گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11 Pro Plus 5G CN دو سیم کارت ظرفیت 256/8 گیگابایت-پک چین

Xiaomi Redmi Note 11 Pro Plus 5G CN Dual SIM 256GB, 8GB Ram Mobile Phone

  • تعداد سیم کارت: دوسیم کارت
  • حافظه داخلی: 256 گیگابایت
  • حافظه رم: 8 گیگابایت
  • تراشه: MediaTek Dimensity 920
  • فناوری صفحه نمایش: Super AMOLED
  • کیفیت دوربین: سه‌گانه 2 + 8 + 108 مگاپیکسل
  • ویژگی‌های خاص: دارای باتری لیتیوم پلیمری 4500 میلی آمپر ساعت
  • کالای ارسالی: پک چین بارام گلوبال
برند:
ضمانت اصل بودن کالا
(2)

اطلاعات بیشتر

ویدیوی نقد و بررسی گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو پلاس CN 5G

احتمالاً این سوال برایتان به وجود آمده است که آیا خرید گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو پلاس 5G اقدام درستی است یا خیر؟ از همین رو در ویدیو نقد و بررسی گوشی Xiaomi Redmi Note 11 Pro Plus 5G CN به‌صورت جامع به بیان نکات مثبت و منفی این گوشی شیائومی خواهیم پرداخت.

 

نقد و بررسی گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو پلاس CN 5G

در این مطلب نقد و بررسی گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو پلاس 5G را برای شما آماده کرده‌ایم تا متوجه شویم آیا این گوشی به‌عنوان یک میان رده با قیمت مناسب ارزش استفاده دارد یا خیر.

شیائومی در سال 2021 گوشی‌های پرفروش و فوق‌العاده‌ای را به بازار جهانی عرضه کرد که سری گوشی های ردمی نوت 10 نیز جزو آن‌ها بود؛ همچنین در سال 2022 با ارائه سری ردمی نوت 11 که قدرتمندترین نماینده آن‌ها Xiaomi Redmi Note 11 Pro Plus 5G نامیده می‌شود تلاش کرد تا فروش گوشی‌های میانرده خود را بالاتر ببرد. کمپانی شیائومی این سری را در سه نسخه وارد بازار کرد که در ادامه با نقد و بررسی ردمی نوت 11 پرو پلاس همراه شما خواهیم بود.

نکات مثبت

  • صفحه نمایش مطلوب
  • طراحی زیبا و به روز
  • سرعت شارژ فوق‌العاده

نکات منفی

  • عملکرد نسبتاً ضعیف دوربین
  • رابط کاربری شلوغ

طراحی گوشی Redmi Note 11 Pro Plus 5G Xiaomi

طراحی گوشی Redmi Note 11 Pro Plus 5G Xiaomi

  • اسپیکرهای دوگانه
  • حسگر اثر انگشت جانبی با سرعت بالا
  • طراحی مشابه با گوشی Redmi Note 11 Pro
  • برخورداری از گواهی IP53

طراحی گوشی ردمی نوت 11 پرو پلاس بسیار چشم‌نواز است و از هر نظر زیبا به نظر می‌رسد. تنها موردی که در این بخش می‌توان به آن اشاره کرد بالا بودن وزن آن است که به 204 گرم می‌رسد. ابعاد این گوشی 8.3×76.2×163.7 میلی‌متر است و پنل جلویی آن توسط گوریلاگلس 5 محافظت می‌شود.

ترکیب لبه‌های صاف با گوشه‌های گرد، ظاهری جذابی را برای گوشی ردمی نوت 11 پرو پلاس رقم زده است؛ البته گفتنی است که به دلیل برخورداری از لبه‌های صاف باعث می‌شود تا در دست‌گرفتن این گوشی در مدت زمان طولانی کمی دشوار به نظر برسد. 

شیائومی برای گوشی Redmi Note 11 Pro Plus به سراغ رنگ‌های زیبایی نظیر سبز (Forest Green)، بنفش (Timeless Purple) و گوشی مورد بررسی ما مشکی (Mysterious Black) رفته است. با نگاهی به رنگ مشکی این دستگاه باید بگوییم بیشتر به خاکستری تیره شباهت دارد؛ اما این موضوع از زیبایی ظاهری آن کم نمی‌کند.

فریم گوشی شیائومی ردمی Note 11 Pro Plus از جنس پلاستیک و در قسمت پنل پشتی آن شیشه به کار برده شده که باعث می‌شود اثر انگشت بسیار کمی را به خود جذب کند؛ همچنین برخورداری از گواهی IP53 باعث می‌شود تا این گوشی در برابر پاشش آب و گردوغبار از خود مقاومت نشان دهد.

در قسمت راست نوت 11 پرو پلاس دکمه پاور/حسگر اثر انگشت و دکمه تنظیم صدا به چشم می‌خورد که علاوه بر عملکرد نرم و عالی، حس خوبی را نیز به کاربران منتقل می‌کنند. در بخش پایین گوشی درگاه USB-C، گریل اسپیکر اول و شیار سیم‌کارت به همراه درگاه میکرو اس دی قرار گرفته است. در بخش بالایی نیز اسپیکر دوم و جک 3.5 میلی‌متری قرار گرفته‌ که می‌توان آن را جزو ویژگی‌های مثبت این گوشی در نظر گرفت.

دکمه های گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو پلاس

در جعبه آن علاوه بر گوشی ردمی نوت 11 پرو پلاس 5G، شارژ قدرتمند 120 واتی، کابل شارژ USB Type-C و یک قاب شفاف که به نظر بادوام می‌رسد، قرار گرفته است. علاوه بر لوازم جانبی فوق یک محافظ پلاستیکی از کارخانه روی صفحه‌نمایش گوشی قرار داده شده است.

حسگر اثرانگشت ادغام شده با دکمه پاور این گوشی از سرعت و دقت مطلوبی برخوردار شده و به‌سرعت انگشتتان را تشخیص خواهد داد. همچنین گزینه باز کردن قفل با چهره نیز پیش رویتان قرار می‌گیرد و با اینکه بسیار سریع عمل می‌کند؛ اما مانند سایر گوشی‌های شیائومی امنیت بالایی ندارد.

صفحه نمایش گوشی ردمی نوت 11 پرو پلاس 5G

صفحه نمایش گوشی ردمی نوت 11 پرو پلاس 5G

  • صفحه نمایش با کیفیت
  • نرخ تازه سازی 120 هرتز
  • روشنایی مطلوب صفحه نمایش حتی در نور مستقیم
  • برخورداری از قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن

ردمی نوت 11 پرو پلاس از صفحه نمایش 6.67 اینچی با پنل سوپر امولد و رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل استفاده می‌کند. حداکثر میزان روشنایی تا 1200 نیت، نرخ نوسازی 120 هرتز، تراکم پیکسلی 395 پیکسل در هر اینچ و پشتیبانی از HDR10 از دیگر قابلیت صفحه‌نمایش این گوشی محسوب می‌شوند.

صفحه نمایش گوشی ردمی Note 11 Pro پلاس به غیر از قسمت پایین صفحه حاشیه کمی دارد که از نقاط مثبت آن محسوب می‌شود. درباره کیفیت آن باید بگوییم که عمق رنگ مشکی و کنتراست آن برای تماشای رنگ مشکی بسیار خوب است و صفحه نمایش آن در تمامی زوایا به‌خوبی مشاهده می‌شود. به‌علاوه جزئیات صفحه هم در خانه و هم زیر نور مستقیم خورشید به طور کامل قابل دیدن خواهد بود.

رنگ‌های آن نیز وقتی در حالت Vivid قرار می‌گیرد بسیار دقیق و واضح به نظر می‌رسند؛ همچنین مانند سایر گوشی‌های شیائومی قادر به شخصی‌سازی تنظیمات صفحه نمایش آن خواهید بود. صفحه نمایش گوشی Xiaomi Redmi Note 11 Pro Plus دارای نرخ نوسازی 120 هرتز است؛ اما متأسفانه در بخش تنظیمات تنها می‌توانید بین 60 و 120 هرتز جا به جا شوید و گزینه‌ای به‌عنوان نرخ نوسازی 90 هرتز یا حالت تطبیقی برای آن در نظر گرفته نشده است.

اسپیکر گوشی ردمی Note 11 Pro پلاس CN 5G

اسپیکر گوشی ردمی Note 11 Pro پلاس CN 5G

  • اسپیکر دوگانه تنظیم شده توسط JBL
  • اسپیکر استریو با کیفیت مطلوب

در گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو پلاس صدا از دو اسپیکر استریو در نظر گرفته شده برای آن خارج می‌شود که از کیفیت و وضوح بالایی نیز برخوردار است. به این صورت که صداهای بالا و مید بسیار خوب پوشش داده می‌شوند و سطح بیس آن برای چنین گوشی میان‌رده‌ای مطلوب است.

همان‌طور که پیش‌تر به آن اشاره کردیم این گوشی به دو اسپیکر مجهز شده که یکی از آن‌ها در قسمت بالا و دیگری در بخش پایینی گوشی قرار گرفته است. کیفیت صدای خروجی این اسپیکر استریو حتی هنگامی که روی 100 درصد قرار می‌گیرد عملکرد بسیار خوبی دارد؛ به طوری که حتی در محیط‌های شلوغ به‌خوبی شنیده می‌شود.

در اکثر اوقات هنگامی که نام برند دیگری روی بدنه گوشی توسط شرکت سازنده حک می‌شود احتمالاً هدف بازاریابی را دنبال می‌کند؛ اما در موردی که پیش رویمان قرار دارد به نظر می‌رسد که عبارت درج شده SOUND BY JBL کاملاً واقعی است. گفتنی است که گوشی Note 11 Pro Plus 5G از قابلیت صدای دالبی اتموس نیز برخوردار شده که با فعال‌کردن آن صدای خروجی بم‌تر خواهد شد.

نرم افزار گوشی موبایل Redmi Note 11 Pro Plus

نرم افزار گوشی موبایل Redmi Note 11 Pro Plus

  • اندروید 11 به همراه MIUI 12.5
  • قابلیت به‌روزرسانی به اندروید 12

گوشی ردمی نوت 11 پرو پلاس با اندروید 11 و رابط کاربری MIUI 12.5 از جعبه خارج می‌شود؛ اما به دلیل برخورداری از امکان آپدیت، ما این گوشی را به اندروید 12 و MIUI 12.5 به روز رسانی کردیم. پس از به روز رسانی متوجه می‌شوید که رابط کاربری MIUI روان‌تر و کاربرپسندتر خواهد شد و با اضافه شدن ویژگی‌هایی جدیدی مانند اپ دراور و پایین کشیدن منوی نوتیفیکیشن از هر جای صفحه باعث انتقال حس اندرویدی بیشتر به کاربر می‌شود.

گفتنی است که تمامی ویژگی‌های مطلوب در رابط کاربری MIUI از iOS الهام گرفته شده؛ برای مثال بخش کنترل سنتر در این رابط کاربری مشابه گوشی‌های آیفون است در حالی که با دکمه‌های اندرویدی نیز ادغام می‌شود.

سخت افزار و عملکرد ردمی نوت 11 پرو پلاس 5G

  • تراشه مدیاتک Dimensity 920 با پشتیبانی از شبکه 5G
  • پشتیبانی از UFS 2.2

شیائومی سه نسخه گوشی میان رده خود را تحت عنوان ردمی نوت 11، به سه تراشه متفاوت نیز مجهز کرده که گوشی ردمی نوت 11 پرو پلاس از چیپست مدیاتک دایمنسیتی 920 استفاده می‌کند. این تراشه از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند و با فرایند 6 نانومتری تولید شده که عملکرد خوبی را در آزمایش‌های ما از خود نشان داده است.

بهترین نتیجه دریافتی را در بازی Call of Duty را با گرافیک LOW و نرخ فریم MAX دریافت کردیم که در بخش چند نفره قادر است تا به 90 فریم بر ثانیه برسد. با انتخاب تنظیمات گرافیک HIGH نیز در این بازی به حداکثر نرخ فریم VERY HIGH و 60 فریم بر ثانیه دست پیدا خواهید کرد.

سخت افزار و عملکرد ردمی نوت 11 پرو پلاس 5G

ردمی نوت 11 پرو پلاس بدون روشن‌کردن حالت گیم توربو به همراه گرافیک Ultra HD در اجرای بازی Apex Legends توانست نرخ فریم 40 هرتز را به ثبت برساند. این گوشی در تست بنچمارک Antutu توانسته به امتیاز 408543 دست یابد و در بنچمارک گیک بنچ نیز در بخش‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیازهای 732 و 2194 را از آن خود کرده است.

ما نیز با اجرای برنامه CPU Throttling Test روی این دستگاه جهت دستیابی به نتایج بهتر که 15 دقیقه به طول انجامید، عملکرد مطلوب و پایداری را مشاهده کردیم. تنها موردی که می‌توان به آن اشاره کرد احساس گرمای بسیار کم در قسمت کنار دوربین است.

در مجموع می‌توان گفت گوشی ردمی نوت 11 پرو پلاس یک گوشی میان‌رده به‌حساب می‌آید که قادر است تا بازی‌های سنگین را با گرافیک متوسط اجرا کند؛ از همین رو با تنظیم گرافیک آن به‌راحتی می‌توانید نسبت به اجرای اغلب بازی‌ها اقدام کنید و نگران داغ شدن آن نیز نباشید.

دوربین گوشی Redmi Note 11 پرو پلاس 5G

دوربین گوشی Redmi Note 11 پرو پلاس

  • قابلیت فیلمبرداری 4K
  • دوربین سه گانه ب همراه دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی

در ماژول مستطیلی گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو پلاس دوربین سه گانه شامل دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.9، حسگر اولتراواید 8 مگاپیکسلی 120 درجه با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 مشاهده می‌شود. در این قسمت باید بگوییم که عملکرد دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی این دستگاه بسیار مطلوب است. به این صورت که تصاویر واضحی با محدوده دینامیکی خوب به ثبت می‌رساند؛ البته نقش سنسور HM2 سامسونگ در این قسمت بی‌تأثیر نیست.

به طور پیش‌فرض دوربین اصلی گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو پلاس 5G CN فیلمبرداری را با رزولوشن 108 مگاپیکسلی انجام نمی‌دهد؛ چرا که با ایجاد پیکسل‌های بزرگ‌تر که قادر به جذب نور بیشتری هستند خروجی 12 مگاپیکسلی را ارائه می‌دهد. از همین رو می‌توانید با دوربین اصلی حداکثر با کیفیت 4K و 30 فریم بر ثانیه لحظات خود را به ثبت برسانید.

دوربین گوشی Redmi Note 11 پرو پلاس 5G

دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده برای این گوشی عملکرد بسیار خوبی در ارائه جزئیات بالا و محدوده دینامیکی به کاربران ارائه می‌دهد. همچنین در نمایش رنگ‌ها تفاوت چندانی با دوربین اصلی در آن مشاهده نمی‌شود. دوربین ماکرو نیز با وجود برخورداری از رزولوشن 2 مگاپیکسلی عملکرد مطلوبی را از خود نشان می‌دهد. تنها نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که زیاد به سوژه موردنظر نزدیک نشوید.

تصویری که با دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی گوشی Xiaomi Redmi Note 11 Pro Plus 5G CN به ثبت می‌رسد شما را ناامید نخواهد کرد؛ چون که از وضوح عالی و رنگ‌هایی زیبا دارد. همچنین توانسته است در بخش پرتره عملکرد مطلوبی را از خود نشان دهد. دوربین سلفی آن قادر به ضبط ویدیو با حداکثر کیفیت 1080p و 30 یا 60 فریم بر ثانیه است.

از دیگر قابلیت‌های دوربین گوشی ردمی نوت 11 پرو پلاس می‌توان به حالت هوش مصنوعی آن اشاره کرد که قادر به تشخیص مناظر و تنظیم دوربین بر اساس آن‌ها است؛ البته گفتنی است که این ویژگی تأثیر چندانی ندارد و با کم‌تر کردن رنگ‌ها و نوردهی بیشتر باعث می‌شود خروجی عکس آن‌طور که انتظار می‌رود نباشد.

باتری گوشی Xiaomi ردمی نوت 11 پرو پلاس 5G

مقایسه باتری گوشی Xiaomi ردمی نوت 11 پرو پلاس 5G

  • باتری با ظرفیت 4500 میلی‌آمپر ساعتی
  • پشتیبانی از شارژ فوق سریع 120 وات

گوشی هوشمند ردمی Note 11 پرو پلاس 5G نسبت به گوشی‌های هم خانواده خود باتری کوچک‌تر و با ظرفیت 4500 میلی‌آمپر ساعت دارد. با این حال از قابلیت شارژ فوق سریع 120 وات برخوردار شده است. برخلاف نسخه پیشین خود (ردمی نوت 11 پرو) که به یک باتری استاندارد مجهز شده بود، این دستگاه از یک باتری دو سلولی استفاده می‌کند که این امکان را می‌دهد تا سرعت شارژ بسیار سریع‌تر و 120 واتی داشته باشد؛ از همین رو این مدل گوشی میان‌رده شیائومی قادر است تا در مدت‌زمان 20 دقیقه از 0 به 100 درصد شارژ برسد. سرعت شارژ این گوشی احتمالا همان‌طور که باعث شد ما در کالاتیک شگفت‌زده شویم شما را نیز تحت‌تأثیر قرار خواهد داد؛ چرا که در کسری از ثانیه شارژ دستگاه چند درصد بیشتر می‌شود.

در قسمت نگهداری شارژ گوشی شیائومی Redmi Note 11 Pro Plus 5G CN می‌توان گفت که به‌راحتی 1 روز کامل می‌تواند همراه شما باشد. برای اطمینان بیشتر با بنچمارک PCMark باتری این گوشی را مورد آزمایش قرار دادیم و به زمان مطلوب 12 ساعت و 46 دقیقه دست پیدا کردیم. اگر این مقدار شارژدهی به نظرتان کم است می‌توانید با 10 دقیقه شارژ ساعت‌ها از این دستگاه استفاده کنید.

سخن آخر

با ورود گوشی شیائومی نوت 11 پرو پلاس به بازار جهانی بار دیگر کمپانی شیائومی ثابت کرد که قادر است یک گوشی میان رده عالی به همراه مشخصات فنی مطلوب تولید کند؛ از همین رو اگر به دنبال یک گوشی میان رده فوق‌العاده هستید خرید این گوشی انتخاب خوبی به نظر می‌رسد.

گوشی Redmi Note 11 Pro Plus 5G CN تمامی قابلیت‌های مناسبی که از یک گوشی میان رده انتظار می‌رود را دارد؛ صفحه نمایش با کیفیت، بلندگوهای استریو با خروجی صدای مناسب، باتری عالی و دوربین خوب از ویژگی‌های مثبت این گوشی محسوب می‌شوند. قابلیت به روز رسانی به اندروید 12 نیز به بهتر شدن نرم‌افزار آن کمک زیادی می‌کند.

گوشی ردمی نوت 11 پرو پلاس 5G CN ایرادات کوچکی نظیر عملکرد ضعیف در بخش لرزش‌گیر ویدئو در دوربین اصلی و تمایل به نوردهی زیاد دارد؛ همچنین برخورداری از نسخه قدیمی اندروید (اندروید 11) امکان دریافت 2 آپدیت بزرگ دیگر اندرویدی را به این گوشی می‌دهد.

در مجموع با در نظر نگرفتن موردهای منفی می‌توان گوشی ردمی نوت 11 پرو پلاس 5G CN را به‌عنوان یک میان رده خوش قیمت در عین داشتن مشخصات فنی مطلوب معرفی کرد.

پرسش‌های متداول

کیفیت دوربین گوشی ردمی نوت 11 پرو پلاس 5G CN به چه صورت است؟

این گوشی با تنظیمات دوربین سه گانه به همراه دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی قادر به ثبت عکس‌ها با کیفیت مطلوب خواهد بود.

عملکرد تراشه گوشی Xiaomi Redmi Note 11 Pro Plus 5G CN به چه صورت است؟

با استفاده از این گوشی قادر به اجرای بازی‌های سنگین با تنظیمات گرافیک متوسط خواهید بود.

قیمت گوشی ردمی نوت 11 پرو پلاس 5G CN چقدر است؟

برای مشاهده به روز ترین قیمت و خرید گوشی شیائومی Redmi Note 11 Pro Plus 5G CN می‌توانید به سایت کالاتیک مراجعه کنید.

 

مشخصات

مشخصات محصول
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت (اسلات هیبریدی)
توضیحات سیم کارت
سایز نانو (0.67 × 8.8 × 12.3 میلیمتر)
سال تولید
2021
رنگ بندی
مشکی (Graphite Gray)، سبز (Forest Green)، آبی روشن (Star Blue)، بنفش (Timeless Purple)
ویژگی های خاص
‌فبلت، دارای حسگر اثر انگشت، مقاوم در برابر آب، دوربین اصلی سه‌گانه، مناسب بازی، مقاوم در برابر رطوبت و گرد و غبار، دارای اسلات هیبریدی برای جایگذاری سیم کارت دوم یا کارت حافظه جانبی، دارای قابلیت تشخیص چهره (Face ID)
ابعاد
8.3 × 76.2 × 163.7 میلی‌متر
وزن
204 گرم
جنس بدنه
پنل پشت و پنل جلو شیشه (Gorilla Glass 5)
سایر قابلیت ها
دارای گواهینامه IP53 (مقاومت در برابر پاشیده شدن آب به طور قائم یا با حداکثر زاویه 60 درجه و مقاوم در برابر گرد و غبار)
صفحه نمایش لمسی
خازنی، چند لمسی (Multi Touch)
نوع
Super AMOLED
اندازه
6.67 اینچ
نسبت ابعاد نمایشگر
20:9
نسبت صفحه نمایش به بدنه
86.1 درصد
رزولوشن
Full HD+ (1080 × 2400)
تراکم پیکسلی
395 پیکسل در هر اینچ
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
فناوری محافظت از صفحه نمایش
گوریلا گلس 5 (Corning Gorilla Glass 5)
سایر قابلیت ها
قابلیت دریافت چند لمس همزمان، نرخ تازه سازی متغیر 120 هرتز، میزان روشنایی حداکثر 1200 نیت، پوشش رنگ های طیف DCI-P3، فیلتر نور آبی برای کاهش خستگی چشم‌ (Eye Comfort)، نرخ لمس پذیری 360 هرتز، دارای حالت Reading mode 3.0
دوربین
دوربین اصلی سه‌گانه
کیفیت دوربین
2 + 8 + 108 مگاپیکسل
فناوری فوکوس
فوکوس خودکار تشخیص فاز دوگانه (Dual Pixel PDAF)
فلش
LED
دیافراگم
دوربین اول 108 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/1.9 ، فاصله کانونی 26 میلی‌متر - دوربین دوم 8 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.2 - دوربین سوم 2 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.4
لرزشگیر تصویر
ندارد
عکاسی پانوراما
دارد
سرعت فیلمبرداری
رزولوشن (2160 × 3840) 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه، رزولوشن (1080 × 1920) Full HD با سرعت 120 فریم بر ثانیه
کیفیت فیلمبرداری
4K (3840 × 2160), Full HD (1920 × 1080), HD (1280 × 720)
سایر قابلیت های دوربین اصلی
دارای لنز اولترا واید با زاویه 120 درجه، دارای لنز واید، قابلیت عکسبرداری ماکرو (Macro)، قابلیت عکاسی HDR، فیلمبرداری آهسته (Slow Motion)
دوربین سلفی
16 مگاپیکسل
دیافراگم
دریچه دیافراگم f/2.5، سایز سنسور 1/3.06 اینچ، سایز پیکسل 1.0 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
دارای لنز واید، کیفیت فیلمبرداری با رزولوشن (1080 × 1920) Full HD با سرعت 30/60 فریم بر ثانیه
تراشه
MediaTek Dimensity 920 (6 nm)
پردازنده مرکزی
8 هسته‌ای (2 هسته Cortex-A78 و 6 هسته Cortex-A55)
نوع پردازنده
64 بیتی
فرکانس پردازنده مرکزی
2 هسته با سرعت 2.5 گیگاهرتز (Cortex-A78) و 6 هسته با سرعت 2.0 گیگاهرتز (Cortex-A55)
پردازنده گرافیکی
Mali-G68 MC4
حافظه داخلی
256 گیگابایت از نوع UFS 2.2
حافظه رم (RAM)
8 گیگابایت از نوع LPDDR4X
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC (اسلات هیبریدی)، امکان افزایش تا 1 ترابایت
سیستم عامل
اندروید 11.0
رابط کاربری
MIUI 12.5
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
منوی فارسی
دارد
قابلیت های نرم افزاری
MMS ،SMS ،Push Mail ،IM، ایمیل، مرورگر HTML5، نمایش اسناد مایکروسافت آفیس، نمایش فایل های متنی PDF، برنامه ویرایش عکس و فیلم، پشتیبانی از انواع شبکه های اجتماعی، سرویس های گوگل شامل Google Search ،Google Maps ،Gmail و YouTube
فرمت های پخش موسیقی
MP3 MP4, 3gp, Ogg, AMR, AAC, FLAC, WAV, MIDI
فرمت های پخش ویدئو
MP4 WMV, MKV
شبکه های ارتباطی
2G, 3G, 4G, 5G
شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 برای هر دو سیم کارت
شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G
LTE Band 1(2100), 2(1900), 3(1800), 4(1700/2100), 5(850), 7(2600), 8(900), 12(700), 13(700), 17(700), 18(800), 19(800), 20(800), 25(1900), 26(850), 28(700), 32(1500), 38(2600), 39(1900), 40(2300), 41(2500), 66(1700/2100)
سرعت شبکه
HSPA با سرعت دانلود 42.2 مگابیت بر ثانیه و آپلود 5.76 مگابیت بر ثانیه - LTE-A (CA), 5G
فناوری های ارتباطی
بلوتوث، WiFi ،NFC
Wi-Fi
Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/6, dual-band, Wi-Fi Direct, hotspot
بلوتوث
نسخه 5.1, A2DP, LE
مادون قرمز
دارد
رادیو
ندارد
فناوری مکان یابی
A-GPS, GLONASS, BDS, GALILEO, QZSS, NavIC
درگاه ارتباطی
USB Type C استاندارد 2.0، قابلیت USB OTG
بلندگو
استریو
خروجی صدا
جک 3.5 میلیمتری صدا
جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
توضیحات تکمیلی صدا
خروجی صدا با کیفیت 24 بیت/192 کیلوهرتز، اسپیکرها تنظیم شده توسط کمپانی JBL، قابلیت صدای دالبی آتموس (Dolby Atmos)
باتری قابل تعویض
ندارد
مشخصات باتری
باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت
میزان شارژ مکالمه
بیشتر از 26 ساعت
میزان شارژ پخش آهنگ
بیشتر از 140 ساعت
حسگرها
اثر انگشت جانبی (FingerPrint | Side-Mounted)، ژیروسکوپ (Gyroscope)، شتاب سنج (Accelerometer)، قطب نما (Compass)، مجاورتی (Proximity)، روشنایی 360 درجه (360° Ambient Light)
اقلام همراه گوشی
دفترچه راهنما، آداپتور شارژر شیائومی، کابل USB Type-C، سوزن خارج کردن سیم کارت، کاور ژله‌ای
سایر قابلیت ها
دارای قابلیت شارژ سریع 120 واتی (Fast Battery Charging 120W)، امکان شارژ 100 درصد در 15 دقیقه، دارای قابلیت شارژ سریع +Quick Charge 3، دارای قابلیت Power Delivery 3.0، مجهز به سیستم خنک کننده LiquidCool Technology 2.0

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.
پیشنهاد ویژه
محصول
گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11 Pro Plus 5G CN دو سیم کارت ظرفیت 256/8 گیگابایت-پک چین
کالاتیک
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
موجود در انبار کالاتیک
تومان