بررسی جامع هندزفری Nothing Ear 2


سارا میرشریف
نظرات 0
content-main-img
با این مقاله ما همراه باشید تا به بررسی این هندزفری بپردازیم و مزایا و معایب Ear (2) را به شما معرفی کنیم.

اگر شما علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی هستید، قطعا نام برند ناتینگ بارها به گوشتان خورده. در واقع کمپانی Nothing یک شرکت فناوری مستقر در لندن است که چند وقتی است به تولید لوازم الکترونیکی مانند گوشی، ایربادز و غیره پرداخته است و به واسطه تولید محصولات با طراحی جذابش توانسته به محبوبیت بالایی دست پیدا کند.

اولین هدفون بی سیم ناتینگ، ear (1) بود در 27 ژوئیه 2021 عرضه شد. این شرکت از آن زمان به نوآوری و گسترش خط تولید خود ادامه داده است و نسل دوم هدفون‌های بی سیم را با نام 2 Nothing Ear در مارس 2023 عرضه کرد.The Ear (2) جدیدترین هدفون شرکت Nothing و در حال حاضر یکی از پیشرفته‌ترین هدفون‌های بی سیم تولید شده این کمپانی است.

مشاهده لیست قیمت هندزفری و هدفون از فروشگاه اینترنتی کالاتیک

مزایای ناتینگ ایر

مزایای 2 Nothing Ear:

وزن کم

شارژ بی سیم

تناسب در طراحی

بهره‌مندی از قابلیت IP54 و IP55

کدک‌های بلوتوث LHDC، AAC و SBC

پشتیبانی از تمامی سیستم‌عامل‌ها

معایب 2 Nothing Ear:

ANC می‌تواند باعث فشار داخل گوش شود.

پاسخ دهی فرکانس درایو ها، بیش از اندازه زیاد است.

دستورات همیشه روی هدفون اعمال نمی‌شود.

عمر باتری متوسط است.

مقاله مرتبط:

آموزش بالانس کردن صدای هندزفری چپ و راست

بررسی طراحی و کیفیت ساخت Nothing Ear 2

یکی از مزایای Nothing Ear 2 ، وزن سبک آن است. هر یک از سری های این هدفون، تنها 4.5 گرم وزن دارد و با طراحی جذابی که دارد از سایر هدفون‌های بی سیم متمایز شده است.Nothing Ear 2 با پوسته شفاف و بدنه سیاه و سفید متضاد نشان دهنده یک محصول با طراحی منحصر به فرد است. آنتن قابل مشاهده، PCB و آهنرباها در این دستگاه به جذابیت Nothing Ear 2 کمک زیادی کرده است.

در رابطه با طراحی داخل کیس باید گفت، هر هدفون دارای یک نقطه نشانگر چپ/راست بزرگ روی صفحه برای شناسایی آسان است. Nothing Ear 2 همچنین دارای کنترلر حساس به فشار است، این یعنی یک سنسور فشار در انتهای هر هدفون تعبیه شده است که امکان کنترل آسان آن‌ها را با فشار دادن فراهم می‌کند. این موضوع در واقع راه حلی است که مشکل کار با دکمه‌های فیزیکی یا لمس نادرست کنترل‌های لمسی را حل می‌کند.

این کیس، مانند سری قبلی با پوسته‌های شفاف و آهنرباهای قابل مشاهده منحصر به فرد طراحی شده است. یک دکمه در کناره کیس امکان تنظیم مجدد جفت شدن را آسان می‌کند و یک LED وضعیت باتری و جفت شدن هدفون را نمایش می‌دهد. نکته جالبی که در رابطه با کیس دستگاه وجود دارد، حضور یک فرورفتگی کوچک در قاب بالایی است که به طور یکپارچه قاب را به یک فیجت اسپینر تبدیل می‌کند و از آن می‌توان به عنوان سرگرمی استفاده کرد. البته این کار به مرور باعث خراب شدن و اصطحلاک این هدفون شده و به کاربران پیشنهاد نمی شود.

در رابطه با طراحی خود هدفون‌ها، دو توری کرومی روی هر هدفون وجود داشته که نشان دهنده میکروفون‌های آن بوده و در مجموع، Nothing Ear 2 دارای سه میکروفون در هر طرف است. تناسب یکی دیگر از خصوصیات مثبت این هدفون بوده و باعث شده تا هدفون‌ها به راحتی در گوش جای بگیرند. مهم نیست چه مقدار زمانی از آنها استفاده کرده یا چه کاری با آن انجام می‌دهید، هدفون‌ها می‌توانند بدون هیچ آزاری، ساعت‌ها در گوش بماند.

طراحی و کیفیت ساخت ناتینگ ایر 2

بسته بندی و لوازم جانبی

بسته بندی Nothing Ear (2) بسیار جمع و جور و جزء کوچک‌ترین بسته بندی‌های ایربادز است. همچنین بسته بندی سازگار با محیط زیست این محصول، یادآور جعبه‌های مقوایی محصولات اپل است. پس از بازکردن جعبه خواهیم دید که هدفون‌ها به‌خوبی در زیر قاب خود جای گرفته‌اند. با بلند کردن محفظه محکمی که روی قاب باتری هدفون قرار دارد، دو جعبه کوچک که هر کدام حاوی لوازم جانبی ناتیگ ایر 2 است را خواهید دید.

همراه با Nothing Ear 2 سه جفت سری سیلیکونی بیضی شکل وجود دارد که شما می‌توانید در صورت لزوم آن را تعویض کنید. این هدفون بی سیم همچنین دارای کابل USB-C به USB-C است که دارای کیفیت مطلوبی می‌باشد.

 

تست شنوایی Nothing Ear 2 

یکی از قابلیت‌های اپلیکیشن Nothing X، قابلیت تست شنوایی است. شما می‌توانید با رفتن به تنظیمات اکولایزر و ضربه زدن روی نماد Wii به راحتی از ایربادز خود تست شنوایی بگیرید. این تست بسیاری از نویزهای پس زمینه را پاک می‌کند و در شرایط مختلف صدای بوق را با فرکانس‌های مختلف به گوش کاربر می‌رساند . تا زمانی که صدای بوق به گوش کاربر برسد باید دکمه روی صفحه را فشار دهد و در صورت قطع صدا، کاربر باید دکمه را رها کند.

کیفیت صدا Nothing Ear 2

زمانی که نوبت به خروجی صدای Nothing Ear 2 می‌رسد، این ایربادز می‌تواند در این زمینه فوق‌العاده عمل کند. با توجه به این که دستگاه دارای طراحی دو محفظه با درایورهای 11.6 میلی متری سفارشی و پشتیبانی از LHDC 5.0 است. Nothing Earbuds 2 قادر به پخش 24 بیتی 192 کیلوهرتز است که این فاکتورها برای سرویس‌های موسیقی مانند Deezer یا Tidal عالی است، اما برای Spotify نه.

باید به این موضوع نیز اشاره کرد برای استفاده بهینه‌تر از این ایربادز شما به یک گوشی هوشمند نیز نیاز خواهید داشت که با LHDC 5.0 سازگار باشد؛ در غیر این صورت، کدک SBC استاندارد ایربادز برای پخش صدا فعال می‌شود. در استفاده از این ایربادز متوجه کیفیت صدای فوق‌العاده آن خواهید شد علی‌الخصوص اگر تنظیمات شخصی را روی آن اعمال کنید؛ بنابراین توصیه می‌کنیم به محض اینکه ناتینگ ایر 2 را خریداری کردید، سریعاً آن را شخصی سازی کنید.

حذف نویز در Nothing Ear 2

شما می‌توانید به راحتی از داخل برنامه Nothing X، کنترل کاملی بر ANC دستگاه داشته باشید. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد بین حالت حذف نویز، شفافیت یکی را فعال کنید. با فعال‌سازی ANC این ایربادز می‌تواند با توجه محیط شما، صداهای اضافی را کم و زیاد کند. همچنین در استفاده از دستگاه متوجه خواهید شد که یک گزینه ANC شخصی شده نیز وجود دارد که ظاهراً آن را با حساسیت شنوایی منحصر به فرد شما کالیبره می‌کند.

قابلیت های ناتینگ ایر 2

عمر باتری Nothing Ear 2

متأسفانه، در حالی که Nothing Ear 2 از همه نظر یک هدفون همه چیز تمام است، باتری این دستگاه یکی از نقاط ضعف آن است. با خاموش بودن قابلیت ANC، ناتینگ ایر حدود شش ساعت کار می‌کند، اما اگر آن را روشن کنید، این میزان کاملاً به حدود چهار ساعت کاهش یافته و در مقایسه با بسیاری از هدفون‌های بی سیم مدرن، این مقدار از باتری، مطلوب و چشمگیر نیست.

 کیس می‌تواند دوباره از طریق USB Type-C شارژ شود؛ در کنار آن، همچنین از شارژ بی سیم پشتیبانی کرده که بسیار خوب است. این همان چیزی است که این روزها با این نوع قیمت انتظار دارید.

 

 چگونه Nothing Ear (2) را می‌توان کنترل کرد؟

مانندسری قبلی هدفون ناتینگ، این مدل نیز از سنسور حساس به فشار برای اجرای دستورات در هدفون استفاده می‌کند. این موضوع باعث شده تا در برخی مواقع دقت کار هدفون پایین آمده و تجربه پیوسته ای را ارائه نمی کند؛ مثلاً وقتی می‌خواهید حالت‌های گوش دادن به موسیقی را تغییر دهید، گاهی اوقات پخش متوقف می‌شود.

با توجه به این که ساقه هدفون‌ها بسیار کوتاه هستند، لاله های گوش نیز می‌توانند به نوعی مانع از کنترل هدفون شده و این موضوع می‌تواند کمی کاربر را اذیت کند. برای فعال‌سازی چرخه ANC یا حالت شفافیت صدا در این هدفون بی سیم، ساقه را فشار داده و حدود دو ثانیه نگه‌دارید. همچنین می‌توانید برخی از کنترل‌ها مانند میزان صدا، دستیار صوتی را روی اپ به دستگاه اختصاص دهید و آن‌ها را در اپلیکیشن مدیریت کنید.

 

سخن آخر

در آخر باید بگوییم ناتیگ ایر 2 یکی از محصولات با کیفیت و جذابی است که توانسته در لیست بهترین ایربادزها جای بگیرد. این ایربادرها می‌توانند صدای شخصی‌سازی شده‌ای را به گوش کاربر برسانند، نویزها را به خوبی حذف کنند و از برنامه‌ها به خوبی پشتیبانی کند. در نهایت این کاربران هستند که از میان این گزینه ها، بسته به نیاز و بودجه خود، اقدام به تهیه این محصولات می کنند.

 

پرسش های متداول

هدفون ناتینگ 2 چه خصوصیاتی دارد؟

هدفون ناتینگ ایر 2 دارای امکاناتی همچون: درایور سفارشی 6 میلی متری، گواهی صدا hi-res24، سیستم کنسل کردن صدا، پروفایل صدا و غیر است.

ابعاد و وزن هدفون nothing ear 2 چقدر است؟

این هدفون با 24 میلی متر ارتفاع، 25 میلی متر طول و عرض و 5 گرم وزن عرضه می شود.

آیا nothing ear 2 دارای قابلیت شارژ سریع است؟

بله، این هدفون ها دارای قابلیت شارژ سریع هستند و با 60 دقیقه شارژ می توانند تا 8 ساعت دوام بیاورند.
 

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.