مسواک برقی شیائومی سوکاس مدل V2

Xiaomi SOOCAS V2 Electric Toothbrush

  • منبع تغذیه: باتری داخلی
  • جنس: پلاستیک ABS و PP
  • ولتاژ مصرفی: 3.7 ولت
  • توان مصرفی: 2 وات
  • ویژگی های خاص: قابلیت ضدآب IPX7، دارای استاندارد های GB 4706.1-2005 و GB 4706.59-2008، دارای سه حالت تمیزکنندگی
برند:
ضمانت اصل بودن کالا
(1)

اطلاعات بیشتر

نقد و بررسی مسواک برقی شیائومی سوکاس مدل V2

یک مسواک برقی که در عین سادگی، کارآمد بوده و به قابلیتی مثل تایمر 2 دقیقه‌ای خودکار مجهز باشد، می‌تواند تفاوت محسوسی را در سلامت دندان‌هایتان ایجاد کند. سوکاس یکی از برندهای لوکس و زیرمجموعه کمپانی شیائومی است که با تولید مسواک برقی مدل V2، برنده چند جایزه برای طراحی مبتکرانه آن شده است. در ادامه به بررسی این محصول مبتکرانه می‌پردازیم

قیمت مسواک برقی شیائومی سوکاس v2

این مسواک از طراحی مینیمال و رنگ‌های زیبای سبز و صورتی برخوردار است که آن را به گزینه‌ای مناسب برای هدیه دادن تبدیل می‌کند.
در بررسی ظاهر این محصول، ابتدا باید به محفظه نگهدارنده مسواک اشاره کنیم که شبیه به یک ماگ طراحی شده و 2 سری مسواک و دسته اصلی آن را در خود جای می‌دهد و علاوه بر پاکیزگی و زیبایی، به حمل بهتر آن نیز کمک می‌کند. بر روی بدنه این مسواک خطوط راه‌راهی به‌صورت عمودی طراحی شده تا از لغزش آن در حین کار جلوگیری شود و نگرانی شما را بابت افتادن این وسیله برطرف کند.

گواهی استاندارد IPX7، مقاومت مسواک برقی V2 را در برابر آب و شست‌وشو تضمین می‌کند و نگرانی بابت خرابی این دستگاه را به حداقل خواهد رساند.

مسواک برقی شیائومی سوکاس مدل V2، با سه حالت مختلف شستشو که در زیر عنوان شده است، گزینه مناسبی برای همه افراد می‌تواند باشد.

  • حالت حساس برای دندان و لثه‌های حساس
  • حالت تمیزکنندگی برای دندان‌های معمولی
  • حالت سفیدکنندگی برای جرم‌گیری بهتر دندان‌ها (طبق ادعای سازنده؛ در صورتی که روزی یک‌بار و به مدت 4 هفته از این حالت استفاده کنید، نتیجه آن آشکار خواهد شد)

استفاده از این مسواک برقی بسیار ساده بوده و با زدن تنها یک دکمه که روی بدنه آن قرار گرفته است، به آسانی می‌توانید آن را روشن/خاموش کرده و یا بین سه حالت شست و شو یکی را انتخاب کنید.

خرید مسواک برقی شیائومی سوکاس v2

یکی از ویژگی‌های مثبت این مسواک، قدرت نسبتا خوب موتور با فرکانس 33600 بار در دقیقه و حرکت لرزشی آن است. این مدل حرکت نسبت به مسواک‌هایی که به صورت چرخشی حرکت می‌کنند بسیار بهتر بوده و در طولانی مدت نیز باعث آسیب به لثه‌ها نخواهد شد. همچنین به دلیل استفاده از باتری باکیفیت در این محصول، تنها 2 بار در سال نیاز است تا آن را شارژ کنید. این مسواک برقی با استفاده از تکنولوژی FastCharge و از طریق درگاه USB Type-C تعبیه شده در عرض 16 ساعت شارژ خواهد شد.

مدت زمانی که نیاز است تا دندان‌ها به کمک مسواک برقی شیائومی سوکاس به خوبی تمیز شوند 2 دقیقه است. این مسواک به تایمری 2 دقیقه‌ای مجهز شده است که هر 30 ثانیه یکبار به شما یادآور می‌شود تا ناحیه شست و شو را عوض کنید و پس از گذشت این زمان، به صورت خودکار خاموش خواهد شد. عملکرد آسان این محصول باعث می‌شود تا شما به راحتی به آن اعتماد کنید و برای پاکیزگی دندان‌هایتان این محصول شگفت انگیز را انتخاب کنید. یکی از مزیت‌های مسواک برقی سوکاس، Universal یا General بودن سری‌های آن است. در واقع اگر نیاز به تعویض سری آن بود، می‌توانید از سری دیگر مسواک برقی های این برند استفاده کنید و محدودیتی در این رابطه وجود نخواهد داشت.

مشخصات

مشخصات محصول
ابعاد
92 × 252 × 112 میلی متر
وزن
354 گرم
ولتاژ ورودی
5 ولت
شدت جریان ورودی
1 آمپر
سایر قابلیت ها
ویبره قدرتمند تا 33600 دور در دقیقه و کم صدا - قابل شست و شو - مدت زمان آماده به کار 180 روز (در صورت استفاده روزانه به مدت 4 دقیقه) - به همراه دفترچه راهنما، لیوان Milk Tea، کابل شارژ USB Type-C، سری مسواک

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.
پیشنهاد ویژه
محصول
مسواک برقی شیائومی سوکاس مدل V2
کالاتیک
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
موجود در انبار کالاتیک
تومان