راهنمای خرید ساعت هوشمند تا 10 میلیون تومان


آنیا عباسی
نظرات 0
content-main-img
برای خرید ساعت هوشمند تا ۱۰ میلیون تومان دیگر نگران نباشید، در این مقاله بهترین‌ ساعت‌ های هوشمند در این بازه قیمت را معرفی کرده‌ایم.

با انقلاب تکنولوژی در سال‌های اخیر، مردم از دستگاه‌های دیجیتال مختلفی استفاده می‌کنند. ساعت هوشمند یکی از همین دستگا‌های دیجیتالی‌ست که امروزه محبوبیت زیادی میان مردم پیدا کرده است. 

قیمت انواع ساعت هوشمند

ساعت‌ هوشمند وسیله‌ای‌ست که علاوه بر نشان دادن زمان، ویژگی‌های جذاب دیگری هم دارد. این ساعت‌ها زمانی که به گوشی های هوشمند وصل می‌شوند، قابلیت دریافت و برقراری تماس دارند و ضربان قلب، اجرای برنامه‌ها و بسیاری از ویژگی‌های دیگر را نشان می‌دهند. با استقبال خوب مردم از اسمارت واچ ها، رقابت میان کمپانی‌های مختلف برای ارائه بهترین ساعت‌ هوشمند بالا گرفت. به همین دلیل انتخاب بهترین ساعت هوشمند متناسب با نیاز و بودجه، ممکن است کار دشواری به نظر برسد. 

بهترین ساعت های هوشمند تا 10 میلیون تومان

در این مقاله ویژگی‌ها و امکانات بهترین ساعت های هوشمند زیر 10 میلیون تومان بررسی می‌شود تا انتخاب برای شما آسان‌تر شود.

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch 6 SM

سامسونگ به‌عنوان بزرگترین تولید کننده گوشی‌های هوشمند، ساعت‌ هوشمند نیز تولید می‌کند. این ساعت‌ها همچون دیگر محصولات این کمپانی موفق بسیار پرطرفدار و پرفروش هستند.

گلگسی واچ 6 SM مانند دو مدل قبلی یعنی گلکسی واچ 5 و 4، در دو سایز 44 و 40 میلی‌متری تولید می‌شود و تفاوت عمده آن‌ها در باتری و اندازه صفحه نمایش‌شان است. بدنه این ساعت از فولاد ضدزنگ ساخته شده و در سمت راست آن دو کلید تعبیه شده است. در طراحی گلکسی واچ 6 SM حلقه چرخان کناری به کار رفته است که باعث اسکرول ساده‌تر ساعت می‌شود.

جدا کردن بندهای ساعت گلکس واچ 6 بسیار راحت‌تر از مدل‌های قبلی شده و تنها با فشار دادن یک دکمه کوچک بند از ساعت جدا می‌شود. حالا که از طراحی گلگسی واچ 6 صحبت می‌کنیم، بد نیست به وزن آن نیز اشاره کنیم. وزن نسخه بزرگ‌تر این ساعت 33.3 گرم و نسخه کوچک‌تر 28.7 گرم است. در گلکسی واچ 6 حاشیه‌های اطراف نمایشگر کمتر از قبل شده و با صفحه نمایش بزرگ‌تر و روشن‌تری روبه‌رو هستیم. 

Galaxy Watche 6 SM

این ساعت علاوه بر طراحی زیبا، رم بالا و تراشه‌ای قدرتمند دارد و عملکرد حسگرهای آن نیز رضایت‌بخش است. همچنین با خرید گلکسی واچ 6 می‌توانید وضعیت خواب و سلامتتان را به‌شکل دقیق‌تری پیگیری کنید. گلکسی واچ 6 SM کیفیت خواب شما را با اطلاعات دقیق‌تری نشان می‌دهد و سنسورهای مختلفی ضربان قلب، میزان کالری سوزانده شده، مسافت طی شده، اکسیژن خون و… را در زمان فعالیت‌های ورزشی اندازه‌گیری می‌کنند. همچنین شما می‌توانید برای تست نوار قلب و اندازه‌گیری فشار خون نیز از این ساعت کمک بگیرید. 

با توجه به عملکرد عالی و طراحی چشمگیر سامسونگ، Galaxy Watch 6 SM یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خرید ساعت هوشمند زیر ده میلیون تومان است.

خرید ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch 6 SM - 44mm

ساعت هوشمند سامسونگ مدل  Galaxy Watch 5 SM

گلکسی واچ 5 با ارتقاهایی نسبت به مدل قبل یعنی گلکسی واچ 4 به بازارعرضه شد. این سری از ساعت‌های هوشمند سامسونگ با عملکرد قابل قبول و قیمت مناسب توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد.

ساعت هوشمند گلکسی 5 در دو اندازه 44 و 40 میلی‌متری تولید شده‌اند و نسخه‌ 45 میلی‌متری مختص به نسخه پرو است. ظاهر گلکسی واچ 5 تفاوتی با گلکسی واچ 4 ندارد  و با همان طراحی صفحه گرد و دو دکمه سمت راست به بازار ارائه شده‌اند. با اینکه ظاهر و طراحی این ساعت مشابه مدل پیشین آن است اما نوع متریال و کیفیت آن‌ها متفاوت است. گلکسی واچ 5 کیفیت ساخت بهتر وعمر بالاتری دارد و همین موضوع این ساعت را به یکی از گزینه‌های اصلی کاربران برای خرید تبدیل کرده است.

در صفحه نمایش این ساعت از یاقوت کبود استفاده شده که مقاومت در مقابل ضربه و خط و خش را بالا می‌برد. جنس بدنه از فریم آلومینیومی است که در مقابل افتادن و ضربه مقاوم است. استفاده از متریال جدید باعث شده که وزن ساعت حدود سه گرم بیشتر شود و نسخه 44 میلی‌متری 33/5 گرم و نسخه‌ 40 میلی‌متری حدود 28/7 گرم وزن دارد.

Galaxy Watch 5 SM

دقت سنسورها در گلکسی واچ 5 SM کیفیت قابل قبولی دارد و دقیق‌تر از نسخه قبل عمل می‌کنند. یک سنسور جدید در ساخت این ساعت به کار رفته که دمای بدن را بررسی می‌کند. همچنین سطح اکسیژن خون، ضربان قلب و میزان فعالیت‌ ورزشی نیز با سنسورهای دیگر این ساعت اندازه‌گیری می‌شود.

باتری Galaxy Watch 5 SM نیز در بخش خود نمره قابل قبولی می‌گیرد. باتری این ساعت عملکردی چشمگیر دارد و تا دو روز می‌تواند کار کند. ظاهر زیبا، عملکرد خوب و البته قیمت مناسب گلکسی واچ 5 باعث شده تا این ساعت تقاضای زیادی در بازار داشته باشد. با در نظر گرفتن مجموعه ویژگی‌های این ساعت، گلکسی واچ 5 ارزش خرید بالایی دارد.

خرید ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch 5 SM - 44mm

 

ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit GTS 4

ساعت GTS 4 از محصولات محبوب و پرفروش امیزفیت است که به عنوان زیر مجموعه کمپانی مشهور شیائومی شناخته می‌شود. این ساعت هوشمند که در سه رنگ جذاب مشکی، صورتی و سفید تولید شده است و با بندهای سیلیکونی قابل‌تعویض خود، هم آقایان و هم خانم‌ها می‌توانند از آن استفاده کنند. طراحی ساعت GTS 4 امیزفیت جذاب و چشمگیر است که بدنه فلزی براق و جذابی دارد و فریم آن از جنس آلومینیومی است.

قیمت ساعت هوشمند شیائومی Amazfit GTS 4

وزن 27 گرمی Xiaomi Amazfit GTS 4 باعث شده شده تا این ساعت طراحی باریک و سبکی داشته باشد. این ساعت هوشمند شیائومی بسیار کاربردی است و قابلیت‌هایی چون اندازه‌گیری ضربان قلب، استرس، کیفیت خواب و غیره را دارد. ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit GTS 4، دارای صفحه‌نمایش بزرگ 1.75 اینچی از نوع امولد است که اطراف آن حاشیه‌ای مشکی رنگ دیده می‌شود. این ساعت هوشمند که زیر 10 میلیون تومان قیمت دارد، تا عمق 50 متری در برابر نفوذ آب مقاوم است.

ساعت Amazfit GTS 4 با باتری 300 میلی‌آمپری و امکانات سخت‌افزاری قابل توجه خود به خوبی می‌تواند با دیگر ساعت‌های هوشمند بازار رقابت کند. این ساعت هوشمند امکان ذخیره‌سازی موسیقی و پخش آن را هم به شما می‌دهد. فناوری Amazfit GTS 4 هم در این ساعت هوشمند به کار رفته که می‌تواند با بالاترین دقت موقعیت‌یابی انجام دهد.

خرید ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit GTS 4

ساعت هوشمند شیائومی مدل 2 Amazfit T-Rex

ساعت هوشمند آمازفیت T-Rex 2 محصول کمپانی شیائومی خود را به عنوان یک رقیب مقرون به‌صرفه برای ساعت‌های Runnging (دویدن) و ساعت‌های گارمین مانند Instinct 2 یا Forerunner معرفی می‌کند.

این ساعت یکی از ساعت‌های هوشمند سری T-Rex است که با ظاهر قدرتمند و اسپرت خود، طرفداران زیادی دارد.  بررسی 24 ساعته ضربان قلب، پایش 158 فعالیت ورزشی، عمر باتری طولانی و مقاومت در برابر آب‌وهوای خیلی سرد و گرم، مهم‌ترین ویژگی‌های این ساعت هوشمند هستند.

ساعت هوشمند شیائومی 2 Amazfit T Rex

بدنه این ساعت بسیار مقاوم است و در شرایط آب‌وهوایی مختلف عملکرد بسیار خوبی دارد. جنس بدنه اصلی از آلیاژ پلیمر است و وزن آن همراه با بند نیز در حدود 66/5 گرم است.  اندازه نمایشگر این ساعت هوشمند 1.39 اینچ است که به فناوری AMOLED مجهز شده. کیفیت نمایشگر ساعت امیزفیت T-Rex 2 بسیار خوب است و می‌تواند محتویات صفحه را با کیفیتی بالا نشان دهد.

نکته قابل توجه دیگر این ساعت، شدت روشنایی 1000 نیتی صفحه نمایش آن است که مشکل وضوح تصویر در نور خورشید را از بین می‌برد. باتری 500 میلی آمپری، سیستم موقعیت‌یابی ماهواره‌ای دوآل بند، مقاومت عالی بدنه و.. سبب شده تا ساعت هوشمند آمازفیت T-Rex 2 انتخاب بسیار مناسبی برای بسیاری از ورزشکاران حرفه‌ای باشد.

ساعت هوشمند شیائومی مدل 2 Amazfit T-Rex

ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit GTR 4

ساعت هوشمند Amazfit GTR 4 به‌واسطه طراحی و عملکردش یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند بازار با قیمت متوسط است. این ساعت علاوه بر اینکه کاربردهای معمول ساعت‌های هوشمند را دارد، برای برنامه‌های ورزشی و بررسی سلامت بدن نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اندازه صفحه نمایش این ساعت 1.34 اینچ است و با تراکم پیکسلی خوب، وضوح تصویر مناسبی برای کاربران ایجاد می‌کند. بدنه Amazfit GTR 4 از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده که مقاومت بالایی دارد و وزن آن نیز 34 گرم است. ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit GTR 4 با تشخیص هوشمند تمرینات قدرتی و فعالیت‌های ورزشی انتخاب مناسبی برای ورزشکاران محسوب می‌شود.

بازی Amazfit GTR 4

عملکرد این ساعت در قسمت باتری و شارژدهی نیز رضایت‌بخش است و با ظرفیت باتری 475 میلی آمپر، تقریباً تا چهارده روز شارژدهی دارد.  کیفیت و عملکرد خوب Amazfit GTR 4 آن را در دسته‌ی ساعت‌های هوشمندی قرار می‌دهد که ارزش خرید دارند و شما می‌توانید با بودجه زیر 10 میلیون تومان آن را خریداری کنید.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit GTR 4

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch 4 SM

گلکسی واچ 4 سامسونگ از ساعت‌های هوشمند خوش‌قیمت و باکیفیت بازار به‌حساب می‌آید که محبوبیت بالایی میان کاربران دارد. این ساعت با دو سایز 46 و 44 میلی‌متر معرفی شده است. 

وزن مناسب، متریال باکیفیت، طراحی جذاب، رزولوشن خوب، نرم‌افزار هوشمند، حسگر سلامت و مجموعه‌ای از ویژگی‌های مثبت، ساعت هوشمند گلکسی واچ 4 SM را از سایر محصولات هم‌قیمتش متمایز می‌کند. وزن Galaxy Watch 4 SM بدون بند در نسخه 46 میلی‌متری تقریباً 52 گرم و در نسخه 40 میلی‌متری حدودا 25.9 گرم است. وزن پایین این محصول سبب شده تا استفاده از آن آسان باشد و شما بتوانید همیشه آن را همراه خود داشته باشید.

galaxy watch 4 sm

صفحه نمایش این ساعت به تکنولوژی سوپر امولد مختصِ سامسونگ مجهز است. این صفحه نمایش جزئیات را به‌خوبی نشان می‌دهد و از نظر روشنایی هم مورد توجه کاربران قرار گرفته است. بندهای گلکسی واچ 4 از جنس سیلیکون باکیفیت است که قابلیت تعویض هم دارند. باتری Galaxy Watch 4 SM عملکردی متوسط دارد اما مجموعه ویژگی‌های مثبت این ساعت هوشمند باعث می‌شود تا از این خصوصیت منفی چشم‌پوشی کنیم. اگر بودجه شما برای خرید ساعت هوشمند زیر 10 و حتی 6 میلیون است با خیالی آسوده می‌توانید گلکسی واچ 4 سامسونگ را انتخاب کنید.

خرید ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 4

سخن آخر

ساعت هوشمند امکانات جذابی را به شما ارائه می‌کند که با استفاده از آن‌ها، کیفیت زندگیتان بهتر خواهد شد. ساعت هوشمند وسیله‌ای کاربردی است که هم‌اکنون افراد زیادی در دنیا در حال استفاده از آن‌ها هستند.  در این مقاله پنج مدل از بهترین ساعت های هوشمند زیر 10 میلیون تومان را به شما معرفی کردیم. شما می‌توانید با مطالعه ویژگی‌ها و کاربردهای هریک، ساعت هوشمند مناسب خود را انتخاب کنید. 

پرسش‌های متداول

کدام یک از ساعت های هوشمند معرفی شده برای ورزشکاران مناسب‌تر است؟

ساعت هوشمند شیا‌‌ئومی مدل 2 Amazfit T-Rex و Amazfit GTR 4 به جهت قابلیت‌های ورزشی‌اش برای ورزشکاران مناسب‌تر است.

برای خرید ساعت هوشمند باید به چه فاکتورهایی توجه کنیم؟

کیفیت ساخت، باتری قوی، اندازه و کیفیت صفحه نمایش، وزن ساعت، امکانات ورزشی و... از جمله مواردی هستند که برای انتخاب ساعت هوشمند باید در نظر بگیرید.

کدام یک از ساعت های هوشمند معرفی شده، وزن سبک‌تری دارد؟

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch 6 SM وزن کمتری نسبت به بقیه دارد.

خرید گوشی موبایل و لوازم جانبی

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.