راهنمای خرید گوشی تا 12 میلیون تومان


کالاتیک
نظرات 3
content-main-img
خرید گوشی‌های اقتصادی به‌دلیل وجود مدل‌های مختلف در بازار ممکن است دشوار و گیج‌کننده باشد. در راهنمای خرید گوشی موبایل تا 12 میلیون تومان سعی کردیم بهترین گوشی‌ها در این بازه قیمتی را به شما معرفی کنیم تا انتخاب راحت‌تری داشته باشید.

برخلاف تصور بسیاری از کاربران، بازار گوشی‌های هوشمند به پرچم‌داران گران‌قیمت و مدل‌های میان‌رده که امکانات و پشتیبانی معمولی دارند، محدود نمی‌شود. در حال حاضر با صرف هزینه‌ای بین 10 تا 12 میلیون تومان، می‌توان گوشی‌های باکیفیتی تهیه کرد که سخت‌افزار قدرتمندی داشته باشند و حتی تا چند سال آپدیت‌های نرم‌افزاری را نیز دریافت کنند.

لیست قیمت گوشی موبایل

فهرست گوشی های 10 تا 12 میلیون تومان

در ادامه بهترین گوشی های تا 12 میلیون تومان بازار را که در میان‌شان پرچم‌داران سال‌های گذشته هم دیده می‌شوند، به شما معرفی می‌کنیم. پس تا آخر مقاله راهنمای خرید گوشی تا 12 میلیون با ما همراه باشید و اگر از نظر شما جای محصولی در این مقاله خالی است در بخش نظرات حتما با ما در میان بگذارید.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A25 5G

گوشی گلکسی A25 یکی از بهترین و جدیدترین گوشی‌های اقتصادی سامسونگ است که با طراحی جذاب و مشخصات قدرتمند در صدر فهرست راهنمای خرید گوشی تا 12 میلیون تومان قرار دارد. طراحی گوشی Galaxy A25 مشابه محصولات اقتصادی گذشته سامسونگ است و از این نظر تفاوتی چندانی در آن‌ها دیده نمی‌شود. این گوشی با ابعاد 161 در 76.5 میلی‌متر در ضخامت 8.3 میلی‌متر و وزن 197 گرم، ابعاد و وزنی متناسب دارد.

قیمت گوشی Galaxy a25

این گوشی جدید سامسونگ صفحه نمایشی با ابعاد 6.5 اینچ سوپر امولد و نرخ نوسازی 120 هرتز دارد، روشنایی 1000 نیت هم باعث شده که این گوشی تصاویر را با وضوح و کیفیت خوبی به نمایش بگذارد. سامسونگ برای بخش سخت‌افزاری گوشی A25، از تراشه‌ای میان‌رده استفاده کرده که کیفیت و کارایی خوبی دارد و عملکرد خوبی در اجرای برنامه‌های اندرویدی و بازی‌ها ارائه می‌دهد. در بخش نرم‌افزاری هم این Samsung Galaxy A25 مجهز به جدیدترین نسخه سیستم‌عامل اندروید است و در قسمت دوربین‌ها با سه دوربین 50، 8 و ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی در کل یکی از بهترین ها در راهنمای خرید گوشی این رنج است.

مشخصات گوشی Galaxy A25 سامسونگ
تراشه (SOC)  Exynos 1280
پردازنده گرافیکی Mali-G68
تعداد سیم‌کارت دو سیم کارت
کیفیت دوربین ۵۰ مگاپیکسل
۸ مگاپیکسل
۲ مگاپیکسل
۱۳ مگاپیکسل سلفی
سیستم عامل اندروید ۱۴
حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت
حافظه رم  ۸ گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه  دارد/ microSDXC
ظرفیت باتری

۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

 

خرید گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A25 5G

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 12 Pro 5G CN

یکی از محصولاتی که در راهنمای خرید گوشی تا ۱۲ میلیون تومان قصد معرفی آن را داریم، گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12 Pro 5G CN است. این گوشی با بهره‌مندی از استاندارد IP53 مقاوت بسیار خوبی در برابر پاشش قطرات آب و غبار دارد.

یکی از مزیت‌های قابل توجه این گوشی وزن سبک و ساخت ظریف آن است که باعث می‌شود به راحتی در دست قرار بگیرد.

گوشی Redmi Note 12 Pro شیائومی دارای پنل OLED به اندازه ۶.۶۷ اینچ است که به پوشش گوریلا گلس ۵ مجهز شده و میتواند محتوا را با وضوح ۲۴۰۰×۱۰۸۰ پیکسل به نمایش بگذارد.

شیائومی در بخش سخت‌افزار گوشی Redmi Note 12 Pro 5G CN از تراشه دایمنسیتی ۱۰۸۰ شرکت مدیاتک استفاده کرده و عملکرد خوبی در پردازش و اجرای بازی‌ها و برنامه‌های موردنیاز کاربران دارد.

برخورداری از پردازنده گرافیکی Mali-G68 MC4 در گوشی Redmi Note 12 Pro 5G CN نیز سبب می‌شود تا تصاویر با کیفیت مناسبی به نمایش گذاشته شوند. به این صورت می‌توانید برای انجام بازی یا تماشای فیلم و سریال با کیفیت بالا روی این گوشی حساب باز کنید.

 گوشی Redmi Note 12 Pro شیائومی در بخش حافظه هم چیزی کم نگذاشته و با داشتن ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت حافظه رم، خیال کاربر را از بابت نصب برنامه‌های پرحجم راحت می‌کند.

 گوشی Redmi Note 12 Pro در بخش نرم‌افزاری، به سیستم عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI 13 بهره‌مند شده و امکان استفاده و دسترسی آسان به تنظیمات و برنامه‌ها را برای کاربر فراهم می‌کند.

در حالت کلی گوشی Redmi Note 12 Pro شیائومی یکی از بهترین گوشی‌ها در بازه قیمتی ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان است که با ارائه امکانات کاربردی می‌تواند توجه خریداران بسیاری را به خود جلب کند.

مشخصات  گوشی Redmi Note 12 Pro 5G CN
تراشه (SOC)  Mediatek Dimensity 1080
پردازنده گرافیکی Mali-G68 MC4
تعداد سیم‌کارت دو سیم کارت
کیفیت دوربین ۵۰ مگاپیکسل
۸ مگاپیکسل
۲ مگاپیکسل
۱۶ مگاپیکسل سلفی
سیستم عامل اندروید ۱۲
حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت
حافظه رم ۱۲ گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه -
ظرفیت باتری

۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

 

خرید گوشی Redmi Note 12 Pro شیائومی

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A34 5G دو سیم کارت ظرفیت 128/8 گیگابایت

شرکت سامسونگ جزو یکی از برندهای مطرح با انواع موبایل، قیمت و ویژگی‌های متفاوت است که اگر از طرفدارهای این کمپانی باشید، با هر بودجه‌ای می‌توانید از آن خرید کنید. گوشی‌ های سری A، معمولا از محبوبیت بالایی در بین کاربران برخوردار هستند که گلکسی A34 از جدیدترین مدل‌های آن است.

گوشی گلکسی a34

یکی از محصولات میان رده سامسونگ که در لیست قیمت گوشی تا 12 میلیون می‌توان آن را یافت، گوشی سامسونگ گلکسی A34 5G است. از مهم‌ترین ویژگی‌های گوشی سامسونگ گلکسی A34 5G می‌توان به: سخت افزار قدرتمند، دوربین 3 گانه، صفحه نمایش 120 هرتزی AMOLED و طراحی جذاب اشاره کرد. به جرئت می‌توان گفت سامسونگ گلکسی A34  یکی از مقرون به‌صرفه‌ترین گوشی هوشمند در خط تولید فعلی این شرکت با بهره‌مندی از استاندارد IP67 است.
 

مشخصات سامسونگ Galaxy A34G
تراشه (SOC) Mediatek
پردازنده گرافیکی Mali-G68 MC4
تعداد سیم‌کارت دو سیم کارت
کیفیت دوربین 48مگاپیکسل
8 مگاپیکسل
5 مگاپیکسل
13 مگاپیکسل سلفی
سیستم عامل اندروید 13
حافظه داخلی 128 گیگابایت
حافظه رم 8 گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه  دارد / microSDXC
ظرفیت باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت


خرید گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A34 5G

گوشی موبایل آنر مدل Honor X9a 5G دو سیم کارت ظرفیت 256/8 گیگابایت

یکی از محصولات جدید و جذاب HONOR، گوشی HONOR X9a 5G است. یکی از ویژگی‌های مهم این گوشی، استحکام و مقاومت آن است. گوشی موبایل HONOR X9a دارای صفحه نمایش خمیده بسیار با کیفیت است که طبق ادعای شرکت HONOR ، نمایشگر X9a 5G یکی از قوی‌ترین صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند تا به الان است.گوشی موبایل honor x 9a

در بخش نمایشگر ، X9a دارای یک صفحه نمایش OLED 6.67 اینچی FHD+ با نرخ تازه سازی 120 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 300 هرتز است. HONOR X9a همچنین دارای 3 دوربین 64+5+2 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با کیفیت است.
برای پایین نگه داشتن قیمت آنر در ساخت این گوشی از چیپست Qualcomm Snapdragon 695 میان رده استفاده شده که این چیپست برای استفاده روزانه عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهد.

مشخصات گوشی آنر x9a 5G
تراشه (SOC) Qualcomm SM6375 Snapdragon 695 5G (6 nm)
پردازنده گرافیکی Adreno 619
تعداد سیم‌کارت دو سیم کارت
کیفیت دوربین 64 مگاپیکسل
5 مگاپیکسل
2 مگاپیکسل
16 مگاپیکسل سلفی
سیستم عامل اندروید 12
حافظه داخلی 256 گیگابایت
حافظه رم 8 گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه ندارد
ظرفیت باتری 5100 میلی‌آمپر ساعت


خرید گوشی موبایل آنر مدل Honor X9a 5G

گوشی موبایل موتورولا مدل Moto G73 5G دو سیم کارت ظرفیت 256/8 گیگابایت

موتورولا یکی از برندهای قدیمی و شناخته شده در زمینه تولید گوشی‌های میان رده با طراحی خاص است. یکی از محصولات جذاب در لیست گوشی تا 12 میلیون، گوشی موبایل Motorola Moto G73 است. این گوشی دارای صفحه نمایش 120 هرتزی، عملکرد فوق‌العاده، عمر باتری طولانی، دوربین 50 مگاپیکسلی است.گوشی موبایل g73

در مجموع گوشی موبایل Motorola Moto G73 5G به همه ویژگی‌هایی که یک گوشی هوشمند میان رده خوب نیاز دارد، مجهز است. Moto G73 5G دارای یک دوربین جلو 16 مگاپیکسلی است که تصاویر نسبتاً واضحی تولید می‌کند و می‌تواند به طور خودکار پس زمینه را در حالت پرتره محو کند. در پشت، یک دوربین دوگانه شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض 118 درجه 8 مگاپیکسلی وجود دارد.

مشخصات گوشی موتورولا Moto G73 5G
تراشه (SOC) Mediatek Dimensity 930 (6 nm)
پردازنده گرافیکی IMG BXM-8-256
تعداد سیم‌کارت دو سیم کارت
کیفیت دوربین 50 مگاپیکسل
8 مگاپیکسل
16 مگاپیکسل سلفی
سیستم عامل اندروید 13
حافظه داخلی 256 گیگابایت
حافظه رم 8 گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه -
ظرفیت باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت


خرید گوشی موبایل موتورولا مدل Moto G73 5G

گوشی موبایل اوپو مدل OPPO A98 5G

گوشی اوپو A98 یکی از جدیدترین گوشی‌های بازار است که در فهرست راهنمای خرید گوشی تا 12 میلیون قرار می‌گیرد. این گوشی طراحی مدرن و جذابی دارد که آن را از حیت طراحی از دیگر میان‌رده‌های بازار متمایز می‌کند. گوشی OPPO A98 5G با ابعاد 165.6 میلی‌متر در 76.1 میلی‌متر با ضخامت 8.2 میلی‌متر و وزن 192 گرم یکی از گوشی‌های خوش‌ساخت در این بازه قیمت است که در استفاده طولانی‌مدت دست را خسته نمی‌کند.گوشی OPPO A98 5G

صفحه‌نمایش گوشی اوپو ای 98 با ابعاد 6.72 اینچ و رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل و نرخ نوسازی 120 هرتز، کیفیتی قابل‌قبول دارد. باتری قدرتمند، کیفیت خوب بدنه، دوربین‌های باکیفیت، عملکرد سخت‌افزاری خوب، سیستم‌عامل اندروید 13 و سایر موارد از جمله ویژگی‌هایی است که گوشی اوپو مدل OPPO A98 5 را به یکی از بهترین گوشی های تا 12 میلیون تومان تبدیل می‌کند.

مشخصات اوپو A98 5G
تراشه (SOC) Snapdragon 695 5G
پردازنده گرافیکی

Adreno 619

تعداد سیم‌کارت دو سیم کارت
کیفیت دوربین

64 مگاپیکسل واید
2 مگاپیکسل اولتراواید
2 مگاپیکسل تله فتو ماکرو
32 مگاپیکسل سلفی

سیستم عامل اندروید 13
حافظه داخلی 256 گیگابایت
حافظه رم 8 گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد
ظرفیت باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت


خرید گوشی موبایل اوپو مدل OPPO A98 5G

گوشی موبایل کاترپیلار مدل Cat S62

اگر به‌دنبال خرید گوشی هوشمندی هستید که ظاهری محکم و البته جذاب داشته باشد، گوشی کاترپیلار Cat S62 انتخاب خوبی برای خرید گوشی در بازه قیمتی 10 الی 12 میلیون تومان است. علاوه بر استحکام خوب، گوشی Caterpillar S62 ویژگی‌های فنی خوبی هم دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم. صفحه‌نمایشی این گوشی می‌تواند 424 پیکسل را در هر اینچ نمایش دهد و برای محافظات از آن هم Corning Gorilla Glass 6 استفاده شده است که از صفحه‌نمایش در برابر افتادن و ضربات احتمالی، محافظت می‌کند. در قسمت پشتی این گوشی دوربین اصلی با حسگر 48 مگاپیکسلی در کنار حسگر ۲ مگاپیکسلی سنجش عمق به کار رفته، که مجموعه دوربین‌های اصلی کاترپیلار S62 را تشکیل می‌دهند. در پنل جلویی هم یک حسگر 8 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی در نظر گرفته شده است.
گوشی Caterpillar Cat S62

پردازنده به‌کار رفته در گوشی Cat S62 از نوع اسنپدراگون 660 است که عملکرد خوبی در بازی‌ها و نرم‌افزارهای کاربردی دارد. باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی هم عملکردی قابل‌قبول دارد. در مجموع اگر اهل ماجراجویی، گردش، طبیعت‌گردی و سایر موارد هستید، گوشی Caterpillar S62 انتخاب مناسبی برای شماست؛ چرا که بدنه محکم و مشخصات فنی خوبی دارد که شما را راضی می‌کند.

مشخصات گوشی موبایل کاترپیلار مدل Cat S62
تراشه (SOC)  Snapdragon 660
پردازنده گرافیکی Adreno 512
تعداد سیم‌کارت تک سیم کارت
کیفیت دوربین 48 مگاپیکسل
2 مگاپیکسل
8 مگاپیکسل سلفی
سیستم عامل اندروید 10
حافظه داخلی 128 گیگابایت
حافظه رم 4 گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه  دارد / microSDXC
ظرفیت باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت


خرید گوشی موبایل کاترپیلار مدل Cat S62

گوشی موبایل دوجی مدل S97 Pro

یکی از بهترین گوشی‌های شرکت دوجی گوشی S97 Pro است که علاوه بر اینکه مشخصات فنی خوبی دارد، از استقامت بالایی هم بهره برده است. این گوشی برخلاف بسیاری از گوشی‌های شرکت دوجی، طراحی کاربرپسند و جذابی دراد که آن را به گزینه‌ای مناسب برای خرید گوشی تا ۱۲ میلیون تومان تبدیل می‌کند. صفحه‌نمایش گوشی دوجی اس 97 پرو ابعادی برابر با 6.39 اینچ با رزولوشن 720 در 1560 دارد که از نوع پنل IPS LCD است و از طراحی جذاب ناچ اینفینیتی O هم بهره برده است. در قسمت پشتی گوشی هم هم چهار سنسور به کار رفته است که یک سنسور دوربین اصلی واید 48 مگاپیکسل، در کنار سنسور 8 مگاپیکسل اولتراواید و دو سنسور با رزولوشن 2 مگاپیکسل از نوع ماکرو و سنجش عمق، ماژول دوربین چهار‌گانه گوشی موبایل دوجی مدل S97 Pro را تشکیل می‌دهند. برای دوربین سلفی هم سنسور 16 مگایپکسل با توانایی ضبط ویدیو با حداکثر کیفیت 1080p‌و سرعت 30 فریم در ثانیه در نظر گرفته شده است.

گوشی Doogee S97 Pro

پردازنده به‌کار رفته در گوشی S97 Pro از نوع Helio G95 از شرکت مدیاتک است که قابلیت بسیار خوبی دارد. اما برسیم به ویژگی متمایز گوشی دوجی اس 97 پرو، یعنی باتری با ظرفیت 8500 میلی‌آمپر ساعتی که بسیار قدرتمند است و عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد. به طور کل گوشی‌های شرکت دوجی به مقاومت بالایشان در شرایط سخت جوی مشهورند و گوشی S90 Pro هم از این ویژگی مستثنی نیست. این گوشی از استاندارهای IP68‌ و IP69K بهره می‌برد تا بتوانید با خیالی آسوده در شرایط جوی دشوار و حتی ورزش‌های آبی مثل شنا استفاده کنید.

مشخصات دوجی مدل S97 Pro
تراشه (SOC) MediaTek Helio G95 (12 nm)
پردازنده گرافیکی Mali-G76
تعداد سیم‌کارت دو سیم کارت
کیفیت دوربین 48 مگاپیکسل واید
8 مگاپیکسل اولتراواید
2 مگاپیکسل ماکرو
2 مگاپیکسل سنجش عمق
16 مگاپیکسل سلفی
سیستم عامل اندروید 11
حافظه داخلی 128 گیگابایت
حافظه رم 8 گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد
ظرفیت باتری 8500 میلی‌آمپر ساعت


خرید گوشی موبایل دوجی مدل S97 Pro

گوشی موبایل شیائومی مدل POCO X4 Pro 5G

شیائومی یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید محصولات هوشمند و دیجیتال محسوب می‌شود و سری پوکو این برند تمرکز ویژه‌ای در تولید گوشی موبایل قیمت مناسب دارد. گوشی موبایل شیائومی پوکو X4 Pro یکی از محصولات پرفروش و محبوب در بازار ایران تلقی می‌شود. صفحه نمایش پوکو ایکس 4 پرو ابعادی معادل 6.67 اینچ و پنلی از نوع Super AMOLED دارد و از نرخ نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی می‌کند که می‌تواند تجربه‌ای پویاتر و روان‌تری را برای کاربران به ارمغان بیاورد. همچنین برای محافظت هرچه بهتر از این پنل، شیائومی از محافظ گوریلا گلس 5 استفاده کرده است.

گوشی موبایل شیائومی Poco X4 Pro

تراشه استفاده شده در Xiaomi Poco X4 Pro اسنپدراگون 695 نام دارد که بر اساس لیتوگرافی 6 نانومتری تولید می‌شود؛ قدرت پردازشی مناسب در کنار پردازنده گرافیکی Adreno 619 توانایی اجرای بازی‌های نیمه سنگین و سنگین برای این گوشی فراهم می‌کند. همچنین پوکو ایکس 4 پرو در حافظه‌های 64/6، 128/6، 128/8 و 256/8 گیگابایتی به فروش می‌رسد که می‌توانید برای خرید گوشی موبایل پوکو X4 Pro به فروشگاه اینترنتی کالاتیک مراجعه کنید. شیائومی X4 Pro به ماژول دوربین سه‌گانه مجهز شده است که شامل دوربین 108 مگاپیکسلی با لنز عریض، دوربین 8 مگاپیکسلی اولتراواید و 2 مگاپیکسلی با لنز ماکرو می‌شود. همچنین برای عکاسی سلفی به دوربینی با وضوح 16 مگاپیکسلی اتکا می‌کند که توانایی خوبی در ثبت تصاویر با کیفیت دارد.

یکی از فاکتورهایی که بسیاری از افراد هنگام خرید گوشی موبایل به آن توجه می‌کنند، ظرفیت باتری دستگاه و سرعت شارژ آن است. Poco X4 Pro از باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد و می‌تواند در استفاده‌های معمولی تا دو روز دوام داشته باشد. همچنین برای شارژ کردن چنین باتری بزرگی، شارژری 67 واتی برای آن در نظر گرفته شده است. از دیگر قابلیت‌های شیائومی پوکو X4 Pro می‌توان به اسپیکرهای استریو، مقاومت در برابر پاشش آب و گرد و غبار،‌ اندروید 11 و دریافت آپدیت تا سه سال اشاره کرد.

مشخصات شیائومی Poco X4 Pro
تراشه (SOC) Snapdragon 695 5G
پردازنده گرافیکی Adreno 619
تعداد سیم‌کارت دو سیم کارت
کیفیت دوربین 108 مگاپیکسل واید
8 مگاپیکسل اولتراواید
2 مگاپیکسل ماکرو
16 مگاپیکسل سلفی
سیستم عامل اندروید 11
حافظه داخلی 256 گیگابایت
حافظه رم 8 گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد، اسلات هیبریدی
ظرفیت باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت


خرید گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X4 Pro 5G

سخن آخر

در این مقاله به راهنمای خرید گوشی تا 12 میلیون پرداختیم و ویژگی‌های هر یک را مورد بررسی قرار دادیم. در صورتی که قصد خرید گوشی‌های موجود در فهرست را داشتید، می‌توانید از طریق لینک‌های قرارگرفته زیر هر گوشی، وارد سایت کالاتیک شوید و علاوه‌بر مشاهده اطلاعات کامل‌تر، خرید خود را نهایی کنید.

پرسش‌های متداول

بهترین گوشی تا 12 میلیون تومان کدام است؟

گوشی‌های بسیار خوبی در این بازهٔ قیمت وجود دارند که می‌توان به گوشی A34 سامسونگ، موتورولا g73 اشاره کرد.

بهترین برند در بازه قیمتی 12 میلیون کدام است؟

بر اساس سلیقه و نظر اکثریت کاربران، برند شیائومی و سامسونگ جزو بهترین برندهای گوشی تا 12 میلیون تومان است.

در بازه 15 میلیون تومان کدام دستگاه را پیشنهاد می کنید؟

برای انتخاب بهترین گزینه پیشنهاد می‌کنیم راهنمای خرید گوشی تا 15 میلیون تومان را بررسی کنید. 

خرید گوشی موبایل و لوازم جانبی

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)

نظرات (3)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.
زهرا | میهمان
20 آبان 1402

من گوشی سامسونگ a52 s خریدم به سال نکشیده اسپیکر خراب شد، آنتن گوشی چندین بار پرید هر سری ریست کردم تا درست شد، آخرین بار کلا آنتن پرید دوهفته گوشی نداشتم چون گارانتی داشت دادم درست کردن، هیچکس راضی نیست سامسونگ ها مزخرف شدن

Hosein Bixer | میهمان
20 آبان 1402

سلام و خسته نباشید گوشی تو رنج قیمتی 12 میلیون 12 میلیون نیم چه گوشی فقط برای گیم زدن پیشنهاد میدید چه مدلی پیشنهاد میدید و بقیه مشخصاتش هم مناسب و معمولی باشه

فرهاد صارمی | میهمان
20 آبان 1402

11T که از اینا که گفتی خیلی بهتره !