گوشی موبایل هوآوی مدل Mate 30 Pro 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت + کیف پول چرمی درسا

Huawei Mate 30 Pro 5G Dual SIM 256GB Mobile Phone

  • تعداد سیم کارت: دو سیم کارت (هیبریدی)
  • حافظه داخلی: 256 گیگابایت
  • حافظه رم: 8 گیگابایت
  • شبکه های ارتباطی: 2G, 3G, 4G, 5G
  • کیفیت دوربین: 40 + 8 + 40 مگاپیکسل + 3D TOF
  • ویژگی های خاص: فبلت، دارای حسگر اثر انگشت و تشخیص چهره، مجهز به پردازنده هشت هسته ای، مقاوم در برابر آب، مناسب عکاسی، مناسب بازی، پشتیبانی از سرویس موبایل هوآوی (HMS)
برند:
ضمانت اصل بودن کالا
(20)

اطلاعات بیشتر

نقد و بررسی میت 30 پرو

شرکت هواوی بعد از موفقیت در تولید میت 20 پرو، شاهکار جدید خود با نام میت 30 پرو را در سپتامبر 2019 معرفی کرد که با طراحی چشم گیر از امکانات فوق العاده برخوردار است. طبق بیانات اعلام شده در رونمایی گوشی هوشمند Huawei Mate 30 Pro به دلیل تحریم های آمریکا دیگر هیچ شرکتی از این کشور حاضر به همکاری با این کمپانی نبوده و از این رو سرویس های گوگل به صورت پیش فرض بر روی آن نصب نمی باشد. اما هیچ نگرانی از این بابت وجود ندارد چرا که این سرویس ها از منابع دیگر نیز قابل دسترسی و نصب هستند. گوشی هواوی Mate 30 Pro از صفحه نمایش 6.53 اینچی با رزولوشن 2400 × 1176 پیکسل برخوردار است و به دلیل انحنای 88 درجه در لبه های نمایشگر، Horizon Display نامیده می شود. این نمایشگر OLED از تکنولوژی ناچ بهره می برد که دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی، حسگر TOF، حسگر نور و مجاورت درون این بریدگی قرار گرفته است. همچنین صفحه نمایش این دستگاه به محافظ گوریلا گلس 6 مجهز شده که این بخش را ارتقا بخشیده است. حسگر اثر انگشت نیز به زیر نمایشگر انتقال یافته و همین امر سبب شده که فضای اشغال شده در حاشیه پایینی بسیار کاهش یابد. ماژول دوربین در پنل پشتی دستگاه پی 30 پرو به گونه ای ساخته شده که علاوه بر بکارگیری از 3 سنسور به حسگر ToF نیز مجهز شده است. بنابراین اگر از جمله افرادی هستید که به کیفیت عملکرد دوربین اهمیت می دهید، گوشی Huawei Mate 30 Pro می تواند بهترین گزینه برای انتخاب شما باشد. گوشی هوشمند میت 30 پرو از تراشه Kirin 990 استفاده می کند که دارای پردازنده مرکزی 8 هسته ای می باشد. موبایل هواوی میت 30 پرو از رم 8 گیگابایتی بهره می برد و از نظر حافظه داخلی در دو نسخه 128 و 256 گیگابایتی عرضه شده است. ضمن اینکه این تلفن همراه با بکارگیری از Nano Memory به منظور افزایش فضای ذخیره سازی اطلاعات نیز استفاده می کند.

هواوی میت 30 پرو

ساختار یکپارچه و زیبای پرچمدار جدید هواوی توانسته گواهینامه IP68 را برای کاربران به ارمغان بیاورد و تا عمق 2 متری و به مدت زمان 30 دقیقه در زیر آب مقاومت خوبی از خود نشان دهد.

استاندارد IP68 میت 30 پرو

طراحی

میت 30 پرو از بدنه ای شیشه ای با فریم آلومینیومی ساخته شده که از طراحی چشم نوازی بهره می برد. شرکت هواوی گوشی Mate 30 Pro را در رنگ های متنوعی از جمله مشکی، نقره ای، بنفش و سبز عرضه کرده است، پس می توانید رنگ مورد علاقه خود را انتخاب نمایید. گوشی هوشمند هواوی میت 30 پرو با وزن 198 گرمی دارای ابعاد 8.8 × 73.1 × 158.1 میلیمتر می باشد. حاشیه های اطراف نمایشگر در میت 30 پرو بسیار ناچیز است، همچنین قاب پشتی دستگاه و صفحه نمایش تمام صفحه از لبه های خمیده برخوردار است که باعث شده تا به راحتی در دستان شما قرار گیرد. میتوان گفت با حذف کلیدهای فیزیکی و یکپارچه کردن لبه گوشی حس اورگونومیک خوبی به کاربر انتقال می یابد. قسمت پایین نمایشگر درگاه پورت USB از نوع C وجود دارد و نیز درگاه سیم کارت، بلندگوی استریو و میکروفن گوشی مشاهد می شود. سنسور مادون قرمز و میکروفن دوم در قسمت بالای دستگاه قرار دارند و همچنین میتوان در لبه سمت راست با دو مرتبه فشار دادن قسمت خمیده نمایشگر به تنظیمات میزان صدا دسترسی پیدا کرد. هواوی در گوشی میت 30 پرو همانند میت 20 پرو از یک بریدگی بزرگ بر روی صفحه نمایش برخوردار است که میزبان دوربین سلفی، حسگر روشنایی، مجاورتی، حرکتی و تشخیص عمق سه بعدی می باشد. موبایل هوآوی Mate 30 Pro مجهز به دوربین اصلی چهارگانه می باشد که درون یک ماژول دایره ای شکل قرار دارد. هوآوی میت 30 پرو به استاندار IP68 مجهز شده بنابراین می تواند در عمق دو متری و به مدت زمان 30 دقیقه در برابر آب و گرد و غبار مقاوم باشد.

طراحی میت 30 پرو

صفحه نمایش

صفحه نمایش هواوی میت 30 پرو دارای حاشیه های منحنی با زاویه 88 درجه است که باعث شده تا شکل ظاهری این دستگاه تا حدودی نسبت به سایر گوشی های هوشمند منحصر به فرد باشد. نمایشگر این گوشی تقریباً 94.1 درصد از کل مساحت پنل جلویی آن را در بر گرفته که مقدار قابل توجهی است. موبایل هواوی میت 30 پرو همانند میت 20 پرو از صفحه نمایش OLED بهره می برد که دارای اندازه 6.53 اینچی و رزولوشن 2400 × 1176 پیکسل می باشد. همچنین نمایشگر این فبلت از تراکم پیکسلی در حدود 409 پیکسل در هر اینچ برخوردار است که با نسبت ابعاد 18.5:9 می باشد. صفحه نمایش Huawei Mate 30 Pro با شیشه گوریلاگلس 6 پوشانده شده اما با این حال توصیه میکنیم حتماً بر روی نمایشگر دستگاه محافظ گلس نصب نمایید تا از ایجاد خط و خش بر روی آن جلوگیری شود. این نمایشگر دارای ویژگی Always On Display یا نمایشگر همیشه روشن (AOD) با پوشش 95 درصد از رنگ های طیف DCI-P3 می باشد که از استاندارد HDR10 و قلم های لمسی هواوی یعنی M-Pen نیز پشتیبانی می کند.

صفحه نمایش میت 30 پرو

دوربین

شرکت هواوی برخلاف میت 20 پرو که دوربین اصلی خود را در یک ماژول مربعی شکل قرار داده بود، این بار در گوشی میت 30 پرو از ماژول دایره ای استفاده می کند. دوربین اسمارت فون هواوی میت 30 پرو با امتیاز 121 در صدر جدول DXOMark قرار گرفت. دوربین این تلفن با کسب 4 امتیاز بیشتر از گلکسی نوت 10 پلاس 5G موفق شد تا عنوان بهترین دوربین تلفن همراه را به خود اختصاص دهد. دوربین میت 30 پرو از 4 سنسور تشکیل شده که شامل دو سنسور 40 مگاپیکسلی، یک سنسور 8 مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق سه بعدی می باشد. هواوی نام سنسور 40 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.6 و سایز سنسور 1/1.7 اینچ را Cine Camera نامیده است که با لنز عریض خود در فاصله کانونی 27 میلیمتر عکس هایی با کیفیت مطلوب ثبت می نماید و با استفاده از حسگر تشخیص عمق سه بعدی میتوان برای بوکه کردن پیش زمینه در ویدئو استفاده کرد. همچنین این گوشی از یک سنسور 40 مگاپیکسلی با عنوان (Super Sensing) و دریچه دیافراگم f/1.8، فاصله کانونی 18 میلیمتر و سایز سنسور 1/1.54 اینچ بهره می برد که با لنز Ultrawide دارای قابلیت فوکوس خودکار می باشد. در کنار این دو لنز واید و اولتراواید، یک سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو با گشودگی دیافراگم f/2.4، فاصله کانونی 80 میلیمتر و سایز سنسور 1/4 اینچ نیز وجود دارد که قابلیت فوکوس خودکار، زوم سه برابری اپتیکال و زوم پنج برابری هیبریدی را برای کاربر فراهم می کند. همچنین هر دو سنسور واید و تله فوتو دارای لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) می باشند. علاوه بر این میتوان گفت دوربین اصلی Mate 30 PROLED با فلش  دوگانه (Dual-Tone)از قابلیت HDR و پانوراما نیز پشتیبانی می کند.

دوربین میت 30 پرو

دوربین سلفی

دوربین سلفی میت 30 پرو در ناچ بالای نمایشگر دستگاه تعبیه شده و دارای سنسور 32 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 و لنز عریض می باشد که در کنار سنسور تشخیص عمق سه ‎بعدی، سنسور نور محیطی قرار گرفته است. علاوه بر این یک سنسور اختصاصی برای تشخیص ژست های حرکتی دست وجود دارد که با واحد پردازش عصبی Da Vinci NPU هواوی عمل می کند. این دوربین دارای کیفیت فیلمبرداری با رزولوشن Full HD با سرعت 30 فریم بر ثانیه می باشد و از قابلیت های HDR و پانوراما نیز پشتیبانی می کند.

دوربین سلفی میت 30 پرو

سخت افزار

شرکت هواوی در زمینه تولید تراشه مستقل عمل کرده است و جدیدترین تراشه خود با نام HiSilicon Kirin 990 را برای میت 30 پرو در نظر گرفته که با معماری 7 نانومتری پلاس طراحی شده است. این پردازنده اختصاصی هواوی رقیب سرسخت اسنپدراگون 855 کمپانی کوالکام می باشد و یکی از سریع ترین پردازنده های حال حاضر دنیا محسوب می شود. همچنین در کنار آن پردازنده گرافیکی Mali-G76 MP16 می تواند قدرت باورنکردنی را در اختیار یکی از جدیدترین گوشی های پرچمدار هواوی قرار دهد. حافظه داخلی گوشی Mate 30 Pro از ظرفیت های مختلف 128 یا 256 گیکابایت برخوردار است که هر دو دارای رم 8 گیگابایت می باشند. همچنین این گوشی دو سیم کارته از کارت حافظه NM Card نیز پشتیبانی می کند تا بتوانید حافظه داخلی را تا 256 گیگابایت افزایش دهید. پردازنده مرکزی این تراشه هشت هسته ای است که به 2 هسته با سرعت 2.86 گیگاهرتز (Cortex-A76)، 2 هسته با سرعت 2.09 گیگاهرتز (Cortex-A76) و 4 هسته با سرعت 1.86 (Cortex-A55) تفکیک می شود. میت 30 پرو از سیستم خنک کننده اختصاصی هواوی بهره می برد تا گرمای پردازنده را در پردازش های سنگین یا هنگام انجام بازی های گرافیکی پایین نگه دارد.

سخت افزار میت 30 پرو

نرم افزار

گوشی هوشمند هواوی میت 30 پرو با سیستم عامل اندروید 10 و رابط کاربری EMUI 10 ارائه شده که در آن قابلیت های جدیدی همانند صفحه نمایش همواره روشن و حالت تاریک در کل سیستم عامل به چشم می خورد. همچنین گزینه های جدیدی مرتبط با هوش مصنوعی مثل ژست های حرکتی دست برای حرکت در میان منوها و موارد مشابه در نظر گرفته شده است. هوآوی در موبایل میت 30 پرو از حسگر تشخیص چهره برای بازگشایی قفل صفحه نمایش استفاده کرده که شباهت زیادی به فناوری به کار رفته در گوشی های اپل با عنوان Face ID دارد. گوشی Mate 30 Pro دارای روشهای مختلفی برای بازگشایی قفل صفحه نمایش است که از آن جمله میتوان به سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش و فناوری تشخیص چهره سه بعدی اشاره کرد. متاسفانه رابطه ناخوشایند میان گوگل و هواوی باعث شده تا آپ پیش فرض گوگل در محصول جدید هواوی وجود نداشته باشد. اما مهم ترین تغییر در بخش نرم افزاری این دو گوشی بدون شک در غیبت سرویس های گوگل نظیر فروشگاه Play Store و Play Services نهفته است جایی که برای اولین بار با توجه به شرایط پیش آمده برای هواوی در تعامل با کمپانی های آمریکایی، ظاهرا چاره ای جز حذف سرویس های گوگل و سرمایه گذاری در راه حل های جایگزین، باقی نمانده است. هواوی برای حل این مشکل به راهکارهای جدیدی روی آورده که از آن جمله باید به Huawei Mobile Services یا HMS به عنوان جایگزین Google Services و فروشگاه App Gallery به جای Play Store اشاره کرد. همچنین در فروشگاه App Gallery از Huawei ID به عنوان شناسه کاربری جهت دانلود استفاده می شود. راهکارهای هواوی تنها به این دو عنوان محدود نشده و Huawei Mobile Cloud در آن جایگزین Google Photo و Google Drive شده، و حتی مرورگر اینترنتی این شرکت نیز جای گوگل کروم را گرفته است.

اسپیکر

کمپانی هواوی اسپیکر میت سی پرو را همانند نوت 10 در لبه پایینی دستگاه قرار داده که از خروجی صدا با کیفیت 32 بیت بر روی 384 کیلوهرتز برخوردار است. این اسپیکر دارای قابلیت حذف صداهای مزاحم هنگام مکالمه با استفاده از میکروفون دوم (Active Noise Cancellation with Dedicated Mic) است و فاقد جک 3.5 میلیمتری صدا می باشد.

اسپیکر میت 30 پرو

باتری

گوشی میت 30 پرو علاوه بر دوربین در بخش باتری نیز عملکرد مطلوبی ارائه می دهد. موبایل Mate 30 Pro به باتری لیتیوم پلیمری 4500 میلی آمپر ساعتی مجهز می باشد که از قابلیت شارژ سریع 40 وات، قابلیت شارژ وایرلس 27 وات بهره می برد و میتوان به عنوان پاور بانک برای شارژ سایر دستگاه ها نیز استفاده گردد. این باتری جدانشدنی قابلیت مکالمه تا 20 ساعت، وبگردی تا 14 ساعت و پخش ویدیو تا 18 ساعت را برای کاربر فراهم می کند.

محتویات جعبه

اقلام موجود در جعبه گوشی هواوی میت 30 پرو شامل دفترچه راهنما، آداپتور شارژر هواوی، هندزفری، سوزن خارج کردن سیم کارت و کابل USB Type C می باشد.

نقاط قوت گوشی

  • محافظت از پنل جلو توسط فناوری گوریلا گلس
  • بهره مندی از دوربین اصلی چهار گانه و دوربین سلفی دوگانه
  • صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت
  • دارای طراحی شیک و ظاهری زیبا
  • مقاوم در برابر آب و گرد غبار
  • عمر طولانی و شارژ سریع باتری

نقاط ضعف گوشی

  • امکان ایجاد خط و خش در پنل پشتی دستگاه
  • حذف شدن جک 3.5 میلیمتری صدا
  • عدم پشتیبانی از نرم افزار گوگل

مشخصات

مشخصات محصول
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت (اسلات هیبریدی)
توضیحات سیم کارت
سایز نانو (0.67 × 8.8 × 12.3 میلیمتر)
سال تولید
2019
رنگ بندی
مشکی (Black)، نقره ای (Space Silver)، بنفش (Cosmic Purple)، سبز (Emerald Green)، نارنجی (Orange)، سبز تیره (Forest Green)
ویژگی های خاص
فبلت، دارای حسگر اثر انگشت، حسگر تشخیص چهره (Face ID)، دوربین اصلی چهارگانه و دوربین سلفی دوگانه، مناسب عکاسی، مناسب بازی، مناسب عکاسی سلفی، دارای اسلات هیبریدی برای جایگذاری سیم کارت دوم یا کارت حافظه جانبی، مقاوم در برابر آب و گرد و غبار
ابعاد
8.8 × 73.1 × 158.1 میلیمتر
وزن
198 گرم
جنس بدنه
بدنه پشت و پنل جلو شیشه (گوریلا گلس 6)، دور بدنه آلومینیوم
سایر قابلیت ها
دارای گواهینامه IP68 (مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار تا عمق 2 متر به مدت 30 دقیقه)
صفحه نمایش لمسی
خازنی، چند لمسی (Multi Touch)
نوع
OLED
اندازه
6.53 اینچ
نسبت ابعاد نمایشگر
18.5:9
نسبت صفحه نمایش به بدنه
94.1 درصد
رزولوشن
(Full HD+ (1176 × 2400
تراکم پیکسلی
409 پیکسل در اینچ
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
فناوری محافظت از صفحه نمایش
گوریلا گلس 6 (Corning Gorilla Glass 6)
سایر قابلیت ها
قابلیت دریافت چند لمس همزمان
دوربین
دوربین اصلی چهارگانه
کیفیت دوربین
40 + 8 + 40 مگاپیکسل + TOF 3D
فناوری فوکوس
فوکوس خودکار تشخیص فاز (Phase Detection AutoFocus)
فلش
LED دوگانه / Dual-Tone
دیافراگم
دوربین اول 40 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/1.6، فاصله کانونی 27 میلیمتر - دوربین دوم 8 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.4، فاصله کانونی 80 میلیمتر - دوربین سوم 40 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/1.8، فاصله کانونی 18 میلیمتر
لرزشگیر تصویر
لرزشگیر اپتیکال (OIS)
عکاسی پانوراما
دارد
سرعت فیلمبرداری
رزولوشن (2160 × 3840) 4K با سرعت 30/60 فریم بر ثانیه، رزولوشن (1080 × 1920) Full HD با سرعت 30/60/120 فریم بر ثانیه، رزولوشن (720 × 1280) HD با سرعت 960 فریم بر ثانیه
کیفیت فیلمبرداری
(4K (3840 × 2160), Full HD (1920 × 1080), HD (1280 × 720
سایر قابلیت های دوربین اصلی
دارای ماژول 3D TOF برای تشخیص عمق و تفکیک بهتر سوژه، مجهز به لنزهای Leica، قابلیت زوم اپتیکال 3 برابر، قابلیت عکاسی HDR، دارای لنز واید، اولتراواید و تله فوتو
دوربین سلفی
32 مگاپیکسل + TOF 3D
دیافراگم
دریچه دیافراگم f/2.0
سایر قابلیت های دوربین سلفی
قابلیت عکاسی HDR، عکاسی پانوراما، کیفیت فیلمبرداری با رزولوشن (1080 × 1920) Full HD با سرعت 30 فریم بر ثانیه
تراشه
تراشه اختصاصی هواوی HiSilicon Kirin 990 (7 nm+)
پردازنده مرکزی
8 هسته ای (4 هسته Cortex-A76 و 4 هسته Cortex-A55)
نوع پردازنده
64 بیتی
فرکانس پردازنده مرکزی
2 هسته با سرعت 2.86 گیگاهرتز (Cortex-A76)، 2 هسته با سرعت 2.09 گیگاهرتز (Cortex-A76) و 4 هسته با سرعت 1.86 گیگاهرتز (Cortex-A55)
پردازنده گرافیکی
Mali-G76 MP16
حافظه داخلی
256 گیگابایت
حافظه رم (RAM)
8 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
Nano Memory، افزایش تا 256 گیگابایت (اسلات هیبریدی)
سیستم عامل
اندروید 10.0 - پشتیبانی از HMS، عدم پشتیبانی از GMS
رابط کاربری
EMUI 10.0 (رابط کاربری اختصاصی هوآوی)
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
منوی فارسی
دارد
قابلیت های نرم افزاری
MMS ،SMS ،Push Mail ،IM، ایمیل، مرورگر HTML5، نمایش و ویرایش اسناد مایکروسافت آفیس، نمایش فایل های متنی PDF، برنامه ویرایش عکس و فیلم، پشتیبانی از انواع شبکه های اجتماعی
فرمت های پخش موسیقی
MP3, Ogg, 3gp, AMR, AAC, FLAC, WAV, MIDI
فرمت های پخش ویدئو
3gp, mp4
شبکه های ارتباطی
2G, 3G, 4G, 5G
شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 برای هر دو سیم کارت
شبکه 3G
HSDPA 800 / 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
LTE Band 1(2100), 2(1900), 3(1800), 4(1700/2100), 5(850), 6(900), 7(2600), 8(900), 9(1800), 12(700), 17(700), 18(800), 19(800), 20(800), 26(850), 28(700), 32(1500), 34(2000), 38(2600), 39(1900), 40(2300), 41(2500)
سرعت شبکه
HSPA با سرعت دانلود 42.2 مگابیت بر ثانیه و آپلود 5.76 مگابیت بر ثانیه - LTE - HSPA
فناوری های ارتباطی
بلوتوث، Wi-Fi ،NFC
Wi-Fi
Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, Dual-band, DLNA, Wi-Fi Direct, Hotspot
بلوتوث
نسخه 5.1، A2DP ،AptX HD ،LE
مادون قرمز
دارد
رادیو
ندارد
فناوری مکان یابی
A-GPS, GPS, GLONASS, BDS, Galileo, QZSS
درگاه ارتباطی
USB Type C 1.0، استاندارد 3.1، قابلیت USB OTG
بلندگو
استریو
جک 3.5 میلیمتری صدا
ندارد
توضیحات تکمیلی صدا
قابلیت حذف صدا‌های مزاحم هنگام مکالمه با استفاده از میکروفون دوم (Active Noise Cancellation with Dedicated Mic)
باتری قابل تعویض
ندارد
مشخصات باتری
باتری لیتیوم‌ پلیمری با ظرفیت 4500 میلی‌ آمپر ساعت
حسگرها
اثر انگشت زیر صفحه نمایش (under display, optical)، مجاورتی (Proximity)، شتاب سنج (Gravity)، قطب نما (Compass)، فشارسنج (Barometer)، حسگر اثر هال برای سنجش ورود و خروج ولتاژ (Hall Sensor)، روشنایی (Ambient Light)
اقلام همراه گوشی
دفترچه‌ راهنما، آداپتور شارژر هوآوی، کابل USB Type C
سایر قابلیت ها
دارای قابلیت شارژ سریع (Fast Battery Charging)، قابلیت شارژ سریع بی سیم (Fast Wireless Charging)، قابل استفاده به عنوان پاور بانک برای شارژ سایر دستگاه ها (Power Bank/Reverse Charging)

نظرات (5)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.
مصطفی غریب | کاربر
08 اسفند 1399

رنگ دیگه موجود ندارین فقط همین رنگه؟

مهدی احمدزاده | کاربر
13 دی 1399

رنگ سبز چرمه یا شیشه؟

پشتیبانی رسمی هوآوی | کاربر
13 دی 1399

سلام وقت بخیر قاب پشت دستگاه از جنس چرم می باشد.

محمدسعید دشتی | کاربر
14 بهمن 1399

طبق گفته کارشناس فروش سایت جنس پشت گوشی رنگ سبز ساده است.

مریم موسوی | کاربر
01 دی 1399

لطفا رنگای دیگه اش رو بخرید... نارنجی واسه من بمونه.... مرسی

مریم موسوی | کاربر
01 دی 1399

یه روزی پولم میرسه و میخرمت.... دیدنت هم لذت بخشه.......

مجتبی ضیاالدینی | کاربر
08 دی 1399

ان شالله

صدرا تمنائی | کاربر
29 آذر 1399

رنگ سبز جنسش شیشه هست یا چرم؟

پشتیبانی رسمی هوآوی | کاربر
07 دی 1399

سلام وقت بخیر قاب دستگاه از جنس پلاستیک میباشد.

مجتبی ضیاالدینی | کاربر
08 دی 1399

شیشه اس

پیشنهاد ویژه
محصول
گوشی موبایل هوآوی مدل Mate 30 Pro 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت + کیف پول چرمی درسا
کالاتیک
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
موجود در انبار کالاتیک
تومان