راهنمای خرید چرخ گوشت


کالاتیک
نظرات 0
content-main-img

یکی از بهترین لوازمی که می‌توانید برای آشپزخانه خود تهیه کنید، چرخ گوشت است که به طبخ بهتر غذاهایتان کمک شایانی می‌کند؛ به همین منظور اگر قصد خرید چرخ گوشت را دارید اما نمی‌دانید از بین مدل‌های متنوع بازار نسبت به خرید کدام یک از آن‌ها اقدام کنید، تا آخر این مطلب با کالاتیک همراه باشید.

خرید و مشاهده لیست قیمت چرخ گوشت در فروشگاه اینترنتی کالاتیک

در این مقاله قصد داریم به نکاتی که باید هنگام خرید چرخ گوشت به آن‌ها توجه داشته باشید و بررسی بهترین مارک چرخ گوشت موجود در بازار بپردازیم تا بتوانیم روند خرید این وسیله محبوب را برایتان آسان‌تر کنیم و شما نیز در نهایت تجربه خرید بهتری را کسب کنید.  

راهنمای خرید چرخ گوشت

خرید بهترین چرخ گوشت بازار در آشپزخانه برای شما بسیار کارآمد خواهد بود و کمک می‌کند که از مواد غذایی تازه و مرغوب برای طبخ غذاهای خود استفاده کنید. علاوه‌بر این چرخ گوشت این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید غذاهای خانگی دیگری مانند سوسیس، کالباس یا فلافل نیز تهیه کنید.

راهنمای خرید چرخ گوشت

خرید چرخ گوشت نیز مانند تمامی لوازم دیگر نیازمند به در نظر گرفتن یک سری نکات است تا بتوانید بر اساس آن بهترین انتخاب را با توجه به نیاز خود داشته باشید. در ادامه شما را با مهم ترین فاکتورهای چرخ گوشت آشنا خواهیم کرد.
نکاتی که باید هنگام خرید چرخ گوشت در نظر داشته باشید.

امروزه با توجه به افزایش مدل‌های چرخ گوشت موجود در بازار باعث شده تا هر کدام از آن‌ها ویژگی و قابلیت‌های مخصوص به خود را ارائه دهند. به همین منظور نکاتی نیز وجود دارد که باید هنگام خرید آن‌ها را در نظر بگیرید تا بتوانید انتخاب مطلوبی داشته باشید. از جمله مهم ترین نکات برای خرید چرخ گوشت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

میزان طول عمر

جنس و نوع تیغه چرخ‌گوشت

سیستم خنک‌کننده موتور

بودجه مدنظر

گارانتی و خدمات پس از فروش

نوع موتور و سرعت چرخ گوشت

میزان ظرفیت

برخورداری از سیستم چرخش معکوس

در دسترس بودن قطعات و لوازم جانبی

ابعاد و وزن

نوع چرخ گوشت

انواع چرخ گوشت

خوب است بدانید که به طور کلی چرخ گوشت ها به چهار مدل تقسیم‌بندی می‌شوند که شما می‌توانید با در نظر گرفتن نیاز خود از این وسیله مورد موردنظر خود را خریداری کنید. این دسته‌بندی شامل مدل‌های زیر می‌شود:

چرخ گوشت دستی

چرخ گوشت دستی سنتی

- جنس بدنه استیل و پلاستیک

- زمان‌بر

- ابعاد و اندازه کوچک‌

- ارزان قیمت

- استفاده از نیروی دست برای چرخ کردن مواد غذایی

چرخ گوشت برقی

چرخ گوشت برقی پاناسونیک

- رایج‌ترین و محبوب‌ترین مدل

- ابعاد بزرگ

- تنوع بالای طرح و برند

- قیمت نسبتا بالاتر نسبت به سایر مدل‌ها

- سرعت بالا

- صرفه‌جویی در زمان

چرخ گوشت 1 2 3

چرخ گوشت 1 2 3

- برخورداری از موتور قوی و توان بالا

- اندازه متوسط

- سرعت بسیار بالا

- تیغه‌های تیز

چرخه گوشت چندکاره

چرخه گوشت چندکاره

- امکان استفاده از سری پلاستیکی

- عملکردی مانند رنده

- دارای سری‌های متنوع

- قابل استفاده برای انجام کارهایی مانند خرد، رنده و پوره کردن

بهترین مارک چرخ گوشت موجود در بازار ایران

اگر برای شما این سوال به وجود آمده که بهترین مارک چرخ گوشت کدام است؟ باید در جواب آن بگوییم که شرکت‌های بسیاری هستند که به تولید چرخ گوشت مشغول‌اند و هر کدام از ویژگی و قابلیت‌های مخصوص به خود برخوردارند. یکی از موارد مهم برای معرفی بهترین مارک چرخ گوشت مربوط به بودجه موردنظر باز می‌گردد؛ اما در کل بهترین برندهای چرخ گوشت عبارتنداز کنوود، فیلیپس، پارس خزر، اسنوا، بوش، پاناسونیک و غیره.

فهرست بهترین چرخ گوشت های موجود در بازار ایران

در آخر پس از در نظر گرفتن موارد فوق می‌توانید از بین مواردی که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت، یک مدل را بر اساس نیاز خود انتخاب کرده و نسبت به خرید آن اقدام کنید. در ادامه با معرفی بهترین چرخ گوشت های موجود در بازار ایران همراه شما خواهیم بود.

چرخ گوشت پارس خزر مدل بوفالو 2020

همان‌طور که از نام چرخ گوشت پارس خزر مدل Buffalo-2020 مشخص است یکی از محصولات قدرتمند و پر سرعت این شرکت محبوب ایرانی محسوب می‌شود که به دلیل برخورداری از طراحی زیبا در عین داشتن وزن سبک و ابعاد کوچک از ارزش خرید بالایی نیز برخوردار است.

چرخ گوشت پارس خزر بوفالو 2020

چرخ گوشت پارس خزر بوفالو 2020 از بدنه پلاستیکی و تیغه‌های تیز فولادی ساخته شده که باعث بالارفتن کارایی این محصول می‌شود. علاوه بر این محل ورود مواد غذایی به محفظه داخلی که اصطلاحا به آن ناودانی گفته می‌شود با استفاده از پیچ تنظیم به بدنه متصل می‌شود و قادر است تا 1200 گرم در دقیقه گوشت را چرخ کند.

از جمله مواردی که می‌توان به آن اشاره کرد درپوش پلاستیکی در نظر گرفته شده برای قسمت ناودانی فلزی این مدل چرخ گوشت پارس خزر است که از ورود گرد و خاک و آلودگی به داخل محفظه آن جلوگیری می‌شود. از دیگر ویژگی‌های مثبت چرخ گوشت پارس خزر مدل بوفالو 2020 می‌توان به برخورداری از نمایشگر، محفظه برای قرارگیری سیم برق،‌ پایه‌های ضدلغزش و در نظر گرفتن دسته پلاستیکی جهت فشار دادن و هدایت مواد غذایی به سمت محفظه داخلی برای چرخ شدن، اشاره کرد. در صورتی قصد خرید یک چرخ گوشت با کیفیت را دارید می‌توانید این مدل چرخ گوشت پارس خزر را از کالاتیک خریداری کنید.

خرید چرخ گوشت پارس خزر بوفالو 2020 از کالاتیک

چرخ گوشت پارس خزر مدل MG1600P

چرخ گوشت MG1600P پارس خزر را می‌توان به عنوان دستگاهی با کاربری آسان و توان مصرفی مطلوب معرفی کرد که از قیمت مقرون به صرفه‌ای برخوردار شده است. این دستگاه مجهز به موتور پرقدرت 1000 وات است که توانایی چرخ کردن 1200 گرم موارد غذایی را در دقیقه دارا است.

چرخ گوشت پارس خزر MG1600P

علاوه بر این، چرخ گوشت پارس خزر مدل MG1600P دارای کلید دور برگردان موتور (Revers) و تیغه مخصوص سوسیس ساز است. نشان استاندارد ملی ایران (ایمنی)، محفظه جهت نگهداری شبکه گوشت یا سبزی، محفظه نگهداری سیم از دیگر قابلیت ارائه شده توسط این مدل چرخ گوشت پارس خزر است که ارزش خرید آن را بالا می‌برد.

خرید چرخ گوشت پارس خزر MG1600P از کالاتیک

چرخ گوشت پاناسونیک مدل MK-2500

در راهنمای خرید چرخ گوشت به سراغ چرخ گوشت MK-2500 پاناسونیک خواهیم رفت که هر آنچه مدنظر شما است را در اختیارتان قرار می‌دهد. به این صورت که این مدل چرخ گوشت از برند پاناسونیک به دلیل برخوردار از موتور 2500 واتی قادر است تا به‌راحتی از پس چرخ کردن 16 کیلوگرم گوشت یا مواد غذایی در یک ساعت بر بیاید.

چرخ گوشت پاناسونیک مدل MK-2500

این محصول از ظاهری کلاسیک برخوردار شده و برای آن پایه‌های ضد لغزش در نظر گرفته شده تا از لرزش آن حین انجام کار جلوگیری کند. قسمت ناودانی فلزی دستگاه نیز با پیچ قابل تنظیم به بدنه فیکس و محکم شده است و باز و بسته آن برای کاربران بسیار راحت انجام می‌شود. همچنین برای قرارگیری سیم برق آن محفظه‌ای در نظر گرفته شده تا در صورت اتمام کار داخل آن قرار گیرد.

روی بدنه دستگاه دکمه آن روشن/ خاموش و دکمه چرخش معکوس به چشم می‌خورد که می‌توانید هنگام گیر کردن مواد غذایی با در صورتی که به چرخش معکوس تیغه‌‌ها نیاز داشتید از آن استفاده کنید. علاوه بر این یک دسته پلاستیکی برای فشار دادن گوشت و مواد غذایی و هدایت آن‌ها به داخل محفظه نیز وجود دارد. در نهایت باید بدانید که قطعه سوسیس ساز و کباب ساز نیز برای آن در نظر گرفته شده که می‌توانید از آن‌ها برای پخت و پز استفاده کنید.

چرخ گوشت بوش مدل MFW66020

از جمله محصولات محبوب و پرقدرت برند خوش‌نام بوش که می‌توانید آن را در سبد خرید خود قرار دهید چرخ گوشت بوش مدل MFW66020 است که برای ساخت آن از جنس پلاستیک و استیل استفاده شده است. این مدل چرخ گوشت بوش با توان مصرفی کلی 1800 واتی خود قادر است تا خروجی 3 کیلوگرمی در دقیقه داشته باشد که میزان بسیار مناسبی به نظر می‌رسد. همچنین از قابلیت چرخش معکوس نیز برخوردار شده تا در صورت نیاز بتوانید از آن برای چرخش معکوس تیغه‌ها استفاده کنید.

چرخ گوشت بوش مدل MFW66020

تیغه های چرخ گوشت MFW66020 بوش از فولاد ضد زنگ ساخته شده و دو قطعه جداگانه برای درست کردن سوسیس و کباب برای آن در نظر گرفته شده که به افزایش کارایی این دستگاه کمک به سزایی نیز می‌کند. علاوه بر موارد فوق از این چرخ گوشت می‌توان به‌عنوان دستگاه آبمیوه‌گیری نیز استفاده کرد؛ به این صورت که جدا از صفحه‌های فلزی برای چرخ کردن گوشت، می‌توان از استوانه‌های رنده‌ای جهت خرد کردن میوه‌ها و سبزی‌ها استفاده کرد.

پایه‌های چرخ گوشت بوش مدل MFW66020 از نوع ضدلغزش بوده تا از تکان خوردن این دستگاه هنگام کار کردن جلوگیری شود. در نهایت این چرخ گوشت از کمپانی بوش را می‌توان به‌عنوان یکی از بهترین لوازم آشپزخانه دانست که ارزش خرید بالایی دارد.

چرخ گوشت تولیپس مدل MK-A 2600

آخرین محصولی که قصد داریم در مقاله راهنمای خرید چرخ گوشت به سراغ آن برویم، چرخ گوشت تولیپس مدل MK-A 2600 است که با توان مصرفی 2000 واتی که از آن برخوردار شده قادر به چرخ کردن 1100 گرم گوشت در هر دقیقه است.

این محصول ظاهری زیبا و کیفیت ساخت با کیفیت بالایی دارد که روی بدنه آن علاوه بر دکمه روشن/خاموش، دکمه چرخش معکوس نیز به چشم می‌خورد که می‌توان از آن جهت چرخش معکوس تیغه‌ها استفاده کرد. گلویی دستگاه در قسمت جلویی آن با یک پیچ قابل تنظیم به بدنه دستگاه به‌خوبی متصل شده و قسمت ناودانی روی آن قرار می‌گیرد.

چرخ گوشت تولیپس MK-A 2600

علاوه بر موارد فوق سیم برق دستگاه در قسمت پشتی آن تعبیه شده که در صورت اتمام کار می‌توانی آن را در محفظه مربوطه آن قرار دهید. در نهایت نیز قطعات فلزی چرخ گوشت MK-A 2600 تولیپس مانند تیغه مخصوص گوشت، خردکن سبزی‌ها، قطعات کبه ساز و سوسیس ساز در محفظه بالایی دستگاه جای می‌گیرند.

سخن آخر

در مقاله راهنمای خرید چرخ گوشت به صورت جامعه به هر آنچه که باید درباره خرید این محصول و نکات قبل از خرید آن بدانید پرداختیم و تلاش کرده‌ایم بهترین چرخ گوشت های موجود در بازار ایران را به شما معرفی کنیم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد و توانسته باشید محصول موردنظرتان را خریداری کنید. به نظر شما بهترین چرخ گوشت های موجود در بازار ایران کدام مدل است؟

پرسش‌های متداول

بهترین چرخ گوشت موجود در بازار کدام مدل است؟

از جمله بهترین چرخ گوشت موجود در بازار که می‌توانید نسبت به خرید آن اقدام کنید چرخ گوشت تولیپس مدل MK-A 2600، چرخ گوشت بوش مدل MFW66020، چرخ گوشت پاناسونیک مدل MK-2500، چرخ گوشت پارس خزر مدل بوفالو 2020 و چرخ گوشت پارس خزر مدل MG1600P محسوب می‌شوند.

قیمت چرخ گوشت پارس خزر چقدر است؟

قیمت چرخ گوشت های پارس خزر با توجه به مشخصات فنی آن‌ها می‌تواند متغیر باشد؛ به همین منظور شما نیز می‌توانید برای مشاهده به روز ترین قیمت های چرخ گوشت پارس خزر به دسته‌بندی مربوط به آن در فروشگاه اینترنتی کالاتیک مراجعه کنید.

مهم‌ ترین فاکتور برای خرید چرخ گوشت چیست؟

مهم ترین موردی که باید برای خرید چرخ گوشت در نظر بگیرید بودجه‌ای است که در اختیار دارید و سپس می‌توانید باتوجه به مشخصات محصول از جمله نوع و جنس تیغه، طول عمر، نوع موتور و سرعت، ظرفیت، ابعاد و وزن و سایر مواردی که پیش‌تر به آن‌ها اشاره شد نسبت به خرید چرخ گوشت موردنظرتان اقدام کنید.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.