گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A70 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت

Samsung Galaxy A70 Dual SIM 128GB Mobile Phone

  • تعداد سیم کارت: دو سیم کارت
  • حافظه داخلی: 128 گیگابایت
  • شبکه های ارتباطی: 2G, 3G, 4G
  • کیفیت دوربین: 5 + 8 + 32 مگاپیکسل
  • ویژگی های خاص: فبلت، دارای دوربین اصلی سه گانه، مجهز به حسگر اثر انگشت، مناسب بازی، مناسب عکاسی، مناسب عکاسی سلفی
رنگ:
گارانتی:
ناموجود
برند:
ضمانت اصل بودن کالا
(12)

اطلاعات بیشتر

نقد و بررسی گوشی سامسونگ Galaxy A70

بعد از رونمایی گوشی های گلکسی A10 ،A30 و A50 سامسونگ شاهکار جدید خود با نام Galaxy A70 را در آپریل 2019 معرفی کرد. گلکسی A70 اسمارت فونی زیبا و قدرتمند می باشد که جزو گوشی های میان رده محسوب می شود و علاوه بر امکانات فوق العاده از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. در نگاه اول به گوشی هوشمند Galaxy A70، اولین چیزی که ما را متوجه خودش می کند صفحه نمایش بزرگ 6.7 اینچی می باشد، همچنین بدنه براق و بسیار چشم نوازی که کاربران را محو تماشای این گوشی می کند. پس میتوان گفت این تلفن همراه مناسب افرادی است که به صفحه نمایش بزرگ و بدون حاشیه علاقه دارند و یکی از بهترین گزینه برای انتخاب آن ها می باشد. این موبایل به نمایشگری از نوع Super Amoeld مجهز شده که طراحی آن به صورت infinity U می باشد و در قسمت ناچ، دوربین 32 مگاپیکسلی قرار گرفته است. پنل پشتی دستگاه نیز به دوربین سه گانه مجهز شده که شامل دوربین های اصلی 32، 8 و 5 مگاپیکسلی می باشد. درحالی که سنسور دوم و سوم این دوربین از لنز Ultrawide و حسگر تشخیص عمق بهره می برد. گوشی هوشمند گلکسی A70 دارای حافظه داخلی 128 گیگابایت با حافظه رم 6 و 8 گیگابایت می باشد. فبلت گلکسی A70 انرژی خود را از باتری لیتیوم پلیمری 4500 میلی آمپر ساعتی تامین می کند که قابل تعویض نیست. این موبایل قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت و یک کارت حافظه جانبی تا سقف 512 گیگابایت را دارد. گلکسی A70 با پردازنده هشت هسته ای از یک تراشه پردازشی استفاده می کند که مدل آن اسنپدراگون 675 است. علاوه بر امکانات امنیتی همچون تشخیص چهره در این گوشی از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر استفاده شده است که به عنوان جدیدترین روش امنیتی شناخته می شود.

نقد و بررسی-گوشی-samsung galaxy a70-کالاتیک

بدنه پشت گلکسی A70 از پلاستیک براق با نام 3D Glasstic و پنل جلو از شیشه ساخته شده که در ماه مارچ با چهار رنگ، نارنجی، آبی، مشکی و سفید عرضه گردید.

نقد و بررسی-گوشی سامسونگ گلکسی a70-کالاتیک

طراحی گلکسی A70

میان رده جدید سامسونگ از نظر طراحی شباهت زیادی به گوشی Galaxy A50 دارد البته صفحه نمایش آن کمی بزرگ تر است. این گوشی موبایل با ابعاد 7.9 × 76.7 × 164.3 میلیمتر می باشد که با وجود ابعاد بسیار بزرگ گلکسی A70 و وزن 183 گرمی، شرکت سامسونگ سعی کرده تا با کاهش ضخامت گوشی و خمیده کردن لبه های پشتی حالت ارگونومی خوبی به این موبایل دهد. پنل پشتی گلکسی A70 همانند دیگر گوشی های جدید سری A از پلاستیک براق ساخته شده که سامسونگ عنوان آن را 3D Glasstic نامیده است. بکارگیری از این پوشش باعث شده تا با برخورد نور در زوایای مختلف رنگ آن تغییر کند و جذابیت خاصی به این گوشی موبایل بخشد. علی رغم ظاهر زیبایی که قاب پشتی این گوشی دارد، این بخش از بدنه دستگاه در برابر تماس با اشیای نوک تیز حساس می باشد. بنابراین همیشه باید سعی کنید با گارد موبایل یا قاب های ژله ای از پنل پشتی گلکسی A70 محافظت نمایید تا خط و خش بر روی آن ایجاد نشود. همچنین ابتکار سامسونگ برای استفاده از این جنس در قاب پشتی به جای شیشه باعث سبک تر شدن وزن کلی دستگاه می گردد. علاوه بر لوگوی سامسونگ در پشت گوشی A70، دوربین سه گانه در سمت چپ و قسمت فوقانی گوشی تعبیه شده به طوری که فلش LED نیز کمی پایین تر از آن قرار دارد. همچنین در پنل جلویی، تمام صفحه تقریبا به صفحه نمایش اختصاص یافته است. البته در لبه بالایی نمایشگر، بریدگی به شکل حرف U به چشم می خورد که دوربین سلفی گوشی و بلندگوی مکالمه در آن قسمت وجود دارد. همانند بعضی از اعضای خانواده سری A در قسمت پشتی A70 نیز خبری از سنسور اثر انگشت نیست، چرا که این سنسور به زیر نمایشگر موبایل منتقل شده است.

طراحی گوشی samsung galaxy a70

صفحه نمایش گلکسی A70

گلکسی A70 دارای صفحه نمایش6.7 اینچی از نوع Super AMOLED می باشد که به واسطه حاشیه های کم و بریدگی یا همان ناچ قطره ای، Infinity-U نام گرفت. این گوشی مجهز به قابلیت نمایشگر همیشه روشن (Always On Display) است. نمایشگر گلکسی A70 سامسونگ 86 درصد پنل جلویی گوشی را تشکیل داده که با نسبت ابعاد نمایشگر 20:9 طراحی شده است. صفحه نمایش Galaxy A70 از رزولوشن Full HD+ (1080 × 2400) بهره برده بدین ترتیب که تراکم پیکسلی آن به چیزی در حدود 393 پیکسل در هر اینچ می رسد که مقدار کاملا قابل قبول و مناسبی برای این گوشی موبایل خواهد بود. یکی از مشخصات حائز اهمیت نمایشگر گلکسی A70، استفاده از پوشش محافظتی با عنوان گوریلا گلس 3 است که هر چند مفید بوده اما قطعاً نباید خیال شما را از بابت ضربات احتمالی راحت کند؛ به همین خاطر بهتر است تا به محض خرید این موبایل، از محافظ رایج نمایشگر همانند گلس های موجود در بازار استفاد کرد.

صفحه نمایش-samsung-galaxy-a70-کالاتیک

دوربین گلکسی A70

گوشی گلکسی A70 مشابه گلکسی A50 به دوربین سه گانه در پشت بدنه و یک دوربین سلفی مجهز شده با این تفاوت که اندازه سنسور دوربین اصلی این گوشی، بزرگتر است. دوربین اصلی گلکسی A70 دارای سنسور 32 مگاپیکسلی ISOCELL Bright سامسونگ با دریچه دیافراگم f/1.7 و فاصله کانونی 26 میلیمتر می باشد که قابلیت فیلمبرداری آهسته با کیفیت فول اچ دی دارد و از فوکوس خودکار تشخیص فاز پشتیبانی می کند. دوربین دوم این گوشی 8 مگاپیکسلی بوده و از لنز اولترا واید با زاویه 123 درجه بهره می برد که با گشودگی دهانه f/2.2 و فاصله کانونی 12 میلیمتر می باشد. دوربین سوم مجهز به سنسور 5 مگاپیکسلی و با گشودگی دیافراگم 2.2 می باشد که برای تشخیص سنجش عمق کاربرد دارد. همچنین این دوربین از فلش LED بهره می برد که می تواند در محیط با نور کم عکس های واضح و قابل قبولی را ثبت نماید. اما در پنل جلویی دوربین سلفی دستگاه از سنسور 32 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم F/2.0 و سایز پیکسل 0.8 میکرومتر برخوردار بوده که از قابلیت عکاسی HDR پشتیبانی می کند. خوشبختانه عملکرد دوربین سلفی این گوشی بسیار عالی می باشد و با آن می توانید عکس های سلفی مطلوبی ثبت نمایید. گوشی سامسونگ Galaxy A70 از دوربین اصلی و سلفی مناسبی بهره می برد که کیفیتی در حد قیمت دستگاه را ارائه می کند. در نهایت دوربین گلکسی A70 با استفاده از هوش مصنوعی برای اهداف نمایشی در 20 حالت مختلف از جمله غذا، شخص، گل، آسمان، کوه، سواحل و. شبیه سازی شده و عکس هایی باکیفیت بالا ثبت می نماید.

دوربین-گوشی-سامسونگ-گلکسی-a70-کالاتیک

نرم افزار گلکسی A70

گلکسی A70 با رابط کاربری جدید سامسونگ با عنوان One UI بر پایه سیستم عامل اندروید 9 (Pie) عرضه شده است. بنابراین بهره گیری از این سیستم عامل به روز ویژگی مثبت دیگری برای این گوشی موبایل می باشد. امکان شخصی سازی در بالاترین سطح به همراه انبوهی از ویژگی های جدید و معمول، به شکلی ساده در گلکسی A70 ارائه شده است. رابط کاربری به وضوح از نسخه قدیمی سبک تر و ساده تر است و تغییرات ایجاد شده می تواند انتظارات کاربران را برآورده کند. کمپانی سامسونگ برای بهینه سازی در مصرف باتری قابلیت حالت تاریک (Night Mode) را در نظر گرفته که محیط پس زمینه گوشی را به صورت یکپارچه و با رنگ سیاه نشان می دهد.

نرم افزار-گوشی-samsung-galaxy-a70-کالاتیک

سخت افزار گلکسی A70

شرکت سامسونگ این گوشی میان رده را به تراشه خوبی مجهز کرده و بدین ترتیب پتانسیل پردازشی دستگاه را تقویت کرده است. تراشه به کار رفته در قلب این اسمارت فون، اسنپدراگون 675 است که از معماری لیتوگرافی 11 نانومتری بهره می برد و یکی از جدیدترین تراشه های کوالکام محسوب می شود. پردازنده مرکزی این تراشه از هشت هسته تشکیل شده که شش هسته آن از نوع Kryo 460 Silver می باشد که فرکانس 1.7 گیگاهرتزی دارد. دو هسته دیگر تراشه هم از نوع Kyro 460 Gold می باشد که فرکانس 2 گیگاهرتزی را ارائه می دهد. پردازنده گرافیکی 612 Adreno هم در این تراشه وظیفه تجزیه و تحلیل داده های گرافیکی را بر عهده خواهد داشت. گوشی گلکسی A70 از نظر رم در دو نسخه 6 و 8 گیگابایتی عرضه شده و حافظه داخلی دستگاه هم ظرفیت 128 گیگابایتی دارد و و در کنار آن برای تامین نیاز خود با نصب Micro SD تا حداکثر 512 گیگابایت می توان فضای ذخیره سازی اطلاعات را گسترش داد.

سخت افزار گوشی سامسونگ گلکسی a70

باتری گلکسی A70

بدون شک یکی دیگر از نکات مثبت گلکسی A70 استفاده از باتری لیتیوم پلیمری 4500 میلی آمپر ساعت در این گوشی هوشمند است. بکارگیری از این باتری بزرگ در کنار تراشه کم مصرف اسنپدراگون 675 باعث شده تا A70 یکی از بهترین گوشی های سامسونگ در زمینه شارژدهی باشد. این باتری غیر قابل تعویض با پشتیبانی از شارژ فوق سریع 25 وات کاربران را زمان زیادی برای شارژ مجدد منتظر نمی گذارد. قابلیت فست شارژ Galaxy A70 تحسین برانگیز است، به طوری که بعد از گلکسی اس 10 اولین گوشی با سرعت شارژ سریع تر از 18 وات می باشد. این باتری امکان مکالمه تا 37 ساعت، قابلیت وب گردی تا 13 ساعت و پخش ویدیو تا 17 ساعت را پشتیبانی می کند.

باتری-گوشی-سامسونگ-گلکسی-a70

محتویات جعبه گلکسی A70

اقلام موجود در جعبه گوشی سامسونگ گلکسی A70 شامل دفترچه راهنما، قاب ژله ای، آداپتور شارژر سامسونگ، کابل Type C، هندزفری و سوزن خارج کردن سیم کارت می باشد.

نقاط قوت گوشی

  • دارای طراحی شیک و ظاهری زیبا
  • صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت
  • قابلیت اسکن انگشت توسط صفحه نمایش
  • عمر طولانی و شارژ سریع باتری
  • بستر نرم افزاری روان و خوب

نقاط ضعف گوشی

  • فاقد حالت شب در دوربین عکاسی
  • امکان ایجاد خط و خش در پنل پشتی دستگاه
  • فاقد لرزشگیر الکترونیکی (EIS)

مشخصات

مشخصات کلی
سال تولید
2019
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
سایز سیم کارت
سایز نانو (0.67 × 8.8 × 12.3 میلی‌متر)
رنگ بندی
نارنجی، آبی، مشکی، سفید
ویژگی‌های خاص
فبلت، دارای حسگر اثر انگشت، دارای دوربین اصلی سه گانه، مناسب بازی، مناسب عکاسی سلفی، مناسب عکاسی
بدنه
ابعاد
7.9 × 76.7 × 164.3 میلی‌متر
وزن
183 گرم
جنس بدنه
پشت پلاستیک | فریم پلاستیک
صفحه نمایش
صفحه نمایش لمسی
خازنی چند لمسی (Multi Touch)
نوع صفحه نمایش
Super AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.7 اینچ
رزولوشن
(1080 × 2400) پیکسل
تراکم پیکسلی
393 پیکسل در هر اینچ
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
نسبت ابعاد صفحه نمایش
20:9
نسبت صفحه نمایش به بدنه
86 درصد
فناوری محافظت از صفحه نمایش
پوشش گوریلا گلس 3 (Corning Gorilla Glass 3)
سایر قابلیت‌های صفحه نمایش
صفحه نمایش همیشه روشن (Always On)، قابلیت دریافت چند لمس همزمان
دوربین
دوربین
دوربین اصلی سه‌گانه
کیفیت دوربین
5 + 8 + 32 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اصلی
دوربین اول 32 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/1.7 | دوربین دوم 8 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.2 | دوربین سوم 5 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.2
فلش عکاسی
فلش LED
فناوری فوکوس
فوکوس خودکار تشخیص فاز (PDAF)
کیفیت و سرعت فیلمبرداری
رزولوشن (2160 × 3840) 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه | رزولوشن (1080 × 1920) Full HD با سرعت 30 فریم بر ثانیه
سایر قابلیت‌های دوربین اصلی
قابلیت عکاسی HDR
پردازنده
تراشه (SOC)
Qualcomm SDM675 Snapdragon 675 (11 nm)
نوع پردازنده
64 بیتی
تعداد هسته پردازنده
8 هسته‌ای
فرکانس پردازنده مرکزی
2 هسته با سرعت 2.0 گیگاهرتز (Kryo 460 Gold) و 6 هسته با سرعت 1.7 گیگاهرتز (Kryo 460 Silver)
پردازنده گرافیکی
Adreno 612
حافظه
حافظه رم (Ram)
6 گیگابایت
ظرفیت حافظه داخلی
128 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
UFS 2.0
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
افزایش تا 512 گیگابایت
نوع کارت حافظه
microSD
امکانات نرم افزاری
سیستم عامل
اندروید 11
رابط کاربری
One UI 3.1
منوی فارسی
دارد
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
ارتباطات
شبکه‌های ارتباطی
2G (GSM) | 3G (HSPA) | 4G (LTE)
نسل شبکه مخابراتی
4G
فرکانس شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
فناوری مکان یابی
GPS | A-GPS | GLONASS | GALILEO | BeiDou (BDS)
شبکه بی‌سیم Wi-Fi
Wi-Fi 802.11 a/b/g/n | Dual-Band
رادیو
رادیو FM
بلوتوث
نسخه 5.0
نوع درگاه ارتباطی
USB-C استاندارد 2.0
صدا
اسپیکر
دارد
خروجی صدا
جک 3.5 میلی‌متری صدا
جک 3.5 میلی‌متری صدا
دارد
توضیحات تکمیلی صدا
میکروفون اختصاصی جهت حذف صدای مزاحم هنگام مکالمه
باتری
باتری قابل تعویض
ندارد
نوع باتری
لیتیوم پلیمری
ظرفیت باتری
4500 میلی‌آمپر ساعت
سایر قابلیت‌های باتری
دارای قابلیت شارژ سریع (Fast Baterry Charging)
سایر مشخصات
حسگرها
اثر انگشت زیر صفحه نمایش (Fingerprint, Under-display) | شتاب سنج (Accelerometer) | ژیروسکوپ (Gyroscope) | مجاورتی (Proximity) | قطب نما (Compass)
اقلام همراه
دفترچه‌ راهنما | آداپتور شارژر | کابل شارژ USB-C | هندزفری | سوزن خارج کردن سیم کارت | کاور ژله‌ای

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.
پیشنهاد ویژه
محصول
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A70 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت
کالاتیک
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
موجود در انبار کالاتیک
0
تومان