راهنمای خرید گوشی تا 40 میلیون تومان


آنیا عباسی
نظرات 0
content-main-img
در این مقاله قصد داریم یک راهنمای خرید گوشی‌ تا ۴۰ میلیون تومان را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید در بین برترین برندهای دنیا، گوشی مدنظر خود را انتخاب کنید. گوشی‌های قرار گرفته در این بازه قیمتی، جزو پرچمداران پریمیوم هر برندی هستند که باتوجه‌به برخی قابلیت‌ها و تفاوت در برند از هم تفکیک می‌شوند.

گوشی‌های قرار گرفته در رنج ۴۰ میلیون تومان، جزو بهترین‌های عکاسی، بازی، فیلم‌برداری و غیره هستند که از قدرت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری قوی و بالایی برخوردارند. با این حساب، در این مقاله با ما همراه شوید تا نگاهی به بهترین گوشی‌های موبایل بازار ایران داشته باشیم. البته اگر به دنبال خرید گوشی ارزانتری هستید می‌توانید به صفحه گوشی های موبایل مراجعه کرده و گوشی انتخابی خود را در بازه قیمتی تعیین‌شده خریداری کنید.

مشاهده و لیست قیمت گوشی های موبایل

بهترین گوشی تا 40 میلیون تومان

با توجه به تنوع بالای گوشی‌ها در بازار انتخاب و خرید بهترین گوشی کمی دشوار به نظر می‌رسد. این گوشی‌های هوشمند در قیمت‌های مختلف و با امکانات و قابلیت‌های متنوعی در دسترس شما قرار دارند که می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید. برای خرید بهترین گوشی باید با ویژگی‌های این محصولات آشنا بوده و بدانید که چه انتظاراتی از گوشی موبایل خود دارید؟

بنابراین آشنایی با این محصولات متنوع کمک می‌کند تا بتوانید بهترین خرید را با توجه به نیاز کاربری و بودجه خود داشته باشید. در این بخش به بررسی و معرفی تعدادی از بهترین گوشی‌های موجود در بازار که در بازه قیمت 30 تا 40 میلیون هستند می‌پرداریم. این محصولات از برندهای مختلفی هستند که امکانات مختلفی را به نسبت قیمت خود دارا هستند.

پیشنهاد می‌کنیم پیش از اقدام به خرید، مطالعه راهنمای جامع خرید گوشی هوشمند را از دست ندهید؛ چراکه در این مقاله به معرفی انواع گوشی های موجود در بازار در بازه قیمتی ۲ میلیون تا ۶۰ میلیون تومان پرداخته شده و به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید با آگاهی لازم، گوشی مدنظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

گوشی موبایل وان پلاس OnePlus Ace Pro 5G 

از بهترین مدل‌هایی که می‌توانیم در این بازه قیمتی برای عکاسی و ثبت تصاویر باکیفیت روی آن حساب باز کنیم، گوشی OnePlus Ace Pro 5G است که ماژول دوربین آن از سه لنز واید، ماکرو و اولترا واید بهره برده است. دوربین اول این دستگاه از کیفیت ۵۰ مگاپیکسل، دوربین دوم آن از کیفیت ۸ مگاپیکسل و دوربین سوم آن از کیفیت ۲ مگاپیکسل بهره می‌برد. همچنین وجود لرزشگیر اپتیکال تصویر هم باعث می‌شود تا کاربر بتواند تصاویر واضح و با کیفیتی را حتی در زمان لرزش دست ثبت کند.

دوربین جلویی گوشی OnePlus Ace Pro 5G نیز به لنز ۱۶ مگاپیکسلی مجهز شده و امکان ثبت تصاویر سلفی با کیفیتی قابل‌قبول را برای کاربر فراهم می‌کند.

گوشی موبایل وان پلاس OnePlus Ace Pro 5G 

وان پلاس در ساخت گوشی OnePlus Ace Pro 5G از پلاستیک و شیشه برای فریم و بدنه پشتی دستگاه استفاده کرده است. پنل قرار داده شده در این محصول از جنس Fluid AMOLED است و در اندازه ۶.۷ اینچ روی گوشی قرار گرفته است. میزان روشنایی گوشی OnePlus Ace Pro 5G در حالت پیک ۹۵۰ نیت گزارش شده که می‌تواند مقداری قابل‌قبول برای نمایش محتوای داخل گوشی در محیط‌های باز و زیر نور خورشید باشد.

این شرکت صفحه نمایش گوشی OnePlus Ace Pro را به پوشش گوریلا گلس ۵ مجهز کرده تا در برابر ضربه و خط افتادگی مقاومت خوبی را از خود به نمایش بگذارد. 

در قسمت سخت‌افزار گوشی OnePlus Ace Pro از تراشه کوالکام اسنپدراگون +۸ نسل ۱ استفاده کرده که قدرت خوبی در پردازش و اجرای برنامه‌های سنگین و پیشرفته از خود به نمایش می‌گذارد. همچنین وجود پردازنده گرافیکی Adreno 730 در کنار این تراشه سبب می‌شود تا کاربران بتوانند برای پرداختن به بازی‌های روز دنیا با کیفیتی مناسب روی گوشی وان پلاس ایس پرو حساب باز کنند.

گوشی OnePlus Ace Pro در بخش حافظه به ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۶ گیگابایت حافظه رم مجهز شده که وجود این مقدار ظرفیت تا حد زیادی خیالتان را از بابت مشکل کمبود حافظه رفع می‌کند.

از دیگر مزیت‌های گوشی OnePlus Ace Pro میتوان به باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ ۱۵۰ واتی، اسپیکر استریو دوگانه، سیستم عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری ColorOS 12.1 اشاره کرد.

مشخصات گوشی موبایل OnePlus Ace Pro
تراشه (SOC) Snapdragon 8+ Gen 1
پردازنده گرافیکی Adreno 730
تعداد سیم‌کارت دو سیم کارت
کیفیت دوربین

50 مگاپیکسل واید

8 مگاپیکسل اولتراواید

2 مگاپیکسل ماکرو

16 مگاپیکسل سلفی

سیستم عامل اندروید ۱۲
حافظه داخلی 256 گیگابایت
حافظه رم 16 گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه ندارد
ظرفیت باتری 4800 میلی‌آمپر ساعت

 

خرید گوشی OnePlus Ace Pro

گوشی موبایل اپل iPhone 13 

از بهترین گوشی‌هایی که در بازه قیمتی 30 الی 40 میلیون تومان قرار دارد می‌توان به گوشی آیفون 13 اشاره کرد. این گوشی به دلیل ارزش خرید بالایی که دارد می‌تواند گزینه مناسب برای خرید به نظر برسد. ابعاد گوشی آیفون 13 146.7 میلی‌متر در 71.5 میلی‌متر با ضخامت 7.7 میلی‌متر است و وزن آن به 174 گرم می‌رسد.

اپل برای صفحه نمایش 6.1 اینچی این گوشی به سراغ پنل Super Retina XDR OLED با رزولوشن 1170 در 2532 پیکسل رفته است. از دیگر ویژگی‌های صفحه‌نمایش گوشی iPhone 13 اپل می‌توان به میزان روشنایی تا 1200 نیت و پوشش ضد خش برای صفحه نمایش آن اشاره کرد.

گوشی iphone 13

تراشه‌های اپل را می‌توان به‌عنوان قدرتمندترین چیپ‌های گوشی موبایل معرفی کرد که گوشی آیفون 13 نیز از آن مستثنی نیست؛ چون این پرچمدار به تراشه Apple A15 Bionic با لیتوگرافی 5 نانومتری مجهز شده است. همچنین مجموعه سخت‌افزاری این گوشی با پردازنده گرافیکی Apple GPU چهار هسته‌ای تکمیل می‌شود.

iPhone 13 را می‌توانید در حافظه‌های 128 و 256 گیگابایت با رم 4 گیگابایت خریداری کنید. از دیگر ویژگی‌های آیفون 13 می‌توان به دوربین دوگانه با کیفیت مطلوب، بلندگوهای استریو و باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 3240 میلی‌آمپر ساعت اشاره کرد.

مشخصات گوشی موبایل آیفون 13
تراشه (SOC) Apple A15 Bionic (5 nm)
پردازنده گرافیکی Apple GPU (4-core graphics)
تعداد سیم‌کارت دو سیم کارت
کیفیت دوربین

12 مگاپیکسل واید

12 مگاپیکسل اولتراواید

12 مگاپیکسل سلفی

سیستم عامل iOS 15 / قابل ارتقا به iOS 16.4.1
حافظه داخلی 128 گیگابایت
حافظه رم 4 گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه ندارد
ظرفیت باتری 3240 میلی‌آمپر ساعت

 

خرید گوشی آیفون 13

گوشی موبایل وان پلاس 11

وان پلاس 11 یکی از گوشی‌های این شرکت چینی در بازارهای جهانی است که در بازه قیمتی 30 الی 40 میلیون تومان قرار دارد. این گوشی از تراشه پرچمدار کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 قدرت به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 740 استفاده می‌کند و در مدل‌های 8 گیگابایت رم با 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی، 12 گیگابایت رم با 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی، 16 گیگابایت رم با 256 حافظه ذخیره‌سازی و 16 گیگابایت رم با 512 حافظه ذخیره‌سازی در بازار ایران به فروش می‌رسد.

گوشی OnePlus 11

صفحه نمایش بزرگ 6.7 اینچی این گوشی از نوع Super Fluid AMOLED with LTPO است که می‌تواند نرخ نوسازی صفحه را بین 1 تا 120 هرتز تغییر دهد. از دیگر مشخصات صفحه نمایش می‌توان به نمایش 1 میلیارد رنگ، +HDR10 و حداکثر روشنایی 1300 نیت اشاره کرد؛ همچنین این صفحه به وسیله گوریلا گلس ویکتوس در برابر خط‌وخش محافظت می‌شود.

در پنل پشت شاهد مجموعه دوربین فوق‌العاده‌ای هستیم که شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز تله‌فوتو 32 مگاپیکسلی و در نهایت، دوربین اولتراواید 48 مگاپیکسلی می‌شود. این دوربین‌ها توسط هسل بلاد (Hasselblad) تنظیم شده‌اند و می‌توانند حداکثر با کیفیت 8K و 24 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کنند. دوربین جلو هم 16 مگاپیکسلی است و کیفیت قابل‌قبولی دارد.

از دیگر مشخصات وان پلاس 11 می‌توان به اندروید 13، باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی و حسگر اثر انگشت اپتیکال اشاره کرد.

مشخصات وان پلاس 11 5G
تراشه (SOC) Snapdragon 8 Gen 2 (4 nm)
پردازنده گرافیکی Adreno 740
تعداد سیم‌کارت دو سیم کارت
کیفیت دوربین

50 مگاپیکسل واید

32 مگاپیکسل تله‌فوتو

48 مگاپیکسل اولتراواید

16 مگاپیکسل سلفی

سیستم عامل Android 13
حافظه داخلی 256 گیگابایت
حافظه رم 16 گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه ندارد
ظرفیت باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت


خرید گوشی موبایل وان پلاس 11 5G

گوشی موبایل اپل iPhone 14

گوشی اپل آیفون 14 می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های خرید گوشی تا 40 میلیون تومان باشد. اپل آیفون 14 طراحی مشابهی به آیفون 13 دارد. آیفون 14 صفحه نمایش 6.1 اینچی از نوع Super Retina XDR OLED استفاده می‌کند. با این حال نرخ نوسازی تصویر همچنان 60 هرتز است. گوشی جدید آیفون 14 از تراشه قوی A15 Bionic بهره می‌برد. همچنین پردازنده گرافیکی این گوشی بر عهده پردازنده اختصاصی 5 هسته‌ای اپل نام دارد.

قیمت، مشخصات و خرید آیفون 14

آیفون 14 را می‌توانید در حافظه‌های 128، 256 و 512 گیگابایت همراه 6 گیگابایت حافظه رم خریداری کنید. گوشی هوشمند اپل iPhone 14 به دو دوربین مجهز شده که شامل 12 مگاپیکسل واید با f/1.5 و 12 مگاپیکسل اولتراواید با f/2.4 می‌شود. همچنین دارای دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی با f/1.9 است. در کل این گوشی می‌تواند عکس‌های بسیار با کیفیتی را ثبت کند.

باتری گوشی Apple iPhone 14 ظرفیتی معادل 3279 میلی‌آمپرساعتی دارد که با استفاده از شارژر 21 واتی اپل می‌تواند در مدت زمان 30 دقیقه 50 درصد شارژ شود. از دیگر امکانات آیفون 14 می‌توان به پشتیبانی از ارسال و دریافت پیام‌های ماهواره‌ای، مقاومت در برابر آب (IP68)، اسپیکر استریو و iOS 16 اشاره کرد.

مشخصات اپل iPhone 14
تراشه (SOC) Apple A15 Bionic (5 nm)
پردازنده گرافیکی Apple GPU (5-core graphics)
تعداد سیم‌کارت دو سیم کارت
کیفیت دوربین

12 مگاپیکسل واید
12 مگاپیکسل اولترا واید

12 مگاپیکسل سلفی

سیستم عامل iOS 16
حافظه داخلی 128 گیگابایت
حافظه رم 6 گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه ندارد
ظرفیت باتری 3279 میلی‌آمپر ساعت

 

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S23

اگر به‌دنبال خرید گوشی هوشمند بین 30 الی 40 میلیون تومان هستید، گوشی سامسونگ گلکسی S23 یکی از بهترین گوشی‌هایی است که می‌توانید انتخاب کنید. این گوشی با ابعاد 146.3 در 70.9 در 7.6 میلی‌متر و وزن 168 گرم یکی از گوشی خوش‌دست و سبک در این بازه قیمتی است.

صفحه‌نمایش Samsung Galaxy S23 با ابعاد 6.1 اینچ و مجهز به پنل Dynamic AMOLED 2X است که وضوح و کیفیت تصویر بسیار خوبی دارد. پنل پشتی این گوشی بدنه‌ای مات دارد و از ماژول دوربین سه‌گانه بهره می‌برد. هم پنل پشت و هم صفحه‌نمایش گلکسی اس ۲۳ مجهز به محافظ گوریلا گلس ویکتوس 2 است تا در برابر ضربه و خراش مقاوم باشد.

میزان نرخ نوسازی صفحه‌نمایش گوشی هوشمند ساموسنگ گلکسی S23 به 120 هرتز می‌رسد و وضوح تصویر صفحه‌نمایش برابر با 1080 در 2340 پیکسل و از تراکم پیکسلی 442 پیکسل در هر اینچ است. نسبت صفحه‌نمایش به بدنه این گوشی برابر با 88.1٪ است که نشان می‌دهد.

گوشی Samsung Galaxy S23

بخش زیادی از پنل جلویی به صفحه‌نمایش اختصاص یافته و نوار حاشیه اطراف صفحه‌نمایش بسیار باریک است. سامسونگ Galaxy S23 با سیستم‌عامل اندروید 13 عرضه شده و پیش‌بینی می‌شود تا چهار سال آینده آپدیت دریافت کند.

تراشه به‌کار رفته در این گوشی از نوع Qualcomm SM8550 Snapdragon 8 Gen 2 که تراشه‌ای قدرتمند است. در مورد دوربین‌های سامسونگ Galaxy S23 که مجهز به لنز اصلی 50 مگاپیکسلی، اولتراواید 12 مگاپیکسلی و تله فوتو 10 مگاپیکسلی است که در مجموع عملکردی رضایت‌بخش دارند. سامسونگ برای این گوشی باتری 3900 میلی‌آمپر ساعتی را در نظر گرفته که در کنار تراشه اسنپدراگون 8 نسل، شارژدهی مناسبی دارد.

مشخصات سامسونگ گلکسی S23
تراشه (SOC) Snapdragon 8 Gen 2 (4 nm)
پردازنده گرافیکی Adreno 740
تعداد سیم‌کارت دو سیم کارت
کیفیت دوربین

50 مگاپیکسل واید
10 مگاپیکسل اولترا واید
12 مگاپیکسل تله‌فوتو

12 مگاپیکسل سلفی

سیستم عامل اندروید 13
حافظه داخلی 256 گیگابایت
حافظه رم 8 گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه ندارد
ظرفیت باتری 3900 میلی‌آمپر ساعت

 

خرید گوشی موبایل سامسونگ

گوشی موبایل گوگل پیکسل 6 پرو

پیکسل‌ها گوشی‌‌های هوشمند شرکت گوگل هستند که برای رقابت با دیگر پرچمداران تولید می‌شوند. گوشی هوشمند پیکسل 6 پرو دارای صفحه نمایش بزرگ 6.71 اینچی از نوع LTPO AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتزی است؛ همچنین استاندارد +HDR10 نیز دارد. این صفحه نمایش رزولوشن 1440 x 3120 با تراکم پیکسلی 512 پیکسل بر اینچی برای تماشای فیلم و محتوا بسیار مناسب خواهد بود.

در بخش سخت افزارگوگل برای پرچمدار پیکسل 6 پرو از چیپست ساخته خودش با نام Google Tensor استفاده می‌کند. این تراشه معماری با لیتوگرافی 5 نانومتری استفاده دارد. وظیفه پردازش‌های گرافیکی گوشی پیکسل 6 پرو بر عهده Mali-G78 MP20 است. گوگل پیکسل 6 پرو را می‌توان در حافظه‌های 128 گیگابایت با 12 گیگابایت حافظه رم، 256 گیگابایت حافظه داخلی با 12 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی همراه 12 گیگابایت حافظه اجرایی رم خریداری کرد.

پیکسل 6 پرو

ماژول دوربین گوشی پیکسل 6 پرو از سه حسگر استفاده می‌کند. سنسور دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.9 همراه با فناوری فوکوس خودکار لیزری (Laser AF)، فوکوس خودکار تشخیص فاز پیکسل دوگانه (Dual Pixel PDAF) و لرزشگیر اپتیکال است.

حسگر دوم دوربین 48 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/3.5 که زوم اوپتیکال 4 برابری ارائه می‌دهد. دوربین سوم از نوع اولتراواید 12 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 که زاویه دید 114 درجه‌ای دارد. برای دوربین سلفی پیکسل 6 پرو به سنسور 11.1 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2 مجهز شده است. وظیفه تامین انرژی گوشی هوشمند گوگل پیکسل 6 پرو را باتری 5003 لیتیوم یونی برعهده دارد. این گوشی از شارژ سریع 30 واتی پشتیبانی می‌کند که می‌تواند در مدت نیم ساعت به 50 درصد برسد.

مشخصات گوگل Pixel 6 Pro

تراشه (SOC) Google Tensor (5 nm)
پردازنده گرافیکی Mali-G78 MP20
تعداد سیم‌کارت تک سیم کارت
کیفیت دوربین

50 مگاپیکسل واید
48 مگاپیکسل تله فوتو
12 مگاپیکسل اولترا واید

11.1 مگاپیکسل سلفی

 

سیستم عامل اندروید 12
حافظه داخلی 512 گیگابایت
حافظه رم 12 گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه ندارد
ظرفیت باتری 5003 میلی‌آمپر ساعت

 

گوشی موبایل کاترپیلار مدل Cat S75 5G

گوشی موبایل کاترپیلار مدل Cat S75 5G یکی از مقاوم‌ترین گوشی‌هایی است که در بازه 30 الی 40 میلیون تومان می‌توانید خریداری کنید. این گوشی همچون آیفون از خدمات ارتباطی دو طرفه غیر اضطراری از طریق ماهواره بهره می‌برد. گوشی CAT S75 بدنه‌ای مقاوم دارد و از این بابت در گشت‌وگذار در طبیعت یا جاهایی که احتمال آسیب گوشی بالاست،

می‌توانید آسوده‌خاطر باشید. گوشی کاترپیلار S75 5G، پنل پشتی براق با ماژول دوربین سه‌گانه دارد که حسگر اثر انگشت هم در همینجا تعبیه شده است. صفحه‌نمایش 6.6 اینچی که از نوع IPS LCD است، نرخ نوسازی 120 هرتز دارد و تجربه کاربری روانی ارائه می‌دهد. همچنین صفحه‌نمایش گوشی کاترپیلار Cat S75 مجهز به محافظ Corning Gorilla Glass Victus است که از آن را در مقابل ضربات و صدمات محافظت می‌کند. 

گوشی Caterpillar Cat S75

این گوشی از دوربین سه‌گانه بهره می‌برد که دارای لنزهای 50، 8 و 2 مگاپیکسلی است و در بخش دوربین سلفی هم لنز 8 مگاپیکسلی دارد. گوشی Caterpillar Cat S75 از باتری 5000 میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم 15 واتی بهره می‌برد که یک باتری قدرتمند محسوب می‌شود.

سیستم‌عامل گوشی Cat S75 اندروید 12 است که هیچ مشکلی با رابط کاربری آن وجود ندارد. گوشی کاترپیلار مدل Cat S75 5G با حافظه 128 و رم 6 گیگابایت از تراشه Mediatek Dimenisity 930 با معماری 6 نانومتری بهره می‌برد که به شما این امکان را می‌دهد تا کارهای روزمره خود را بدون هیچ مشکلی انجام دهید.

گوشی موبایل کاترپیلار مدل Cat S75 5G که فقط در رنگ مشکی عرضه می‌شود، مقاومت خوبی در برابر ضربه، آب و گردوغبار دارد و در کل بدنه‌ای محکم و مقاوم دارد که اصلی‌ترین ویژگی‌اش محسوب می‌شود.

مشخصات کاترپیلار Cat S75 5G
تراشه (SOC)

Mediatek MT6855 Dimensity 930 (6 nm)

پردازنده گرافیکی

IMG BXM-8-256

تعداد سیم‌کارت دو سیم کارت
کیفیت دوربین

50 مگاپیکسل

8 مگاپیکسل

2 مگاپیکسل

8 مگاپیکسل سلفی

سیستم عامل Android 12
حافظه داخلی 128 گیگابایت
حافظه رم 6 گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد
ظرفیت باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت

 

خرید گوشی کاترپیلار مدل Cat S75 5G

گوشی موبایل هواوی مدل nova 10 Pro

گوشی موبایل هواوی مدل nova 10 Pro

به‌عنوان آخرین محصول در لیست راهنمای خرید گوشی تا ۴۰ میلیون تومان، گوشی موبایل nova 10 Pro را معرفی می‌کنیم. Nova 10 Pro یک گوشی منحصربه‌‍فرد با صفحه نمایش OLED است که ۱ میلیارد رنگ را نمایش می‌دهد. این گوشی ترکیبی از رزولوشن بالا، سخت‌افزار جذاب، طراحی چشمگیر و انتخاب هوشمندانه دوربین‌هاست.

حافظه داخلی این گوشی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت و حافظه رم آن با ۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قابل قبولی را ارائه می‌کند. دوربین اصلی سه‌گانه این گوشی با ۵۰، ۸ و ۲ مگاپیکسل و ۲ دوربین سلفی آن با ۶ و ۸۰ مگاپیکسل، عکس‌های باکیفیتی را برای شما ثبت می‌کند. باتری غیر قابل تعویض گوشی هواوی nova 10 Pro با ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت، مدت زیادی روشن می‌ماند.

در ضمن ۲۰ تا ۸۰ درصد باتری این گوشی در عرض ۱۰ دقیقه پر می‌شود. یک تراشه Qualcomm SM7325 Snapdragon 778G 4G در این گوشی وجود دارد که باعث سرعت بالای آن شده است. همچنین گوشی نوا ۱۰ پرو دارای ویژگی‌های بلندگوهای استریو، شارژ سریع ۱۰۰ واتی و عکسبرداری باکیفیت است. در نهایت اقلام همراه این گوشی موبایل شامل دفترچه راهنما، آداپتور شارژر هواوی، سوزن خارج کردن سیم کارت و کابل USB-C است.

مشخصات هواوی nova 10 Pro
تراشه Qualcomm SM7325 Snapdragon 778G 4G
پردازنده گرافیکی Aderno 642L
تعداد سیم کارت 2
کیفیت دوربین ۵۰، ۸، ۲ مگاپیکسل
سیستم عامل Android 12
حافظه داخلی 256 گیگابایت
حافظه رم 8 گیگابایت
امکان افزایش حافظه/نوع کارت حافظه ندارد
ظرفیت باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت

 

خرید گوشی هواوی nova 7 Pro

سخن آخر

در مقاله راهنمای خرید گوشی تا 40 میلیون تومان به معرفی گوشی‌های هوشمند در بازه قیمتی 30 تا 40 میلیون تومان پرداخته‌ایم. این مقاله هر ماه به‌روزرسانی می‌شود. امیدواریم این مقاله برایتان کاربری واقع شود. نظرات و پیشنهادهای خودتان را برایمان در بخش کامنت‌ها بنویسید.

پرسش‌های متداول

بهترین گوشی تا 40 میلیون تومان کدام است؟

از محصولات مناسب برای خرید گوشی تا 40 میلیون تومان می‌توان به گوشی آیفون 13 اشاره کرد.

بهترین گوشی گرانتر از 30 میلیون تومان کدام است؟

اگر از علاقه‌مندان به محصولات اپل باشید، آیفون 13 پرو و پرو مکس گزینه‌های مناسبی هستند. در میان محصولات اندرویدی نیز گوشی‌های درخور توجه بسیاری است که می‌توان به گلکسی اس 23 اشاره کرد.

آیا گوشی موبایل کاترپیلار Cat S75 ضد آب است؟

بله. این گوشی به استاندارد IP68 مجهز شده که مقاومت آن را در برابر گردوغبار و آب تضمین می‌کند.

خرید گوشی موبایل و لوازم جانبی

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.