گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A52s 5G دو سیم کارت ظرفیت 128/6 گیگابایت

Samsung Galaxy A52s 5G Dual SIM 128GB, 6GB Ram Mobile Phone

  • تعداد سیم کارت: دو سیم کارت (اسلات هیبریدی)
  • حافظه داخلی: 128 گیگابایت
  • حافظه رم: 6 گیگابایت
  • تراشه: Snapdragon 778G 5G
  • شبکه های ارتباطی: 2G, 3G, 4G, 5G
  • کیفیت دوربین: چهارگانه 5 + 5 + 12 + 64 مگاپیکسل
  • ویژگی های خاص: مجهز به اندروید 11، دارای باتری لیتیوم پلیمری 4500 میلی آمپر ساعت، صفحه نمایش 6.5 اینچی
برند:
ضمانت اصل بودن کالا
(1)

اطلاعات بیشتر

جعبه گشایی و بررسی گوشی سامسونگ Galaxy A52s 5G

 

نقد و بررسی گوشی سامسونگ گلکسی A52s 5G

در سال‌هایی نه چندان دور، پرچم‌داران سامسونگ بازار گوشی‌های اندرویدی را رهبری می‌کردند و شرکت‌های دیگر با تولید محصولاتی تحت عنوان «قاتل پرچم دار» یا «پرچم دار اقتصادی»، به‌دنبال مطرح کردن نام خود بودند. حالا انگار شرایط تغییر کرده و برندهای حالا شناخته‌شده‌ی موبایل، گوشی‌های خود را گران‌تر از سامسونگ می‌فروشند. غول کره‌ای برای مقابله با این جریان، دستگاه‌های جدیدی معرفی کرده که قدرت بالا و قیمت پایین، اصلی‌ترین مشخصه‌ی آن‌هاست. با بررسی گلکسی A52s 5G همراه باشید تا با یکی از این محصولات جذاب آشنا شوید.

مشخصات گوشی سامسونگ A52s 5G

طراحی

گلکسی A52s 5G چند ماه پس از دو مدل هم‌نام خود یعنی A52 نسخه‌ی 4G و A52 5G وارد بازار شد. این سه گوشی از بسیاری جهات مانند ابعاد، وزن، باتری و دوربین‌های اصلی و سلفی مشابه یکدیگرند و لااقل از روی ظاهر دستگاه، به‌سختی می‌توان آن‌ها را از هم تشخیص داد. با این حال اگر از طرفداران قدیمی سامسونگ باشید، حتما می‌دانید که قرار گرفتن حرف «S» در عنوان گوشی‌های این کمپانی، بی‌دلیل نیست.

نگاهی به 6 گوشه‌ی دستگاه

84.9 درصد از پنل جلویی گوشی توسط صفحه نمایش 6.5 اینچی باکیفیتی اشغال شده که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت. در مرکز بالاترین بخش نمایشگر، دوربین سلفی دیده می‌شود که به‌صورت پانچ در آن کار گذاشته شده است. حسگر اثر انگشت هم در زیر صفحه نمایش قرار گرفته و قابل‌مشاهده نیست. بهره‌گیری از Gorilla Glass 5 خیال شما را بابت محافظت از این قطعات راحت می‌کند. در پشت دستگاه به‌جز لوگوی سامسونگ، ماژول دوربین چهارگانه و فلش خودنمایی می‌کند که ضخامت آن بخش را کمی زیاد کرده و باعث می‌شود گوشی هنگام قرار گرفتن روی میز، کمی تلو تلو بخورد. نکته‌ی مثبت قاب پشتی این مدل، مقاومت خوب آن در برابر لک و اثر انگشت است. لبه‌ی سمت راست A52s 5G میزبان دکمه‌های پاور و کنترل صداست و برای لبه‌ی سمت چپ، هیچ پورت یا کلیدی در نظر گرفته نشده است. اسلات هیبریدی سیم‌کارت و کارت حافظه و همین‌طور یکی از دو میکروفون گوشی در بالای بدنه قرار گرفته‌اند. در قسمت زیرین دستگاه هم میکروفون، پورت USB-C، اسپیکر و جک 3.5 میلی‌متری هدفون مشاهده می‌شوند.

جنس و رنگ

به‌جز بخش جلویی گوشی که در ساخت آن از شیشه استفاده شده، بقیه‌ی بخش‌های بدنه از جنس پلاستیک ساخته شده‌اند. استفاده از این متریال، از سنگین _و البته گران_ شدن A52s 5G جلوگیری کرده است. از سوی دیگر، دریافت گواهی IP67 این اطمینان را به کاربران می‌دهد که دستگاه در برابر گرد و غبار مقاوم است و می‌تواند تا 30 دقیقه در عمق 1 متری آب غوطه‌ور بماند. سامسونگ از معدود برندهایی است که گوشی‌های میان‌رده با استاندارد IP67 تولید می‌کند.
دو نسخه‌ی A52 4G و A52 5G با رنگ‌بندی مشابه به بازار عرضه شده بودند، اما A52s 5G در این بخش تغییراتی را تجربه کرده است. رنگ‌های مشکی و سفید دو مدل قبلی در این ورژن هم در دسترس هستند، اما دیگر خبری از دو رنگ بنفش و آبی نیست. البته این گوشی در رنگ‌های ارغوانی و سبز هم تولید می‌شود که بین رنگ ارغوانی آن و رنگ بنفش مدل‌های قبلی، تفاوت خاصی مشاهده نمی‌شود.

قیمت گوشی گلکسی A52s 5G

صفحه نمایش

اکثر گوشی‌های سامسونگ در بازه‌ی قیمت خود بهترین صفحه نمایش ممکن را دارند و A52s 5G هم از این قاعده پیروی می‌کند. نمایشگر این پرچم دار اقتصادی کره‌ای مانند دو عضو دیگر خانواده‌اش، از نوع Super AMOLED و 6.5 اینچی است و رزولوشن 1080x2400 پیکسل و نسبت تصویر 20:9 را نشان می‌دهد. هرسه نسخه‌ی A52 به محافظ صفحه Gorilla Glass 5 مجهز هستند و تنها تفاوت‌شان در این بخش، صفحه نمایش 90 هرتزی A52 4G و 120 هرتزی دو مدل دیگر است.

یک عدد تعیین کننده: 120 (هرتز)

گوشی A52s 5G، زنده و شاداب بودن رنگ‌های نمایشگر را از اجداد کره‌ای خود به ارث برده و کنتراست عمیق و توانایی بازتولید محدوده‌ی وسیعی از رنگ‌ها را دارد. در ضمن روشنایی آن به‌اندازه‌ای است که به‌راحتی می‌توانید زیر نور شدید آفتاب از آن استفاده کنید. نرخ نوسازی صفحه نمایش این موبایل، تطبیق‌پذیر نیست و خودتان باید یکی از دو گزینه‌ی 60 یا 120 هرتز را انتخاب کنید. حالت 60 هرتز برای انجام اکثر پردازش‌ها کافی است و به عمر بیش‌تر باتری کمک می‌کند. در مقابل، با انتخاب نرخ نوسازی 120 هرتز می‌توانید تجربه‌ای عالی از حرکت روان تصاویر و انیمیشن‌ها داشته باشید و نرم‌افزارهای تدوین و بازی‌های سنگین را به‌بهترین شکل ممکن اجرا کنید. در این مورد؛ یک بلندگوی استریوی باکیفیت هم به کمک شما می‌آید.

دقت رنگ و سرعت پاسخ‌گویی نسبتا بالا

در تست‌های وبسایت Notebookcheck، دقت رنگ صفحه نمایش A52s 5G، بالا ارزیابی شده و تنها کمی انحراف در نمایش رنگ‌ها و طیف خاکستری در آن مشاهده می‌شود. به‌عنوان مثال، رنگ‌های قرمز و سبز مقداری اشباع‌شده به‌نظر می‌رسند. سرعت پاسخ‌گویی نمایشگر این گوشی در بخش سیاه به سفید، 8 میلی‌ثانیه و در آزمایش خاکستری 50 درصد به 80 درصد، 10 میلی‌ثانیه برآورد شده که آن را در جایگاهی مناسب بین دستگاه‌های میان‌رده قرار می‌دهد و به گزینه‌ای مناسب برای گیمینگ تبدیل می‌کند. شاید تنها ایرادی که بتوان به این صفحه نمایش وارد کرد، بازتاب نور خورشید باشد که البته با رفتن به سایه، می‌توان آن را رفع کرد. با این حال، شدت روشنایی 800 نیت برای کار کردن با گوشی در فضاهای روباز، کاملا مناسب به‌نظر می‌رسد.

صفحه نمایش گوشی سامسونگ A52s 5G

سخت‌افزار

گوشی A52s 5G از چیپ اسنپ‌دراگون 778G بهره می‌برد که از تراشه‌های میان‌رده قوی‌تر است و با کلاس این مدل، تناسب دارد. استفاده از این چیپ کمک کرده A52s 5G نسبت بهA52  (با چیپ 720G) عملکرد بهتری داشته باشد که افزایش امتیاز 50 درصدی در تست چند هسته‌ای Geekbench 5.3 آن را تایید می‌کند. 8 گیگابایت رم، پردازنده گرافیکی Adreno 642L و 128 گیگابایت حافظه داخلی، ترکیب سخت‌افزاری این گوشی را تکمیل می‌کنند. شاید بهتر بود سامسونگ اسلات هیبریدی را کنار می‌گذاشت و جایگاهی جداگانه برای کارت حافظه در نظر می‌گرفت تا A52s 5G حتی از این هم کم‌نقص‌تر به‌نظر برسد.

زاده‌شده برای گیمینگ

در بحث پردازش‌های گرافیکی هم اختلافی اساسی میان A52s 5G که به پردازنده گرافیکی Adreno 642L مجهز شده با دو مدل دیگر (با پردازنده گرافیکی Adreno 619) دیده می‌شود. این مدل هم در بنچمارک‌های مختلف و هم در اجرای بازی‌ها، قدرت خود را به رخ دیگر اعضای خانواده‌ی خود می‌کشد. با این گوشی می‌توانید Armajet را با نرخ فریم 100 اجرا کنید. ضمن اینکه با پایین آوردن تنظیمات گرافیکی، امکان اجرای PUBG با نرخ فریم 60 وجود دارد. شما بدون دردسر می‌توانید Call of Duty یا Asphalt 9: Legends بازی کنید و از نمایشگر 120 هرتزی با رنگ‌های زنده و اسپیکر استریو نهایت لذت را ببرید.

تست گیمینگ A52s 5G

دوربین

دوربین گلکسی A52s 5G دقیقا مشابه دو مدل دیگر طراحی شده و مشخصات فنی مشابهی را به نمایش می‌گذارد. شاید بتوان مهم‌ترین ویژگی این دوربین چهارگانه را قابلیت لرزش‌گیر اپتیکال برای لنز واید توصیف کرد؛ چرا که در این رنج قیمت، کم‌تر موبایلی از این نوع لرزش‌گیر رده‌بالا بهره می‌برد. سه حسگر اولتراواید 12 مگاپیکسلی، ماکروی 5 مگاپیکسلی و عمق 5 مگاپیکسلی، تکمیل‌کننده‌ی پازل دوربین اصلی A52s 5G هستند که قابلیت فیلم‌برداری 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه و 1080p@30/60fps را دارد.
در شرایط نوری مناسب، دوربین واید 64 مگاپیکسلی این گوشی جزئیات زیاد و دقیقی را به ثبت می‌رساند. سنسور اولتراواید هم عملکردی مشابه دارد و به‌کمک آن می‌توان عکس‌های زیبایی از چشم‌اندازها گرفت. اما از سوی دیگر، حسگرهای عمق و ماکرو، کارایی و کیفیت دو لنز دیگر را ندارند. لنز ماکرو برای فوکوس روی سوژه به مشکل می‌خورد و سنسور عمق معمولا لبه‌های دور سوژه را محو می‌کند.

اشباع بیش از حد رنگ

همه‌ی مشکلات دوربین سامسونگ A52s 5G قابل‌اغماض هستند، اما از اشباع بیش از حد رنگ‌ها نمی‌توان به‌سادگی گذشت. دوربین این گوشی بیش‌تر رنگ‌ها را به‌سوی جلوه‌گر شدن سوق می‌دهد و آن‌ها را از حالت طبیعی خارج می‌کند. البته این عکس‌ها در شبکه‌های اجتماعی طرفداران خاص خود را دارند؛ اما شاید شما ترجیح بدهید تصاویری که ثبت می‌کنید، طبیعی و بدون فیلتر باشند. در شرایط کم‌نور هم این ویژگی دوربین A52s 5G تاثیر خود را برجا می‌گذارد. با وجود اینکه عکس‌هایی که در تاریکی با این گوشی می‌گیرید نویز بسیار کمی دارند، اما از همان اغراق در مقدار رنگ، رنج می‌برند. کیفیت ویدیوهای این مدل به‌لطف مجهز بودن به لرزش‌گیر اپتیکال به‌حدی بالاست که آن را به گزینه‌ای مناسب برای تولیدکنندگان نیمه‌حرفه‌ای محتوای ویدیویی تبدیل می‌کند.

سلفی‌های خوب برای شبکه‌های اجتماعی

دوربین سلفی A52s 5G مانند دو نسخه‌ی دیگر از یک لنز 32 مگاپیکسلی واید با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 تشکیل شده و قابلیت فیلم‌برداری 4K@30fps را هم دارد. این دوربین هم رنگ‌ها را کمی اشباع می‌کند تا رنگ پوست کمی غیرطبیعی به‌نظر برسد. اما در مجموع، عکس‌های ثبت شده توسط دوربین سلفی این گوشی جزئیات خوبی دارند و شایسته‌ی به‌اشراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی هستند.
Auto HDR و Scene دو قابلیت کاربردی هستند که امکان ثبت سلفی‌های حرفه‌ای را به کاربر می‌دهند. حالت FUN هم مخصوص آن دسته از کاربران طراحی شده که به گرفتن و همرسانی تصاویر بامزه با استفاده از فیلترهای مختلف، علاقه دارند. 

دوربین گوشی سامسونگ گلکسی A52s 5G

نرم‌افزار

سامسونگ برای گوشی A52s 5G اندروید 11 را به‌عنوان سیستم عامل در نظر گرفت و آن را با رابط کاربری One UI 3.1 به بازار معرفی کرد؛ اما این مدل به‌احتمال فراوان به اندروید 12 به‌روزرسانی خواهد شد. براساس شنیده‌ها، برنامه‌ی غول کره‌ای این است که بلافاصله پس از پرچم‌داران جدید خود، در کنار گوشی‌های رده‌بالای نسل قبل، اقدام به آپدیت A52s 5G کند. ضمن اینکه به‌احتمال زیاد این مدل هم در لیست دستگاه‌هایی قرار می‌گیرد که تا 4 سال پچ‌های امنیتی را دریافت می‌کنند.
بر روی A52s 5G برخی اپلیکیشن‌های سامسونگ نصب شده‌اند که مشابه سرویس‌های گوگل هستند. این شرکت، گلکسی استور را برای رقابت با پلی استور و Samsung Internet را برای جذب کاربران کروم طراحی کرده که البته اکثر کاربران حرفه‌ای همچنان کار با سرویس‌ها و برنامه‌های گوگل را ترجیح می‌دهند. تعدادی اپلیکیشن تبلیغاتی هم روی A52s 5G نصب شده‌اند که می‌توانید آن‌ها را حذف کنید.

آپدیت گلکسی A52s 5G

باتری

هرسه نسخه‌ی گلکسی A52 به باتری 4500 میلی‌آمپری مجهز شده‌اند که قابلیت شارژ با سرعت 25 وات را دارد. A52s 5G با توجه به تراشه‌ای که به آن مجهز شده در بحث مصرف انرژی، صرفه‌جویی بالایی دارد. تنها در زمان پردازش‌های سنگین است که چیپ Snapdragon 778G به کمی انرژی بیش‌تر احتیاج پیدا می‌کند. 1 ساعت و 36 دقیقه طول می‌کشد تا باتری این گوشی به‌طور کامل شارژ شود و بنابراین بهتر است از قبل زمانی را برای شارژ روزانه‌ی دستگاه در نظر بگیرید. نتیجه‌ی تست‌های شرکت معتبر SmartViser گلکسی A52s 5G نشان می‌دهد باتری این موبایل، 35 ساعت و 20 دقیقه برای مکالمه همراهی‌تان می‌کند؛ 12 ساعت و 38 دقیقه فرصت وبگردی را در اختیارتان می‌گذارد و می‌تواند تا 19 ساعت و 29 دقیقه ویدیو پخش کند. برای مقایسه، باتری گوشی شیائومی 11Lite 5G تا 29 ساعت و 55 دقیقه برای مکالمه، 13 ساعت و 50 دقیقه برای وبگردی و 18 ساعت و 5 دقیقه برای تماشای ویدیو همراه‌تان خواهد بود.

بهترین باتری گوشی سامسونگ

سخن پایانی

کاربران حرفه‌ای که توانایی خرید گوشی‌های رده‌بالای گران‌قیمت را ندارند، با انتخاب گلکسی A52s 5G می‌توانند به بخش زیادی از خواسته‌های خود برسند. سخت‌افزار قدرتمند، دوربین قوی، صفحه نمایش باکیفیت و عملکرد مناسب باتری، همگی ویژگی‌های وسوسه‌کننده‌ای هستند که این گوشی را آماده‌ی رقابت با پرچم‌داران می‌کنند. ضمن اینکه سامسونگ در ساخت A52s 5G از برگ برنده‌ای به‌نام لرزش‌گیر اپتیکال رو کرده که بسیاری از مدل‌های هم‌رده‌اش را به چالش می‌کشد.

 

نقاط قوت گوشی Galaxy A52s 5G

  • نمایشگر چشم‌نواز 120 هرتزی
  • سخت‌افزار قدرتمند
  • طراحی متفاوت
  • جزئیات بالای عکس‌های ثبت‌شده توسط دوربین
  • لرزش‌گیر اپتیکال
  • مقاوت در برابر آب و غبار
  • دوربین سلفی باکیفیت
  • بلندگوهای استریو

نقاط ضعف گوشی Galaxy A52s 5G

  • اسلات هیبریدی کارت حافظه و سیم‌کارت
  • سرعت شارژ پایین‌تر نسبت به رقیبان
  • اشباع رنگ عکس‌های ثبت‌شده توسط دوربین

مشخصات

مشخصات کلی
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت (اسلات هیبریدی)
سایز سیم کارت
سایز نانو (0.67 × 8.8 × 12.3 میلی‌متر)
رنگ بندی
مشکی (Awesome Black)، سفید (Awesome White)، بنفش (Awesome Purple)، سبز (Awesome Mint)
ویژگی‌های خاص
فبلت، دارای حسگر اثر انگشت، مقاوم در برابر آب، دوربین اصلی چهارگانه، دارای اسلات هیبریدی برای جایگذاری سیم کارت دوم یا کارت حافظه جانبی ، مناسب عکاسی سلفی، مناسب عکاسی
بدنه
استاندارد IP
IP67
سایر قابلیت‌های بدنه
مقاومت در برابر غوطه ور شدن در آب تا عمق یک متر به مدت 30 دقیقه و مقاومت کامل در برابر گرد و غبار
جنس بدنه
پشت پلاستیک | فریم پلاستیک
وزن
189 گرم
ابعاد
8.4 × 75.1 × 159.9 میلی‌متر
صفحه نمایش
صفحه نمایش لمسی
خازنی چند لمسی (Multi Touch)
نوع صفحه نمایش
Super AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.5 اینچ
رزولوشن
(2400 × 1080) پیکسل
تراکم پیکسلی
405 پیکسل در هر اینچ
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
شدت روشنایی
800 نیت در حالت (HBM)
نسبت ابعاد صفحه نمایش
20:9
نسبت صفحه نمایش به بدنه
84.9 درصد
فناوری محافظت از صفحه نمایش
پوشش گوریلا گلس 5 (Corning Gorila Glass 5)
نرخ تازه سازی تصویر
120 هرتز
دوربین
دوربین
دوربین اصلی چهارگانه
مشخصات دوربین اصلی
دوربین اول 64 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/1.8، فاصله کانونی 26 میلیمتر - دوربین دوم 12 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.2 - دوربین سوم و چهارم 5 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.4
فلش عکاسی
فلش LED
فناوری فوکوس
فوکوس خودکار تشخیص فاز (PDAF)
لرزشگیر تصویر
لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS)
سایر قابلیت‌های دوربین اصلی
قابلیت عکاسی HDR، دارای لنز اولتراواید با زاویه 123 درجه، دارای لنز واید، قابلیت عکس برداری ماکرو (Macro)، ضبط ویدئو با لرزشگیر الکترونیکی مبتنی بر ژیروسکوپ (gyro-EIS)، دارای حسگر سنجش عمق
دوربین سلفی
32 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
32 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.2، فاصله کانونی 26 میلیمتر، سایز سنسور 1/2.8 اینچ، سایز پیکسل 0.8 میکرومتر
سایر قابلیت‌های دوربین سلفی
قابلیت عکاسی HDR، کیفیت فیلمبرداری با رزولوشن (2160 × 3840) 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه
کیفیت و سرعت فیلمبرداری
رزولوشن (2160 × 3840) 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه | رزولوشن (1080 × 1920) Full HD با سرعت 60 فریم بر ثانیه
کیفیت دوربین
5 + 5 + 12 + 64 مگاپیکسل
پردازنده
تراشه (SOC)
Qualcomm SM7325 Snapdragon 778G 5G (6 nm)
نوع پردازنده
64 بیتی
فرکانس پردازنده مرکزی
1 هسته با سرعت 2.4 گیگاهرتز، 3 هسته با سرعت 2.2 گیگاهرتز و 4 هسته با سرعت 1.90 گیگاهرتز
پردازنده گرافیکی
Adreno 642L
تعداد هسته پردازنده
8 هسته‌ای
حافظه
حافظه رم (Ram)
6 گیگابایت
ظرفیت حافظه داخلی
128 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
دارد
نوع کارت حافظه
microSDXC
امکانات نرم افزاری
سیستم عامل
اندروید 11
رابط کاربری
One UI 3.1
منوی فارسی
دارد
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
ویژگی های نرم افزاری
MMS | SMS | Push Mail | IM | ایمیل | مرورگر HTML5 | نمایش و ویرایش اسناد مایکروسافت آفیس | نمایش فایل‌های متنی PDF | برنامه ویرایش عکس و فیلم | پشتیبانی از انواع شبکه‌های اجتماعی | سرویس‌های گوگل شامل Google Search, Google Maps, Gmail و YouTube
ارتباطات
شبکه‌های ارتباطی
2G (GSM) | 3G (HSPA) | 4G (LTE) | 5G (SA)
شبکه بی‌سیم Wi-Fi
Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/6 | Dual-Band | Wi-Fi Direct | Hotspot
نسل شبکه مخابراتی
5G
سرعت شبکه
HSPA با سرعت دانلود 42.2 مگابیت بر ثانیه و آپلود 5.76 مگابیت بر ثانیه | LTE نوع Cat 18 با سرعت دانلود 1200 مگابیت بر ثانیه و آپلود 150 مگابیت بر ثانیه
نوع درگاه ارتباطی
USB-C استاندارد 2.0 | قابلیت USB OTG
صدا
اسپیکر
دارد
خروجی صدا
جک 3.5 میلی‌متری صدا
جک 3.5 میلی‌متری صدا
دارد
باتری
باتری قابل تعویض
ندارد
نوع باتری
لیتیوم پلیمری
ظرفیت باتری
4500 میلی‌آمپر ساعت
سایر قابلیت‌های باتری
دارای قابلیت شارژ سریع 25 واتی (Fast Baterry Charging 25W)
سایر مشخصات
حسگرها
اثر انگشت زیر صفحه نمایش (Fingerprint, Under-display, Optical) | شتاب سنج (Accelerometer) | ژیروسکوپ (Gyroscope) | مجاورتی (Proximity) | قطب نما (Compass) | روشنایی (Light Sensor)
اقلام همراه
دفترچه راهنما | آداپتور شارژر | کابل شارژ USB-C | سوزن خارج کردن سیم کارت

نظرات (3)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.
شکیبا | میهمان
08 آذر 1401

بببخشید پک ویتنام هم دارید ؟

پشتیبان سایت | مدیر سایت
08 آذر 1401

باسلام، دوست عزیز هنگام ورود کالا به انبار، نوع پک محصول در اطلاعات درج نمی شود بنابر این به طور دقیق نمیتوان اعلام کرد که پک کدام کشور برای عزیزان ارسال می شود.

رضا حیدری منش | میهمان
30 مرداد 1401

سلام خسته نباشید، ببخشید میخواستم قیمت A52s 5G رام 6 حافظه 128 رو بپرسم.

پشتیبان سایت | مدیر سایت
30 مرداد 1401

باسلام، دوست عزیز کالاهای فاقد قیمت فعلاً در سایت موجود نمی باشند.

مجتبی نتاج | کاربر
01 اردیبهشت 1401

گوشی خوبیه
فقط باتریش ضعیفه،
لطفاً رنگ سبزش رو هم موجود کنید.

پشتیبان سایت | مدیر سایت
01 اردیبهشت 1401

باسلام، در صورت امکان موجود می شود.

پیشنهاد ویژه
محصول
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A52s 5G دو سیم کارت ظرفیت 128/6 گیگابایت
کالاتیک
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
موجود در انبار کالاتیک
تومان