گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11 Pro 5G دو سیم کارت ظرفیت 128/6 گیگابایت

Xiaomi Redmi Note 11 Pro 5G Dual SIM 128/6GB Ram Mobile Phone

  • تعداد سیم کارت: دوسیم کارت (هیبریدی)
  • حافظه داخلی: 128 گیگابایت
  • حافظه رم: 6 گیگابایت
  • تراشه: Snapdragon 695 5G
  • فناوری صفحه نمایش: Super AMOLED
  • شبکه های ارتباطی: ,2G, 3G, 4G, 5G
  • کیفیت دوربین: سه‌گانه 2 + 8 + 108 مگاپیکسل
  • ویژگی های خاص: دارای نمایشگر 6.67 اینچی، مجهز به باتری لیتیوم پلیمری 5000 میلی آمپر ساعت
  • کالای ارسالی: پک و رام گلوبال
برند:
ضمانت اصل بودن کالا
(14)

اطلاعات بیشتر

بررسی شیائومی ردمی نوت 11 پرو 5G

اکثر گوشی های میان رده موجود در بازار، یک نقطه قوت مشخص دارند و در باقی موارد، عملکردی متوسط را به نمایش می‌گذارند. اما Redmi Note 11 Pro 5G جزو معدود مدل‌هایی است که از چند زاویه مختلف می‌توان شاهد قدرت‌نمایی آن بود. صفحه نمایش فوق‌العاده باکیفیت، سخت‌افزار قوی و باتری با سرعت شارژ بالا، نمونه‌هایی از مزیت‌های این گوشی مقرون به صرفه شیائومی هستند که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

قیمت و مشخصات گوشی شیائومی Redmi Note 11 Pro 5G

طراحی گوشی شیائومی Redmi Note 11 Pro 5G

آن‌چه در نگاه اول، توجه کاربر را به سوی خود جلب می‌کند، طراحی ساده و شیک بدنه است که این روزها در کم‌تر دستگاهی پیدا می‌شود. پنل پشتی و کناره‌های ردمی نوت 11 پرو نسخه 5G به سبک آیفون‌های جدید، کاملا تخت طراحی شده‌اند و تنها در چهارگوشه آن می‌توان کمی انحنا مشاهده کرد. گوشی زیبای شیائومی،8.1 میلی‌متر ضخامت و 202 گرم وزن دارد و از این جهت کاملا مشابه ورژن 4G خود است.

نگاهی به 6 گوشه دستگاه

وقتی این موبایل را در دست می‌گیریم، با صفحه نمایش باکیفیتی روبه‌رو می‌شویم که 86 درصد از سطح پنل جلویی را به خود اختصاص داده است. دوربین سلفی در مرکز قسمت بالایی این نمایشگر قرار گرفته و بالاتر از آن، اسپیکر مخصوص مکالمه دیده می‌شود. در پشت دستگاه، کادر بزرگی برای دوربین سه‌گانه در نظر گرفته شده که شکل مستطیلی با لبه‌های منحنی دارد. کناره سمت راست Redmi Note 11 Pro 5G میزبان کلیدهای کنترل صدا و پاور ادغام شده با حسگر اثر انگشت است. در قسمت بالایی دستگاه، یک قسمت از اسپیکر استریو، میکروفون، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و درگاه مادون قرمز مشاهده می‌شود و قسمت زیرین گوشی میزبان اسلات هیبریدی سیم‌کارت و کارت حافظه، پورت USB Type-C، میکروفون اصلی و بخش دیگر اسپیکر استریو است.

جنس و رنگ

پنل جلویی و پشتی ردمی نوت 11 پرو ورژن 5G از جنس شیشه مقاوم ساخته شده که زیبایی دستگاه را دو چندان کرده است؛ استفاده از گوریلا گلس 5 خیال شما را بابت محافظت از نمایشگر در برابر ضربه، سقوط و خط و خش راحت می‌کند. دریافت گواهی IP53 هم نشان می‌دهد این گوشی تا حد زیادی در برابر نفوذ گرد و غبار مقاومت دارد و می‌تواند در برابر پاشش آب با زاویه 60 درجه عمودی دوام بیاورد. گوشی میان رده Xiaomi در سه رنگ خاکستری (Graphite Gray)، سفید (Polar White) و آبی (Atlantic Blue) به بازار عرضه شده که قاب پشتی مورد آخر، طرحی متفاوت را به نمایش می‌گذارد که در آن، سایه‌ها و رگه‌هایی از رنگ‌های روشن‌تر دیده می‌شوند.

قیمت و مشخصات گوشی Xiaomi Redmi Note 11 Pro 5G

صفحه نمایش گوشی Xiaomi Redmi Note 11 Pro

نمایشگر 6.67 اینچی ردمی نوت 11 پرو 5G که نسبت تصویری معادل 20:9 دارد، چیزی حدود 86 درصد از پنل جلویی دستگاه را اشغال کرده است. رزولوشن این پنل Super AMOLED با کیفیت، 2400 × 1080 اعلام شده که تراکم پیکسلی 395 ppi را برای آن ثبت می‌کند. ویژگی کلیدی دیگر این صفحه نمایش، نرخ نوسازی 120 هرتزی آن است که این روزها طرفداران خاص خود را دارد.

پویا و دقیق

تماشای فیلم و سریال روی صفحه نمایشی که رنگ‌ها را شاداب نشان می‌دهد، شفافیت بالایی دارد و رنگ مشکی آن به اندازه کافی عمیق باشد، بسیار لذت‌بخش است. صفحه نمایش Redmi Note 11 Pro 5G علاوه بر همه این‌ها، نرخ نوسازی بالایی دارد که این دستگاه را به گزینه‌ای ایده‌آل برای گیمرهای موبایل تبدیل می‌کند. البته شما می‌توانید حین انجام پردازش‌های سبک، نرخ نوسازی صفحه نمایش را روی 60 هرتز قرار دهید تا مصرف باتری گوشی کاهش پیدا کند. زاویه دید مناسب، پوشش طیف وسیعی از رنگ‌ها، پشتیبانی از HDR10 و مجهز بودن به محافظ Gorilla Glass 5 از دیگر ویژگی‌های صفحه نمایش گوشی شیائومی هستند.
ردمی Note 11 Pro 5G به یکی از بهترین نمایشگرهای کلاس خود مجهز شده که امکان انجام کارهای مختلف را به شما می‌دهد. روی این گوشی، وبگردی، اجرای بازی‌های مختلف و تماشای فیلم و سریال، لذتی بی‌اندازه دارد و به‌لطف اسپیکر استریو و بیشینه روشنایی 1200 نیت صفحه نمایش، در هر شرایط و موقعیتی امکان‌پذیر است.

صفحه نمایش گوشی ردمی نوت 11 5G

دوربین گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو

دوربین اصلی نسخه 5G ردمی نوت 11 پرو از سه لنز واید، اولتراواید و ماکرو تشکیل شده؛ درحالی‌که روی ورژن 4G این گوشی، سنسور عمق نیز به‌کار رفته است. به‌هرحال ترکیب دوربین‌های 108 مگاپیکسلی واید، 8 مگاپیکسلی اولتراواید و 2 مگاپیکسلی ماکرو، امکانات زیادی را پیش روی شما می‌گذارد تا تصویر اشخاص یا مناظر مختلف را به ثبت برسانید.

کیفیتی فراتر از انتظار

دوربین واید Redmi Note 11 Pro 5G با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.9، توانایی بالایی در جذب نور محیط دارد. در شرایط نوری مناسب، با استفاده از این دوربین می‌توانید عکس‌هایی بگیرید که جزئیات فراوان، رنگ‌های شاداب و نویز بسیار کمی داشته باشند. هنگام به‌کارگیری لنز اولتراواید، زاویه دید 118 درجه‌ای مقابل چشمان شما گشوده می‌شود تا از چشم‌اندازهای طبیعی و شهری، تصاویری جذاب ثبت کنید. به‌کمک لنز ماکرو هم می‌توانید از سوژه‌های نزدیک عکاسی کنید.

با بهره‌گیری از این سه لنز مختلف، می‌توانید روی سوژه‌های مورد نظر خود تا 10 برابر به‌صورت دیجیتال زوم کنید. ضمن اینکه حالت 108MP همیشه آماده است تا امکان ثبت بیش‌ترین جزئیات ممکن را در اختیار شما بگذارد.

در مجموع، دوربین ردمی نوت 11 پرو ورژن 5G، کیفیتی فراتر از آن‌چه انتظار دارید را در اختیارتان می‌گذارد. با استفاده از هوش مصنوعی کارآمد این گوشی می‌توانید از هر موقعیتی، حتی از دل فضاهای تاریک هم عکس‌هایی با حداقل نویز بیرون بکشید. شاید بهتر بود کیفیت و سرعت فیلم‌برداری این گوشی به 1080p@30fps محدود نمی‌شد و شرکت چینی امکان ضبط ویدیوهای 4K را نیز در اختیار کاربران قرار می‌داد. در هر صورت، کیفیت فیلم برداری Redmi Note 11 Pro 5G از کیفیت عکاسی آن پایین‌تر است و این تفاوت در مواقعی که قصد دارید هنگام راه رفتن، ویدیو ضبط کنید، بیش‌تر دیده می‌شود.

کمی سرد، اما شفاف

شیائومی برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدیویی، یک دوربین 16 مگاپیکسلی واید با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 را برای این مدل در نظر گرفته است. عکس‌های ثبت شده توسط این دوربین، کمی رنگ پریدگی و تمایل به رنگ‌های سرد را به نمایش می‌گذارند؛ البته در زیر نور خورشید یا هرجا که نور گرم وجود داشته باشد، تصاویر طبیعی‌تر به‌نظر می‌رسند. جزئیات عکس‌ها قابل‌قبول است و نویز بسیار کمی در تصاویر مشاهده می‌شود تا برای انتشار آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی، تنها به یک فیلتر جذاب احتیاج داشته باشید. در حالت پرتره هم سوژه به خوبی از پس‌زمینه جدا می‌شود و کاربر می‌تواند میزان محو شدگی بک‌گراند را به دلخواه خود تنظیم کند. درست مانند دوربین اصلی، دوربین سلفی Redmi Note 11 Pro 5G امکان فیلم‌برداری با کیفیت Full HD و سرعت 30 فریم بر ثانیه را در اختیار شما قرار می‌دهد.

دوربین Redmi Note 11 Pro 5G

سخت‌افزار شیائومی Redmi Note 11 پرو 5G

این گوشی هوشمند به تراشه Snapdragon 695 کوالکام مجهز شده که نسبت به چیپ Helio G96 به‌کار رفته در نسخه 4G بسیار قوی‌تر و سریع‌تر است. این چیپست 6 نانومتری، پردازنده‌ای 8 هسته‌ای را در دل خود جای داده که سرعت آن به 2.2 گیگاهرتز می‌رسد. اسنپدراگون 695 عملکردی تقریبا مشابه Dimensity 900 دارد و در انجام کارهای مختلف می‌توان روی آن حساب باز کرد. این چیپ به پردازنده گرافیکی Adreno 619 مجهز شده که در رده GPU هایی مانند Mali-G76 MP5 قرار می‌گیرد و یکی از بهترین میان رده های کوالکام محسوب می‌شود.
کمپانی چینی، گوشی میان رده خود را در سه ورژن به بازار عرضه کرده است: رم 6 گیگابایت در کنار حافظه های 64 و 128 گیگابایت و رم 8 با حافظه داخلی 128 گیگابایت.

در هر سه نسخه، حافظه UFS 2.2 به‌کار گرفته شده که سرعت خواندن و نوشتن آن بیش‌تر از نوع eMMC 5.1 مورد استفاده در اکثر گوشی‌های میان‌رده است.

آماده انجام هر ماموریتی

ترکیب سخت‌افزاری Redmi Note 11 Pro 5G، آن را آماده انجام پردازش‌های مختلف نشان می‌دهد. اجرای بازی‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف روی این دستگاه که از نمایشگری بسیار با کیفیت بهره می‌برد، لذتی خاص دارد. چه اهل گیم باشید، چه به تولید محتوا با موبایل علاقه داشته باشید، این مدل می‌تواند به بهترین شکل ممکن به شما خدمت کند. در کاربری عادی و روزانه، عملکرد گوشی بسیار روان است و وبگردی، چک کردن شبکه‌های اجتماعی و انجام همزمان چند کار، به‌راحتی انجام می‌شود. هنگام اجرای بازی‌های سنگین و ادیت عکس و ویدیو هم نرخ نوسازی بالای صفحه نمایش به‌کمک شما می‌آید تا هیچ‌گونه تاخیری در پرفورمنس دستگاه وجود نداشته باشد. کسب امتیاز 380251 در ورژن 9.2.9 بنچمارک AnTuTu گواه دیگری است بر قدرت بالای این گوشی زیبا.

تست گیمینگ Redmi Note 11 Pro

نرم‌افزار گوشی Redmi Note 11 Pro 5G

ردمی نوت 11 پرو 5G در زمان معرفی به اندروید 11 با رابط کاربری MIUI 13 مجهز بود که البته انتظار می‌رود آپدیت‌های نرم‌افزاری مختلفی برای آن ارائه شود. رابط اختصاصی شیائومی یکی از زیباترین نمونه‌ها در نوع خود است و طرفداران زیادی دارد. برقراری تعادل میان سبکی و شیک بودن، کار بسیار مهمی است که برند خلاق چینی موفق به انجام آن شده است. پشتیبانی از تم‌ها و آیکون پک‌های مختلف و امکان شخصی‌سازی منوها، MIUI 13 را به یکی از جذاب‌ترین رابط‌های کاربری موبایل تبدیل می‌کند. گیم توربو (Game Turbo) یکی از امکانات نرم‌افزاری Redmi Note 11 Pro 5G است که اگر اهل گیم باشید، با استفاده از آن می‌توانید تجربه‌ای بهتر و روان‌تر از اجرای بازی‌های سنگین داشته باشید.

وقتی دستگاه را برای اولین بار روشن می‌کنید، چند نرم‌افزار اختصاصی Xiaomi، اپلیکیشن های گوگل و تعدادی برنامه شخص ثالث مانند Twitter، Lazada، Netflix، TikTok، Facebook و Spotify را مشاهده می‌کنید که روی آن نصب شده‌اند. اغلب این اپ‌ها کاربردی هستند و اکثر کاربران ترجیح می‌دهند آن‌ها را نگه دارند؛ با این حال، امکان حذف آن‌ها وجود دارد. نرم‌افزارهای امنیتی مربوط به سنسور اثر انگشت و تشخیص چهره هم به‌خوبی عمل می‌کنند تا دسترسی آسان و ایمن به فایل‌ها و اپلیکیشن‌ها امکان‌پذیر باشد.

آخرین آپدیت گوشی ردمی نوت

باتری

باتری گوشی میان رده ردمی، 5000 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد که برای دستگاهی 6.67 اینچی، کاملا مناسب ارزیابی می‌شود. سرعت شارژ این باتری 67 وات اعلام شده که این امکان را به کاربر می‌دهد تا موبایل خود را ظرف مدت 42 دقیقه، 100 درصد شارژ کند. در مواضع اضطراری هم کافی است Redmi Note 11 Pro 5G را 15 دقیقه به شارژر متصل کنید تا میزان شارژ باتری آن به 50 درصد برسد. البته به‌دلیل استفاده از چیپ کم‌مصرف اسنپ دراگون 695، این گوشی خیلی خوب شارژ نگه می‌دارد؛ به‌طوری‌که به‌سختی می‌توان طی یک روز، باتری آن را خالی کرد.
به همراه این گوشی، علاوه بر شارژر 67 واتی و کابل شارژ، یک قاب ژله‌ای، سوزن خارج کردن سیم‌کارت و دفترچه راهنما هم ارائه می‌شود.

باتری گوشی Redmi Note 11 Pro 5G

سخن پایانی

پیدا کردن گوشی میان رده ای که به نمایشگر Super AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتز مجهز شده باشد، کار چندان ساده‌ای نیست؛ اما Redmi Note 11 Pro 5G این ویژگی را دارد و می‌تواند همراهی خوب و کارآمد برای تماشای فیلم و سریال باشد. ضمن اینکه بهره‌گیری از سخت‌افزار پرقدرت، امکان اجرای انواع بازی‌های سنگین را به شما می‌دهد تا نهایت استفاده را از این صفحه نمایش باکیفیت ببرید. درنهایت، باید از فست شارژ 67 واتی این گوشی خوش‌دست گفت که در کم‌ترین زمان ممکن انرژی از دست رفته را به باتری بازمی‌گرداند تا دستگاه شما، همیشه آماده به کار باشد.

نقاط قوت گوشی شیائومی Redmi Note 11 Pro 5G

  • نمایشگر Super AMOLED 120 Hz
  • سخت‌افزار قدرتمند
  • اینترنت 5G
  • دوربین 108 مگاپیکسلی
  • باتری با ظرفیت و سرعت شارژ بالا
  • گواهی IP53
  • حافظه داخلی UFS 2.2

نقاط ضعف گوشی شیائومی Redmi Note 11 Pro 5G

  • کیفیت متوسط فیلم‌برداری
  • اسلات هیبریدی سیم‌کارت و کارت حافظه
  • محدود بودن حافظه داخلی به 128 گیگابایت

مشخصات

مشخصات محصول
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت (اسلات هیبریدی)
توضیحات سیم کارت
سایز نانو (0.67 × 8.8 × 12.3 میلیمتر)
سال تولید
2022
رنگ بندی
خاکستری ( Graphite Gray)، سفید (Polar White)، آبی (Atlantic Blue)
ویژگی های خاص
‌فبلت، دارای حسگر اثر انگشت، مقاوم در برابر آب، دوربین اصلی سه‌گانه، مناسب بازی، مقاوم در برابر رطوبت و گرد و غبار، دارای اسلات هیبریدی برای جایگذاری سیم کارت دوم یا کارت حافظه جانبی
ابعاد
8.1 × 76.1 × 164.2 میلی‌متر
وزن
202 گرم
جنس بدنه
پنل جلو و پشت شیشه
سایر قابلیت ها
دارای گواهینامه IP53 (مقاومت در برابر پاشیده شدن آب به طور قائم یا با حداکثر زاویه 60 درجه و مقاوم در برابر گرد و غبار)
صفحه نمایش لمسی
خازنی، چند لمسی (Multi Touch)
نوع
Super AMOLED
اندازه
6.67 اینچ
نسبت ابعاد نمایشگر
20:9
نسبت صفحه نمایش به بدنه
86.0 درصد
رزولوشن
Full HD+ (1080 × 2400)
تراکم پیکسلی
395 پیکسل در هر اینچ
فناوری محافظت از صفحه نمایش
گوریلا گلس 5 (Corning Gorilla Glass 5)
سایر قابلیت ها
قابلیت دریافت چند لمس همزمان، نرخ تازه سازی متغیر 120 هرتز، میزان روشنایی حداکثر 1200 نیت، پوشش 95 درصد از رنگ های طیف DCI-P3، دارای حالت Reading mode 3.0، فیلتر نور آبی برای کاهش خستگی چشم‌ (Eye Comfort)
دوربین
دوربین اصلی سه‌گانه
کیفیت دوربین
2 + 8 + 108 مگاپیکسل
فناوری فوکوس
فوکوس خودکار تشخیص فاز دوگانه (Dual Pixel PDAF)
فلش
LED
دیافراگم
دوربین اول 108 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/1.9 ، فاصله کانونی 26 میلی‌متر، دوربین دوم 8 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.2 ، دوربین سوم 2 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.4
عکاسی پانوراما
دارد
سرعت فیلمبرداری
رزولوشن (1080 × 1920) Full HD با سرعت 30 فریم بر ثانیه
کیفیت فیلمبرداری
Full HD (1920 × 1080), HD (1280 × 720), VGA (640 × 480)
سایر قابلیت های دوربین اصلی
دارای لنز اولترا واید با زاویه 118 درجه، دارای لنز واید، قابلیت عکسبرداری ماکرو (Macro)، قابلیت عکاسی HDR
دوربین سلفی
16 مگاپیکسل
دیافراگم
دریچه دیافراگم f/2.4
سایر قابلیت های دوربین سلفی
دارای لنز واید، کیفیت فیلمبرداری با رزولوشن (1080 × 1920) Full HD با سرعت 30 فریم بر ثانیه
تراشه
Snapdragon 695 5G (6 nm)
پردازنده مرکزی
8 هسته ای (2 هسته Kryo 660 طلایی و 6 هسته Kryo 660 خاکستری)
نوع پردازنده
64 بیتی
فرکانس پردازنده مرکزی
2 هسته با سرعت 2.2 گیگاهرتز (Kryo 660) و 6 هسته با سرعت 1.7 گیگاهرتز (Kryo 660)
پردازنده گرافیکی
Qualcomm Adreno 619
حافظه داخلی
128 گیگابایت
حافظه رم (RAM)
6 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
سیستم عامل
اندروید 11.0
رابط کاربری
MIUI 13
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
منوی فارسی
دارد
قابلیت های نرم افزاری
MMS ،SMS ،Push Mail ،IM، ایمیل، مرورگر HTML5، نمایش اسناد مایکروسافت آفیس، نمایش فایل های متنی PDF، برنامه ویرایش عکس و فیلم، پشتیبانی از انواع شبکه های اجتماعی، سرویس های گوگل شامل Google Search ،Google Maps ،Gmail و YouTube
شبکه های ارتباطی
2G, 3G, 4G, 5G
شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 برای هر دو سیم کارت
شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G
LTE Band 1(2100), 3(1800), 5(850), 7(2600), 8(900), 34(2000), 38(2600), 39(1900), 40(2300), 41(2500)
سرعت شبکه
HSPA با سرعت دانلود 42.2 مگابیت بر ثانیه و آپلود 5.76 مگابیت بر ثانیه - LTE-A (CA), 5G
فناوری های ارتباطی
بلوتوث ،WiFi
Wi-Fi
Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, Wi-Fi Direct, hotspot
بلوتوث
نسخه 5.1, A2DP, LE
مادون قرمز
دارد
فناوری مکان یابی
A-GPS, GLONASS, BDS, GALILEO
درگاه ارتباطی
USB Type C استاندارد 2.0، قابلیت USB OTG
بلندگو
دوگانه (استریو)
خروجی صدا
جک 3.5 میلیمتری صدا
جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
توضیحات تکمیلی صدا
خروجی صدا با کیفیت 24 بیت/192 کیلوهرتز
باتری قابل تعویض
ندارد
مشخصات باتری
باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت
حسگرها
اثر انگشت جانبی (FingerPrint | Side-Mounted)، ژیروسکوپ (Gyroscope)، شتاب سنج (Accelerometer)، قطب نما (Compass)
اقلام همراه گوشی
دفترچه راهنما، آداپتور شارژر شیائومی، کابل USB Type-C، سوزن خارج کردن سیم کارت، کاور ژله ای
سایر قابلیت ها
دارای قابلیت شارژ سریع 67 واتی (Fast Battery Charging 67W)، دارای قابلیت شارژ سریع (Quick Charge 3.0)، دارای قابلیت Power Delivery 3.0

نظرات (3)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.
Erfan | میهمان
25 اردیبهشت 1401

سلام رام گلوبال هست یا چین؟

پشتیبان سایت | مدیر سایت
25 اردیبهشت 1401

باسلام، دوست عزیز کالاهای "غیر گلوبال" در قسمت مشخصات کالا درج می شود.

علی یاراحمدی | کاربر
10 اردیبهشت 1401

سلام، لطفاً موجودش کنید.

پشتیبان سایت | مدیر سایت
10 اردیبهشت 1401

باسلام، درخواست شما جهت پیگیری به واحد مربوطه ارجاع داده شد و در صورت امکان موجود می شود.

علی یاراحمدی | کاربر
09 اردیبهشت 1401

سلام، من قصد خرید این مدل رو دارم چرا موجود نمی کنید؟

پشتیبان سایت | مدیر سایت
09 اردیبهشت 1401

باسلام، دوست عزیز در صورت امکان موجود می شود.

پیشنهاد ویژه
محصول
گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11 Pro 5G دو سیم کارت ظرفیت 128/6 گیگابایت
کالاتیک
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
موجود در انبار کالاتیک
تومان