گوشی موبایل ناتینگ فون مدل Nothing Phone 1 5G دو سیم کارت ظرفیت 128/8 گیگابایت

Nothing Phone 1 5G Dual SIM 128GB, 8GB Ram Mobile Phone

  • تعداد سیم کارت: دو سیم کارت
  • حافظه داخلی: 128 گیگابایت
  • حافظه رم: 8 گیگابایت
  • تراشه: Snapdragon 778G+ 5G
  • فناوری صفحه نمایش: OLED
  • شبکه های ارتباطی: 2G, 3G, 4G, 5G
  • کیفیت دوربین: دوگانه 50 + 50 مگاپیکسل

برای خرید گوشی ناتینگ فون مدل Nothing Phone 1 با ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت به این صفحه مراجعه کنید.

برند:
ضمانت اصل بودن کالا
(8)

اطلاعات بیشتر

ویدیوی بررسی گوشی ناتینگ فون 1 - Nothing Phone 1

برای نگاه دقیق‌تر به امکانات و ویژگی‌های گوشی ناتینگ فون وان می‌توانید متن نقد و بررسی را بخوانید یا ویدیوی نقد و بررسی گوشی ناتینگ فون 1 را تماشا کرده و اطلاعات بیشتری در مورد این محصول جذاب به دست آوردی.

نقد و بررسی گوشی Nothing Phone 1

طراحی ظاهری گوشی ناتینگ فون 1

برند نوظهور ناتینگ با وجود اینکه به تازگی کار خود را آغاز کرده است، اما توانسته سروصدای بسیاری به پا کند. در حال حاضر شرکت چینی ناتینگ تنها یک گوشی هوشمند به اسم ناتینگ فون 1 را معرفی کرده، اما توانسته با بازخورد مثبت کاربران در سراسر دنیا مواجه شود. گوشی Nothing Phone 1 از مشخصات سخت افزاری توانمندی استفاده می‌کند و همچنین جذابیت ظاهری بسیاری نیز دارد. از طرفی قیمت گوشی ناتینگ فون وان نیز به قدری مناسب است که بسیاری از کاربران نسبت به خرید آن علاقه‌مند شده‌اند. به همین منظور در نظر داریم گوشی برند چینی را به زیر ذره‌بین ببریم و متوجه شویم که آیا خرید گوشی ناتینگ فون 1 اقدام درستی است یا خیر.

نکات مثبت

  • طراحی شیک و زیبا
  • صفحه نمایش 6.55 اینچی با پنل OLED
  • نرخ نوسازی 120 هرتزی تجربه‌ای نرم و روان فراهم می‌کند
  • عملکرد مطلوب دوربین اصلی و اولتراواید در عکاسی و فیلم‌برداری
  • عمر مفید بالای باتری

نکات منفی

  • می‌توانست از نرخ گواهی IP بالاتری برخوردار شود
  • عدم برخورداری از جک هدفون 3.5 میلی‌متری

طراحی و کیفیت ساخت ناتینگ فون 1

  • طراحی جذاب و شیک
  • بدنه‌ای مقاوم در برابر پاشش آب و نفوذ ذرات گرد و خاک
  • ارگونومی مناسب به خوش‌دست بودن گوشی کمک می‌کند

گوشی ناتینگ فون 1 سخت افزار چندان قدرتمندی ندارد، اما آنچه باعث شده در مرکز توجهات قرار گیرد، طراحی ظاهری آن است. محصول شرکت چینی از ابعاد 159.2 در 75.8 میلی‌متر استفاده می‌کند که ضخامت آن به 8.3 میلی‌متر می‌رسد و از نظر وزن نیز 193.5 گرم وزن دارد. پیش از آنکه روی طراحی ظاهری متمرکز شویم، ابتدا باید بگوییم که گوشی ناتینگ فون 1 از طراحی ساندویچی استفاده می‌کند. به این صورت که دو پنل از جنس شیشه از سخت افزار گوشی محافظت می‌کنند و فریمی از جنس آلومینیوم نیز دو پنل شیشه‌ای را احاطه کرده است. برای افزایش میزان مقاومت پنل‌های شیشه‌ای از محافظ شیشه گوریلا گلس 5 استفاده شده که می‌تواند تاحدودی از گوشی در برابر ضربه، خط و خراش محافظت کند.

گوشی Nothing Phone 1 توانسته گواهی IP53 را به دست آورد که یعنی در برابر نفوذ گرد و خاک مقاوم است و همچنین می‌تواند در برابر پاشش آب نیز از ورود قطرات به درون دستگاه جلوگیری کند. البته بهتر است در نظر داشته باشید که افتادن گوشی به درون آب می‌تواند ایمنی دستگاه را به خطر اندازد؛ زیرا مقاومت گوشی به حدی نیست که در چنین شرایطی از ورود آب به درون دستگاه جلوگیری کند.

در پنل جلو، صفحه نمایشی 6.55 اینچی قرار گرفته که تقریبا بخش بسیاری از پنل را به خود اختصاص می‌دهد. اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم کمی بیشتر از 85 درصد از پنل جلو به صفحه نمایش اختصاص می‌یابد و این یعنی نوار حاشیه بسیار باریکی در اطراف صفحه نمایش وجود دارد که البته در زمان کار با گوشی هوشمند چندان هم به چشم نمی‌آید.

طراحی پنل پشتی گوشی ناتینگ فون 1

در بالای صفحه نمایش، حفره‌ای بسیار کوچک تعبیه شده تا میزبان دوربین سلفی باشد. این حفره در سمت چپ صفحه نمایش قرار دارد و کمی بالاتر از آن نیز بلندگوی مکالمه به چشم می‌خورد. هرچند پنل جلو تفاوت چندانی با گوشی‌های هوشمند موجود در بازار ندارد، اما آنچه باعث جذابیت گوشی ناتینگ فون وان شده، طراحی پنل پشتی است.

پنل پشتی از طراحی خاصی برخوردار شده و به این صورت است که نوارهای نوری سفید رنگی قرار گرفته که در زمان انجام کارهای مختلف، روشن می‌شوند؛ برای مثال در زمان شارژ مشخص می‌کنند که چقدر از باتری شارژ شده است. همین امر نیز به زیباتر و خاص‌تر شدن گوشی Nothing Phone 1 کمک می‌کند.

فریم گوشی از طراحی صافی برخوردار است که کمی ما را یاد طراحی آیفون 12 می‌اندازد. روی لبه‌ها دو نوار آنتن وجود دارد و البته می‌توان به دکمه‌ها و درگاه‌هایی نیز دسترسی داشت. در لبه سمت راست می‌توان دکمه پاور را مشاهده کرد و در لبه سمت چپ نیز دکمه‌های کاهش و افزایش حجم خروجی صدا قرار گرفته‌اند. در لبه بالایی گوشی تنها یک حفره برای میکروفون ثانویه قرار گرفته که امکان حذف نویز موجود در محیط را فراهم می‌کند؛ اما در لبه پایینی می‌توان به شیار‌های بلندگو، درگاه USB-C و خشاب سیم کارت دسترسی داشت.

ماژول دوربین گوشی ناتینگ فون 1

آنچه باعث جذابیت هرچه بیشتر ناتینگ فون وان می‌شود ارگونومی مناسبی است که دارد. درواقع این طراحی اجازه می‌دهد کار با گوشی جذاب باشد و دستتان خسته نشود. علاوه بر طراحی، سخت افزار نسبتا توانمند نیز به بهتر شدن تجربه کار با گوشی ناتینگ فون وان کمک می‌کند که در ادامه به بررسی توان سخت افزاری گوشی ناتینگ فون 1 نیز خواهیم پرداخت.

صفحه نمایش گوشی ناتینگ فون وان

  • صفحه نمایش بزرگ 6.55 اینچی با پنل OLED
  • پشتیبانی از یک میلیارد رنگ در کنار ارائه نرخ نوسازی 120 هرتزی
  • تراکم پیکسلی 402 پیکسل در هر اینچ

در دل پنل جلوی ناتینگ فون وان صفحه نمایشی 6.55 اینچی قرار گرفته که از پنل OLED استفاده می‌کند. باید گفت عملکرد صفحه نمایش از نکات مثبت و ویژگی‌های مطلوب این گوشی محسوب می‌شود؛ زیرا قادر به نمایش 1 میلیارد رنگ است و از طرفی وضوح تصویر 1080 در 2400 پیکسل را ارائه می‌دهد که اگر مشخصات ذکر شده را کنار یکدیگر قرار دهیم با تراکم پیکسلی 402 پیکسل در هر اینچ مواجه خواهیم شد.

تراکم پیکسلی 402 پیکسل در هر اینچ یعنی امکان تماشای کوچک‌ترین جزئیات از محتوای در حال نمایش را خواهید داشت. درواقع فرقی نمی‌کند به دنبال تماشای ویدئو باشید یا می‌خواهید از بازی‌های اندرویدی لذت ببرید، صفحه نمایش گوشی ناتینگ فون 1 می‌تواند تجربه ایده‌آلی را در اختیارتان قرار دهد. البته در این امر، نرخ نوسازی 120 هرتزی نیز کمک فراوانی می‌کند.

دوربین سلفی گوشی ناتینگ فون 1

شما می‌توانید به لطف نرخ نوسازی 120 هرتزی، تجربه نرم و روانی در زمان کار با گوشی ناتینگ فون وان داشته باشید و در زمان اجرای بازی‌های اندرویدی نیز لذت بیشتری ببرید. از مشخصات دیگر صفحه نمایش می‌توان به پشتیبانی از HDR10+ و ارائه نرخ روشنایی 1200 نیت اشاره کرد. 

اسپیکر گوشی ناتینگ فون وان

  • دارای بلندگوهای استریو
  • عدم افت کیفیت صدای بلندگو با افزایش میزان حجم خروجی صدا

ناتینگ فون وان در زمان پخش موسیقی نه‌تنها از بلندگوی موجود در لبه پایینی، بلکه از بلندگوی مکالمه نیز استفاده می‌کند. البته باید گفت با وجود کیفیت و حجم خروجی مناسب صدا می‌توان به گوشی‌های هوشمند دیگری در بازار اشاره کرد که عملکرد بهتری از نظر بلندگوها دارند.

نرم‌افزار و حسگرهای امنیتی گوشی Nothing Phone 1

  • مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 12
  • عملکرد سریع و دقیق حسگر تشخیص چهره
  • دقت بالای حسگر اسکنر اثر انگشت
  • تجربه‌ی نرم و روان رابط کاربری

شرکت چینی در نظر گرفته اولین گوشی هوشمند خود را همراه با سیستم عامل اندروید 12 روانه بازار کند و این یعنی به آخرین امکانات و ویژگی‌های سیستم عامل گوگل دسترسی خواهید داشت. با این حال، ناتینگ فون وان دارای رابط کاربری اختصاصی خود نیز هست که Nothing OS نام دارد.

ناتینگ تمام تلاش خود را کرده تا رابط کاربری را تا حد ممکن ساده، اما کاربردی طراحی کند. به این صورت که پیچیدگی خاصی در رابط کاربری دیده نمی‌شود. البته چنین طراحی می‌تواند نقاط ضعف و قوت خود را داشته باشد و هر کاربر با توجه به سلیقه خود از طراحی رابط کاربری لذت ببرد یا آن را مورد نقد قرار دهد.

گوشی ناتینگ فون علاوه بر اینکه برای افزایش ضریب امنیتی گوشی از قابلیت تشخیص چهره بهره می‌برد، دارای ویژگی حسگر اسکنر اثر انگشت ادغام شده با صفحه نمایش نیز هست. از نظر عملکرد باید گفت حسگر اسکنر اثر انگشت بسیار دقیق است و مشکلی از نظر تشخیص اثر انگشت نخواهد داشت.

سخت افزار گوشی ناتینگ فون 1

  • دارای تراشه اسنپدراگون 778 پلاس
  • برخوردار از 8 گیگابایت حافظه رم
  • قادر به اجرای اکثر بازی‌های اندرویدی در بالاترین تنظیمات گرافیکی

ناتینگ فون 1 مجهز شده به تراشه اسنپدراگون 778 پلاس که توان پردازشی بسیار بالایی دارد و همین امر باعث می‌شود محصول شرکت چینی در بین گوشی‌های میان‌رده پریمیوم قرار گیرد؛ محصولاتی که بهتر از موبایل‌های میان‌رده هستند، اما به سطح پرچم‌داران نمی‌رسند.

طراحی پنل پشتی گوشی ناتینگ فون 1

تراشه اسنپدراگون 778 پلاس دارای پردازنده‌ای 8 هسته‌ای است که متشکل می‌شود از یک هسته Cortex A78 با فرکانس 2.5 گیگاهرتز، سه هسته Cortex A78 با فرکانس 2.4 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex A55 که دارای فرکانس 1.8 گیگاهرتز هستند. برای پردازش داده‌های گرافیکی نیز از پردازنده آدرنو 642L استفاده می‌شود.

ترکیب مشخصات سخت افزاری که اشاره کردیم با در نظر گرفتن میزان حافظه رم 8 گیگابایتی اجازه می‌دهد تجربه نرم و روانی از بازی‌ها و برنامه‌های اندرویدی داشته باشید. البته ناتینگ فون در مدل 12 گیگابایتی نیز روانه بازار شده است که تنها در ظرفیت 256 گیگابایتی می‌توانید آن را خریداری کنید. نسخه 8 گیگابایتی ناتینگ فون 1 اما در دو مدل 128 و 256 گیگابایتی روانه بازار شده است.

دوربین گوشی ناتینگ فون 1

  • عملکرد مطلوب دوربین اصلی در ثبت تصاویر و فیلم‌برداری
  • امکان فیلم‌برداری 4K

اگر نگاهی به پنل پشتی گوشی ناتینگ فون 1 داشته باشیم به دو دوربین برمی‌خوریم که هر دو از وضوح تصویر 50 مگاپیکسلی برخوردار هستند. درواقع محصول شرکت ناتینگ فاقد دوربین سنجش عمق و ماکرو است. با این حال دوربین‌های موجود روی ماژول اجازه می‌دهند تصاویر فوق العاده زیبایی را ثبت کنید.

از مشخصات دوربین اصلی می‌توان به گشودگی دریچه دیافراگم f/1.9، فاصله کانونی 24 میلی‌متری (لنز واید)، سایز پیکسل 1 میکرومتری، سایز حسگر 1/1.56 اینچی، OIS و فوکوس خودکار با ویژگی تشخیص فاز اشاره کرد. برای جایگاه دیگر روی ماژول نیز دوربین اولتراواید با مشخصاتی از قبیل گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2، میدان دید 114 درجه‌ای، سایز پیکسل 0.64 میکرومتر، سایز حسگر 1/2.76 اینچی و فوکوس خودکار می‌شود.

دوربین گوشی ناتینگ فون 1

دوربین اصلی گوشی ناتینگ فون 1 می‌تواند در حالت 4K (30 فریم بر ثانیه) فیلم‌برداری کند. برای دوربین سلفی نیز حسگری 16 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده که از امکاناتی مانند گشودگی دریچه دیافراگم f/2.5، سایز پیکسل 1 میکرومتری و سایز حسگر 1/3.1 اینچی برخوردار است. از نظر عملکرد باید گفت تصاویر ثبت شده با دوربین سلفی ناتینگ فون 1 از کیفیت بالایی برخوردار هستند؛ اما این کیفیت به میزان نور در محیط بستگی دارد و اگر در محیطی با نور کم حضور داشته باشید میزان نویز در تصاویر روی کیفیت آن تاثیر بسیاری می‌گذارد.

تصاویر ثبت شده با دوربین اصلی دارای کیفیت مناسبی هستند، اما از نظر رنگ به نظر می‌رسد رنگ‌ها اشباع شده باشند و کمی از حالت واقعی فاصله بگیرند. البته باید اشاره کرد که عکاسی با دوربین ناتینگ فون 1 لذت‌بخش است و اپلیکیشن آن نیز امکانات جالبی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

باتری گوشی ناتینگ فون وان

  • دارای باتری با ظرفیت 4500 میلی‌آمپرساعت
  • پشتیبانی از سرعت شارژ 33 واتی

برای ناتینگ فون وان باتری با ظرفیت 4500 میلی‌آمپرساعت در نظر گرفته شده که باید گفت ظرفیت مناسب برای گوشی‌های هوشمند با صفحه نمایشی بزرگ است. از نظر عملکرد باید گفت باتری گوشی مدنظر می‌تواند تا یک روز در مصارف عادی دوام بیاورد به شارژ مجدد نیاز نداشته باشد.

برای شارژ گوشی نیز فناوری شارژ 33 وات به‌صورت باسیم در نظر گرفته شده که اجازه می‌دهد گوشی را تنها در 30 دقیقه از صفر به پنجاه درصد رساند. البته برای شارژ کامل باتری نیاز به 70 دقیقه زمان خواهد بود. ناتینگ فون 1 از شارژ بی‌سیم 15 وات و شارژ معکوس 5 وات نیز پشتیبانی می‌کند که اجازه می‌دهند گوشی را به‌صورت بی‌سیم شارژ کرده یا از آن برای شارژ دستگاه‌های دیگر استفاده کنید.

جمع‌بندی

در صورتی که علاقه‌مند به خرید گوشی ناتینگ فون 1 شده‌اید باید بگوییم که این محصول، امکانات جالب بسیاری دارد؛ برای مثال می‌توان به صفحه نمایشی باکیفیت، دوربین‌های توانمند در عکاسی و فیلم‌برداری و توان پردازشی بالا در اجرای بازی‌ها اشاره کرد. البته طراحی ظاهری را نیز می‌توان یکی از مزایای بزرگ ناتینگ فون وان دانست که به ارزش خرید آن افزوده است. البته برخی معایب نیز به چشم می‌خورند که می‌توان به نبود جک هدفون 3.5 میلی‌متری یا عملکرد نسبتا ضعیف بلندگوها اشاره کرد. همچنین ناتینگ می‌توانست استاندارد بالاتری را برای مقاومت دستگاه در برابر نفوذ قطرات آب در نظر بگیرد.

پرسش‌های متداول

قیمت گوشی ناتینگ فون 1 چقدر است؟

ناتینگ فون وان از محصولات نسبتا گران قیمت بازار محسوب می‌شود که البته می‌توانید قیمت ناتینگ فون 1 را از سایت کالاتیک دنبال کرده و در صورت علاقه، آن را خریداری کنید.

گوشی Nothing Phone 1 در چه مدل‌هایی روانه بازار شده است؟

گوشی ناتینگ فون وان دارای 2 مدل از نظر حافظه رم است که شامل حافظه رم 8 و 12 گیگابایتی می‌شود.

در صورت خرید ناتینگ فون 1 چه لوازم جانبی پیشنهاد می‌شود؟

شما در زمان خرید ناتینگ فون 1 باید تهیه لوازم جانبی مانند قاب، گلس و شارژر را نیز در نظر بگیرید، زیرا این گوشی بدون شارژر عرضه می‌شود.

مشخصات

مشخصات محصول
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
توضیحات سیم کارت
سایز نانو (0.67 × 8.8 × 12.3 میلیمتر)
سال تولید
2022
رنگ بندی
مشکی (Black)، سفید (White)
ویژگی های خاص
فبلت، دارای حسگر اثر انگشت، مناسب عکاسی، مناسب عکاسی سلفی، مناسب بازی
ابعاد
8.3 × 75.8 × 159.2 میلی‌متر
وزن
193.5 گرم
جنس بدنه
پنل پشت و جلو شیشه (Gorilla Glass 5)، دور بدنه آلومینیوم
سایر قابلیت ها
دارای نوار LED برای نمایش وضعیت شارژ، جلوه های خاص عکاسی و اعلان ها، دارای گواهینامه IP53 (مقاومت در برابر پاشیده شدن آب به طور قائم یا با حداکثر زاویه 60 درجه و مقاوم در برابر گرد و غبار)
صفحه نمایش لمسی
خازنی، چند لمسی (Multi Touch)
نوع
flexible OLED
اندازه
6.55 اینچ
نسبت ابعاد نمایشگر
20:9
نسبت صفحه نمایش به بدنه
85.8
رزولوشن
(2400 × 1080) +Full HD
تراکم پیکسلی
402 پیکسل در هر اینچ
تعداد رنگ
1 میلیارد رنگ
فناوری محافظت از صفحه نمایش
گوریلا گلس 5 (Gorilla Glass 5)
سایر قابلیت ها
صفحه نمایش 10 بیت، میزان روشنایی 1200 نیت حالت peak، نرخ نوسازی صفحه نمایش 120 هرتز، پشتیبانی از استاندارد +HDR10، نسبت کنتراست 1,000,000:1، نرخ لمس پذیری 240 هرتز
دوربین
دوربین اصلی دوگانه
کیفیت دوربین
50 + 50 مگاپیکسل
فناوری فوکوس
فوکوس خودکار تشخیص فاز دوگانه (Dual Pixel PDAF)
فلش
LED
دیافراگم
دوربین اول 50 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/1.9، فاصله کانونی 24 میلی‌متر، سایز سنسور 1/1.56 اینچ، سایز پیکسل 1.0 میکرومتر - دوربین دوم 50 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.2، سایز سنسور 1/2.76 اینچ، سایز پیکسل 0.64 میکرومتر
لرزشگیر تصویر
لرزشگیر اپتیکال (OIS)
عکاسی پانوراما
دارد
سرعت فیلمبرداری
رزولوشن 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه
کیفیت فیلمبرداری
4K (3840 × 2160), Full HD (1920 × 1080), HD (1280 × 720)
سایر قابلیت های دوربین اصلی
قابلیت تشخیص چهره، قابلیت عکاسی و فیلمبرداری HDR، دارای لنز واید، دارای لنز اولتراواید با زاویه 114 درجه، قابلیت عکاسی ماکرو، دارای افکت بوکه
دوربین سلفی
16 مگاپیکسل
دیافراگم
با دریچه دیافراگم f/2.5، سایز سنسور 1/3.1 اینچ، سایز پیکسل 1.0 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
دارای لنز واید، کیفیت فیلمبرداری با رزولوشن Full HD با سرعت 30 فریم بر ثانیه، دارای حالت شب (Night Mode)
تراشه
Qualcomm SM7325-AE Snapdragon 778G+ 5G (6 nm)
پردازنده مرکزی
8 هسته‌ای
نوع پردازنده
64 بیتی
فرکانس پردازنده مرکزی
1 هسته با سرعت 2.5 گیگاهرتز (Cortex-A78)، 3 هسته با سرعت 2.4 گیگاهرتز (Cortex-A78) و 4 هسته با سرعت 1.9 (Cortex-A55)
پردازنده گرافیکی
Adreno 642L
حافظه داخلی
128 گیگابایت از نوع UFS 3.1
حافظه رم (RAM)
8 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
ندارد
سیستم عامل
اندروید 12
رابط کاربری
Nothing OS 1.1.6
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
منوی فارسی
دارد
قابلیت های نرم افزاری
MMS ،SMS ،Push Mail ،IM، ایمیل، مرورگر HTML5، نمایش اسناد مایکروسافت آفیس، نمایش فایل های متنی PDF، برنامه ویرایش عکس و فیلم، پشتیبانی از انواع شبکه های اجتماعی، سرویس های گوگل شامل Google Search ،Google Maps ،Gmail و YouTube
فرمت های پخش موسیقی
MP3, AAC, AAC+, WMA, AMR-NB, AMR-WB, WAV, FLAC, APE, OGG, MID, M4A, IMY, AC3, EAC3, EAC3-JOC, AC4
فرمت های پخش ویدئو
MKV, MOV, MP4, H.265 (HEVC), AVI, WMV, TS, 3GP, FLV, WEBM
شبکه های ارتباطی
2G, 3G, 4G, 5G
شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
شبکه 3G
HSDPA 800 / 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
LTE band 1(2100), 2(1900), 3(1800), 4(1700/2100), 5(850), 7(2600), 8(900), 12(700), 17(700), 18(850), 19(850), 26(850), 34(2000), 38(2600), 39(1900) 40(2300), 41(2500)
سرعت شبکه
HSPA با سرعت دانلود 42.2 مگابیت بر ثانیه و آپلود 5.76 مگابیت بر ثانیه، LTE-A, 5G
فناوری های ارتباطی
بلوتوث، NFC ،EDGE ،GPRS ،WiFi
Wi-Fi
Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/6, dual-band, hotspot
بلوتوث
نسخه 5.2, A2DP, LE
مادون قرمز
ندارد
رادیو
ندارد
فناوری مکان یابی
GPS, dual-band A-GPS, GLONASS, BeiDou, Galileo, QZSS
درگاه ارتباطی
USB Type-C استاندارد 2.0، قابلیت USB OTG
بلندگو
استریو
خروجی صدا
پورت USB Type-C
جک 3.5 میلیمتری صدا
ندارد
توضیحات تکمیلی صدا
دارای 3 میکروفن HD
باتری قابل تعویض
ندارد
مشخصات باتری
باتری لیتیوم یون با ظرفیت 4500 میلی‌آمپر ساعت
حسگرها
اثر انگشت زیر صفحه نمایش (Fingerprint | under-display, optical)، مجاورتی (Proximity)، ژیروسکوپ (Gyroscope)، شتاب سنج (Accelerometer)، قطب نما (Compass)، روشنایی (Ambient Light)
اقلام همراه گوشی
دفترچه‌ راهنما، کابل USB Type-C، سوزن خارج کردن سیم کارت
سایر قابلیت ها
قابلیت شارژ سریع 33 واتی (Fast battery Charging 33W)، قابلیت شارژ بی‌سیم 15 واتی (Wireless Charging 15W)، قابلیت شارژ بی‌سیم معکوس 5 واتی (Reverse Wireless Charging 5W)، دارای فناوری Quick Charge 4، دارای قابلیت Power Delivery 3.0

نظرات (4)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.
علی نظامی | کاربر
21 شهریور 1401

پس کی میارید این گوشی رو ؟

پشتیبان سایت | مدیر سایت
21 شهریور 1401

هنوز پاسخ دقیق این سوال مشخص نیست.

amir | میهمان
23 مرداد 1401

سلام، ببخشید آیا تا آخر شهریور موجود میشود ؟

پشتیبان سایت | مدیر سایت
23 مرداد 1401

هنوز تاریخ دقیقی از زمان عرضۀ کالا در دست نمی باشد.

محمدرضا مولائی | کاربر
23 مرداد 1401

از چه آداپتور شارژی باید براش استفاده کرد؟

نیما | میهمان
22 مرداد 1401

این گوشی چه قیمتی هست وکی میاد تو ایران ؟

پشتیبان سایت | مدیر سایت
22 مرداد 1401

متاسفانه نمی توان زمان دقیقی را برای موجودی این کالا ارائه داد.

پیشنهاد ویژه
محصول
گوشی موبایل ناتینگ فون مدل Nothing Phone 1 5G دو سیم کارت ظرفیت 128/8 گیگابایت
کالاتیک
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
موجود در انبار کالاتیک
تومان