکستری و 18 ماه گارانتی بلووم موجود می باشد.

محمد | میهمان
07 بهمن 1400

سلام. این گوشی رام گلوبال هست؟

محمدرضا علوی | کاربر
12 بهمن 1400
کالاهای "غیر گلوبال" در قسمت مشخصات کالا درج می شود.
پیشنهاد ویژه
محصول
گوشی موبایل شیائومی مدل Xiaomi 11T Pro 5G دو سیم کارت ظرفیت 256/8 گیگابایت
کالاتیک
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
موجود در انبار کالاتیک
تومان