بهترین گوشی تا 35 میلیون + معرفی ۵ مدل برتر


کالاتیک
نظرات 0
content-main-img
اگر به دنبال خرید یک گوشی خوب تا ۳۵ میلیون تومان از برندهای مختلف هستید، تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

امروزه تنوع گوشی‌های هوشمند به قدری زیاد است که کاربران گاهی برای پیدا کردن و خرید محصول مورد نظر خود زمان زیادی را صرف می‌کنند. ما در این مقاله با معرفی بهترین گوشی تا ۳۵ میلیون از برندهای مختلف به شما کمک می‌کنیم تا بتوانید محصول دلخواه خود را طی مدت‌زمانی کوتاه انتخاب و خریداری کنید.

قیمت گوشی موبایل

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S23 FE 5G

اگر تصمیم به خرید یک گوشی قاتل پرچمدار تا رنج ۳۵ میلیون تومان را دارید، گلکسی S23 FE 5G را پیشنهاد می‌کنیم. این گوشی یکی از بهترین محصولاتی است که در سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه شد و با امکانات و قابلیت‌های کاربردی خود توانست به عنوان یکی از محبوب‌ترین گوشی های زیر ۳۵ میلیون تومان شناخته شود.

گلکسی اس ۲۳ اف ای 5G از یک صفحه نمایش ۶.۴ اینچی از نوع Dynamic AMOLED 2X تشکیل شده و محتوا را با رزولوشن (2340 × 1080) پیکسل نمایش می‌دهد. میزان روشنایی در نظر گرفته شده برای این گوشی ۱۴۵۰ نیت است که بیانگر عملکرد فوق‌العاده گلکسی S23 FE 5G در محیط‌های نورانی خواهد بود. بنابراین می‌توانید در زیر نور مستقیم خورشید به محتوای داخل گوشی دسترسی داشته باشید و به راحتی با گوشی کار کنید.

گوشی گلکسی اس ۲۳ اف ای 5G، با سیستم عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI 5.1 به بازار عرضه شد و طبق گفته سامسونگ، تا 4 سال آپدیت‌های نر‌م‌افزاری و تا 5 سال آپدیت‌های امنیتی را دریافت خواهد کرد.

اگر برای انجام کارها و بازی‌های حرفه‌ای و پیشرفته، به دنبال یک گوشی زیر ۳۵ میلیون تومان هستید، گوشی Galaxy S23 FE 5G سامسونگ گزینه خوبی برای شما خواهد بود. این گوشی با برخورداری از تراشه ۴ نانومتری اگزینوس ۲۲۰۰ (Exynos 2200) و پردازنده گرافیکی Xclipse 920 به خوبی از پس انجام کارهای روزمره برآمده و به شما این اجازه را می‌دهد تا بتوانید به راحتی در منو و رابط کاربری گوشی گشت‌و‌گذار کنید.

فضای ذخیر‌ه‌سازی در نظر گرفته شده برای گلکسی اس ۲۳ اف ای شامل ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت حافظه رم خواهد بود که در افزایش سرعت گوشی هنگام پردازش دستورات تاثیرگذار خواهد بود.

S23 FE بهترین گوشی تا 35 میلیون

گوشی Galaxy S23 FE 5G سامسونگ، در پنل پشتی از ماژول دوربین سه‌گانه بهره برده و به لنز واید با کیفیت ۵۰ مگاپیکسل، لنز تله‌فوتو با کیفیت ۸ مگاپیکسل و لنز اولترا واید با کیفیت ۱۲ مگاپیکسل مجهز شده است.

همچنین دوربین اصلی این گوشی تا رنج ۳۵ میلیون تومان، قادر است محتوا را با حداکثر کیفیت 8K و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه ضبط کند. بنابراین می‌توانید برای تولید محتوا و ضبط ولاگ‌های روزانه، روی گلکسی اس ۲۳ اف ای حساب کنید. در پنل جلویی گوشی Galaxy S23 FE 5G سامسونگ و روی صفحه نمایش آن، دوربین سلفی با لنز واید ۱۰ مگاپیکسلی درون یک پانچ هول قرار گرفته و می‌تواند تصاویری با کیفیت بالا و ترکیب رنگ خوبی را ثبت کند.

در گوشی گلکسی اس ۲۳ اف ای از باتری لیتیوم پلیمری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت استفاده شده که از شارژ ۲۵ واتی با سیم پشتیبانی می‌کند. این گوشی در صورت استفاده‌های سبک و روزانه حدود یک روز شارژدهی دارد اما در صورت استفاده از برنامه‌های سنگین شارژدهی آن کاهش می‌یابد.

در حالت کلی گوشی Galaxy S23 FE 5G سامسونگ، با برخورداری از امکانات کاربردی و مناسب می‌تواند در لیست بهترین گوشی تا ۳۵ میلیون تومان قرار گرفته و گزینه مناسبی برای خرید باشد.

خرید گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S23 FE 5G

این مطلب را هم بخوانید:
بهترین گوشی تا 25 میلیون تومان

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 12 Pro Plus 5G

اگر به دنبال بهترین گوشی تا ۳۵ میلیون از برند شیائومی هستید، Redmi Note 12 Pro Plus 5G گزینه خوبی برای خرید خواهد بود. این گوشی که به عنوان بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین تا رنج ۳۵ میلیون تومان نیز شناخته می‌شود از یک لنز واید پر قدرت بهره برده و می‌تواند در انجام کارهای عکاسی و فیلمبرداری همراه مناسبی برای شما باشد.

در حقیقت می‌توان گفت که برترین ویژگی این گوشی، دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی آن است که به همراه لنز ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و لنز ۲ مگاپیکسلی ماکرو، تصاویری دقیق همراه با جزییات و کیفیت بالا را ثبت می‌کند.

گوشی ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس 5G با اینکه جزو گوشی های میان رده موجود در بازار است، اما از ویژگی‌های گوشی های پرچمدار برخوردار است. بنابراین می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای مقرون به صرفه یک گوشی با کیفیت و استثنایی را خریداری کنید.

بهترین گوشی تا ۳۵ میلیون تومان از برند شیائومی دارای یک صفحه نمایش اولد (OLED) در اندازه ۶.۶۷ اینچ است که تصاویر را با رنگ‌هایی زنده و درخشان و رزولوشن (2400 × 1080) پیکسل به نمایش می‌گذارد. برای محافظت از صفحه نمایش این پنل، از پوشش گوریلا گلس ۵ استفاده شده است که مقاومت بسیار خوبی را در برابر ضربه و خط‌و‌خش از خود نشان می‌دهد.

گوشی شیائومی Redmi Note 12 Pro Plus 5G زیر 35 میلیون

 میزان روشنایی در نظر گرفته شده برای ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس فایو جی، 500 نیت در حالت (Typ) و 900 نیت در حالت (HBM) اعلام شده است. بنابراین می‌توانید برای استفاده در محیط آزاد و زیر نور خورشید روی این دستگاه حساب باز کنید. گوشی زیر ۳۵ میلیون تومان Redmi Note 12 Pro Plus 5G با سیستم عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI 14 وارد بازار شد.

شیائومی در بخش سخت افزاری ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس، از تراشه ۶ نانومتری Dimensity 1080 شرکت مدیاتک بهره برده که عملکرد بسیار خوب و روانی را در اجرای برنامه‌های سبک و برخی از برنامه‌های سنگین از خود نشان می‌دهد. اما در خصوص بازی‌های سنگین باید گفت که برای جلوگیری از تاخیر لازم است در بخش تنظیمات، اجرای بازی روی گرافیک پایین تنظیم شود. در مجموع این گوشی در پردازش و اجرای برنامه‌ها، عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان می‌دهد و می‌تواند رضایت کاربر را در این زمینه جلب کند.

گوشی Redmi Note 12 Pro+ 5G با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت و حافظه رم ۸ گیگابایت به بازار عرضه شد و عملکرد بسیار خوبی در اجرای برنامه‌ها با سرعت بالا خواهد داشت. یکی دیگر از ویژگی‌های قابل توجه گوشی ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس، وجود باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی می‌تواند تنها در ۱۹ دقیقه به شارژ کامل برسد.

در حالت کلی اگر به دنبال یک گوشی تا ۳۵ میلیون از برند شیائومی هستید که بتواند به نیازهای شما پاسخ داده و برنامه‌های مختلف را بدون لگ و کندی اجرا کند، پیشنهاد می‌کنیم گوشی Redmi Note 12 Pro+ 5G را نیز در لیست خرید خود قرار دهید.

خرید گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 12 Pro Plus 5G

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco F6 Pro 5G

اگر برای انجام بازی‌های سنگین و حرفه‌ای یا انجام کارهای طراحی به دنبال یک گوشی تا ۳۵ میلیون از برند شیائومی هستید، پوکو F6 Pro 5G گزینه خوبی برای خرید خواهد بود. پوکو اف ۶ پرو یکی دیگر از گوشی های برتر ۲۰۲۴ زیر ۳۵ میلیون است که با توجه به قیمت مناسبی که دارد، از امکانات و ویژگی‌های منحصربه‌فردی برخوردار است و می‌تواند نیاز کاربر را در هر زمینه‌ای رفع کند.

گوشی Poco F6 Pro 5G شیائومی از صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی از نوع امولد (AMOLED) ساخته شده و محتوا را با رزولوشن (3200 × 1440) پیکسل در اختیار کاربر قرار می‌دهد. تراکم پیکسلی در این گوشی به ۵۳۶ پیکسل در هر اینچ می‌رسد که نشان می‌دهد در این گوشی تصاویر با جزئیات دقیق و کیفیت بالا در اختیار مخاطب قرار می‌گیرند. میزان روشنایی در نظر گرفته شده برای گوشی پوکو F6 Pro 5G شیائومی، 700 نیت در حالت (Typ)، 1200 نیت در حالت (HBM) و 4000 نیت در حالت (Peak) است. بنابراین می‌توانید بدون هیچ مشکلی در زیر نور مستقیم آفتاب یا گوشی کار کنید و کارهای خود را پیش ببرید.

گوشی شیائومی مدل Poco F6 Pro 5G با سیستم عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری HyperOS به بازار عرضه شد که طبق وعده این کمپانی تا 3 سال آپدیت نرم‌افزاری و تا 4 سال آپدیت امنیتی را دریافت خواهد کرد. یکی از مزایای گوشی پوکو اف ۶ پرو مجهز بودن سیستم عامل به هوش مصنوعی است که می‌توانید از قابلیت‌های زیر بهره‌مند شوید:

  • قابلیت Ai Portraits: بهبود عکس های پرتره
  • قابلیت Ai Expansion: ویرایش عکس ها
  • قابلیت Ai Magic Erase Pro: حذف سوژه های اضافی در عکس
  • قابلیت Ai Album Search: جستجوی آسان در گالری تصاویر
  • قابلیت Ai Subtitles: قرار دادن زیرنویس در زیر فیلم‌ها به صورت لحظه‌ای

در بخش پردازشی پوکو اف ۶ پرو، از تراشه Snapdragon 8 Gen 2 استفاده شده که علاوه بر عملکرد فوق‌العاده در پردازش سریع داده‌ها، کارایی ویژه‌ای در زمینه هوش مصنوعی و پرداختن به گیم بدون لگ و کندی از خود نشان می‌دهد. همچنین وجود پردازنده گرافیکی Adreno 740 نیز سبب می‌شود تا بازی‌ها با کیفیت بسیار خوبی اجرا شوند.

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco F6 Pro 5G تا 35 میلیون

در بخش ذخیره سازی گوشی Poco F6 Pro 5G، از حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت و حافظه رم ۱۲ گیگابایت استفاده شده که علاوه بر سرعت بخشیدن به اجرای برنامه‌ها، سبب می‌شود تا کاربر هنگام نصب برنامه‌ها، مشکلی بابت فضای ذخیره‌سازی نداشته باشد. برای بخش عکاسی پوکو اف ۶ پرو، از سه دوربین واید با کیفیت ۵۰ مگاپیکسل، اولترا واید با کیفیت ۸ مگاپیکسل و ماکرو با کیفیت ۲ مگاپیکسل استفاده شده که می‌توانند تصاویری با کیفیت مناسب و کنتراست عالی را ثبت کنند.

وظیفه تامین انرژی گوشی Poco F6 Pro 5G که یکی از بهترین گوشی های زیر ۳۵ میلیون موجود در بازار است، به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی سپرده شده است. این باتری با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی قادر است دستگاه را طی مدت زمان ۱۹ دقیقه به شارژ کامل برساند. با توجه به ویژگی‌های ذکر شده، پوکو اف ۶ پرو، می تواند در لیست بهترین گوشی تا ۳۵ میلیون تومان قرار بگیرد و گزینه خوبی برای خرید باشد.

خرید گوشی Poco F6 Pro 5G

گوشی موبایل گوگل Pixel 8a 5G

یکی از گوشی های برتر ۲۰۲۴ زیر ۳۵ میلیون تومان، که از نرم افزاری روان و رابط کاربری بهبودیافته بهره برده است، گوشی پیکسل 8a 5G گوگل است. این محصول از یک صفحه نمایش با کیفیت و نسبتا کوچک به اندازه ۶.۱ اینچ و از نوع اولد (OLED) تشکیل شده است. در گوشی گوگل Pixel 8a 5G پیکسل تصاویر با رزولوشن 1080 x 2400 پیکسل نمایش داده می‌شوند؛ بنابراین می‌توانید برای تماشای فیلم و سریال با کیفیت بالا روی این گوشی حساب باز کنید.

میزان روشنایی در نظر گرفته شده برای پنل گوشی گوگل پیکسل 8a، ۲۰۰۰ نیت است که به کاربر اجازه می‌دهد تا بتواند بدون هیچ مشکلی در نور زیاد به محتوای داخل گوشی دسترسی داشته باشد. برخورداری از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز نیز نشان می‌دهد که می‌توانید به صورت بسیار روان و سریع با گوشی کار کنید و بین قسمت‌های مختلف دستگاه جابه‌جا شوید.

گوشی Pixel 8a 5G گوگل با سیستم عامل اندروید ۱۴ به بازار عرضه شد که طبق گفته گوگل، این محصول می‌تواند تا ۷ سال از آپدیت‌های نرم‌افزاری این کمپانی بهره‌مند شود. در قسمت پردازش گوگل پیکسل 8a، از تراشه اختصاصی Google Tensor G3 استفاده شده که در کنار پردازنده گرافیکی Immortalis-G715s MC10 عملکرد بسیار خوبی را در هنگام انجام بازی‌ها از خود نشان می‌دهد. گوشی گوگل پیکسل 8a با دو حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت به همراه حافظه رم ۸ گیگابایت وارد بازار شد که می‌توانید با توجه به نیاز خود، گوشی با حافظه موردنظرتان را خریداری کنید.

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco F6 Pro 5G

اگر به دنبال بهترین گوشی از نظر دوربین تا رنج ۳۵ میلیون تومان هستید، گوشی Pixel 8a 5G با توجه به کیفیت بالای دوربین‌های خود می‌تواند گزینه خوبی برای خرید باشد. این گوشی با برخورداری از دو دوربین واید و اولترا واید با کیفیت‌های ۶۴ و ۱۳ مگاپیکسل می‌تواند تصاویر خوبی را در شرایط نور مناسب ثبت کند. همچنین این گوشی در فیلمبرداری هم می‌تواند رضایت شما را کسب کند، زیرا کیفیت ویدیو در این دوربین به 4K با نرخ 30 فریم بر ثانیه می‌رسد و به دلیل برخورداری از لرزشگیر می‌تواند فیلم‌ها را با وضوح بالا و کیفیت مناسب ضبط کند.

در بخش تامین انرژی گوشی Pixel 8a 5G گوگل، از باتری 9942 میلی‌آمپر ساعتی لیتیوم پلیمری استفاده شده است. این باتری از شارژ سریع ۱۸ واتی با سیم و شارژ سریع ۷.۵ واتی بدون سیم پشتیبانی می‌کند و می‌تواند تا یک ساعت شما را در انجام کارهای روزمره و سبک همراهی کند.

گوشی اپل مدل iPhone 11 LL/A

اگر از طرفداران گوشی های آیفون هستید، بهترین گوشی که می‌توانید در بازه ۳۵ میلیون تومان خریداری کنید، iPhone 11 LL/A است. این گوشی تک سیم کارت، در سال ۲۰۱۹ در رنگ‌های مشکی، سبز، زرد، بنفش، قرمز و سفید وارد بازار شد.

آیفون ۱۱ به صفحه نمایش ۶.۱ اینچی از نوع Liquid Retina IPS LCD مجهز شده و تصاویر را با رزولوشن (1792 × 828) پیکسل در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. برخورداری از تراکم پیکسلی ۳۲۶ پیکسل در هر اینچ سبب می‌شود تا تصویر با جزئیات دقیقی نمایش داده شود. بنابراین می‌توانید برای تماشای سریال یا انجام بازی‌های موبایلی با کیفیت و وضوح بالا حساب باز کنید.

اگر به دنبال بهترین گوشی از نظر دوربین تا رنج ۳۵ میلیون تومان هستید، گوشی موبایل اپل مدل iPhone 11 LL/A گزینه خوبی برای خرید خواهد بود. این گوشی با بهره‌مندی از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی واید و یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید می‌تواند تصاویری با کیفیت مناسب، روشنایی خوب و جزییات دقیق را ثبت کند. همچنین دوربین اصلی این گوشی قابلیت فیلمبرداری با رزولوشن حداکثر 4K را دارد و می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای ضبط ویدیوهای باکیفیت و دقیق باشد.

در دوربین سلفی آیفون ۱۱ نیز از یک لنز واید ۱۲ مگاپیکسلی استفاده شده که علاوه بر ثبت تصاویر زیبا و با کیفیت، می‌تواند در ضبط ویدیو نیز عملکرد خوبی را از خود نشان دهد. بنابراین اگر در میان گوشی های ۳۵ میلیونی به دنبال یک دستگاه خوب برای تولید محتوا هستید، آیفون ۱۱ گزینه خوبی برای خرید است و می‌تواند نیاز شما را در این زمینه برطرف کند.

اپل مدل iPhone 11 LL/A بهترین گوشی تا 35 میلیون

در پخش پردازشی گوشی آیفون ۱۱ مدل LL/A از تراشه اختصاصی اپل به نام Apple A13 Bionic استفاده شده که عملکرد بسیار خوبی در اجرای بازی‌های سنگین و برنامه‌های حرفه‌ای دارد. اپل در بخش فضای ذخیره‌سازی این گوشی، از حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و حافظه رم ۴ گیگابایت استفاده کرده که سبب می‌شود تا عملکرد پردازشی گوشی تا حد بسیاری افزایش پیدا کند.  گوشی آیفون ۱۱ اپل، یکی از محصولات موجود در لیست بهترین گوشی تا ۳۵ میلیون، با سیستم عامل iOS 13 وارد بازار شده است و امکان آپدیت سیستم‌عامل به نسخه 16.4.1 در آن وجود دارد.

تامین انرژی گوشی آیفون ۱۱ به باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 3110 میلی‌آمپر ساعت سپرده شده و می‌تواند تا یک روز شارژدهی داشته باشد. اما در صورت استفاده سنگین از گوشی میزان شارژدهی کاهش می‌یابد و به کمتر از یک روز خواهد رسید. iPhone 11 LL/A از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند و برای رسیدن به شارژ کامل به تقریبا یک ساعت و ربع، زمان نیاز خواهد داشت.

خرید گوشی موبایل اپل مدل iPhone 11 LL/A

سخن آخر

در این مقاله از کالاتیک چند مورد از بهترین گوشی ها تا ۳۵ میلیون تومان را معرفی کردیم و به صورت مختصر به بررسی هر کدام از مدل‌های معرفی شده پرداختیم. اگر شما هم به دنبال خرید گوشی تا ۳۵ میلیون تومان هستید، پیشنهاد می‌کنیم مدل‌های معرفی شده در این مقاله را به لیست خرید خود اضافه کنید.

هرکدام از این گوشی های ۳۵ میلیونی و می‌توانند نیاز شما را در بخش مختلفی از دستگاه از جمله صفحه نمایش، دوربین، سخت‌افزار و نرم‌افزار برطرف کنند. به نظر شما کدام یک از محصولات معرفی شده در این لیست، از ارزش خرید بالاتری برخوردار هستند؟

اگر بودجه بیشتری دارید پیشنهاد می کنیم مقاله بهترین گوشی تا 40 میلیون را نیز مطالعه کنید.

پرسش های متداول

بهترین گوشی تا ۳۵ میلیون تومان کدام است؟

گوشی های آیفون ۱۱، گلکسی S23 FE 5G، ردمی Note 12 Pro Plus 5G، پوکو F6 Pro 5G و گوگل پیکسل 8a 5G از جمله بهترین گوشی تا رنج سی و پنج میلیون تومان هستند.

بهترین گوشی تا ۳۵ میلیون تومان از برند شیائومی کدام است؟

گوشی ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس 5G و گوشی پوکو F6 Pro 5G از بهترین گوشی های زیر ۳۵ میلیون تومان برند شیائومی در بازار هستند.

بهترین گوشی از نظر دوربین تا رنج ۳۵ میلیون تومان کدام است؟

گوشی آیفون ۱۱ و ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس در میان گوشی های ۳۵ میلیونی، صاحب بهترین دوربین هستند.

بهترین گوشی آیفون تا 35 میلیون کدام است؟

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 11 LL/A بهترین گوشی آیفونی است که می‌توانید تا رنج ۳۵ میلیون تومان خریداری کنید.

 

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.